PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

enginar
30 Haziran 2012, 02:36
Yarın Erdek'teki festivale gidecek olan var mı? Bandırma'da olmama rağmen ben gidemiyorum iş güç meselesi. Gelen varsa görüşmek isterim.

ccman
30 Haziran 2012, 02:57
bunrdakiler gibi afilli olmasada kumaş harbi kalite,ama bu dizynı görsem benzerini yaptırırdım.
3M folyonun aynısı desen yine karbon diye görünce atladım.siyahtan başka renk yoktu gelecekmiş renkli karbonların renkleride o zaman söker böyle bir şekil yaptırırım,araya parça attırırım.kumaş su geçirmiyor bizzat denedim.deseni zaten benim desenim.carbonMAN diye id alıcam yakında
motoru siyah alsaydım komple karbon yapardım eminim..karbon hastalık oldu :)

yeşil ninjada her yer yeşil olunca motorun çok sıradan oluyor.zx10r gibi olmalı makine.siyah üstüne yeşil ...şık duruyor.komple yeşil olunca yavan görünüyor bana


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------


ccman memnun musun koltuk kaplamasından ? dokusu nasıl normal folyodaki gibi mi ?

Zippo's
30 Haziran 2012, 03:06
bunrdakiler gibi afilli olmasada kumaş harbi kalite,ama bu dizynı görsem benzerini yaptırırdım.
3M folyonun aynısı desen yine karbon diye görünce atladım.siyahtan başka renk yoktu gelecekmiş renkli karbonların renkleride o zaman söker böyle bir şekil yaptırırım,araya parça attırırım.kumaş su geçirmiyor bizzat denedim.deseni zaten benim desenim.carbonMAN diye id alıcam yakında
motoru siyah alsaydım komple karbon yapardım eminim..karbon hastalık oldu :)

yeşil ninjada her yer yeşil olunca motorun çok sıradan oluyor.zx10r gibi olmalı makine.siyah üstüne yaşil şık duruyor.komple yeşil olunca yavan görünüyor bana


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------



Folyo değil kumaş dimi :)

ccman
30 Haziran 2012, 03:13
winil karbon desenli kumaş ..usta naaptın yaaaaa.folyo mu kaplayacaktık koltuğa :)

rio_mavi
30 Haziran 2012, 04:14
KArboncu Folyocu arkadaşlar,

Benim dizlikler motorun yan taraflarındaki gri plastik alanda deformasyon yarattı. Karbon kaplatıcam. İstanbul içi anadolu yakası karboncu bilen varmıdır. Adresi verirse pazartesi felan yaptırcam.
------------

Erdek festivali ile ilgili bir laf geçmiş. Giden var mıdır? Tek çıkmam okadar yola ama biri gidiyorsa takılabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------


rio_mavi

parça Ankara da bu yüzden kalıtesini görme imkanım olmadı daha.ama 1 ay içinde iş icin Ankara ya gidecegim .BRN motor a gider bakarım kafama yatarsa hoşuma giderse takarım.ama dediğin gibi çakma adi dandik bir şeyse zaten işim olmaz çay içer döneriz.
evin önüne bahçeye girerken kapıdan gecmek için aynaları kapatmak zorunda kalıyorum bir de kask ı hep sağ aynaya sallandırıyorum.sağ ayna yakında gevşemeye başlar.düşmeden kalkmadan kırmadan niyetim aynaları iyi bir ayna takımı ile değiştirmek.

ha bu arada bi arkadaşım motora salça olmaya başladı istediğim parayı verirse bi action yapabilirim.kısmet.

yağ değişiminde K&N yağ filtresi de takacağım yağ hava filtre işi de aklımdan cıkacak.tek iridyum buji kalıyor onuda ustam gereksiz dedi,belkide yapmam,deneyip faydasını gören varsa 250 lik motorda onuda takarım.

ejlover bana bir kuyruk iptal için düzgün bir parça ne önerirsin? kuyruğu ilk yaptım pek hoş olmadı.onu düzeltmem gerek.şu haliyle sırıtmaya başladı motorda.onada sıra geliyor.


nincaa mert hayırlı olsun.kazasız belasız.:)
vakit tamam.

uyku geldi beden ne mutlu kalkıp gidene.

herkese iyi geceler.
saygılar.


Dostum ozaman sen bir bak parcaya,kalitesine.tecrubeni de bizle paylaş. Ben bir süre daha ninjayla yoluma devam etmeye karar verdim.o yuzden kendi motoruma yatırım yapıcam. Parça iş gören cinsten ise bende almayı düşünürüm.

dreamkiller
30 Haziran 2012, 10:37
CC bir kac tane amatör foto aynalar için,

http://c1206.hizliresim.com/y/y/9050u.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://c1206.hizliresim.com/y/y/9051h.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://c1206.hizliresim.com/y/y/90521.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

http://c1206.hizliresim.com/y/y/9052p.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

aga madde bu.. görüntü fena degilsede yolda yüksek hızda (150 ve üstü) sıkıntı yaratabiliyor haberin olsun :) saygılar..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------


KArboncu Folyocu arkadaşlar,

Benim dizlikler motorun yan taraflarındaki gri plastik alanda deformasyon yarattı. Karbon kaplatıcam. İstanbul içi anadolu yakası karboncu bilen varmıdır. Adresi verirse pazartesi felan yaptırcam.
------------

Erdek festivali ile ilgili bir laf geçmiş. Giden var mıdır? Tek çıkmam okadar yola ama biri gidiyorsa takılabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 03:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------




Dostum ozaman sen bir bak parcaya,kalitesine.tecrubeni de bizle paylaş. Ben bir süre daha ninjayla yoluma devam etmeye karar verdim.o yuzden kendi motoruma yatırım yapıcam. Parça iş gören cinsten ise bende almayı düşünürüm.

hah şöyle be birader.. hemen vazgecmek varmı kara kızdan..

ccman , rio, atilla ve digerleri.. su koltuk işini nasıl halledelim agalar.. ben bittim bu koltuklara...

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------


Gerçekten çok hoş daha bir çok renk seçeneği var ilanda incelerseniz görebilirsiniz. Ben bile siyah gri renkte olanindan almayi düşünüyorum.

---------- Post added at 01:10 ---------- Previous post was at 01:08 ----------

Buyrun Renk olarak çeşitleri .

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR1.jpg

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR2.jpg

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR3.jpg

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR4.jpg

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR5.jpg

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR6.jpg

http://www.luimoto.com/images/k08250r-t-FR7.jpg

agaaaaaa :):):) bunlar ne yahu cennetteki huriler gibiler.. totoyu koymaya kıyamaz insan bunlara.. ikinci benim kalemimdir..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:07 ----------



dreamkiller gel maslakta sana yaptıralım benim iş geberdi nasılsa .ben görsem onu o şekilde yaptırırdım ustaya.

DOstum buna benzer iş cıkartabilirlermi ne diyorsun?q

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------

http://b1206.hizliresim.com/y/y/905z2.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

buyurun burdan yakın!! terbiyesizlik canımı çektirmece!!!! ayıp günah mendebur!!! nasıl yapacaz bu işi??? :)

ccman
30 Haziran 2012, 12:54
dreamkiller

alet harbi güzelmiş.aynalar benim dediklerim bunlar değildi.katlanan bi tip var zx10r ın.gsxr 600 aynaları bi ara hoşuma gitmişti ama harbi karbon olan yok.bu aynaları biliyorum.
koltuk işini gidip sormam lazım.isteseler yaparlarda adamlarda zihniyet yerleştirmece.iyi farklı bir şey yapayım yok.bak adamlar yapmışlar parasını da hakkediyor..keşke diyorumya bu resmi görmeseydim,
ben motora yeniyken şişirilmiş grenaj yaptırayım dedim orjinalinin aynısını 350 ye döküyordu,ben farklı bir şey isteyince 1000 tl istediler.şimdi koltukta aynı.ben 150 ye yaptırdım böyle bir şey istesem yaparlar ama en az 500 isterler.zihniyet bi kerede parayı vurma mantığı bizim ustalarda.alışmışlar standart işlere afilli bir iş isteyince hepsi kıvırıyor.
ben motorun farına kaş istedim bi dünya kıvırdılar "o işle 1 gün uğraşmak gerek " gibisinden.dedim yok devenin nalı.3mm bir plastik bulup istediğim şekilde kesip boyar silikonla yapıştırırım gecerim dedim çıktım.
ya biz 1 plaka sac alıp onu makine haline getiriyoruz adamlar sanki ferrari yapıyorlar fiberglastan yada kumaştan.
yok abi meraklı işini geliştirmek yeni bir şeyler imal etmek bi usta bulamadım.bu yüzden Çin lilere hayranım.adamlar üşenmeden bir çok alet edevatın benzerini yaptılar dünyaya satıyorlar.evimizde belki onlarca cin malı ürün var.kalitesi tartışılabilir ama 1 liralik alınan bir parçayı bile imal üşenmeden etmişler,bizim ustalar uğraşmayacaklar ama çok kazanacaklar vs vs.

saygılar

dreamkiller
30 Haziran 2012, 13:27
Dostum sana sonuna kadar katılıyorum..

Bunun iki nedeni var.. birincisi Türk milleti olarak kendimide dahil ediyorum ticareti ahlaklı yapmıyoruz.. O yüzden eskilerimiz tatlıcı şükrüden degilde tatlıcı dimitriden bahseder hala.. dediğin çok doğru bizdeki bir kerede parayı vurim sevdası.. ulan altı üstü yaptıgın zanaat'ı biraz geliştiriyorsun.. yapma onu iki katı bir bucuk katı yap sürümden kazan be adam!!!

ikinci olarak söylemek istediğim bir özlü söz var dostum :) bunu sana özel mesaj olarak atacagım :)

Frank Lucas
30 Haziran 2012, 16:16
Bugün 10000 bakımına gittim,340 lira tuttu kısacası evlat acısı :)

Motoryağı 50 tl
Yağ filtresi 25 tl
Temizleme spreyi 10 tl
Hava filtresi (bu kısımda para yazmıyor heralde almayı unuttular yada başka bişeyden çıkardılar)
2 adet buji 40 tl
2 adet balata 110 tl
işcilik 100 tl
yıkama 5 tl
toplam 340 tl

bahçelievler fatih kılıçlı (motomarketim) kawasaki bayisiymiş

balata olarak ebc taktılar gelirken bi tuhaftı fren hissi,bakımdan sonra sizin de frenlerde bi tuhaflık oldumu ? daha az tutuyor gibi geldi

atilla_hakan
30 Haziran 2012, 16:55
Bugün 10000 bakımına gittim,340 lira tuttu kısacası evlat acısı :)

Motoryağı 50 tl
Yağ filtresi 25 tl
Temizleme spreyi 10 tl
Hava filtresi (bu kısımda para yazmıyor heralde almayı unuttular yada başka bişeyden çıkardılar)
2 adet buji 40 tl
2 adet balata 110 tl
işcilik 100 tl
yıkama 5 tl
toplam 340 tl

bahçelievler fatih kılıçlı (motomarketim) kawasaki bayisiymiş

balata olarak ebc taktılar gelirken bi tuhaftı fren hissi,bakımdan sonra sizin de frenlerde bi tuhaflık oldumu ? daha az tutuyor gibi geldi

Naptın kardeşim ya bune servis arabası bakımı gibi. Yazıktır günahtır bea

ccman
30 Haziran 2012, 17:34
servise gittiği yere bakmak yeterli...


gitmişin yaptırmışsın.hayırlı olsun demek düşer ...

schmarık
30 Haziran 2012, 17:53
Merhaba arkadaşlar. Ben hep buralardayım forumu takip ediyorum. Şimdi bir iki birşey yazıp, sorucam inşallah kızmazsınız. Yardımınıza ihtiyacım var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-bu-fiyata-bu-citir-91837869/detay/

Bu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. Motorun sahibi ilanı ilk yayınladığında 4.500 tl fiyarı vardı ve motorun km'sini 9.750 olarak yazmıştı. İlanın açıklamasında da olduğu gibi servis bakımlı yazıyordu. Motor şuanda 9.000 km olarak yazıyor ve karburatörünün değişmesi gerekliymiş ve 3.500 tl istiyor motora. Karburatörün neden dolayı değişmesi gerekir? Acaba motorunda bir problem olma olasılığı yüksekmidir? Görüldüğü gibi km'lerde bir birini tutmuyor ama bir yandan da servis bakımlı yazıyor. Olduda alma niyetine girdim. Bu model, km'de bir motor alınır mı? Karburatörünü sıfır orjinal olarak almak istiyorum ne kadara bulabilirim? Bu motorun karburatör sorununu hallettikten sonrada sorun yaşama ihtimalim çokmudur sizce? Yanımda illaki bir motorcu götürürüm. Ama olduda götüremedim nerelerine, neyine bakmam gerekir motorun iyi durumda yada kötü durumda olduğunu anlamak için. Püf noktaları varsa söylermisiniz? Yardımlarınızı bekliyorum. Okuyup yardımcı olacak olan herkeze çok teşekkür ederim. Lütfen yardımlarınızı, bilgilerinizi esirgemeyin.

hayvan
30 Haziran 2012, 18:21
Bugün 10000 bakımına gittim,340 lira tuttu kısacası evlat acısı :)

Motoryağı 50 tl
Yağ filtresi 25 tl
Temizleme spreyi 10 tl
Hava filtresi (bu kısımda para yazmıyor heralde almayı unuttular yada başka bişeyden çıkardılar)
2 adet buji 40 tl
2 adet balata 110 tl
işcilik 100 tl
yıkama 5 tl
toplam 340 tl

bahçelievler fatih kılıçlı (motomarketim) kawasaki bayisiymiş

balata olarak ebc taktılar gelirken bi tuhaftı fren hissi,bakımdan sonra sizin de frenlerde bi tuhaflık oldumu ? daha az tutuyor gibi geldi

EBC iyi balatadır. İlk değişimde az tutması normal, balatanın biraz aşınması lazım iyi tutması için.
İşçilik biraz fazla gibi. Hayırlı olsun yine de.

schmarık
30 Haziran 2012, 23:41
Merhaba arkadaşlar. Ben hep buralardayım forumu takip ediyorum. Şimdi bir iki birşey yazıp, sorucam inşallah kızmazsınız. Yardımınıza ihtiyacım var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-bu-fiyata-bu-citir-91837869/detay/

Bu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. Motorun sahibi ilanı ilk yayınladığında 4.500 tl fiyarı vardı ve motorun km'sini 9.750 olarak yazmıştı. İlanın açıklamasında da olduğu gibi servis bakımlı yazıyordu. Motor şuanda 9.000 km olarak yazıyor ve karburatörünün değişmesi gerekliymiş ve 3.500 tl istiyor motora. Karburatörün neden dolayı değişmesi gerekir? Acaba motorunda bir problem olma olasılığı yüksekmidir? Görüldüğü gibi km'lerde bir birini tutmuyor ama bir yandan da servis bakımlı yazıyor. Olduda alma niyetine girdim. Bu model, km'de bir motor alınır mı? Karburatörünü sıfır orjinal olarak almak istiyorum ne kadara bulabilirim? Bu motorun karburatör sorununu hallettikten sonrada sorun yaşama ihtimalim çokmudur sizce? Yanımda illaki bir motorcu götürürüm. Ama olduda götüremedim nerelerine, neyine bakmam gerekir motorun iyi durumda yada kötü durumda olduğunu anlamak için. Püf noktaları varsa söylermisiniz? Yardımlarınızı bekliyorum. Okuyup yardımcı olacak olan herkeze çok teşekkür ederim. Lütfen yardımlarınızı, bilgilerinizi esirgemeyin.

Arkadaşlar forumu kirletmemek adına msn'den de ulaşırsabilirseniz çok sevinirim gs.can.7@hotmail.com

enginar
01 Temmuz 2012, 00:18
Merhaba arkadaşlar. Ben hep buralardayım forumu takip ediyorum. Şimdi bir iki birşey yazıp, sorucam inşallah kızmazsınız. Yardımınıza ihtiyacım var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-bu-fiyata-bu-citir-91837869/detay/

Bu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. Motorun sahibi ilanı ilk yayınladığında 4.500 tl fiyarı vardı ve motorun km'sini 9.750 olarak yazmıştı. İlanın açıklamasında da olduğu gibi servis bakımlı yazıyordu. Motor şuanda 9.000 km olarak yazıyor ve karburatörünün değişmesi gerekliymiş ve 3.500 tl istiyor motora. Karburatörün neden dolayı değişmesi gerekir? Acaba motorunda bir problem olma olasılığı yüksekmidir? Görüldüğü gibi km'lerde bir birini tutmuyor ama bir yandan da servis bakımlı yazıyor. Olduda alma niyetine girdim. Bu model, km'de bir motor alınır mı? Karburatörünü sıfır orjinal olarak almak istiyorum ne kadara bulabilirim? Bu motorun karburatör sorununu hallettikten sonrada sorun yaşama ihtimalim çokmudur sizce? Yanımda illaki bir motorcu götürürüm. Ama olduda götüremedim nerelerine, neyine bakmam gerekir motorun iyi durumda yada kötü durumda olduğunu anlamak için. Püf noktaları varsa söylermisiniz? Yardımlarınızı bekliyorum. Okuyup yardımcı olacak olan herkeze çok teşekkür ederim. Lütfen yardımlarınızı, bilgilerinizi esirgemeyin.

Arkadaşlar forumu kirletmemek adına msn'den de ulaşırsabilirseniz çok sevinirim gs.can.7@hotmail.com
İkinci elden anlamam ama 9000 km kesinlikle yalandır. 8 yaşında motor o kadar az yol yapmış olamaz.

schmarık
01 Temmuz 2012, 00:35
İkinci elden anlamam ama 9000 km kesinlikle yalandır. 8 yaşında motor o kadar az yol yapmış olamaz.

Sende haklısın ama dediğim gibi ilk verdiği ilanda servis bakımlı olduğunu belirtmişti sahibi. Servise gittiğinde ne olduğu ortaya çıkar elbet.

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

Merhaba arkadaşlar. Ben hep buralardayım forumu takip ediyorum. Şimdi bir iki birşey yazıp, sorucam inşallah kızmazsınız. Yardımınıza ihtiyacım var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-bu-fiyata-bu-citir-91837869/detay/

Bu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. Motorun sahibi ilanı ilk yayınladığında 4.500 tl fiyarı vardı ve motorun km'sini 9.750 olarak yazmıştı. İlanın açıklamasında da olduğu gibi servis bakımlı yazıyordu. Motor şuanda 9.000 km olarak yazıyor ve karburatörünün değişmesi gerekliymiş ve 3.500 tl istiyor motora. Karburatörün neden dolayı değişmesi gerekir? Acaba motorunda bir problem olma olasılığı yüksekmidir? Görüldüğü gibi km'lerde bir birini tutmuyor ama bir yandan da servis bakımlı yazıyor. Olduda alma niyetine girdim. Bu model, km'de bir motor alınır mı? Karburatörünü sıfır orjinal olarak almak istiyorum ne kadara bulabilirim? Bu motorun karburatör sorununu hallettikten sonrada sorun yaşama ihtimalim çokmudur sizce? Yanımda illaki bir motorcu götürürüm. Ama olduda götüremedim nerelerine, neyine bakmam gerekir motorun iyi durumda yada kötü durumda olduğunu anlamak için. Püf noktaları varsa söylermisiniz? Yardımlarınızı bekliyorum. Okuyup yardımcı olacak olan herkeze çok teşekkür ederim. Lütfen yardımlarınızı, bilgilerinizi esirgemeyin.

Arkadaşlar forumu kirletmemek adına msn'den de ulaşırsabilirseniz çok sevinirim gs.can.7@hotmail.com

Bir ara burda bizim forumda forewer diye bir arkadaşımız vardı. Kendisi 94 zzr250 kullanıcısıydı. Tanıyan varmıdır forewer'ı? İletişim için msn'i lazım bana. Erdem abi overcloud felan buralardaysalar onlar tanır.

KeaSH-07
01 Temmuz 2012, 01:40
onun kmsi 9000 se bende bred pitim :D

ejlover
01 Temmuz 2012, 01:52
@rio_mavi

Abi dizlikleri ya da onlarin surttugu yeri bosuna kaplatma surtunmeden parlar once sonra yirtilir fazla dayanmaz. Dizligi kaplatacaksan da tutmayabilir zaten o kadar kavisli yuzeyi. Bence ya korumali pantolon al ya da dizligi icten tak. Uste takilan dizlik durdugunuz yerde ya da cok cok cok cok dusuk hizda dusmeye karsi korur sizi ama onun otesinde hicbir seye yaramaz zaten.

atilla_hakan
01 Temmuz 2012, 02:04
Uğur hocam snn aldiğin led stop ve plakalığın linklerini atarmısın. Bu ay başında sipariş vermeyi düşünüyorum. Birde bu parçalari monte ederken herhangi bi sorunla karsılastın mı. Cevabın için şimdiden tşk ederim.

Zippo's
01 Temmuz 2012, 02:05
Sende haklısın ama dediğim gibi ilk verdiği ilanda servis bakımlı olduğunu belirtmişti sahibi. Servise gittiğinde ne olduğu ortaya çıkar elbet.

---------- Post added at 23:35 ---------- Previous post was at 23:32 ----------

Merhaba arkadaşlar. Ben hep buralardayım forumu takip ediyorum. Şimdi bir iki birşey yazıp, sorucam inşallah kızmazsınız. Yardımınıza ihtiyacım var.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-bu-fiyata-bu-citir-91837869/detay/

Bu ilandaki motoru almayı düşünüyorum. Motorun sahibi ilanı ilk yayınladığında 4.500 tl fiyarı vardı ve motorun km'sini 9.750 olarak yazmıştı. İlanın açıklamasında da olduğu gibi servis bakımlı yazıyordu. Motor şuanda 9.000 km olarak yazıyor ve karburatörünün değişmesi gerekliymiş ve 3.500 tl istiyor motora. Karburatörün neden dolayı değişmesi gerekir? Acaba motorunda bir problem olma olasılığı yüksekmidir? Görüldüğü gibi km'lerde bir birini tutmuyor ama bir yandan da servis bakımlı yazıyor. Olduda alma niyetine girdim. Bu model, km'de bir motor alınır mı? Karburatörünü sıfır orjinal olarak almak istiyorum ne kadara bulabilirim? Bu motorun karburatör sorununu hallettikten sonrada sorun yaşama ihtimalim çokmudur sizce? Yanımda illaki bir motorcu götürürüm. Ama olduda götüremedim nerelerine, neyine bakmam gerekir motorun iyi durumda yada kötü durumda olduğunu anlamak için. Püf noktaları varsa söylermisiniz? Yardımlarınızı bekliyorum. Okuyup yardımcı olacak olan herkeze çok teşekkür ederim. Lütfen yardımlarınızı, bilgilerinizi esirgemeyin.

Arkadaşlar forumu kirletmemek adına msn'den de ulaşırsabilirseniz çok sevinirim gs.can.7@hotmail.com

Bir ara burda bizim forumda forewer diye bir arkadaşımız vardı. Kendisi 94 zzr250 kullanıcısıydı. Tanıyan varmıdır forewer'ı? İletişim için msn'i lazım bana. Erdem abi overcloud felan buralardaysalar onlar tanır.

2004 model 9 binde.benim motorum 2011 model o km de :)

atilla_hakan
01 Temmuz 2012, 02:23
Arkadaşlar Sizde var mı bilmiyorum ama bu ön tekerden gelen vıy vıy sesi beni delirtmeye başladı. iş yerinde bakımcı arkadaşlara danıştım. Ön disk çizilmiş ondan yapabilir diye cevaplar aldım. Birisi zımpara çekerek yapabilirsin dedi. Birisi ise tam tersi zımparayi sakın kullanma git bir tornacıya o halleder dedi. Ne kadar sağlıklı bilgiler tam karar veremedim. Sizin başınızda da bu sorun var mı.

ccman
01 Temmuz 2012, 03:58
ikinci olarak söylemek istediğim bir özlü söz var dostum :) bunu sana özel mesaj olarak atacagım :)

yarıldım gülmekten.harbi haklısın :queen:



Arkadaşlar Sizde var mı bilmiyorum ama bu ön tekerden gelen vıy vıy sesi beni delirtmeye başladı. iş yerinde bakımcı arkadaşlara danıştım. Ön disk çizilmiş ondan yapabilir diye cevaplar aldım. Birisi zımpara çekerek yapabilirsin dedi. Birisi ise tam tersi zımparayi sakın kullanma git bir tornacıya o halleder dedi. Ne kadar sağlıklı bilgiler tam karar veremedim. Sizin başınızda da bu sorun var mı.

o sesin ön tekerden geldiğine eminmisin.depo sesi olmasın ?

Frank Lucas
01 Temmuz 2012, 14:06
atilla haknan o ses bende de var hacı ömrümden ömür yedi :)

ccman,bakımda depoyu söktüler depoyu elime alıp salladığımda ağlayan bir çocuk gibi ses yapıyor auuuu ııııuuuuu bu ses başka bide ön taraftan gelen gıy gıy sesi var :) cıvıl cıvıl motorumuz var anasını satim :)

ibopaşa
01 Temmuz 2012, 14:29
https://www.facebook.com/photo.php?v=1888777587774&set=vb.111398552216389&type=2&theater

Arkadaşlar izledim çok etkilendim paylaşmak istedim bu adamlar harbiden ölümle alay ediyor:queen:

ejlover
01 Temmuz 2012, 15:03
Uğur hocam snn aldiğin led stop ve plakalığın linklerini atarmısın. Bu ay başında sipariş vermeyi düşünüyorum. Birde bu parçalari monte ederken herhangi bi sorunla karsılastın mı. Cevabın için şimdiden tşk ederim.

Hocam stoplar CustomLED ama plakalik iptali hatirlamiyorum, ebay'den almistim.

Stop icin google'a yaz direkt web siteleri cikiyor adamlarin ;)

Hic sorun yasamadan takmistim birebir oturuyor parcalar ;)

medsul
01 Temmuz 2012, 15:15
Uğur hocam snn aldiğin led stop ve plakalığın linklerini atarmısın. Bu ay başında sipariş vermeyi düşünüyorum. Birde bu parçalari monte ederken herhangi bi sorunla karsılastın mı. Cevabın için şimdiden tşk ederim. http://www.customled.com/products/integrators/2009_2010_2011_Kawasaki_Ninja_/2009_2010_2011_kawasaki_ninja_250r.htm
Uğur Hocanın aldığı parçaları ezberledim nerdeyse :)

ejlover
01 Temmuz 2012, 16:05
http://www.customled.com/products/integrators/2009_2010_2011_Kawasaki_Ninja_/2009_2010_2011_kawasaki_ninja_250r.htm
Uğur Hocanın aldığı parçaları ezberledim nerdeyse :)

Arkadaslar LED stop alacaksaniz hic baska alternatiflere gitmeyin bosuna. R1 icin bile bu markayi oneriyorlar heryerde. Pek cok test v.s. var en parlak en kaliteli stop olarak tum marka model motorlarda bu marka ilk sirada yer aliyor. Ben inanilmaz memnun kalmistim; R1e de yine burdan alicam. Yalniz beraberinde Relay'i de alin sinyaller icin ;)

On LED sinyallerle beraber hizli yanip sonme, gostergedeki isigin yanik kalmasi, 4lu yanma sorunlarina karsi su iki parcalik opsiyonlardan birini de secin mutlaka ;)
http://www.customled.com/products/flasher_relay/flasher_relay.htm#LayoutRegion14LYR ve http://www.customled.com/products/250R_diode_kit/250r_diode_kit.htm

ya da

http://www.customled.com/products/load_equalizer/load_equalizer.htm ve http://www.customled.com/products/flasher_relay/flasher_relay.htm

Ilk kombinasyon yeni cikmis. Ben alirken yoktu o parcalar. Ben ikinci opsiyonla cozmustum sorunlari (bu sorunlar hangi marka olursa olsun LED sinyal kullandiginizda ortaya cikiyor bu markanin falan bir sorunu degil bu arada).

Pain
01 Temmuz 2012, 17:24
https://www.facebook.com/photo.php?v=1888777587774&set=vb.111398552216389&type=2&theater

Arkadaşlar izledim çok etkilendim paylaşmak istedim bu adamlar harbiden ölümle alay ediyor:queen:

Yok artık,düşen ölmüş herhalde,nasıl bir yarış bu...

enginar
01 Temmuz 2012, 20:56
Bandırma'da siyah ninja gördüm 10 AHS burda mı acaba?

atilla_hakan
01 Temmuz 2012, 22:32
yarıldım gülmekten.harbi haklısın :queen:




o sesin ön tekerden geldiğine eminmisin.depo sesi olmasın ?

ccman ön diskten geliyor eminim. Depodaki ses kesildi bende. Napsam disk mi alsam yoksa tornacı işimizi görürmü tam karar veremedim.

hayvan
02 Temmuz 2012, 00:14
ccman ön diskten geliyor eminim. Depodaki ses kesildi bende. Napsam disk mi alsam yoksa tornacı işimizi görürmü tam karar veremedim.
Bende de vardı, disk / balata yağlanmış olabilir. Sprey de kesmeyebilir. Kullan motoru; fren yap. Geçebilir

ccman
02 Temmuz 2012, 02:24
ccman ön diskten geliyor eminim. Depodaki ses kesildi bende. Napsam disk mi alsam yoksa tornacı işimizi görürmü tam karar veremedim.

arkadaşım şimdi diskin durumunu ben gözümle görmeden sana bir şey diyemem.diskin yüzeyinde derin çizikler varmı ? önden bakınca diskte eğilme vs bir durum varmı? kullanılan diskin markası var mı kaliteli mi çakma mı vs vs.bunları senin fiziksel olarak kontrol etmen gerekir.
ya da şu olabilir,balatanın içinde metal gibi sert bir cisim vardır bir süre sonra sesi kesebilir.balata spreyi sık dene olmadı bir süre daha kullan bir ustaya ya da kendin sökerek balata ve disk yüzeyini kontrol ettir.
bana kalsa çokta dert edecek bir şey değil.benimde arka balatadan ses geliyor ben üzerine cıkıp zıpladıkça.marşa basıp öyle biniyorum o sesi duymuyorum :)

neyse

yarın hayırlı bir haber bekliyorum eğer iş olursa nincaa gider.r6 gelir.olmazsa da yarından itibaren motor satılık.
daytona ya uğradım siyah r6 halen satılmamış.şeytan kaçtı içime yine.:pl:

Serk21
02 Temmuz 2012, 03:03
ccman ön diskten geliyor eminim. Depodaki ses kesildi bende. Napsam disk mi alsam yoksa tornacı işimizi görürmü tam karar veremedim.

dostum izmit gölcük taraflarına yolun düştüğünde buluşalım senle çözelim o sesi

_ToLGa_
02 Temmuz 2012, 03:03
Arkadaşlar hepinize merhaba bende Ankaradayım Çayyolu'nda oturuyorum. Planladığım şeyler yolunda giderse 2 haftaya kadar 0 km ninja 250r sahibi oluyorum aslında beyaz rengine hastayım ama ne yazıkki sadece siyah ve yeşil varmış 2012 lerde neden bu kadar az renk seçeneği var anlayamadım çok üzücü oldu benim için..

Belki bayilerden birinin elinde kalmış bi beyaz olur diye umuyorum 2011 model ama aynı zamanda almışken 2012 model almak daha iyi olur tabi. Yeşil renk alıcam gibi gözüküyor.

Daha önce 125-250cc olmak üzere 4 farklı motora sahip oldum ancak ailemden gizli biniyodum artık belli bi yaşa gelince insan kendine yediremiyo tabi oturup konuştum aileminde hiç istekli olmayan ama aynı zamanda banada güvendikleri için sahip oldukları rızasıyla alıcam motorumu inşallah..daha büyük cc lere ikna edemediğim için ninja da anlaştık :)

Modifiye parçaları olsun teknik konular olsun bende sohbetlerinizde artık bulunmayı umuyorum herkese kazasız km ler :) daha anlatıcağım ve sorcağım çok şey var aslında ama siparişi vermeden anahtarı elime alıp bismillah demeden başlamıyım şimdilik inşallah diyorum şans dileyin :)

rio_mavi
02 Temmuz 2012, 04:35
ccman ön diskten geliyor eminim. Depodaki ses kesildi bende. Napsam disk mi alsam yoksa tornacı işimizi görürmü tam karar veremedim.

ati balatalardandır o. taş kaçmıştır. bi sök balataları iyice spreyle geri tak,diskide spreyle iyice sil. çözüme ulaşıcağına inanıyorum. disk kolay kolay yamulmaz. yamulsada ses dışında kendini sürüşte belli eder heralde. ya en kötü kawasaki servise gösterirsin son care. ama bence öyle tornacı mornacı olayına girme bence.bir sorun varsada emin ellerde onart ya da git sıfır diskle değiştirt bence.sonuçta can bu...

sedici
02 Temmuz 2012, 08:52
diskte problem olsa fren yapınca hissedersin ya kafa sallar motor yada fren maneti eline vurur ince ince, muhtemelen balatana toz taş vs kaçtı, temizleyebiliyorsan temizle/temizlet yoksa dert etme geçer

dreamkiller
02 Temmuz 2012, 11:13
https://www.facebook.com/photo.php?v=1888777587774&set=vb.111398552216389&type=2&theater

Arkadaşlar izledim çok etkilendim paylaşmak istedim bu adamlar harbiden ölümle alay ediyor:queen:

paşam ne ettin yahu nasıl bir yarıs o :) vuuhuu izlerken terledim ama süpermiş.. :)

valla o ses gecmiyor arkadaslar benim kız nazlı bir süre geciyor sonra baslıyor sonra kendiliginden geciyor baslıyor ......vb sacma sapan durumlar.. ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam.. aaa yetti ama bu ne yahu tam kare ası kurduk diyoruz önce ejlover sonra sen.. gelmim oraya bak :)

Rio satak motorları birer tane triportör alak bunlara inat dostum :) tıy tıy gezeriz her yere :)

atid
02 Temmuz 2012, 13:06
https://www.facebook.com/photo.php?v=1888777587774&set=vb.111398552216389&type=2&theater

Arkadaşlar izledim çok etkilendim paylaşmak istedim bu adamlar harbiden ölümle alay ediyor:queen:
bu adamlar motoru yemiş bütün çıkarmış sürmeye devam ediyorlar. o değil de motor o hızla zıplayıp yere temas edince yılan gibi kıvrılıyor :D

ejlover
02 Temmuz 2012, 13:23
Arkadaşlar hepinize merhaba bende Ankaradayım Çayyolu'nda oturuyorum. Planladığım şeyler yolunda giderse 2 haftaya kadar 0 km ninja 250r sahibi oluyorum aslında beyaz rengine hastayım ama ne yazıkki sadece siyah ve yeşil varmış 2012 lerde neden bu kadar az renk seçeneği var anlayamadım çok üzücü oldu benim için..

Belki bayilerden birinin elinde kalmış bi beyaz olur diye umuyorum 2011 model ama aynı zamanda almışken 2012 model almak daha iyi olur tabi. Yeşil renk alıcam gibi gözüküyor.

Daha önce 125-250cc olmak üzere 4 farklı motora sahip oldum ancak ailemden gizli biniyodum artık belli bi yaşa gelince insan kendine yediremiyo tabi oturup konuştum aileminde hiç istekli olmayan ama aynı zamanda banada güvendikleri için sahip oldukları rızasıyla alıcam motorumu inşallah..daha büyük cc lere ikna edemediğim için ninja da anlaştık :)

Modifiye parçaları olsun teknik konular olsun bende sohbetlerinizde artık bulunmayı umuyorum herkese kazasız km ler :) daha anlatıcağım ve sorcağım çok şey var aslında ama siparişi vermeden anahtarı elime alıp bismillah demeden başlamıyım şimdilik inşallah diyorum şans dileyin :)

Şimdiden aramıza hoşgeldin ;) Bir ay önce bi baksaydın benim motor tam istediğin gibiymiş aslında ;) Neyse sağlık olsun. Umarım en kısa sürede gelir motorun :)

Ben de çayyolunda oturuyorum. Ankara MT (http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/10125-%5Bankara-mt%5D-motosiklet-grubu-1218.html) ile h.sonları geziler v.s. düzenleniyor. Seni de aramızda görürüz umarım motor gelince ;)

Onun haricinde modifiye/aksesuar v.s. soruların için de yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince çayyolunda ;)

elestirmen
02 Temmuz 2012, 13:58
merhabalar.geçen hafta 2011 model ninja aldım. yalnız acemiyim, koruma takozu almayı düşünüyorum. bu modele uyan ne tavsiye edersiniz?

ada2434
02 Temmuz 2012, 15:20
Slm Arkadaşlar,

2011 Model 8.900 km.Kawasaki Ninja 250 (siyah) motorum satılıktır.
İlgilenen arkadaşlar ilgili ilana bakabilir.

sahibinden.com / İlan No: 92399498

ccman
02 Temmuz 2012, 15:29
merhabalar.geçen hafta 2011 model ninja aldım. yalnız acemiyim, koruma takozu almayı düşünüyorum. bu modele uyan ne tavsiye edersiniz?

Benim şahsi tavsiyem "koruma takozu hem gerekli hem gereksiz"takmasan iyi olur.ben Takmadımda.
kısaca sebebini izah edeyim.koruma takozları motorları düşük süratlerdeki yan yatma,düşürme vs gibi durumlarda korurlar.(Motorda düşmeler en çok yavaş giderken olur.)ama yüksek süratlerde motor düşerse koruma takozları şase ya da motor bloğuna bağlandıkları için şaşede yamulma ya da motor bloğunda çatlak,parçalanmalara sebep olurlar.bu da sana 1grenaj parası yerine yamulan kırılan şase ve buna bağlı zararlar ve ya komple motor parasına patlayabilir.
şimdi kendin yukardaki açıklamalara göre kararını verebilirsin.
saygılar

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------


Slm Arkadaşlar,

2011 Model 8.900 km.Kawasaki Ninja 250 (siyah) motorum satılıktır.
İlgilenen arkadaşlar ilgili ilana bakabilir.

sahibinden.com / İlan No: 92399498

hayırlı satışlar

bu da benim ilan :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-4000-tl-aksesuarli-92391414/detay

NE İHTİYAÇTAN NE DE ACİL satılıktır.
Kawasaki ninja 250r aldığında ORJİNAL hali ile kullanacak arkadaşlar bu motor ile ilgilenmesinler LÜTFEN. bu motor size uymaz ;)
ama dersenizki ben zaten ninja 250r alıp bunu kaliteli malzemeler ile modifiye edeceğim diyenler buyursunlar.
Yamaha R6 kullanıcısıyım.tekrar 600cc ye dönüş yapacağım.;
r6 için 5 ocak ta Daytona Motor a kapora verdim mart 15 e kadar siyah r6 bekledim,siyah renk gelmeyince sezonda başladığı için daha fazla bekleyemedim 12bin e ninja 250r aldım.sadece ofis ev arasında binildi,ne mahmutbey gişelerden ne de köprü geçtim.bana göre bu motor ile (r6 dan sonra)uzun yol bitmez. ama şu bir gerçek;şehir içi trafikte r6 dan daha kıvrak ve yormaz.keyiflidir. işin kısaca özeti bu.

Motoru Daytona dan alıp 6km kullanıp kabataştaki Buz Motor da Michelin Power Pure 2CT (çift hamur) latik taktıp eve getirdim.Motorda papucun (lastik) sağlam olacak,parasına acımayacaksın der abilerimiz.
stok lastikleri( IRC) orjinal hava filtresi,kuyruk,arka sinyaller,zincir muhafaza ve egzos yeni sahibine verilecek.
yapılan diğer işlemler ve fiyatları aşağıdadır;
14-03-2012 Trafik çıkışlı
Michelin Power Pure 2CT;950tl orjinalinden 1kg daha hafif (buz motor) arka:160x60x17 ön:120x60x17
kuyruk iptali,140tl (motobakkal)
karbon desenli arka sinyaller;35tl (motobakkal)
Karbon Akrapovic slipon egzos;1000tl orjinalinden 3kg daha hafif.(daytona motor) ***videosu eklenecektir.
Amyant egzos borusu kaplama;20tl (paşaoğlu team)
arka çamurluk zincir koruma dahil 100tl (greanaj net)
Givi HPS 9000 kask ,(2.el)renkli ve beyaz vizör.480tl (daytona motor-yusuf bey) bu kask Kawa için özeldir.bulamazsınız.arayın ;)
ön çamurluk uzatma,25tl (grenaj net)
3M karbon kaplama,280tl (Aksaray ve Maslak ta yapıldı)
özel Ninja 250r yazan manetler 250tl ( BRN motor )
rizoma elcik ve barends,387tl (feyizoğlu motor)
koltuklar karbon desenli winil kumaş kaplama.150tl (motobakkal)
K&N hava filtres(i,160tl daytona motor)
karbon arka kaldırma aparatı.30tl (ebay)
Toplam:3997 tl
benim yapacağım en son şey ve yeni sahibine kalan K&N yağ filtresi ve duble buble cam takmaktır.
motorun rodajı halkalı atakent & tarabya arasında (E6) yapılıp ilk 800km ye kadar 4000 d/d ve 1600km ye kadar 6000 d/d özeni gösterilerek yapılmıştır..ilk yağ değişimi (daytona motor) 800 de (yamalube) ve 5000 bakımına kadar beklenmeyip 2800 km de (yamalube) bir değişim daha yapılmıştır.bu 3.sıfır motorum rodaj ile ilgili tecrübem var.rodaj da binilip çocukça gaz basılmadı.
Motorla ilgili saçma sapan ve çocukça tekliflerde bulunmayınız.takas içinse 2011 üzeri 600 cc ile ve ya elinizde sıfır 2012 R6 varsa konuşuruz ;)
motorla ilgili daha ayrıntılı bilgi isteyenler motosiklet net adresinde ninja 250r konusunda ccman id ile motoru takip edebilirler.
motor başında pazarlık sünnettir.ama kimsenin hakkı kimseye geçmeyecek.hesap yukarda.yalan yok,ara sor.bu yüzden;çakallar ölücüler parası ve ciddi olmayan gitsin kova kürek alıp kumda oynasın.fiyat pahalı diyen gitsin cebine göre baksın.
Motor hafta içi mesai saatlerinde Tarabya da (harita ekli)
hafta sonu halkalı atakent 1.etap ta görülebilir.
Allah herkezin gönlüne göre versin.

Saygılar

ilan güncelleniyor.

_ToLGa_
02 Temmuz 2012, 15:45
Şimdiden aramıza hoşgeldin ;) Bir ay önce bi baksaydın benim motor tam istediğin gibiymiş aslında ;) Neyse sağlık olsun. Umarım en kısa sürede gelir motorun :)

Ben de çayyolunda oturuyorum. Ankara MT (http://www.motosiklet.net/forum/mt-il-gruplari/10125-%5Bankara-mt%5D-motosiklet-grubu-1218.html) ile h.sonları geziler v.s. düzenleniyor. Seni de aramızda görürüz umarım motor gelince ;)

Onun haricinde modifiye/aksesuar v.s. soruların için de yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiğince çayyolunda ;)

Hocam ayıp ediyosun senin motoru kaçırırmıyım hiç :) zamanında bakıyodum senin motorun topic ve satılık ilanına hatta md de baya zan altında bıraktılar seni yok amma abartmışsın altı üstü 250cc abartma vs. sanki 600cc altındakiler motor değilmiş gibi :) senin motoru o ara almayı düşünemiyodum çünkü planlarım bir anda değişti :)
senin motor gerçekten tam istediğim gibiydi hatta modifiye listeni bilgisayarıma kaydettim bile zamanında hala duruyor :) yoshimura TRC bitirici nokta zaten. ben bi hayırlısıyla alırsam senden çok bilgilenmeyi düşünüyorum üstat :)

Aslında Ankara MT buluşmalarına şuan da katılabilirim keeway supershadow 250 var bende :) onuda satıyorum aslında malum ninja varken onun yüzüne bakmayacağım için supershadow u modifiye ve koruma bütçesi yapmaya karar verdim :) ilanınıda koyayım hatta motorumu tanıtmak amaçlı ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-masrafi-yok-temiz-bakimlari-tam-az-kullanilmis-90244183/detay/

bassturbin
02 Temmuz 2012, 16:12
Selam arkadaşlar, iki kişi bu motorun çekişi nasıldır?

atid
02 Temmuz 2012, 16:44
racing için başlangıç motoru olarak düşünüyorum arkadaşlar. direk 600cc den başlamanın iyi sonuçları olmadığını okuyarak öğrendim. piyasası da iyiymiş sanırım ninjanın. ustalaştıktan sonra satıp 600 e geçerim diye düşünüyorum. çok estetik motor ama giriş için pahalı geldi bana. uzun bir süre daha ertelemem gerekecek sanırım. para biriktirmem şart :/

ccman
02 Temmuz 2012, 16:52
ccman sende satarsan motoru bende satıp CBR 954 RR, VFR 800 yada 2006 zx10r bakacam.. aaa yetti ama bu ne yahu tam kare ası kurduk diyoruz önce ejlover sonra sen.. gelmim oraya bak :)

Rio satak motorları birer tane triportör alak bunlara inat dostum :) tıy tıy gezeriz her yere :)

TIY TIY ? teeeeyy teyyyy hobbaaaaa koptum sağol.:)))))
aslında satmak istemiyorum motoru:pale:.kredide almak istemiyorum.:pale:belkide biraz daha binerim o arada cupkayı ayarlar bunu yine işe git gel için kullanabilirim.bir tane de gazlamalık olur.
dostum ilanda ebay den aldığın kaldırma aparatları için seni referans verdim haberin ola.:thumleft:

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:46 ----------


Selam arkadaşlar, iki kişi bu motorun çekişi nasıldır?

iki kişi de bu 2 kişi 200 kg da olabilir:mrgreen:
tecrübe ettiğim;toplamda 95 kilo da mermi,150 kilo da tatmin edici.üstü kiloya bir şey diyemem denemedim.

ejlover
02 Temmuz 2012, 17:13
Hocam ayıp ediyosun senin motoru kaçırırmıyım hiç :) zamanında bakıyodum senin motorun topic ve satılık ilanına hatta md de baya zan altında bıraktılar seni yok amma abartmışsın altı üstü 250cc abartma vs. sanki 600cc altındakiler motor değilmiş gibi :) senin motoru o ara almayı düşünemiyodum çünkü planlarım bir anda değişti :)
senin motor gerçekten tam istediğim gibiydi hatta modifiye listeni bilgisayarıma kaydettim bile zamanında hala duruyor :) yoshimura TRC bitirici nokta zaten. ben bi hayırlısıyla alırsam senden çok bilgilenmeyi düşünüyorum üstat :)

Aslında Ankara MT buluşmalarına şuan da katılabilirim keeway supershadow 250 var bende :) onuda satıyorum aslında malum ninja varken onun yüzüne bakmayacağım için supershadow u modifiye ve koruma bütçesi yapmaya karar verdim :) ilanınıda koyayım hatta motorumu tanıtmak amaçlı ;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-keeway-masrafi-yok-temiz-bakimlari-tam-az-kullanilmis-90244183/detay/

Hocam tam gezilere uygun motor. Takip edin sayfayı da geziyi kaçırmayın ;)

gurcano
02 Temmuz 2012, 18:42
Selam arkadaşlar, iki kişi bu motorun çekişi nasıldır?

Motorun çekişi iyidir de arkadakinin kıçı 15 dakka sonra uyuşmaya başlıyor. Artçıların pek sevmediği bir motor... Eğer tırsak bir artçı ise sırt çantası gibi yükleniyor sana, gayet yorucu oluyor.

ejlover
03 Temmuz 2012, 00:18
Motora ilk bıcı bıcısini yaptırdım :flower:

http://e1207.hizliresim.com/z/2/95lc7.jpg

2 saatimi aldi yikamak, on kisimlar cok girintili/cikintili deli etti biraz. Ninja 250yi yikamak cok daha kolaydi :pale:

Bu arada bendeki ayak pompasi lastikleri sisiremedi. Arka 42psi olmaliydi ama ayak pompasi 38de kaldi. Sinir ve hirs sonucu cikti oraya kadar da ama sonunda pompayi parcaladim sinirlenip :pr: Neyse ilerde cc buyultecekler ve pompa almayi dusunenler direkt elektrikli kompresorlu bi sey alsin simdiden :cat:



Bu arada daha onceden soz verdigim 250den 1,000lige geciste yasanan ilk izlenimleri yazayim hazir vakit bulmusken arkadaslar :wiinkk:

Oncelikle motora baslayali 1 yil oldu. Ninja 250 ilk motorumdu. Guvenli Surus, Ileri Surus ve California Superbike School Level1&2'yu aldiktan sonra ve kendime hakim olacagimdan emin olduktan ve motora hakimiyetimde sorun yasamadigimi gordukten sonra cc buyultmeye karar verdim. Tecrube seviyeniz ne olursa olsun gerekli egirimleri almadan kimseye tavsiye etmiyorum :rendeer:

Bunlari acikladiktan sonra 250-1,000 ilk izlenimlere geleyim. Oncelikle motor hala rodajda o yuzden henuz tam gucuyle yuz yuze gelmedim bunu da belirtiim.

250den 600e gecmek en mantikli isti. O zaman neden 1,000e atladin derseniz guc modu ve Cekis kontrol sistemine guvendim. Bunlar olmazsa olmazlardi boyle bir geciste ki sizler icin de olmali direkt atlayacaksaniz, nedenini birazdan aciklayacagim. Bu kriterler altinda japonlardan Honda direkt elendi cunku guc moduna bile sahip degildi. Suzuki'de de cekis kontrol yoktu. Geriye Kawa ve Yamaha kaldi. Kawa malzeme kalitesi olarak bir tik daha yukarda ama ben gorsel zevkime gore karar verdim, bir baskasi da gider ZX-10R alir bi sey diyemem :) Kawanin bir avantaji da ABS olmasi opsiyonel :wiinkk:

Direkt 1,000e atlayacaksaniz arkadaslar Cekis kontrol olmazsa olmazi olmali kriteriniz. Cunku cidden basiniza ozellikle ulkemizin yollarinda ciddi sorunlar acabilirsiniz. Mesela kalkis aninda ninjalarimiz kafa kaldirmiyor ama litrelik makina bunu yapiyor. Yapsin ne guzel mi? Ninjada cogumuz dizlerle cok cok siki tutunmuyoruz motora dik oturusun verdigi rahatlikla (hizlaninca yatiyoruz ya dediniz ama o ayni sey degil). Motorun onu kalktigi anda geri kayarsiniz ve tek tutanak noktaniz gidon kalir. Sag elimizde ne var? Gaz. Dikilen motorda gazi tutan el naapar mecburen? Gazi acar. Gaz daha da acilinca noolur? Tepetaklak dusersiniz motorla beraber, ya da birakir popo ustu oturur asfalta (umarim full ekipman vardir cunku bu sirada motor coktan min 60km'ye ulasmis olacak) motorun onunuzde nasil asfaltta ordan oraya vurdugunu seyredersiniz. Ya da motorun onunu sogukkanlilikla indirirsiniz ki bu sirada da arka tekerle ayni hizada inmezse cirpma yapar ki 250den ilk 1,000e gecmis biri olarak buyuk bir ustalik ve sogukkanlilikla buna aldiris etmeden, gidona yuklenmeden hafif gaz acarak motorun kendini dengelemesine izin verip yolunuza devam edersiniz (dedigim gibi egitim sart). Iste cekis kontrol bunu engelliyor. Motora, gaz tepkisine v.s. alisana kadar cekis kontrolu en ust seviyede tutup zamanla azar azar indirirsiniz ve bu tarz tepkilerle basa cikmayi ogrenirsiniz cunku motor daha evcil davranir (bu arada R1de 7seviyeli cekis kontrol var ama Kawa'da sanirim 3-4seviye onu pek bilemiyorum). Kafa kaldirma isin bir boyutuydu.

Ninjalarimizla viraj icinde istedigimiz gibi gaz acip hizlanabiliyoruz dii mi? Hatta gazi koklesek bile efendi efendi cikiyor virajdan (orjinal lastikleri degistirdigimiz varsayimizya konusuyorum). 1,000lik alette gaz kolu resmen dokunmatik (guc modu olmasina ve en dusuk gucu sergileyen islak yol modunda bile)! Dedigim gibi dusuk gucte bile gazi 1mm fazla acarsaniz arka direkt kendini birakiyor. Cekis kontrol hayatinizi kurtariyor bu durumda. Basima geldi ordan billiyorum. En dusuk gucte hafif yatikken cekis kontrol de sonuna kadar acikken biden gazi biraz fazla actim ustunden gectigim bir tumsek nedeni ile arka cok cok hafif sallandi ve cekis kontrol devreye girip kurtardi durumu. Ya olmasaydi? Tumsekten gecmek de sart diil biraz fazla actiginiz anda arka birakir. Naapicaksiniz? Gazi mi kapiicaz? Bu sefer motor naapar direkt diklesir. Bu neydi? High-Side Crash! (Egitim onemliydi dii mi :P) Siz havada suzulurken motor yine kendini parcalamaya koyulacak. Cekis kontrol burda da hayatimizi kurtardi. Guc modu tek basina yeterli mi? Pek degil..

Gazi acmayiz yatikken, kalkista da sakin kalkariz, ani hizlanmalardan kaciniriz motora alisana kadar diyebiliriz. Inanir misiniz? Ben kendim desem de inanmam ki emin olun o gucu hissedince ne yemin ne soz kaliyor ;p Ki bi de madem bunlari yapmayacaksiniz o zaman neden litrelik motor aliyorsunuz? Neyse eninde sonunda 250den 1,000lige gecmenin gaziyla (hele bi de ikinci el aldiysaniz ve rodaj gibi bir derdiniz yoksa) cekis kontrol olmamasi hayatiniz pamuk ipligine bagli demektir.

Umarim 250den 1000e direkt geciste neden cekis kontrol ve guc kontrolu tavsiye ettigimi anlatabilmisimdir. Eger bunlar olmayacaksa almayi dusundugunuz motorda 600luk alin. Cekis kontrol ve guc modu olan bir 1000lik ikisi de olmayan bir 600lukten eger kendinize de hakim olabileceginizden emin olabiliyorsaniz bana gore daha guvenli. Bu benim gorusum.

H.sonu ciktigimiz gezide bu arada hayatimin ilk TankSlapper olayini yasadim. 140-160 arasi bir hiza ivmeleniyordum ve yolda pes pese gelen bozukluklar vardi. Tamamen deponun uzerine yatmis olmam, motoru bacaklarimla tutmama ve gidona hicbir bicimde yuklenmemis olmama (ki yukleniyor olsaydim tum guvenlik elektroniklerine ragmen su an bunlari yaziyor olamayabilirdim) ve motor rodajda olmasina ragmen (max 7,000devir) ivmelenmenin hizi (motorun gucu) nedeni ile o yol bozuklugu tankslapper'i baslatti ve ben debriyaja uzanip sikana kadar (egitim kesinlikle sart) elektronik gidon amortisoru ve cekis kontrol isini yapti ve dengeledi motoru. Asiri zorluyor muydum? Hayir. Cok mu hizliydim? Hayir. Surucu kaynakli bir hata mi vardi? Hayir. Motorun guvenlik sistemleri yeterli miydi? Evet! Burdayim hala :cat:

Bunlar arkadaslar sizlere kendimce onerilerimdi. Katilirsiniz katilmazsiniz bilemem ama en azindan aklinizda bulunsun :wiinkk:

Simdi gelelim olayin keyifli eglenceli yanina; Ninja250 ile R1 arasinda ne farklar var? Insan neler hissediyor? :)

Marsi bastiginiz anda olay kopuyor bi kere o sesi duyunca :) Sirali 4 silindir sesi olmamasi benim icin en buyuk cekinceydi bu motoru alirken ama kendi sesi bi baskayis cidden. Acayip bi haz ve guc duygusu veriyor insana. Cok daha oturakli ve guclu bir seymis gibi geliyor ;)

Ikincisi oturus pozisyonu bana cok daha rahat ve oturakli geldi. Ninja250 biraz fazla alcak ve ince. Bacakla tutmak cok daha zordu motoru ve ayaga kalktigimda seleden ayriliyordum motor bacaklarimiin arasinda oynuyordu (1.78 boyundayim). R1 ile dururken de giderken de motora cok daha iyi tutunuyorsunuz ve hakim oluyorsunuz. Ozellikle dururken kalin lastigin de etkisi ile motor daha dengeli ve stabilduruyor.

Ivmelenme? Henuz rodajda olmasina ragmen inanilmaz. Henuz yaris moduna alip denemedim bile ama gectim standard modu yagmurlu modda bile cok cok cok tatminkar bir ivmelenmeye sahip. Cekis kontrol devreye girse bile motor ivmelenmeye devam ediyor ve kayma yapmiyor. Ninja250de seri kalkista 1-2-3. viteslerde her degisimde popo sallayip yusuf yasatan yolda bile cok cok daha seri ve kuvvetli bir ivmelenme yasatip ip gibi cizgisini Ninja250deki gibi yusuflatmadan koruyor. Rodaj bitince daha detayli yazarim ;)

Viraj keyfine gelince. Motor inanilmaz bir guven veriyor insana virajlarda. Oldukca oturakli ve dengeli. Ninja250 ile 80 limitle girdigim viraja (ustunde arkayi birakma hissi yasiyordum) 100 ile girdigimi farkettim ve en ufak bir endise yasamadim (cok buyuk bir ihtimalle daha da yuksek suratlerle rahatlikla girilebilir). Ama bir dezavantaji daha az esnek olmasi. Ninja250 cok daha esnek virajda. Daha hizli bir bicimde ordan oraya yatirabiliyorsunuz. R1de daha kontrollu olmak zorundasiniz. CSS kursunu almamis olsam cidden motorla bogusuyor olurdum virajlarda (egitiiiiimmmm).

Guvenlik onlemi haricindeki elektroniklere gelirsek, hayat onlarla guzelmis. Tek basina saat bile hayatimi kolaylastirdi resmen. Yol bilgisayari ozellikle gezilerde ve benzin durumunuzla ilgili cok ise yariyor. ShiftLight da ozellikle rodajda cok kullanisli (yarislarda-ozellikle drag zaten olmazsa olmaz). Gosterge paneli kontagi cevirdiginiz anda sizi kamciliyor, ona bakmak bile mutlu ediyor insani :) (ZX-10Rda bunu yasayamazdim mesela; zevk meselesi tabii :P)

Trafige gelirsek kesinlikle Ninja250nin esnekliginin yanina yaklasamaz. Motor 206 kilo. Ninjalarimiza gore fazla fark yok gibi gelebilir aradaki fark ama inanin dusuk hizda motoru yatirdiginizda buyuk bir fark yarattigini anliyorsunuz. Belli bir acidan sonra motoru biri yere dogru cekiyormus gibi oluyor. O nedenle trafikte zipir zipir aralara dalamiyorsunuz. Gidon acisi ve tam sag solda manevra zorlugu da isin diger boyutu. O nedenle noolur noolmaz mutlaka topuzlarinizi taktirin ;)

Konfora gelecek olursak (isi haric ona sonra gelicem) bana gore Ninja250ye gore cok daha rahat. Oturus pozisyonundan bahsetmistim ama amortisorler cok seyi degistiriyor. Bi kere takir tukur etmiyor bu bir; ikincisi de yoldaki engelleri cok cok daha az aktariyor size. Buna ragmen viraj performansi da cok iyi. Yani hem konfor hem yol tutus olarak arada daglar kadar fark varmis diyorsunuz. Amortisorlerin her turku ayarlarini kendinize gore Ninjaya gore daha detayli bir bicimde yapmaniz mumkun.

Isinma olayina gelirsek, trafikte kullanilmak icin kesinlikle yapilmamis bu aletler. Motorun uzerine cikmadan her zaman rolantinin dusmesini beklemisimdir. Bunda da oyle yapiyorum ama bir fark var R1in o isiya ulasmasi birkac saniye suruyor :) Aaaa supermis yaw diyip atliyorsunuz motora ama sonra o isi yukselmeye devam ediyor. Trafikte biraz oyalanirsaniz (durmaktan bahsetmiyorum 50-60km ile gidip kisa dur kalklardan bahsediyorum) kisa surede 105 dereceye cikiveriyor motor ve fan aciliyor. Sonra da zaten sizi bi ates basiyor ki sormayin. Bu motorla trafik icin degil kesinlikle. 1.viteste motorun takirdamadan atlayip ziplamadan debriyaji tam birakip gidebildiginiz hiz 45-50km civari arkadaslar. Onun altinda dbriyaji sikmaniz lazim ki buna baski balata dayanmaz. Burdan dusunun siz artik. Ninja250ye gore beni sasirtan bir diger sey de yine isi ile ilgili. Uzun yol da yapsaniz motor cidden cok isiniyor. Oyle ki bi sure sonra bacaginizin motora degen diz kisimlari yanmaya basliyor. Durdugunuzda on gidonun metalinden saseye, depoya her yan el degmeyecek isilara ulasiyor. Bunun da olmamasi icin sanirim 200un altinda gitmemek lazim : )


Benim aklima gelenler simdilik bunlar :) Umarim ilerde cc buyultmek isteyen arkadaslara bir faydasi olur. Herkese kazasiz belasiz keyifli surusler :king:

---------- Post added at 23:18 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

Amma yazmisim yaa :s Niye yoruldum diyorum :) Bu arada imla ve gramer hatalari affola arkadaslar :rendeer:

ogi
03 Temmuz 2012, 00:23
ejlover çok güzel anlatmışsın en ince detayına kadar gerçekten ağzına sağlık.... tekerin hep düz bassın ...