Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
ibopaşa
19 Temmuz 2012, 21:15
alternatif uygulama
http://img405.imageshack.us/img405/3541/img2012062500535.th.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/405/img2012062500535.jpg/)
çok takıntılıysanda ejlover yaptığı gbi gümrük falan filanını öde en temizi o tabi ki.TR de akropovic var ama demiri yok.yoshimura carbon zaten yok.bende amyant bant ile sardım geçtim.idare eder ;)
CCmen onuda düşündüm motoruma birşey yaptırmadan önce senin ve ejlover ın motorunu referans alıyorum;) Yurtdışından 600dolarlık parça getirtmekte yemiyo ne yalan sölim beklemedeyim:/
üzerimdeki kara bulut olan ban sonunda kalkmış :) ama artık küfür etmemem gerekiyormuş,biraz zorliyicaz kendimizi :)
cbp senin motor sahibindende vardı sanki bir ara bakmaya gelsemmi diye düşünmüştüm :) kask ve monttan tanıdım bembeyaz
Frank olabilir, ya benimdir yada ejlover ikimizde de beyaz kask beyaz mont vardı. Kısmet değilmiş demekki ama imzandan gördüğüm üzere beyaz bi ninja almışsın yinede :) güle güle kullan
ibopaşa
19 Temmuz 2012, 21:21
Egsoz her halikarda gümrüğe girecegi için bi çakallik gerekmiyor zaten ;) Siparisini ver, adam faturayi dogru fiyattan koysun icine. odemeyi yaptiktan sonra paypal ciktini ve kredi karti hesap ozetini, bi de motor ruhsatini hazirda tut. Egsoz gelince al hepsini gumruk mudurlugune git vergisini ode al urunu ;) Bu arada sadece kargoyu takip numarali olacak sekilde iste. En ucuz kargo seceneklerinde takip no yok, sonra gumruge girdi mi girmedi mi urun nerde hic haberin olmaz. Hepsi bu ;)
Abi senin egzosu aldığın yerin linkini atabilirmisin lütfen bir kontrol edeyim..
Arkadaşlar İstanbul'da motor servis bakımlarını yaptırabileceğim güvenilir iyi bir yer tavsiye edermisiniz. Yetkili servis ve
Avrupa yakasında olursa süper olur.
ccman
19 Temmuz 2012, 22:03
CCmen onuda düşündüm motoruma birşey yaptırmadan önce senin ve ejlover ın motorunu referans alıyorum;) Yurtdışından 600dolarlık parça getirtmekte yemiyo ne yalan sölim beklemedeyim:/
ibopaşa
sana o zaman bi tavsiye,sök motorun egzosunu koy kenara ,çık mahalleyi ayağa kaldır ev kaç,sakın arkana bakma :pl:
en beleşi bu bak,cebinden para da cıkmaz.(polise yakalanma ama,o zaman çıkar) :)
dreamkiller;al sana yine bir pratik çözüm :bounce:
Arkadaşlar İstanbul'da motor servis bakımlarını yaptırabileceğim güvenilir iyi bir yer tavsiye edermisiniz. Yetkili servis ve
Avrupa yakasında olursa süper olur.
Daytona Motor:Kuruçeşme;serviste Mustafa usta ;)
ejlover
19 Temmuz 2012, 22:36
Saolasın Uğur darısı başına mı diyeyim ne diyeyim :) Yeni motor işine daha var iyice bi ararştırmak lazım, bakarsın supersport alırım :)
Zx-6r de fena olmaz gibime geliyor ninja sonrası, yada senin gibi 1000cc bi S1000rr mi :)) İş ciddiye bindigi zaman versys sahipleriyle tek tek konusucam bakalım.
İnşallah çok sağol :flower:
Valla ZX6R süper cidden. 600luk'lerde tek geçerim. Ama beyazı yoktu ben de takınti yüzunden mecburen 1000lige atladim :)
Frank olabilir, ya benimdir yada ejlover ikimizde de beyaz kask beyaz mont vardı. Kısmet değilmiş demekki ama imzandan gördüğüm üzere beyaz bi ninja almışsın yinede :) güle güle kullan
Sahibinden de benim montun kaskin resmi yoktu, sensindir muhtemelen onur eger resimler varsa ;)
Abi senin egzosu aldığın yerin linkini atabilirmisin lütfen bir kontrol edeyim..
ebay.com :cherry:
ibopaşa
19 Temmuz 2012, 22:55
eyvallah teşekkür ettim:)
ccman
19 Temmuz 2012, 22:59
Saolasın Uğur darısı başına mı diyeyim ne diyeyim :) Yeni motor işine daha var iyice bi ararştırmak lazım, bakarsın supersport alırım :)
Zx-6r de fena olmaz gibime geliyor ninja sonrası, yada senin gibi 1000cc bi S1000rr mi :)) İş ciddiye bindigi zaman versys sahipleriyle tek tek konusucam bakalım.
bende zx6 r için gidip r6 alanlardanım :D. usta motor çok yakışıklı ama bi r6 nın yerini tutmayacağı kanaatinden dolayı kararım r6 oldu.
neyse sen o gün geldiğinde zaten senin için doğru olanı yapacaksın,şimdiden kendini kasma o mu bu mu diye . hayırlısı ve kısmet neyse o oluyor.şimdiden hayırlı olsun diyelim ne olduğunu sen bize aldığın gün söylersin:cat:
ha bu arada
ejlover zaten yeni evlendi R1 ile ama başka türlüsüde olur inşallah...yakında..ama R1 e kuma gelir gelen :pl:
bunlar bu para edermi ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yeni-kasa-r6-dan-bulunmaz-firsat-94024952/detay
bana çok geldi !
ejlover fikrin ne.rizomalar ve ya bunlar ?
ejlover
19 Temmuz 2012, 23:42
bende zx6 r için gidip r6 alanlardanım :D. usta motor çok yakışıklı ama bi r6 nın yerini tutmayacağı kanaatinden dolayı kararım r6 oldu.
neyse sen o gün geldiğinde zaten senin için doğru olanı yapacaksın,şimdiden kendini kasma o mu bu mu diye . hayırlısı ve kısmet neyse o oluyor.şimdiden hayırlı olsun diyelim ne olduğunu sen bize aldığın gün söylersin:cat:
ha bu arada
ejlover zaten yeni evlendi R1 ile ama başka türlüsüde olur inşallah...yakında..ama R1 e kuma gelir gelen :pl:
bunlar bu para edermi ?
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-yeni-kasa-r6-dan-bulunmaz-firsat-94024952/detay
bana çok geldi !
ejlover fikrin ne.rizomalar ve ya bunlar ?
:pl:
Abi orda bi takozlar bi de on cam para eder. Gidon amortisoru yok mu R6da standart? Varsa onu da bosver cunku bi oksitlenmis , paslanmis garip bi durum var.
BarEnd'ler rezalet otesi onlari da gec.
Manetlerin de markasi belli diil. Ebay'den al 30-50$ ayni sey. Renkleri solmus bile.
Benim gorusum bunlar tabii. Rizoma da sart diil, ASV, CRG falan da bak bence :thumleft:
ccman
20 Temmuz 2012, 00:07
megaphone zaten 200$ tazesi....neyse sallaaaaaaa.
zx6r da var standart gidon amortisörü.bunda bi cacık yok.zaten amortisör ve lastikler brigstone olması da beni zx6r a çekmişti.manetler vs hiçbiri marka bir şey değil zaten sonradan inceledim hepsini.traşşşmış.ya neyse allenip duruyorum da orjinal halini şimdilik koruyacağım...haa benden belli olmaz eser kafa yaparım birşeyler o başka :D...az önce r1 gördüm sana gecen bahsetmiştim beyaz sana linkini göndermiştim demiştim hani ona baktim biraz akrapovic full ü 6bin papelmiş.iyi ki tek egzos var dedim :).makine fena değimiş.... http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-nokta-hatasiz-80484823/detay ...yalandan bi gidip görmek isterim.
bi kafamdan geçen ısınan şasedeki (bacak arası) yerleri karbon levha ile kaplamak.bilmiyom şimdilik öyle aklımdan gecti.gecen bacak içim yandı,ince bir şey giymiştim.(hafif bişiler giymiştim de :))
neyse .burdan da bi Aşkabat yapar çarşamba TR de olurum.cam,takoz yamahadan sipariş etmiştim zaten.hem gidip plakamı alıp takayım artık di mi.motor 1350 km de plaka yok üstünde ..ilana versem ne yazardım acaba ..
sahibinden 1350 km de daha plakası bile çıkmamış TEZE motor :pl:
Dreamkiller; bak 3 saat daha senden ilerde yaşıycam hayatı şimdilik aramızdaki fark 2 saat.Türkmen e gidince +3.. bi bakayim ,haber ederim ben sana ;)
ibopaşa
20 Temmuz 2012, 00:31
ibopaşa
sana o zaman bi tavsiye,sök motorun egzosunu koy kenara ,çık mahalleyi ayağa kaldır ev kaç,sakın arkana bakma :pl:
en beleşi bu bak,cebinden para da cıkmaz.(polise yakalanma ama,o zaman çıkar) :)
dreamkiller;al sana yine bir pratik çözüm :bounce:
Daytona Motor:Kuruçeşme;serviste Mustafa usta ;)
Madem öyle:cyclopsan ben zıçıp .okumla oynayayım:salut:
ccman
20 Temmuz 2012, 09:07
Madem öyle:cyclopsan ben zıçıp .okumla oynayayım:salut:
ibopaşa
işin makarası bir yana sonuç olarak ya akrapovic alıp o boru kısmına razı olacaksın ya da yoshimura yı dışardan getirteceksin.ama bak sen sanayi mh de kalıyorsun tanıdık bir egzoscun varsa akrep i alıp aradaki uzun boru kısmını kestirip motordan gelen boruya ağızlık yaptırıp takabilirsin.bende bunu yapacaktım fakat benim ustalar ölmüş işi bırakmışlar.çünki iş zahmetli ve yeni ustalar u işlerle uğraşmak istemiyorlar.naz cazz.benimde paça yanınca kısa vadede çözümüm bu oldu maslak sanayide belki bilirsin paşaoğlu team vardır ,hakan a gittim amyant bant ile sardırdım geçtim.ama sen o borunun görselliği acısından söylediklerinde haklısın hoş durmuyordu.kestirip yaptırmak benimde aklımın bir köşesinde vardı.kısmet olmadı.çünki her parça ninja da cuk diye oturmayıp işçilik ve zaman istiyor.elcikler ile bile uğraşmadan olmadı.uğraşmaktan bıkmıştım.kısaca konu bu.
saygılar
dreamkiller
20 Temmuz 2012, 10:40
arkadaslar selam,
bir aksilik olmazsa, camura batıp yan yatmazsa kara kızımı satmıs bulunuyorum!!! :( evet üzülüyorum ayrı ama artcımın bıt bıtından kurtulmak için yapmam gereken sey buydu.. simdi motor bakınıyorum, cbf500, er6f, yada z750 düsünüyorum ama sanırsam maddi durumlardan dolayı cbf500 olacak gibi duruyor.. bir arkadasım konsepten uzaklasıyorsun dedi :) o kendini bilir ama yok öyle bir dünya, ben ss e elbet geri dönecegim, ama önce hatunun gönlü olsun rahat rahat yolculuk etsin biraz :)
EDIT : 2003-2004 Fazer da olur :P:P:P
EDIT II : Hatta fazer daha iyi olur :P
Bu haftasonu ankara istanbul arasi yolculuk yapip ninjayi istanbula getircem. Sonrada en kisa zamanda bakima, zamani geldi. Dediginiz daytona'ya bakicam, baska onerisi olan yoksa.
ejlover
20 Temmuz 2012, 16:25
arkadaslar selam,
bir aksilik olmazsa, camura batıp yan yatmazsa kara kızımı satmıs bulunuyorum!!! :( evet üzülüyorum ayrı ama artcımın bıt bıtından kurtulmak için yapmam gereken sey buydu.. simdi motor bakınıyorum, cbf500, er6f, yada z750 düsünüyorum ama sanırsam maddi durumlardan dolayı cbf500 olacak gibi duruyor.. bir arkadasım konsepten uzaklasıyorsun dedi :) o kendini bilir ama yok öyle bir dünya, ben ss e elbet geri dönecegim, ama önce hatunun gönlü olsun rahat rahat yolculuk etsin biraz :)
EDIT : 2003-2004 Fazer da olur :P:P:P
EDIT II : Hatta fazer daha iyi olur :P
E sen de haklisin abi o zaman =D Hayirlisi olsun ;)
Bu haftasonu ankara istanbul arasi yolculuk yapip ninjayi istanbula getircem. Sonrada en kisa zamanda bakima, zamani geldi. Dediginiz daytona'ya bakicam, baska onerisi olan yoksa.
Iyi yolculuklar Onur ;)
dreamkiller
20 Temmuz 2012, 18:29
Ugurum kawasaki ZX10R alsaydın iki yıl sonra senin motorunu alırdım :)
Frank Lucas
20 Temmuz 2012, 19:33
bence daytona motor biraz pahalı,10 bin bakımı içn 500 liradan kapı açtılar,z motoya götürürsen daha ucuza yaparlar,tabi sülalem rahat para sıkıntım yok dersen o başka :)
ccman
20 Temmuz 2012, 21:17
bence daytona motor biraz pahalı,10 bin bakımı içn 500 liradan kapı açtılar,z motoya götürürsen daha ucuza yaparlar,tabi sülalem rahat para sıkıntım yok dersen o başka :)
frank
5000 bakıma parkboy benim motoru almadan önce yaptırdık daytona da 120 lira aldılar.bence bi yanlışın var şimdi Mustafa usta yı arayıp cepten bana sordurma,500 e bakım yoktur.bi yanlışın olmasın.kimse yanlış anlamasın para benim cebime girmiyor ama bence bu fiyat abartılı.sen zmotor da kaça yaptırdın 10bin bakımı ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:06 ----------
şimdi aradım konuştum cepten fiyat su .200-220 tl.
CBP Mustafa usta daytona dan ayrılmış emirganda başka bir kavasaki firmasında işe başlamiş cebini kaydet arkadaşım 0532 316 22 70.gri R6 dan telefonunu aldım de o anlar.fiyat bu ;)
orhanyor
20 Temmuz 2012, 21:33
cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, araştırmaya devam etmekteyim yakın zamanda bir kasko yaptırmak gerek :)
cc_man
20 Temmuz 2012, 22:09
test:thumleft:
ibopaşa
21 Temmuz 2012, 00:36
ibopaşa
işin makarası bir yana sonuç olarak ya akrapovic alıp o boru kısmına razı olacaksın ya da yoshimura yı dışardan getirteceksin.ama bak sen sanayi mh de kalıyorsun tanıdık bir egzoscun varsa akrep i alıp aradaki uzun boru kısmını kestirip motordan gelen boruya ağızlık yaptırıp takabilirsin.bende bunu yapacaktım fakat benim ustalar ölmüş işi bırakmışlar.çünki iş zahmetli ve yeni ustalar u işlerle uğraşmak istemiyorlar.naz cazz.benimde paça yanınca kısa vadede çözümüm bu oldu maslak sanayide belki bilirsin paşaoğlu team vardır ,hakan a gittim amyant bant ile sardırdım geçtim.ama sen o borunun görselliği acısından söylediklerinde haklısın hoş durmuyordu.kestirip yaptırmak benimde aklımın bir köşesinde vardı.kısmet olmadı.çünki her parça ninja da cuk diye oturmayıp işçilik ve zaman istiyor.elcikler ile bile uğraşmadan olmadı.uğraşmaktan bıkmıştım.kısaca konu bu.
saygılar
Abi sağol cevaplamaların akropoviç almaya karar verdim,daytonaya onur a sordurdum egzosu onlarında sorduğu yerde yokmuş. Bunun türkiye distribütörü korlas heralde orayada bir sorucam fiyat ve teslimat için.Şimdi yurtdışından getirtmeye kalksam çok masrafım olacak o açıklığıda senin gibi yanmaz madde ile sardırıcam büyük ihtimalle. Abi daytonayı öneriyorusun ama ne yalan sölim çok ilgilenmiyolar belki yoğunluktandır günahlarını almayayım, benim ön taraftan ses geliyodu gidonu sıktılar bi kaç gün kesti gürültü şimdi yine var anlamadım gitti, bu tarz problemler ufak ama mide bulandırıyo..Yarın maslak otosanayine biraz gezicem usta arıcam kendime
ccman
21 Temmuz 2012, 01:38
Abi sağol cevaplamaların akropoviç almaya karar verdim,daytonaya onur a sordurdum egzosu onlarında sorduğu yerde yokmuş. Bunun türkiye distribütörü korlas heralde orayada bir sorucam fiyat ve teslimat için.Şimdi yurtdışından getirtmeye kalksam çok masrafım olacak o açıklığıda senin gibi yanmaz madde ile sardırıcam büyük ihtimalle. Abi daytonayı öneriyorusun ama ne yalan sölim çok ilgilenmiyolar belki yoğunluktandır günahlarını almayayım, benim ön taraftan ses geliyodu gidonu sıktılar bi kaç gün kesti gürültü şimdi yine var anlamadım gitti, bu tarz problemler ufak ama mide bulandırıyo..Yarın maslak otosanayine biraz gezicem usta arıcam kendime
ilgilenmedikleri konusunda sana kesinlikle katılıyorum :cat:
zaten ne ninja yı ne de r6 yı onlar bana değil ben onlardan satın aldım.
yukarda mustafa ustanın numarası var ara ve git yapamazsa bana haber ver gidip paranı geri alıcam söz.bilmiyorum orada bir eksiklik var tam çözemedim ama oradaki ustalar olsun aksi bülent abi olsun hepsi aslında iyi ama bi pokluk var çözemedim.servis kısmında ilgi alakada sorun yok işleri başından aşkın,ben ninja yı alırken dedim ki ben michelin power pure 2ct istiyorum almadan üzerindekileri sökün öyle teslim alıcam,bana dediler ki 160 lık lastik olmaz falan filan . ya dedim alın kardeşim parası ile değilmi olmazsada mal benim.yok abi almadılar.bende gittim buz motordan bastım canlıyı taktırdım.ama orada şu yok giydirmece.geçen bizim sitede bi kardeşim siyah ninja yı düşürmüş geldi abi bunu ne yapayim diye.dedi kılıçlı ya gittim 150 lira para istedi.karenaj a baktım tamam sürtmüş izi var plastik cıkmış ama 150 papellik te cezası yoktu.ya arkadaşlar sonuç olarak her motor sevis ve yedek parçacı diyor ki ;motor keyif işi kime ne kadar giydirebilrsem kar dır.değil işte.bana 1 kere giydirebilirsiniz ama bi daha asla.
onur ile ara konuş ben bu gece Mustafa usta ile görüştüm servis te onur duruyormuş artık.Bülent abinin oğlu.üjjj bejj.hemşerim.yeşil ninja gri r6 de o bilir beni :) Güran orada helen.kafası çalışıyor.dönünce plakayı kesecek bana.ilgi alaka biraz eksik ama gördüğüm giydirme yok,izmir de olsam on numara ustam vardı o da bırakmış.yok abi usta yok servislerin hepsi pok.al geçen ejlover diyordi ki servise gittim motoru bile yıkamadılar.bu ne ilgisizliktir ki .sezon ya hepsi aynı telden çalıyorlar.elinden geliyorsa kendin yap derim kimseye minnet etme.sök tak parçala ha takıldın mı burdan sor olmadı ara gelir motor indiririm sana :D
Onur la konuş benim tavsiye ettiğimi söyle bin liradan bi krş fazla verme akrapovic için.ben o paraya aldım 1200 dü listesi hatta küsüratı da vardı.canlı masaya koydum aldım malı.
ama bak şunu da unutma;eğer motoruna uzun zaman binmeyi düşünüyorsan al,yoksa benim gibi bi ton masraf edersin motor ile gider.ama o paraya değer.keşke yoshimura olsa da alsanız.sadece o muhafaza için alın derim.ama TR de yok o lanet egzos.
maslak sanayide boşuna tırmalama ben çok aradım,ha var 2 kısımda Gülüm kebap var subaru nun karşısında arada suzuki servisi diye,hepsi aynı.ben gecen yıl gilerayı götürdüm inan kendim topladım motoru onun yaptıklarını sökerek.bahçelievler civarındaki pire yavrusuna zaten uğramayın.tıklar.neyse kapattık o konuyu açmayalım.halen sinirim geçmedi o kamil e.
sonuç olarak motor yedek parça işi yapan herkez biliyorki motor keyif işi.onlarda keyfine göre fiyat veriyorlar.iyi araştırıp bulmak gerek.ben feyizoğlundan rizoma elcik ve barends leri alıp daytona da taktırdım.kim işine geliyorsa oraya git.para senin keyif te .parası ile değilmi bu iş.salla gitsin.çarşamba TR olurum varsa benim yardımcı olacağım bir durum haber et ...metroda adamlarımız var hallllederiz ;)
Frank Lucas
21 Temmuz 2012, 02:09
ccman,ben 10000 bakımı için bütün servisleri aradım,daytona çok lakayıt konuştu sana muhtaç değiliz gibisinden bir hava sezdim o 1 dakikalık konuşmada,değişecek parçaları saydı sonra 500 filan tutar dedi bende kolay gelsin dedim,servis bölümüyle satış bölümü aynı yerdemi bilmiyorum bülent bey çıksaydı telefona belki başka bir muhabbet geçerdi o inddirim falan yapıyor ama direkt 500 diyince soğudum birden genel servisler 300 küsür max 350 civarında 10000 bakım fiyatı veriyorlar
ibopaşa
21 Temmuz 2012, 02:28
ilgilenmedikleri konusunda sana kesinlikle katılıyorum :cat:
zaten ne ninja yı ne de r6 yı onlar bana değil ben onlardan satın aldım.
yukarda mustafa ustanın numarası var ara ve git yapamazsa bana haber ver gidip paranı geri alıcam söz.bilmiyorum orada bir eksiklik var tam çözemedim ama oradaki ustalar olsun aksi bülent abi olsun hepsi aslında iyi ama bi pokluk var çözemedim.servis kısmında ilgi alakada sorun yok işleri başından aşkın,ben ninja yı alırken dedim ki ben michelin power pure 2ct istiyorum almadan üzerindekileri sökün öyle teslim alıcam,bana dediler ki 160 lık lastik olmaz falan filan . ya dedim alın kardeşim parası ile değilmi olmazsada mal benim.yok abi almadılar.bende gittim buz motordan bastım canlıyı taktırdım.ama orada şu yok giydirmece.geçen bizim sitede bi kardeşim siyah ninja yı düşürmüş geldi abi bunu ne yapayim diye.dedi kılıçlı ya gittim 150 lira para istedi.karenaj a baktım tamam sürtmüş izi var plastik cıkmış ama 150 papellik te cezası yoktu.ya arkadaşlar sonuç olarak her motor sevis ve yedek parçacı diyor ki ;motor keyif işi kime ne kadar giydirebilrsem kar dır.değil işte.bana 1 kere giydirebilirsiniz ama bi daha asla.
onur ile ara konuş ben bu gece Mustafa usta ile görüştüm servis te onur duruyormuş artık.Bülent abinin oğlu.üjjj bejj.hemşerim.yeşil ninja gri r6 de o bilir beni :) Güran orada helen.kafası çalışıyor.dönünce plakayı kesecek bana.ilgi alaka biraz eksik ama gördüğüm giydirme yok,izmir de olsam on numara ustam vardı o da bırakmış.yok abi usta yok servislerin hepsi pok.al geçen ejlover diyordi ki servise gittim motoru bile yıkamadılar.bu ne ilgisizliktir ki .sezon ya hepsi aynı telden çalıyorlar.elinden geliyorsa kendin yap derim kimseye minnet etme.sök tak parçala ha takıldın mı burdan sor olmadı ara gelir motor indiririm sana :D
Onur la konuş benim tavsiye ettiğimi söyle bin liradan bi krş fazla verme akrapovic için.ben o paraya aldım 1200 dü listesi hatta küsüratı da vardı.canlı masaya koydum aldım malı.
ama bak şunu da unutma;eğer motoruna uzun zaman binmeyi düşünüyorsan al,yoksa benim gibi bi ton masraf edersin motor ile gider.ama o paraya değer.keşke yoshimura olsa da alsanız.sadece o muhafaza için alın derim.ama TR de yok o lanet egzos.
maslak sanayide boşuna tırmalama ben çok aradım,ha var 2 kısımda Gülüm kebap var subaru nun karşısında arada suzuki servisi diye,hepsi aynı.ben gecen yıl gilerayı götürdüm inan kendim topladım motoru onun yaptıklarını sökerek.bahçelievler civarındaki pire yavrusuna zaten uğramayın.tıklar.neyse kapattık o konuyu açmayalım.halen sinirim geçmedi o kamil e.
sonuç olarak motor yedek parça işi yapan herkez biliyorki motor keyif işi.onlarda keyfine göre fiyat veriyorlar.iyi araştırıp bulmak gerek.ben feyizoğlundan rizoma elcik ve barends leri alıp daytona da taktırdım.kim işine geliyorsa oraya git.para senin keyif te .parası ile değilmi bu iş.salla gitsin.çarşamba TR olurum varsa benim yardımcı olacağım bir durum haber et ...metroda adamlarımız var hallllederiz ;)
http://img421.yukle.tc/images/2959IMG_1443.JPG (http://www.yukle.tc)
Abi seneye sezonda satıcam motoru ama bu egzoz danda adam olurmu yahu:) mecburen alıcam akrebi, kawanın yenisi orjinal egzozu 2bin küsür liraymış egzoz koruma demiride 350tl şaka gbi:) Akrep için bana 1200küsür fiyat çekti onur, kredi kartına alıcağım için fazla pazarlık yapamıcam:( ha bu arada geçen senin muhabbetini yaptık herkez tanıyo seni orada adınıda orda öğrendim;) Mustafa ustaya da üzüldüm kafa adamdı geçen benden fotoğraf makinesi flaş kullanım kitapçığı istemişti servis mailine atmıştım kitapçığı inş. almıştır.
Abi yardımcı olabileceğin konu ya gelirsek:) önce memlekete gel hayırlısıyla:) benim motorda eksik yanlış giden bişiler var gibi senin yanına gelsem bide kendi gözünle baksan olmamı:wiinkk:
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:18 ----------
Koruma demiri yamuk ve ayırık duruyo ordanda ses geliyo:queen:
ccman
21 Temmuz 2012, 02:50
yağ:120
yag filtresi :30
hava filtresi.50
işçilik20-30 arası.
hadi ıvır zıvır ile toplam 250.
sym bayiliğini de alınca maymun olmuşlar onu gözlemledim.servistekiler balata değişecek garantiden sym parça satış onlara eskisini getir yenisini al yaptılar benim yanımda.garantiden değişecek parça için bile naz yapıyorlar.
ama gecen dışarı gitmeden plakalığı taktırırken c.tesi sanırım uğradığımda yamaha teknik servis md M.Ali bey ile tanıştım serviste yzfr 125 vardı bir tane müşteri kendi kendine stop ediyordu şikayeti ile ilgili gelmiş sabahtan akşama kadar orada motoru test etti.bende takoz sipraiş etmiştim yamaha dan yok demişlerdi o var dedi serviste stand ta üstten 3 rafta diye de tiyo verdi.sonuçta daytona değil konumuz o da yamaha nın bayisi.bayilik nedir iyi bilirim.ilgi alaka hoşuma gitti.konu bu .ben daytona ve ya bu iyi demiyorum zaten al birini vur öbürüne dedim genelinde.
elbetteki servis konusunda tecrübe edilen iyi bir usta ve ilgi alaka gösteren yer varsa bende giderim.Ben bu güne kadar kötünün en iyisi diye söz ettim o firmadan.yoksa eksik yanı çok bu işi yapan servisler de.konu itibarı ile sen ninja 250 ile gelsen bende r6 ile gelsem değişen birşey yok.eşek aynı eşek .mevzu bu ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
şimdi konu anlaşıldı ibopaşa
parkboy !
koruma demirini ben aldım ibopaşa ya verdim.mevzu aramızda.neyse halladeriz aramızda...
sende o egzos u yanmaz boya ile boya.şekil 1a http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-wurth-siyah-mat-yanmaz-boya-56384228/detay/ sonra da olayı bitirelim.dönünce hallederiz ;). narahat olma gardaş :D
ha oldu parkboy vermedi,onunda çözümü hazır...maslak sanayide 2 kısımda paşaoğlu team da buluşuruz hallederiz ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:37 ----------
ha bu arada bana kimse adımı sormadı ki bu güne kadar;merak edene ve sorana da söylerim zaten.
ibopaşa
21 Temmuz 2012, 02:53
yağ:120
yag filtresi :30
hava filtresi.50
işçilik20-30 arası.
hadi ıvır zıvır ile toplam 250.
sym bayiliğini de alınca maymun olmuşlar onu gözlemledim.servistekiler balata değişecek garantiden sym parça satış onlara eskisini getir yenisini al yaptılar benim yanımda.garantiden değişecek parça için bile naz yapıyorlar.
ama gecen dışarı gitmeden plakalığı taktırırken c.tesi sanırım uğradığımda yamaha teknik servis md M.Ali bey ile tanıştım serviste yzfr 125 vardı bir tane müşteri kendi kendine stop ediyordu şikayeti ile ilgili gelmiş sabahtan akşama kadar orada motoru test etti.bende takoz sipraiş etmiştim yamaha dan yok demişlerdi o var dedi serviste stand ta üstten 3 rafta diye de tiyo verdi.sonuçta daytona değil konumuz o da yamaha nın bayisi.bayilik nedir iyi bilirim.ilgi alaka hoşuma gitti.konu bu .ben daytona ve ya bu iyi demiyorum zaten al birini vur öbürüne dedim genelinde.
elbetteki servis konusunda tecrübe edilen iyi bir usta ve ilgi alaka gösteren yer varsa bende giderim.Ben bu güne kadar kötünün en iyisi diye söz ettim o firmadan.yoksa eksik yanı çok bu işi yapan servisler de.konu itibarı ile sen ninja 250 ile gelsen bende r6 ile gelsem değişen birşey yok.eşek aynı eşek .mevzu bu ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------
şimdi konu anlaşıldı ibopaşa
parkboy !
koruma demirini ben aldım ibopaşa ya verdim.mevzu aramızda.neyse halladeriz aramızda...
sende o egzos u yanmaz boya ile boya.şekil 1a http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-aksesuar-tuning-motosiklet-wurth-siyah-mat-yanmaz-boya-56384228/detay/ sonra da olayı bitirelim.dönünce hallederiz ;). narahat olma gardaş :D
ha oldu parkboy vermedi,onunda çözümü hazır...maslak sanayide 2 kısımda paşaoğlu team da buluşuruz hallederiz ;)
Abi çok sağol ya vallahi mutlu ettin beni. Allah razı olsun. Hayırlısıyla gelde tekrar konuşalım:):rendeer:
ccman
21 Temmuz 2012, 03:02
hadi mutlu mutlu uyu şimdi:cat:
burda saat 4 bende zıbardı yattı
sağlıcakla.:king:
viper17
21 Temmuz 2012, 03:07
@ibopaşa
o egzoz a ne olmuş 2. Dünya savaşından çıkmış gibi:mrgreen:
ibopaşa
21 Temmuz 2012, 03:14
hadi mutlu mutlu uyu şimdi:cat:
burda saat 4 bende zıbardı yattı
sağlıcakla.:king:
İyi geceler Abi, Allah rahatlık versinn...
viper17
Kirlenmeleri saymazsan koruma demirinden başlayıp egzozun ucuna kadar çizik var 20 gün önce kadar ufak bi kaza geçirdim ucuz atlattım..Tabi ki Motorsiklet gibi güzel nimetin bedeli olmazsa olmaz :)
viper17
21 Temmuz 2012, 03:24
İyi geceler Abi, Allah rahatlık versinn...
viper17
Kirlenmeleri saymazsan koruma demirinden başlayıp egzozun ucuna kadar çizik var 20 gün önce kadar ufak bi kaza geçirdim ucuz atlattım..Tabi ki Motorsiklet gibi güzel nimetin bedeli olmazsa olmaz :)
Geçmiş olsun. Egzoz un pek bişey yok gibi güzel bir boya ve bi kaç işlemden sonra sıfır gibi olur.
Ninja ya da akrapovic güzel duruyor :)
Two brothers da olabilir :) Yada tiger
Tiger fiyat olarak çok uygun
Tiger video :
http://vimeo.com/29771239
http://www.motorcyclenews.com/upload/254243/images/Ninja-akrapovic1.jpg
http://www.mxsouth.com/street/twobrothers/two-brothers-race-slip-ons-and-bolt-ons-vale-slip-on-exhaust-systems-for-ninja-250r-2008_1.jpg
http://b.vimeocdn.com/ts/199/595/199595169_640.jpg
ejlover
21 Temmuz 2012, 04:18
5,000 bakimini ulusan 120-130 gibi bir rakama yapiyordu burada. Istanbul da cok ucuk gibi geldi bana servis ucretleri :s
Bu arada bi sureligine motora yapacagim son işlem de tamamdır :thumleft: Bir sureligine inzivaya cekiliyorum :)
O kadar kablo baya terletti beni ama sorunsuz bi bicimde montaji yaptim:
http://b1207.hizliresim.com/z/p/9x6jr.png
viper17
21 Temmuz 2012, 04:22
Uzakta bi xenon mu var ne :P
Frank Lucas
21 Temmuz 2012, 05:48
bizim forumlarda dönen muhabbetler hep aynı gevurlara bakıyorum her gün ayrı birşey var :) biraz konuyu değiştirelim
motorunuzu nasıl kullanıyorsunuz, en çok kulandığınız vites hangisi yamahacılar da destek versin belki r1,r6 alan falan çıkar :)
eksozu çizilen arkadaş,benim eksozumun boyası dökülüyordu tamirci mat siyah bir sprey sıktı dökülen yeri anlayamıyorum şimdi eksozun rengiyle aynı boyayı sıktı,yani o eksoz için üzülmeye değmez,bende trafikte aralardan geçerken milletin tamponuna eksozu deydirmekten ona benzer bir hal aldırdım eksoza :)sprey boyanın markasını bulursam yazıcam buraya.
bu arada yamaha diversion f modeli hakkında bilgisi olan varmı ?
edit:ejlover hayırlı olsun çok güzel olmuş bende beyaz ampul aldım fakir işi :)beyaz motora beyaz ışık çok yakışıyor
dreamkiller
21 Temmuz 2012, 11:27
[/COLOR]ha bu arada bana kimse adımı sormadı ki bu güne kadar;merak edene ve sorana da söylerim zaten.
senin adın hacı abi!!! sen trakyalımısın be yaa!!! bende herife neden kanım kaynadı diyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------
bizim forumlarda dönen muhabbetler hep aynı gevurlara bakıyorum her gün ayrı birşey var :) biraz konuyu değiştirelim
motorunuzu nasıl kullanıyorsunuz, en çok kulandığınız vites hangisi yamahacılar da destek versin belki r1,r6 alan falan çıkar :)
eksozu çizilen arkadaş,benim eksozumun boyası dökülüyordu tamirci mat siyah bir sprey sıktı dökülen yeri anlayamıyorum şimdi eksozun rengiyle aynı boyayı sıktı,yani o eksoz için üzülmeye değmez,bende trafikte aralardan geçerken milletin tamponuna eksozu deydirmekten ona benzer bir hal aldırdım eksoza :)sprey boyanın markasını bulursam yazıcam buraya.
bu arada yamaha diversion f modeli hakkında bilgisi olan varmı ?
edit:ejlover hayırlı olsun çok güzel olmuş bende beyaz ampul aldım fakir işi :)beyaz motora beyaz ışık çok yakışıyor
dostum haklısın aslında onu taktım bunu cıkardım muhabbeti bir yerden sonra bitiyor cunku ejlover ve ccman saolsun takmadık birşey bırakmadılar :) herşey görüldü herşey konuşuldu..
şimdi benim anlamadıgım bir konu var beni aydınlatın bakalım.. Bazı kimseler derki motorun kompresör frenini kullanmamak lazım frenlemede mutlaka ön ve arka frenler kullanılmalı derler ve gene bazı kimselerde ön arka frene ek vites küçülterek motor frenide yapılmalı derler.. hangisi doğrudur? belki iki ayrı stili de kullanmak gerekir ama nerede ve ne zaman? Yani süratli bir düzlüğün ardından (örneğin şile yolunu bilenler bilir) gelecek keskin bir viraja hazırlanırken motor frenini de normal frenler ile birlikte kullanmak bize ne kazandırır ne kaybettirir? aklıma hemen şu geliyor vites küçülterek viraja girmek agresif sürüşlerde virajdan çıkarken daha seri hızlanmamıza yardımcı oluyor mesela.. Tavsiyeleri dinleyelim lütfen..
ccman
21 Temmuz 2012, 11:32
Ujjj bejjj im ;)
hayvan
21 Temmuz 2012, 11:53
bizim forumlarda dönen muhabbetler hep aynı gevurlara bakıyorum her gün ayrı birşey var :) biraz konuyu değiştirelim
motorunuzu nasıl kullanıyorsunuz, en çok kulandığınız vites hangisi yamahacılar da destek versin belki r1,r6 alan falan çıkar :)
eksozu çizilen arkadaş,benim eksozumun boyası dökülüyordu tamirci mat siyah bir sprey sıktı dökülen yeri anlayamıyorum şimdi eksozun rengiyle aynı boyayı sıktı,yani o eksoz için üzülmeye değmez,bende trafikte aralardan geçerken milletin tamponuna eksozu deydirmekten ona benzer bir hal aldırdım eksoza :)sprey boyanın markasını bulursam yazıcam buraya.
bu arada yamaha diversion f modeli hakkında bilgisi olan varmı ?
edit:ejlover hayırlı olsun çok güzel olmuş bende beyaz ampul aldım fakir işi :)beyaz motora beyaz ışık çok yakışıyor
Hangi tamirci? Bende de küçük çizikler var. Aynı rengi tutturması ilgimi çekti.
Motoru nasıl kullanıyorsunuz derken hangi devir aralığında mı? Bu motor 3000 devirin altını sevmiyor.
Bilirsiniz lugging (Türkçesi var mı? / düşük devirde motoru ambele etmek) motor için çok zararlı.
Bu nedenle şehir içinde 3000 - 8000, performans kullanımda da 7000 - 10000 arasında kalmak sağlıklı olur.
Dinamometre greafikleri, 12000 üzerine çıkmanın hiç bir performans getirisi olmadığını gösteriyor.
Biraz daha uzun dişli oranı kullanılabilir.
Lastikler değiştirilirken tekerlek söküldüğünda arka dişliyi 41 e düşürmeyi planlıyorum. Üzerindeki ile aynı marka alsam garantide bi sakatlık çıkar mı, ona göre kara vericem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
senin adın hacı abi!!! sen trakyalımısın be yaa!!! bende herife neden kanım kaynadı diyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------
dostum haklısın aslında onu taktım bunu cıkardım muhabbeti bir yerden sonra bitiyor cunku ejlover ve ccman saolsun takmadık birşey bırakmadılar :) herşey görüldü herşey konuşuldu..
şimdi benim anlamadıgım bir konu var beni aydınlatın bakalım.. Bazı kimseler derki motorun kompresör frenini kullanmamak lazım frenlemede mutlaka ön ve arka frenler kullanılmalı derler ve gene bazı kimselerde ön arka frene ek vites küçülterek motor frenide yapılmalı derler.. hangisi doğrudur? belki iki ayrı stili de kullanmak gerekir ama nerede ve ne zaman? Yani süratli bir düzlüğün ardından (örneğin şile yolunu bilenler bilir) gelecek keskin bir viraja hazırlanırken motor frenini de normal frenler ile birlikte kullanmak bize ne kazandırır ne kaybettirir? aklıma hemen şu geliyor vites küçülterek viraja girmek agresif sürüşlerde virajdan çıkarken daha seri hızlanmamıza yardımcı oluyor mesela.. Tavsiyeleri dinleyelim lütfen..
Viraj boyunca hafif gazda kalacaksın. Viraj çıkışına doğru gazı açarak motorun dikleşmesini sağlarsın.
Vites düşürmek, viraj içinde yavaşlamak yol tutuş ve dengeni bozar.
Panik frende motor freni kullanma konusu tartışmalı. Japonlara göre kullanılmamalıymış. Bu şekilde arka freni potansiyel olarak daha etkili kullanmak mümkünmüş.
Avrupalılar ise kullanılmasını tavsiye ediyorlar(mış). Bu durumda motoro fren boyunca stabilitesini koruyor.
Debriyajın hemen kullanılması ise ancak çok ustaca bir sürüş ve temiz bir yolda fren mesafesini biraz azaltıyor... Muş...
Kısaca: Motor frenini kullanın.
dreamkiller
21 Temmuz 2012, 12:24
Ujjj bejjj im ;)
abe kaynana naptın bizee!!!!
_ToLGa_
21 Temmuz 2012, 13:32
Merhaba arkadaşlar size bir fikir danışıcam..6-7 aylık dışında görsel kusuru olmayan full carbon akrapovic e 2. el 750 tl ödermiydiniz ? aslında two bros veya yoshimura istiyodum ancak 750 gibi uygun bi fiyata bulunca almayı düşünüyorum gibi..ne dersiniz ?
Ve ejlover hocam ayıptır söylemesi yoshimura trc yi sipariş kargo gümrük vergisi vs toplam kaça mal ettiğini sorabilirmiyim ? sakıncası yoksa eğer tabi :)
Daha motorumu almadım ama şimdiden aksesuar toplamaya başladım tersten gidiyorum sanırım :)
KeaSH-07
21 Temmuz 2012, 13:45
ninja almaya istekliyken bi anda arabamdan sıkıldım ford fiestaydı araba ve sattım.şuan içim hyundai fx coupe 1.6 aşkı başladı.eğer o arabayı alırsam bu yaz ninja almak yalan olcak.motor konusunda en fazla yapabilceğim arabanadan sonra bws 100 scooterimi satıp üstüne koyup honda pcx scooter alabilirim gibi.kafam çok allak bulllak olduya arabamı sattıktan sonra :D
ejlover
21 Temmuz 2012, 14:29
bizim forumlarda dönen muhabbetler hep aynı gevurlara bakıyorum her gün ayrı birşey var :) biraz konuyu değiştirelim
motorunuzu nasıl kullanıyorsunuz, en çok kulandığınız vites hangisi yamahacılar da destek versin belki r1,r6 alan falan çıkar :)
eksozu çizilen arkadaş,benim eksozumun boyası dökülüyordu tamirci mat siyah bir sprey sıktı dökülen yeri anlayamıyorum şimdi eksozun rengiyle aynı boyayı sıktı,yani o eksoz için üzülmeye değmez,bende trafikte aralardan geçerken milletin tamponuna eksozu deydirmekten ona benzer bir hal aldırdım eksoza :)sprey boyanın markasını bulursam yazıcam buraya.
bu arada yamaha diversion f modeli hakkında bilgisi olan varmı ?
edit:ejlover hayırlı olsun çok güzel olmuş bende beyaz ampul aldım fakir işi :)beyaz motora beyaz ışık çok yakışıyor
Yurtdisi forumlarda cok bilgi var, ama bunun bir nedeni var. O forumlar genelde Amerika'da. Oralarda is gucu cok pahali. Kimse aracini cok cok ciddi bir sorun olmadikca ustaya goturmez. Herkes kendi garajinda kendi isini kendi gorur. Hatta motor blogu indirip kaldirmak icin garajinda vinci olanlara bile kolaylikla ratlanir. O nedenle adamlar olayin cok daha icinde teknik olarak bunu unutmamak lazim :cat:
senin adın hacı abi!!! sen trakyalımısın be yaa!!! bende herife neden kanım kaynadı diyorum :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------
dostum haklısın aslında onu taktım bunu cıkardım muhabbeti bir yerden sonra bitiyor cunku ejlover ve ccman saolsun takmadık birşey bırakmadılar :) herşey görüldü herşey konuşuldu..
şimdi benim anlamadıgım bir konu var beni aydınlatın bakalım.. Bazı kimseler derki motorun kompresör frenini kullanmamak lazım frenlemede mutlaka ön ve arka frenler kullanılmalı derler ve gene bazı kimselerde ön arka frene ek vites küçülterek motor frenide yapılmalı derler.. hangisi doğrudur? belki iki ayrı stili de kullanmak gerekir ama nerede ve ne zaman? Yani süratli bir düzlüğün ardından (örneğin şile yolunu bilenler bilir) gelecek keskin bir viraja hazırlanırken motor frenini de normal frenler ile birlikte kullanmak bize ne kazandırır ne kaybettirir? aklıma hemen şu geliyor vites küçülterek viraja girmek agresif sürüşlerde virajdan çıkarken daha seri hızlanmamıza yardımcı oluyor mesela.. Tavsiyeleri dinleyelim lütfen..
Hangi tamirci? Bende de küçük çizikler var. Aynı rengi tutturması ilgimi çekti.
Motoru nasıl kullanıyorsunuz derken hangi devir aralığında mı? Bu motor 3000 devirin altını sevmiyor.
Bilirsiniz lugging (Türkçesi var mı? / düşük devirde motoru ambele etmek) motor için çok zararlı.
Bu nedenle şehir içinde 3000 - 8000, performans kullanımda da 7000 - 10000 arasında kalmak sağlıklı olur.
Dinamometre greafikleri, 12000 üzerine çıkmanın hiç bir performans getirisi olmadığını gösteriyor.
Biraz daha uzun dişli oranı kullanılabilir.
Lastikler değiştirilirken tekerlek söküldüğünda arka dişliyi 41 e düşürmeyi planlıyorum. Üzerindeki ile aynı marka alsam garantide bi sakatlık çıkar mı, ona göre kara vericem.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:45 ----------
Viraj boyunca hafif gazda kalacaksın. Viraj çıkışına doğru gazı açarak motorun dikleşmesini sağlarsın.
Vites düşürmek, viraj içinde yavaşlamak yol tutuş ve dengeni bozar.
Panik frende motor freni kullanma konusu tartışmalı. Japonlara göre kullanılmamalıymış. Bu şekilde arka freni potansiyel olarak daha etkili kullanmak mümkünmüş.
Avrupalılar ise kullanılmasını tavsiye ediyorlar(mış). Bu durumda motor fren boyunca stabilitesini koruyor.
Debriyajın hemen kullanılması ise ancak çok ustaca bir sürüş ve temiz bir yolda fren mesafesini biraz azaltıyor... Muş...
Kısaca: Motor frenini kullanın.
Aldigim egitimlerdeki bilgileri yeri gelmisken hemen aktarayim ;) Bunlar kulaktan dolma ya da netten bulunmus yalan yanlis bilgiler degil arkadaslar o nedenle gonul rahatligiyla bu konulardaki kafanizdaki soru isaretlerine noktayi koyabilirsiniz. Motorlarla arabalari karistirmamak lazim cunku aktarma sistemleri cok farkli. Motor viteste oldugu muddetce arka tekere guc aktarmaya devam eder. Panik fren egitiminde mesela debriyaj sıkılır! Bunun da nedeni durma mesafesinde motor freninin faydasindan cok aktarmanin zarari olmasi yani mesafeyi uzatmasi. Ben de basta cok yadirgamistim hatta Ninja'da pek bir fark olmuyor gibi gelmisti taa ki R1'de bunu deneyene kadar. Frenleme durumunda debriyaji sikmadikca motor resmen durmaya direniyormus. Daha sonra sehpaya aldigimda farkettim ki bos viteste motoru calistirinca bile arka teker motor vitesteymoscesine donuyor. Aktarma cidden farkli ;) O nedenle frenlemede kesinliklikle motor frenini unutmak lazim. Ha sehir ici takip mesafesi koruma gibi amaclarla kullanilabilir onda bi sorun yok. Ben guvenlik acisindan yaklastim olaya :cat: Yani kisacasi mış'ları miş'leri boşverin arkadaşlar. Etkili fren için debriyajı da kullanmaya alışın.
Kucuk bir not daha viraja motoru yatirdiktan sonra gazi sabit tutmazsiniz yavas bir sekilde acmaya devam edersiniz stabilizasyon icin. Cikista daha agresif bir bicimde acabilirsiniz.
schmarık
21 Temmuz 2012, 14:37
ilgilenmedikleri konusunda sana kesinlikle katılıyorum :cat:
zaten ne ninja yı ne de r6 yı onlar bana değil ben onlardan satın aldım.
yukarda mustafa ustanın numarası var ara ve git yapamazsa bana haber ver gidip paranı geri alıcam söz.bilmiyorum orada bir eksiklik var tam çözemedim ama oradaki ustalar olsun aksi bülent abi olsun hepsi aslında iyi ama bi pokluk var çözemedim.servis kısmında ilgi alakada sorun yok işleri başından aşkın,ben ninja yı alırken dedim ki ben michelin power pure 2ct istiyorum almadan üzerindekileri sökün öyle teslim alıcam,bana dediler ki 160 lık lastik olmaz falan filan . ya dedim alın kardeşim parası ile değilmi olmazsada mal benim.yok abi almadılar.bende gittim buz motordan bastım canlıyı taktırdım.ama orada şu yok giydirmece.geçen bizim sitede bi kardeşim siyah ninja yı düşürmüş geldi abi bunu ne yapayim diye.dedi kılıçlı ya gittim 150 lira para istedi.karenaj a baktım tamam sürtmüş izi var plastik cıkmış ama 150 papellik te cezası yoktu.ya arkadaşlar sonuç olarak her motor sevis ve yedek parçacı diyor ki ;motor keyif işi kime ne kadar giydirebilrsem kar dır.değil işte.bana 1 kere giydirebilirsiniz ama bi daha asla.
onur ile ara konuş ben bu gece Mustafa usta ile görüştüm servis te onur duruyormuş artık.Bülent abinin oğlu. üjjj bejj.hemşerim. yeşil ninja gri r6 de o bilir beni :) Güran orada helen.kafası çalışıyor.dönünce plakayı kesecek bana.ilgi alaka biraz eksik ama gördüğüm giydirme yok,izmir de olsam on numara ustam vardı o da bırakmış.yok abi usta yok servislerin hepsi pok.al geçen ejlover diyordi ki servise gittim motoru bile yıkamadılar.bu ne ilgisizliktir ki .sezon ya hepsi aynı telden çalıyorlar.elinden geliyorsa kendin yap derim kimseye minnet etme.sök tak parçala ha takıldın mı burdan sor olmadı ara gelir motor indiririm sana :D
Onur la konuş benim tavsiye ettiğimi söyle bin liradan bi krş fazla verme akrapovic için.ben o paraya aldım 1200 dü listesi hatta küsüratı da vardı.canlı masaya koydum aldım malı.
ama bak şunu da unutma;eğer motoruna uzun zaman binmeyi düşünüyorsan al,yoksa benim gibi bi ton masraf edersin motor ile gider.ama o paraya değer.keşke yoshimura olsa da alsanız.sadece o muhafaza için alın derim.ama TR de yok o lanet egzos.
maslak sanayide boşuna tırmalama ben çok aradım,ha var 2 kısımda Gülüm kebap var subaru nun karşısında arada suzuki servisi diye,hepsi aynı.ben gecen yıl gilerayı götürdüm inan kendim topladım motoru onun yaptıklarını sökerek.bahçelievler civarındaki pire yavrusuna zaten uğramayın.tıklar.neyse kapattık o konuyu açmayalım.halen sinirim geçmedi o kamil e.
sonuç olarak motor yedek parça işi yapan herkez biliyorki motor keyif işi.onlarda keyfine göre fiyat veriyorlar.iyi araştırıp bulmak gerek.ben feyizoğlundan rizoma elcik ve barends leri alıp daytona da taktırdım.kim işine geliyorsa oraya git.para senin keyif te .parası ile değilmi bu iş.salla gitsin.çarşamba TR olurum varsa benim yardımcı olacağım bir durum haber et ...metroda adamlarımız var hallllederiz ;)
ccman bende üj bej'im :cherry: Sen neresindensin :) :)
---------- Post added at 13:37 ---------- Previous post was at 13:31 ----------
Bende Üj bej'im bende bea'lardanım :D
KeaSH-07
21 Temmuz 2012, 14:54
Aldigim egitimlerdeki bilgileri yeri gelmisken hemen aktarayim ;) Bunlar kulaktan dolma ya da netten bulunmus yalan yanlis bilgiler degil arkadaslar o nedenle gonul rahatligiyla bu konulardaki kafanizdaki soru isaretlerine noktayi koyabilirsiniz. Motorlarla arabalari karistirmamak lazim cunku aktarma sistemleri cok farkli. Motor viteste oldugu muddetce arka tekere guc aktarmaya devam eder. Panik fren egitiminde mesela debriyaj sıkılır! Bunun da nedeni durma mesafesinde motor freninin faydasindan cok aktarmanin zarari olmasi yani mesafeyi uzatmasi. Ben de basta cok yadirgamistim hatta Ninja'da pek bir fark olmuyor gibi gelmisti taa ki R1'de bunu deneyene kadar. Frenleme durumunda debriyaji sikmadikca motor resmen durmaya direniyormus. Daha sonra sehpaya aldigimda farkettim ki bos viteste motoru calistirinca bile arka teker motor vitesteymoscesine donuyor. Aktarma cidden farkli ;) O nedenle frenlemede kesinliklikle motor frenini unutmak lazim. Ha sehir ici takip mesafesi koruma gibi amaclarla kullanilabilir onda bi sorun yok. Ben guvenlik acisindan yaklastim olaya :cat: Yani kisacasi mış'ları miş'leri boşverin arkadaşlar. Etkili fren için debriyajı da kullanmaya alışın.
Kucuk bir not daha viraja motoru yatirdiktan sonra gazi sabit tutmazsiniz yavas bir sekilde acmaya devam edersiniz stabilizasyon icin. Cikista daha agresif bir bicimde acabilirsiniz.
ben asla debriyajsız ne arabada ne motorda fren yapamam.scooterdi bile bazen kafam dalgınken elim debriyaj kolu arıor
Frank Lucas
21 Temmuz 2012, 16:56
florya civarında benim grenajları yaptırdığım bir yer var adamla,ne yapıcaz eksozu derken eksozu anca böyle yaparsın dedi kutu sprey boyalardan az bişey sıktı eksoz rengiyle boyanın farkı yok,
düz yolda giderken,sadece gazla yavaşlasak bunun motorra zararı olurmu yani anlatmak istediğim,düz yolda giderken debriyajı sıkmadan gaz kapattık sonra gazı açtık yola devam ettik,bunu yaparken motor öne yığılıyor sonra tak diye gaz yiyerek yola devam ediyor.
hayvan
21 Temmuz 2012, 19:12
Yurtdisi forumlarda cok bilgi var, ama bunun bir nedeni var. O forumlar genelde Amerika'da. Oralarda is gucu cok pahali. Kimse aracini cok cok ciddi bir sorun olmadikca ustaya goturmez. Herkes kendi garajinda kendi isini kendi gorur. Hatta motor blogu indirip kaldirmak icin garajinda vinci olanlara bile kolaylikla ratlanir. O nedenle adamlar olayin cok daha icinde teknik olarak bunu unutmamak lazim :cat:
Aldigim egitimlerdeki bilgileri yeri gelmisken hemen aktarayim ;) Bunlar kulaktan dolma ya da netten bulunmus yalan yanlis bilgiler degil arkadaslar o nedenle gonul rahatligiyla bu konulardaki kafanizdaki soru isaretlerine noktayi koyabilirsiniz. Motorlarla arabalari karistirmamak lazim cunku aktarma sistemleri cok farkli. Motor viteste oldugu muddetce arka tekere guc aktarmaya devam eder. Panik fren egitiminde mesela debriyaj sıkılır! Bunun da nedeni durma mesafesinde motor freninin faydasindan cok aktarmanin zarari olmasi yani mesafeyi uzatmasi. Ben de basta cok yadirgamistim hatta Ninja'da pek bir fark olmuyor gibi gelmisti taa ki R1'de bunu deneyene kadar. Frenleme durumunda debriyaji sikmadikca motor resmen durmaya direniyormus. Daha sonra sehpaya aldigimda farkettim ki bos viteste motoru calistirinca bile arka teker motor vitesteymoscesine donuyor. Aktarma cidden farkli ;) O nedenle frenlemede kesinliklikle motor frenini unutmak lazim. Ha sehir ici takip mesafesi koruma gibi amaclarla kullanilabilir onda bi sorun yok. Ben guvenlik acisindan yaklastim olaya :cat: Yani kisacasi mış'ları miş'leri boşverin arkadaşlar. Etkili fren için debriyajı da kullanmaya alışın.
Kucuk bir not daha viraja motoru yatirdiktan sonra gazi sabit tutmazsiniz yavas bir sekilde acmaya devam edersiniz stabilizasyon icin. Cikista daha agresif bir bicimde acabilirsiniz.
Benim de okuduğum kitaplar (Keith Code) ve izlediğim eğitim videoları bu şekilde anlatıyordu. Honda eğitiminde ise "miş" li cümlelerimdeki şekilde anlattılar.
İtiraz etmiş, hatta kulaklarımı tıkayarak "lalalalaa" falan yapmıştım :)
İkna olmayınca oradaki sıkı bir eğitimci (adını hatırlamıyorum ama sonradan geçmişini araştırmıştım) CBF 1000 ile demo yaptı.
Yaklaşık 60km/h hızda 1m den daha az bir fark oldu.
Tartışma biraz uzamıştı...Özetle:
- Eğer motor dengeli ve dik duruyorsa ve ağırlık öne transfer oldukça ön freni arttırıyorsak, zaten %80 olan ön fren gücünü kullanıyoruz.
- Kalan % 20 nin (arka fren) tamamını kullanmak için ise ağırlık öne transfer oldukça arka fren gücünü azaltmamız gerekiyor.
- Fren sırasında kollara yük binmemesi için bacaklarımızla motoru daha da güçlü kavrıyoruz. Panik sırasında bir çok sürücü bu kavrama kasılmasıyla arka freni limitinde ayarlayamıyor ve kaydırıyor. Bu durumda önü de kaymaya başlayabiliyor. Veya arkanın kayması ile ön freni limitinin altında kullanarak duruyor ki bu, fren mesafesini uzatıyor.
- Eğer debriyaja geç basılırsa , motorun dönüş eylemsizliği sert basılmş arka frene rağmen arka tekerleği küçük adımlar halinde döndürüyor. Bu durumda %20 nin bir kısmı feda ediliyor. Karşılığında kontrolü kaybetmemiş oluyoruz.
- Yine bir çok sürücü hem ön hem arkayı aynı anda ayarlayamıyor (önü gittikçe arttırırken arkayı gittikçe azaltmayı panik durumunda yapamıyor). Motor frenini kullanmak arka freni sert kullanmanın yaratacağı sorunları azaltıyor.
Tartışma bu şekilde kapanmıştı. Motoru aldıktan sonra geceleri çıkıp panik fren ve swerve (engel aşma) çalışmaları yapmıştım. Geç debriyajın büyük bir farkını hissetmedim.
Yaklaşık 200 bg gücündeki bir motorda (senin R1 gibi), ileri sürüş tekniklerini uygulayabilmek çok daha önemli olabilir. Gazı kesmek arka frene kontrolsüz basmak gibi bir etki yapabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
florya civarında benim grenajları yaptırdığım bir yer var adamla,ne yapıcaz eksozu derken eksozu anca böyle yaparsın dedi kutu sprey boyalardan az bişey sıktı eksoz rengiyle boyanın farkı yok,
düz yolda giderken,sadece gazla yavaşlasak bunun motorra zararı olurmu yani anlatmak istediğim,düz yolda giderken debriyajı sıkmadan gaz kapattık sonra gazı açtık yola devam ettik,bunu yaparken motor öne yığılıyor sonra tak diye gaz yiyerek yola devam ediyor.
Eğer motor freninin yavaşlatması senin için yeterli ise, bunu yapmanda hiç bir sakınca yok. Yakıt tasarrufu olur (motor freni sırasında tüketim sıfır) ve motor hava alıp attığı için soğur.
Uzun bir inişin tamamını (mesela dağ inişi) motor freni ile yaparsan ve motor ısınmamış ise, iniş boyunca da soğuk çalışacak, aşınma olacak...
seigen
21 Temmuz 2012, 19:42
Yurtdisi forumlarda cok bilgi var, ama bunun bir nedeni var. O forumlar genelde Amerika'da. Oralarda is gucu cok pahali. Kimse aracini cok cok ciddi bir sorun olmadikca ustaya goturmez. Herkes kendi garajinda kendi isini kendi gorur. Hatta motor blogu indirip kaldirmak icin garajinda vinci olanlara bile kolaylikla ratlanir. O nedenle adamlar olayin cok daha icinde teknik olarak bunu unutmamak lazim :cat:
Aldigim egitimlerdeki bilgileri yeri gelmisken hemen aktarayim ;) Bunlar kulaktan dolma ya da netten bulunmus yalan yanlis bilgiler degil arkadaslar o nedenle gonul rahatligiyla bu konulardaki kafanizdaki soru isaretlerine noktayi koyabilirsiniz. Motorlarla arabalari karistirmamak lazim cunku aktarma sistemleri cok farkli. Motor viteste oldugu muddetce arka tekere guc aktarmaya devam eder. Panik fren egitiminde mesela debriyaj sıkılır! Bunun da nedeni durma mesafesinde motor freninin faydasindan cok aktarmanin zarari olmasi yani mesafeyi uzatmasi. Ben de basta cok yadirgamistim hatta Ninja'da pek bir fark olmuyor gibi gelmisti taa ki R1'de bunu deneyene kadar. Frenleme durumunda debriyaji sikmadikca motor resmen durmaya direniyormus. Daha sonra sehpaya aldigimda farkettim ki bos viteste motoru calistirinca bile arka teker motor vitesteymoscesine donuyor. Aktarma cidden farkli ;) O nedenle frenlemede kesinliklikle motor frenini unutmak lazim. Ha sehir ici takip mesafesi koruma gibi amaclarla kullanilabilir onda bi sorun yok. Ben guvenlik acisindan yaklastim olaya :cat: Yani kisacasi mış'ları miş'leri boşverin arkadaşlar. Etkili fren için debriyajı da kullanmaya alışın.
Kucuk bir not daha viraja motoru yatirdiktan sonra gazi sabit tutmazsiniz yavas bir sekilde acmaya devam edersiniz stabilizasyon icin. Cikista daha agresif bir bicimde acabilirsiniz.
Aynısı arabada da oluyor, arabayı da sehpaya alıp denediniz mi peki :)? Çünkü tekerleğin altında yük yok ve vites boşta olsa bile tekerlekteki tork sıfır değil ve döndürmeye yetiyor.
Frenleme konusu çok doğru, panik frende adı üstünde tüm dikkati ön freni kilitlememek için harcıyoruz. Debriyaj sıkılı, önce arka fren sonra ön fren şeklinde, arka fren sonuna kadar basılı, kilitlenmesi problem değil, ön freni yanlış sıkıp ikisini birden kilitlemediğimiz sürece. Yamaha'nın eğitiminde göstermişlerdi.
Ama Honda eğitimlerinde panik fren eğitimi zaten yok. Orada söylenen durum frenlemenin olabildiğince basit olması gerektiği, o yüzden arka ve ön aynı anda artan kuvvetle yapılıyor ve bir noktada arka frene daha fazla basmıyoruz. Sonuçta Honda'nın verdiği Güvenli Sürüş eğitimi, İleri Sürüş eğitimi değil. Elbette ki daha etkili teknikler vardır ama yeni öğrenen sürücüye karmaşık bir frenleme öğretmek yanlış. Eli ayağı birbirine dolaşır.
atilla_hakan
21 Temmuz 2012, 21:00
Ben 5000 bakımını z-moto kartalda 140 tl yaptirdim.
ejlover
21 Temmuz 2012, 22:15
florya civarında benim grenajları yaptırdığım bir yer var adamla,ne yapıcaz eksozu derken eksozu anca böyle yaparsın dedi kutu sprey boyalardan az bişey sıktı eksoz rengiyle boyanın farkı yok,
düz yolda giderken,sadece gazla yavaşlasak bunun motorra zararı olurmu yani anlatmak istediğim,düz yolda giderken debriyajı sıkmadan gaz kapattık sonra gazı açtık yola devam ettik,bunu yaparken motor öne yığılıyor sonra tak diye gaz yiyerek yola devam ediyor.
Cok sert yaparsan zincire zarari var onuun disinda cok cok da onemli degil ;)
Benim de okuduğum kitaplar (Keith Code) ve izlediğim eğitim videoları bu şekilde anlatıyordu. Honda eğitiminde ise "miş" li cümlelerimdeki şekilde anlattılar.
İtiraz etmiş, hatta kulaklarımı tıkayarak "lalalalaa" falan yapmıştım :)
İkna olmayınca oradaki sıkı bir eğitimci (adını hatırlamıyorum ama sonradan geçmişini araştırmıştım) CBF 1000 ile demo yaptı.
Yaklaşık 60km/h hızda 1m den daha az bir fark oldu.
Tartışma biraz uzamıştı...Özetle:
- Eğer motor dengeli ve dik duruyorsa ve ağırlık öne transfer oldukça ön freni arttırıyorsak, zaten %80 olan ön fren gücünü kullanıyoruz.
- Kalan % 20 nin (arka fren) tamamını kullanmak için ise ağırlık öne transfer oldukça arka fren gücünü azaltmamız gerekiyor.
- Fren sırasında kollara yük binmemesi için bacaklarımızla motoru daha da güçlü kavrıyoruz. Panik sırasında bir çok sürücü bu kavrama kasılmasıyla arka freni limitinde ayarlayamıyor ve kaydırıyor. Bu durumda önü de kaymaya başlayabiliyor. Veya arkanın kayması ile ön freni limitinin altında kullanarak duruyor ki bu, fren mesafesini uzatıyor.
- Eğer debriyaja geç basılırsa , motorun dönüş eylemsizliği sert basılmş arka frene rağmen arka tekerleği küçük adımlar halinde döndürüyor. Bu durumda %20 nin bir kısmı feda ediliyor. Karşılığında kontrolü kaybetmemiş oluyoruz.
- Yine bir çok sürücü hem ön hem arkayı aynı anda ayarlayamıyor (önü gittikçe arttırırken arkayı gittikçe azaltmayı panik durumunda yapamıyor). Motor frenini kullanmak arka freni sert kullanmanın yaratacağı sorunları azaltıyor.
Tartışma bu şekilde kapanmıştı. Motoru aldıktan sonra geceleri çıkıp panik fren ve swerve (engel aşma) çalışmaları yapmıştım. Geç debriyajın büyük bir farkını hissetmedim.
Yaklaşık 200 bg gücündeki bir motorda (senin R1 gibi), ileri sürüş tekniklerini uygulayabilmek çok daha önemli olabilir. Gazı kesmek arka frene kontrolsüz basmak gibi bir etki yapabilir...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Eğer motor freninin yavaşlatması senin için yeterli ise, bunu yapmanda hiç bir sakınca yok. Yakıt tasarrufu olur (motor freni sırasında tüketim sıfır) ve motor hava alıp attığı için soğur.
Uzun bir inişin tamamını (mesela dağ inişi) motor freni ile yaparsan ve motor ısınmamış ise, iniş boyunca da soğuk çalışacak, aşınma olacak...
Yazilanlar dogru ama atlana bi durum var. gazi kesmek arka fren etkisi yapar ama gazi keserken debriyaz sikmak arkanin dengesini bozmaktan bagimsiz bir eylemdir.
Keith Code'un hem kitaplarini okudum, hem DVD'sini izledim HEM DE adamin kurdugu okulda ders aldim (Claifornia SuperBike School).
Guvenli suruste verilen fren tekniginde Arka fren on fren debriyaj seklinde gider. Onu devreye soktuktan sonra arkaya uyguladiginiz basinci azaltmaniz lazim yoksa arka kayar. Arka fren yapmanizin nedeni de motoru durdurmak degil agirligi one aktarmaya yardimci olmasi icindir.
Ileri surus egitiminde ise debriyaj en bastan devreye girer, arka frenin uzerinde fazla durulmaz. Ayrica manevra kabiliyeti aktarma ortadan kaldirildiginda artar (engel kacista oldugu gibi).
Motorla nerdeyse her cikisimda panik fren ve engel kacis calisirim. Herkese tavsiyem on freninizi dogru kullanmayi ogrenin arkadaslar. Etkin bir bicimde kullandiktan sonra zaten arkanin ne kadar da gereksiz oldugunu goreceksiniz.
Bende ulusanda eski motorun 5000 bakimini 130 a yaptirdigimi hatirliyorum. İstanbul fiyat bakimindan farkli demekki. Ama arkadaslarin soylediklerine gore o fiyatlarada bulnak mumkun bakalim arastirayim saolun arkadaslar.
Keith Code dvd sini nerden buldun ugur ben netten arasrirmiatimda duzgun bi torrent bulamadim.
hayvan
22 Temmuz 2012, 01:33
Bende ulusanda eski motorun 5000 bakimini 130 a yaptirdigimi hatirliyorum. İstanbul fiyat bakimindan farkli demekki. Ama arkadaslarin soylediklerine gore o fiyatlarada bulnak mumkun bakalim arastirayim saolun arkadaslar.
Keith Code dvd sini nerden buldun ugur ben netten arasrirmiatimda duzgun bi torrent bulamadim.
http://isohunt.com/torrent_details/141681885/twist+of+the+wrist?tab=summary
ejlover
22 Temmuz 2012, 01:37
Bende ulusanda eski motorun 5000 bakimini 130 a yaptirdigimi hatirliyorum. İstanbul fiyat bakimindan farkli demekki. Ama arkadaslarin soylediklerine gore o fiyatlarada bulnak mumkun bakalim arastirayim saolun arkadaslar.
Keith Code dvd sini nerden buldun ugur ben netten arasrirmiatimda duzgun bi torrent bulamadim.
Cok aradim onur ben de zamaninda ama bi yerden Torrent'i cikti. Sonra ona altyazi bile buldum ama nerden cidden hatirlamiyorum. kat.ph'a bi baksana kuvvetle muhtemelen oradandir ;) Simdi daha da rahat bulunur sanirsam. Olmadi Ankara'ya geldiginde ben sana bi kopya veririm ;)
---------- Post added at 00:37 ---------- Previous post was at 00:35 ----------
http://isohunt.com/torrent_details/141681885/twist+of+the+wrist?tab=summary
Sorun çözülmüştür teşekkürler :cat:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO