Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
kimi
06 Temmuz 2012, 15:36
benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.
ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
Cevap için teşekkürler.
usame_45
06 Temmuz 2012, 15:47
ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur :santa: bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu :santa: :salut:
ejlover
06 Temmuz 2012, 17:06
ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur :santa: bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu :santa: :salut:
Normalde dik oturduğunuz için şehir içinde v.s. daha rahat ama 110km üstüne çıktığınızda yatmanız lazım rüzgardan. Ama motor yatmaya çok müsait değil bu sefer rahatsızlaşıyor biraz.
enginar
06 Temmuz 2012, 17:18
benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
ek:alçaltma kitleri ile ninja (79cm) kadar inebiliyor. yani olur ama bu şekilde olur ;)
bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.
ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
Yanlış anlaşılır diye "Yamaha gibi diğer markaları yazmayalım" diycektim, gerçi gene de demiş oldum da, bizim için bir yerde iyi de oluyor bu konudakilerin çoğu ninjadan sonra hangi motoru alsam diye düşüyordur.
ejlover
06 Temmuz 2012, 17:37
Yanlış anlaşılır diye "Yamaha gibi diğer markaları yazmayalım" diycektim, gerçi gene de demiş oldum da, bizim için bir yerde iyi de oluyor bu konudakilerin çoğu ninjadan sonra hangi motoru alsam diye düşüyordur.
Yok pek de iyi olmadı, böylece forumun 3dolu Ninja'sı satılmış oldu =D
atilla_hakan
06 Temmuz 2012, 18:20
Arkadaşlar ebaydaki bi ilan için görüşlerinizi alabilirmiyim. Bir plakalık kiti. Burdaki parçalarda sinyal ve altindaki plastik ile birliktemi yoksa sadece plakalık aparatimi.
http://www.ebay.com/itm/2012-12-Kawasaki-Ninja-250R-250-R-Speed-Tactics-Fender-Eliminator-Kit-/250915305263?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a6bb7b72f&vxp=mtr#ht_1611wt_698
hayvan
06 Temmuz 2012, 18:27
Double bubble cam siparis etmeyi dusunuyorum fakat ne kadar ise yaradigindan emin degilim.
Beni rahatsiz eden ruzgarin omuzlarima gelmesi degil, ses.
Aerodinamik katkisi ne kadar?
Kullanmis arkadaslarin yorumu nedir?
ejlover
06 Temmuz 2012, 18:30
Arkadaşlar ebaydaki bi ilan için görüşlerinizi alabilirmiyim. Bir plakalık kiti. Burdaki parçalarda sinyal ve altindaki plastik ile birliktemi yoksa sadece plakalık aparatimi.
http://www.ebay.com/itm/2012-12-Kawasaki-Ninja-250R-250-R-Speed-Tactics-Fender-Eliminator-Kit-/250915305263?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3a6bb7b72f&vxp=mtr#ht_1611wt_698
Plakalık aparatı sadece. Üzerinde sinyal takecak yerleri var. Kuyruğu çıkarıp üzerinden sinyalleri alıp buna takıyorsun ;) Plaka ışığı ve kedi gözü boşa çıkıyor.
---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
Double bubble cam siparis etmeyi dusunuyorum fakat ne kadar ise yaradigindan emin degilim.
Beni rahatsiz eden ruzgarin omuzlarima gelmesi degil, ses.
Aerodinamik katkisi ne kadar?
Kullanmis arkadaslarin yorumu nedir?
Yatmak zorundasınız 100-110km'nin üzerinde. Ozaman orjinal camdan daha iyi kesiyor rüzgarı DubbleBubble'lar. Ben Puig'den gayet memnundum :cat:
atilla_hakan
06 Temmuz 2012, 18:57
Plakalık aparatı sadece. Üzerinde sinyal takecak yerleri var. Kuyruğu çıkarıp üzerinden sinyalleri alıp buna takıyorsun ;) Plaka ışığı ve kedi gözü boşa çıkıyor.
---------- Post added at 17:30 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
Yatmak zorundasınız 100-110km'nin üzerinde. Ozaman orjinal camdan daha iyi kesiyor rüzgarı DubbleBubble'lar. Ben Puig'den gayet memnundum :cat:
Uğur hocam biliyosun normal plakalıgı söktüğümüz zaman stop lambasının yanlari ve alti açık kaliyor. Bu aldiğimiz aparat o bölgeleri kapatiyormu. Senin aldiğin aparatin linkini verebilseydin keşke. Bildiğimiz bi parçayi alirdik
ejlover
06 Temmuz 2012, 19:13
Uğur hocam biliyosun normal plakalıgı söktüğümüz zaman stop lambasının yanlari ve alti açık kaliyor. Bu aldiğimiz aparat o bölgeleri kapatiyormu. Senin aldiğin aparatin linkini verebilseydin keşke. Bildiğimiz bi parçayi alirdik
Ok. Pardon. Yok kapatmıyor bu. Orjinalini kesip orada muhtemelen delik v.s. ayarlayıp bunu takıyosunuz. Yani gereksiz bence kestikten sonra ;)
forewer
06 Temmuz 2012, 19:36
benim 1:80 ama ucu ucuna denk geliyor,rahat edemedim alçaltma kiti ile düşürücem.
ek:alçaltma kitleri ile ninja (79cm) kadar inebiliyor. yani olur ama bu şekilde olur ;)
bu motorla ilgili kısa bir bilgi de vereyim.r6 da ağırlık merkezi 250r a göre daha yukarıdadır.bu yüzden viraj kabiliyeti mükemmeldir. (ki harbi mukemmel-hele ninja dan sonra.) ama motor yavaş sürüşlerde ve dönüşlerde devrilmeye çok daha musait.ninja da takoz takmamıştım ama buna şart.
ya arkadaşlar kusura bakmayın ninja topiği oldu yamaha topiği.umarım rahatsız olan yoktur !
Güle güle kullan süper motosiklet:cat: Bence sesi F1' e en çok benzeyen motosiklet, bu yüzden hastayımdır 10.000rpm sonrası ince sesine. Ninja250 den iyi viraj kabiliyeti olacağı şüphesiz. Yalnız şu ağırlık merkezi olayını ben tam tersi olarak biliyorum, ve her marka (otomobil-motosiklet) onu alçaltmak için çabalıyor diye biliyorum.??
seigen
06 Temmuz 2012, 20:22
Motosiklet dinamiği kitabına göre yukarıda olursa, wheelie ve stoppie yapma durumları kolaylaşıyor. Aşağıda olursa hızlanmada arka tekerin kayması kolaylaşıyor. Frenlemede ön tekerin kayması kolaylaşıyor. Viraj performansına etkisi bahsedilmemiş ama fizik kurallarından ötürü yüksek ağırlık merkezli motor daha kolay yatabilmeli.
Kısacası yüksek ağırlık merkezi yarış motorları için iyi birşey.
ejlover
06 Temmuz 2012, 21:50
Motosiklet dinamiği kitabına göre yukarıda olursa, wheelie ve stoppie yapma durumları kolaylaşıyor. Aşağıda olursa hızlanmada arka tekerin kayması kolaylaşıyor. Frenlemede ön tekerin kayması kolaylaşıyor. Viraj performansına etkisi bahsedilmemiş ama fizik kurallarından ötürü yüksek ağırlık merkezli motor daha kolay yatabilmeli.
Kısacası yüksek ağırlık merkezi yarış motorları için iyi birşey.
Keith Code'a gore agirlik merkezini oldukca asagida tutmak viraj stabilitesini arttirir. Hatta Pist yarislarinda kullanilan teknikte agirliginizi depoya degil ilgili peg'e verirsiniz virajda yatikken. Power Steering'tir bu teknigin adi da ;)
---------- Post added at 20:50 ---------- Previous post was at 20:35 ----------
Keith Code'a gore agirlik merkezini oldukca asagida tutmak viraj stabilitesini arttirir. Hatta Pist yarislarinda kullanilan teknikte agirliginizi depoya degil ilgili peg'e verirsiniz virajda yatikken. Power Steering'tir bu teknigin adi da ;)
Allah kahretsin mesaji editleyip uzun uzun agirlik merkezini ve virajlardaki etkisini anlattim edit suresi doldu dedi aptal forum...... Yazamiycam bi daha :(
parkboy
07 Temmuz 2012, 00:00
@parkboy hayırlı olsun motorun.
sağolasın.
Depo üstü çanta bakıyorum var mı kullanan öneride bulunabilecek olan? Bandırma'da motor ekipmanı satan çok fazla yer yok onların da elinde depo üstü çanta gibi ekipmanlar yok. Şehir dışına çıkmaya pek fırsat da bulamıyorum. Kısacası internetten alıcam marka ve model önerebilir misiniz?
Ben de bir ara internetten bakmıştım bunu bulmuştum ilerde ihtiyacım olursa bunu düşünüyorum, diğer arkadaşlarda linke bakıp bir değerlendirme yaparlarsa çok iyi olur belki iş görcek bişey değildir.
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK711-Soft-Arka-canta_43983.html#0
KeaSH-07
07 Temmuz 2012, 02:08
http://www.feyizoglu.com/TK-746-Depo-ustu-canta_46733.html#0 depo ustu bu iyi gibi
ccman
07 Temmuz 2012, 04:20
1008 km yarın servise:thumleft:...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam :)
Alper Kaya
07 Temmuz 2012, 05:26
1008 km yarın servise:thumleft:...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam :)öncelikle yeni motorunuz hayırlı olsun :) sonrasında bu kadar hızlı nasıl km yapıyosunuz tebrikler :)
dreamkiller
07 Temmuz 2012, 11:34
sağolasın.
Ben de bir ara internetten bakmıştım bunu bulmuştum ilerde ihtiyacım olursa bunu düşünüyorum, diğer arkadaşlarda linke bakıp bir değerlendirme yaparlarsa çok iyi olur belki iş görcek bişey değildir.
http://www.feyizoglu.com/Kappa-TK711-Soft-Arka-canta_43983.html#0
benim garajda duran komsumun motorunda var bu cantalardan.. 2012 VFR Crossrunner.. Bizim motor kaybolur bunun altında cok büyük.. daha küçük birşeyler bakın derim ben..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:39 ----------
ninjada oturma pozisyonu ağrı yapıyor rahat değil diyorlar uzun yolda sıkıntı çekersin diyorlar bu ne kadar doğrudur :santa: bende tvs apache var ama 130 u görüyor anca ve uzun yol yapan biriyim arabaların beni sollaması beni motordan soğuttu :santa: :salut:
dostum ninjada da yapacagın hız 160-165 genelde.. cok uygun kosullarda biraz daha farkeder.. bence 30 40 km fark icin degmez.. ayrıca ben uzun yolda yapıyorum bazen aska gelip iki sokak öteyede gidiyorum rahatsızlık veren bir durum yok.. goldwing konforu bekleyen insan yanlıs motora biniyordur.. o öyle dedi bu böyle dedi ile olmaz bu işler, bir tanıdıgından bulacaksın ninjayı kendin test edeceksin en garantisi o olur.. sana iyi gelen baskasına kötü olabilir herzeaman..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
1008 km yarın servise:thumleft:...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam :)
hacı abi ne ettin? bu ne asktır böyle :) masallah diyelim...
ccman
07 Temmuz 2012, 13:09
öncelikle yeni motorunuz hayırlı olsun :) sonrasında bu kadar hızlı nasıl km yapıyosunuz tebrikler :)
sagol Alper Kaya seninde olsun;
km hızlı değil sadece ;rodaj için motora zaman ayırmak gerek biraz yorucu ama sonuçta sonrası için ve bir an önce normal modda kullanıma geçmek istedim.bu tarz motorlarda rodaj için uzun yola çıkıp o km yi yapmak gerekir.bu motorlar şehir içi trafik için uygun değildirler.hacim gereği çabuk ısınıp fan açarlar.(F1 aracını ist.trafiğinde kullandığınızı düşünün ).ninja da ben fan sesini hiç duymadım bile.yoğun trafikte bile açmış olsa bile yüzünüze çarpan bir sıcaklık yok sauna hesabı.ama bunda var,bu alıştırma döneminde de parçalar o yüksek sıcaklıklara maruz kalmasın diye uzun yol ve mümkünse gece serinliğinde gidilir.sürüş ortalama sıcaklığı 80 derecede geçti.önceki gece 450,dün gece de 333 km yaptım otobanda.önceki r6 da izmir-çeşme arasında geçmişti.
açıkçası arkadaşlar böyle bir motor olunca adamın evde durası gelmiyor yol lazım yemeğe,ninja da bas bas 150 ben de 8300 d/d ile 150 yaptım bu yolu.bu gün bakımdan sonra 600 km kaldı normal kullanım için,o 600 km de 9900 d/d ile geçecek.sonrasında istersem ve gerek duyarsam 16000 d/d kadar çevirebilirim. konu kısaca bu .
dreamkiller
motor zaten bir aşktır,bebeğimizdir,yoldaştır hepimize,hayatla ölüm arasındaki o ince çizgi üstünde olduğumuz bizi sırtlayan da motordur.
dikkat ederseniz çoğunuz "kızım ya da oğlum" deriz motora.benimki "karaoğlan" "şopar" :)
saygılar
dreamkiller
07 Temmuz 2012, 13:30
sagol Alper Kaya seninde olsun;
km hızlı değil sadece ;rodaj için motora zaman ayırmak gerek biraz yorucu ama sonuçta sonrası için ve bir an önce normal modda kullanıma geçmek istedim.bu tarz motorlarda rodaj için uzun yola çıkıp o km yi yapmak gerekir.bu motorlar şehir içi trafik için uygun değildirler.hacim gereği çabuk ısınıp fan açarlar.(F1 aracını ist.trafiğinde kullandığınızı düşünün ).ninja da ben fan sesini hiç duymadım bile.yoğun trafikte bile açmış olsa bile yüzünüze çarpan bir sıcaklık yok sauna hesabı.ama bunda var,bu alıştırma döneminde de parçalar o yüksek sıcaklıklara maruz kalmasın diye uzun yol ve mümkünse gece serinliğinde gidilir.sürüş ortalama sıcaklığı 80 derecede geçti.önceki gece 450,dün gece de 333 km yaptım otobanda.önceki r6 da izmir-çeşme arasında geçmişti.
açıkçası arkadaşlar böyle bir motor olunca adamın evde durası gelmiyor yol lazım yemeğe,ninja da bas bas 150 ben de 8300 d/d ile 150 yaptım bu yolu.bu gün bakımdan sonra 600 km kaldı normal kullanım için,o 600 km de 9900 d/d ile geçecek.sonrasında istersem ve gerek duyarsam 16000 d/d kadar çevirebilirim. konu kısaca bu .
dreamkiller
motor zaten bir aşktır,bebeğimizdir,yoldaştır hepimize,hayatla ölüm arasındaki o ince çizgi üstünde olduğumuz bizi sırtlayan da motordur.
dikkat ederseniz çoğunuz "kızım ya da oğlum" deriz motora.benimki "karaoğlan" "şopar" :)
saygılar
peki sana on puanlık uzman sorusu!!! biz onlara askımız diyoruz sevdicegimiz yeri gelip manitaya posta koyuyoruz onlar için :) gerekirse aileyi karsımıza alıyoruz... üstüne atladıgımız zamansa canını cıkartıyoruz yeri gelince, binlerce devir ceviriyor limitini zorluyoruz sevdicegimizin :) peki simdi kritik soru su ; INSAN SEVDIGINE BUNU YAPARMI CCMAN bana onu söyle sen :) poahha
ccman
07 Temmuz 2012, 13:37
o sorunun nasil olduğunu biliyorum;insan sevdiğini öpermi derler
cevap öper,zuhahahahha :mrgreen:
sedici
07 Temmuz 2012, 16:15
ninja da ben fan sesini hiç duymadým bile
Ninja derken ¿ 250de zaten fan yok :) cepten girdigim icin muhabbeti eksik mi okudum
ejlover
07 Temmuz 2012, 21:07
1008 km yarın servise:thumleft:...istanbul -vakıflar-saray-vize-saray vakıflar-istanbul 333km
3 günde bin km;ejlover sanırım bu gidişle senden önce gaz basıcam :)
Tebrikler ;) Garip gelecek belki ama ben 1,200km.de bi sogudum racing motordan. Hatta dun Cross falan bakmaya basladim :s Bi keyifsizlik var bu aralar sanirim nedenini anlamadim.. Yolda bas bas bayik geldi aksiyon bana cok monoton her sey.. Bi de her bindigimde benzinciye gitme isi de keyfimi kacirdi.. Bi yola cikiyorum 200km sonra nerde bencinci var haritadan kontrol edip cikmak da sikinti.. Ne biliimm gecer haftaya, normale donerim herhalde :)
Ninja derken ¿ 250de zaten fan yok :) cepten girdigim icin muhabbeti eksik mi okudum
Fan yok derken????????
Frank Lucas
07 Temmuz 2012, 21:17
fan yok,ilahi bir kuvvet tarafından soğutuluyor motor
atilla_hakan
08 Temmuz 2012, 00:03
Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.
http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
nich@tine
08 Temmuz 2012, 01:06
http://www.ebay.com/itm/New-Icon-Primer-Motorcycle-Tank-Bag-Backpack-Black-/360415705022?pt=Apparel_Merchandise&hash=item53ea7337be&vxp=mtr
artik depolar metal olmaycak, son magnetli cantalar
ccman
08 Temmuz 2012, 03:11
Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.
http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
ucu çok açık bir soru,ihtiyacın olan ne ? ona göre bir fikir verelim
atilla_hakan
08 Temmuz 2012, 03:16
ucu çok açık bir soru,ihtiyacın olan ne ? ona göre bir fikir verelim
Burdan bir egsoz almayi düşünüyorum. Fiyatlari 350 ile 750 arasıymış. Verdiğim paraya değermi acaba
ccman
08 Temmuz 2012, 03:37
http://img684.imageshack.us/img684/8018/ekranalntsri.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/684/ekranalntsri.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
görüntü olarak fena değil,ama şunuda düşünmek gerek,taktığın egzos motoruna görüntü haricinde performans katacak mı ? verdiğin paraya değecek mi ? marka hakkında bilgim yok ama görüntü kabul edilebilir ;)
viper17
08 Temmuz 2012, 03:38
Burdan bir egsoz almayi düşünüyorum. Fiyatlari 350 ile 750 arasıymış. Verdiğim paraya değermi acaba
Değer, güzel egzozlar var. Tabi alternatif çok. Tiger, akrapovic, leovince vs.
ccman
08 Temmuz 2012, 04:31
Tebrikler ;) Garip gelecek belki ama ben 1,200km.de bi sogudum racing motordan. Hatta dun Cross falan bakmaya basladim :s Bi keyifsizlik var bu aralar sanirim nedenini anlamadim.. Yolda bas bas bayik geldi aksiyon bana cok monoton her sey.. Bi de her bindigimde benzinciye gitme isi de keyfimi kacirdi.. Bi yola cikiyorum 200km sonra nerde bencinci var haritadan kontrol edip cikmak da sikinti.. Ne biliimm gecer haftaya, normale donerim herhalde :)
Fan yok derken????????
bu hisse bu kadar surede kapılan ilk sen değilsin ,sana r1 düşündüğünde bir kaç şey söylemiştim,r1 alanların çoğu r6 ya döndü çevremde en az bunla ilgili 5-6 örnek var.r6 ve r1 arasında mutlaka farklar var ama genel sürüş acısından yani teorik olarak aynı.masraf olarak daha pahalı yedek parça desen benzin desen vergi desen bir çok faktör var (bu bana göre).ama tabiki r1 bu işin son noktası,hiç r1 almak gibi bir istek duymadım fiyat performans kalite olarak zaten aralarında pek fark yok son sürat te buna dahil.tabiki bu işin diğer bir tarafı da benzin sarfiyatı,Tr şartlarında pahne hastayıalı bir oyuncak.paso dipgaz gittimi adamın ocağına incir ağacı diker.ben de bassam çokta farklı değil benzin konusunda ama ben onun 6.vitesine hastayım.40km ile 285 km arasında gidiyor.senin neden r1 sectiğinide tahmin ediyorum 250 den sonra güvenli sürüş bir tek onda var.ben ninjadan sonra 2 gün gaz kolu ile kavga ettim,ama avantajım daha önce bu eşşeğe bindim ama ninja dan sonra ve 5 sezon dur sürmedim için bocaladım , 2 gece de 883 km sürünce işi çözdüm.bu gün serviste r125 sürücüsü bir genç arkadaş keşke r6 ile başlasaydım dediğinde güldüm ben bu kadar yıl bindim halen çözmekte zorlanırken sen 20 yaş ve 8 aylık tecrübe ile bunu nasıl be*****eksin .ilk motoru r125 ..... neyse;
ben bu gece artçı ile sürüşe cıktım (hatun) budur dedim.elimin altında bir güc var bunu kontrollu olarak kullanmak keyifliydi.sonuçta artçım bu işte yeni,ama 2 kişi olarak genelinde çok rahattım.bu gün bin bakımı yaptırdım senin tavsiyen ile ankara dan karbon gidon kaplama ve orjinal sport plakalık geldi taktırdım plakalık çok şık ve kaliteli ama karbon gidon kaplama vasat,şişik duruyor.aynen şu şekilde
http://img6.imageshack.us/img6/2341/080720125073.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/6/080720125073.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img593.imageshack.us/img593/5895/080720125069.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/593/080720125069.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img254.imageshack.us/img254/146/080720125076.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/254/080720125076.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
schmarık
08 Temmuz 2012, 13:21
Arkadaşlar başka bi forumda gördüm ve buraya aktarıyorum
:cat:
Neden 1000 lik[/B][/B]Neden mi 1000?
Hiç aklının yetişemeyeceği bir hızlanma yaşadın mı hocam?
Ne kadar hızlı 10'a kadar sayabilirsin?
Bu kadar hızlı?(içinden say hocam 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
Biraz daha hızlı (say say çekinme 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
Şimdi biraz daha hızlı (1-2-3-4-5-6-7-8-9-10)
O kadar hızlı say ki kelimeler yuvarlansın.
İşte 10'a kadar içinden tam gaz sayarken sürdüğün motorun 0'dan 100'e çıktığını düşün.
HAYIR Çok açma gazı! 1 ve 2 'de gazı çok açarsan tekere gelir:
http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8900aa.jpg
O göklerden gelen dalışa geçmiş STUKA gürültüsüyle.
İçin titrer.
Sırf senin değil etraftaki her canlının.
Ense tüylerin diken diken olur. Aklının alamayacağı bir hızla bedenin bu dünyada yer değiştirmiştir.
Sonra frenlere dokunursun. Hayır hayır sakın basma frenlere! Sadece dokun ve cihaz burun üstü dalışa geçsin. Bıy bıy bıyb bıy. Kafandaki kan alnına toplanır. O markadaki motorların en iyi frenine sahip olan cihazdır sürdüğün.
Sonra virajlara girersin: Amanin boo, 150 küsür tane atın tepişini yola aktarışı çok acayiptir.
Viraja girmeden bakışını çevirdiğin yere düşünce gücüyle gittiğine inanamazsın. Çıkışta ise gazı açtığında o 150 küsür beygir arka lastiğini kasnağından sıyırıp atmak için zorlar durur. 1000RR'ın arkası virajda sen gazı açtıkça daha çok kayar, gidonu ters tarafa daha çok kırarsın hem çok korkarsın hem de keyiften uçmaktasındır.
http://i2.photobucket.com/albums/y30/carlgustav/2TK_8779aa.jpg
İndiğinde dişlerin hala birbirine vurmaya devam eder.
Sanki daha demin b-17'ne saldıran Zerstörer'lerin mermileri yanından vızıldamıştır.
Ölüm çok yakınından geçmiştir. İçin için yaptığının tehlikeli olduğunu bilirsin hafiften miden burulur.
Sürüş bittikten 5 dakika sonra hala istemsiz olarak karnının kasıldığını hissedersin.
Normalde 2-3 dakikada motora ve sürüşe ısınırken bu cihazla en az 15 dakikada hızlanma ve frenleme süre/mesafelerine insan aklı adapte olabilir.
İmha olmadan onu sürebilmek için, sırf motorun değil senin de uzun bir ısınma/alışma sürecine ihtiyacın olur ve bu her sürüş günü için geçerlidir.
Bunu bir an unutursam... kıp...
...ışıklar (gözünün feri) söner.
Sonra bindiğin motora bir daha bakarsın:
Belki de çirkindir.
Fakat daha önemli bir detay vardır. 50-60 yıldır motosikletle ilgili öğrendikleri her şeyi bu cihaza koymuştur adamlar. Bu motor geliştirilene kadar nice isimsiz yarışçılar ölmüş, nice terler dökülmüş, nice kahramanlar siyah beyaz fotoğraflara dönüşmüştür (Seven Samurai misali).
Sadece senin için değil, bunu çizen, tasarlayan, üreten ve toparlayan adamlar için de o şirkette en önemli motosiklet budur.
Diğer motorların hepsi bunun yancılarıdır, yalakalarıdır, teferruattır.
Her ne marka seversen sev, hangisini tercih edersen et, o markanın Kralı, o markanın Superbike'ıdır.
Gerisi hoş ve boştur.
Zaten her sürüşünde ya da her o motoru sürdüğünü düşündüğünde, sırtından inen soğuk terler, sana bir ejderhaya sahip olduğunu hep hatırlatır (Sen de Dragon Rider).
Sonra işin ego sıvazlama kısmı gelir. Gittiğin her yerde bir başka itibarın olur. Ortalık 600'lük ibiş Luke Skywalker'lardan, Jar Jar Binks'lerden geçilmezken, sen bir kenarda Bobba Fett gibi, Darth Vader (Do not underestimate the Dark Side) gibi olursun. Eğer zaten Superbike kullanan cambaz, "Tarzan ince dallarda" tipi adam varsa ve soyadı Rossi, Checa falan değilse ömrü uzun olmaz.
Hah bir de Superbike sahibi olduktan sonra fuarların, motosiklet muhabbetlerinin hiçbir anlamı kalmaz. Motor sürüyorum diye konuşanları dinlersin, boş gelir her şey. Hiç böyle bir şey sürmemişlerse anlatamazsın. Anlamazlar. İçin için “bir bilseler” dersin, “bir sürseler”.
Anekdot1:
Körfez'de bir gün GSXR-1000 süren Yaman ağabey, Musti'nin GSXR600'ü kullandı. 3-5 tur sonra geldi, biraz bozuk bir suratla “ben şimdi anladım viraj çıkışında sağ kolunuzu öyle niye aşağı indirdiğinizi” dedi. 600'lük sürenler, viraj çıkışında gazı köküne kadar açarken, Superbike sürenler ancak tatlı tatlı, milim milim gaz verir (Eğer adının içinde "Yunus" ya da "Uprak" geçmiyorsa, yani bizim gibi ölümlüysen).
Anekdot2:
Çok yakın ve iyi motor sürdüğünü düşündüğüm bir arkadaşıma Körfez'de 1000RR'ı verdim. 3 tur sonra yanıma geldi. Kaskını çıkardı. Eee dedim nasılmış? Terden pırıl pırıl olmuş suratıyla bitkin bana baktı “ben motoru değil motor beni sürdü” dedi.
hayvan
08 Temmuz 2012, 13:31
Arkadaşlar bu sitedeki ürünler kullanabilirlik açısından nasıldır. Tavsiye edermisiniz.
http://www.ercanmotorcycle.com/index.html
Kiyafet fotolari sempatik :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
@parkboy: Hayirli olsun
elestirmen
08 Temmuz 2012, 13:34
Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.:)
bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
atilla_hakan
08 Temmuz 2012, 14:51
Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.:)
bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
Hayırlı olsun. Motorla ilgili bir çok aksesuar mevcut. Google amcaya sorarsan bir çok çeşit ürün bulabilirsin.
ninja_omer
08 Temmuz 2012, 17:26
motor satıldığından dolayı elimde çıkma orjinal ampülleri kalmıştır. H7 12v 55w 2adet çalışır durumda sorunsuzdur.isteyen olursa uygun fiyata verebilirim..http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-motosiklet-h7-12v-55w-ampul-orjinal-sorunsuz-93031554/detay/
parkboy
08 Temmuz 2012, 22:23
Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.:)
bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
Hayırlı olsun, bende yeniyim hoşgeldin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:07 ----------
@parkboy: Hayirli olsun
Sağolasın;
sedici
09 Temmuz 2012, 01:31
Fan yok derken????????
papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba
fan yok,ilahi bir kuvvet tarafından soğutuluyor motor vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo :pl: sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde :)
TimCage
09 Temmuz 2012, 02:39
Herkese selamlar saygılar.. Forumu uzun süredir takip ediyorum, özellikle de bu başlığı. Sormak istediğim bir soru var müsaadenizle; bu motoru maksimum kaç sene yada kaç bin km'ye kadar kullanabiliriz? Ben bu motoru alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Açıkçası 600lük bi motorda pek gözüm yok, onun için cc büyütmek gibi bir derdim de yok. Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler dilerim...
hayvan
09 Temmuz 2012, 02:49
papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba
vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo :pl: sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde :)
Arkadaş vitesi bilmiyormuş, yaşı da küçükmüş.... Durum: 2-1. Öndesin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------
Herkese selamlar saygılar.. Forumu uzun süredir takip ediyorum, özellikle de bu başlığı. Sormak istediğim bir soru var müsaadenizle; bu motoru maksimum kaç sene yada kaç bin km'ye kadar kullanabiliriz? Ben bu motoru alıp uzun süre kullanmak istiyorum. Açıkçası 600lük bi motorda pek gözüm yok, onun için cc büyütmek gibi bir derdim de yok. Hepinize keyifli ve kazasız sürüşler dilerim...
Tabii ki bakım ve kullanım tarzı ile çok ilgili. Benzer soruyu yabancı bir forumda görmüştüm; 55000 mil (yaklaşık 92000 km) de biyel kırılana karak kullanmış birisi...
Sağlamlığını ispatlamış bir motor
sedici
09 Temmuz 2012, 04:45
Arkadaş vitesi bilmiyormuş, yaşı da küçükmüş.... Durum: 2-1. Öndesin.[COLOR="Silver"]
önde geride mevzusu değil sidik yarıştırmıyoruz burda, ona öyle cevaplar mı verilmiş, yada öyle mi yapılmalı :wiinkk: hakemlik yapmak yerine şu bilmediğim mevzuyu aydınlataydın iyiydi, bilgi paylaşım başlığı ya hani
dreamkiller
09 Temmuz 2012, 10:03
Ninja derken ¿ 250de zaten fan yok :) cepten girdigim icin muhabbeti eksik mi okudum
??? buz koyuyoruz motora ısınınca soguyor kendisi???
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------
Burdan bir egsoz almayi düşünüyorum. Fiyatlari 350 ile 750 arasıymış. Verdiğim paraya değermi acaba
atilla smoke head lere bende bakmıstım bir ara... dükkan acaip karısık ve pis seni irreti edebilir ama ürünlerin arkasındayım her türlü diyordu adı hakandı galiba ustanın.. dediğine göre bazı avrupa ülkelerine ihracatı da varmıs birde girişte ustanın bir rotweiller i var dikkat et yemesin kendisi biraz huysuzda :)
bunun yanısıra bir kardeşim hyosung gv250 motosikletine burda sisbar ve motor koruma demiri yaptırmıs ama paslanmazlar pazlanmıs kromlar bilmem ne oldu abi diyordu :) onun haricinde pek sikayet duymadım acıkcası..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba
vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo :pl: sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde :)
dostum hararet kırmızı bölgeye cok fazla yaklastıgında fan acar kendileri, lakin tam orta noktadayken eger trafikteysen en fan actıgı noktaya nasıl hızlı cıkar belli degildir :) örnekli söylemem gerekirse hararet göstergesini saat kadranı gibi düsünürsek, saat 14:00 noktasında fan acması lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
yahu arkadasım iyide sende fan yok derken neyin kafasıydı öyle :) sakın yanlıs anlama rica ederim bu forumda tanıyanda tanır kimsenin kalbini kırmadım simdiye kadar ukalalıkda yapmadım ama sunu mu demek istedin fan yok derken; hava sogutmalı degil? yani su sogutmalı ok ama sonucta o suyunda bir sekilde soguması lazım burda fan devreye giriyor..
sedici
09 Temmuz 2012, 12:24
Yahu ben fani goremedim arkadaymis, hararet tepelere cikti ses soluk gelmedi ben de hizlandim dusurdum harareti ses soluk cikmayinca, ta kirmiziya gelene kadar bekleyecegini bilmiyordum
---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 10:12 ----------
??? buz koyuyoruz motora ısınınca soguyor kendisi???[COLOR="Silver"]
yani kardeşim öyle numunelik cevaplar veriyosunuz ki :pr: sanki bu motor fan çalışmazken rüzgar alıp soğutma yapmıyor
neyin kafasında olduğumu baştan anlatayım; motoru yeni aldım, alışmaya, sağını solunu çözmeye çalışıyorum. motorda fan göremedim bkz: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Kawasaki%20Ninja%20250R%2008%20%203.jpg
motorla radyatörün arasına fan koyulacağını da mantıklı gelmedi, o konumdaki fan zaten motorun sıcağını radyatöre vuracağı için o yüzden iç kısmına bakmaya çalışmadım bile, ama japon yapmış olmuş demekki.
o gün benim motorda hararet kırmızıya yaklaşıp ses soluk çıkmayınca, aynı gün de o muhabbet olunca onu yazdım, yanılıyosam ya muhabbeti kaçırmış anlamamışımdır yada bilmediğim bişey vardır, illaki cevap veren olur öğrenirim diye düşündüm. nitekim cevap verdiniz de :) hatta ejlover "fan yok derken???" yazınca "ulan demekki fan var benimki açmıyo sorunlu" dedim. açılması için kırmızıya gelmesi bence geç bir nokta !!!
frank lucas'a yazdığım cevabın sebebi de empati kurmasını istemek :) çünkü dün kendisi 4000 devirden korkarken bugün ukalalık yapması empati kuramadığını düşündürdü bana ve rahatsız etti :)
sonuç: işte ben bu kafadayım :) herkes aynı kafada olsa aynı motora biner aynı şeyleri giyerdi :) hepimizin kafası uyuşacak diye bişey yok, bir kere zıtlaşınca da bütün cevaplar birbirimize batmaya başladı muhtemelen. mevzu bundan ibaret :)
ejlover
09 Temmuz 2012, 13:48
bu hisse bu kadar surede kapılan ilk sen değilsin ,sana r1 düşündüğünde bir kaç şey söylemiştim,r1 alanların çoğu r6 ya döndü çevremde en az bunla ilgili 5-6 örnek var.r6 ve r1 arasında mutlaka farklar var ama genel sürüş acısından yani teorik olarak aynı.masraf olarak daha pahalı yedek parça desen benzin desen vergi desen bir çok faktör var (bu bana göre).ama tabiki r1 bu işin son noktası,hiç r1 almak gibi bir istek duymadım fiyat performans kalite olarak zaten aralarında pek fark yok son sürat te buna dahil.tabiki bu işin diğer bir tarafı da benzin sarfiyatı,Tr şartlarında pahne hastayıalı bir oyuncak.paso dipgaz gittimi adamın ocağına incir ağacı diker.ben de bassam çokta farklı değil benzin konusunda ama ben onun 6.vitesine hastayım.40km ile 285 km arasında gidiyor.senin neden r1 sectiğinide tahmin ediyorum 250 den sonra güvenli sürüş bir tek onda var.ben ninjadan sonra 2 gün gaz kolu ile kavga ettim,ama avantajım daha önce bu eşşeğe bindim ama ninja dan sonra ve 5 sezon dur sürmedim için bocaladım , 2 gece de 883 km sürünce işi çözdüm.bu gün serviste r125 sürücüsü bir genç arkadaş keşke r6 ile başlasaydım dediğinde güldüm ben bu kadar yıl bindim halen çözmekte zorlanırken sen 20 yaş ve 8 aylık tecrübe ile bunu nasıl be*****eksin .ilk motoru r125 ..... neyse;
ben bu gece artçı ile sürüşe cıktım (hatun) budur dedim.elimin altında bir güc var bunu kontrollu olarak kullanmak keyifliydi.sonuçta artçım bu işte yeni,ama 2 kişi olarak genelinde çok rahattım.bu gün bin bakımı yaptırdım senin tavsiyen ile ankara dan karbon gidon kaplama ve orjinal sport plakalık geldi taktırdım plakalık çok şık ve kaliteli ama karbon gidon kaplama vasat,şişik duruyor.aynen şu şekilde
http://img6.imageshack.us/img6/2341/080720125073.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/6/080720125073.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img593.imageshack.us/img593/5895/080720125069.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/593/080720125069.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img254.imageshack.us/img254/146/080720125076.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/254/080720125076.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Yok o kısım yanlış anlaşılmış :) Olay ne cc, ne masrafı. Genel olarak konseptten sıkıldım. Etraf arazi dolu burda şehir içi kullanmadığımdan ve oralara dalasım geliyor niyeyse... Boş boş yol yapmak bi manasız geldi bu aralar.
Gidon carbon sticker'ı ben önermedim ki :) Hatta ben hiç sevmem onları :( Ben plakalık var ve kesin al dedim. Burda açtım baktım inceledim hatta senin almış olduğunu ;) Ciddem de güzel durmuş :cat: Benimkini bekliyorum ben hala :salut:
Merhabalar, 2011 model beyaz ninjayla aranıza bende katıldım. ve beraberimde de bir ton soru getirdim.:)
bu sorulardan ilki: tekerlerin şeriti yok. şerit çekmek istiyorum. beyaz şerit nasıl olur sizce? tabi beyaz bir şerit var mı?
Hayırlı olsun. KAzasız belasız sürüşler.
Beyaz şeridi var keiti'nin. Ben de beyaza beyaz çekmiştim ilk önce. Sonra aksesuarları kırmızı alınca kırmızıyla değiştirdim. Forumda 2011 Temmuz sonu Ağustos ortaları arasına gidersen resimleri paylaşmıştım beyazlar ile.
papazı bulduk, servis yolu gözüktü demekki benim fan çalışmıyo!!! ben fan göremeyince yok sandım, bu fanın çalışması için hararetin nereye çıkması gerekiyo acaba
vitesi kaç devirde değiştirmeliyim diye soran adam şimdi bana laf mı sokuyo :pl: sen hatasız mısın ? neyse yaşın genç heralde :)
Fan radyatörün arkasında. Karenajı söker bakarsanız görürsünüz. Hararet kırmızılara ulaşmadan (yaklaşık 3mm kala) fan açıyor. Sesini mutlaka duyarsınız. Kırmızıya geliyorsa ibre fanda bir sorun vardır. Yok gelmiyorsa fan açacak kadar hararet yapmamıştır motor. Sıcak bi günde güneş altında trafikte çok vakit geçirmedikçe de kolay kolay açmıyor zaten..
Yahu ben fani goremedim arkadaymis, hararet tepelere cikti ses soluk gelmedi ben de hizlandim dusurdum harareti ses soluk cikmayinca, ta kirmiziya gelene kadar bekleyecegini bilmiyordum
---------- Post added at 11:24 ---------- Previous post was at 10:12 ----------
yani kardeşim öyle numunelik cevaplar veriyosunuz ki :pr: sanki bu motor fan çalışmazken rüzgar alıp soğutma yapmıyor
neyin kafasında olduğumu baştan anlatayım; motoru yeni aldım, alışmaya, sağını solunu çözmeye çalışıyorum. motorda fan göremedim bkz: http://www.motorcyclespecs.co.za/Gallery%20B/Kawasaki%20Ninja%20250R%2008%20%203.jpg
motorla radyatörün arasına fan koyulacağını da mantıklı gelmedi, o konumdaki fan zaten motorun sıcağını radyatöre vuracağı için o yüzden iç kısmına bakmaya çalışmadım bile, ama japon yapmış olmuş demekki.
o gün benim motorda hararet kırmızıya yaklaşıp ses soluk çıkmayınca, aynı gün de o muhabbet olunca onu yazdım, yanılıyosam ya muhabbeti kaçırmış anlamamışımdır yada bilmediğim bişey vardır, illaki cevap veren olur öğrenirim diye düşündüm. nitekim cevap verdiniz de :) hatta ejlover "fan yok derken???" yazınca "ulan demekki fan var benimki açmıyo sorunlu" dedim. açılması için kırmızıya gelmesi bence geç bir nokta !!!
frank lucas'a yazdığım cevabın sebebi de empati kurmasını istemek :) çünkü dün kendisi 4000 devirden korkarken bugün ukalalık yapması empati kuramadığını düşündürdü bana ve rahatsız etti :)
sonuç: işte ben bu kafadayım :) herkes aynı kafada olsa aynı motora biner aynı şeyleri giyerdi :) hepimizin kafası uyuşacak diye bişey yok, bir kere zıtlaşınca da bütün cevaplar birbirimize batmaya başladı muhtemelen. mevzu bundan ibaret :)
Hocam birileri fan ile ilgili bir şey konuşurken siz de ne fanı yaa ninja'da fan yok ki diye bir çıkış yaptınız onun "doğal" sonuçlarını yaşıyoruz burda. Bunda alınacak gücenecek bir şey yok. Olur böyle şeyler her zaman. Sonuçta kimse hakaret mahiyetinde bir şey söylemedi. Gülün geçin. Siz üsteledikçe konu da uzar gider böyle.
Bi de şöyle bir şey var, günümüzde hiç bir motorda fan radyatörün önünde değil. Kendi motorunuza sadece bakmak yerine daha önce ya da bu olay kafanıza takıldıktan sonra bir iki motor fotosuna bakmış olsaydınız, ya da dışarda falan gördüğünüz motorlara biraz dikkat etmiş olsaydınız zaten bu hataya düşmezdiniz.
Yoksa sizin mantıkla buyrun litrelik SS'lere bile fan koymamışlar:
http://i837.photobucket.com/albums/zz298/burn-zee/SREphotocom011120129013-X2-1.jpg
sedici
09 Temmuz 2012, 14:12
valla dediğim gibi arkada olma ihtimalini hiç düşünmedim bile, muhabbetin arasına da bodoslama dalınca böyle oldu yanlış anladım, yanlış anlaşıldım :rendeer:
R1 ne alemde km kaç oldu resim paylaşmaz oldunuz, yeni motor alanlar canlandırsın topiği de gözümüz şenlensin
ejlover
09 Temmuz 2012, 14:29
valla dediğim gibi arkada olma ihtimalini hiç düşünmedim bile, muhabbetin arasına da bodoslama dalınca böyle oldu yanlış anladım, yanlış anlaşıldım :rendeer:
R1 ne alemde km kaç oldu resim paylaşmaz oldunuz, yeni motor alanlar canlandırsın topiği de gözümüz şenlensin
1,300 civarı bi şey oldu galiba. Feci yağmur vardı bu h.sonu ama yine de çıkıp bi gezi yaptık ;)
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/177428_10151024889537351_1916689547_o.jpg
sedici
09 Temmuz 2012, 14:40
vur dedik öldürdün :queen: biz de yakalandık dün yağmura, boynu bükük kaldık fena tutulmuşum :)
schmarık
09 Temmuz 2012, 19:39
Merhaba arkadaşlar. Şimdi yazıkcaklarımı lütfen zahmet edip okuyun.
Bugün iş çıkışı servisle evime dönüyordum. Maslak tarafında orta yaş üzerinde bir adam gts250 ile yarım otobüsün altına girmişti. Motosikletin ön kafası olduğu gibi otobüsün altındaydı. Gördüm içim ürperdi acıdım adama. Adamın üstünde hiç bir koruma kıyafeti yoktu. Bir gömleği vardı ve sağ arka küreğinin orasından gömleği yırtılmıştı. Kendisinde birşey yoktu Allah'a şükür. Ama belkide sıcağı sıcağına kendisi hissetmiyordu. Allah korusun, inşallah hiç birşeyi yoktur. Yanında 4 cbf 1 tane scooter 1 tanede bmw 1200gs vardı. Durmuş yardımcı olmaya çalışıyorlardı. ( Bu beni gururlandırdı. Bir birlerine destek çıkmaları çok güzel bir durum. İnşallah herkez böyle vicdanlı olmayı, biri oracıkta yatarken yada zor durumdayken bakıpta geçenlerden olmayın.) Allah korusun arkadaşlar zaten biz motor severleri, motora gönül vermiş olanları kimseler umursamıyor. Kendinize çok dikkat ediniz. Gideceğiniz yere 10-15 dk erken gideceğinize geç gidin. Sakin kafayla sakin sakin, dikkatli dikkatli gidin.
ejlover
09 Temmuz 2012, 20:22
Merhaba arkadaşlar. Şimdi yazıkcaklarımı lütfen zahmet edip okuyun.
Bugün iş çıkışı servisle evime dönüyordum. Maslak tarafında orta yaş üzerinde bir adam gts250 ile yarım otobüsün altına girmişti. Motosikletin ön kafası olduğu gibi otobüsün altındaydı. Gördüm içim ürperdi acıdım adama. Adamın üstünde hiç bir koruma kıyafeti yoktu. Bir gömleği vardı ve sağ arka küreğinin orasından gömleği yırtılmıştı. Kendisinde birşey yoktu Allah'a şükür. Ama belkide sıcağı sıcağına kendisi hissetmiyordu. Allah korusun, inşallah hiç birşeyi yoktur. Yanında 4 cbf 1 tane scooter 1 tanede bmw 1200gs vardı. Durmuş yardımcı olmaya çalışıyorlardı. ( Bu beni gururlandırdı. Bir birlerine destek çıkmaları çok güzel bir durum. İnşallah herkez böyle vicdanlı olmayı, biri oracıkta yatarken yada zor durumdayken bakıpta geçenlerden olmayın.) Allah korusun arkadaşlar zaten biz motor severleri, motora gönül vermiş olanları kimseler umursamıyor. Kendinize çok dikkat ediniz. Gideceğiniz yere 10-15 dk erken gideceğinize geç gidin. Sakin kafayla sakin sakin, dikkatli dikkatli gidin.
+9999999999999
atilla_hakan
09 Temmuz 2012, 21:47
??? buz koyuyoruz motora ısınınca soguyor kendisi???
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------
atilla smoke head lere bende bakmıstım bir ara... dükkan acaip karısık ve pis seni irreti edebilir ama ürünlerin arkasındayım her türlü diyordu adı hakandı galiba ustanın.. dediğine göre bazı avrupa ülkelerine ihracatı da varmıs birde girişte ustanın bir rotweiller i var dikkat et yemesin kendisi biraz huysuzda :)
bunun yanısıra bir kardeşim hyosung gv250 motosikletine burda sisbar ve motor koruma demiri yaptırmıs ama paslanmazlar pazlanmıs kromlar bilmem ne oldu abi diyordu :) onun haricinde pek sikayet duymadım acıkcası..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------
dostum hararet kırmızı bölgeye cok fazla yaklastıgında fan acar kendileri, lakin tam orta noktadayken eger trafikteysen en fan actıgı noktaya nasıl hızlı cıkar belli degildir :) örnekli söylemem gerekirse hararet göstergesini saat kadranı gibi düsünürsek, saat 14:00 noktasında fan acması lazım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:01 ----------
yahu arkadasım iyide sende fan yok derken neyin kafasıydı öyle :) sakın yanlıs anlama rica ederim bu forumda tanıyanda tanır kimsenin kalbini kırmadım simdiye kadar ukalalıkda yapmadım ama sunu mu demek istedin fan yok derken; hava sogutmalı degil? yani su sogutmalı ok ama sonucta o suyunda bir sekilde soguması lazım burda fan devreye giriyor..
Kürşat kardeşim msj şimdi gördüm bugun sabah ordaydım. Dediğin gibi Ercan motor burasi diyince adam şaşirdim. itlerden içeri zor girdim korkudan. Egzozlara baktım yerde tavanda masa üstlerinde heryerdeler. Biraz dağınık bi iş yeri :) Tam karar veremedim. 750 tl karbon bir egzoz bana cok geldi. Biraz erteledim diyebilirim. Km suanda 4900 de. Yarın 5000 olur. istanbul motorda bakıma giricem.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO