PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 [111] 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182

ejlover
15 Haziran 2012, 17:45
Keşke 50.yıldan vazgeçmeseydin, daha şık duruyor :)
Tabi karar senin :) Ben beyaz bulursam haber verir, görevimi yaparım :thumleft:

Ben de 50.yil diye yola ciktim ama yakindan detayli inceleyince vazgectim. Tum desenler bildigimiz sticker seklinde. Kirmizilar hadi neyse de carbon gorunumlu gibi yapilmaya calisanlar cidden cok cok basit gosteriyor motoru. Yakindan bakinca bir sey yanlis bu motorda diyor insan. Icime sinmedi yani ne yazik ki :(



ejlover

bırak r1 sevdasını al bir r6 beyaz istediğin kadar da aksesuar gömersin sen ona,(bu sana 2.söyleyişim bunu)
senin gibi meraklı bir kardeşim aldı 2012 memnunmusun r6 dan sonra dediğimde "yazık çöpe attık 10bini "dedi.ayrıca çekiş kontrol sistemine daha alışamadım diyor "altımdan biri motoru çekiyor gibi oluyor virajlarda ya da arkadan biri vurdu sandım ilk başıma geldiğinde "dedi.kısmetse Tr dönünce benimde test etme imkanım olacak inşallah 2012 yi.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-yamaha-2012-yamaha-r6-sifir-genc-otomotiv-de-89020371/detay

hep beyaz r6 görünce sen geliyon aklıma :) siyah olsa ben düşünürdüm ama beyaz bu senlik.aklında dursun...

selamlar Bakü den.

hafta sonu gelebilirim.özledim ninncaaaa mı:flower:

Ilk cikis noktam R6ydi zaten. Ame gostergeler falan inanilmaz eski tip geldi. Yani o dijital iki minicik ekrani koymak yerine nerdeyse bizim ninjalar gibi yapsalarmis dedim.

600lukte yeni ZX6R'larin disinda almam. Yani su beyaz takintim olmasa kesinlikle 600lukle devam ederdim.

Ama onlarda da beyaz bulamadim. Hocam bu al sat islerini hic sevemedim sevmiyorum da. O nedenle 600lugu de sat 1000lik al teferruatina da bi daha girmek istemiyorum. Bi de ben bi dolu masraf yapiyorum motora, ona da yazik her seferinde. Almisken artik diledigimce aksesuar takip yillarca kullaniim diyorum. Ikinci ele de bulasmak istemiyorum motor 1 km.de bile olsa. 160km'de lastigin ortasi bitmis R1 de var yoksa ;p

Yani renk, donanim ve gorunuz olarak R1 disinda bi alternatif bulamadim. Su 1 aydir hergun tekrar tekrar bakiyorum 600-1000 ne varsa ama icime sinmedi hic biri :(

ccman
15 Haziran 2012, 18:22
ejlover

zaten konunun ana amacı senin rahat durmayıp zaten o motor u modifiye edeceğindir.bu anlamda sana benimki sadece bir tavsiye.aradaki fiyat farkı zaten sana geniş bir ürün yelpazesini açacaktır.
mesela;istersen git r1 kafa al uydur illa sol sağ ayrı yanıyor gibi simetrik işlerle kafanı yorma.sök kafa yı çiftli ampul tak ikisine de uzun kısayı tek tek bağla ikisine de ,araya bir role bitti.gösterge yerinin üstüne de bir 10.1" tablet resim olarakta koy r1 göstergesini al sana motor :)) neyse o işin şakası.
sonuçta sende benim gibi motoru aman satarken orjinalliğini bozarsam para etmez mi takıntısında biri değilsin.böyle olmasını istiyorum yaparım mantığındasın.

bana da bazen diyorlar abi şimdi sen bunun lastiklerini değiştirdin ya bu şimdi çok yakacak elbet bir bildiği vardır capon un ,ya da bu egzost için de gecerli.kawa yapmış ama akrapovic te modeline uygun yapmış.satıyor,yoshi de aynı.(benim bir merak ettiğim konuda şu arkadaşlar arasında son zamanlarda revaçta olan TİGER marka egzos,bunun bir ölçüm değeri motor performansına bir + & - varmı yok mu bir diagramı varsa şuraya koysun biri de merak ettim bende.fiyat olarak az para değil 500 e yakın para demişler.)
şimdi 500 e tiger mı yoksa 1000 e akrapovic mi ? ikinci eli var mı vs vs.(konuyu hortlatayım :) )
marka olmak kolay değil bu piyasa da yılların tecrübesi gerekir.kalite ve güven servis vs vs."hatırlarsanız bir dönem KVK olan telefonlar daha iyi para yapardı piyas da" GİBİ...

"akıl ve mantık bazen heves ve istekleri dizginlemeli,iyi yi ve kötü yü bizzat kendin yaşayarak öğrenir insan ,kendi yaşamadan başından geçmeden anlayamaz " derdi bi abim
ne alaka derseniz aklıma geldi dedim,dedim ve gittiiii:flower:

dreamkiller
15 Haziran 2012, 19:15
hocam tiger egzostu ben bir ara çok söylenmiştim ama benim egzos patladı sanırsam sesi fena gelmiyor kulagıma :) Rio da ilk bulusmamızda demişti senin egzosun sesi güzel diye anlamadım bir problem var ama :)

Uğur bu arada 1 litreliklerin japonların yeni krali 2012 zx10r seçilmiş??? mutlaka araştırmışsındır ama neden R1? sen R1 diye tutturduysan mutlaka vardır bir bildiğin ama açıkcası ben merak etmiyor değilim bu R1 sevdasını? mutlaka herkesin kendine göre bir sebebi vardır ama ben litrelik motor alacak olsam gene kawadan şaşmazdım heralde..

ejlover
15 Haziran 2012, 20:34
ejlover

zaten konunun ana amacı senin rahat durmayıp zaten o motor u modifiye edeceğindir.bu anlamda sana benimki sadece bir tavsiye.aradaki fiyat farkı zaten sana geniş bir ürün yelpazesini açacaktır.
mesela;istersen git r1 kafa al uydur illa sol sağ ayrı yanıyor gibi simetrik işlerle kafanı yorma.sök kafa yı çiftli ampul tak ikisine de uzun kısayı tek tek bağla ikisine de ,araya bir role bitti.gösterge yerinin üstüne de bir 10.1" tablet resim olarakta koy r1 göstergesini al sana motor :)) neyse o işin şakası.
sonuçta sende benim gibi motoru aman satarken orjinalliğini bozarsam para etmez mi takıntısında biri değilsin.böyle olmasını istiyorum yaparım mantığındasın.

bana da bazen diyorlar abi şimdi sen bunun lastiklerini değiştirdin ya bu şimdi çok yakacak elbet bir bildiği vardır capon un ,ya da bu egzost için de gecerli.kawa yapmış ama akrapovic te modeline uygun yapmış.satıyor,yoshi de aynı.(benim bir merak ettiğim konuda şu arkadaşlar arasında son zamanlarda revaçta olan TİGER marka egzos,bunun bir ölçüm değeri motor performansına bir + & - varmı yok mu bir diagramı varsa şuraya koysun biri de merak ettim bende.fiyat olarak az para değil 500 e yakın para demişler.)
şimdi 500 e tiger mı yoksa 1000 e akrapovic mi ? ikinci eli var mı vs vs.(konuyu hortlatayım :) )
marka olmak kolay değil bu piyasa da yılların tecrübesi gerekir.kalite ve güven servis vs vs."hatırlarsanız bir dönem KVK olan telefonlar daha iyi para yapardı piyas da" GİBİ...

"akıl ve mantık bazen heves ve istekleri dizginlemeli,iyi yi ve kötü yü bizzat kendin yaşayarak öğrenir insan ,kendi yaşamadan başından geçmeden anlayamaz " derdi bi abim
ne alaka derseniz aklıma geldi dedim,dedim ve gittiiii:flower:

Arac modifiyesinde orjinal olmayan parcalarla cok sikinti cektim sonunda arabayi sattirdi o yuzden cuk diye oturmayan hic bi sey takmama kararindayim artik :)

Tiger'in da oyle dinamo grafigi falan yoktur, olamaz da. Yabanci markalarin pahali olma nedeni o. Her marka motoru bi sekilde temin edip egsozlarini daha tasarim asamasindan dino uzerinde en ufak acisina kadar test edip oyle son karari verip uretime geciyorlar. Yerli bir markadan bunu bekleyemiyorum ne yazik ki :(


hocam tiger egzostu ben bir ara çok söylenmiştim ama benim egzos patladı sanırsam sesi fena gelmiyor kulagıma :) Rio da ilk bulusmamızda demişti senin egzosun sesi güzel diye anlamadım bir problem var ama :)

Uğur bu arada 1 litreliklerin japonların yeni krali 2012 zx10r seçilmiş??? mutlaka araştırmışsındır ama neden R1? sen R1 diye tutturduysan mutlaka vardır bir bildiğin ama açıkcası ben merak etmiyor değilim bu R1 sevdasını? mutlaka herkesin kendine göre bir sebebi vardır ama ben litrelik motor alacak olsam gene kawadan şaşmazdım heralde..

Hocam Kawa teknoloji olarak daha iyi destekler sunuyor. Ayrica sesi de cok daha guzel. Beygir gucu de daha fazla. Ayrica ABS de var. Tum bunlar guzel seyler. Ama tipi... Bence rezalet. Bedava verseler binmek istemeyecegim bir motor. Ayrica sadece yesil ve siyahli/grili acayip bi rengi var ki bunlar da bana hic hitab etmiyor. Devir gostergesi ise dijital :0 Racing bi makinada dijital devir gostergesi kadar bana itici gelebilecek bir sey yok sanirim... Sonucta beni kesinlikle tatmin etmeyecek seyler bunlar. Yani severek binecegim bir motor degil. Yaris falan yapacak olsaydim belki dusunurdum ama oyle bir niyetim de olmadigina gore hic bir nedenim kalmiyor ;) Yani tamamen zevk meselesi benim tercihim :)

leons
15 Haziran 2012, 21:44
Arac modifiyesinde orjinal olmayan parcalarla cok sikinti cektim sonunda arabayi sattirdi o yuzden cuk diye oturmayan hic bi sey takmama kararindayim artik :)

Tiger'in da oyle dinamo grafigi falan yoktur, olamaz da. Yabanci markalarin pahali olma nedeni o. Her marka motoru bi sekilde temin edip egsozlarini daha tasarim asamasindan dino uzerinde en ufak acisina kadar test edip oyle son karari verip uretime geciyorlar. Yerli bir markadan bunu bekleyemiyorum ne yazik ki :(



Hocam Kawa teknoloji olarak daha iyi destekler sunuyor. Ayrica sesi de cok daha guzel. Beygir gucu de daha fazla. Ayrica ABS de var. Tum bunlar guzel seyler. Ama tipi... Bence rezalet. Bedava verseler binmek istemeyecegim bir motor. Ayrica sadece yesil ve siyahli/grili acayip bi rengi var ki bunlar da bana hic hitab etmiyor. Devir gostergesi ise dijital :0 Racing bi makinada dijital devir gostergesi kadar bana itici gelebilecek bir sey yok sanirim... Sonucta beni kesinlikle tatmin etmeyecek seyler bunlar. Yani severek binecegim bir motor degil. Yaris falan yapacak olsaydim belki dusunurdum ama oyle bir niyetim de olmadigina gore hic bir nedenim kalmiyor ;) Yani tamamen zevk meselesi benim tercihim :)

Olur mu hocam zx10r en tiplisi kawasakide :) hemde yeşil siyahlısı dehşet güzellikte. Bence siz r1 boşverin beyaz zx6r alın. Bende beyazı çok severim fakat yeşil,siyah,gri ve mavi haricinde tercih etmem

ejlover
15 Haziran 2012, 23:47
Olur mu hocam zx10r en tiplisi kawasakide :) hemde yeşil siyahlısı dehşet güzellikte. Bence siz r1 boşverin beyaz zx6r alın. Bende beyazı çok severim fakat yeşil,siyah,gri ve mavi haricinde tercih etmem

Dedigim gibi iste tercih meselesi :) Zevkler ve renkler tartisilmaz ;) Beyaz zx6r yok ne yazik ki, olsa almistim coktan =D

KeaSH-07
15 Haziran 2012, 23:56
ninja 250 yi severim 250 katogorisinde en güzel motor ama olay 1000cc ye geldimi bende R1 derim.hatta yamaha 250lik yapsa o şekil dizayla lider olur goruntude.düşünsenize 125lik bile ne kadar güzel sorunu çok pahalı olması

dreamkiller
16 Haziran 2012, 10:54
yamaha 250 lik yaparsa neredeyse er6f fiyatına satar o motoru :) tamam abartmıs olabilirim ama ninja dan daha pahalıya satacagı kesin :)

yurt disinda er6f in kardeşi er4f var.. o motor gelse ya ilk alıcısı olabilirim o motorun :)

ejlover
16 Haziran 2012, 14:38
Suziki'ye ne demeli GSXR-600 ile GSXR-1000 arasinda sadece 2,000TL var. CBR1000RR'dan pahaliya 600luk satiyolar..

atilla_hakan
16 Haziran 2012, 22:23
Merhaba arkadaşlar.
Bu plakalık iptali için ne yapabilirim diye 1 aydir düşünüyorum. Ebayda üç dört çeşit kit mevcut. Ama bir türlü karar veremiyorum. En son olarak linkteki ilanda takıldım kaldim. Önerilerinizi bekliyorum.

http://www.ebay.com/itm/HOTBODIES-KAWASAKI-SMOKED-UNDERTAIL-NINJA-250R-08-11-/130683174780?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e6d52ff7c&vxp=mtr#ht_1405wt_754

ejlover
17 Haziran 2012, 01:09
Merhaba arkadaşlar.
Bu plakalık iptali için ne yapabilirim diye 1 aydir düşünüyorum. Ebayda üç dört çeşit kit mevcut. Ama bir türlü karar veremiyorum. En son olarak linkteki ilanda takıldım kaldim. Önerilerinizi bekliyorum.

http://www.ebay.com/itm/HOTBODIES-KAWASAKI-SMOKED-UNDERTAIL-NINJA-250R-08-11-/130683174780?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e6d52ff7c&vxp=mtr#ht_1405wt_754

Bu yurtdisinda da en cok tutan model. Ama biraz buyuk bir parca. Gumruge takilabilir. Bi de bunda plaka takma olanagi hic yok ama oyle bi kit dusunuyorsun sanirim. Bu iki faktor disinda guzel bence. ama sinyalleri pek guclu degil onu soyliim.

DK663
17 Haziran 2012, 11:17
Arkadaslar, son 2 gundur cok kuvvetli bir ruzgar var 'motosiklet camiasina yeni katildigim icin (tecrubesizlik) yolda giderken nerdeyse serit degistiregim.

bir diger konu ise zinciri kac km de yaglamam lazim(su an 750 km)

atilla_hakan
17 Haziran 2012, 12:07
Bu yurtdisinda da en cok tutan model. Ama biraz buyuk bir parca. Gumruge takilabilir. Bi de bunda plaka takma olanagi hic yok ama oyle bi kit dusunuyorsun sanirim. Bu iki faktor disinda guzel bence. ama sinyalleri pek guclu degil onu soyliim.

Uğur hocam ilgin için tşk ederim. Gümrük olayi hiç aklıma gelmemişti. Hatırlattiğin iyi oldu. Led stop alıp burda tornacı bi arkadaşıma plalakalık için aparat yaptirmaya karar verdim.

medsul
17 Haziran 2012, 15:23
Arkadaşlar yok mu beyaz bi ninja satan? Hadi Hadi çıkın saklanmayın :)

ibopaşa
17 Haziran 2012, 17:06
Merhabalar bir sorum olacaktı,yanıtlarsanız sevinirim.
1 haftalık motorcuyum o yüzden çok bilgim yok, bugün motorumun ayaklığının arka tarafında sarkan bir plastik boru farkettim,şasenin ayaklığa yakın kısmında, serçe parmak kalınlığında bir yerden mi çıktı yada hep ölemiydi bilmiyorum. Eğer bu boru hep ordaysa ne işe yarar? yada bir yerden mi çıktı??

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------


Merhabalar bir sorum olacaktı,yanıtlarsanız sevinirim.
1 haftalık motorcuyum o yüzden çok bilgim yok, bugün motorumun ayaklığının arka tarafında sarkan bir plastik boru farkettim,şasenin ayaklığa yakın kısmında, serçe parmak kalınlığında bir yerden mi çıktı yada hep ölemiydi bilmiyorum. Eğer bu boru hep ordaysa ne işe yarar? yada bir yerden mi çıktı??
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150957833972235&set=a.134046642234.106108.664597234&type=1&theater

ejlover
17 Haziran 2012, 17:32
Arkadaslar, son 2 gundur cok kuvvetli bir ruzgar var 'motosiklet camiasina yeni katildigim icin (tecrubesizlik) yolda giderken nerdeyse serit degistiregim.

bir diger konu ise zinciri kac km de yaglamam lazim(su an 750 km)


Asiri ruzgarda motorun uzerinde cok dik oturmayin olabildigince yatmaya calisin + gidona asilmayin motoru bacaklarinizla tutun bir sorun olmaz ;)



Merhabalar bir sorum olacaktı,yanıtlarsanız sevinirim.
1 haftalık motorcuyum o yüzden çok bilgim yok, bugün motorumun ayaklığının arka tarafında sarkan bir plastik boru farkettim,şasenin ayaklığa yakın kısmında, serçe parmak kalınlığında bir yerden mi çıktı yada hep ölemiydi bilmiyorum. Eğer bu boru hep ordaysa ne işe yarar? yada bir yerden mi çıktı??

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:53 ----------


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150957833972235&set=a.134046642234.106108.664597234&type=1&theater
Korkulacak bir sey yok. Radyator tahliye borusu o :rendeer:

ibopaşa
17 Haziran 2012, 17:42
Asiri ruzgarda motorun uzerinde cok dik oturmayin olabildigince yatmaya calisin + gidona asilmayin motoru bacaklarinizla tutun bir sorun olmaz ;)



Korkulacak bir sey yok. Radyator tahliye borusu o :rendeer:


Çok teşekkürler üstad, demek servise götürsem rezil olucaktım:) Bide motorum şuan 180 km de ve bugün çamurluğa cantlara vs su tuttum kompresörle haliyle zincirede geldi, zinciri yağlamama gerek varmıdır?yoksa km gelincemi yağlıyım? şimdiden teşekkürler..

ejlover
17 Haziran 2012, 17:45
Çok teşekkürler üstad, demek servise götürsem rezil olucaktım:) Bide motorum şuan 180 km de ve bugün çamurluğa cantlara vs su tuttum kompresörle haliyle zincirede geldi, zinciri yağlamama gerek varmıdır?yoksa km gelincemi yağlıyım? şimdiden teşekkürler..

Kompresorle zincire su tutmayin. Yagi sokmenin haricinde o-ring'lere zarar verir tazzikli su.

Her yikama ve her yagmurlu hava surusunden sonra zinciri yaglamak gerekiyor ;)

ibopaşa
17 Haziran 2012, 17:49
Kompresorle zincire su tutmayin. Yagi sokmenin haricinde o-ring'lere zarar verir tazzikli su.

Her yikama ve her yagmurlu hava surusunden sonra zinciri yaglamak gerekiyor ;)

Üstad sanada zahmet oluyo biz acemi ninja kullanıcılarına yıkama konusunda yardımcı olabilirmisin nelere dikkat etmeliyiz neler yapmalıyız..Bizi bi aydınlatıver:sunny:

ejlover
17 Haziran 2012, 21:25
Üstad sanada zahmet oluyo biz acemi ninja kullanıcılarına yıkama konusunda yardımcı olabilirmisin nelere dikkat etmeliyiz neler yapmalıyız..Bizi bi aydınlatıver:sunny:

Ben de 7-8 kere yikamisimdir sonucta 5,100de sattim motoru. Mikrofiber bezler kullanin yikarken cizmesin. Onden iyice islatip tozun iyice akmasini bekleyin, on cami dikkatli yikayin kolay cizilir. Tercihen motorun alt asiri kirli kisimlari (sakal, jantlar, kuyruk alti v.s.) icin ayri, ust cizilir kisimlar icin ayri bez kullanin yikarken; boylece alttaki pisligi yukari bolumler cizmez. Kuruladiktan sonra motoru rolantide calistirip bekleyin. Motor isisi ulasamadiginiz yerlerin kurumasinda yardimci oluyor. Sonra biraz hareket ettirip sert frenlerle sagda solda gizlenmis sulari akitip, son kurulamalari yapip zincirin kurumasini bekleyin, sonra da yaglayin zinciri ve kullanmayin bir kac saat ki yag iyice otursun. Yikadiktan sonra da hemen yaglamamak lazim sular kaliyor zincirde illa ki sonra yaglayinca topak topak duzensiz yaglaniyor zincir.

Benden bu kadar :)

ibopaşa
18 Haziran 2012, 01:13
Çok teşekkürler zahmet verdik:)

ejlover
18 Haziran 2012, 01:37
Çok teşekkürler zahmet verdik:)

Estafurullah ne demek :)

dreamkiller
18 Haziran 2012, 10:25
Merhaba arkadaşlar.
Bu plakalık iptali için ne yapabilirim diye 1 aydir düşünüyorum. Ebayda üç dört çeşit kit mevcut. Ama bir türlü karar veremiyorum. En son olarak linkteki ilanda takıldım kaldim. Önerilerinizi bekliyorum.

http://www.ebay.com/itm/HOTBODIES-KAWASAKI-SMOKED-UNDERTAIL-NINJA-250R-08-11-/130683174780?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item1e6d52ff7c&vxp=mtr#ht_1405wt_754

atilla gerçi ugur bahsetmiş ama gereksiz büyük ve gereksiz pahalı bir parça.. gümrükte sorun yaşama ihtimalin cok fazla.. hos 40 50 liraya çözersin gümrük olayını ama attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.. o yüzden yerli çözümler üret, hatta ürette bizede örnek ol :) zira çalışmaktan ve motora binmekten böyle çözümler için fırsatım olmuyor.. o zaman top sende diyorum ve sonuçları bekliyorum :)

ejlover
18 Haziran 2012, 15:01
atilla gerçi ugur bahsetmiş ama gereksiz büyük ve gereksiz pahalı bir parça.. gümrükte sorun yaşama ihtimalin cok fazla.. hos 40 50 liraya çözersin gümrük olayını ama attığın taş ürküttüğün kurbağaya değmez.. o yüzden yerli çözümler üret, hatta ürette bizede örnek ol :) zira çalışmaktan ve motora binmekten böyle çözümler için fırsatım olmuyor.. o zaman top sende diyorum ve sonuçları bekliyorum :)

Ucuza var plakalık iptalleri onları tercih edin aslında. Yok illa kendimiz yapalım diyorsanız çok zor bi şey değil vaktiniz varsa:

Gidin bir yapı marketten heykel v.s. için kullanılan hamurlardan alın sonrasında sertleşen. Motorun arka kuyruğunu sökün komple hamuru kuyruk altı boşluğu kapatacak şekilde uygulayın, dışa doğru bir çıkıntısını oluşturun plakalığı takabilecek şekilde. Sertleştikten sonra düzgünce çıkartıp götürün bir saççıya o kalıba uygun bir levha hazırlasın size onu da 3TL'ye bi sprey boya alıp boyayın siyaha getirip takın olsun bitsin. Ama bence 30$ verip orjinal kit almak tüm bu uğraşıdan daha iyi sonuç verecektir ;)

Frank Lucas
18 Haziran 2012, 17:30
herkese iyi günler,beim radyatörün ızgaraları yamuk yumuk olmuş,bu sıkıntı çıkartırmı ?arkadaşdan foto makinesini alabilirsem detaylı bir foto atmaya açlışırı

ejlover
18 Haziran 2012, 17:32
herkese iyi günler,beim radyatörün ızgaraları yamuk yumuk olmuş,bu sıkıntı çıkartırmı ?arkadaşdan foto makinesini alabilirsem detaylı bir foto atmaya açlışırı

Ne derece yamulduğuna bağlı. Soğutma verimliliğini illaki belli düzeyde azaltacaktır. Daha ciddi bir darbe almışsa delinme riski de olabilir incelemek lazım detaylı.

dreamkiller
18 Haziran 2012, 19:11
herkese iyi günler,beim radyatörün ızgaraları yamuk yumuk olmuş,bu sıkıntı çıkartırmı ?arkadaşdan foto makinesini alabilirsem detaylı bir foto atmaya açlışırı

bu hiç iyi olmamıs? hiç denemedim ama oyle kolay yamulan birseymi bu yahu?

ejlover
18 Haziran 2012, 20:04
bu hiç iyi olmamıs? hiç denemedim ama oyle kolay yamulan birseymi bu yahu?

Dokunmaniz bile yeterli yamultmaya ;)

medsul
18 Haziran 2012, 20:09
Ucuza var plakalık iptalleri onları tercih edin aslında. Yok illa kendimiz yapalım diyorsanız çok zor bi şey değil vaktiniz varsa:

Gidin bir yapı marketten heykel v.s. için kullanılan hamurlardan alın sonrasında sertleşen. Motorun arka kuyruğunu sökün komple hamuru kuyruk altı boşluğu kapatacak şekilde uygulayın, dışa doğru bir çıkıntısını oluşturun plakalığı takabilecek şekilde. Sertleştikten sonra düzgünce çıkartıp götürün bir saççıya o kalıba uygun bir levha hazırlasın size onu da 3TL'ye bi sprey boya alıp boyayın siyaha getirip takın olsun bitsin. Ama bence 30$ verip orjinal kit almak tüm bu uğraşıdan daha iyi sonuç verecektir ;)Hocam bence sen R1 filan alma. Motor al bi tane. Grenaj filan kendin yap. İstediğin gibi ayarlarsın :)

ejlover
18 Haziran 2012, 21:14
Hocam bence sen R1 filan alma. Motor al bi tane. Grenaj filan kendin yap. İstediğin gibi ayarlarsın :)

Yok artik plug&play olsun mumkunse alacagim her sey ;) Bunlarla cok ugrastim zamaninda artik ne sabrim ne vaktim var :)

56K
18 Haziran 2012, 21:39
Merhabalar bende İstanbul'dan gün itibari ile yeşil 250R ile aranıza katılmış bulunuyorum arkadaslar.

ejlover
18 Haziran 2012, 22:50
Merhabalar bende İstanbul'dan gün itibari ile yeşil 250R ile aranıza katılmış bulunuyorum arkadaslar.

Hosgeldiniz. Kazasiz belasiz surusler dilerim ;)

atilla_hakan
18 Haziran 2012, 23:01
Wawwww ilandaki motora hasta oldum :)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Kawasaki-Ninja-KAWASAKI-NINJA-250-THE-ULTIMATE-PACKAGE-STANDS-REPAIR-SERVICE-BOOK-NEW-TIRES-/110898007574?pt=US_motorcycles&hash=item19d2094e16#ht_15959wt_958

ielapoc
19 Haziran 2012, 00:03
Hocam son 2-3 yildir ust cc motorlarin yesili bambaska. Ninja 250'lerin bu sene tonu degisti Lime-Green oldu ama yine ust cc'lerle alakasi yok.

Ilandaki motorda mono kapak falan yaziyor ama resimlerde yok. Kilometre de 3-4bin geride kalmis resimle ilan arasinda..

Bu arada one 130'luk lastik takmis nasil olduysa. Ya yanlis yazmis ya da salliyor. On janta bizim 130luk takilmaz. Kaldi ki 1000cc motorlarda bile onde 120 var. 130luk onu nerden buldu da takti? Bi de onun fiyati bayaa bi yuksekti oldukca dusmus. Bi sikinti var gibi o motorda...

Tesekkurler bu arada :) Kursun bitmesini bekliyordum satis icin. Bi gunde gitti motor :)

Teşekkürler hocam :) Geç dönebildim size kusura bakmayın. Motorun sahibi ile konuşuyoruz. Şu an alacağım gibi motoru bir terslik çıkmazsa.



Arkadaşımın eski motosikleti bu satan arkadaş sanırım bir defa düşmüş satan arkadaşım öyle söylemişti. Lastikleri ilanda yazan ebatlar Michelin marka beraber taktırmıştık mono kapak ilanı veren arkadaşta duruyor olması lazım biz öyle vermiştik.

Selamlar motorun ilk sahibi olan arkadaşınıza nasıl ulaşabilirim acaba bir kaç sorum olacaktı da? Çok makbule geçer gerçekten :)

rio_mavi
19 Haziran 2012, 02:21
Herkeze selam arkadaslar, gecen 10 000 bakıma girdi kara kızım Sıla. yağ filtresi hava filtresi değişti yeni yağ kondu. grenajlar vs. aksamlar sıkıldı. zincir temizlendi.lastik hava basıncı dengelendi. 85 işçilik toplamda190lira ödedim. 10bin bakıma gitceklerin bilgisine. Sağ ön sinyali değiştirttim. 100 liarada o tuttu. Yalnız kafama takılan bişi var,usta dediki
her 1000 km de bir geliceksiniz zincirinizi kontrol edicez.

Böyle bişi varmı gerçekten; ben 10 000e kadar hiç gitmedim özellikle zincir için. bakımdan bakıma kontrol ettirmiştim.
Bilen varsa gerekliliği olan birşeyse paylaşın arkadaşlar bilginizide ona göre hareket edelim.

ejlover
19 Haziran 2012, 02:41
Herkeze selam arkadaslar, gecen 10 000 bakıma girdi kara kızım Sıla. yağ filtresi hava filtresi değişti yeni yağ kondu. grenajlar vs. aksamlar sıkıldı. zincir temizlendi.lastik hava basıncı dengelendi. 85 işçilik toplamda190lira ödedim. 10bin bakıma gitceklerin bilgisine. Sağ ön sinyali değiştirttim. 100 liarada o tuttu. Yalnız kafama takılan bişi var,usta dediki
her 1000 km de bir geliceksiniz zincirinizi kontrol edicez.

Böyle bişi varmı gerçekten; ben 10 000e kadar hiç gitmedim özellikle zincir için. bakımdan bakıma kontrol ettirmiştim.
Bilen varsa gerekliliği olan birşeyse paylaşın arkadaşlar bilginizide ona göre hareket edelim.

Dogru bakildikca zincirlerin omru cok daha uzun. Arada gevsekligine bakin, o ringleri inceleyin, pas durumunu kontrol edin, duzenli yaglayip temizleyin 1,000de bir goturmeye gerek yok eger ozellikle bir hasar gormedilerse. Cok kirliyse de arada gel de temizleyelim demis olabilirler tabii :)

Djnkt
19 Haziran 2012, 03:57
herkese selamlar ninjanin arka koltugu artci icin nasil rahatmidir bilgisi olan varmi uzun yola dayanabilir mi artci? sofor icin rahat oldugunu soyluyolar ama tabi bide sizin gorusunuzu almak lazim

Lightning
19 Haziran 2012, 04:23
Herkese merhabalar.

yaklaşık 1 aydır motor araştırıyordum ve ninja 250R almaya karar verdim.
Kask mont ekipmanları tamamladım.

Lakin motoru istanbulda sıfır satan biryer bulamadım ( 1 yer buldum 15bin TL fiyat verdi )
Dolayısı ile uygun alabileceğim biryer arıyorum Nakit olarak.

100cc ve 125cc kullandım.

Asıl soruma gelicek olursak. Ehliyetim yok. Motoru alip ehliyetimi mi almalıyım?
yoksa ehliyeti alıp motorumu almalıyım. zannediyorsam 2 ay kadar beklemem gerekicek
ehliyet için. B sınıfı ehliyetim var bunun bana herhangi bir yararı olur mu?
2 ay benim için çok büyük bir zaman kaybı ama ehliyetsiz kullanmak istemiyorum.
alırsam 2 ay kadar yatıcak motor..

Ninja'yı işe gidip gelmek için kullanacağım yakıtı problem değil.
Kışın yağmurda karda ne yapabilirim. bunları düşünüyorum.

dreamkiller
19 Haziran 2012, 10:07
Herkese merhabalar.

yaklaşık 1 aydır motor araştırıyordum ve ninja 250R almaya karar verdim.
Kask mont ekipmanları tamamladım.

Lakin motoru istanbulda sıfır satan biryer bulamadım ( 1 yer buldum 15bin TL fiyat verdi )
Dolayısı ile uygun alabileceğim biryer arıyorum Nakit olarak.

100cc ve 125cc kullandım.

Asıl soruma gelicek olursak. Ehliyetim yok. Motoru alip ehliyetimi mi almalıyım?
yoksa ehliyeti alıp motorumu almalıyım. zannediyorsam 2 ay kadar beklemem gerekicek
ehliyet için. B sınıfı ehliyetim var bunun bana herhangi bir yararı olur mu?
2 ay benim için çok büyük bir zaman kaybı ama ehliyetsiz kullanmak istemiyorum.
alırsam 2 ay kadar yatıcak motor..

Ninja'yı işe gidip gelmek için kullanacağım yakıtı problem değil.
Kışın yağmurda karda ne yapabilirim. bunları düşünüyorum.

Dostum öncelikle kararından dolayı tebrik ediyorum.. bence ehliyetini al iki ay sonra motora bakarsın hem fiyatlar ucuzlamaya baslamıs olur hem belki cok temiz ikinci el bulursun.. Motoru kavacıkta bir bayii ve kızıltoprakta istanbul motor dan alabilirsin.. bulamadım demene şaşırdım? kawasaki satan yerlere bakmalısın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------


herkese selamlar ninjanin arka koltugu artci icin nasil rahatmidir bilgisi olan varmi uzun yola dayanabilir mi artci? sofor icin rahat oldugunu soyluyolar ama tabi bide sizin gorusunuzu almak lazim

hocam birgün motorumu satarsam sırf bu yüzden satacam :) malesef ninja sport bike baslangıcı oldugu icin artcı konforunuda onlar gibi yapmıslar.. yani anlayacagın artcın icin oldukca üzüntü verici olabilir..

Rio :) her 1000 km de bir gel ne demek abi? :pr: kardeş sen zincir bakımına bana gel birlikte yaparız sıkıntı olmaz.. servisin her söylediğine inanmayacaksın..[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------


Merhabalar bende İstanbul'dan gün itibari ile yeşil 250R ile aranıza katılmış bulunuyorum arkadaslar.

dostum hoşgeldin.. motorunla ilgili aklına gelebilecek herşey forumda daha önce bizlerin aklına geldi :) hemen hemen herşeyi bulabilirsin :)

kazasız sürüşler dilerim..

Lightning
19 Haziran 2012, 11:32
@Dream killer anladım hocam yardımınız için teşekkür ederim.:mrgreen:

Peki kışın motor sürme konusunda ne diyorsunuz?

çamlıcadan palladium'a gitmek için kullanacağım. o yüzden 4 teker yerine 2 teker ile gitmek istiyorum.:cat:
biraz araştırdım suitler varmış kışın kullanılan kasklarda buna göre değişiyor mu?
en yakın ehliyet sınavı 2 eylül :pr: Kara şimşeğime kavuşmam için 2 ay daha bekleyeceğim gözüküyor..


not: Aksam 5-6 gibi namazgahtan geçen bir 250r siyah var sahibi burdanmı acaba

engin_deniz
19 Haziran 2012, 11:58
ARKADAŞLAR BİR DEPO BENZİN İLE KAÇ KM GİDİORSUNUZ ÖĞRENEBİLİRİMİYİM.. KISTMETSE ARANIZA KATILACAĞIM EN KISA ZAMANDA..

atilla_hakan
19 Haziran 2012, 13:00
ARKADAŞLAR BİR DEPO BENZİN İLE KAÇ KM GİDİORSUNUZ ÖĞRENEBİLİRİMİYİM.. KISTMETSE ARANIZA KATILACAĞIM EN KISA ZAMANDA..

Engin ne oldu karar mi değiştirdin. Hani benim motoru alcaktın :)

ibopaşa
19 Haziran 2012, 15:55
Selamlar ninja kardeşlerim:)0 alınan motorun en büyük sorunu rodaj süresi heralde, rodaj süresinde boş yolda basmayan varmıdır diye bi sorim dedim? insanda peygamber sabrı olması lazım gerek:/

G.USTA
19 Haziran 2012, 18:16
Artık ninja nın beyaz rengini satmıyorlar mı?

Frank Lucas
19 Haziran 2012, 18:36
200 lira 10 bin bakımı mı tuttu ?

teslim oluyorum diyip elleri kaldırsaydınız bari,soygun anasını satim,
kadıköydemi yaptınız bakımı ? kaç saat srdü ?

rio_mavi
19 Haziran 2012, 18:45
200 lira 10 bin bakımı mı tuttu ?

teslim oluyorum diyip elleri kaldırsaydınız bari,soygun anasını satim,
kadıköydemi yaptınız bakımı ? kaç saat srdü ?

z moto kartal. sabah verdim aksam aldım.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:40 ----------


Dostum öncelikle kararından dolayı tebrik ediyorum.. bence ehliyetini al iki ay sonra motora bakarsın hem fiyatlar ucuzlamaya baslamıs olur hem belki cok temiz ikinci el bulursun.. Motoru kavacıkta bir bayii ve kızıltoprakta istanbul motor dan alabilirsin.. bulamadım demene şaşırdım? kawasaki satan yerlere bakmalısın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------



hocam birgün motorumu satarsam sırf bu yüzden satacam :) malesef ninja sport bike baslangıcı oldugu icin artcı konforunuda onlar gibi yapmıslar.. yani anlayacagın artcın icin oldukca üzüntü verici olabilir..

Rio :) her 1000 km de bir gel ne demek abi? :pr: kardeş sen zincir bakımına bana gel birlikte yaparız sıkıntı olmaz.. servisin her söylediğine inanmayacaksın..[COLOR="Silver"]

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------



dostum hoşgeldin.. motorunla ilgili aklına gelebilecek herşey forumda daha önce bizlerin aklına geldi :) hemen hemen herşeyi bulabilirsin :)

kazasız sürüşler dilerim..

kardeş bi ara yapalım zincir bakımı senle.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:42 ----------


ARKADAŞLAR BİR DEPO BENZİN İLE KAÇ KM GİDİORSUNUZ ÖĞRENEBİLİRİMİYİM.. KISTMETSE ARANIZA KATILACAĞIM EN KISA ZAMANDA..
ş.içi 330km ışık yanıyo ş.dışı. 450kmde ışık yandı.ışık sonrası +60km diyolar ama şansımı hiç zorlamadım.

dreamkiller
19 Haziran 2012, 19:15
@Dream killer anladım hocam yardımınız için teşekkür ederim.:mrgreen:

Peki kışın motor sürme konusunda ne diyorsunuz?

çamlıcadan palladium'a gitmek için kullanacağım. o yüzden 4 teker yerine 2 teker ile gitmek istiyorum.:cat:
biraz araştırdım suitler varmış kışın kullanılan kasklarda buna göre değişiyor mu?
en yakın ehliyet sınavı 2 eylül :pr: Kara şimşeğime kavuşmam için 2 ay daha bekleyeceğim gözüküyor..


not: Aksam 5-6 gibi namazgahtan geçen bir 250r siyah var sahibi burdanmı acaba

hocam bende kısıklıda oturuyorum ama o saatlerde gecen ben degilim benim evin oralarda bir tane daha siyah ninja dolanıyor onu bulursam shuriken fırlatcam arkasından.. bu arada namazgahta dolasmıslıgımız, madoda cay içmişliğimiz mc donalds amcada karnımı doyurmuslugumuz oluyor ama genelde aksam üstleri yada aksamları..

kışın ben kısmende olsa kullandım, iyi bir kışlık tekstil mont, kevler destekli pantolon, iyi bir eldiven, ve bence en önemlisi iyi bir balaklava ile o kısa mesafede çok üşümezsin ama genede üşürsün :) yanlış bilmiyorsam rio kullandı hemen hemen bütün kış.. O'na da danışmak lazım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------


Selamlar ninja kardeşlerim:)0 alınan motorun en büyük sorunu rodaj süresi heralde, rodaj süresinde boş yolda basmayan varmıdır diye bi sorim dedim? insanda peygamber sabrı olması lazım gerek:/

valla hocam basılmıyor :) sonraki kilometreleri düşünerek basamıyorsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------


ARKADAŞLAR BİR DEPO BENZİN İLE KAÇ KM GİDİORSUNUZ ÖĞRENEBİLİRİMİYİM.. KISTMETSE ARANIZA KATILACAĞIM EN KISA ZAMANDA..

dostum 40+40 TL benzin ile 390 km yol yaptım yer yer zorlayarak.. bu 390 km nin en az 200 km si gerçekten makinayı zorlayarak geçti.. yani kaba bir hesapla km de 20 krş gibi bir şey yaktı.. bu arada bir arkadaşım tvs almak istiyor bende bu aralar şahsi kullanan çok insan görüyorum trafikte ve motor hoşumada gitmiyor değil.. nedir memnuniyet durumun motorda?

hele o arka stop led li falan acaip gıcık oluyom benim motora entegre edemezmiyiz acaba diye düşünmekteyim :)

56K
19 Haziran 2012, 20:32
dostum hoşgeldin.. motorunla ilgili aklına gelebilecek herşey forumda daha önce bizlerin aklına geldi :) hemen hemen herşeyi bulabilirsin :)

kazasız sürüşler dilerim..

Ustam çok teşekkür ederim, aslında motoru su an icin parcalari gelene kadar garaja kapattım, bunların bütün suçlusuda ejlover'dir CSS icin istanbula geldiginde motorunu görmeyeydik iyiydi :)

Serk21
19 Haziran 2012, 22:12
Bikaç sayfa geride hyosungdan ninjaya neden geçmek istendiğini merak edenler olmuş bende hem hyosung hemde ninja kullanan biri olarak birşeyler yazmak istedim. 8 ay kadar 2007 model hyosung 250R kullandım ve gerçektende sürekli ufak tefek sorunlar çıkaran bir motorsiklet,bir gün fren hidrolik pompası bir gün egzantrik zinciri bir gün orası bir gün burası bozulabiliyor lakin parçası çok pahalı olmadığından göze gelmiyor.gaza tepkisi ninjaya göre kötü ayrıca virajı dengesi ve özellikle FRENLERİ de öyle ön çift disk olmasına rağmen. bunlara karşın kalıbı,çizgileri,arka lastiğin 150 ebat olması ve parçalarının ucuzluğu çok cezbedici ve tabiki yakıtıda. ben hyosungun yağ filtresini 3.50 tl ye hava filtresini 13 tl ye alıyordum fren balatasını da 4 tl ye. geçen gün arkadaşımın ninjasının hava filtresinin sadece süngerini aradık 40 tl ye bulduk ve almadık,fren balatası sorduk 30-40 tl, yağ filtresinide Hiflo marka bulabildik okadar gezmemize rağmen oda 25 tl. yani hiç ekonomik değil. Birdaha 250cc alacak olsam kalitesinden dolayı ninja tercih sebebim olur fakat yedek parça ve buji,balata filtre vs fiyatlarının çok ucuz olması ve ''Hyosung GT250R kullanıcıları'' başlığındaki üyelerin her soruya severek ilgili bir şekilde cevap yazmalarından dolayı da hyosung tercih sebebim olur, yani yine kararsızlık hat safhada =))

Lightning
19 Haziran 2012, 22:24
[QUOTE=dreamkiller;2722938]hocam bende kısıklıda oturuyorum ama o saatlerde gecen ben degilim benim evin oralarda bir tane daha siyah ninja dolanıyor onu bulursam shuriken fırlatcam arkasından.. bu arada namazgahta dolasmıslıgımız, madoda cay içmişliğimiz mc donalds amcada karnımı doyurmuslugumuz oluyor ama genelde aksam üstleri yada aksamları..

kışın ben kısmende olsa kullandım, iyi bir kışlık tekstil mont, kevler destekli pantolon, iyi bir eldiven, ve bence en önemlisi iyi bir balaklava ile o kısa mesafede çok üşümezsin ama genede üşürsün :) yanlış bilmiyorsam rio kullandı hemen hemen bütün kış.. O'na da danışmak lazım..

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------



valla hocam basılmıyor :) sonraki kilometreleri düşünerek basamıyorsun :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------




Hocam değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.
Üşümeyi dert etmedim etmem nede olsa karadenizden çıkmayız :)
kışdan kastım ıslanmak vesayre olurmuydu diye ama baktım ki suitler iyimiş :mrgreen:
Ehliyet başvurumu yaptım. dediğiniz gibi bekliyorum ehliyetten sonra Siyah bir ninja Farz olcak ::gazla::