PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 [117] 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

medsul
03 Temmuz 2012, 00:40
ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam Arkadaşlar bence zincirleme olarak herkes ninjalarını satsın. Bende Güzel bi tane beyaz alıveriyim aradan olmaz mı? :)

rio_mavi
03 Temmuz 2012, 02:10
CC bir kac tane amatör foto aynalar için,

http://c1206.hizliresim.com/y/y/9050u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://c1206.hizliresim.com/y/y/9051h.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://c1206.hizliresim.com/y/y/90521.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://c1206.hizliresim.com/y/y/9052p.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

aga madde bu.. görüntü fena degilsede yolda yüksek hızda (150 ve üstü) sıkıntı yaratabiliyor haberin olsun :) saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------



hah şöyle be birader.. hemen vazgecmek varmı kara kızdan..

ccman , rio, atilla ve digerleri.. su koltuk işini nasıl halledelim agalar.. ben bittim bu koltuklara...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------



agaaaaaa :):):) bunlar ne yahu cennetteki huriler gibiler.. totoyu koymaya kıyamaz insan bunlara.. ikinci benim kalemimdir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------



DOstum buna benzer iş cıkartabilirlermi ne diyorsun?q

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

http://b1206.hizliresim.com/y/y/905z2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

buyurun burdan yakın!! terbiyesizlik canımı çektirmece!!!! ayıp günah mendebur!!! nasıl yapacaz bu işi??? :)


İtiraf ediyorum çantalı ninja çok hoşuma gitti ve gecen gece rüyamda gördüm.kendi kara kızım Sıla' da da buna benzer bir çanta olsa nekadar güzel olurdu. Keşke burda yaptırtabilsek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------


Motora ilk bıcı bıcısini yaptırdım :flower:

http://e1207.hizliresim.com/z/2/95lc7.jpg

2 saatimi aldi yikamak, on kisimlar cok girintili/cikintili deli etti biraz. Ninja 250yi yikamak cok daha kolaydi :pale:

Bu arada bendeki ayak pompasi lastikleri sisiremedi. Arka 42psi olmaliydi ama ayak pompasi 38de kaldi. Sinir ve hirs sonucu cikti oraya kadar da ama sonunda pompayi parcaladim sinirlenip :pr: Neyse ilerde cc buyultecekler ve pompa almayi dusunenler direkt elektrikli kompresorlu bi sey alsin simdiden :cat:



Bu arada daha onceden soz verdigim 250den 1,000lige geciste yasanan ilk izlenimleri yazayim hazir vakit bulmusken arkadaslar :wiinkk:

Oncelikle motora baslayali 1 yil oldu. Ninja 250 ilk motorumdu. Guvenli Surus, Ileri Surus ve California Superbike School Level1&2'yu aldiktan sonra ve kendime hakim olacagimdan emin olduktan ve motora hakimiyetimde sorun yasamadigimi gordukten sonra cc buyultmeye karar verdim. Tecrube seviyeniz ne olursa olsun gerekli egirimleri almadan kimseye tavsiye etmiyorum :rendeer:

Bunlari acikladiktan sonra 250-1,000 ilk izlenimlere geleyim. Oncelikle motor hala rodajda o yuzden henuz tam gucuyle yuz yuze gelmedim bunu da belirtiim.

250den 600e gecmek en mantikli isti. O zaman neden 1,000e atladin derseniz guc modu ve Cekis kontrol sistemine guvendim. Bunlar olmazsa olmazlardi boyle bir geciste ki sizler icin de olmali direkt atlayacaksaniz, nedenini birazdan aciklayacagim. Bu kriterler altinda japonlardan Honda direkt elendi cunku guc moduna bile sahip degildi. Suzuki'de de cekis kontrol yoktu. Geriye Kawa ve Yamaha kaldi. Kawa malzeme kalitesi olarak bir tik daha yukarda ama ben gorsel zevkime gore karar verdim, bir baskasi da gider ZX-10R alir bi sey diyemem :) Kawanin bir avantaji da ABS olmasi opsiyonel :wiinkk:

Direkt 1,000e atlayacaksaniz arkadaslar Cekis kontrol olmazsa olmazi olmali kriteriniz. Cunku cidden basiniza ozellikle ulkemizin yollarinda ciddi sorunlar acabilirsiniz. Mesela kalkis aninda ninjalarimiz kafa kaldirmiyor ama litrelik makina bunu yapiyor. Yapsin ne guzel mi? Ninjada cogumuz dizlerle cok cok siki tutunmuyoruz motora dik oturusun verdigi rahatlikla (hizlaninca yatiyoruz ya dediniz ama o ayni sey degil). Motorun onu kalktigi anda geri kayarsiniz ve tek tutanak noktaniz gidon kalir. Sag elimizde ne var? Gaz. Dikilen motorda gazi tutan el naapar mecburen? Gazi acar. Gaz daha da acilinca noolur? Tepetaklak dusersiniz motorla beraber, ya da birakir popo ustu oturur asfalta (umarim full ekipman vardir cunku bu sirada motor coktan min 60km'ye ulasmis olacak) motorun onunuzde nasil asfaltta ordan oraya vurdugunu seyredersiniz. Ya da motorun onunu sogukkanlilikla indirirsiniz ki bu sirada da arka tekerle ayni hizada inmezse cirpma yapar ki 250den ilk 1,000e gecmis biri olarak buyuk bir ustalik ve sogukkanlilikla buna aldiris etmeden, gidona yuklenmeden hafif gaz acarak motorun kendini dengelemesine izin verip yolunuza devam edersiniz (dedigim gibi egitim sart). Iste cekis kontrol bunu engelliyor. Motora, gaz tepkisine v.s. alisana kadar cekis kontrolu en ust seviyede tutup zamanla azar azar indirirsiniz ve bu tarz tepkilerle basa cikmayi ogrenirsiniz cunku motor daha evcil davranir (bu arada R1de 7seviyeli cekis kontrol var ama Kawa'da sanirim 3-4seviye onu pek bilemiyorum). Kafa kaldirma isin bir boyutuydu.

Ninjalarimizla viraj icinde istedigimiz gibi gaz acip hizlanabiliyoruz dii mi? Hatta gazi koklesek bile efendi efendi cikiyor virajdan (orjinal lastikleri degistirdigimiz varsayimizya konusuyorum). 1,000lik alette gaz kolu resmen dokunmatik (guc modu olmasina ve en dusuk gucu sergileyen islak yol modunda bile)! Dedigim gibi dusuk gucte bile gazi 1mm fazla acarsaniz arka direkt kendini birakiyor. Cekis kontrol hayatinizi kurtariyor bu durumda. Basima geldi ordan billiyorum. En dusuk gucte hafif yatikken cekis kontrol de sonuna kadar acikken biden gazi biraz fazla actim ustunden gectigim bir tumsek nedeni ile arka cok cok hafif sallandi ve cekis kontrol devreye girip kurtardi durumu. Ya olmasaydi? Tumsekten gecmek de sart diil biraz fazla actiginiz anda arka birakir. Naapicaksiniz? Gazi mi kapiicaz? Bu sefer motor naapar direkt diklesir. Bu neydi? High-Side Crash! (Egitim onemliydi dii mi :P) Siz havada suzulurken motor yine kendini parcalamaya koyulacak. Cekis kontrol burda da hayatimizi kurtardi. Guc modu tek basina yeterli mi? Pek degil..

Gazi acmayiz yatikken, kalkista da sakin kalkariz, ani hizlanmalardan kaciniriz motora alisana kadar diyebiliriz. Inanir misiniz? Ben kendim desem de inanmam ki emin olun o gucu hissedince ne yemin ne soz kaliyor ;p Ki bi de madem bunlari yapmayacaksiniz o zaman neden litrelik motor aliyorsunuz? Neyse eninde sonunda 250den 1,000lige gecmenin gaziyla (hele bi de ikinci el aldiysaniz ve rodaj gibi bir derdiniz yoksa) cekis kontrol olmamasi hayatiniz pamuk ipligine bagli demektir.

Umarim 250den 1000e direkt geciste neden cekis kontrol ve guc kontrolu tavsiye ettigimi anlatabilmisimdir. Eger bunlar olmayacaksa almayi dusundugunuz motorda 600luk alin. Cekis kontrol ve guc modu olan bir 1000lik ikisi de olmayan bir 600lukten eger kendinize de hakim olabileceginizden emin olabiliyorsaniz bana gore daha guvenli. Bu benim gorusum.

H.sonu ciktigimiz gezide bu arada hayatimin ilk TankSlapper olayini yasadim. 140-160 arasi bir hiza ivmeleniyordum ve yolda pes pese gelen bozukluklar vardi. Tamamen deponun uzerine yatmis olmam, motoru bacaklarimla tutmama ve gidona hicbir bicimde yuklenmemis olmama (ki yukleniyor olsaydim tum guvenlik elektroniklerine ragmen su an bunlari yaziyor olamayabilirdim) ve motor rodajda olmasina ragmen (max 7,000devir) ivmelenmenin hizi (motorun gucu) nedeni ile o yol bozuklugu tankslapper'i baslatti ve ben debriyaja uzanip sikana kadar (egitim kesinlikle sart) elektronik gidon amortisoru ve cekis kontrol isini yapti ve dengeledi motoru. Asiri zorluyor muydum? Hayir. Cok mu hizliydim? Hayir. Surucu kaynakli bir hata mi vardi? Hayir. Motorun guvenlik sistemleri yeterli miydi? Evet! Burdayim hala :cat:

Bunlar arkadaslar sizlere kendimce onerilerimdi. Katilirsiniz katilmazsiniz bilemem ama en azindan aklinizda bulunsun :wiinkk:

Simdi gelelim olayin keyifli eglenceli yanina; Ninja250 ile R1 arasinda ne farklar var? Insan neler hissediyor? :)

Marsi bastiginiz anda olay kopuyor bi kere o sesi duyunca :) Sirali 4 silindir sesi olmamasi benim icin en buyuk cekinceydi bu motoru alirken ama kendi sesi bi baskayis cidden. Acayip bi haz ve guc duygusu veriyor insana. Cok daha oturakli ve guclu bir seymis gibi geliyor ;)

Ikincisi oturus pozisyonu bana cok daha rahat ve oturakli geldi. Ninja250 biraz fazla alcak ve ince. Bacakla tutmak cok daha zordu motoru ve ayaga kalktigimda seleden ayriliyordum motor bacaklarimiin arasinda oynuyordu (1.78 boyundayim). R1 ile dururken de giderken de motora cok daha iyi tutunuyorsunuz ve hakim oluyorsunuz. Ozellikle dururken kalin lastigin de etkisi ile motor daha dengeli ve stabilduruyor.

Ivmelenme? Henuz rodajda olmasina ragmen inanilmaz. Henuz yaris moduna alip denemedim bile ama gectim standard modu yagmurlu modda bile cok cok cok tatminkar bir ivmelenmeye sahip. Cekis kontrol devreye girse bile motor ivmelenmeye devam ediyor ve kayma yapmiyor. Ninja250de seri kalkista 1-2-3. viteslerde her degisimde popo sallayip yusuf yasatan yolda bile cok cok daha seri ve kuvvetli bir ivmelenme yasatip ip gibi cizgisini Ninja250deki gibi yusuflatmadan koruyor. Rodaj bitince daha detayli yazarim ;)

Viraj keyfine gelince. Motor inanilmaz bir guven veriyor insana virajlarda. Oldukca oturakli ve dengeli. Ninja250 ile 80 limitle girdigim viraja (ustunde arkayi birakma hissi yasiyordum) 100 ile girdigimi farkettim ve en ufak bir endise yasamadim (cok buyuk bir ihtimalle daha da yuksek suratlerle rahatlikla girilebilir). Ama bir dezavantaji daha az esnek olmasi. Ninja250 cok daha esnek virajda. Daha hizli bir bicimde ordan oraya yatirabiliyorsunuz. R1de daha kontrollu olmak zorundasiniz. CSS kursunu almamis olsam cidden motorla bogusuyor olurdum virajlarda (egitiiiiimmmm).

Guvenlik onlemi haricindeki elektroniklere gelirsek, hayat onlarla guzelmis. Tek basina saat bile hayatimi kolaylastirdi resmen. Yol bilgisayari ozellikle gezilerde ve benzin durumunuzla ilgili cok ise yariyor. ShiftLight da ozellikle rodajda cok kullanisli (yarislarda-ozellikle drag zaten olmazsa olmaz). Gosterge paneli kontagi cevirdiginiz anda sizi kamciliyor, ona bakmak bile mutlu ediyor insani :) (ZX-10Rda bunu yasayamazdim mesela; zevk meselesi tabii :P)

Trafige gelirsek kesinlikle Ninja250nin esnekliginin yanina yaklasamaz. Motor 206 kilo. Ninjalarimiza gore fazla fark yok gibi gelebilir aradaki fark ama inanin dusuk hizda motoru yatirdiginizda buyuk bir fark yarattigini anliyorsunuz. Belli bir acidan sonra motoru biri yere dogru cekiyormus gibi oluyor. O nedenle trafikte zipir zipir aralara dalamiyorsunuz. Gidon acisi ve tam sag solda manevra zorlugu da isin diger boyutu. O nedenle noolur noolmaz mutlaka topuzlarinizi taktirin ;)

Konfora gelecek olursak (isi haric ona sonra gelicem) bana gore Ninja250ye gore cok daha rahat. Oturus pozisyonundan bahsetmistim ama amortisorler cok seyi degistiriyor. Bi kere takir tukur etmiyor bu bir; ikincisi de yoldaki engelleri cok cok daha az aktariyor size. Buna ragmen viraj performansi da cok iyi. Yani hem konfor hem yol tutus olarak arada daglar kadar fark varmis diyorsunuz. Amortisorlerin her turku ayarlarini kendinize gore Ninjaya gore daha detayli bir bicimde yapmaniz mumkun.

Isinma olayina gelirsek, trafikte kullanilmak icin kesinlikle yapilmamis bu aletler. Motorun uzerine cikmadan her zaman rolantinin dusmesini beklemisimdir. Bunda da oyle yapiyorum ama bir fark var R1in o isiya ulasmasi birkac saniye suruyor :) Aaaa supermis yaw diyip atliyorsunuz motora ama sonra o isi yukselmeye devam ediyor. Trafikte biraz oyalanirsaniz (durmaktan bahsetmiyorum 50-60km ile gidip kisa dur kalklardan bahsediyorum) kisa surede 105 dereceye cikiveriyor motor ve fan aciliyor. Sonra da zaten sizi bi ates basiyor ki sormayin. Bu motorla trafik icin degil kesinlikle. 1.viteste motorun takirdamadan atlayip ziplamadan debriyaji tam birakip gidebildiginiz hiz 45-50km civari arkadaslar. Onun altinda dbriyaji sikmaniz lazim ki buna baski balata dayanmaz. Burdan dusunun siz artik. Ninja250ye gore beni sasirtan bir diger sey de yine isi ile ilgili. Uzun yol da yapsaniz motor cidden cok isiniyor. Oyle ki bi sure sonra bacaginizin motora degen diz kisimlari yanmaya basliyor. Durdugunuzda on gidonun metalinden saseye, depoya her yan el degmeyecek isilara ulasiyor. Bunun da olmamasi icin sanirim 200un altinda gitmemek lazim : )


Benim aklima gelenler simdilik bunlar :) Umarim ilerde cc buyultmek isteyen arkadaslara bir faydasi olur. Herkese kazasiz belasiz keyifli surusler :king:

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

Amma yazmisim yaa :s Niye yoruldum diyorum :) Bu arada imla ve gramer hatalari affola arkadaslar :rendeer:

Ejo dostum satır satır okudum. çok güzel yazmışsın. Duygu fırtınalarına sürüklendim okurken. önce aaa bende alayım iyiymiş diyorum,sonra yok almayım zormuş diyorum,elektronik kısmını okuyunca kesin alayım dedim tam ama sen finali ısınma sorunuyla bağlayınca uppss dedim almasammı. Güç hoşuma gidiyor açıkçası ve istiyorum lakin içimde ki tutku olumsuz bir şekilde korkutuyor beni. 140la ninjayla viraja yatınca azrailin arkamda artçı olarak geldiğini hissediyorum. Bu yüzden korkuyorum.Lakin demişsin ya virajlarda güven duygusu diye, acaba litrelik makinayla ninjada yapmaya çalıştığım atraksiyonu yapsam acaba benim için daha mı sağlıklı olur. biraz karışık anlattım gibi ama umarım anlamışsındır.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------


paşam ne ettin yahu nasıl bir yarıs o :) vuuhuu izlerken terledim ama süpermiş.. :)

valla o ses gecmiyor arkadaslar benim kız nazlı bir süre geciyor sonra baslıyor sonra kendiliginden geciyor baslıyor ......vb sacma sapan durumlar.. ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam.. aaa yetti ama bu ne yahu tam kare ası kurduk diyoruz önce ejlover sonra sen.. gelmim oraya bak :)

Rio satak motorları birer tane triportör alak bunlara inat dostum :) tıy tıy gezeriz her yere :)

Triportör çok yakar mı :D ?

Kürşat sezon sonu birkez daha konuşalım bu durumu bence. Kadıköy honda bayiinde felan diğer markalardan da güzel ikinci eller oluyor. bir piyasa araştırması yapar ya triportör alırız yada daha vahşi bir geçiş yaparız.

ejlover
03 Temmuz 2012, 02:13
İtiraf ediyorum çantalı ninja çok hoşuma gitti ve gecen gece rüyamda gördüm.kendi kara kızım Sıla' da da buna benzer bir çanta olsa nekadar güzel olurdu. Keşke burda yaptırtabilsek.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------



Ejo dostum satır satır okudum. çok güzel yazmışsın. Duygu fırtınalarına sürüklendim okurken. önce aaa bende alayım iyiymiş diyorum,sonra yok almayım zormuş diyorum,elektronik kısmını okuyunca kesin alayım dedim tam ama sen finali ısınma sorunuyla bağlayınca uppss dedim almasammı. Güç hoşuma gidiyor açıkçası ve istiyorum lakin içimde ki tutku olumsuz bir şekilde korkutuyor beni. 140la ninjayla viraja yatınca azrailin arkamda artçı olarak geldiğini hissediyorum. Bu yüzden korkuyorum.Lakin demişsin ya virajlarda güven duygusu diye, acaba litrelik makinayla ninjada yapmaya çalıştığım atraksiyonu yapsam acaba benim için daha mı sağlıklı olur. biraz karışık anlattım gibi ama umarım anlamışsındır.

:)) Cok cok iyi anladim, cunku ayni yollardan gectim ben de ;) Bunu dusunerek hazirladim zaten yaziyi. Orada ne hissediyodum simdi ne hissediyorum diye. Hatta ozellikle birebir ayni yollarda ayni sartlarda kullandim ki objektif bir karsilastirma yapabiliim diye ;)

Hocam bununla ninjada 140la kelle koltukta gibi hissederek girdiginiz virajdan cok daha keskinine 140 giriyor ve farketmiyorsunuz bile AMA CSS kursundan sonra durum degisti. Ninjada da cok daha guvenli girdim virajlara. Yani yine ayni viraja bununla 140la girerseniz ninjaya gore daha guvenli hissedersiniz ama yine de yanlis bi sey yaparsaniz affi olmaz. O nedenle bence once egitimleri tamamlamak lazim. Cekis kontrol sadece son tedbir cunku. Siz motoru dogru yatirmayip, gaz kontrolu bilincsizce kullanirsaniz ninja ile 140 ile girdiginiz virajda 1000lik makina ile 120 ile refuja patlayabilirsiniz. Dedigim gibi yatirmasi kaldirmasi daha zor aletin. Ninjayi kullanirken (kurstan once) yaptigim sekilde virajlari cok cok genis aldigini gordum ve direkt CSS bilgileri devreye girdi ve sorunu cozdum bi derece ama alismak lazim hala. Bence acele etmeyin ;)

ccman
03 Temmuz 2012, 04:03
ejlover klavyenin tuşları silinmiştir :)

yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin :)

250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover:pl:

makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-z1000sx-abs-92440404/detay?source=promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.


herkeze iyi geceler .

:thumleft:sevgi saygılar.

dreamkiller
03 Temmuz 2012, 10:28
ejlover klavyenin tuşları silinmiştir :)

yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin :)

250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover:pl:

makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-z1000sx-abs-92440404/detay?source=promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.


herkeze iyi geceler .

:thumleft:sevgi saygılar.

hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak :) (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur :)

ccman
03 Temmuz 2012, 11:00
dreamkiller
z750r benimde favorim ama sadece naked olduğu için yüksek süratte 180 gibi kafana yumruk atıyor hissi veriyor rüzgar.nerden biliyon dersen r6 da ön camı söküp yenisini taktırmak için çeşme-izmir arası gitmiştim camsız.maymun olmuştum gidene kadar.
sıfır alırsamda ilk ona bakacağım sonra z1000sx e.sana hak veriyorum özellikle artçı ile sürüşte.hadi bakalım zehri ejlover attı benden sonra sıra sende :) darısı tüm ninja 250r kullananlara.:thumleft:

hayvan
03 Temmuz 2012, 13:03
Arkadaslar elimde neredeyse dolu bir listrelik Motul 5100 10w40 var.
Bir litre daha alirsaniz yag degisiminde isinizi gorur.
Isteyen alsin (para istemiyorum). Tam sentetik 300v ye gectigim icin kullanamyacagim.

Zippo's
03 Temmuz 2012, 13:35
Arkadaslar elimde neredeyse dolu bir listrelik Motul 5100 10w40 var.
Bir litre daha alirsaniz yag degisiminde isinizi gorur.
Isteyen alsin (para istemiyorum). Tam sentetik 300v ye gectigim icin kullanamyacagim.

Benimkine 1 litre daha gerekmez tam 1 lt alıyo :P

ejlover
03 Temmuz 2012, 13:54
ejlover klavyenin tuşları silinmiştir :)

yine her zamanki gibi emek sabır ve tutku ile bir yazı,tebrik ederim.rodajın bitsin izlenimlerini bekliyorum herkez gibi.özellikle çekiş kontrol ile ilgili.
ısı konusunda haklısın özellikle yoğun trafik ve ışıklarda durduğunda motorda çıkan o sıcak hava adamda hamam etkisi yaratıyor.sauna etkisiyle kilo vereceğin kesin :)

250r ,ile viraj ve binlik viraj konusunda bir ekleme yapmak istiyorum.ninjanın sürüş pozisyonunda dediğin gibi daha dik ve arkada kalıyoruz sanki motorun arkasında oturuyor hissi veriyor,600 ya da 1000 cc bir alette ağırlık merkezi öne daha yakın şase kısa ve viraj kabiliyeti daha keskin.üstüne yatmaya kalktığımızda ise bacaklarımı daha arkaya almak istiyorum.(yarış ayaklığı şart) bi süre sonra bacaklar iptal bende.öne kayıp depoya yapışıyorum ama gidon yukarda yine motora tam hakim değilmiş hissine kapılıyorum.gidon ile ilgili değişiklik düşünürken dedim usta bu motora bu kadar masraf artık helali geçti haram olmaya başladı,artık 600 e dön.ilanda yazmadıklarımda var.sonuçta 250r tam bir şehir içi işe git gel için yapılmış en iyi makine.ama 150 den sonra km saatine bakmaktan sıkıntı geliyor.özellikle istanbul gibi benim kullandım E6 da açık bir trafikte yol boş olsa dahi trafik akış hızında racing bir motorun uzayıp gitmesi kriterlerinden uzak kalıyor.akan bir trafiğin içinde gerektiğinde yarıp gidemiyorsun.bu da beni sinir etmeye başladı.arkadan gelen bir taksi (albea beaa)bile senden yol istiyor sende gaza abanıp duruyon.hani o güc diyorsun ya elinin altına öyle bir güç olması gerekiyor.binlik makine aldın diye paso 250-300 basacak değilsin sonuçta,trafikte hepimiz bir çok öküz ile karşılaşıyoruz gün içinde işte o anda gerektiğinde gazı açıp beladan uzaklaşacaksın.artçı aldın uzayıp gidemiyorsun tek olduğun gibi,çok uzun zamandır artçı almıyordum en son 2008 dir.2 gün öncesinde artık hatunun motor fobisini kırdım ve 2 akşamdır istanbul u gezdiriyorum ona.2 gün öncesine kadar fikrim 250 beni idare ederdi,ama etmez oldu artçı ile,E6 ya cıktım kamyon dolu 3 şerit,arada kaldım bi yerden onları yarmam gerek ama gidemiyorum tekmiş gibi.moralim sinirlendi.az önce geldik eve ilk işim bir touring bakmak oldu.racingten vaz caydım gibi.yarın belli olacak.r6 için 250r ın parası kadar kredi başvurusu yapmıştım.çıkarsa da iptal edeceğim.sıfır bir touring bakacağım ama kafama göre bir motor daha icat edilmemiş demek hiç birini beğenemedim.bir tek aşağıdaki ilan kafama biraz yattı halen r6 sevdasından vaz geçemiyom demek.iş olursa da bu hafta yetişirse yurt dışına gitmeden ya da dönüşte alacağım.sana bir ilan göndermiştim burdan r1 beyaz ama 50 km de olan aydında olan değil ya da ben bakmıştım ist da komple akrep vardı beyaz r1 de.onu aradım bulamadım ilanı.bir de bu gün bir ilan var 2012 r1 39500 demiş 100 km de r1.bi insan r1 alıpta 100 km de nasıl kalır ki anlamam.ben kesin rodaj için ankara git gel yapardım.r1 de senden sonra cazip gelmeye başladı.hiç ilgimi çekmedi binlik makine.senden sonra bakar oldum,ama 2.el almak istemiyorum öyle bir aleti.bana da zx10r ın kafası duruşu çok güzel geliyor ama sen çekiş kontrol dalgasını anlatınca arada kaldım.hiç yeşil motorum olmamıştı ve kawa.ilk ti 250r.ama karbon ile hoşuma gitti.hele zx10r ın rengine bayıldım.siyah ve yeşil ...çook fenaa..ilandaki alet keşke yeşil olsaydı,amcam belli para babası italya antalya yolunda yapmış km .granajları yeşil ile değiştirsem 2 de akrep takıcan arkada 2 baca oyyy oyy oyyy. şimdi youtube tan akrep li videolara baktım harbi iyi.ne yakar diye düşünen vardır eminim 1000 lik bir makine.biz söz vardır."aslan bakan yemini düşünmez " diye.biraz araştırdım bmw 1200 gs ile aynı diyorlar uzun yol için.ulan yine şeytan girdi içime,1000 lik hesapta yoktu sebebi sensin ejlover:pl:

makine bu http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-z1000sx-abs-92440404/detay?source=promotion_topl yarın gidip görücem çantalar var demiş ama resimde yok.tekirdağda yeşili var ama bu kafama yattı.olmadı grenajı boyatırım :D gidip görmeke fayda var .bakmak para ile değil ya.


herkeze iyi geceler .

:thumleft:sevgi saygılar.
Abi valla ne diim hayırlısı :)

Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2006-model-full-full-23-122-km-de-1200-rt-91524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.

Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi :) Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor :cat:


hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak :) (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur :)
Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(


http://www.youtube.com/watch?v=IFW6rsjUl6E

ccman
03 Temmuz 2012, 17:17
daral geldi motor bakmaktan en sonunda buna binicem http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=g_iviUNmjeQ&feature=fvwrel
ya da evde bisiklete bunu takıcam :) http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=CDafMzo4HO8

onun busu var şunun o su yok.arızaya sardım ofiste :queen:
şeytan diyorkiiiiiiiiiii .... neyse demesin bir şey.:jocolor:

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------


Abi valla ne diim hayırlısı :)

Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2006-model-full-full-23-122-km-de-1200-rt-91524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.

Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi :) Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor :cat:


Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(

http://www.youtube.com/watch?v=IFW6rsjUl6E

adamım AU elbiseli MAN :)
adam doğru diyor ne diyorsa,şimdi sat 250r ı git z750r a 25bin bayıl yine 250r sürati ile sür :(.

ejlover ilandaki 1200 RT benim hayalim.en son bu motora binicem sonra da mezara onla gömsünler beni.hani yemeğin en son kısmı yemekten sonra yenen tatlı gibio.yirim onun farın altındaki böbreeni :)
o da olacak inşallah.

atid
03 Temmuz 2012, 17:22
Abi valla ne diim hayırlısı :)

Touring düşünürsen şuna bir bak istersen: http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bmw-2006-model-full-full-23-122-km-de-1200-rt-91524156/detay/ Bizim bir arkadaşın motoru ve inan daha temizini bulamazsın, gözü gibi bakıyordu motora.

Verdiğin linkteki de gayet hoş ;) Ben de 2012 Z1000SX'i bayaa incelemiştim bizim burda. Cidden güzel duran bir motor. Gidişi de, sesi de gayet iyi. Hatta yeşil olarak beğendiğim tek motor kendisi :) Ama racing düşündüğüm için girmedim o işe. Bi de madem 1,000lik vergisi ödiicem o zaman niye 600lük SS gücünde 1,000lik aliim falan derken vazgeçtim. Ama cidden on numara bir motor :cat:


Hocam naked ile 160-170'ten sonra hayat yok. İvmelenme güzel hoş ama sonrası ı ıh. Bunu unutmayın ;(

http://www.youtube.com/watch?v=IFW6rsjUl6E
usta adam süper ya. ben daha acemiyim yeni başlayacağım motor ehliyetim bile yok. ninja 250r den başlayıp bir yıl sonra filan r6 geçmeyi düşünüyordum. artık z750 düşünüyorum. kawasaki başka ya ismini sevdiğimin.

@ccman o ses herşeye değer bence :)

Yuce123
03 Temmuz 2012, 17:31
hacııı dün aksam 2008 model z750r kullandım.. benim için hersey bostur bu saatten sonra.. ne grenaj istiyorum artık ne yatmak :) (hos yatmak istersen 600 lük racingleri tokatlıyorsun ayrı) sonra ulen bunun 1000 ligi nasıldır acep dedim bastım gittim kawa kapatmıstı saat itibari ile.. ama oy oy oy bu makina benlik dedim.. hem artcı rahat hem kafa rahat.. 2007 2008 Z750 ile olay bitmiştir aga benim için.. baska makinayı gözüm görmez bu saatten sonra.. hem farlarda kara kızımı hatırlatır bana devamlı süper olur :)

bende z750 ye binmiştim bi ara.keşke binmeseydim kendi motorumdan soğur gibi oldum :) gidon çok rahat gerçekten ya

enginar
03 Temmuz 2012, 17:50
Artçı ile bizim motor olmuyor arkadaşlar çok haklısınız. Bir kaç yıl sonra motoru değiştireceğim zaman ben de naked düşünüyorum. :)

ccman
03 Temmuz 2012, 17:59
usta adam süper ya. ben daha acemiyim yeni başlayacağım motor ehliyetim bile yok. ninja 250r den başlayıp bir yıl sonra filan r6 geçmeyi düşünüyordum. artık z750 düşünüyorum. kawasaki başka ya ismini sevdiğimin.@ccman o ses herşeye değer bence :)

acemisin ehliyet yok ve250r ile başlayıp 1 sonra r6 ? sonrasını da bil bakalım ?.bi sonraki sezon da sen kenan ve rossi ile de yarışada girersin.sana bi ton şey yazardım ama forumlarda zaten yazılmışı var araştır ;) sana tavsiyem bir önceki mesajımda ki 2 videoyu izlemen...

KeaSH-07
03 Temmuz 2012, 18:19
7 sene mobilete bindim 6 sene scootere bi ara ybr 125e bikac ay kmyco venox 250ye ama hala ninja 250ye binemedim.nedir bu sendeki hız 1 sene ninja 250 1 sene sonra r6 falan :D

ccman
03 Temmuz 2012, 20:24
Motor satilmi$tir.ilgilenen herkeze tesekkur ederim.

enginar
03 Temmuz 2012, 20:56
Motor satilmi$tir.ilgilenen herkeze tesekkur ederim.
Hayırlı olsun, yeni motoru alınca fotoğraflarını ve modifiyelerini bekliyorum :)

ccman
03 Temmuz 2012, 22:31
enginar sağolasın .
kaporasını aldım aslında, ben ne alacağıma karar veremedim.alıcısı parayı hemen çıkardı verdi de ben panik oldum.:satışı verince alırım dedim.
r6 orada hazır ama nedense lastiklere uyuz oldum dunlop var üzerinde
şimdi şu videoyu izleyince kararsız kaldım yine http://www.youtube.com/watch?v=7rXoIewSlx8
adamlar benim 250r a karbonla yeşil kombinasyonunun kralını yapmışlar.
kawa ya devam mı etsek ?

ejlover
03 Temmuz 2012, 23:58
enginar sağolasın .
kaporasını aldım aslında, ben ne alacağıma karar veremedim.alıcısı parayı hemen çıkardı verdi de ben panik oldum.:satışı verince alırım dedim.
r6 orada hazır ama nedense lastiklere uyuz oldum dunlop var üzerinde
şimdi şu videoyu izleyince kararsız kaldım yine http://www.youtube.com/watch?v=7rXoIewSlx8
adamlar benim 250r a karbonla yeşil kombinasyonunun kralını yapmışlar.
kawa ya devam mı etsek ?

Vaaayyy hayirli ugurlu olsun yaa :cat: Gitti senin motor da desene :)

Abi 600luklerde zx6r en babasi su an sifirlarda. Kesinlikle beyaz takintin yoksa benim gibi dusunme zx6r al. R6dan cok cok daha memnun kalirsin :thumleft:

R6 alirsan da onlarin bazilari bridgestone ile geliyor (BT16 ya da 09 gibi bi sey olsa gerek tam hatirlamiyorum). Bazisi da Dunlop'un orta seviye bi lastigi ile geliyor. Baska gelirse Bridgestone ile gelme ihtimali var, ya da diger Yamaha'lara bak istersen ;) Benim gorduklerimin cogu bridgestone ile gelmisti showroom'da.

---------- Post added at 22:30 ---------- Previous post was at 22:20 ----------



Bu arada daha onceden soz verdigim 250den 1,000lige geciste yasanan ilk izlenimleri yazayim hazir vakit bulmusken arkadaslar :wiinkk:

Oncelikle motora baslayali 1 yil oldu. Ninja 250 ilk motorumdu. Guvenli Surus, Ileri Surus ve California Superbike School Level1&2'yu aldiktan sonra ve kendime hakim olacagimdan emin olduktan ve motora hakimiyetimde sorun yasamadigimi gordukten sonra cc buyultmeye karar verdim. Tecrube seviyeniz ne olursa olsun gerekli egirimleri almadan kimseye tavsiye etmiyorum :rendeer:

Bunlari acikladiktan sonra 250-1,000 ilk izlenimlere geleyim. Oncelikle motor hala rodajda o yuzden henuz tam gucuyle yuz yuze gelmedim bunu da belirtiim.

250den 600e gecmek en mantikli isti. O zaman neden 1,000e atladin derseniz guc modu ve Cekis kontrol sistemine guvendim. Bunlar olmazsa olmazlardi boyle bir geciste ki sizler icin de olmali direkt atlayacaksaniz, nedenini birazdan aciklayacagim. Bu kriterler altinda japonlardan Honda direkt elendi cunku guc moduna bile sahip degildi. Suzuki'de de cekis kontrol yoktu. Geriye Kawa ve Yamaha kaldi. Kawa malzeme kalitesi olarak bir tik daha yukarda ama ben gorsel zevkime gore karar verdim, bir baskasi da gider ZX-10R alir bi sey diyemem :) Kawanin bir avantaji da ABS olmasi opsiyonel :wiinkk:

Direkt 1,000e atlayacaksaniz arkadaslar Cekis kontrol olmazsa olmazi olmali kriteriniz. Cunku cidden basiniza ozellikle ulkemizin yollarinda ciddi sorunlar acabilirsiniz. Mesela kalkis aninda ninjalarimiz kafa kaldirmiyor ama litrelik makina bunu yapiyor. Yapsin ne guzel mi? Ninjada cogumuz dizlerle cok cok siki tutunmuyoruz motora dik oturusun verdigi rahatlikla (hizlaninca yatiyoruz ya dediniz ama o ayni sey degil). Motorun onu kalktigi anda geri kayarsiniz ve tek tutanak noktaniz gidon kalir. Sag elimizde ne var? Gaz. Dikilen motorda gazi tutan el naapar mecburen? Gazi acar. Gaz daha da acilinca noolur? Tepetaklak dusersiniz motorla beraber, ya da birakir popo ustu oturur asfalta (umarim full ekipman vardir cunku bu sirada motor coktan min 60km'ye ulasmis olacak) motorun onunuzde nasil asfaltta ordan oraya vurdugunu seyredersiniz. Ya da motorun onunu sogukkanlilikla indirirsiniz ki bu sirada da arka tekerle ayni hizada inmezse cirpma yapar ki 250den ilk 1,000e gecmis biri olarak buyuk bir ustalik ve sogukkanlilikla buna aldiris etmeden, gidona yuklenmeden hafif gaz acarak motorun kendini dengelemesine izin verip yolunuza devam edersiniz (dedigim gibi egitim sart). Iste cekis kontrol bunu engelliyor. Motora, gaz tepkisine v.s. alisana kadar cekis kontrolu en ust seviyede tutup zamanla azar azar indirirsiniz ve bu tarz tepkilerle basa cikmayi ogrenirsiniz cunku motor daha evcil davranir (bu arada R1de 7seviyeli cekis kontrol var ama Kawa'da sanirim 3-4seviye onu pek bilemiyorum). Kafa kaldirma isin bir boyutuydu.

Ninjalarimizla viraj icinde istedigimiz gibi gaz acip hizlanabiliyoruz dii mi? Hatta gazi koklesek bile efendi efendi cikiyor virajdan (orjinal lastikleri degistirdigimiz varsayimizya konusuyorum). 1,000lik alette gaz kolu resmen dokunmatik (guc modu olmasina ve en dusuk gucu sergileyen islak yol modunda bile)! Dedigim gibi dusuk gucte bile gazi 1mm fazla acarsaniz arka direkt kendini birakiyor. Cekis kontrol hayatinizi kurtariyor bu durumda. Basima geldi ordan billiyorum. En dusuk gucte hafif yatikken cekis kontrol de sonuna kadar acikken biden gazi biraz fazla actim ustunden gectigim bir tumsek nedeni ile arka cok cok hafif sallandi ve cekis kontrol devreye girip kurtardi durumu. Ya olmasaydi? Tumsekten gecmek de sart diil biraz fazla actiginiz anda arka birakir. Naapicaksiniz? Gazi mi kapiicaz? Bu sefer motor naapar direkt diklesir. Bu neydi? High-Side Crash! (Egitim onemliydi dii mi :P) Siz havada suzulurken motor yine kendini parcalamaya koyulacak. Cekis kontrol burda da hayatimizi kurtardi. Guc modu tek basina yeterli mi? Pek degil..

Gazi acmayiz yatikken, kalkista da sakin kalkariz, ani hizlanmalardan kaciniriz motora alisana kadar diyebiliriz. Inanir misiniz? Ben kendim desem de inanmam ki emin olun o gucu hissedince ne yemin ne soz kaliyor ;p Ki bi de madem bunlari yapmayacaksiniz o zaman neden litrelik motor aliyorsunuz? Neyse eninde sonunda 250den 1,000lige gecmenin gaziyla (hele bi de ikinci el aldiysaniz ve rodaj gibi bir derdiniz yoksa) cekis kontrol olmamasi hayatiniz pamuk ipligine bagli demektir.

Umarim 250den 1000e direkt geciste neden cekis kontrol ve guc kontrolu tavsiye ettigimi anlatabilmisimdir. Eger bunlar olmayacaksa almayi dusundugunuz motorda 600luk alin. Cekis kontrol ve guc modu olan bir 1000lik ikisi de olmayan bir 600lukten eger kendinize de hakim olabileceginizden emin olabiliyorsaniz bana gore daha guvenli. Bu benim gorusum.

H.sonu ciktigimiz gezide bu arada hayatimin ilk TankSlapper olayini yasadim. 140-160 arasi bir hiza ivmeleniyordum ve yolda pes pese gelen bozukluklar vardi. Tamamen deponun uzerine yatmis olmam, motoru bacaklarimla tutmama ve gidona hicbir bicimde yuklenmemis olmama (ki yukleniyor olsaydim tum guvenlik elektroniklerine ragmen su an bunlari yaziyor olamayabilirdim) ve motor rodajda olmasina ragmen (max 7,000devir) ivmelenmenin hizi (motorun gucu) nedeni ile o yol bozuklugu tankslapper'i baslatti ve ben debriyaja uzanip sikana kadar (egitim kesinlikle sart) elektronik gidon amortisoru ve cekis kontrol isini yapti ve dengeledi motoru. Asiri zorluyor muydum? Hayir. Cok mu hizliydim? Hayir. Surucu kaynakli bir hata mi vardi? Hayir. Motorun guvenlik sistemleri yeterli miydi? Evet! Burdayim hala :cat:

Bunlar arkadaslar sizlere kendimce onerilerimdi. Katilirsiniz katilmazsiniz bilemem ama en azindan aklinizda bulunsun :wiinkk:

Simdi gelelim olayin keyifli eglenceli yanina; Ninja250 ile R1 arasinda ne farklar var? Insan neler hissediyor? :)

Marsi bastiginiz anda olay kopuyor bi kere o sesi duyunca :) Sirali 4 silindir sesi olmamasi benim icin en buyuk cekinceydi bu motoru alirken ama kendi sesi bi baskayis cidden. Acayip bi haz ve guc duygusu veriyor insana. Cok daha oturakli ve guclu bir seymis gibi geliyor ;)

Ikincisi oturus pozisyonu bana cok daha rahat ve oturakli geldi. Ninja250 biraz fazla alcak ve ince. Bacakla tutmak cok daha zordu motoru ve ayaga kalktigimda seleden ayriliyordum motor bacaklarimiin arasinda oynuyordu (1.78 boyundayim). R1 ile dururken de giderken de motora cok daha iyi tutunuyorsunuz ve hakim oluyorsunuz. Ozellikle dururken kalin lastigin de etkisi ile motor daha dengeli ve stabilduruyor.

Ivmelenme? Henuz rodajda olmasina ragmen inanilmaz. Henuz yaris moduna alip denemedim bile ama gectim standard modu yagmurlu modda bile cok cok cok tatminkar bir ivmelenmeye sahip. Cekis kontrol devreye girse bile motor ivmelenmeye devam ediyor ve kayma yapmiyor. Ninja250de seri kalkista 1-2-3. viteslerde her degisimde popo sallayip yusuf yasatan yolda bile cok cok daha seri ve kuvvetli bir ivmelenme yasatip ip gibi cizgisini Ninja250deki gibi yusuflatmadan koruyor. Rodaj bitince daha detayli yazarim ;)

Viraj keyfine gelince. Motor inanilmaz bir guven veriyor insana virajlarda. Oldukca oturakli ve dengeli. Ninja250 ile 80 limitle girdigim viraja (ustunde arkayi birakma hissi yasiyordum) 100 ile girdigimi farkettim ve en ufak bir endise yasamadim (cok buyuk bir ihtimalle daha da yuksek suratlerle rahatlikla girilebilir). Ama bir dezavantaji daha az esnek olmasi. Ninja250 cok daha esnek virajda. Daha hizli bir bicimde ordan oraya yatirabiliyorsunuz. R1de daha kontrollu olmak zorundasiniz. CSS kursunu almamis olsam cidden motorla bogusuyor olurdum virajlarda (egitiiiiimmmm).

Guvenlik onlemi haricindeki elektroniklere gelirsek, hayat onlarla guzelmis. Tek basina saat bile hayatimi kolaylastirdi resmen. Yol bilgisayari ozellikle gezilerde ve benzin durumunuzla ilgili cok ise yariyor. ShiftLight da ozellikle rodajda cok kullanisli (yarislarda-ozellikle drag zaten olmazsa olmaz). Gosterge paneli kontagi cevirdiginiz anda sizi kamciliyor, ona bakmak bile mutlu ediyor insani :) (ZX-10Rda bunu yasayamazdim mesela; zevk meselesi tabii :P)

Trafige gelirsek kesinlikle Ninja250nin esnekliginin yanina yaklasamaz. Motor 206 kilo. Ninjalarimiza gore fazla fark yok gibi gelebilir aradaki fark ama inanin dusuk hizda motoru yatirdiginizda buyuk bir fark yarattigini anliyorsunuz. Belli bir acidan sonra motoru biri yere dogru cekiyormus gibi oluyor. O nedenle trafikte zipir zipir aralara dalamiyorsunuz. Gidon acisi ve tam sag solda manevra zorlugu da isin diger boyutu. O nedenle noolur noolmaz mutlaka topuzlarinizi taktirin ;)

Konfora gelecek olursak (isi haric ona sonra gelicem) bana gore Ninja250ye gore cok daha rahat. Oturus pozisyonundan bahsetmistim ama amortisorler cok seyi degistiriyor. Bi kere takir tukur etmiyor bu bir; ikincisi de yoldaki engelleri cok cok daha az aktariyor size. Buna ragmen viraj performansi da cok iyi. Yani hem konfor hem yol tutus olarak arada daglar kadar fark varmis diyorsunuz. Amortisorlerin her turku ayarlarini kendinize gore Ninjaya gore daha detayli bir bicimde yapmaniz mumkun.

Isinma olayina gelirsek, trafikte kullanilmak icin kesinlikle yapilmamis bu aletler. Motorun uzerine cikmadan her zaman rolantinin dusmesini beklemisimdir. Bunda da oyle yapiyorum ama bir fark var R1in o isiya ulasmasi birkac saniye suruyor :) Aaaa supermis yaw diyip atliyorsunuz motora ama sonra o isi yukselmeye devam ediyor. Trafikte biraz oyalanirsaniz (durmaktan bahsetmiyorum 50-60km ile gidip kisa dur kalklardan bahsediyorum) kisa surede 105 dereceye cikiveriyor motor ve fan aciliyor. Sonra da zaten sizi bi ates basiyor ki sormayin. Bu motorla trafik icin degil kesinlikle. 1.viteste motorun takirdamadan atlayip ziplamadan debriyaji tam birakip gidebildiginiz hiz 45-50km civari arkadaslar. Onun altinda dbriyaji sikmaniz lazim ki buna baski balata dayanmaz. Burdan dusunun siz artik. Ninja250ye gore beni sasirtan bir diger sey de yine isi ile ilgili. Uzun yol da yapsaniz motor cidden cok isiniyor. Oyle ki bi sure sonra bacaginizin motora degen diz kisimlari yanmaya basliyor. Durdugunuzda on gidonun metalinden saseye, depoya her yan el degmeyecek isilara ulasiyor. Bunun da olmamasi icin sanirim 200un altinda gitmemek lazim : )


Benim aklima gelenler simdilik bunlar :) Umarim ilerde cc buyultmek isteyen arkadaslara bir faydasi olur. Herkese kazasiz belasiz keyifli surusler :king:

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

Amma yazmisim yaa :s Niye yoruldum diyorum :) Bu arada imla ve gramer hatalari affola arkadaslar :rendeer:

Bu arada şanzımanla ilgili bilgileri yazmayi unutmusum hemen ekliyorum:

Vites gecisleri Ninja250ye gore cok daha keskin. Arada gecmeyen vitesler, geciste zorlanma v.s. sorunlar ortadan kalkiyor. Tikir tikir isliyor vites ;) Bu arada Ninja250'de vites buyulturken ayagi cok kaldirmak gerekiyordu, o yol cok uzun geliyordu bana. Hatta bazen sanki ayagi peglerden kaldirmam gerekiyor gibi oluyordu vitesi gecirebilmek icin. R1de kucuk bir bilek hareketi yetiyor.

Ama bir dezavantaj debriyaj cok cok daha sert. R1de gerci diger litreliklere gore daha sertmis debriyaj ki alismaniz bi kac yuz km suruyor. Alisinca problem yok ama yine de trafikte sik birak insanin eli bayaa aciyor ;(

Gelelim Kaydirmali Debriyaja :) Iste bu mukemmel bi sey. Vites kuculturken motor freninin sert girmesini, arka teker kilitleme riskini (cok fazla vites kucultmedikce), ara gaz verme geregini tamamen ortadan kalkiyor. Duzgun aragazla beraber sanki vites hic kuculmemiscesine motor zerre sarsilmadan devir bozulmadan yola devam edebiliyorsunuz. Ninja 250de ozellikle viraj girislerinde vites kucultme olayi biraz tedirgin ediyordu beni (genellikle de birden fazla vites kucultmek zorunda kaliyordum guc azligi nedeni ile) bu da viraja girisi bazen geciktirip cizgimin sapmasina neden olabiliyordu. Kaydirmali debriyajla kesinlikle viraj girislerinde cok daha seri ve guvende oluyorsunuz (600luk makinalarin da cogunda bulunmakta :cat:)

Bu konuyu da acikliga kavusturduguma gore icim rahat artik :P

---------- Post added at 22:58 ---------- Previous post was at 22:30 ----------

Bu arada izlenimler icin hazirladigim yaziyi forumun genel bolumunde de paylastim.

Destek icin begeni ve yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar:
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/104591-cc-buyultmek-ninja250rdan-direkt-r1e-gecis-ilk-izlenimler.html#post2736257

Muhtemelen tanimayan etmeyen garip, yorumlar yapacak cok kisi cikacak :)

enginar
04 Temmuz 2012, 00:14
Bir kaç saat önce biraz gazlıyım dedim 2 saate yakın turlamışım :) motor ısındıktan sonra biraz yüksek devirlere çıktım gayet güzel ses geliyormuş motordan :) daha ilk defa 8000 devirlere yükseldi motor.

atid
04 Temmuz 2012, 00:14
acemisin ehliyet yok ve250r ile başlayıp 1 sonra r6 ? sonrasını da bil bakalım ?.bi sonraki sezon da sen kenan ve rossi ile de yarışada girersin.sana bi ton şey yazardım ama forumlarda zaten yazılmışı var araştır ;) sana tavsiyem bir önceki mesajımda ki 2 videoyu izlemen...ehliyet-eğitim almadan başlayacağımı söylemedim. ağaoğlu olsam 125 lik cbr den başlar kademe kademe giderdim. bana göre en uygun giriş motoru ninja 250r olduğunu düşündüğüm için burdayım. eğitimimi aldıktan sonra ninja ile başlayıp 1 yıl sonra da r6 düşünüyorum. direk 600cc ile başlamak gibi ölümcül bir hata da yapabilirdim. her forumdaki kişi senin gibi doğrusunu önermek yerine acemilerle alay eden çok bilmişler olsaydı emin ol direk 1000cc likten başlayan kişiler bile olurdu. selametle.

ccman
04 Temmuz 2012, 00:20
lastilk olayına taktım r6 da .yine mi bin lira vericez lastiğe ....
kıyaslama yapıyordum bende.zxr 134 ps r6:123 ....tork 1 nm zxr onde ...sele r6 85 zx 81... 250r da 79 du.
yarın bu konuyu netleştiricem inşallah.zxr çok janjanlı duruyor.kararımı son anda vereceğim gibi...kararsız olmak ne pok iş...artık 2 kişi süreceğim için artçıyıda ya düşünerek bir makine alıcam ya da bildiğimi yapıp yine r6....konuyla ilgili sizlerin fikirleride önemli.

siz ne dersiniz ?

enginar
04 Temmuz 2012, 00:26
@ccman artçıyı düşünüyorsan bence hiç racing alma, 2 aylık tecrübeyle bu kadarını söyleyebiliyorum sadece :)

ejlover
04 Temmuz 2012, 00:42
lastilk olayına taktım r6 da .yine mi bin lira vericez lastiğe ....
kıyaslama yapıyordum bende.zxr 134 ps r6:123 ....tork 1 nm zxr onde ...sele r6 85 zx 81... 250r da 79 du.
yarın bu konuyu netleştiricem inşallah.zxr çok janjanlı duruyor.kararımı son anda vereceğim gibi...kararsız olmak ne pok iş...artık 2 kişi süreceğim için artçıyıda ya düşünerek bir makine alıcam ya da bildiğimi yapıp yine r6....konuyla ilgili sizlerin fikirleride önemli.

siz ne dersiniz ?

@enginar hakli ;) Artci ile SS makina tamamen yalan. Arti onemli degil diyorsan abi gelelim 600cc fikirlerime:

Bildigin gibi ben de 600luge gecme amacli ciktim yola o nedenle hepsini detayli inceledim. Hondayi maddi sikinti varsa ya da fren problemi varsa (ozellikle yagista kullaniyorsan) tercih et ABS icin yoksa gec.

Suzuki'nin kalitesi evet en iyisi denebilir, brembo frenler, guc modu v.s. Ama tipi bana gore cok kotu. Gosterge paneli de aynen kotu. Litrelik motorlarla ayni fiyata sahip olmasi da apayri bir mevzu...

Geriye R6 ve ZX6R kaldi. Eger 2012lerde beyaz olsaydi bir an dusunmeden ZX6R alirdim. Arkadasim 2010 modelini kullaniyor ve cidden 10 uzerinden 10luk bir motor. Neden R6 degil? Yillardir R6da bi degisiklik yok. Gostergelere bir bak 2006 belki de daha da onceki modellerden bir fark yok. Vites gostergesi bile koymamislar, eski casio saatler gibi iki minicik dusuk cozunurluklu ekran... Optik far yok, gidon amortisoru yok, 20bin devir yok, vs vs....

Malzeme ve iscilik kalitesine gelince de ikisini de oldukca detayli inceledim ve yine ZX6R diyorum.

R6da sanirim mat gri dusunuyordun. Onu da cok iyi inceledim. O boya o kadar kolay cizilirki inanamazsin :( Ve mat fume uzerinde beyazimsi o cizikler cok goze batar. Boyatilsa da renk tutmasi da bi sorun. Bi de zimparalanmis plastik gibi duruyor.

Bilemedim abi son karar senin. Ama ben de aylarca R6 diye yatip kalktim taaa ki arkadas ZX6R aldiktan sonra bir kez daha gidip R6ya bakana kadar. O an vazgectim. Beyaz ZX6Rda bulamadigim icin 1000liklere bakmaya basladim, isin ozeti bu...

Ayrica ZX6R'in ikinci eli de iyi. Ortam R6 dolu ama sayili zx6R var ;) Mesela 2 tane beyaz satiliga cikti ertesi gun satildi ben arayana kadar. Karar senin ;) Simdiden hayirli olsun ;)

rio_mavi
04 Temmuz 2012, 02:47
lastilk olayına taktım r6 da .yine mi bin lira vericez lastiğe ....
kıyaslama yapıyordum bende.zxr 134 ps r6:123 ....tork 1 nm zxr onde ...sele r6 85 zx 81... 250r da 79 du.
yarın bu konuyu netleştiricem inşallah.zxr çok janjanlı duruyor.kararımı son anda vereceğim gibi...kararsız olmak ne pok iş...artık 2 kişi süreceğim için artçıyıda ya düşünerek bir makine alıcam ya da bildiğimi yapıp yine r6....konuyla ilgili sizlerin fikirleride önemli.

siz ne dersiniz ?

Gönlümde kawasaki kle 650 nin de yeri var. incelemeni tawsiye ederim. z motorda bakıma girerken yanıma bitane yanaşmıştı bordo. eleman manitayla antalyaya gidiyordu. hava vurdurmak için tekerlere gelmiş. 2.kişi için son derece konforlu.kasa bmw ile çok çok benzer. sürüş son derece rahat. abs seceneği var. Çanta olayında devrim bir makina.

ccman
04 Temmuz 2012, 04:03
ejlover sagol
r6 elendi,zaten 2008 model vardı tekrar denemeye gerek yok.farklı bir şey olsun.kawa yı sevdiren yeşil oldu.daha once yeşile sıcak bakmaz iken 250r da siyah ile uyumunu görünce hoşuma gitti.hele z750r a hasta olmuştum.ama ss tutkusu yüzünden r6 ya takıldım kalmıştım,....ama şu an asıl sorun artık sabit bir artçım var,hatunun motor inadını kırdık (keşke kırmasaydım mı? ) motorda stil değiştirmek zorunda kaldım.asıl sorun bu.gönül hem ss istiyor ama artık ta her yere tek başına gitmekten sıkılan ben var.zaman zaman ben motorla hatun araba ile gittik bir yerlere.hep uğraştım şuna bi bin diye ben biner diye düşünmemiştim bu konu ile ilgili 3 gün öncesine kadar bir B planım yoktu.nasılsa binmez diyordum ama bi baktım artık arkamda biri var :) ve bu kişiye ben artçı almıyorum da diyemiyorum.mıçtık kısacası :))) ...şimdi çık işin içinden çıkabilirsen...yapçaz bi karişiklık.
bu gün yeşik zx6r istersen var dediler.zaten bende daytona dakilere burdaki r6 olacak diye bir olay yok düşünücem dedim cıktım.

ss olursa sanırım zx6r.ama kesinlikle yeşil ;)


rio_mavi
kle 650 değişik bir fikir ,ve harbi güzel bir fikir gibi geldi ilk bakışta.sevdim fikrini.duruşu afilli.hemen inceliycem bi kac video özelliklerine bakmak gerek.değerlendireceğim fikrini sağol ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------


@ccman artçıyı düşünüyorsan bence hiç racing alma, 2 aylık tecrübeyle bu kadarını söyleyebiliyorum sadece :)

haklısın bu konuda,ama artçıyı düşünmeden de olmuyor .atsan atılmaz satsan satılmaz işin içinde hatun var,napçaz şimdi :))
4 yıl önce şeytanın bacağını kırdığım belkide çelme attığım bir kaza geçirdim r6 ile ,boyun fıtığı kaldı hediye ,o günden sonra söz verdik motor yok diye 2 sezon boş geçtim gecen yıl yıl gilera fuocco 500i ya bindim hani önü çift teker bak bişi olmaz hesabı bu sezon da evdekine... ilk r125 gösterdik hatta videolarını izlettirdim bak 130 u gecmiyor diye son 250r ra da aldık,diğerinin ikinci eli yok diye,tam ss e razı ettim bende artık binicem deyince ben şu an şoktayım burda aşagı tükürsem ss yukarı tükürsem jandarma genel komutanı var,çık cıkabilirsen işin içinden:))
az önce yine istanbul turu yaptık boynum sırtım ağrıdı bu motordan diye şikayetler aldık.hay anneni kesiiim böyle işin.
ama rio_mavi nin tercihi de fena fikir gibi durmuyor.keşke biraz daha eşşek koysalardı o motora ps az geldi gözüme.yoksa güzel alet.

yarın çok zorda kalırsam yazı tura atıcam zx6r ya da herhangi bir makineye bu rio_mavi nin tavsiyesi bile olabilir.

yorum ve fikirleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar..

saygılar


bu gün daytona da aşağıdaki aleti gördüm hemen saldırdım ama 2011 m 1000km 49000 tl deyince iki adım geri durdum,resim çekeyim bari dedim :))
buyrun VMAX.fena.ama daha da fenası nightrod ;)
http://img189.imageshack.us/img189/3928/img2012070300552.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/189/img2012070300552.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img857.imageshack.us/img857/7414/img2012070300551.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/857/img2012070300551.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

dreamkiller
04 Temmuz 2012, 11:11
yahuı sabah sabah dünyam karardı :) ccman ben 9 sene motor binmedim hatun yüzünden sonra bosandımda motor alabildim kendime dostum sen yengeye yat kalk dua et beterin beteri var :) bence al bir z750 yada er6f ha ne dersin aga? bak fıtı fıtı gezersin o motorla iki kişi.. misssss :)

yada gel sanada bir teklifim var rio ile birlikte alırken sanada bir triportör alalım missss :) efil efil 30 km sabit hızla bogaz turu :) hem hafta sonu arkaya esya atar yolumuzu buluruz kacak tasımacılıktan :) yada si bi ef alalım birer tane tamam işte.. :)

dün aksam hayallerime yön verecek herhangi bir motor kullanmadıgımdan dolayı kafanızı tamam motor budur diye agrıtamıyorum kusuruma bakmayın :) bu arada bir arkadasım 2005 katana almıs daha kullanmadım ama ne diyorsunuz bu makinalar avrupada cok tutarken bizim ülkede hikaye.. ok dersem benim motorlar kafa kafaya takaslayabileceğim bir cok makina var piyasada ve temiz duruyorlar??? degermi sizce?

ccman hayırlı olsun bu arada dostum.. artık sıra bize geliyor yavas yavas.. :) bakalım nefsime ne kadar hakim olabilecegim..

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------


Motor satilmi$tir.ilgilenen herkeze tesekkur ederim.

ilandaki by dreamkiller kelimesi satısı hızlandırdı demek :flower:

bir fıkra geldi aklıma.. temelle kadir inanır fıkrası bilirsiniz heralde o yüzden yazmıyorum poahahahaha :)

ibopaşa
04 Temmuz 2012, 12:57
Motor satilmi$tir.ilgilenen herkeze tesekkur ederim.

Hayırlı uğurlu olsun CCMAN eski parçaları vermediysen(egzoz koruması elcikler vs) talibim bilgilerinize:)

dreamkiller
04 Temmuz 2012, 13:06
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-satilik-hyosung-gt-650-r-81416009/detay

bu makinalar hakkında bilgisi olan varmı? beni bir aydınlatırmısınız???

Katzfiel
04 Temmuz 2012, 14:10
Hyosung kore menseili sanirim. Bu baslikta sert bir konusma olmustu yanlis hatirlamiosam hyosung ile ilgili.. Sahsi fikrim olarak ben almam ama..

ibopaşa
04 Temmuz 2012, 14:48
Hayırlı uğurlu olsun CCMAN eski parçaları vermediysen(egzoz koruması elcikler vs) talibim bilgilerinize:)

ccman help meee::sunny:

ccman
04 Temmuz 2012, 14:55
Hayırlı uğurlu olsun CCMAN eski parçaları vermediysen(egzoz koruması elcikler vs) talibim bilgilerinize:)

ibopaşa
sana gecen motorun satılma muhabbeti yok iken teklif ettim senden ses cıkmamıştı !motoru verdimmi derseniz henüz hayır.parçalar evde yatıyor.ama "at koşumu ile satılır"hesabı şu an onlar yenji sahibi adına beklemede.elcikleride daytona servis te mustafa usta ya hediye ettim,rizomaları takmama yardım etti diye,kendi motoruna taktı.

dreamkiller
senin de 750R fikrini düşücem.o zaten aklımda,ilanda senin ismin geçmesi bile yetti.alan arkadaş dedi zaten dreamkiller imzalı o kaldırma takozları olmasa zaten bu motorla işim olmaz diye :)))
triportör muhabbetine koptum sağol.o fıkrayı da özelden yollarmısın,merak şettirdim de :D

ibopaşa
04 Temmuz 2012, 15:03
ibopaşa
sana gecen motorun satılma muhabbeti yok iken teklif ettim senden ses cıkmamıştı !motoru verdimmi derseniz henüz hayır.parçalar evde yatıyor.ama "at koşumu ile satılır"hesabı şu an onlar yenji sahibi adına beklemede.elcikleride daytona servis te mustafa usta ya hediye ettim,rizomaları takmama yardım etti diye,kendi motoruna taktı.

dreamkiller
senin de 750R fikrini düşücem.o zaten aklımda,ilanda senin ismin geçmesi bile yetti.alan arkadaş dedi zaten dreamkiller imzalı o kaldırma takozları olmasa zaten bu motorla işim olmaz diye :)))
triportör muhabbetine koptum sağol.o fıkrayı da özelden yollarmısın,merak şettirdim de :D

Hediye et demedim zaten üstad satmayı düşünürsen diye söledim..eşek semeriyle gider haklısın hayırlısı olsun teşekkürler

ccman
04 Temmuz 2012, 15:06
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-acil-satilik-hyosung-gt-650-r-81416009/detay

bu makinalar hakkında bilgisi olan varmı? beni bir aydınlatırmısınız???

dream killer seni esef ile kınıyorum.bu kadar da iğrençleşme.böööööööö (simdi hoyocular atlar buna :))
şaka bir yana ;ya birader elindeki ile onu kıyaslama bile be.harbiden olmuyor sana yakışmadı.bakmlı 250 lik eli kulağında servis çağıran 6oo lükten iyidir.kaç defa yolda bıraktı seni kawa.? harbi söylesene.inan şu an basssam Van a kadar giderim.yolda servisi ya da o bölgede kawa servisi bakmadan hemde.

ya da forumda 250r ile yolda kalan kim var,lastik patlaması dahil.ve neden kalmıştınız ?



Hediye et demedim zaten üstad satmayı düşünürsen diye söledim..eşek semeriyle gider haklısın hayırlısı olsun teşekkürler

arkadaşım ben sana bundan öncesinde de "satayım sana " dememiştim ki ?

KeaSH-07
04 Temmuz 2012, 15:07
bu motorun orjinal fabrika çıkışı egzozları ne kadardır ?

ejlover
04 Temmuz 2012, 15:45
ejlover sagol
r6 elendi,zaten 2008 model vardı tekrar denemeye gerek yok.farklı bir şey olsun.kawa yı sevdiren yeşil oldu.daha once yeşile sıcak bakmaz iken 250r da siyah ile uyumunu görünce hoşuma gitti.hele z750r a hasta olmuştum.ama ss tutkusu yüzünden r6 ya takıldım kalmıştım,....ama şu an asıl sorun artık sabit bir artçım var,hatunun motor inadını kırdık (keşke kırmasaydım mı? ) motorda stil değiştirmek zorunda kaldım.asıl sorun bu.gönül hem ss istiyor ama artık ta her yere tek başına gitmekten sıkılan ben var.zaman zaman ben motorla hatun araba ile gittik bir yerlere.hep uğraştım şuna bi bin diye ben biner diye düşünmemiştim bu konu ile ilgili 3 gün öncesine kadar bir B planım yoktu.nasılsa binmez diyordum ama bi baktım artık arkamda biri var :) ve bu kişiye ben artçı almıyorum da diyemiyorum.mıçtık kısacası :))) ...şimdi çık işin içinden çıkabilirsen...yapçaz bi karişiklık.
bu gün yeşik zx6r istersen var dediler.zaten bende daytona dakilere burdaki r6 olacak diye bir olay yok düşünücem dedim cıktım.

ss olursa sanırım zx6r.ama kesinlikle yeşil ;)


rio_mavi
kle 650 değişik bir fikir ,ve harbi güzel bir fikir gibi geldi ilk bakışta.sevdim fikrini.duruşu afilli.hemen inceliycem bi kac video özelliklerine bakmak gerek.değerlendireceğim fikrini sağol ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------



haklısın bu konuda,ama artçıyı düşünmeden de olmuyor .atsan atılmaz satsan satılmaz işin içinde hatun var,napçaz şimdi :))
4 yıl önce şeytanın bacağını kırdığım belkide çelme attığım bir kaza geçirdim r6 ile ,boyun fıtığı kaldı hediye ,o günden sonra söz verdik motor yok diye 2 sezon boş geçtim gecen yıl yıl gilera fuocco 500i ya bindim hani önü çift teker bak bişi olmaz hesabı bu sezon da evdekine... ilk r125 gösterdik hatta videolarını izlettirdim bak 130 u gecmiyor diye son 250r ra da aldık,diğerinin ikinci eli yok diye,tam ss e razı ettim bende artık binicem deyince ben şu an şoktayım burda aşagı tükürsem ss yukarı tükürsem jandarma genel komutanı var,çık cıkabilirsen işin içinden:))
az önce yine istanbul turu yaptık boynum sırtım ağrıdı bu motordan diye şikayetler aldık.hay anneni kesiiim böyle işin.
ama rio_mavi nin tercihi de fena fikir gibi durmuyor.keşke biraz daha eşşek koysalardı o motora ps az geldi gözüme.yoksa güzel alet.

yarın çok zorda kalırsam yazı tura atıcam zx6r ya da herhangi bir makineye bu rio_mavi nin tavsiyesi bile olabilir.

yorum ve fikirleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar..

saygılar


bu gün daytona da aşağıdaki aleti gördüm hemen saldırdım ama 2011 m 1000km 49000 tl deyince iki adım geri durdum,resim çekeyim bari dedim :))
buyrun VMAX.fena.ama daha da fenası nightrod ;)
http://img189.imageshack.us/img189/3928/img2012070300552.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/189/img2012070300552.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img857.imageshack.us/img857/7414/img2012070300551.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/857/img2012070300551.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Hocam Vmax 200beygir ve 0-100lerde falan hayabusayı s1000rr'ı geride bırakıyor. Yanı başka bir alet o vrod nightrod'la falan pek alakası yok :)))

Hocam zx6R'a bindir arkadasını rahat mısın tamam mı de. Olur derse zaten sonradan sikayet etmeye hakkı olmaz :pl: Yok hic rahat diil falan derse de bence z1000sx her türlü ihtiyacını karsılayacaktır ;)

ibopaşa
04 Temmuz 2012, 15:55
CCmAN Dostum.Biliyorum zaten çok yardımcı olmuştun geçen ki kazamda Allah senden razı olsun:rendeer: Ama işte şimdi bedavadan verirsen benim gönlüm rahat etmezdi. Bak yeni sahibi istemezse satın alıcam senden ona göre:mrgreen:.ha bide ben 4.levent sanayi mah. deyim sen sarıyerin neresindesin?

hayvan
04 Temmuz 2012, 16:25
Egsoz sacına ben de talibim.

CCMan seni paraya boğarım :)

ibopaşa
04 Temmuz 2012, 16:28
Egsoz sacına ben de talibim.

CCMan seni paraya boğarım :)

Aynen dile benden ne dilersen:flower:

ccman
04 Temmuz 2012, 16:41
CCmAN Dostum.Biliyorum zaten çok yardımcı olmuştun geçen ki kazamda Allah senden razı olsun:rendeer: Ama işte şimdi bedavadan verirsen benim gönlüm rahat etmezdi. Bak yeni sahibi istemezse satın alıcam senden ona göre:mrgreen:.ha bide ben 4.levent sanayi mah. deyim sen sarıyerin neresindesin?

tarabya kireçburnunda ofis.ya birader harbi desen o gün alayım gelip alırdın,şaka değil.



Aynen dile benden ne dilersen:flower:


Egsoz sacına ben de talibim.

CCMan seni paraya boğarım :)

senin pp n sağ olsun.arada bırakmayın beni.


neyse ben motoru vermeye gidiyorum...

parçayı sorarım arkadaşa birine lazım mış vereyimmi diye ver derse aranızda kura çekin:cherry:
ama ne alıcam halen karar veremedim....:pr:
neyse
beni izlemeye devam edin,döncem ben size barnaktan sonra :thumleft:

saygılar hepinize.

E_N
04 Temmuz 2012, 17:04
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-daelim-ulusan-motor-daelim-roadwin-250r-aninda-teslim-90633476/detay/
Bu motor hakkında deneyimi olan varmı ?

dreamkiller
04 Temmuz 2012, 17:57
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-daelim-ulusan-motor-daelim-roadwin-250r-aninda-teslim-90633476/detay/
Bu motor hakkında deneyimi olan varmı ?

onun yerine benim motoru vereyim sana :) 22 binde gerci ama 4 tane 0 daelim eder :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------


dream killer seni esef ile kınıyorum.bu kadar da iğrençleşme.böööööööö (simdi hoyocular atlar buna :))
şaka bir yana ;ya birader elindeki ile onu kıyaslama bile be.harbiden olmuyor sana yakışmadı.bakmlı 250 lik eli kulağında servis çağıran 6oo lükten iyidir.kaç defa yolda bıraktı seni kawa.? harbi söylesene.inan şu an basssam Van a kadar giderim.yolda servisi ya da o bölgede kawa servisi bakmadan hemde.

ya da forumda 250r ile yolda kalan kim var,lastik patlaması dahil.ve neden kalmıştınız ?




arkadaşım ben sana bundan öncesinde de "satayım sana " dememiştim ki ?

yahu ne dedim bilgisi olan varmı dedim allaallaa :) bak birazdan foruma baska bir ilan koycam bunun hakkında bilgisi olan varmı yazacam göreceksin dahada igrencleşecem camur yapacam yan yatacam!!! :)

biladerim ben kawadan tabiki vazgecmem ama sendeki sorunun daha büyügü bende var hatun istemiyor 250r ı rahat edemiyor sele kücük titresim var....vb birde ben kırdım kafayı bir üst segmente gecmem lazım benimkisi yokluktan kendi kendime calım atıyorum işte :) sen aldırma bana :) o fıkrayıda yollarım pm e :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-bumoto-jinling-tek-olmanin-farkini-yasayin-kirmizi-ilgiden-sikilin-91737435/detay

yada http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-250-rr-calibre-kredi-kartina-12-taksit-imkani-91259446/detay

peki bu motorlar hakkında bilgisi olan varmı? kawamı satıp basıma dert almak istiyorum, küfür dağarcıgımı geliştirip hergün günahkar olmak istiyorum.. en önemlisi strese girip kafamdaki 2 tel sacı dökmek ve @ccman i sinir krizlerine sokmak istiyorum nıahahahahaha !!!!!!! :)

hayvan
04 Temmuz 2012, 17:59
Dafra roadwin adıyla brezilyada da üretilen bir motor.

Yaklaşık 23 beygir 5 vitesli olması lazım.
Bir kere gördüm. Arka çamurluk, dijital gösterge paneli, sinyaller dikkatimi çekti ama iyi tasarlanmamış.

Sorunlu mudur bilmiyorum ama Kawasaki ile karşılaştırmam.

dreamkiller
04 Temmuz 2012, 18:32
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-masrafsiz-bu-fiyata-baska-yok-92233930/detay

saka bir yana bu motor satılmadan ben motorumu satabilirsem bunu almayı düşünüyorum beyler.. motorum su andan itibaren satılıktır..

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:21 ----------

yuh lan satılmıs :) 2 günde..

ejlover
04 Temmuz 2012, 21:17
Nooluyor yaa herkes motoru satiyor : )))

Lightning
04 Temmuz 2012, 22:01
Herkes motorunu satıyor :cyclopsan

@Dreamkiller hocam ER-6F 2012'ler çok yakışıklı duruyor

atid
04 Temmuz 2012, 23:15
arkadaşlar ben racing motorlara merakım olduğu için ninja 250r den başlayacaktım. ama son günlerde fikrim değişti. kawasaki 750r çok hoşuma gitti. ben şimdi ninja250r den başlayıp ustalaştığımda 750r ye geçsem saçma mı olur? veya direk 750r den başlamak aptallık mı olur?

forewer
04 Temmuz 2012, 23:52
Reklamları izlediniz.

ccman
05 Temmuz 2012, 00:30
darısı sizinde başınıza arkadaslar

gönlümden geçen buymuş.kararımr6 oldu.

Allah sizinde kalbinize göre versin.iyi kandiller bu arada

kuyruklu
http://img694.imageshack.us/img694/7723/img2012070400555.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/694/img2012070400555.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

kuyruksuz
http://img805.imageshack.us/img805/1870/img2012070400563.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/805/img2012070400563.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

aralarına karışık yaptım
http://img41.imageshack.us/img41/8255/kkekmece2012070400566.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/41/kkekmece2012070400566.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img402.imageshack.us/img402/155/kkekmece2012070400567.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/402/kkekmece2012070400567.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

hop ön bahçede yeri hazır gerekirse arka bahçeye kadar girer.akşam yukarı çıkarmak 250r dan zor oldu.ama yapcaz bi karısıklık.
http://img856.imageshack.us/img856/2379/kkekmece2012070400569j.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/856/kkekmece2012070400569j.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

atilla_hakan
05 Temmuz 2012, 00:39
Arkadaşlar Sezon sonu bende satıcam. Amacım yükseltmek için değil. Başım bağlaniyor evleniyorum artıkın. Bi 3 5 sene sonra tekrar düşünebilirim :) Sabredebilirsem tabi. Saygılar.

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/539959_10150786339405798_1537783515_n.jpg