Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Aslına bakarsak z-moto daki hanımefendi biraz tedirgin oldu, fiyatını söylemeden bana siz fiyatı biliyormusunuz diye sordu. Sanki şüpheli gibiydi.
Ninja 300r'ın 250r'ın yerini alacağını duydum. Sizce bu mümkün müdür?
250r türkiye pazarında zaten zor ulaşılan bir motor
yerini tamamen 300r a bırakırsa ninja alt sınıfta %27 ile satış yapamaz
schmarık
13 Eylül 2012, 22:42
Bence o değil de, çoğu kişi Hyosung Gt250R'a yönelicek.
tekhancer
13 Eylül 2012, 23:47
Bence o değil de, çoğu kişi Hyosung Gt250R'a yönelicek.
kesinlikle katılıyorum... hele 6350 euro gibi bir fiyat olursa ve buna vergiler vs. de eklendiğine bu 2. elde temiz bir 600 lük fiyatı demek ki bu durumda kawasakinin satışları son derece düşer...
schmarık
14 Eylül 2012, 00:49
kesinlikle katılıyorum... hele 6350 euro gibi bir fiyat olursa ve buna vergiler vs. de eklendiğine bu 2. elde temiz bir 600 lük fiyatı demek ki bu durumda kawasakinin satışları son derece düşer...
Yeni kasanın fiyatlarını sizden öğreniyorum yinede yazılanlara göre ülkemize gelmeden fiyatı kesin belli olmicak ama dediğim gibi Hyosung Gt250R satışları tavan yapıcak bence. 10 15 hp için hadi 20 hp olsun, kimse 15/16.000 tl para vermez o motora. Veren illa ki olacaktır. O kişilerde durumu çok rahat olan eli cebinde giderini pek düşünmeyen kişiler olacaktır tahminimce. Bu söylediğimle yanlış anlaşılmam umarım.
Gt250R'ın Ninja 250R'dan aşağı kalır yanı yok bence. Bakımları yapıldıktan sonra çokta güzel kullanılır o motor. Kendinize bile doğru düzgün bakıp beslenmediğiniz zaman hasta oluyorsunuz. Gt250R'da özenle bakıldıktan, bakımları aksatılmadıktan sonra taş gibi bir motor. Kimilerinin kafasında aaaa bu motor krank kırıyordu ben bunu almam düşüncesi olsada, hamallık gibi düşünün bütün gün çalışıp didinin, her türlü ağırlığı kaldırın gücünüz, sabrınız tükensin o ufacık 1 kiloluk poşet bile size 20/30 kilo gibi gelir yığılırsınız yere. Kaldı ki motorda öyle gazı dibine dayayıp saatlerce o şekilde devam ederseniz o motorunda gücü sabrı tükenir bir zaman sonra bir yerinden mutlaka taviz vererek bozulur. Gt250R alan bazı bilinçsiz kişiler kendilerini 600/1000cc SS bir motor üzerinde zannedip Allah ne verdiyse sıkıştırıyorlar motoru. Tamam kendini 600/1000cc üzerinde zannetmen normal, motorun maşallah'ı var kalıbı boyu,posu,sesi (Kendi emsallerini göre çok güzel bir sesi var.) yerinde ama unutulmaması gereken ayrıntı o motor bir 250cc. Malesef bizim insanlarımız egolarının önüne geçemeyip yenik düşüyorlar. Böyle olunca da taş olsa dayanmaz bence.
Gt250R kullanıcısı değilim. Farkina çalışanı,servis görevlisi yada bu marka, motosiklet ile en ufak bir bağı bulunan biriside değilim. Ufak yaştan (12) gelen bir merak üzerine motosikletler hakkında bilgi birikiminin büyük olduğunu düşünüyorum ve şuanda Motorlu Araçlar Teknolojisi üzerine eğitim görmekteyim. Bu saatten sonra kawasaki o fiyat aralığında motor getirirse Türkiye'de kendini kaybeder ve hayal kırıklığı yaşar. Fakat bizim insanımız kendini markaya kaptırıp benzine,elektriğe,suya,doğalgaza yapılan dudak uçuklatıcı zamlara ses çıkarmayarak bu motor içinde sesini çıkarmayıp, tepki göstermeyip, aaa kawasaki canım olucak o kadar diyip alırsa bizi, TÜRK MİLLETİNİ afedersiniz ama daha çok enayi yerine koyarlar.
tekhancer
14 Eylül 2012, 01:04
Arkadaşlar herkese merhaba.
Ninja 250r forumunun çok sıkı takipçisiyim, sanırım 343 sayfanın minimum 300 ünü okudum. Sizlere sessiz bir şekilde eşlik ettim bugüne kadar.
Kasım/Aralık ayı gibi bende sıfır Ninja 250r almak istiyordum, araştırdım, ölçtüm, biçtim ve kendimi tamamı ile buna konsantre ettim. Lakin daha sonra 2013 Ninja 300r'ın geleceğini öğrendim. Tabi daha büyük heveslerim oldu, bunların yanında huzursuz olduğum konularda..
2013 300r'ın çıkış tarihini gün be gün takip ettim. Bugüne kadardı herşey, Avusturalya'da, Avrupada satışa sunuldu. Tabiki fiyatı eski Ninja 250r ile aynıydı. O kadar sevindim ki sizlere anlatamam. Kararımı hemen vermiştim. Kesin olarak Ninja 300r alacaktım.
Dayanamayıp hemen Z-Moto soğanlık'ı aradım(kendim de soğanlıkta oturuyorum) bir hanımefendi çıktı telefona, cumartesi günü şubenize geleceğim, 300r hakkında bilgi almam mümkünmüdür diye sordum..
Gelecek haftaya 300r şubemize ve diğer bir kaç şubeye gelmiş olacak dedi. Çok heyecanlandım gerçekten. Sipariş alıyormusunuz dediğimde, evet alıyoruz dedi.
O ana kadar herşey mükemmeldi lakin hanımefendiye Avusturalyada bugün satışa çıktı ve takiben avrupada da, fiyat olarak Ninja 250r ile aynılar değil mi?? diye sorduğumda, maalesef yanıtını aldım...
Bildiğiniz gibi ülkemiz ÖTV,MTV si çok daha farklı bir yapı içerinde kendini korumaya çalıştığı için, hanımefendi fiyatın 7000/7100€ olacağını ve bu fiyatın ABS olmayan modeller için geçerli olacağını söyledi. Önce inanamadım ve tekrarlamasını rica ettim. Tekrar edince kendisi; gerçekten büyük bir hüzün ile, haftasonu görüşmek üzere diyip telefonumu kapattım.
Şu anda gerçekten çok huzursuz hissediyorum, sormak istediğim tek bir soru var;
Buradaki herkesin motosiklet ve fiyatları konusunda daha tecrübeli olduğunu düşünerek,
Sizce 7100€'luk fiyatı geri çekerler mi?
Hepinize teşekkürler, keyifli forumlar.
Furkan.
biz 6300 euroyu bile fazla bulurken 7000 euro mu demişler :DD tamam kawasakidir kalitelidir iyidir hoştur da sonuçta 300 cc motor o fiyata kawasaki 0 satar türkiyede, alırsa kawasaki koleksiyonu yapan zenginin biri varsa garajda seri bozulmasın diye belki alır :DD
KeaSH-07
14 Eylül 2012, 01:09
kawazaki genel olarak honda ve yamahanın çok gerisinden satış rakamları olarak.bu kucuk motor sınıfındaki ninjayı eğer o bahsettiğiniz fiyata satarlarsa.kawazaki iice geriler.yaşadığım yer olan Antalya eski kasa ninja 250ler bile alcam diye bahsedince napacan kawayı ne alınır ne satılır son kullanıcısı olursun düşüncesi var hep.bide o fiyatlarda satarlarsa düşünemiyorum.tek silindirli o cıbırın satışları biraz artar ama bahsettiğiniz gibi hyo çok fazla satmaya başlar.kawayı seviyorum ama Türkiyede durumu içler acısı.hondayı hiç sevemedim pcx 150 dışında.ah yamaha 250 yzf çıkarsa ah.6500 euroya bile alırım
schmarık
14 Eylül 2012, 01:17
kawazaki genel olarak honda ve yamahanın çok gerisinden satış rakamları olarak.bu kucuk motor sınıfındaki ninjayı eğer o bahsettiğiniz fiyata satarlarsa.kawazaki iice geriler.yaşadığım yer olan Antalya eski kasa ninja 250ler bile alcam diye bahsedince napacan kawayı ne alınır ne satılır son kullanıcısı olursun düşüncesi var hep.bide o fiyatlarda satarlarsa düşünemiyorum.tek silindirli o cıbırın satışları biraz artar ama bahsettiğiniz gibi hyo çok fazla satmaya başlar.kawayı seviyorum ama Türkiyede durumu içler acısı.hondayı hiç sevemedim pcx 150 dışında.ah yamaha 250 yzf çıkarsa ah.6500 euroya bile alırım
Yamaha yzf125R'ın sıfır fiyatı 9.500 tl iken onun 250'liliği en az 16/17.000 olur. O paralara kusura bakmayın ama motor almam. Gider çürük çarık bir 250cc alırım. Motoru ölmemiş olsun bakımını yapar 1 sene kullanıp emekliye ayırır ordan da kısmet olursa 600cc'liğe geçiş yapılır. Ama ülkemizde motor almak artık hayal olmaya başladı yani. Sonumuz nereye gider bilmiyorum.
tekhancer
14 Eylül 2012, 01:44
alışana kadar geçiş motoru olarak GT250R son derece tatmin edici ve ulaşılabilir fiyatlara sahip ve dayanıklılık olarak hiç de öyle krank felan kırmıyor adam gibi binip bakımını yaparsanız vidası bile oynamıyor... benim de babamın fabrikası değil hyosung ama gerçekler bunlar... illa ki kawasaki daha kaliteli daha sağlamdır ama 250 lik motorda bana çok çok yetti hyosungun kalitesi hiç arıza yaşamadım 170 km hızları da gördüm 130-150 ile devirli de kullandım rahat rahat gidiyor... hız sevmediğim halde 250 lik motora doydum yani bir süre sonra gerçekten 250 lik yetmiyor sonrasında zaten 300 lük motor kurtarmaz yani 600 lükten aşağısı kesmez... sonuç olarak 300 lük de geçiş motoru olacak ve geçiş motoru fiyatına (6300-7000 euro gibi fiyata) 2. el tertemiz 600 lük makina alınır ki yüzde 95 oranında ülkemizde motorcuların izleyeceği yol budur ve bu olur... ben hız sevmediğim ve hızdan korkup çoğu kere basmadığım halde 250 lik motora (2010 ve 2012 model GT250R sahibi oldum) inmem diye bindim ve gidip 0 aldım ama çok da gezmediğim halde (toplamda 2.000+5.000 km) yani 9 ayda (6 ay 2010 modele bindim 3 aydır da 2012 en son kasalardan kullanıyorum) doydum... 300 lük kawasakiyi satmayıp uzun yıllar binmek üzere alanların en az yarısı da bu motora doyacak ve 600 lük isteyecektir buna eminim yani demek istediğim geçiş yapmamak niyetiyle alsalar da bir süre sonra gerçekten yetmeyecek 600 lük arayacaklar... honda da gidip almam markaya aldanıp, tek silindir performanssız ve racing kullanımdan uzak sadece sport görünüşü olan makineye 10.000 vermek de yazık... bence GT250R şu şartlarda en mantıklı tercih, kawasakide de yok bu racing oturuş ve kullanış pozisyonu denedim ve tat alamadım... düzgün bakmış ve kullanmış biri olarak söylüyorum sıkıntı yaşamadım vida bile gevşetmedi motor yani kalitesiz felan değil krank kıranlar arıza yaptıranlar kendi mallığından kaynaklanıyor emin olun, performans ve gidiş iyi, size vereceği zevk/keyif karşılığında (ki kawasakiden de hondadan da zevkli sürüş pozisyonu olarak) bütün bunların yanında fiyatı makul geçiş motoru için ne çok ne de az... bunları yazıyorum ama gidip pat diye önünüze gelen GT250R için atlamayın... dediğim gibi mal (bilinçsiz demek istiyorum) kullanıcılar da az sayılamayacak derecede çoklar aramızda o yüzden ne alırsanız alın 2. elde ince eleyin, dikkat edin... he daha kawasaki kalitelidir vs. doğru zaten kimse inkar etmiyor benim para var diyen gidip alır ister sonra bedavaya satar ister satmaz kimseye birşey dediğimiz yok ben sadece kendi görerek, yaşayarak, tecrübe ederek öğrendiklerimi paylaşmak istedim... şunu da söyleyeyim 600 cc ye geçmeyecek, 5-10 sene gibi uzun yıllar düşük cc de kalacak olsam yine gider bu şartlarda kawasaki ya da honda yerine 0 ya da temiz ve modelli GT250R alırdım... burdan honda ya da kawasaki alanlara gönderme yapmak istemiyorum bütün yazdıklarım görüp yaşadıklarım sonucu oluşan şahsi kanaatim... herkesin parası da zevki de tercihleri de tabii ki kendini ilgilendirir ve birşeye karar veriyorsanız mutlaka kendi içinizdeki sesi dinleyin benim ya da başkasının yazdıklarını değil; sadece söylenenleri dinleyin, düşünün, tartın kendi terazinizde ve aklınıza en yatan şeyi belirleyip son kararı hep kendiniz verin bu sadece motor için geçerli değil her konuda geçerli... herkese kazasız, sıkıntısız ve keyifli günler/sürüşler...
schmarık
14 Eylül 2012, 08:08
alışana kadar geçiş motoru olarak GT250R son derece tatmin edici ve ulaşılabilir fiyatlara sahip ve dayanıklılık olarak hiç de öyle krank felan kırmıyor adam gibi binip bakımını yaparsanız vidası bile oynamıyor... benim de babamın fabrikası değil hyosung ama gerçekler bunlar... illa ki kawasaki daha kaliteli daha sağlamdır ama 250 lik motorda bana çok çok yetti hyosungun kalitesi hiç arıza yaşamadım 170 km hızları da gördüm 130-150 ile devirli de kullandım rahat rahat gidiyor... hız sevmediğim halde 250 lik motora doydum yani bir süre sonra gerçekten 250 lik yetmiyor sonrasında zaten 300 lük motor kurtarmaz yani 600 lükten aşağısı kesmez... sonuç olarak 300 lük de geçiş motoru olacak ve geçiş motoru fiyatına (6300-7000 euro gibi fiyata) 2. el tertemiz 600 lük makina alınır ki yüzde 95 oranında ülkemizde motorcuların izleyeceği yol budur ve bu olur... ben hız sevmediğim ve hızdan korkup çoğu kere basmadığım halde 250 lik motora (2010 ve 2012 model GT250R sahibi oldum) inmem diye bindim ve gidip 0 aldım ama çok da gezmediğim halde (toplamda 2.000+5.000 km) yani 9 ayda (6 ay 2010 modele bindim 3 aydır da 2012 en son kasalardan kullanıyorum) doydum... 300 lük kawasakiyi satmayıp uzun yıllar binmek üzere alanların en az yarısı da bu motora doyacak ve 600 lük isteyecektir buna eminim yani demek istediğim geçiş yapmamak niyetiyle alsalar da bir süre sonra gerçekten yetmeyecek 600 lük arayacaklar... honda da gidip almam markaya aldanıp, tek silindir performanssız ve racing kullanımdan uzak sadece sport görünüşü olan makineye 10.000 vermek de yazık... bence GT250R şu şartlarda en mantıklı tercih, kawasakide de yok bu racing oturuş ve kullanış pozisyonu denedim ve tat alamadım... düzgün bakmış ve kullanmış biri olarak söylüyorum sıkıntı yaşamadım vida bile gevşetmedi motor yani kalitesiz felan değil krank kıranlar arıza yaptıranlar kendi mallığından kaynaklanıyor emin olun, performans ve gidiş iyi, size vereceği zevk/keyif karşılığında (ki kawasakiden de hondadan da zevkli sürüş pozisyonu olarak) bütün bunların yanında fiyatı makul geçiş motoru için ne çok ne de az... bunları yazıyorum ama gidip pat diye önünüze gelen GT250R için atlamayın... dediğim gibi mal (bilinçsiz demek istiyorum) kullanıcılar da az sayılamayacak derecede çoklar aramızda o yüzden ne alırsanız alın 2. elde ince eleyin, dikkat edin... he daha kawasaki kalitelidir vs. doğru zaten kimse inkar etmiyor benim para var diyen gidip alır ister sonra bedavaya satar ister satmaz kimseye birşey dediğimiz yok ben sadece kendi görerek, yaşayarak, tecrübe ederek öğrendiklerimi paylaşmak istedim... şunu da söyleyeyim 600 cc ye geçmeyecek, 5-10 sene gibi uzun yıllar düşük cc de kalacak olsam yine gider bu şartlarda kawasaki ya da honda yerine 0 ya da temiz ve modelli GT250R alırdım... burdan honda ya da kawasaki alanlara gönderme yapmak istemiyorum bütün yazdıklarım görüp yaşadıklarım sonucu oluşan şahsi kanaatim... herkesin parası da zevki de tercihleri de tabii ki kendini ilgilendirir ve birşeye karar veriyorsanız mutlaka kendi içinizdeki sesi dinleyin benim ya da başkasının yazdıklarını değil; sadece söylenenleri dinleyin, düşünün, tartın kendi terazinizde ve aklınıza en yatan şeyi belirleyip son kararı hep kendiniz verin bu sadece motor için geçerli değil her konuda geçerli... herkese kazasız, sıkıntısız ve keyifli günler/sürüşler...
Çok güzel yamışsınız elinize sağlık.
furbyd
14 Eylül 2012, 10:04
alışana kadar geçiş motoru olarak GT250R son derece tatmin edici ve ulaşılabilir fiyatlara sahip ve dayanıklılık olarak hiç de öyle krank felan kırmıyor adam gibi binip bakımını yaparsanız vidası bile oynamıyor... benim de babamın fabrikası değil hyosung ama gerçekler bunlar... illa ki kawasaki daha kaliteli daha sağlamdır ama 250 lik motorda bana çok çok yetti hyosungun kalitesi hiç arıza yaşamadım 170 km hızları da gördüm 130-150 ile devirli de kullandım rahat rahat gidiyor... hız sevmediğim halde 250 lik motora doydum yani bir süre sonra gerçekten 250 lik yetmiyor sonrasında zaten 300 lük motor kurtarmaz yani 600 lükten aşağısı kesmez... sonuç olarak 300 lük de geçiş motoru olacak ve geçiş motoru fiyatına (6300-7000 euro gibi fiyata) 2. el tertemiz 600 lük makina alınır ki yüzde 95 oranında ülkemizde motorcuların izleyeceği yol budur ve bu olur... ben hız sevmediğim ve hızdan korkup çoğu kere basmadığım halde 250 lik motora (2010 ve 2012 model GT250R sahibi oldum) inmem diye bindim ve gidip 0 aldım ama çok da gezmediğim halde (toplamda 2.000+5.000 km) yani 9 ayda (6 ay 2010 modele bindim 3 aydır da 2012 en son kasalardan kullanıyorum) doydum... 300 lük kawasakiyi satmayıp uzun yıllar binmek üzere alanların en az yarısı da bu motora doyacak ve 600 lük isteyecektir buna eminim yani demek istediğim geçiş yapmamak niyetiyle alsalar da bir süre sonra gerçekten yetmeyecek 600 lük arayacaklar... honda da gidip almam markaya aldanıp, tek silindir performanssız ve racing kullanımdan uzak sadece sport görünüşü olan makineye 10.000 vermek de yazık... bence GT250R şu şartlarda en mantıklı tercih, kawasakide de yok bu racing oturuş ve kullanış pozisyonu denedim ve tat alamadım... düzgün bakmış ve kullanmış biri olarak söylüyorum sıkıntı yaşamadım vida bile gevşetmedi motor yani kalitesiz felan değil krank kıranlar arıza yaptıranlar kendi mallığından kaynaklanıyor emin olun, performans ve gidiş iyi, size vereceği zevk/keyif karşılığında (ki kawasakiden de hondadan da zevkli sürüş pozisyonu olarak) bütün bunların yanında fiyatı makul geçiş motoru için ne çok ne de az... bunları yazıyorum ama gidip pat diye önünüze gelen GT250R için atlamayın... dediğim gibi mal (bilinçsiz demek istiyorum) kullanıcılar da az sayılamayacak derecede çoklar aramızda o yüzden ne alırsanız alın 2. elde ince eleyin, dikkat edin... he daha kawasaki kalitelidir vs. doğru zaten kimse inkar etmiyor benim para var diyen gidip alır ister sonra bedavaya satar ister satmaz kimseye birşey dediğimiz yok ben sadece kendi görerek, yaşayarak, tecrübe ederek öğrendiklerimi paylaşmak istedim... şunu da söyleyeyim 600 cc ye geçmeyecek, 5-10 sene gibi uzun yıllar düşük cc de kalacak olsam yine gider bu şartlarda kawasaki ya da honda yerine 0 ya da temiz ve modelli GT250R alırdım... burdan honda ya da kawasaki alanlara gönderme yapmak istemiyorum bütün yazdıklarım görüp yaşadıklarım sonucu oluşan şahsi kanaatim... herkesin parası da zevki de tercihleri de tabii ki kendini ilgilendirir ve birşeye karar veriyorsanız mutlaka kendi içinizdeki sesi dinleyin benim ya da başkasının yazdıklarını değil; sadece söylenenleri dinleyin, düşünün, tartın kendi terazinizde ve aklınıza en yatan şeyi belirleyip son kararı hep kendiniz verin bu sadece motor için geçerli değil her konuda geçerli... herkese kazasız, sıkıntısız ve keyifli günler/sürüşler...
Aslında dediklerin gerçekten mantıklı,
Kawasaki Honda ve Hyosung bu pazardaki boşluktan yararlanarak iyi bir atılım ile 250CC lik motorlara SS kategorisinde önderlik yaptı, aslında Honda ve Kawasaki her ne kadar tam bir SS olmasa da, kendi isimlerini ve kalitelerini göz önünde bulundurarak Hyosung'dan daha fazla fiyatlar yazıp ürünlerini sattılar..
Alan arkadaşlarımız memnun değiller mi? Tabiki memnunlar. Bu bir zevk işi ve herkes sonuçta zevki için paralarını veriyor karşılığında tatmin oluyor. Aynı zamanda motorlar da gerçekten çok kaliteli ve sorunsuz denilebilecek düzeyde.
Lakin bir geçiş motoru süreci yaşayacak isek, dediğin gibi Hyosung GT250R bence de gayet yeterli ve gerek fiyatı gerek yedek parça bolluğu ile çok olumlu. Olması gerektiği gibi bu tarz motor kullanıcıları arasında hafif tatlı atışmalar olacaktır fakat motorları iyi yapan da kötü yapanda bu atışmalar değildir. Bu tamamı ile benim görüşüm.
İstenileni veren bir alet, bu sadece motosikletler için geçerli değil; kişiyi istekleri doğrultusunda doyurabiliyor ise yeterlidir.
Bugünkü kur ile Kawasaki Ninja 300r 7100€ yani yaklaşık 17.000TL'ye tekabül ediyor. Bu tabiki de bizim ülkemiz için geçerli bir fiyat, bu fiyat için sadece firmayı hedef almak ta yanlış olur aslında. Asya, Avrupa, Amerika'da Ninja 300r'ın Ninja 250r ile aynı fiyatlar üzerinden sürüldüğünü göz önünde bulundurur isek bence ülkemiz için aynı şartlar geçerli olsa idi, kullanıcılara sunulmuş gayet makul bir teklif olurdu.
Sonuç olarak, Kawasaki'nin satış polikasında ülkemizin MTV sorununu göz önünde bulundurup buna göre hareket etmesi gerekirdi. Gayet satabileceği birşeyi şu an satamıyor hale geldi ve satış primlerini eğer kullanıcı Racing tarzı bir motor ile başlamak istiyor ise Hyosung'un üzerine salmış oldu.
dreamkiller
14 Eylül 2012, 12:28
YETTİM BEYLER YETTİM :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
ejlover
14 Eylül 2012, 16:01
YETTİM BEYLER YETTİM :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
Ooo Kürşatçıım hoşgeldin :) Ben de kimseyi göremiyorum pek eskilerden. O yüzden artık okuyucu olarak devam edip yeni arkadaşların öününü açıyorum :P
furbyd
14 Eylül 2012, 16:13
YETTİM BEYLER YETTİM :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
Ooo Kürşatçıım hoşgeldin :) Ben de kimseyi göremiyorum pek eskilerden. O yüzden artık okuyucu olarak devam edip yeni arkadaşların öününü açıyorum :P
Biz sizleri iyi tanıyoruz oysa :)
enginar
14 Eylül 2012, 18:30
YETTİM BEYLER YETTİM :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:25 ----------
Opsss!!! bizden kimse kalmadımı yahu?
Fotoğrafları bekliyoruz.
Katzfiel
14 Eylül 2012, 18:43
Forumda gruplasma var hmm..
schmarık
14 Eylül 2012, 23:22
Ooo Kürşatçıım hoşgeldin :) Ben de kimseyi göremiyorum pek eskilerden. O yüzden artık okuyucu olarak devam edip yeni arkadaşların öününü açıyorum :P
Estağfirullah abi. Yanlış bildiğimiz birşeyler varsa sizler düzelticeksiniz. Yorumlarını esirgeme abi. :)
overcloud
14 Eylül 2012, 23:48
alışana kadar geçiş motoru olarak GT250R son derece tatmin edici ve ulaşılabilir fiyatlara sahip ve dayanıklılık olarak hiç de öyle krank felan kırmıyor adam gibi binip bakımını yaparsanız vidası bile oynamıyor... benim de babamın fabrikası değil hyosung ama gerçekler bunlar... illa ki kawasaki daha kaliteli daha sağlamdır ama 250 lik motorda bana çok çok yetti hyosungun kalitesi hiç arıza yaşamadım 170 km hızları da gördüm 130-150 ile devirli de kullandım rahat rahat gidiyor... hız sevmediğim halde 250 lik motora doydum yani bir süre sonra gerçekten 250 lik yetmiyor sonrasında zaten 300 lük motor kurtarmaz yani 600 lükten aşağısı kesmez... sonuç olarak 300 lük de geçiş motoru olacak ve geçiş motoru fiyatına (6300-7000 euro gibi fiyata) 2. el tertemiz 600 lük makina alınır ki yüzde 95 oranında ülkemizde motorcuların izleyeceği yol budur ve bu olur... ben hız sevmediğim ve hızdan korkup çoğu kere basmadığım halde 250 lik motora (2010 ve 2012 model GT250R sahibi oldum) inmem diye bindim ve gidip 0 aldım ama çok da gezmediğim halde (toplamda 2.000+5.000 km) yani 9 ayda (6 ay 2010 modele bindim 3 aydır da 2012 en son kasalardan kullanıyorum) doydum... 300 lük kawasakiyi satmayıp uzun yıllar binmek üzere alanların en az yarısı da bu motora doyacak ve 600 lük isteyecektir buna eminim yani demek istediğim geçiş yapmamak niyetiyle alsalar da bir süre sonra gerçekten yetmeyecek 600 lük arayacaklar... honda da gidip almam markaya aldanıp, tek silindir performanssız ve racing kullanımdan uzak sadece sport görünüşü olan makineye 10.000 vermek de yazık... bence GT250R şu şartlarda en mantıklı tercih, kawasakide de yok bu racing oturuş ve kullanış pozisyonu denedim ve tat alamadım... düzgün bakmış ve kullanmış biri olarak söylüyorum sıkıntı yaşamadım vida bile gevşetmedi motor yani kalitesiz felan değil krank kıranlar arıza yaptıranlar kendi mallığından kaynaklanıyor emin olun, performans ve gidiş iyi, size vereceği zevk/keyif karşılığında (ki kawasakiden de hondadan da zevkli sürüş pozisyonu olarak) bütün bunların yanında fiyatı makul geçiş motoru için ne çok ne de az... bunları yazıyorum ama gidip pat diye önünüze gelen GT250R için atlamayın... dediğim gibi mal (bilinçsiz demek istiyorum) kullanıcılar da az sayılamayacak derecede çoklar aramızda o yüzden ne alırsanız alın 2. elde ince eleyin, dikkat edin... he daha kawasaki kalitelidir vs. doğru zaten kimse inkar etmiyor benim para var diyen gidip alır ister sonra bedavaya satar ister satmaz kimseye birşey dediğimiz yok ben sadece kendi görerek, yaşayarak, tecrübe ederek öğrendiklerimi paylaşmak istedim... şunu da söyleyeyim 600 cc ye geçmeyecek, 5-10 sene gibi uzun yıllar düşük cc de kalacak olsam yine gider bu şartlarda kawasaki ya da honda yerine 0 ya da temiz ve modelli GT250R alırdım... burdan honda ya da kawasaki alanlara gönderme yapmak istemiyorum bütün yazdıklarım görüp yaşadıklarım sonucu oluşan şahsi kanaatim... herkesin parası da zevki de tercihleri de tabii ki kendini ilgilendirir ve birşeye karar veriyorsanız mutlaka kendi içinizdeki sesi dinleyin benim ya da başkasının yazdıklarını değil; sadece söylenenleri dinleyin, düşünün, tartın kendi terazinizde ve aklınıza en yatan şeyi belirleyip son kararı hep kendiniz verin bu sadece motor için geçerli değil her konuda geçerli... herkese kazasız, sıkıntısız ve keyifli günler/sürüşler...
iki model arasında en büyük fark ninja'nın SS değil ST oturuş pozisyonuna sahip olması, hyosung tam bir SS oturma pozisyonuna ve tasarımına sahip, ileride SS kullanmak isteyenler için doğru tercih.
bunun dışında bahsedilenlerle ilgili olarak hyosung'un geçiş motoru olduğu doğru ancak ninja250r geçiş motoru olmayabilir. uzun yıllar kullanılacak güce, dayanıklılığa sahip ve sürücüsünü her koşulda tatmin etmeyi başabilecek bir model. bunu ancak ninja sahipleri bilebilir, anlayabilir. 250cc olupta 250cc'nin üzerinde performans sergileyebilen bir modeldir ninja. bunun dışında ninja'nın fren ve yol tutuş konusunda ki üstünlüğünden bahsetmiyorum.
ninja300r ise türkiye'ye gelirse maalesef ÖTV uygulamasına takılacağından dolayı fazla satmayacaktır. 40bg'lik motor gücü inanılmaz bir güç ve motoru başlangıç ya da geçiş modeli olaktan çıkaran bir değer. Sergileyeceği performans bir çok 500cc naked ve 650cc enduro kullanıcısını asvalt yolda üzecek kadar iyi olacaktır tahminimce.
transalp aldığıma bazen pişman oluyorum :) yeşil bebeğimi özledim :S
tüm dostlara selam :king:
Shrieker
15 Eylül 2012, 00:09
Kawasaki dersini gerçekten iyi çalışmış. Amerika fiyatları açıklandı: 2011 Ninja 250'ler 4450 dolardı (yine aynı), Ninja 300 ise 4800 dolar. Bizde ise tabii ki ötv sınırı ve z-moto işi piç ediyor. Orada iki model arası fark 350 dolar iken burada Z-moto'nun dediklerine bakılırsa 2000 euro gibi abes bir fark olacak.
http://www.kawasaki.com/Home/Home.aspx
furbyd
15 Eylül 2012, 00:38
Kawasaki dersini iyi çalışmış fakat bizi çok olumsuz etkiledi. Gerçekten kararsızım, o statüde bir motora bugünkü kur üzerinden yaklaşık 17.000TL vermek, sizi bilmem ama bana kalırsa biraz çılgınlık diyebilirim. Honda CBR250r keşke 2 silindir olsaydı diyorum bazen, sonra aklım beni o motor sana göre değil, senin idealin uzun süre keyif alabileceğin bir SS minyonu olmalı diyorum. Kawasaki Ninja 250r geliyor aklıma. Heyecanlanıyorum..
Sanırım tercihimi Kawasaki Ninja 250r'dan yana kullanacağım. Emin olmak için yarın hem Z-Moto Soğanlığa hemde Konşuk Motor Cevizliye gidip aklımdaki pürüzleri gidermek adına tekrardan hem CBR250r hemde Ninja 250r'ın kendi çapımda bir karşılaştırmasını yapacağım..
Ninja 300r sanırım hayaller alemimde yerini aldı.
ejlover
15 Eylül 2012, 03:17
Biz sizleri iyi tanıyoruz oysa :)
Sizlerden sonrakiler de sizi tanir :) Ben onu anladim; ben girdigimde olanlar da ben varken kayboldu =D Ben yine burdayim en azindan :)
Forumda gruplasma var hmm..
Birlikten kuvvet dogar yahu ;)
Estağfirullah abi. Yanlış bildiğimiz birşeyler varsa sizler düzelticeksiniz. Yorumlarını esirgeme abi. :)
Yok canim ne demek :) Gerekli bi sey oldu mu yaziyorum zaten:wiinkk: Gerci bazi yazilanlar bazi bol keseden atan bilmeden konusanlarin isine gelmiyor ama onlar da kayboluveriyor sonra bi anda :rendeer:
iki model arasında en büyük fark ninja'nın SS değil ST oturuş pozisyonuna sahip olması, hyosung tam bir SS oturma pozisyonuna ve tasarımına sahip, ileride SS kullanmak isteyenler için doğru tercih.
bunun dışında bahsedilenlerle ilgili olarak hyosung'un geçiş motoru olduğu doğru ancak ninja250r geçiş motoru olmayabilir. uzun yıllar kullanılacak güce, dayanıklılığa sahip ve sürücüsünü her koşulda tatmin etmeyi başabilecek bir model. bunu ancak ninja sahipleri bilebilir, anlayabilir. 250cc olupta 250cc'nin üzerinde performans sergileyebilen bir modeldir ninja. bunun dışında ninja'nın fren ve yol tutuş konusunda ki üstünlüğünden bahsetmiyorum.
ninja300r ise türkiye'ye gelirse maalesef ÖTV uygulamasına takılacağından dolayı fazla satmayacaktır. 40bg'lik motor gücü inanılmaz bir güç ve motoru başlangıç ya da geçiş modeli olaktan çıkaran bir değer. Sergileyeceği performans bir çok 500cc naked ve 650cc enduro kullanıcısını asvalt yolda üzecek kadar iyi olacaktır tahminimce.
transalp aldığıma bazen pişman oluyorum :) yeşil bebeğimi özledim :S
tüm dostlara selam :king:
Naaber abi? Eskiler toplasti bugun :P
Ilerde SS kullanacaklar icin hyo ninja'da daha dogru kismina pek katilmadim sadece. Cunku illa o oturus pozisyonuna sahip ilk motora sahip olmak ilerde SS'te rahat olunacagini garantilemiyor. Cunku zaten baslangic motoru oluyor bi de oturus rahat olmayinca zaten adamlar kasiliyor. Tanidigim tum hyocular'da bunu farkettim. Ninjacilar'da daha az oluyor bu. Dolayisiyla ninja'da oncelikle motorda rahat olmak daha hizli ogreniliyor. Kalan enerji de motor tekniklerine aktariliyor ;) Sahsen ninja'da direkt R1'e atladim ve oturus pozisyonu viraj konumlanma v.s. tek bir sorun yasamadim ve inanilmaz rahatim motor ustunde. Yogun sehir trafigine girmedikce de 100lerce km hic bi yanim agrimadan tutukmadan takiliyorum. Ama sehir ici ayri konu eller mahvaluyor ;( :p
tekhancer
15 Eylül 2012, 05:45
valla ben hyo kullanıyorum şehiriçi dışı farketmiyor her türlü gidiyorum rahat rahat 1.80 boy var, 1.85 ya da 1.90 boyla daha da dik oturulup rahat edilir sanırım... sadece boyu kısa olanları hyo biraz yorar gidona uzanmak daha zorlaşacağı için... r1 de durum nasıl olur bilemem ama muhtemelen ağırlık daha fazla olduğu için kontrol daha yorucudur... şu doğru ama kawa kullanan r1 de veya başka ss de rahat edemez ya da rahat kullanamaz diye birşey yok... sonuçta kimse daha önce anne karnında ss binip de dünyaya gelmiyor, mesela ben bisikletin motor takılmış versiyonu olan "peugeot 103" den inip hyoya bindim hatta 2004 den beri motora bile binmemiştim ve onca zaman sonra ilk defa 2011 de hyoya bindim buna rağmen rahatça kullandım... kawasakinin yıpranması tabii ki daha uzun sürecektir zaten daha kaliteli olmasından bunu çıkarabiliyoruz, mesela hyo 10 sene gidecek bir motorsa kawasaki 15 sene gider rahat rahat... ama geçiş için 10 sene gibi bir rakam bile komik :) bence 300 cc ve 40 bg düşük olmamakla beraber yeterli bir değer değil yani ileride kesinlikle yetmeyecektir, yapacağı son hız da tahminen 210 civarı birşey olur ve azla yetinen biri bile 600 lük bakınmaya başlar... ben aceleci değilim o yüzden direk 1000 lik düşünmüyorum, sindire sindire yavaş yavaş daha zevkli, tat verici ve güvenli oluyor... yani 300 cc yi geçiş motoru olarak görmemden kasıt, ileride yetmeyecek olması... 250 lik motora 1-2 senede doyarsan 300 lük de uzun sürmez en fazla 2-3 senede ona da doyulur... yoksa düzgün bakıldığı takdirde kawasaki kadar olmasa da hyoya da uzun yıllar binilir ki hala sıkıntısız şekilde 2005 model hyoya binen arkadaşlarımız var... tabii para olduktan sonra niye daha kaliteliye binmeyelim??? o yüzden 600 lük gibi yüksek cc motor alırsam hem hyonun 650 liği 4 silindir olmadığı için hem de daha kaliteli ve daha tecrübeli oldukları için bir japon almayı düşünüyorum... bu arada kawaya da bindim ama sürüş zevki açısından hyo beni daha çok tatmin ediyor ss motora daha yakın olduğu için ve yüksek hızlarda seyrederken gidon daha alçakta olduğundan motorla daha bütünleşmiş pozisyonda olunuyor ve bu da bana daha güvende hissettiriyor... kawaya bindiğimde çok küçük geldi sanki altımda bişey yokmuş ya da altımdan uçup kaçacakmış gibi (tabii ki kaçacak değil) ve gidonlar biraz daha yukarıda olduğu için daha kontrolsüz hissettim... sanırım hyoya alıştığım böyle :) alıştıktan sonra kawayı kullanmak daha kolay gelecektir yani kolaylık açısından baktığımızda başlangıç motoru olmaya daha yakın özellikle boyu ve kolları kısa olanlar ve hafif kiloda olanlar için daha rahat kontrol edilebilir... ama boy 1.75 ve üzerindeyse ve çok zayıf değilseniz hyoda da zorlanmazsınız... gerçi bu turing amaçlı kullananlar dışında zorluk ya da kolaylıktan çok tamamen zevkle ilgili bir olay :)
overcloud
15 Eylül 2012, 13:30
Sizlerden sonrakiler de sizi tanir :) Ben onu anladim; ben girdigimde olanlar da ben varken kayboldu =D Ben yine burdayim en azindan :)
Birlikten kuvvet dogar yahu ;)
Yok canim ne demek :) Gerekli bi sey oldu mu yaziyorum zaten:wiinkk: Gerci bazi yazilanlar bazi bol keseden atan bilmeden konusanlarin isine gelmiyor ama onlar da kayboluveriyor sonra bi anda :rendeer:
Naaber abi? Eskiler toplasti bugun :P
Ilerde SS kullanacaklar icin hyo ninja'da daha dogru kismina pek katilmadim sadece. Cunku illa o oturus pozisyonuna sahip ilk motora sahip olmak ilerde SS'te rahat olunacagini garantilemiyor. Cunku zaten baslangic motoru oluyor bi de oturus rahat olmayinca zaten adamlar kasiliyor. Tanidigim tum hyocular'da bunu farkettim. Ninjacilar'da daha az oluyor bu. Dolayisiyla ninja'da oncelikle motorda rahat olmak daha hizli ogreniliyor. Kalan enerji de motor tekniklerine aktariliyor ;) Sahsen ninja'da direkt R1'e atladim ve oturus pozisyonu viraj konumlanma v.s. tek bir sorun yasamadim ve inanilmaz rahatim motor ustunde. Yogun sehir trafigine girmedikce de 100lerce km hic bi yanim agrimadan tutukmadan takiliyorum. Ama sehir ici ayri konu eller mahvaluyor ;( :p
doğrudur, ninja'dan safkan bir SS'e geçen biri olarak yaptığın yorumlar tecrübeyle orantılı ve değerli :)
açıkçası ben ninja'dan transalp'e geçtiğimde sudan çıkmış balıpa döndüm. oturuş pozisyonu, gidon ve sürüş farkının dışında ağırlık merkezinin çok yukarıda olması -iki motor arasında sadece 30kg kadar fark olmasına rağmen- transalp'i kağıt üzerinde olduğundan çok çok daha ağır bir hale getiriyor. 24bin km boyunca ninja'yı sadece 1 kere devirmiş biri olan ben transalp'i 1 ayda tam 4 kere devirdim :)
dreamkiller
15 Eylül 2012, 13:42
Bunun şokunu muhtemelen yeni beyaz eşşeğim ile en çok ben yaşıyorum agalar :)
Bu ne abi tv izler gibi motor kullanıyorum hep hatunun yüzünden!! :) ağırlık noktası aşağıda yada yukarıda hak getire bu motor tam bir kazma :) aslında olayı formülüze etmek gerekirse maksisukuter = eşek, kazma,bla bla bla benim gözlemim bu.. Gözünü sevdimin ninjası ne güzel akardım yolda, trafikte girmediğim yer kalmazdı hele yüksek devirde gaz kolunu kapattığımda ne de güzel şakırdı egzos!!! ah ulan beee!!!! yok agalar en kısa zamanda benim beyaz eşeği merdiven altı sucuk yapan birine satıp gene 2,3 veya 4 silindire geçeceğim.. Bu sefer motorum çıplak olacak, V motor olabilir sıralı olabilir bilmiyorum ama ben vitesle oynamayı, makasta kaldıgımda yanımda salak salak suratıma bakan hatuna el sallayıp ışık hızıyla arazi olmayı özledim :( yaram büyük dokunmayın..
furbyd
15 Eylül 2012, 14:13
Şu an itibari ile evimi Ninja 250r'ı görmek üzere terk ediyorum =) Döndüğümde umarım 1-2 resim çeker ve sizlerle paylaşırım.
KeaSH-07
15 Eylül 2012, 18:41
Bunun şokunu muhtemelen yeni beyaz eşşeğim ile en çok ben yaşıyorum agalar :)
Bu ne abi tv izler gibi motor kullanıyorum hep hatunun yüzünden!! :) ağırlık noktası aşağıda yada yukarıda hak getire bu motor tam bir kazma :) aslında olayı formülüze etmek gerekirse maksisukuter = eşek, kazma,bla bla bla benim gözlemim bu.. Gözünü sevdimin ninjası ne güzel akardım yolda, trafikte girmediğim yer kalmazdı hele yüksek devirde gaz kolunu kapattığımda ne de güzel şakırdı egzos!!! ah ulan beee!!!! yok agalar en kısa zamanda benim beyaz eşeği merdiven altı sucuk yapan birine satıp gene 2,3 veya 4 silindire geçeceğim.. Bu sefer motorum çıplak olacak, V motor olabilir sıralı olabilir bilmiyorum ama ben vitesle oynamayı, makasta kaldıgımda yanımda salak salak suratıma bakan hatuna el sallayıp ışık hızıyla arazi olmayı özledim :( yaram büyük dokunmayın..
çok içten yazmıssın beğendim :D sana şuan bi cbr 600 f yakışır yeni kasa eğer imkan varsa hem rahat hem ss görünümlü hemde abartılı kaçan bi makine değil.honda motorları sevmem ama cbr 600 fi beğendim
furbyd
15 Eylül 2012, 19:38
Şu an itibari ile evimi Ninja 250r'ı görmek üzere terk ediyorum =) Döndüğümde umarım 1-2 resim çeker ve sizlerle paylaşırım.
Ne hayal kırıklığı ama =) Hafta ortası hatırlarsanız Z-Moto Soğanlık ile telefonda görüşüp cumartesi günü için şubelerine gideceğimi söylemiştim, hanımefendi açığız dedi. Öğleden sonra çıktım gittim. Ninjayı sadece kapının dışından, camarın arkasından görmek nasip oldu:))
Kendileri Cumartesi günü saat 13:00'dan sonra kapalılarmış(aklınızda bulunsun). Dolayısı ile gittim hayalkırıklığımı yaşadım ve geri evime döndüm:)
Herşeye rağmen cam arkasından dahi güzel görünüyordu. Anadolu yakasında oturan arkadaşlarım merak ediyorlar ise Z-Moto Soğanlık/Kartal teknik servis ve mini showroom olarak kullanılıyormuş, dolayısı ile hafta sonları kapalılarmış. Asıl showroom ve satış, Fenerbahçe/Kızıltoprak'ta imiş.
overcloud
15 Eylül 2012, 20:35
arkadaşlar 70'li yaşlarda bir abimiz motorunu satıyor. ilgilenen olursa aşağıdaki linke bir bakın. motoru tertemiz. 2 tane motoru olduğu için nadiren kullandığı ninja satılık.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-daha-1600-km-de-99126269/detay
vay be önce yaşa takıldım,sonra helal olsun dedim.Sonra baktım ki adam 0 almış ardından akrebi döşemiş yok artık diyorum:D:D
schmarık
16 Eylül 2012, 11:58
Selamın Aleyküm. Cümleten günaydın. Herkese hayırlı pazarlar dilerim...
atilla_hakan
16 Eylül 2012, 18:56
Selam arkadaşlar
Sizleride bekliyoruz, Pazar akşamı kimseye söz vermeyin.
http://www.motojektif.com/etkinlik/6/Cbr250-Turkiye-Bulusmasi-2/
Beyler Bizden Katılan Var mı ?
Deryali
17 Eylül 2012, 01:39
Bir arkadaş katıldı sizden :)
Ama bir dahakine sizide bekleriz arkadaşlar
http://www.motojektif.com/Photos/Trips/deryali/9ba1d81d-252f-477f-96c8-7fefe11e8468.jpg
Katzfiel
17 Eylül 2012, 03:55
Gelecektim son anda hesapta olmayan bi durum cikti maalesef :( umarim bi dahakini kacirmam..
ccman
17 Eylül 2012, 04:30
herkese selam
arada elimi sallamak istedim o kadar.forumu takip ediyorum fakat dişe gelir pek bir sorun olmadığı için cevap yazma gereği duymuyorum sağolsun yeni arkadaşlar gerektiği gibi forumla ilgileniyorlar.
dreamkiller tekrar hoş geldin Topraaam.eşşeğe binmeye başlamışsın hayırlı olsun.arada çüşşş de o bilir işini.başımıza ne geldiyse zaten hep hatun dalgasından oldu bilirim.sevmeye çalış motorunu dert yanma :) bi ara bana bi telefonunu yaz iki kadeh parlatalım.muhabbetini özledim.forumda yine kime gider yaptınsa uzaklaştırma aldın,bak keyfine,bildiinden şaşma.
bu yaz 11bin km yapabildim keşke hap yaz olsa da keyfine varsak.selamlar herkese
dreamkiller
17 Eylül 2012, 11:08
gideri tüv e rte ye yaptık arkadaslarda ilgilendi saolsunlar :) olur o kadar uzaklaştırılcaz diye bildigimizden şaşacak değilim herneyse..
Valla aslında ne güzel olur sen ejo rio hakan ibo bir araya gelsek muhabbetin belini kırsak mübarek 11 ayları kireç beyazı aslan sütüyle kutlasak!!! :) telefon işi kolay kardeşim rrrahat ol 3R li!!!
ejlover
17 Eylül 2012, 14:25
gideri tüv e rte ye yaptık arkadaslarda ilgilendi saolsunlar :) olur o kadar uzaklaştırılcaz diye bildigimizden şaşacak değilim herneyse..
Valla aslında ne güzel olur sen ejo rio hakan ibo bir araya gelsek muhabbetin belini kırsak mübarek 11 ayları kireç beyazı aslan sütüyle kutlasak!!! :) telefon işi kolay kardeşim rrrahat ol 3R li!!!
Valla süper olacak :) Bi orta yol bulup Bolu'mu yapsak =D :P
ccman
17 Eylül 2012, 23:05
Valla süper olacak :) Bi orta yol bulup Bolu'mu yapsak =D :P
Bolu bana uyar ;)
leons
18 Eylül 2012, 02:15
Selamın Aleyküm. Cümleten günaydın. Herkese hayırlı pazarlar dilerim...
Aleyküm selam
ejlover
18 Eylül 2012, 14:21
Bolu bana uyar ;)
Hatta Organize olalım Ninja'cıları da alıp Kürşat'la gelin abi ;) Süper olur valla Yaza veda gibi ;)
Katzfiel
18 Eylül 2012, 16:23
Hatta Organize olalım Ninja'cıları da alıp Kürşat'la gelin abi ;) Süper olur valla Yaza veda gibi ;)
İste bu bekledigim msg di :) supersin ej ayrim yapmayin :)))
ejlover
18 Eylül 2012, 17:00
İste bu bekledigim msg di :) supersin ej ayrim yapmayin :)))
O zaman tez elden organize olun beyler ;)
ccman
18 Eylül 2012, 19:01
Bana her yol Bolu ! Sen ne zaman musaitsin Ugur ? Sonucta o taraftan gelecek olan sensin buradan ben seni karsilarim her sekilde.Abant ta kahvaltiya gidelim.pazar gunu ?
atilla_hakan
18 Eylül 2012, 19:23
Pazar kpss sınavı var :(
ccman
19 Eylül 2012, 01:54
Benim icin tarih onemli degil ben uyarim size !
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
ibopaşa
senin makine pert e çıkmış aldım haberini daytona dan hayırlısı olsun.ayak ne durumda ? iyileşmişsindir umarım.
selamlar
bu arada Bolu işi olmazsa pazar KALAMIŞ a gideceğim kahvaltıya gelebilen buyursun gelsin
ama ejlover gelebilrse Bolu Abant yaparım ;)
rio_mavi
19 Eylül 2012, 06:22
bana uyar.bolu ya gazlayalım.Kahwaltı olsun , şöyle güzel gözlemeler olsun yayık ayranı felan. şahane olur şahane.geceli yapcaksakta yeşil efe eşlik eder muhabete... :))
Katzfiel
19 Eylül 2012, 06:29
Dostum ben zaten kalamistayim gorusmek istersen haberim olsun.
dreamkiller
19 Eylül 2012, 11:32
UGUURRR ANKARADAYIM :) dün geldim akşam çocukluk arkadaşımla birlikte içtim Tunus Caddesinde bugün gene ankaradayım.. aksam afyona geçecem arada boşluğun varsa görüşelim kardeşim.. Len olm Boluya gideceksek bana önden 1,5 saat avans verin :) anca giderim poahahaha ahh beyaz eşşek ahh madara ettin beni :)
ibopaşa
19 Eylül 2012, 12:39
Benim icin tarih onemli degil ben uyarim size !
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
ibopaşa
senin makine pert e çıkmış aldım haberini daytona dan hayırlısı olsun.ayak ne durumda ? iyileşmişsindir umarım.
selamlar
bu arada Bolu işi olmazsa pazar KALAMIŞ a gideceğim kahvaltıya gelebilen buyursun gelsin
ama ejlover gelebilrse Bolu Abant yaparım ;)
Teşekkür ederim Abi özlettin kendini, hatta foruma yazı döşüyecektim büyük harflerle kayıp aranıyo diye:) Yani şu forum olmasa öldükmü kaldıkmı haberimiz olmayacak..
Ayağa gelince de geçen hafta alçıyı aldılar, yürürken zorlanıyorum birazcık ama yavaş yavaş düzelliyo sanırım.
Abi boluya felan gideceksen seve seve artçın olabilirim yani:):P
Dreamkiller sende oşgeldinnn beyaa, iyisindir umarım,
Allah a emanet..
ejlover
19 Eylül 2012, 14:01
Bana her yol Bolu ! Sen ne zaman musaitsin Ugur ? Sonucta o taraftan gelecek olan sensin buradan ben seni karsilarim her sekilde.Abant ta kahvaltiya gidelim.pazar gunu ?
bana uyar.bolu ya gazlayalım.Kahwaltı olsun , şöyle güzel gözlemeler olsun yayık ayranı felan. şahane olur şahane.geceli yapcaksakta yeşil efe eşlik eder muhabete... :))
H.sonu olmak kaydıyla bana uyar Bolu :) Yalnız sabah çok erken uyanamıyorum öğle saatlerinde anca çıkarım yola kahvaltıya yetişemem :)
UGUURRR ANKARADAYIM :) dün geldim akşam çocukluk arkadaşımla birlikte içtim Tunus Caddesinde bugün gene ankaradayım.. aksam afyona geçecem arada boşluğun varsa görüşelim kardeşim.. Len olm Boluya gideceksek bana önden 1,5 saat avans verin :) anca giderim poahahaha ahh beyaz eşşek ahh madara ettin beni :)
Kürşaaatttt :( Abi şimdi gördüm ben bunu :( Abi akşam kaçta dönüyosun? 6da mesai bitiyor. Akşam da toplantı var yemekli ;.( 10-11 gibi biter ama erken kaçmaya çalışıcam ben. Leyynn içime oturdu şimdi ;.(
Teşekkür ederim Abi özlettin kendini, hatta foruma yazı döşüyecektim büyük harflerle kayıp aranıyo diye:) Yani şu forum olmasa öldükmü kaldıkmı haberimiz olmayacak..
Ayağa gelince de geçen hafta alçıyı aldılar, yürürken zorlanıyorum birazcık ama yavaş yavaş düzelliyo sanırım.
Abi boluya felan gideceksen seve seve artçın olabilirim yani:):P
Dreamkiller sende oşgeldinnn beyaa, iyisindir umarım,
Allah a emanet..
MİLLET BU H.SONU (CMT YA DA PAZAR)
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?
ccman
19 Eylül 2012, 14:28
Kursat ben seni arkama baglar surukler yinede gotururum topraaam sen geliyonmu onu soyle ayrica artcin ile gel mumkunse bende fasulye ile gelecegim muhtemelen.ibopasa hatun gelmezse alirim seni ;) o gun kar da yagsa Bolu ya gidecegim :)
ejlover
19 Eylül 2012, 15:50
MİLLET BU H.SONU (CMT YA DA PAZAR)
YAZA VEDA NİTELİĞİNDE BİR BOLU GAZLAMASI AMAN GEZİSİ YAPALIM DİYORUZ
BEN TAAAA ANKARA'DAN KALKIP GELİCEM, KİMLER GELİR?
NİNJACILAR SİZE DİYORUZ :cherry: :flower:
http://imageshack.us/a/img443/9220/16092012img1593.jpg (http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/76465-yamaha-yzf-r1-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi-12.html#post2811071)
Kursat ben seni arkama baglar surukler yinede gotururum topraaam sen geliyonmu onu soyle ayrica artcin ile gel mumkunse bende fasulye ile gelecegim muhtemelen.ibopasa hatun gelmezse alirim seni ;) o gun kar da yagsa Bolu ya gidecegim :)
Bakın eskilerden örnek alın :P Şaka bi yana yaz bitmeden son bir fırsat bu bir araya gelmek için, hadi uyanın :rendeer:
Tarih: 22(cmt) veya 23(pzr) Eylül 2012 (gelenler uyan günü/günleri yazsın ona göre netleştirelim :cat:)
Saat: 12:00 (herkese uyan bir saatle değiştirebiliriz)
Yer: Bolu (Ordan muhtemelen Abant'a)
Gelenler:
1) ejlover (cmt&pzr)
2) ccman (gün?)
3) dreamkiller (pzr-öğleden sonra)
4) rio_mavi (gün?)
5) ????
Listeye adınızı ekleyin arkadaşlar; Cuma'ya kadar netleştirelim :wiinkk:
Atilla senin sınav kaçta bitiyor abi?
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO