PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 [126] 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

İntik
26 Temmuz 2012, 22:59
nerden bulabilirim peki o ürünleri özel bi adı filan varmı ?

hayvan
26 Temmuz 2012, 23:52
Selam arkadaşlar yakın zamanda aldığım küçük ninjamla (adı: siyahinci olacak) bende aranıza katılıyorum, acemisi olduğum bu dünyaya katılırken (aslen bisikletci sayılırım yarı-pro ve uzun mesafe) siz degerli motor kullanıcılarından tavsiye ve bilgi almak cok isime yarayacak eminim. Forumu motorumu seçerken de kullandım ve seçimimden hiç pişman olacağa da benzemiyorum yazılarınızı okudukça :)

Sizlerden önbilgi (forumda çeşitli yerlerde mutlaka vardır bunlar ama) rica ediyorum acemi bir sürücü olarak:

1. Ne tip yakıt kullanmalıyım? şehiriçi ve performans istemeyen bir sürücüyüm (şimdilik yani)
2. Aracımın bakım süreleri nelerdir? (800 km ilk bakım, 2000 rodaj dışında)
3. Yan koruma tamponları (umarım doğru tabir budur) düşünceleriniz nedir?
4. Koruma ekipmanı olarak kask, eldiven, ceket ve dizlik dışında, benim gibi bir acemi için olmazsa olmaz bir öneriniz varmıdır?

şimdiden teşekkürler
Semih

Merhaba Semih.
Ben de yol bisikleti kullanıyorum. Gerçi şimdi motordan pek zaman kalmıyor.
Yol bisikletinde kollar üzerinde taşımaya alışıyoruz kendimizi. Biliyorsun motorda böyle yapmamak gerekiyor. Fren sırasında bile öncelikle bacaklarla motoru sıkarak kendini dengelemeye dikkat.
97 oktan diye satılan benzin zaten aslında 95 oktan. Bir zararı olmaz, daha çok para verirsin.
Rodaj (aşınma) logaritmik ilerleyen bir olaydır. Bu nedenle yarış motoru vs. hazırlayanlar genelde 50-100-1000 km lerde yağ degiştirirler. Ben 200 - 1100 kmlerde değiştirdim. 1000-5000 veya 1000-2000-5000 e göre daha iyi olur. Lineer olmadığı için.

Rodaj konusunda tartışma başlatmak istemiyorum fakat bildiklerim kısaca şunlar: Motorda belli noktalardaki pürüzler o noktalarda fazla sürtünme ve ısıya neden olur.
Motor yeniyken zorlanırsa "glazing" denen durum oluşur ve bu prürüzlülük kalıcı olabilir.
Bu nedenle motorun fazla yüksek ısılara çımadan rodajı yapılmalıdır. Böyle sıcak yaz günlerinde geceleri yapılması tavsiye edilir.
Ayrıca kullanma kılavuzunda önerilen rodaj devri (4000d/dk) bu motor için... Neyse...
Olay sadece devir değil. Düşük devirde gazı çok açmak da aşırı ısınmaya neden olur.
Hafif yokuş aşağı bir yerde motor freni ile yanma odasını soğutup sonra 3/4 gaz açıp hemen arkasından motor freni ile soğutarak da rodaja yardımcı olursun.

ibopaşa
27 Temmuz 2012, 00:02
Selam arkadaşlar yakın zamanda aldığım küçük ninjamla (adı: siyahinci olacak) bende aranıza katılıyorum, acemisi olduğum bu dünyaya katılırken (aslen bisikletci sayılırım yarı-pro ve uzun mesafe) siz degerli motor kullanıcılarından tavsiye ve bilgi almak cok isime yarayacak eminim. Forumu motorumu seçerken de kullandım ve seçimimden hiç pişman olacağa da benzemiyorum yazılarınızı okudukça :)

Sizlerden önbilgi (forumda çeşitli yerlerde mutlaka vardır bunlar ama) rica ediyorum acemi bir sürücü olarak:

1. Ne tip yakıt kullanmalıyım? şehiriçi ve performans istemeyen bir sürücüyüm (şimdilik yani)
2. Aracımın bakım süreleri nelerdir? (800 km ilk bakım, 2000 rodaj dışında)
3. Yan koruma tamponları (umarım doğru tabir budur) düşünceleriniz nedir?
4. Koruma ekipmanı olarak kask, eldiven, ceket ve dizlik dışında, benim gibi bir acemi için olmazsa olmaz bir öneriniz varmıdır?

şimdiden teşekkürler
Semih

Hayırlı uğurlu olsun karaincin:) yan yatmayan, kaza yapmayan motorcu yoktur, henüz kaza yapmayan motorcu vardır;) bunu düşünerek topuzları kesinlikle taktır üstadım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

Yaz günleri mont giymek işkence gibi gelmeye başladı bana, çok bunaldım ama hastanede birkaç ay yatmanın daha çok bunaltıcı olduğunu düşünerek daha az terleten(öğlen sıcağında feriştahı olsa yine terletir)şöle bi seçim yaptım tavsiyede ederim..:rendeer:

http://www.feyizoglu.com/Zandona-Corax-Jacket_43924.html#0

ccman
27 Temmuz 2012, 03:30
ibopaşa
"bence " gereksiz bir ekipman, dağıtıcı firma daytona motor a getirmişti, deneme fırsatım oldu.ürün karşıdan bakınca janjanlı sanki seni mermiden bile koruyacak gibi duruyor....da işin şekli başka.üründeki sıkıştırma bantlarını ne kadar sıkarsan sık parçalar fileye bağlı olduğundan dönüyorlar.bunu sırtınıza size 2 beden büyük bir motor montu giymiş gibi düşün.sadece üstüne sizi sıkan normal bir montun altına giyilebilir.o paraya zaten iyi bir mont alınır ;)
Not:şahsi fikrimdir.
saygılar

atilla_hakan
27 Temmuz 2012, 04:47
nerden bulabilirim peki o ürünleri özel bi adı filan varmı ?

Ebay.com da var ürünlerinizi seçin burada seçim hakkında size yardımcı olacak tecrübeli arkadaşlarımız var.

ibopaşa
27 Temmuz 2012, 10:51
ibopaşa
"bence " gereksiz bir ekipman, dağıtıcı firma daytona motor a getirmişti, deneme fırsatım oldu.ürün karşıdan bakınca janjanlı sanki seni mermiden bile koruyacak gibi duruyor....da işin şekli başka.üründeki sıkıştırma bantlarını ne kadar sıkarsan sık parçalar fileye bağlı olduğundan dönüyorlar.bunu sırtınıza size 2 beden büyük bir motor montu giymiş gibi düşün.sadece üstüne sizi sıkan normal bir montun altına giyilebilir.o paraya zaten iyi bir mont alınır ;)
Not:şahsi fikrimdir.
saygılar

Abi ben bir haftadır kullanıyorum gayet memnunum, cırtcırtlarını sıktıktan sonra dönme olmuyor, zaten montum vardı ama havalar malumun üzerine çöl sıcağı, bende dirseklik sırtlık felan alayım diye girdiğim dükkandan bunu alarak çıktım, işi toptan hallettim:) Abi sen ya bedenine uygun giymemişsindir, yada satıcı montun ayarlamasını(çünkü baya bir ayar gerektiriyo) yapamıştır..

semihss
27 Temmuz 2012, 11:54
Yaz günleri mont giymek işkence gibi gelmeye başladı bana, çok bunaldım ama hastanede birkaç ay yatmanın daha çok bunaltıcı olduğunu düşünerek daha az terleten(öğlen sıcağında feriştahı olsa yine terletir)şöle bi seçim yaptım tavsiyede ederim..:rendeer:

http://www.feyizoglu.com/Zandona-Corax-Jacket_43924.html#0

Ben kendim yazlık ceket ve yazlık eldiven olarak;

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BERING-SOLAR-YAZLIK-ELDIVEN-pmu1765.html

http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/BERING-AERO-YAZLIK-CEKET-pmu566.html

kullanıyorum.

ccman
27 Temmuz 2012, 12:20
Ibopasa
Hayirli olsun gule gule kullan Allah kaza bela vermesin ;)

ibopaşa
27 Temmuz 2012, 13:21
Ibopasa
Hayirli olsun gule gule kullan Allah kaza bela vermesin ;)

Dankeşön Abicim:mrgreen:

ccman
27 Temmuz 2012, 14:00
Dankeşön Abicim:mrgreen:

Sen ne yaptin egzos isini ? Bu arada parkboy nerede ? Telefonuma bile bakmiyor !

Dreamkiller bak adami uzdun Allahin ujjjj bejjji seni :)

Fzt
27 Temmuz 2012, 14:25
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba
1 hafta önce 2012 model ninja250'mi aldım ve 1 haftada 400km yaptım biraz gezentiyimdir de :)
Burda çok tecrubeli kişiler var biraz bilgi almak istiyorum rodaj konusunda. Kitapçıkta 4000 devir yazıyo iyi güzel be kardeşim 4000 devirde nasıl süreceksin bu motoru kaza yaptırır adama, arada insan ister istemez 5-6 bin devirlere çıkıyor. Bide bazen dayanamayıp cok kısa süreli olsa da 8-9 bin devirleri gördüm. sadece 1 ve 2. viteste tabiki. Nasıl ivmeleniyo felan göreyim maksadıyla, ondada yarıya kadar bile açmadım gazı. 400kmde toplam ne kadar yaptın bu işi derseniz 5-10 arasıdır 11 demez. Nelere dikkat etmeliyim beni biraz bilgilendirirmisiniz?

orhanyor
27 Temmuz 2012, 15:41
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba
1 hafta önce 2012 model ninja250'mi aldım ve 1 haftada 400km yaptım biraz gezentiyimdir de :)
Burda çok tecrubeli kişiler var biraz bilgi almak istiyorum rodaj konusunda. Kitapçıkta 4000 devir yazıyo iyi güzel be kardeşim 4000 devirde nasıl süreceksin bu motoru kaza yaptırır adama, arada insan ister istemez 5-6 bin devirlere çıkıyor. Bide bazen dayanamayıp cok kısa süreli olsa da 8-9 bin devirleri gördüm. sadece 1 ve 2. viteste tabiki. Nasıl ivmeleniyo felan göreyim maksadıyla, ondada yarıya kadar bile açmadım gazı. 400kmde toplam ne kadar yaptın bu işi derseniz 5-10 arasıdır 11 demez. Nelere dikkat etmeliyim beni biraz bilgilendirirmisiniz?
bende motor dünyasına daha yeni adım attım tecrübem sıfır rodajını yapıyorum motorumun şuan. benimde aklım karıştı kullanım kılavuzunu okudum motoru 4k devrin üzerinde zorlamayın diyor ama yabancı forumları okurken bazı yerlerde motoru zorlamak ilerde en iyi performansı verir diyor. şöyle bir site var http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm burada adam diyorki performans için motoru kısa süreli sağlam hızlanmalar ve yavaşlamalar arasında kullanmanız gerekiyor. bunu yapmadan öncede motoru tamamen ısıtmak gerekiyor. 40 km civarında ilk yağ değişiminin yapılmasını söylüyor ve özellikle ilk 2400 km için sentetik olmayan yağ kullanılmasını tavsiye ediyor.
başka bir yerlerdede motoru kısa süreli red line ın 1-2k altına kadar çıkarılmasını öneriyorlar. kimiside kullanım kılavuzunu aynen uygulayın diyor ne yapacağımı bende şaşırmış durumdayım :)

ibopaşa
27 Temmuz 2012, 15:52
Sen ne yaptin egzos isini ? Bu arada parkboy nerede ? Telefonuma bile bakmiyor !

Dreamkiller bak adami uzdun Allahin ujjjj bejjji seni :)

Egzoz aynı beyaaa , parkboydanda ses yok:) Salla gitsin Abi binerim ben bu şekilde, incilerim dökülmez:mrgreen: bişicikler olmaz, yanmaz boya ile boyarım giderim. Çok takmıyorum artık

ejlover
27 Temmuz 2012, 15:56
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba
1 hafta önce 2012 model ninja250'mi aldım ve 1 haftada 400km yaptım biraz gezentiyimdir de :)
Burda çok tecrubeli kişiler var biraz bilgi almak istiyorum rodaj konusunda. Kitapçıkta 4000 devir yazıyo iyi güzel be kardeşim 4000 devirde nasıl süreceksin bu motoru kaza yaptırır adama, arada insan ister istemez 5-6 bin devirlere çıkıyor. Bide bazen dayanamayıp cok kısa süreli olsa da 8-9 bin devirleri gördüm. sadece 1 ve 2. viteste tabiki. Nasıl ivmeleniyo felan göreyim maksadıyla, ondada yarıya kadar bile açmadım gazı. 400kmde toplam ne kadar yaptın bu işi derseniz 5-10 arasıdır 11 demez. Nelere dikkat etmeliyim beni biraz bilgilendirirmisiniz?

Hocam düzgün rodaj istiyorsanız motoru rodaj bittikten sonra almışsınız gibi düşünüp o zamana kadar rodaj için özel rota belirleyip kendinize ona göre kullanmanız gerekirdi motoru. Kaldı ki ilk 800km 4,000 devir sonra 1,200e kadar mı ne 8,000deviri geçmemeniz lazımdı. Siz daha ilk kısımdan ikinci kısmın devir sınırını bile geçmişsiniz. Ayrıca gazı ne kadar açtığınız çok da önemli değil. 10,000devir 10,000devirdir, parçalar motorun içinde o hızla döndükten sonra daha 400km'ye gelmeden o rodajdan ne hayır gelir? Önceki mesajları biraz okuyun arama yapın daha fazla zarar vermeyin motora. Bunlar çok fazla ve ayrıntılı biçimde konuşuldu bol bol..

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:52 ----------


bende motor dünyasına daha yeni adım attım tecrübem sıfır rodajını yapıyorum motorumun şuan. benimde aklım karıştı kullanım kılavuzunu okudum motoru 4k devrin üzerinde zorlamayın diyor ama yabancı forumları okurken bazı yerlerde motoru zorlamak ilerde en iyi performansı verir diyor. şöyle bir site var http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm burada adam diyorki performans için motoru kısa süreli sağlam hızlanmalar ve yavaşlamalar arasında kullanmanız gerekiyor. bunu yapmadan öncede motoru tamamen ısıtmak gerekiyor. 40 km civarında ilk yağ değişiminin yapılmasını söylüyor ve özellikle ilk 2400 km için sentetik olmayan yağ kullanılmasını tavsiye ediyor.
başka bir yerlerdede motoru kısa süreli red line ın 1-2k altına kadar çıkarılmasını öneriyorlar. kimiside kullanım kılavuzunu aynen uygulayın diyor ne yapacağımı bende şaşırmış durumdayım :)

Altımızdaki yarışa özel hazırlanmış motorları mı ki? ONların rodajı farklı bizimkiler farklı arkadaşlar... Seri üretim motorlarla sonradan modifiye edilen motorlarda her anlamda fark var. Fabrika çıkışı 40km'de yağ değişterecek kadar çok zararlı parçacık karışmaz yağa. O motorlarda kullanılan parçalar da daya yüksen mukavvemette olduğu için rodajı daha yüksek devirde yapılır. Siz kullanma kılavuzunda yazanı yapın.

Mineral yağ kullanmak rodajın zamanında tamamlanmasını sağlar. Yok full sentetik kullanacaksanız da kullanma kılavuzunda ilk 800km 4,000i geçme diyorsa 1,000-1,200km siz 4,000i geçmeyeceksiniz. Kafanızı karıştırmanıza gerek yok.

seigen
27 Temmuz 2012, 17:10
Kıytırık bir internet sitesinde kim olduğu belirsiz bir kişinin yazdığı "rodaj sırları" konulu yazıyı, binlerce mühendisin tasarım, üretim ve argesinde görev aldığı, üretilen sistemle ilgili her türlü araştırma ve testin yapıldığı bir firmanın hazırladığı kullanım kılavuzuyla karşılaştırıyorsunuz. Biraz mantıklı düşününce hangisini dinlememiz gerektiği ortada zaten.

orhanyor
27 Temmuz 2012, 17:22
Hocam düzgün rodaj istiyorsanız motoru rodaj bittikten sonra almışsınız gibi düşünüp o zamana kadar rodaj için özel rota belirleyip kendinize ona göre kullanmanız gerekirdi motoru. Kaldı ki ilk 800km 4,000 devir sonra 1,200e kadar mı ne 8,000deviri geçmemeniz lazımdı. Siz daha ilk kısımdan ikinci kısmın devir sınırını bile geçmişsiniz. Ayrıca gazı ne kadar açtığınız çok da önemli değil. 10,000devir 10,000devirdir, parçalar motorun içinde o hızla döndükten sonra daha 400km'ye gelmeden o rodajdan ne hayır gelir? Önceki mesajları biraz okuyun arama yapın daha fazla zarar vermeyin motora. Bunlar çok fazla ve ayrıntılı biçimde konuşuldu bol bol..

---------- Post added at 14:56 ---------- Previous post was at 14:52 ----------



Altımızdaki yarışa özel hazırlanmış motorları mı ki? ONların rodajı farklı bizimkiler farklı arkadaşlar... Seri üretim motorlarla sonradan modifiye edilen motorlarda her anlamda fark var. Fabrika çıkışı 40km'de yağ değişterecek kadar çok zararlı parçacık karışmaz yağa. O motorlarda kullanılan parçalar da daya yüksen mukavvemette olduğu için rodajı daha yüksek devirde yapılır. Siz kullanma kılavuzunda yazanı yapın.

Mineral yağ kullanmak rodajın zamanında tamamlanmasını sağlar. Yok full sentetik kullanacaksanız da kullanma kılavuzunda ilk 800km 4,000i geçme diyorsa 1,000-1,200km siz 4,000i geçmeyeceksiniz. Kafanızı karıştırmanıza gerek yok.
öncelikle cevap için teşekkürler. verdiğim sitedeki yazıda bu prensiplerin bütün 4 zamanlı motorlar için geçerli olduğu belirtilmiş. araba, motorsiklet, kar motoru vs vs.. bu methodu uygulayıpta memnun olanların yorumlarıda okuyorum çeşitli forumlarda. kullanma kılavuzu ile bu site arasında orta şekerli birşey yapmayı planlıyorum :cherry: sanırım 40 olmasada ilk 150 km de ne olur ne olmaz deyip motorun yağını değiştirmeyi düşünüyorum nasılsa çok para tutmayan birşey.

elestirmen
27 Temmuz 2012, 20:36
ilk kez ful depodan full depoya benzin ölçümü yaptım ve 5 lt/100 km gibi çok yükske bir değer çıktı. normal mi bu değer sizce?

atilla_hakan
27 Temmuz 2012, 20:39
ilk kez ful depodan full depoya benzin ölçümü yaptım ve 5 lt/100 km gibi çok yükske bir değer çıktı. normal mi bu değer sizce?

4,7 LT 130 KM normal kullanım.

Yüksek devirlerde kullandıysan normal

elestirmen
27 Temmuz 2012, 20:46
aslında kardeşim kullandı ki ergenliğinin apache zamanlarında.. muhtemelen de yüksek devirli kullanmıştır..

wolrath
27 Temmuz 2012, 20:53
4.7...hmmm... ş.içi sportif kullanımda 3.6yı gecmedıgımı dusunursek...nınja cıddı yakıyormus :)

forewer
27 Temmuz 2012, 22:03
4.7...hmmm... ş.içi sportif kullanımda 3.6yı gecmedıgımı dusunursek...nınja cıddı yakıyormus :)
Eveet başlıyoruz :mrgreen: 130 km demiş arkadaş yalnız.

atilla_hakan
27 Temmuz 2012, 22:59
YEni egsozu taktıktan sonra yine bir yakıt denemesi yapiyorum. Acayip yüksek devirde kullaniyorum bakalım ne kadar dayanacak 20 tl benzin.

schmarık
28 Temmuz 2012, 02:21
Aramızda Üjjj bejjj olan kimler var? :cherry: Neredenler? Bende üjjj bejjj'lerdenim :cherry: Belki tanışma fırsatı buluruz :bounce:

---------- Post added 28-07-2012 at 01:21 ---------- Previous post was 27-07-2012 at 23:25 ----------

Buyrun burdan yakın;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-superrrrrrrrr-94672429/detay
Gülünç bir fiyat bence. O fiyata 2010 2011 bile bulunabilir sabredildiği zaman.

rio_mavi
28 Temmuz 2012, 02:49
YEni egsozu taktıktan sonra yine bir yakıt denemesi yapiyorum. Acayip yüksek devirde kullaniyorum bakalım ne kadar dayanacak 20 tl benzin.

Ati eksoz olarak ne aldın =? Hayırlı uğurlu olsun. Bende değişiklik yapmamıştı eksoz yakıt konusunda. ışıklarda durdugunda tahrik olup vın vın vınnnn yapmıyorsan hiç bir fark görmezsin. Enazından ben görmedim...

atilla_hakan
28 Temmuz 2012, 12:57
Ati eksoz olarak ne aldın =? Hayırlı uğurlu olsun. Bende değişiklik yapmamıştı eksoz yakıt konusunda. ışıklarda durdugunda tahrik olup vın vın vınnnn yapmıyorsan hiç bir fark görmezsin. Enazından ben görmedim...

Murat abi marka model yok. El yapımı. Burda bir egzozcu abimiz yardımcı oldu taktık. Hoş bi sesi var. Tünellerden geçerken çok gaza geliyorum :)

ccman
28 Temmuz 2012, 19:09
bir R6 yı hiçbir zaman bu şekilde alçaltılmış göremezsiniz diye paylaşayım dedim.:)

http://img809.imageshack.us/img809/9100/img2012072800589.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/809/img2012072800589.jpg/)



alçaltma kiti 15 günden önce gelmediği için maslak sanayide tornada ayarlı kiti kendim yaptırdım.30 parçalar 50 tornacı 50 ustalık=130 papel.
sabit olan parçayı ayarlı şekle getirdim.bu şekilde sele yüksekliğini istediğim zaman istediğim yüksekliğe ayarlayabilirim.aradaki parça cıkınca makine yere oturdu aklıma yerde giden şahinler geldi :) aslında bu şeklide çok hoşuma gitti belki yaparım....sele yüksekliği kafanıza takılmasın 250r dan sonra istediğiniz makineye binebilirsiniz.e-bay den sipariş etmeye de gerek yok iyi bir usta ve sanayide nereye gideceğinizi bildikten sonra servisler ve e-bay da yalan.sele orijinal yüksekliği 85cm şimdi 83 cm istersem 75 cm ye kadar indir.

arka stop ve ön farları en açık folyo ile kararttım fena oldu.kaldı sinyaller onlarıda r125 in orjinal sinyallerinden alıp (beyaz cam) yine şeffaf folyo ile karartıcam 1000rr ın orjinal arka sinyallerini gördüm hoşuma gitti.

bir de yakıt soran bir kaç arkadaş vardı rodaj bitince yazarım demiştim

210 km= 13.5 lt 57 tl

elestirmen
28 Temmuz 2012, 19:28
merhaba arkadaşlar bir sorum var; bilindiği gibi ninja'nın vites oranları yüksek devirde kullanmaya zorluyor motoru, daha sakin ve daha düşük devirde daha yüksek seyir hızı sağlamak için arka tekerin oradaki zincir dişlisini (sprocket) daha küçük boy-daha az dişi olan bir ürün ile değiştirmek sizce nasıl bir fikirdir? yabancı forumlarda bu modifiyeyi uygulayan çoğu kişi var ve memnunlar... stock 45 dişli sprocket ile 7500 devirde son viteste 95 km hız yapıyor motosiklet. bu konuda ülkemizden de deneyimli arkadaşlar varsa ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinicez :)


şurada da güzel bir uygulama var; lastik,dişli,vites,devir gibi parametrelere göre hangii hızda gittiğini görüyoruz motosikletin..
http://faq.ninja250.org/speed/#noredir

viper17
28 Temmuz 2012, 19:50
Usta ne yaptın sürüngen r6 olmuş :)

enginar
28 Temmuz 2012, 21:15
bir R6 yı hiçbir zaman bu şekilde alçaltılmış göremezsiniz diye paylaşayım dedim.:)

http://img809.imageshack.us/img809/9100/img2012072800589.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/809/img2012072800589.jpg/)



alçaltma kiti 15 günden önce gelmediği için maslak sanayide tornada ayarlı kiti kendim yaptırdım.30 parçalar 50 tornacı 50 ustalık=130 papel.
sabit olan parçayı ayarlı şekle getirdim.bu şekilde sele yüksekliğini istediğim zaman istediğim yüksekliğe ayarlayabilirim.aradaki parça cıkınca makine yere oturdu aklıma yerde giden şahinler geldi :) aslında bu şeklide çok hoşuma gitti belki yaparım....sele yüksekliği kafanıza takılmasın 250r dan sonra istediğiniz makineye binebilirsiniz.e-bay den sipariş etmeye de gerek yok iyi bir usta ve sanayide nereye gideceğinizi bildikten sonra servisler ve e-bay da yalan.sele orijinal yüksekliği 85cm şimdi 83 cm istersem 75 cm ye kadar indir.

arka stop ve ön farları en açık folyo ile kararttım fena oldu.kaldı sinyaller onlarıda r125 in orjinal sinyallerinden alıp (beyaz cam) yine şeffaf folyo ile karartıcam 1000rr ın orjinal arka sinyallerini gördüm hoşuma gitti.

bir de yakıt soran bir kaç arkadaş vardı rodaj bitince yazarım demiştim

210 km= 13.5 lt 57 tl

R6 da epey yakıyormuş!

forewer
28 Temmuz 2012, 22:29
merhaba arkadaşlar bir sorum var; bilindiği gibi ninja'nın vites oranları yüksek devirde kullanmaya zorluyor motoru, daha sakin ve daha düşük devirde daha yüksek seyir hızı sağlamak için arka tekerin oradaki zincir dişlisini (sprocket) daha küçük boy-daha az dişi olan bir ürün ile değiştirmek sizce nasıl bir fikirdir? yabancı forumlarda bu modifiyeyi uygulayan çoğu kişi var ve memnunlar... stock 45 dişli sprocket ile 7500 devirde son viteste 95 km hız yapıyor motosiklet. bu konuda ülkemizden de deneyimli arkadaşlar varsa ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinicez :)


şurada da güzel bir uygulama var; lastik,dişli,vites,devir gibi parametrelere göre hangii hızda gittiğini görüyoruz motosikletin..
http://faq.ninja250.org/speed/#noredir

Ben kendi motosikletimde yapmış durumdayım, 48' den 43 e çektim ekonomi amaçlı. gayet memnunum, yalnız aynı oranda hızlanmandan kaybediyorsun. Bir de zincir değişimi gerekebiliyorÇok iyi düşünüp seçim yapmalısın. Bu site senin can damarın olacak, yapacağın değişimdeki vites oranlarını göreceksin. http://www.gearingcommander.com/

elestirmen
28 Temmuz 2012, 22:53
Ben kendi motosikletimde yapmış durumdayım, 48' den 43 e çektim ekonomi amaçlı. gayet memnunum, yalnız aynı oranda hızlanmandan kaybediyorsun. Bir de zincir değişimi gerekebiliyorÇok iyi düşünüp seçim yapmalısın. Bu site senin can damarın olacak, yapacağın değişimdeki vites oranlarını göreceksin. http://www.gearingcommander.com/

teşekkürler..
drag yapmıyorum zaten.. hızlanma değerinden gidecek cüzi miktarlar çok sorun değil benim için... Bir de marka vs ne derece önemli bu dişli için? ne kadar maal oldu?

forewer
29 Temmuz 2012, 01:34
teşekkürler..
drag yapmıyorum zaten.. hızlanma değerinden gidecek cüzi miktarlar çok sorun değil benim için... Bir de marka vs ne derece önemli bu dişli için? ne kadar maal oldu?
Uzun vadeli bir değişim mali açıdan, en az 3 sene motoruna bineceksen yapılmalı. Çin malı falan almadığın sürece sorun olmaz. Ben JT marka dişli almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Zincir,dişli ve işçilikle sana 200-350 arası bişeye patlar.

rebelrider
30 Temmuz 2012, 02:10
slm arkadaslar forumu uzun zamandir takip ediyorum ve her sayfasini okudum ama uye olup araniza katilmak bu gune nasip oldu tabi kabul ederseniz alanya da yasiyorum 2010 model yesil ninja kullaniyorum. bu gune kadar paylasimlarinizdan cok yararlandim ve bunun icin herkese simdiden tesekkur ederim iyigeceler herkesin tekerinin duz basmasi dilekleriyle

ibopaşa
30 Temmuz 2012, 02:32
Sevgili ninja kardeşlerin, bizim eşşeklerin boya kodları motorun neresinde yazıyor? koltuğun altında dediler söktüm baktım dandik pazar etiketine yazılmış bir kod var o olmadığa eminim bilgisi olan yardımcı olabilecek birileri varmıdır acep??

krmcn özdmr
30 Temmuz 2012, 04:10
cross motordan sonra ninja 250 ye geçsek alışmak ne kadar sürer ?

KeaSH-07
30 Temmuz 2012, 05:38
slm arkadaslar forumu uzun zamandir takip ediyorum ve her sayfasini okudum ama uye olup araniza katilmak bu gune nasip oldu tabi kabul ederseniz alanya da yasiyorum 2010 model yesil ninja kullaniyorum. bu gune kadar paylasimlarinizdan cok yararlandim ve bunun icin herkese simdiden tesekkur ederim iyigeceler herkesin tekerinin duz basmasi dilekleriyle
hoşgeldin.isim nevzattı dimi?

Frank Lucas
30 Temmuz 2012, 06:13
boya kodunu internetten bulmuştum ama boya çok pahalı,küçücük kalemi bile 50 lira amerikada :) bizim memlekette ucuza birebir boya yapılıyor :)

dreamkiller
30 Temmuz 2012, 10:00
selam millet,

uTatilden döndüm bitti anasını satim :( şöyle bir formu kurcaladım baya bir konu konusulmuş. İbo neden boya kodunu arıyorsun anlamadım? Rötuş içinmi? eğer öyle ise ve çok büyük bir problem yoksa sakın boyatma, motoru satarken sıkıntı yaşayabilirsin. naçizane tavsiyemdir.

teknoali
30 Temmuz 2012, 10:17
merhaba arkadaşlar , 2011 cbr 125 'imi sattım geçen hafta. hemen ertesi gün 2011 beyaz ninja aldım. 3 gündür kullanıyorum. gayet güzel makina. artık aranızda bende olacağım :)

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531497_3582605563005_570337666_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539167_3582607163045_1218767840_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/424981_227573934032031_1926848443_n.jpg

yakıt biraz fazla gibi geldi , nette araştırdığımda 20 kurus diyorlardı hep . 90 - 100 arası gidersem dogru . lakin abanınca 30 kurus yakıyor. grup sürüşü olarak gecen gece 250 km yol yaptık. 60 tl yaktım. ha gitmeye gidiyor sağlam :)

üzerinde akropovic egzoz var. orjinal egzozunu taktığım taktirde yakıt tüketimi azalır mı acaba ? performans olarak nasıl olur ?

denemek isterim hemen ama orj egzozum yok temin edeceğim bi yerden. eğer değecekse öyle temin etmekte fayda var .

ccman
30 Temmuz 2012, 10:41
selam millet,

uTatilden döndüm bitti anasını satim :( şöyle bir formu kurcaladım baya bir konu konusulmuş.

Ojjj geldin beaaa,nerde gezdirdin kuyrugu :)

atilla_hakan
30 Temmuz 2012, 12:21
merhaba arkadaşlar , 2011 cbr 125 'imi sattım geçen hafta. hemen ertesi gün 2011 beyaz ninja aldım. 3 gündür kullanıyorum. gayet güzel makina. artık aranızda bende olacağım :)

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531497_3582605563005_570337666_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539167_3582607163045_1218767840_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/424981_227573934032031_1926848443_n.jpg

yakıt biraz fazla gibi geldi , nette araştırdığımda 20 kurus diyorlardı hep . 90 - 100 arası gidersem dogru . lakin abanınca 30 kurus yakıyor. grup sürüşü olarak gecen gece 250 km yol yaptık. 60 tl yaktım. ha gitmeye gidiyor sağlam :)

üzerinde akropovic egzoz var. orjinal egzozunu taktığım taktirde yakıt tüketimi azalır mı acaba ? performans olarak nasıl olur ?

denemek isterim hemen ama orj egzozum yok temin edeceğim bi yerden. eğer değecekse öyle temin etmekte fayda var .

Hoşgeldin ali hayırlı uğurlu olsun yeni motorun kazasız belasız inşallah.

Yakıt konusunda 30 krş fazla değil mi yanlış hesaplamış olmayasın. O kadar yakacağını zannetmiyorum. Benim egzoz farklı ama 4,8 lt 110 km gitti geçen test ettiğim de . Çok da yüksek devirlerde kullandım.

ccman
30 Temmuz 2012, 13:10
R6 da epey yakıyormuş!

bu normal kullanımdaki yakıt sarfiyatı ...:pl:


Usta ne yaptın sürüngen r6 olmuş :)

aynen o dediğinden oldu :thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:59 ----------


Sevgili ninja kardeşlerin, bizim eşşeklerin boya kodları motorun neresinde yazıyor? koltuğun altında dediler söktüm baktım dandik pazar etiketine yazılmış bir kod var o olmadığa eminim bilgisi olan yardımcı olabilecek birileri varmıdır acep??

selenin altında etikette en başta iki halka biri içi dolu gerisi numara...



slm arkadaslar forumu uzun zamandir takip ediyorum ve her sayfasini okudum ama uye olup araniza katilmak bu gune nasip oldu tabi kabul ederseniz alanya da yasiyorum 2010 model yesil ninja kullaniyorum. bu gune kadar paylasimlarinizdan cok yararlandim ve bunun icin herkese simdiden tesekkur ederim iyigeceler herkesin tekerinin duz basmasi dilekleriyle

hoş geldin:thumleft: paylaşımlarını bekliyoruz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:04 ----------


merhaba arkadaşlar , 2011 cbr 125 'imi sattım geçen hafta. hemen ertesi gün 2011 beyaz ninja aldım. 3 gündür kullanıyorum. gayet güzel makina. artık aranızda bende olacağım :)
yakıt biraz fazla gibi geldi , nette araştırdığımda 20 kurus diyorlardı hep . 90 - 100 arası gidersem dogru . lakin abanınca 30 kurus yakıyor. grup sürüşü olarak gecen gece 250 km yol yaptık. 60 tl yaktım. ha gitmeye gidiyor sağlam :)
üzerinde akropovic egzoz var. orjinal egzozunu taktığım taktirde yakıt tüketimi azalır mı acaba ? performans olarak nasıl olur ? denemek isterim hemen ama orj egzozum yok temin edeceğim bi yerden. eğer değecekse öyle temin etmekte fayda var .

öncelikle hayırlı olsun :thumleft:

ninja normal kullanımda 160 krş yakar senin mantığınla.sert sürüş tarzında 300 krş a çıkar bu sana bağlı.elinin altındakini sen kontrol edeceksin.cbr dan sonra elbetteki fazla gelecektir yakıt fakat "Aslan besleyen yemini düşünmez ".egzos un tek farkı seni tahrik edip gereksiz aragazı vermenden kaynaklı sarfiyat olur o da bi şey değil belli bile olmaz koşarken.

dreamkiller
30 Temmuz 2012, 14:30
merhaba arkadaşlar , 2011 cbr 125 'imi sattım geçen hafta. hemen ertesi gün 2011 beyaz ninja aldım. 3 gündür kullanıyorum. gayet güzel makina. artık aranızda bende olacağım :)


yakıt biraz fazla gibi geldi , nette araştırdığımda 20 kurus diyorlardı hep . 90 - 100 arası gidersem dogru . lakin abanınca 30 kurus yakıyor. grup sürüşü olarak gecen gece 250 km yol yaptık. 60 tl yaktım. ha gitmeye gidiyor sağlam :)

üzerinde akropovic egzoz var. orjinal egzozunu taktığım taktirde yakıt tüketimi azalır mı acaba ? performans olarak nasıl olur ?

denemek isterim hemen ama orj egzozum yok temin edeceğim bi yerden. eğer değecekse öyle temin etmekte fayda var .

Hayırlı olsun motorun kazasız belasız sürüşler inşallah.. Aga cıbır 125 ten sonra sana gidişide yakışıda çok gelebilir ama bırak yaksın be yaa değiyor valla :) bu korkuyla litrelik makinaya binemicez bu gidişle :)

egzoz olayına gelince ben taktırmadım denemedim bilmiyorum ama kullanan arkadaşlar çok birşey farketmediğini söylüyorlardı.. tabi gaza gelip ara gazını abartmazsan :) ben bazen stok egzozla bile gaza geliyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------


Ojjj geldin beaaa,nerde gezdirdin kuyrugu :)

poahaha olm kuşadasındaydım, fransıza ingilize, rusa romene, ispanyola belçikalıya doydum :) ak g.t kara g.t belli oldu aga hepsi kuşadasındaymıs :) hatunla gittim o yüzdene depli takıldım ama yalnız başına tatile gidecek arkadaşlara Kuşadası Ephesia Beach Clup oteli tavsiye ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:24 ----------


YEni egsozu taktıktan sonra yine bir yakıt denemesi yapiyorum. Acayip yüksek devirde kullaniyorum bakalım ne kadar dayanacak 20 tl benzin.

ati senin ekzozu bir görem bakam :) bellimi olur satmazsam eğer :P

ejlover
30 Temmuz 2012, 15:03
bir R6 yı hiçbir zaman bu şekilde alçaltılmış göremezsiniz diye paylaşayım dedim.:)

http://img809.imageshack.us/img809/9100/img2012072800589.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/809/img2012072800589.jpg/)

Hadi hayırlı olsun Oktay :thumleft: 2cm'e göre amortisörü ayarlatmayı unutma. 75'e stok amortisörlerle inme bence ilk minik tümsek/çukurda yere yapışır makine. Amortisörün çalışma payı kalmıyor.

alçaltma kiti 15 günden önce gelmediği için maslak sanayide tornada ayarlı kiti kendim yaptırdım.30 parçalar 50 tornacı 50 ustalık=130 papel.
sabit olan parçayı ayarlı şekle getirdim.bu şekilde sele yüksekliğini istediğim zaman istediğim yüksekliğe ayarlayabilirim.aradaki parça cıkınca makine yere oturdu aklıma yerde giden şahinler geldi :) aslında bu şeklide çok hoşuma gitti belki yaparım....sele yüksekliği kafanıza takılmasın 250r dan sonra istediğiniz makineye binebilirsiniz.e-bay den sipariş etmeye de gerek yok iyi bir usta ve sanayide nereye gideceğinizi bildikten sonra servisler ve e-bay da yalan.sele orijinal yüksekliği 85cm şimdi 83 cm istersem 75 cm ye kadar indir.

arka stop ve ön farları en açık folyo ile kararttım fena oldu.kaldı sinyaller onlarıda r125 in orjinal sinyallerinden alıp (beyaz cam) yine şeffaf folyo ile karartıcam 1000rr ın orjinal arka sinyallerini gördüm hoşuma gitti.

bir de yakıt soran bir kaç arkadaş vardı rodaj bitince yazarım demiştim

210 km= 13.5 lt 57 tl


merhaba arkadaşlar bir sorum var; bilindiği gibi ninja'nın vites oranları yüksek devirde kullanmaya zorluyor motoru, daha sakin ve daha düşük devirde daha yüksek seyir hızı sağlamak için arka tekerin oradaki zincir dişlisini (sprocket) daha küçük boy-daha az dişi olan bir ürün ile değiştirmek sizce nasıl bir fikirdir? yabancı forumlarda bu modifiyeyi uygulayan çoğu kişi var ve memnunlar... stock 45 dişli sprocket ile 7500 devirde son viteste 95 km hız yapıyor motosiklet. bu konuda ülkemizden de deneyimli arkadaşlar varsa ve tecrübelerini paylaşırsa çok sevinicez :)


şurada da güzel bir uygulama var; lastik,dişli,vites,devir gibi parametrelere göre hangii hızda gittiğini görüyoruz motosikletin..
http://faq.ninja250.org/speed/#noredir
Ön -1 Arka +1 yapılabilir orjinal zincirle. Ama bu seferde ilk kalkışlar drag yapmasan bile daha zor olur zaten düşük devirlerde ölü makineler bunlar. Gazı daha da fazla açman lazım. Sonuçta yakıt artacak şehir içinde. Ama uzun yolda işine yarar ;) Nerede daha çok kullanıyorsun ona göre yap bu işi.


slm arkadaslar forumu uzun zamandir takip ediyorum ve her sayfasini okudum ama uye olup araniza katilmak bu gune nasip oldu tabi kabul ederseniz alanya da yasiyorum 2010 model yesil ninja kullaniyorum. bu gune kadar paylasimlarinizdan cok yararlandim ve bunun icin herkese simdiden tesekkur ederim iyigeceler herkesin tekerinin duz basmasi dilekleriyle
Selamlar :) Hoşgeldiniz ;)


merhaba arkadaşlar , 2011 cbr 125 'imi sattım geçen hafta. hemen ertesi gün 2011 beyaz ninja aldım. 3 gündür kullanıyorum. gayet güzel makina. artık aranızda bende olacağım :)

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/531497_3582605563005_570337666_n.jpg



http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/539167_3582607163045_1218767840_n.jpg

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/424981_227573934032031_1926848443_n.jpg

yakıt biraz fazla gibi geldi , nette araştırdığımda 20 kurus diyorlardı hep . 90 - 100 arası gidersem dogru . lakin abanınca 30 kurus yakıyor. grup sürüşü olarak gecen gece 250 km yol yaptık. 60 tl yaktım. ha gitmeye gidiyor sağlam :)

üzerinde akropovic egzoz var. orjinal egzozunu taktığım taktirde yakıt tüketimi azalır mı acaba ? performans olarak nasıl olur ?

denemek isterim hemen ama orj egzozum yok temin edeceğim bi yerden. eğer değecekse öyle temin etmekte fayda var .
siz de hoşgeldiniz, resimlerin devamını bekleriz :thumleft:

ccman
30 Temmuz 2012, 15:03
poahaha olm kuşadasındaydım, fransıza ingilize, rusa romene, ispanyola belçikalıya doydum :) ak g.t kara g.t belli oldu aga hepsi kuşadasındaymıs :) hatunla gittim o yüzdene depli takıldım ama yalnız başına tatile gidecek arkadaşlara Kuşadası Ephesia Beach Clup oteli tavsiye ederim :)[COLOR="Silver"]

bir söz vardır "Fırına Ekmekle gidilmez "diye :pl: annadı sen oni ?

teknoali
30 Temmuz 2012, 15:22
.....

öncelikle hayırlı olsun :thumleft:

ninja normal kullanımda 160 krş yakar senin mantığınla.sert sürüş tarzında 300 krş a çıkar bu sana bağlı.elinin altındakini sen kontrol edeceksin.cbr dan sonra elbetteki fazla gelecektir yakıt fakat "Aslan besleyen yemini düşünmez ".egzos un tek farkı seni tahrik edip gereksiz aragazı vermenden kaynaklı sarfiyat olur o da bi şey değil belli bile olmaz koşarken.





Hoşgeldin ali hayırlı uğurlu olsun yeni motorun kazasız belasız inşallah.

Yakıt konusunda 30 krş fazla değil mi yanlış hesaplamış olmayasın. O kadar yakacağını zannetmiyorum. Benim egzoz farklı ama 4,8 lt 110 km gitti geçen test ettiğim de . Çok da yüksek devirlerde kullandım.


motoru ankara dan getirdim fethiye ye , hiç abanmadan ve 90 -100 arası hızlarda 100 km de 20 tl ve 200 km de 39 tl yaktı.

toplamda 800 km test ettim sürekli 20 kurus.






Selamlar :) Hoşgeldiniz ;)


siz de hoşgeldiniz, resimlerin devamını bekleriz :thumleft:

hoşbulduk hocam hayırlısı ile daha sık görüşeceğiz insallah.

yakıt tamamen benden kaynaklı :) dün sağlam bi test etmek için iyice abandım ve uzun süre 170 ile gittim ve tam km hesaplamasamda 30 kurus uzerinde yaktı :)

ccman
30 Temmuz 2012, 15:34
Sagol Ugur.gerekeni yaptim is bitiminde ;) yaptirdigim ayarli aparat ile en dusuk seviyeyi salladim ama ilk taktigimda 2 cm uzattigimda 80 cm e dustu ve 250R dan daha dusuk oldugu icin aksamlari evin onune cikmaz surter diye 83 yaptim.hafta sonu $ile ye gittim artci ile gayet rahatti.en azindan 2kisi kolaylikla geri gidebildim,benimde derdim buydu aslinda 85cm olmasi onemli degil gitmeye gidiyorsunda bir yerden geri cikmak iskenceydi.Alt limit nereye kadar iner bilemem ama o resimdeki sekle yakin indirip en az bir gun surmek isterim :) fena durdu ,arkadaslardan birinin dedigi gibi Surungen gibi durdu. Neyse anahtar bende ayar da bende.

Sende durumlar ne 2000 I yaptinmi ? Ya sana cam baktim da model hep ayni sekil de.sen goruntu olarak kaba diyorsun da bence tak gec birader,ben buble dan sonra rahat erttim.boynum agrimiyor artik.cam buyuk ama senin Alet te buyuk :)

Kosarken belli olmaz ;) unutma bunu :)

ejlover
30 Temmuz 2012, 15:45
Sagol Ugur.gerekeni yaptim is bitiminde ;) yaptirdigim ayarli aparat ile en dusuk seviyeyi salladim ama ilk taktigimda 2 cm uzattigimda 80 cm e dustu ve 250R dan daha dusuk oldugu icin aksamlari evin onune cikmaz surter diye 83 yaptim.hafta sonu $ile ye gittim artci ile gayet rahatti.en azindan 2kisi kolaylikla geri gidebildim,benimde derdim buydu aslinda 85cm olmasi onemli degil gitmeye gidiyorsunda bir yerden geri cikmak iskenceydi.Alt limit nereye kadar iner bilemem ama o resimdeki sekle yakin indirip en az bir gun surmek isterim :) fena durdu ,arkadaslardan birinin dedigi gibi Surungen gibi durdu. Neyse anahtar bende ayar da bende.

Sende durumlar ne 2000 I yaptinmi ? Ya sana cam baktim da model hep ayni sekil de.sen goruntu olarak kaba diyorsun da bence tak gec birader,ben buble dan sonra rahat erttim.boynum agrimiyor artik.cam buyuk ama senin Alet te buyuk :)

Kosarken belli olmaz ;) unutma bunu :)

O zaman tamamdır ;) Ben de hafif eğim varsa geride zorlanabiliyorum ağırlıktan ötürü alışmak lazım :)

Abi o resimdeki gibi çıkma sakın amortisörler sonuna kadar sıkışmış demektir ilk darbede patlatırsın düşmesen bile al sana bi ton masraf.

Yok 1,800lerde bi yerde kaldı. 1 haftadır binmeye vaktim olmadı motora. Bizimkiler geldi sehir dışından, yurtdışından diğer akrabalar falan geldi; cümbüş vaziyette bu aralar her şey. Evet cam ben de bulamadım zerogravity corsa falan aypıcam sanırım mecburen en az sırıtan o gibime geldi :) O da yine TR'de yok :.( Burda olmayan ne parça varsa buluyorum kaderim oldu resmen =D

ccman
30 Temmuz 2012, 15:58
nerde alengilli şeyler var sen bulursun zaten :)

dreamkiller
30 Temmuz 2012, 16:08
bir söz vardır "Fırına Ekmekle gidilmez "diye :pl: annadı sen oni ?

yahu depli edepsiz türkçe deyimler sözlüğü gibisin çözemedim ben seni aga :) Kızana bi kodum temprayın altına kaçtı kadam!!! :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:03 ----------


Ya sana cam baktim da model hep ayni sekil de.sen goruntu olarak kaba diyorsun da bence tak gec birader,ben buble dan sonra rahat erttim.boynum agrimiyor artik.cam buyuk ama senin Alet te buyuk :)

Kosarken belli olmaz ;) unutma bunu :)

vuuuu!!!!!!!!!:pl::pl::pl:

uğur biladerim bak ben cam sektöründe çalışıyorum, hatırı sayılır müşterilerim vardır, hem düz cam, hem ısı cam hem dış cephe hemde otomobil camı yapan büyük firmalar.. Ayarlayalım sana bir temperli renkli cam kestirelim ölçü ver :)