PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 [131] 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

dreamkiller
08 Ağustos 2012, 10:21
Akşam Kalamış ta beleş çay dağıtıyorlarmış,gelen ?

yahu bir kere giremedik kaçırmışız beleş çayı :)

ccman
08 Ağustos 2012, 10:56
yahu bir kere giremedik kaçırmışız beleş çayı :)

çaylaaaaaaaaaaaaaaaaar,firmadan içelim durmadan çatal kaşık bıçak çalmadan...ben içtim :cat:
her şey hep öyle olmaz mı zaten . jnr dreamkiller sağ olsun.:thumleft:

atilla_hakan
08 Ağustos 2012, 13:11
Hadi beyler Motorlarınızın Resimleri Gelsin. Benden Bir kaç resim ...

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/550981_10151075190375798_622173887_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/479791_10151075190490798_1726454705_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/422201_10151075190775798_999480726_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/484603_10151075191570798_1317008600_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/185922_10151075191800798_1357750347_n.jpg

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/405470_10151075191985798_361033003_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/392341_10151075192115798_746748479_n.jpg

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/551062_10151075192345798_775702164_n.jpg

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/576230_10151075192730798_916999234_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/551945_10151075192875798_1574873275_n.jpg

http://a5.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/402147_10151075193135798_1110072280_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/392358_10151075193395798_281831871_n.jpg

Zippo's
08 Ağustos 2012, 14:30
Atilla hakan hocam kazasiz belasiz motor cok temiz gercekten.Ama o egzost hic olmamis

dreamkiller
08 Ağustos 2012, 14:38
içi boşmu o egzosun? :) ati kısaya uzuna ölüye diriye zenon bende düşünüyordum güzel olmuş.. Satmazsam takarım bende :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------


çaylaaaaaaaaaaaaaaaaar,firmadan içelim durmadan çatal kaşık bıçak çalmadan...ben içtim :cat:
her şey hep öyle olmaz mı zaten . jnr dreamkiller sağ olsun.:thumleft:

senin canın saolsun be yaa!! ama burda önemli olan çayın markası neydi? Benim hayat felsefem Çayda Lipton, Karıda İp don.!! :P:):)

enreka_tr
08 Ağustos 2012, 15:04
Merhabalar,
Yeni üyeyim ve ilk mesajım..Seneye sanırım Ninjalı olurum :)
birisi inceleme yapmış malzeme olarak şimdiki kasalar daha iyi geldi bana:

http://www.youtube.com/watch?v=tQ8UmbZO0vI

ejlover
08 Ağustos 2012, 15:43
Herkese merhabalar, henüz motorum yok,
25 senedir otomobil kullanmaktayım, motorlar hakkında bilgilenmeye çalışıyorum, Ninja 250 lik hoşuma giden modeller arasında,
Site içeriğini uzun bir süredir inceliyorum, bu konunun hemen hemen tüm sayfalarını okudum,
bazı sorularımın cevaplarını buldum, Forumu kirletmemek adına bugüne kadar üye olmadım,
genel olarak belirteyim, acilliyet olmaksızın; hiç bir emek sarfetmeden, incelemeden forumlarda defalarca dile getirilmiş bir konu hakkında soru sormak pek şık olmuyor açıkçası,
Bu benim şahsi düşüncem,
Sefir67 arkadaşım, Senin belirttiğin hususta da, bildiğim kadarıyla bu hususta otomobillerle motorlar arasında pek bir fark oluşmaz,
Çok uzun süre kapalı ortamda-garajda tutulan klasik otomobillerin bulunduğu ortamlar, oksitlenme ve paslanmayı önlemek için,
özellikle kışın ısıtılır, eğer rutubetin çok yoğun olduğu bir bölge ise, yazın da nemli ortamın
oluşmasını engellemek üzere havalandırılır,
Kesinlikle hava almayan bir malzemeyle (naylon - muşamba hava almayan yelken bezi gibi..) otomobilin üzeri örtülmez,
sanırım bu husus motorlar içinde geçerli olacaktır,
Bir de benim bi sorum var, şimdiden teşekkürler,
Ben Ninja 250R leri çok sevdim ama diğer taraftan Honda İnnova125 ler le de ilgileniyorum,
Sizce, trafikte hangi motorla seyir daha güvenlidir, görüş açısı, fren mesafesi, kaza riski, trafikte farkedilebiklirlik,
rüzgar etkisi, yanından geçen araçlardan ekileşim, dengenin daha rahat sağlanması açısından vs... yönlerinden,
Benim tahminim eğer doğru ise, Şehir içi düşük hız ortalamasında kullanımda Honda İnnova, Şehir içi trafik hızının yüksek olduğu
yollarda Ninja250, Şehir dışında Ninja 250R,
farklı bir düşüncesi olan varmı dır acaba merak ettim, kusura bakmayınız bilmediğim için teyit etmek istediğim bir konu bu,
Saygılar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

Bu arada belirtmeyi unuttuğum bir husus,
Ejlover ve Ccman arkadaşlardan da çok şey öğrendim, ayrıca teşekkür etmek istedim,
Motorlarını değiştirmelerine rağmen bilgi ve terübelerini bu topikte paylaşmaya devam etmeleri övgüye değer...
Özellikle ejlover arkadaşın modifiye zevki de süper, bi motorum olursa desteğini talep etmek isterim açıkçası, hayırlısı..
Kalın sağlıcakla...

Hocam öncelikle hoşgeldiniz :cat: Ayrıca örnek bir üye gibi giriş yaptığınız için de can-ı gönülden tebrik ediyorum :rendeer:

innova kullanmadığım için bir yorum yapmam doğru olmaz o yüzden o konuya giremiyorum.

Ama olur da Ninja alırsanız modifiye konusunda her zaman yardıma hazırım ;)


Tek kişi iken iyi durman gerekiyor,iki kişi ile değil.... ;) frenleme ile ilgili biraz daha fazla deneme yapmalısın demektir...bu bir yerde bir yanlışlık var demektir...biraz okumak gerek ;)

http://alfamotosiklet.blogspot.com/2007/07/motosiklet-fren-teknikleri.html
Abi çok garibinize gidecek biliyorum ben de aynı şoku yaşamıştım ama ileri sürüş eğitiminde hoca bu konuyu özellikle çalıştırdı. Motor artçıyla da artçısız da aynı mesafede duruyor. Kesinlikle mantığım almamıştı başta hatta artçıyla daha zor durur diye iddia etmiştim. pek çok deneme yapıldı artçılı sürüş kısmında kursun ve cidden aynı duruyorsunuz. Yani ağırlıktaki artış öne doğru fren anında giden kuvveti arttırıyor evet ama sürtünmediki artış da tam olarak onu dengeliyor. Denklemini de anlatmışlardı ama o aklımda kalmadı :)



içi boşmu o egzosun? :) ati kısaya uzuna ölüye diriye zenon bende düşünüyordum güzel olmuş.. Satmazsam takarım bende :)[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------



senin canın saolsun be yaa!! ama burda önemli olan çayın markası neydi? Benim hayat felsefem Çayda Lipton, Karıda İp don.!! :P:):)

Yalnız şöyle bi sorun var: Selektör yakınca noolucak? :) Öncelikle aküyü çok kısa sürede öldürüpü bitirir, çünkü xenon ısınana kadar çok çok yüksek elektrik çekiyor aküden. Selektör atınca sürekli o ilk yanma prosedürü gerçekleşecek akünün ve elektrik aksamının canına okuyacak. Arabalarda bile beyin yanıyor sırf bu yüzden heleki motoralar çok daha zarar görmeye açık bu konuda özellikle de 55W'lık araba kiti kullanıldıysa. Ayrıca uzun far performansı selektörde yine xenon ısınıp tam parlaklığına ulaşmadığı için düşük kalır. Yani bizim ninja'ların far yapısında uzuna xenon takmak bence faydadan çok zarar getirir.

Frank Lucas
08 Ağustos 2012, 15:57
Ben bizim grubun fotoğrafını paylaşıcam arada benim yavru canavarım da yatmaktadır :mrgreen:

http://a1208.hizliresim.com/10/8/bmt05.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

ejlover
08 Ağustos 2012, 16:09
Ben de haftasonundan bir kaç kare paylaşiim o zaman :flower:


http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmth1.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmthg.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtht.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtj4.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtnm.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtjg.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtkg.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtks.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtkw.jpg

http://c1208.hizliresim.com/10/8/bmtl0.jpg

rio_mavi
09 Ağustos 2012, 02:52
Merhabalar,
Yeni üyeyim ve ilk mesajım..Seneye sanırım Ninjalı olurum :)
birisi inceleme yapmış malzeme olarak şimdiki kasalar daha iyi geldi bana:
http://www.youtube.com/watch?v=tQ8UmbZO0vI

Video çok başarılı. Teşekkürler paylaşımın için. Benim şahsi fikrim eski kasa ninjalar bence cok daha kaliteli malzeme işçiliği olarak. MaKyaj olarak ise 2013ler harika ama sadece makyaj nekadar yeterli ?
Ayrıca ayaklık açıkken vitee geçirdiğinde yeni kasaların stop etmemesi gerçekten üzücü. Nekadar dikkatli olursan ol hayat kurtaran bir özellikti o ama yeni kasalara koymamışlar. Ayak pedleri yeni kasada kötü olmuş bence, aynı şekilde motorun ayaklığıda yeni kasada daha ince dayanıksız hissi uyandırdı bende. ilk görüşlerim bunlar videodan görbildiğim kadarıyla.

Ben bu olayı şuna benzetiyorum arkadaşlar, vakti zamanında windows xp ye birçok insan yama yapar görünümü değiştirirdi ,bizim modifiye olayı gibi. Daha sonra vista çıktı ama açığı çok olduğu içinde arkasından wind. 7 yi dayadılar. Bu da onun gibi sanki, 2013 ninja daha güzel görünümlü ama parça işçiliği daha aşağıda ve varolanda da eksilme var.

Diğer arkadaşlarında görüşlerini merakla bekliyorum. CCman - ejo - dreamkiller baktınızmı videoya ? Sizce nasıl yeni kasa ???

NinjaMert
09 Ağustos 2012, 03:03
Arkadaşlar bugun kızıltoprak Kawasaki bayisindeydim
2013 model ninjayı sordum
Yeni kasa Ninjaların avrupada euro 3 olarak çıkarıldığını Türkiye'de euro 2 normlarına uygun üretildiğini özetle o kasanın TR'ye gelmeyeceğini garanti etti
lakin şubatta yeni model 250r gelmiş olacakmış
bilginize ;)

metci
09 Ağustos 2012, 04:08
Arkadaşlar bugun kızıltoprak Kawasaki bayisindeydim
2013 model ninjayı sordum
Yeni kasa Ninjaların avrupada euro 3 olarak çıkarıldığını Türkiye'de euro 2 normlarına uygun üretildiğini özetle o kasanın TR'ye gelmeyeceğini garanti etti
lakin şubatta yeni model 250r gelmiş olacakmış
bilginize ;)

Nasıl yani? Yeni kasa dururken şubatta eski kasa 2013 mü gelecek, yoksa ben mi yanlış anladım?
Eğer şubatta yeni kasa gelecek diyorsan Euro normları açısından ne değişecekte şubatta gelecek?
Ayrıca Euro3 olmasının Türkiye'ye gelmesinde ne gibi bir sıkıntı var anlamadım?

Frank Lucas
09 Ağustos 2012, 05:22
sanki bu motor onbinlerce satıyor da euro normlarını düşünerek getirmiyorlar,çok çevreciyiz yav

edit:ejlover 10 tane fotoya gerek yoktu 1 tane grup fotoğrafı da yeterdi :)

rio_mavi
09 Ağustos 2012, 05:31
Arkadaşlar bugun kızıltoprak Kawasaki bayisindeydim
2013 model ninjayı sordum
Yeni kasa Ninjaların avrupada euro 3 olarak çıkarıldığını Türkiye'de euro 2 normlarına uygun üretildiğini özetle o kasanın TR'ye gelmeyeceğini garanti etti
lakin şubatta yeni model 250r gelmiş olacakmış
bilginize ;)

Ben demiştim demek gibi olmasın ama tr piyasasına sokmayabilirler demiştim tee en başta. Biz hıyar yerine koyup el de depoda kalanları dayayacaklar. Sanki artık eski kasa üretimine japonya devammı edecek.yalan, onun üretimi çoktaan bitmiştir bence. Şimdi sağda solda elde depoda kalan malları,onların yedek parçalarını tr de eritecekler tüm stokları bence.

seigen
09 Ağustos 2012, 05:37
Adamlar hepi topu 348 motosiklet satmış 2011 senesinde. Her çıkan yeni kasada eldekiler patlarsa işleri zor, haksız sayılmazlar :P.

Ama emisyon normla ilgili bahane saçmalık olmuş. Ne güzel işte euro 3 norm üretiliyorsa, Türkiye'deki euro 2 norm sınırından daha az çevreyi kirletiyor. Yerse, inanan çıkar elbet.

viper17
09 Ağustos 2012, 08:15
En dandik çinli cub lar bile euro 3 olarak geliyor yeni ninja250 haberi uydurma geldi bana.

blamir
09 Ağustos 2012, 10:55
Bu bilgiye nereden ulaştınız acaba? Varsa bir istatistik bakmak isterim.

Zippo's
09 Ağustos 2012, 11:10
Saçma geldi bana.Ben hala yeni kasanın gelceğine inanıyorum :)

ibopaşa
09 Ağustos 2012, 12:06
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.

ccman
09 Ağustos 2012, 12:21
Abi çok garibinize gidecek biliyorum ben de aynı şoku yaşamıştım ama ileri sürüş eğitiminde hoca bu konuyu özellikle çalıştırdı. Motor artçıyla da artçısız da aynı mesafede duruyor. Kesinlikle mantığım almamıştı başta hatta artçıyla daha zor durur diye iddia etmiştim. pek çok deneme yapıldı artçılı sürüş kısmında kursun ve cidden aynı duruyorsunuz. Yani ağırlıktaki artış öne doğru fren anında giden kuvveti arttırıyor evet ama sürtünmediki artış da tam olarak onu dengeliyor. Denklemini de anlatmışlardı ama o aklımda kalmadı :)

ejlover
eğitim çalışmalarında bunun böyle olması gayet normal,eğitimlerde artçı olaya kendini hazırlıyor ve fren anında motorda durması gerektiği gibi duruyor ve sürücünün fren esnasındaki hareketlerine de mani olmuyor,sonuç tek kişi gibi durabiliniyor.
ama bu güncel hayatta artçı ile olağan bir trafik akışındaki frenaj da durum aynı olmuyor.artçı trafiğin içinde sürücü gibi olayları göremiyor ve zaman zaman kendisini rahatlatmak için bir elini bırakıyor,daha dik duruyor ayağını orasını burasını sürüş esnasında oynatıyor.böyle bir anda ani gelişen bir olayda frene hazırlıklı olmadığı için sürücünün sırtına biniyor.bu da sürücüyü tam ve gerektiği gibi motoru kontrol etmesini engelliyor.

Konuyu GENEL olarak açıklayayım.siz yukarda ne dediğimi kısaca anladınız.ben bu açıdan olaya bakıyorum.

sürüş eğitimlerinde siz ne yapmanız gerektiğini biliyor planlıyor ve uyguluyorsunuz,ama bunu trafikte güncel sürüşlerde ne kadarını becerebiliyor insan bu önemli.özellikle artçı konusu bu işin baş rol oyuncusu oluyor.sürücü artçısını motora binmeden bindikten sonra inene kadar her an uyarmak zorunda,gerekirse fırçasını atmalı sürücü.artçı işin keyif kısmındadır.rahatlık ister bir süre sonra ağrıyan ayak bileğini bastığı yerden kaldırıp oynatmak ister bu arada da diğer ayağına düşer güç,sürücü bunların hepsini gidonda hisseder tolere etmeye çalışır.ama bu da bir yere kadar.gerektiğinde sağa çekip aşağıya inip durumun ciddiyetini anlatmak gereklidir artçıya.
örnek;köprü ve sert sola viraj ;köprülerin başında ve sonunda bir ek yerler vardır bilirsiniz,köprüye girişte hafif bir sıçrama olur cıkışta da,artçı önünü göremediği için bu sıçramaya hazırlıklı olmadığı için poposu hafifçe yerinde kayar ve hemen bunu düzeltmeye çalışır ileri yada geri kayar,sürücüde o anda sol viraja başlamış gidon ve vücut sola yatmıştır,o anda artçının arka sele üzerinde kıpırdanması rahatlığı için ileri geri hareket etmesi sürücünün kabusu olur ki bir de sert bir viraj sa.benim yaptığım artçıyı indirip bi güzel fırçalamak olur bu gibi durumlarda.sonrasında da daha temkinli ve stresli bir sürüş başlar.işin tadı kaçar bir an önce artçıdan kurtulmak istersin.nerde kaldı artçı ile bir yere gitmenin keyfi ? bitti.
frenaj da aynı,uzun bir yola gittiniz yolda bazı yerler dik ve virajlı.SS motorlarda artçı bir süre sonra depo ile olan aşkını bitirip yavaş yavaş sırtınıza biner,o farkında değildir bunun yine depoya tutunup sürücüye yük olmadığını düşünür ama iş öyle değil işte,bir süre daha sonra o dik ve virajlı yollarda sırtındaki yük bileklerinde uyuşma olur,sende viraj ve dik birazdan bitecek diye sesini cıkarmazsın,virajı bi döndün karşında duran bir trafik ya da karşı şeride geçmiş gelen bi hanzo ! eee napcaz şimdi A haa ..? (şarkının devamını bilen bilir ). bilekler bitmiş ön freni ne kadar sıktığının bile farkına varamayacak derecede uyuşmuş parmaklar.sıktım dersin freni ama halen duramıyorsun ,fren yaptın sırtında bir de yük kolların gidona bloke olmuştur,hadi freni tutturamadın duramıycan kaçacak bir boşluk var ama artçın sırtında o son kıvırma hareketini de yapacak durumunda yok bla bla bla...................... kaput.

uzun sözün kısası.artçı ile fren daha uzun mesafe gerektir !

saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------


Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.

büyük geçmiş olsun aslan.Allah beterinden korumuş seni.şimdilik sende onları dinle konu kapanmıştır de onlarda rahat etsinler;) yeni sezona yaparsın bi karşıklık ....Allah şifa versin

RuzgarSA
09 Ağustos 2012, 12:25
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
geçmiş olsun arkadaşım. sende fazla bişey olmaması sevindirici motorun için üzüldüm. geçimş olsun.k.i.b

ccman
09 Ağustos 2012, 12:50
Diğer arkadaşlarında görüşlerini merakla bekliyorum. CCman - ejo - dreamkiller baktınızmı videoya ? Sizce nasıl yeni kasa ???

videoyu izledim de bir yerden sonra kapattım,özellike de KARPUZ SEÇER GİBİ plastik aksamlara vurma kısmına tav oldum.bu şekilde motor karşılaştırması yapılmaz..sonuçta o plastik aksam sadece karenajları bir birine tutturmak için,benim şahsi fikrim yeni kasada kullanılan malzeme eskisinden daha esnek bir yapıya sahip bu yüzden de kırılma çatlama gibi durumlarda daha elastik olacaklarından daha kullanışlı.daha hafiflemiş bir motor vb.ayak ile kısmı görmedim ama sen bir de r6 nın ayaklığını gör incecik bir şey ama motoru çevirmek için yan yatırdığımda hiç esnemiyor bile.sonuç olarak kawasaki gibi bir firma malzemeden çalacak hali yok üzerindeki parçaların hepsi günümüz teknolojisi ile üretilmiş ve yenilenmiş.gayet şık ve estetik.ben aslında motor kısmı ile ilgili yenilik bekliyordum (dual valf hariç).gösterge zaten cuk olmuş.2012 r6 da bile benzin göstergesi yok anla gerisini ;)

ibopaşa
09 Ağustos 2012, 14:21
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083521782010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083522202010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083522632010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083523062010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083525092010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083526377010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083526642010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083527127010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083527597010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151083528392010&set=a.10151083521632010.457620.664707009&type=3&theater

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:15 ----------

Arkadaşlar sağolun iyi dilekleriniz için motordan kalanların fotolarına bakabilirsiniz. Allah a emanet olun

enginar
09 Ağustos 2012, 14:28
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
geçmiş olsun

ccman
09 Ağustos 2012, 14:56
ibopaşa
pert dedin de görünüm olarak pek bir şey yok.ne şase de ne de motor da.motoru çalıştırmayı denedin mi ?
işin sadece sağ karenajlar,kafa ,kütüklük sağ ayaklık.km saati belki arızalı.
karenajlar için adresi biliyorsun zaten.yok sigorta dersen, sezonu kapatırsın gibime geliyor.
tekrar geçmiş olsun.:rendeer:

atilla_hakan
09 Ağustos 2012, 15:06
Atilla hakan hocam kazasiz belasiz motor cok temiz gercekten.Ama o egzost hic olmamis

neyi olmamış zippo kardeşim. Bana hoş geldi yoksa taktırmazdım.

!Lk£®
09 Ağustos 2012, 15:10
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Kardeşim çok büyük geçmiş olsun.Fotoğrafta motoruna baktım da hakikaten çok kötü durumda :( Ucuz atlatmışsın.
Biraz daha dikkat ile yola devam :) bu meredi sürerken kendimiz minimum hata ile sürüyoruz sıkıntı yok, birde karşı tarafın yapacağı hataları da zorunlu olarak telafi etmemiz uyanık olmamız lazım.
Yoksa çok kötü sonuçlar doğurabiliyor :rendeer:

atilla_hakan
09 Ağustos 2012, 15:10
içi boşmu o egzosun? :) ati kısaya uzuna ölüye diriye zenon bende düşünüyordum güzel olmuş.. Satmazsam takarım bende :)






Boş Değil abi. Xenon şart gece sürüşlerinde uzunları açtığım zaman çok küfür yediğim kesin. Ama genelde karşıdan arabayı görür görmez kapatıyorum.

ccman
09 Ağustos 2012, 15:12
Motosiklete özel muayene

Bazı istasyonlarda sadece motosiklet muayenesi yapılacak.

http://video.ntvmsnbc.com/motosiklete-ozel-muayene.html

atilla_hakan
09 Ağustos 2012, 15:12
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.

Geçmiş olsun kardeşim. Allah hepimizi beterinden korusun.

ibopaşa
09 Ağustos 2012, 15:23
ibopaşa
pert dedin de görünüm olarak pek bir şey yok.ne şase de ne de motor da.motoru çalıştırmayı denedin mi ?
işin sadece sağ karenajlar,kafa ,kütüklük sağ ayaklık.km saati belki arızalı.
karenajlar için adresi biliyorsun zaten.yok sigorta dersen, sezonu kapatırsın gibime geliyor.
tekrar geçmiş olsun.:rendeer:

Abi bizim birader gitti bugün işleri halletti motoru daytonaya çekti sağolsun, motor pert abi toplanmaz daha, birkaç güne exper gelir raporu tutar sonracıma karşı taraf suçlu olduğu içinde trafik sigortası karşılar, Abi motor kalmamış, anahtarı bile uçmuş bulamıyoruz, kaskım geldi şimdi (shoei xprit) kask delinmiş abi sen hesabını yap artık, kafamı yolun kenarındaki demire vurmuşum hatırlamıyorum, yan yoldaki otoparkçı beni havada görmüş te yardıma koşmuş Allah korudu valla..

atilla_hakan
09 Ağustos 2012, 15:49
Motosiklete özel muayene

Bazı istasyonlarda sadece motosiklet muayenesi yapılacak.

http://video.ntvmsnbc.com/motosiklete-ozel-muayene.html

Videodaki ninjacı arkadaş burdamı :)

enreka_tr
09 Ağustos 2012, 19:55
@ibopaşa, Geçmiş olsun arkadaşım.

BarkınB. Euro3 emisyonlu motorlar kullanmıştı programlarında, olmaz öyle saçma şey bence gelecektir kesinlikle. Barkın Bey de gelecek demişti bana facebook üzerinden.

@ccman hocam,Karşılaştırma videosu bir fikir veriyor, en azından malzemenin daha ince ve esnek oldugunu görüyoruz. Ayrıca aynı adamın motorun tesliminde de yazdıgı gibi malzeme daha ucuz görünüyor.
Şahsen seneye yeni kasa gelmiş olsa ve arasında 2011 <5000km Ninja ile 3-5.000tl fark olsa ben eski kasa tercih ederim.

Ninjette forumunda 2013 model konusu linki:
http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=110755&page=12
Şöyle bir egzost karşılaştırması konmuş ama tam yorumlayamadım:
http://areapnolimits.com/images/product/kawasaki-ninja-250r-dyno_big.png

stepfunk
09 Ağustos 2012, 20:05
Arkadaşlar sağolun iyi dilekleriniz için motordan kalanların fotolarına bakabilirsiniz. Allah a emanet olun

Büyük geçmiş olsun, size birşey olmamısı çok sevindirici. Motor her zaman yerine gelir.
Dikkatsiz kullanan bütün sürücülerin ehliyetlerine ömür boyu el koymak lazım.
Bir daha trafiğe hiçbir şekilde çıkmamalılar.

ninja35
09 Ağustos 2012, 20:37
Aynen büyük geçmiş olsun. kendınıze bırsey olmamıs ya önemli olan o.

metci
09 Ağustos 2012, 20:43
ALINTIDIR...

Sayın Ekrem Bey,
Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda
oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya
gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa
Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda
ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip
oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 de Türkiye'ye
gelir.

Saygilarimizla,

Yani bu kasa 250cc olarak gelmeyecek, gelen 300cc ÖTV dolayısıyla pahalı olacak...

ninja35
09 Ağustos 2012, 20:50
Arkadaşlar aranıza yeni katıldım. ninja 250r kullanıcıları olarak bır kac sorum olacak sıze.
hafta ya Cuma kasayla gelecek benım yeşil ninja kendim kurmak istiyorum ögrendigim kadarıyla gidon,öncam,akü ve aynalar takılacakmıs sadece. Bundan baska dıkkat etmem yada montajlarken dıkkat etmem gereken birşey var mı? motorunu benım gıbı kasasından acıp kuran var mı ? yanı yagı suyu hodrolıgı vs. eksıksız gelıyor degıl mı?
Cevap ve bilgi veren arkadaşlara şimdiden teskkür ederim.

ccman
09 Ağustos 2012, 22:32
ALINTIDIR...

Sayın Ekrem Bey,
Endonezya'da satisina baslanilan Ninja 250R modelleri Euro2 standartlarinda
oldugundan sadece Asya kitasinda kullanilabiliyor. Türkiye ve Avrupa'ya
gelisi saglanmayacak. Avrupa ve Türkiye'de satisi gerçeklesecek yeni kasa
Ninja250 300cc lik olacak. Ninja250R satmaya devam edecegiz ve aralarinda
ötv den dolayi yaklasik 4000tl civarinda fiyat farki olacak.Simdilik sahip
oldugumuz ve paylasabilecegimiz bilgi bu kadar.

Yeni modeller, 2 Ekimde basina tanitilir, Ocak-Subat 2013 de Türkiye'ye
gelir.

Saygilarimizla,

Yani bu kasa 250cc olarak gelmeyecek, gelen 300cc ÖTV dolayısıyla pahalı olacak...


merhaba arkadaşım.

şimdi sana bu yazıyı gönderen arkadaşa aşağıdaki resim i ya da link i göndersen de ekine de "sen bizi ...... mı sandın" desen nasıl olur ?
ya da bana pm den mail adresini yazarsan ben aynen yazarım ;)

sol alt köşede 300cc mi yazıyor bu yeni modelin motor hacmi ?

http://img832.imageshack.us/img832/981/ekranalntsqr.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/832/ekranalntsqr.jpg/)

http://www.kawasaki-cp.khi.co.jp/mcy/street/13_ex250lm_e.html

metci
09 Ağustos 2012, 22:50
merhaba arkadaşım.

şimdi sana bu yazıyı gönderen arkadaşa aşağıdaki resim i ya da link i göndersen de ekine de "sen bizi ...... mı sandın" desen nasıl olur ?
ya da bana pm den mail adresini yazarsan ben aynen yazarım ;)

sol alt köşede 300cc mi yazıyor bu yeni modelin motor hacmi ?


Hocam iyi günler, şu başlıkta paylaşmış arkadaş, bende oradan alıntı yaptım...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/105707-0-kawasaki-250-alacaklara-ve-kawasaki-severlere.html
Yazdığına göre z-moto'dan gelen bir mail...[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:37 ----------


Şu başlığa da bakabilirsin...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/106047-yeni-kawasaki-ninja-250r-ve-z-moto.html

AyhanTR33
09 Ağustos 2012, 22:58
Selamlar,
ibopaşa'ya çok geçmiş olsun,
CCMan lve Ejlover arkadaşlarıma da ilgi ve paylaşımları için tekrar teşekür ediyorum,
Bilgilenmek adına forumu takibe devam ediyorum,
Kimsenin tekerine taş değmesin, sağlıcakla kalın,

ccman
09 Ağustos 2012, 23:05
@ibopaşa, Geçmiş olsun arkadaşım.

BarkınB. Euro3 emisyonlu motorlar kullanmıştı programlarında, olmaz öyle saçma şey bence gelecektir kesinlikle. Barkın Bey de gelecek demişti bana facebook üzerinden.

@ccman hocam,Karşılaştırma videosu bir fikir veriyor, en azından malzemenin daha ince ve esnek oldugunu görüyoruz. Ayrıca aynı adamın motorun tesliminde de yazdıgı gibi malzeme daha ucuz görünüyor.
Şahsen seneye yeni kasa gelmiş olsa ve arasında 2011 <5000km Ninja ile 3-5.000tl fark olsa ben eski kasa tercih ederim.

Ninjette forumunda 2013 model konusu linki:
http://www.ninjette.org/forums/showthread.php?t=110755&page=12
Şöyle bir egzost karşılaştırması konmuş ama tam yorumlayamadım:
http://areapnolimits.com/images/product/kawasaki-ninja-250r-dyno_big.png

bir önceki sayfada birisi açıklmış ;)

"Test bike was a 2010 model with 939 miles on the odometer. The three graphs compare the OEM system, Area P Full Standard System, and new Area P Mid-High Mount Race System with 18" Muffler & Turn Down Exit Tip; all on the same test bike. The OEM airbox was removed, K&N Dual Flange Oval Air Filter and Crankcase Breather Element installed, Kleen System removed/plugged, along with *Area P/Dynojet Jet kit installed. The power increase is very strong from 3000 rpm to 12250 rpm. As noted, emphasis was primarily placed on throttle response and power above 8500 rpm to a peak of 12250 rpm. You will notice that at peak power (12250 rpm), the Race System is more than 10.5 hp (+33%) over the OEM exhaust, and 2.4 hp (+ 8%) over the Area P Standard system. Actual throttle response was also dramatically improved. Specific jetting instructions are included with the installation/tuning manual.

metci
09 Ağustos 2012, 23:07
bir önceki sayfada birisi açıklmış ;)

"Test bike was a 2010 model with 939 miles on the odometer. The three graphs compare the OEM system, Area P Full Standard System, and new Area P Mid-High Mount Race System with 18" Muffler & Turn Down Exit Tip; all on the same test bike. The OEM airbox was removed, K&N Dual Flange Oval Air Filter and Crankcase Breather Element installed, Kleen System removed/plugged, along with *Area P/Dynojet Jet kit installed. The power increase is very strong from 3000 rpm to 12250 rpm. As noted, emphasis was primarily placed on throttle response and power above 8500 rpm to a peak of 12250 rpm. You will notice that at peak power (12250 rpm), the Race System is more than 10.5 hp (+33%) over the OEM exhaust, and 2.4 hp (+ 8%) over the Area P Standard system. Actual throttle response was also dramatically improved. Specific jetting instructions are included with the installation/tuning manual.

İnşallah dediğin gibi 2013 250cc olarak gelir... İnşallah...

ibopaşa
09 Ağustos 2012, 23:24
Arkadaş çok çok teşekkür ederim iyi dilekleriniz için Allah razı olsun, kaza sırasında dizlik ve motorçizmesi yoktu, birkez daha korumaların önemini anlamış bulunmaktayım.. Foto biraz mide bulandırıcı ama insanların başına neler geldiğini görün ve Allah korusun başıma gelmez demeyin Allah a emanet olunhttp://a1208.hizliresim.com/10/9/bps42.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

ejlover
10 Ağustos 2012, 00:23
sanki bu motor onbinlerce satıyor da euro normlarını düşünerek getirmiyorlar,çok çevreciyiz yav

edit:ejlover 10 tane fotoya gerek yoktu 1 tane grup fotoğrafı da yeterdi :)

Sıkıntı yok FL. Daha da resim koymam zaten bundan sonra bu basliga madem oyle benden paylasimlar bu kadar. Kusura bakmayin kirlettim forumunuzu gereksiz mesajlarla :king:

---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:12 ----------


Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Cok gecmis olsun cidden ucuz atlatmissin :( Bot/cizme yok muydu peki?


ejlover
eğitim çalışmalarında bunun böyle olması gayet normal,eğitimlerde artçı olaya kendini hazırlıyor ve fren anında motorda durması gerektiği gibi duruyor ve sürücünün fren esnasındaki hareketlerine de mani olmuyor,sonuç tek kişi gibi durabiliniyor.
ama bu güncel hayatta artçı ile olağan bir trafik akışındaki frenaj da durum aynı olmuyor.artçı trafiğin içinde sürücü gibi olayları göremiyor ve zaman zaman kendisini rahatlatmak için bir elini bırakıyor,daha dik duruyor ayağını orasını burasını sürüş esnasında oynatıyor.böyle bir anda ani gelişen bir olayda frene hazırlıklı olmadığı için sürücünün sırtına biniyor.bu da sürücüyü tam ve gerektiği gibi motoru kontrol etmesini engelliyor.

Konuyu GENEL olarak açıklayayım.siz yukarda ne dediğimi kısaca anladınız.ben bu açıdan olaya bakıyorum.

sürüş eğitimlerinde siz ne yapmanız gerektiğini biliyor planlıyor ve uyguluyorsunuz,ama bunu trafikte güncel sürüşlerde ne kadarını becerebiliyor insan bu önemli.özellikle artçı konusu bu işin baş rol oyuncusu oluyor.sürücü artçısını motora binmeden bindikten sonra inene kadar her an uyarmak zorunda,gerekirse fırçasını atmalı sürücü.artçı işin keyif kısmındadır.rahatlık ister bir süre sonra ağrıyan ayak bileğini bastığı yerden kaldırıp oynatmak ister bu arada da diğer ayağına düşer güç,sürücü bunların hepsini gidonda hisseder tolere etmeye çalışır.ama bu da bir yere kadar.gerektiğinde sağa çekip aşağıya inip durumun ciddiyetini anlatmak gereklidir artçıya.
örnek;köprü ve sert sola viraj ;köprülerin başında ve sonunda bir ek yerler vardır bilirsiniz,köprüye girişte hafif bir sıçrama olur cıkışta da,artçı önünü göremediği için bu sıçramaya hazırlıklı olmadığı için poposu hafifçe yerinde kayar ve hemen bunu düzeltmeye çalışır ileri yada geri kayar,sürücüde o anda sol viraja başlamış gidon ve vücut sola yatmıştır,o anda artçının arka sele üzerinde kıpırdanması rahatlığı için ileri geri hareket etmesi sürücünün kabusu olur ki bir de sert bir viraj sa.benim yaptığım artçıyı indirip bi güzel fırçalamak olur bu gibi durumlarda.sonrasında da daha temkinli ve stresli bir sürüş başlar.işin tadı kaçar bir an önce artçıdan kurtulmak istersin.nerde kaldı artçı ile bir yere gitmenin keyfi ? bitti.
frenaj da aynı,uzun bir yola gittiniz yolda bazı yerler dik ve virajlı.SS motorlarda artçı bir süre sonra depo ile olan aşkını bitirip yavaş yavaş sırtınıza biner,o farkında değildir bunun yine depoya tutunup sürücüye yük olmadığını düşünür ama iş öyle değil işte,bir süre daha sonra o dik ve virajlı yollarda sırtındaki yük bileklerinde uyuşma olur,sende viraj ve dik birazdan bitecek diye sesini cıkarmazsın,virajı bi döndün karşında duran bir trafik ya da karşı şeride geçmiş gelen bi hanzo ! eee napcaz şimdi A haa ..? (şarkının devamını bilen bilir ). bilekler bitmiş ön freni ne kadar sıktığının bile farkına varamayacak derecede uyuşmuş parmaklar.sıktım dersin freni ama halen duramıyorsun ,fren yaptın sırtında bir de yük kolların gidona bloke olmuştur,hadi freni tutturamadın duramıycan kaçacak bir boşluk var ama artçın sırtında o son kıvırma hareketini de yapacak durumunda yok bla bla bla...................... kaput.

uzun sözün kısası.artçı ile fren daha uzun mesafe gerektir !

saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------



büyük geçmiş olsun aslan.Allah beterinden korumuş seni.şimdilik sende onları dinle konu kapanmıştır de onlarda rahat etsinler;) yeni sezona yaparsın bi karşıklık ....Allah şifa versin

Iste bu yuzden artcili surus ve artci egitimi diye bir sey verdiler. Egitimsiz artciyla yola cikmamak ve yola cikmadan once yapilmasi gereken egzersizler ogretildi. Yani artci bilmiyor da isin bahanesi degil. Ona gerekli bilgileri verip egzersizleri kendisi ile yapmak gerek. Abi bi tur gezelim mi diyeni almamak lazim ki dumduz yol bile olsa artci almam ben orasi ayri.

ibopaşa
10 Ağustos 2012, 00:27
Uğur Abi teşekkür ederim, dizlik ve bot yoktu ve sonucuna katlanıyoruz:(
Bu başlığa fotoğraf koymam demişsin ya yukarda benim gibi sıkı takipçilerine haksızlık yapma Abi istersen. Saygılar
Allah a emanet..

rio_mavi
10 Ağustos 2012, 01:48
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.

Gecmi olsun dostum. Allah beterinden saklasin...

durango
10 Ağustos 2012, 02:01
Evet arkadaşlar müşterisi bırakmak isteyen bir taksici önüme direksiyonu kırıp babasının yoluymuş gibi en soldan en sağa geçti ve bana soldan girdi:( 20 metre kadar sürüklendim döndüm Allah döndüm:( 2012 model 1900 km deki motorum perte çıkmıştır:salut:
Kırık bir tarak kemiği ile olayı kapadık Allah a şükürler olsun beni sevdiklerime bağışladı..He motor sevdam bittimi tabi ki bitmedi şu an kırık ayak ve birçok sürtünmeyle oluşan yaralarımın düzelmesini bekliyorum. Sigortadan parayı alıncada ilk işim aynı motordan almak olacaktır. Çevremdekiler, ailem, özellikle ki annem bana motor sayfasını kapat diyolar doğal olarak sağlığımı düşünüyolar benmi onları anlamıyorum onlarmı beni anlamıyor bilmiyorum.
Dostum büyük geçmiş olsun :( Allah beterinden saklasın...

rio_mavi
10 Ağustos 2012, 02:13
[QUOTE=ejlover;2773136]Sıkıntı yok FL. Daha da resim koymam zaten bundan sonra bu basliga madem oyle benden paylasimlar bu kadar. Kusura bakmayin kirlettim forumunuzu gereksiz mesajlarla :king:

---------- Post added at 23:23 ---------- Previous post was at 23:12 ----------



EJO SENSIZ OLMAZ DOSTUM. BASLIGA KATILIMLARINI BEKLIYORUM MUHAKAK... HEPIMIZ ARKADASIZ BURDA...

ccman
10 Ağustos 2012, 02:40
Ejlover
Artci konusunda haklisin,egitim sart.devamli ve tek artcim zaten hatun,o da bu iste yeni,mumkun oldugunca kisaca tekrar ediyorum yapmamasi gerekenleri artik kendisi bir hata yaptiginda surda soyle yaptim,sallandik biraz kizdinmi gibisinden soruyor. fakat guzel tarafi kendiside olayin farkina varmaya basladi.kendi hatalarini kendisi bulmaya basladi bu iyi bir gelisme.hafta sou T.dag a gittik bi ara artcim varmi diye tereddut edip ardima baktim :)

Resim paylasimin konusunda ben cevap verecektim FL a ama seni bekledim,umarim soyledigini bende senin gibi yanlis anladim,tarz yakisikli degil di.art niyet zannetmiyorum.ayrica 1 kisi icin diger arkadaslari mahrum birakmak olmaz ;) sana yakismaz da

Saygilar

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------

Ugur resimlerde icinden gectiginiz yerlesim yeri neresi .dukkan ve trafik tabelalara baktim cozemedim.nereye gittiniz ?
Merak ettim :)

Frank Lucas
10 Ağustos 2012, 03:18
hacı bak şimdi,ben yazımın neresinin yanlış olduğunu anlamaya çalışıyorum ama bir yanlışlık bulamadım,kaldıki en ufak bir yanlış anlaşılmadan dolayı cephe alır gibi mesaj atman ve ccmanın ordan atlaması hoş değil, foruma ister 100 tane ister 1000 tane resim koy sonuçta benim veya babamın forumu değil burası,yarım yamalak 10 tane resim olucağına deri toplu 1 tane resim olsun dedim,burdan memleket meselesine kadar yürüdü,sen paylaşımlarını yap bu saatten sonra sana birşey demem zaten.

ibo paşa sanada geçmiş olsun, sanırsam motoru alalı fazla olmamıştı daha tadını bile çıkaramadan kaza oldu.

sigorta işi üzerinde fazla durmanı tavsiye ederim çünkü birkaç ay önce bir arkadaşımıza arkadan araba çarptı, %100 araba hatalı olmasına rağmen,bütün hatayı arkadaşa vermişler o işler biraz karışık yani çok tilki var memlekette