Orijinalini görmek için tıklayınız : Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
leons
06 Mayıs 2012, 01:58
Lpg mi ? :queen: ninjaya sele takılması bile büyük görüntü bozukluğu :farao:
Chronix
06 Mayıs 2012, 02:06
tabiki yazabilirsin, bilgi paylaşımı yapıyoruz sonuçta burada.
hemn farklı marka bir motoru kullanan kişiden ninja hakkında yorum almak bizler içinde iyi olur.
bu arada yanlış hatırlıyorsam düzelt ama senin gt250 50bin km'lerde değil miydi?
bende inat ettim ninja ile 45bin km görmek istiyorum. 45bin'den sonra ilginç bir fiyata satarım belki :)
zaten 28bin'de bile ölü fiyat veriyorlar bende daha fazla kullanayım dedim :)
şu an 65bin de hocam.. egzantrik zincir ve gergilerinin, belki de bir rektefiye yapma zamanı da geldi diye düşünüyorum.. umarım sen de daha uzun kmler kazasız belasız sürer ve keyfini çıkarırsın.
şu kawasakinin arka hafifliği dışında herşeyini sevdim nerdeyse. yani arka freni tutturamazsan veya yanlışlıkla bir vites küçültmesi yapsan arka taraf hiç affetmiyor..ama gidişini filan gerçekten sevdim . racing seven biri olsaydım muhtemelen hyosung ile arasında baya düşünürdüm.hocam, 6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi ? onun dışında motoruna koruma demiri taktıran var mı? arkadaşım acemi olduğu için kendisini tamamen korumalar la donattık ama motora da takoz taktırmamız şart. bu işlemi yapan yaptıran yapıldığını duyan var mı ?
ayrıca motorunu çalınmaya ve yanmaya karşı sigortalamak isteyen arkadaşlar olursa irtibata geçsin ortalama 200 TL'ye bu işlemi yaptırabilirsiniz. motorun (kawasaki 250R )değerini 10.000 TL civarı bir değer de gösteriyorlar.
zenon
06 Mayıs 2012, 14:30
Ben yeni gt 250 comet aldım ondanbonce 38 bin km cbf150 tecrübem var. Ve chronix in ninja sıkı kullanma şansım oldu. Motoru resimlerden görüp tadını sevmemistim ama hakkını yemisim çok şık gözüküyor yandan tatminkar arkadan görüntü vasat o motora daha kalın daha oturaklı bi lastik konular bilirmis. Tepkimesi cbf gibi atılmıyor gt bu konca daha Iyi ama yüksek hızlarda bıçak gibi gidiyor çizgisini kaybetmiyor atilma olmadığı için belki daha stabil gidiyor. On fren çok güzel arka hafif kilitliyor vites tusurim kompresör yapım dersen kilitliyor. Yüksek devir çeviriyor 6500 devirde 140 görüyorsun gt ile kawa da 9 bin devirde görüyorsun ama daha sesiz daha sakin kullanıyorsun şimdilik aklimda bunlar geliyir.
Frank Lucas
06 Mayıs 2012, 16:00
6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi? ,haır anormal birşey 6.vitesde 100 le giderken son hıza ulaşmayı beklerseniz biraz zaman alabilir,onun yerine 2-3 vites küçültün daha rahat son hıza ulaşırsınız
ayrıca vites küçülterek arka lastiği nasıl kitleyebiliyorsunuz çok enteresan 6 dan 1 e atsan anca kitlenir oda dişlilere zarar zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
ninjaların motorunuun ısınma süresi çok uzun geliyor bana,ducati 696 ile motorlar soğukken aynı anda marşa bastık 1 dakika geçmeden ducatinin motoru hemen ısındı,ninjanın ısınmasını beklerken bende sigara falan içiyorum bekle babam bekle motor anca ısınıyor,bunun devrini yükseltme imkanı varmı veya başka bir şekilde daha çabuk yapabilirmiyiz ?
benim ninjanın başlangıç devri 2500 3000 arasında,motor ısınınca 1100 devire düşüyor.
Chronix
06 Mayıs 2012, 16:32
6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi? ,haır anormal birşey 6.vitesde 100 le giderken son hıza ulaşmayı beklerseniz biraz zaman alabilir,onun yerine 2-3 vites küçültün daha rahat son hıza ulaşırsınız
ayrıca vites küçülterek arka lastiği nasıl kitleyebiliyorsunuz çok enteresan 6 dan 1 e atsan anca kitlenir oda dişlilere zarar zaten
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------
ninjaların motorunuun ısınma süresi çok uzun geliyor bana,ducati 696 ile motorlar soğukken aynı anda marşa bastık 1 dakika geçmeden ducatinin motoru hemen ısındı,ninjanın ısınmasını beklerken bende sigara falan içiyorum bekle babam bekle motor anca ısınıyor,bunun devrini yükseltme imkanı varmı veya başka bir şekilde daha çabuk yapabilirmiyiz ?
benim ninjanın başlangıç devri 2500 3000 arasında,motor ısınınca 1100 devire düşüyor.
evet o ısınma süresi bana da uzun geldi yeşilköy airporttan başakşehire dip gaz gittim gece 2 sıraların da hararet göstergesi nerdeyse çok az oynamıştı..şu an kullandığım 250 başlangıcı 2000 de yapıyor 1.3 - 1.5 arasında değişiyor.. 2500 3000 rpm rölanti de çok fazla sayılmaz mı ?
ejlover
06 Mayıs 2012, 19:07
arkadaşlar ben araştırdım bu tankslapper olayını, tanımına ve youtubedan videolara baktım. merkezi gidon kaynaklı ön taraftan oluşan bir problem bu. Benimki tam tersi arkadan oluştu. Zeminde sağa sola ince innce gezinerek dolaşma olayı,hani ön teker ve arka tekeri tam olarak tek bir çizgide gidememesi.tekerler yenidir diye diycem ama rodajı geride bıraktım,yaklaşık 600 km oldu tekerleklerimi alalı. Muhtemelen sabah sabah sert rüzgar esmesinden olabilir diye düşünüyorum. Çünkü aynı yerde geçtiğimiz hafta beni rüzgar bariyere döndürmüştü de ter atmıştım korkudan..Viraja atarken ters rüzgar çıkmıştı motoru yatıramamıştım zamanında.
Bi onceki sayfada zaten yazdim o tankslapper degildir diye :)
estagfirullah biladerim yahu ben ortamı daha da yumusatmak adına yazmıstım o lafı :) hele sende o avatar bende bu renklere sevda varken hiçbirsey sana karsı sinirlendiremez beni :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:54 ----------
Rio gecmis olsun.. Tankslapper olsaydı bunu cok daha heyecanlı bir sekilde anlatırdın dostum.. Arkanın gezmesi tamamen aerodinamikl ile alakalıdır diye dusunuyorum bende o anki rüzgarın sertligi yönü...vb
Tankslapper ise.. off diyorum düsünmek bile istemiyorum.. Motor bir rodeo boğası gibi seni üzerinden atmaya kalkar cünkü onun yola devam etmesi icin gerekli her türlü sartı sen bozuyorsun.. Dolayısı ile motor once senden kurtulmaya calısır, sonra gider bir agaca yada bariyere girer.. Düşününce bile korkuyorum aga allah korusun kimsenin basına vermesin. Tankslapping de iki türlü durum vardır, ya cok ani refleksle ne yaptıgını biliyor olup gidonu tam orta noktada yakalamalısın ki bu seferde kıcda oynamayı baslatır bunu yaparsan motorun üstünde rodeo yapmaya hazır ol ama yüksek süratte yapılması gereken budur, yada düsük hızlarda olmaya basladıysa cok yumusak bir sekilde müdahele edilmelidir. İkisini de yapamıyorsan 3 kuluvallah bir elham hatta yanına nas ve bakara süresi esliginde allahım sana geliyorum nidaları ilen .... ne diyorum ben ya..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:10 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=Mbi4Q4wKNVI,
bu arada genelde yavas virajlar sonrasındaki ani hızlanmalarda gerceklesiyormus bu durum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=jZk2eEiTf8k
buda ninja ilen tankslapper!!! :) 8. saniyedeki ninja sürücüsünün arka tarafındaki esrarengiz yusuflara dikkat :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
daha da olmadı üstad acıklamıs konuyu buyurun..
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/26538-tankslapper-tank-tokatliyan-nedir-onemlii-herkes-okumali.html
Tank slapper olursa gidonu ortadan tutmak falan degil hocam olay, bunlarla durduramaz mudahale ettikce daha da sertlestirirsiniz sarsintiyi.
atilla_hakan
06 Mayıs 2012, 19:35
Bu ıslık sesi sizde de var mı arkadaşlar :)
nich@tine
06 Mayıs 2012, 20:07
Bu videodaki ses mi?
http://www.youtube.com/watch?v=MPkhW7ebH8M&list=HL1336320326&feature=mh_lolz
atilla_hakan
06 Mayıs 2012, 22:12
Bu videodaki ses mi?
http://www.youtube.com/watch?v=MPkhW7ebH8M&list=HL1336320326&feature=mh_lolz
Aynen ama bu kadar yoğun değil
overcloud
07 Mayıs 2012, 00:43
şu an 65bin de hocam.. egzantrik zincir ve gergilerinin, belki de bir rektefiye yapma zamanı da geldi diye düşünüyorum.. umarım sen de daha uzun kmler kazasız belasız sürer ve keyfini çıkarırsın.
şu kawasakinin arka hafifliği dışında herşeyini sevdim nerdeyse. yani arka freni tutturamazsan veya yanlışlıkla bir vites küçültmesi yapsan arka taraf hiç affetmiyor..ama gidişini filan gerçekten sevdim . racing seven biri olsaydım muhtemelen hyosung ile arasında baya düşünürdüm.hocam, 6. vites te 7000 devir de 100 ile giderken gazı açtığım da son hıza ulaşması biraz zaman alıyor bu normal mi ? onun dışında motoruna koruma demiri taktıran var mı? arkadaşım acemi olduğu için kendisini tamamen korumalar la donattık ama motora da takoz taktırmamız şart. bu işlemi yapan yaptıran yapıldığını duyan var mı ?
ayrıca motorunu çalınmaya ve yanmaya karşı sigortalamak isteyen arkadaşlar olursa irtibata geçsin ortalama 200 TL'ye bu işlemi yaptırabilirsiniz. motorun (kawasaki 250R )değerini 10.000 TL civarı bir değer de gösteriyorlar.
arka lastikteki kitleme sorununu daha iyi hale getirmenin tek yolu IRC lastiklerden kurtulmak. Bunun dışında koruma takozları takılabiliyor ama bağlantı noktaları önemli. Bazı yurt dışı sitelerinde bağlantı noktalarını radyatör kulaklarından almışlar.
devrimle durumunda motorun ağırlığı radyatörü zorlayarak kırılmasına neden olabilir, bana pek güvenilir gelmedi açıkçası.
bu arada 6'dan direkt hızlanmak ile 4'e atıp hızlanmak arasında çok fark oluyor.
aşağıdaki video ninja için en iyi hızlanma örneklerinden biri:
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
motorun ısınmasıyla ilgili olarak yaptığın gözlem çok doğru. ısınması zaman alıyor. eğer son sürat denemesi yapacaksan otoparkta motor fan açana kadar olduğu yerde ısıt ya da yola çıktığın zaman 45dk'lık bir sürüşten sonra hız denemesi yap. Motorun ısınmasına yardımcı olmak ve toz - toprak - pislik ve sudan korumak için üzeri kalın lastik bir muşamba ile kaplı. Eğer grenajları komple söküp motora dikkatilce bakarsan farkedebilirsin ancak bu bile kışın bazen yeterli olmuyor ve ısınması zaman alıyor.
benim tecrübe ettiğim kadarıyla ninja'nın son süratinde motorun iyi ısınmış olmasının çok etkisi var. Motoru iyi ısıtılmış ninja ile güzel asfaltı olan bir yolda hava koşullarıda uygun ise 5'nci viteste 155 - 160 arası bir hız görebilirsin. Bundan sonra 6'ya attığında daha ne kdar hız yapacağı biraz şans işi. 170 - 175lere zorlanmadan çıkabiliyor ama bundan sonrası için mevsimlerin değişmesini beklemen gerekebilir :) bunu hyosungla kıyaslamamanda fayda var çunki genelde hyosungların göstergeleri fazla gösteriyor. bizim geçen sene görkem ve ali ile yaptığımız gt250r - ninja son sürat denemesinde durum böyle olmuştu.
hyosung neden su soğutmalı değil diyoruz mesela ama bu bağlamda ihtiyaç olmadığı düşünülebilir, gerçi ninja'nında su soğutması sayesinde 4bg fazlası var.
ayrıca bir soru sormak istedim - sen 65bin'e gelene kadar hiç egzantrik değiştirmedin mi? eğer öylesyse hyosung beklentilerin çok daha üzerinde bir motor.
bnim ninja 28bin'de, henüz egzantrikten ses gelmeye başlamadı. (maaşallah :) ) ön ve arka dişlilerin durumu çok iyi ama zincir biraz ses yapıyor (bu arada zincirin gerilmesine ihtiyaç duyulmadı hiç). debriyaj balatasında da problem yok ama saclar biraz eskidi herhalde, özellikle 2'ye atarken bazen korkunç bir gürültü geliyor :)
enginar
07 Mayıs 2012, 01:02
Bugün ninjamı yatırdım sol tarafa sol sinyalin grenaha bağlı olduğu yer kırıldı içine girdi. :salut: Tecrübe kazanana kadar böyle devam, tecrübelendikten sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Grenaj fiyatları ne kadar acaba biliyor musunuz?
Chronix
07 Mayıs 2012, 01:06
ayrıca bir soru sormak istedim - sen 65bin'e gelene kadar hiç egzantrik değiştirmedin mi? eğer öylesyse hyosung beklentilerin çok daha üzerinde bir motor.
bnim ninja 28bin'de, henüz egzantrikten ses gelmeye başlamadı. (maaşallah :) ) ön ve arka dişlilerin durumu çok iyi ama zincir biraz ses yapıyor (bu arada zincirin gerilmesine ihtiyaç duyulmadı hiç). debriyaj balatasında da problem yok ama saclar biraz eskidi herhalde, özellikle 2'ye atarken bazen korkunç bir gürültü geliyor :)
hocam bende 30bin de arka egzantriği değiştirdim. 65bin oldu şimdi de ön egzantrik şakırdamaya başladı ama onda benim suçum çok çünkü yarım lt yağ ile 100 km yol gitmişim sonradan fark ettim ama iş işten geçmişti. arka egzantrik değiştiğinden beri iyi herhangi bir sorunu yok.ön arka dişli değişimini x-ring zincir aldığım için JT marka ön arka dişli almıştım. 30 bin kadar zinciri kullandım ön dişli hala aynı arkayı da gt650 (44)dişlisi taktım 40binde de debriyaj balatarını değiştirmiştim..ayrıca 5 gün filan oldu alalı sanırım hani baya bir alıştım motora 2. bir motor almaya niyetlensem sanırım kawasaki alırdım..özellikle viraj ve amortisör konusun da gerçekten iyi, yakıtı daha ölçmedim yarın ve bir sonra ki gün düşük ve yüksek devirde bir yakıt testi yapıcam.
nich@tine
07 Mayıs 2012, 01:46
Aynen ama bu kadar yoğun değil
Bendeki ses durduğum zamanlarda da çıkıyor.6binde motoru aldığımda da vardı.
Bendeki ses depodan geliyor.Çözümü var.Depo kapağındaki 3 deliği hafifçe genişletmek.
http://www.kawiforums.com/ninja-250r/107901-gas-tank-noise-elimination-mod-pictures.html
Görkem_
07 Mayıs 2012, 01:48
Bu videodaki ses mi?
http://www.youtube.com/watch?v=MPkhW7ebH8M&list=HL1336320326&feature=mh_lolz
Hocam naaptın sen ya, yanımdan geçmişsin, o sarı montlu sıkışıp kalmış bekleyen benim :) .
33. Saniye.
"Lan" dedim kendi kendime "sarı mont ne kadarda benimkine benziyo.... aynımı acaba" derken kendimi gördüm bi garip oldum.
Alper Kaya
07 Mayıs 2012, 02:24
Hocam naaptın sen ya, yanımdan geçmişsin, o sarı montlu sıkışıp kalmış bekleyen benim :) .
33. Saniye.
"Lan" dedim kendi kendime "sarı mont ne kadarda benimkine benziyo.... aynımı acaba" derken kendimi gördüm bi garip oldum.olm ninjayı takip etseydin ya araba gibi bekliyosun bağlasalar bekliyemem öle :D aynı ninja gibi takılıyorum ortaköyün oralarda yoksa mahvolursun :D
oNRaCe
07 Mayıs 2012, 02:47
herkese selamlar saygılar.. uzun araştırmalar ve uykusuz gecelerin ardından (yok yzf125 mi cbr250r mı hyosung(?) mu falan mı filan mı derken) "5 lira fazla olsun en yeşilinden ninja olsun" diyerek motor kariyerime yakışıklı bir başlangıç yapmış oldum:)) 3 günde yaklaşık 200 km yol yaptım ve kararımın ne kadar doğru olduğunu az çok görmüş oldum.. seçimimde bu sayfanın (başlığın) çok büyük etkisi oldu bana.. bu yüzden hepinize teşekkür ederim.. istanbul maltepe'de oturuyorum.. forumda ve yollarda karşılaşmak dileğiyle iyi geceler ninjacılar..
Frank Lucas
07 Mayıs 2012, 02:48
adamlar öyle bir motor yapmış ki herkesin motordan ayrı bir ses çıkıyor,bendeki ses arasıra gelen bir ses, sürekli devam etmiyor civ civ civ civ civ (galleria alt geçitteki adamı bilenler bilir sabahtan akşama kadar bu seste müşteri beklerdi o amca :)) aynı onun gibi illet bir ses,bazen utandığım bile oluyor debriyajı bir sıkıyorum civ civ civ civ civ nerden geldiği de belli değil anasını satiyim psikolojik bunalıma giricem :) bende o sesi kaydetmeyi deniyim tabi bizde gopro falan yok nokiaproyla nekadar kaydedebilirsem şanslıyım :) şu sorunu çözene para ödülü vericem yakında:)
leons
07 Mayıs 2012, 03:32
Bugün ninjamı yatırdım sol tarafa sol sinyalin grenaha bağlı olduğu yer kırıldı içine girdi. :salut: Tecrübe kazanana kadar böyle devam, tecrübelendikten sonra değiştirmeyi düşünüyorum. Grenaj fiyatları ne kadar acaba biliyor musunuz?
Geçmiş olsun grenaja bişey olmadıysa üzülme sol sinyal tek başına taş patlasın komplesi 100 tl felandır
---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:30 ----------
herkese selamlar saygılar.. uzun araştırmalar ve uykusuz gecelerin ardından (yok yzf125 mi cbr250r mı hyosung(?) mu falan mı filan mı derken) "5 lira fazla olsun en yeşilinden ninja olsun" diyerek motor kariyerime yakışıklı bir başlangıç yapmış oldum:)) 3 günde yaklaşık 200 km yol yaptım ve kararımın ne kadar doğru olduğunu az çok görmüş oldum.. seçimimde bu sayfanın (başlığın) çok büyük etkisi oldu bana.. bu yüzden hepinize teşekkür ederim.. istanbul maltepe'de oturuyorum.. forumda ve yollarda karşılaşmak dileğiyle iyi geceler ninjacılar..
Hayırlı olsun, diğerleri bunun yanında hikaye emin ol pişman olmazsın
rio_mavi
07 Mayıs 2012, 06:01
Geçmiş olsun grenaja bişey olmadıysa üzülme sol sinyal tek başına taş patlasın komplesi 100 tl felandır
---------- Post added at 02:32 ---------- Previous post was at 02:30 ----------
Hayırlı olsun, diğerleri bunun yanında hikaye emin ol pişman olmazsın
Geçmiiş olsun arkadaş;
Sinyal kırıldıysa, bari hazır kırıkken led takarsın daha da şık olur.hiç tasalanma
----
Buhafta sonuda çok bereketsizmiş yaff. Bende c.tesi gecesi caddede takılmaya çıktım, kızıltoprak migrosun önünde birtande honda cbr Sanırım 600lüktü kaza yapmış. Kızgibi motor şase ortadan ikiye bölünmüş. içim acıdı.Sürücü arkadaşıda hastaneye kaldırmışlar. Anladığım kadarıyla kaza motora araç arkadan dokunmuş.motorda dengeyi kaybedip biçimsiz düşmüş. Neşe filan kalmadı bastım eve gittim bende. Hiç çıkamadım gezmeye.
----
Bu pazar caddebostan sahilde cafenero önünde siyah ninja 250r gördüm. Sürücüsü uzun saçlı,artçısı bayan. O motorcu kardeşte burdanmıdır.Seslencektim bende mcdonalds önünde parketmiştim kara kızımı. :)
dreamkiller
07 Mayıs 2012, 10:26
Bi onceki sayfada zaten yazdim o tankslapper degildir diye :)
Tank slapper olursa gidonu ortadan tutmak falan degil hocam olay, bunlarla durduramaz mudahale ettikce daha da sertlestirirsiniz sarsintiyi.
gidonu ortadan tut demedim dostum :) gidonu tam denge noktasında yani orta noktada sabitlemeye calıs demistim ama gidonu ortadan tutmakda ilgincmiş :)
leons
07 Mayıs 2012, 10:27
Umarım kaza yapanın bişeyi yoktur. Allah korusun. Şimdi bazı arkadaşlar kızacak ama her zaman diyorum bana göre honda'da kalite açısından 10 üstünden 5 tir. Tabi bu kaza nasıl oldu, nereye çarptı vs... bilmek lazım niçin şase ortadan ikiye bölünmüş.
Felon
07 Mayıs 2012, 10:38
arka lastikteki kitleme sorununu daha iyi hale getirmenin tek yolu IRC lastiklerden kurtulmak. Bunun dışında koruma takozları takılabiliyor ama bağlantı noktaları önemli. Bazı yurt dışı sitelerinde bağlantı noktalarını radyatör kulaklarından almışlar.
devrimle durumunda motorun ağırlığı radyatörü zorlayarak kırılmasına neden olabilir, bana pek güvenilir gelmedi açıkçası.
bu arada 6'dan direkt hızlanmak ile 4'e atıp hızlanmak arasında çok fark oluyor.
aşağıdaki video ninja için en iyi hızlanma örneklerinden biri:
http://www.youtube.com/watch?v=sN6FGVDIZZU
motorun ısınmasıyla ilgili olarak yaptığın gözlem çok doğru. ısınması zaman alıyor. eğer son sürat denemesi yapacaksan otoparkta motor fan açana kadar olduğu yerde ısıt ya da yola çıktığın zaman 45dk'lık bir sürüşten sonra hız denemesi yap. Motorun ısınmasına yardımcı olmak ve toz - toprak - pislik ve sudan korumak için üzeri kalın lastik bir muşamba ile kaplı. Eğer grenajları komple söküp motora dikkatilce bakarsan farkedebilirsin ancak bu bile kışın bazen yeterli olmuyor ve ısınması zaman alıyor.
benim tecrübe ettiğim kadarıyla ninja'nın son süratinde motorun iyi ısınmış olmasının çok etkisi var. Motoru iyi ısıtılmış ninja ile güzel asfaltı olan bir yolda hava koşullarıda uygun ise 5'nci viteste 155 - 160 arası bir hız görebilirsin. Bundan sonra 6'ya attığında daha ne kdar hız yapacağı biraz şans işi. 170 - 175lere zorlanmadan çıkabiliyor ama bundan sonrası için mevsimlerin değişmesini beklemen gerekebilir :) bunu hyosungla kıyaslamamanda fayda var çunki genelde hyosungların göstergeleri fazla gösteriyor. bizim geçen sene görkem ve ali ile yaptığımız gt250r - ninja son sürat denemesinde durum böyle olmuştu.
hyosung neden su soğutmalı değil diyoruz mesela ama bu bağlamda ihtiyaç olmadığı düşünülebilir, gerçi ninja'nında su soğutması sayesinde 4bg fazlası var.
ayrıca bir soru sormak istedim - sen 65bin'e gelene kadar hiç egzantrik değiştirmedin mi? eğer öylesyse hyosung beklentilerin çok daha üzerinde bir motor.
bnim ninja 28bin'de, henüz egzantrikten ses gelmeye başlamadı. (maaşallah :) ) ön ve arka dişlilerin durumu çok iyi ama zincir biraz ses yapıyor (bu arada zincirin gerilmesine ihtiyaç duyulmadı hiç). debriyaj balatasında da problem yok ama saclar biraz eskidi herhalde, özellikle 2'ye atarken bazen korkunç bir gürültü geliyor :)
Yav hacı sen yapma bari :) hyosung un göstergesi fazla göstermiyor, sizin göstergeler analog olduğundan üstten bakınca antalya alttan bakınca ankara görüyonuz :cherry:
Bende navigasyon var 2008 Opel Astra ile 100km sabit hızda navigasyonda 90Kmh hız verisi alıyorum.Aynı şekilde navigasyonu motora yapıştırdım 100km sabit hızda 90Kmh hız verisi aldım :) Yani seri üretimdeki her araç gibi navigasyon normal göstergeye oranla %10 eksik gösteriyor,hatta bunun videosunu bile çekmiştimde o zamanlar gopro yoktu.navigasyonda kaç gösterdiği belli olmuyordu videoda, yüklememiştim.Şimdi yeni motor geldiğinde çeker koyarım sizler için :)
Tamamen ön yargı fakat bizleri tanıyan birininde bu ön yargısını kıramadığımızı görmek üzücü :santa:
Görkem_
07 Mayıs 2012, 11:22
olm ninjayı takip etseydin ya araba gibi bekliyosun bağlasalar bekliyemem öle :D aynı ninja gibi takılıyorum ortaköyün oralarda yoksa mahvolursun :D
Videoyu iyi izle yol ilerlicek gibi değil.Ninjada, ölümüne zorlayıp gitmeye calışıyodu.Gram boşluk yok zaten.
nich@tine
07 Mayıs 2012, 11:34
Görkem hatırlıyorum seni gördüm.
Trafik çok ağırdı gerçekten ilerlemek çok zor.
Nadir de olsa karşıya geçmeye çalışan zombi yayalar en büyük tehlike.
Gelen o ince sesle ilgili kawiforums a bakin.Verdiğim linkteki arkadaş bu işi çözmüş."Gas tank noise" diye ararsanız konuyla ilgili birçok yazı geliyor.
Linkteki çözümü uygulamak çok kolay.
Işıklarda benim depo bi ötüyo, arabadakiler tuhaf tuhaf bakıyor bazen.
Lakin bu ses harika bir "kedi kovucu".
Benim motorun üzerinde hiçbirzaman kedi uyumaz.Çünkü ara ara öttüğü için kedileri kaçırıyor.Rahat ediyorum.
Düzeltsem mi düzeltmesem mi bilemedim.
dreamkiller
07 Mayıs 2012, 11:54
Rio o arkadastan haber varmı durumu iyimiymiş? allah korusun mevsim basladı gene sacma sapan kazalar aldı yürüyor..
oNRaCe arkadasım hayırlı ugurlu olsun.. Benim karakız yaslandı artık 4 yasına girdi 15 binde almıstım motoru 21 bin oldu tepesindeyim.. Cok dogru bir secim yaptıgını sende km ler arttıkca daha iyi anlayacaksın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
Bu arada cuma aksamı kadıkoy barlar sokagındaki 41 plakalı siyah ninjanın sahibi bizim forumdanmıdır? kendisiyle ufak bir selamlastık ama cok gec farkettigimden iki laflayamadık.. Eger kendisi buralardaysa selam etmek isterim..
mayhan
07 Mayıs 2012, 12:03
herkese selamlar saygılar.. uzun araştırmalar ve uykusuz gecelerin ardından (yok yzf125 mi cbr250r mı hyosung(?) mu falan mı filan mı derken) "5 lira fazla olsun en yeşilinden ninja olsun" diyerek motor kariyerime yakışıklı bir başlangıç yapmış oldum:)) 3 günde yaklaşık 200 km yol yaptım ve kararımın ne kadar doğru olduğunu az çok görmüş oldum.. seçimimde bu sayfanın (başlığın) çok büyük etkisi oldu bana.. bu yüzden hepinize teşekkür ederim.. istanbul maltepe'de oturuyorum.. forumda ve yollarda karşılaşmak dileğiyle iyi geceler ninjacılar..
hayırlı uğurlu olsun Allah kazasız belasız keyifli kilometreler nasip etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:55 ----------
Rio o arkadastan haber varmı durumu iyimiymiş? allah korusun mevsim basladı gene sacma sapan kazalar aldı yürüyor..
oNRaCe arkadasım hayırlı ugurlu olsun.. Benim karakız yaslandı artık 4 yasına girdi 15 binde almıstım motoru 21 bin oldu tepesindeyim.. Cok dogru bir secim yaptıgını sende km ler arttıkca daha iyi anlayacaksın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
Bu arada cuma aksamı kadıkoy barlar sokagındaki 41 plakalı siyah ninjanın sahibi bizim forumdanmıdır? kendisiyle ufak bir selamlastık ama cok gec farkettigimden iki laflayamadık.. Eger kendisi buralardaysa selam etmek isterim..
cuma değilde cumartesi akşamı ordaydım plakamda 41 :) benden baska 41 var mı acaba ninjacılarda :D
tomass
07 Mayıs 2012, 12:46
[/COLOR]Bu arada cuma aksamı kadıkoy barlar sokagındaki 41 plakalı siyah ninjanın sahibi bizim forumdanmıdır? kendisiyle ufak bir selamlastık ama cok gec farkettigimden iki laflayamadık.. Eger kendisi buralardaysa selam etmek isterim..
Atilla hakan olabilir mi ?
Alper Kaya
07 Mayıs 2012, 12:57
Videoyu iyi izle yol ilerlicek gibi değil.Ninjada, ölümüne zorlayıp gitmeye calışıyodu.Gram boşluk yok zaten.vala pazar günü ordaydım daha gram boşluk olmasa ninjada geçemez demeki var bahaneye gerek yok :D bizde biliyoz oraları o iğne deiliklerinden geçiyoruz geçerken bazen aynamız başka aynalarla samimileşiyor ama geçiyoruz :D
Görkem_
07 Mayıs 2012, 16:02
vala pazar günü ordaydım daha gram boşluk olmasa ninjada geçemez demeki var bahaneye gerek yok :D bizde biliyoz oraları o iğne deiliklerinden geçiyoruz geçerken bazen aynamız başka aynalarla samimileşiyor ama geçiyoruz :D
Yok valla hiç sevmem, gidiş-dönüş yolunun ortasına atlamam yani motoru riske atamam cizilir mizilir, canımdan sakınıyorum valla.Hem 3 dalarsın 5 dalarsın, 6. da gelir bi taksici minibüscü karşı taraftan aynayı söker alır.Böyle böyle uzun vade de de motor yıpranır, orası sürttü burası cizildi yan yattı olur, bana göre değil.İlk motorumu saymıyorum(sürmeyi onda öğrendiğimden), diğer 5 motorumda benim yüzümden olmuş 1 tane kılcal cizik bile yoktur. Ben gidiş şeridinin ortasından yada en sağdan acıklık buldukça ilerlemiştim o gün sakin sakin.
nich@tine
07 Mayıs 2012, 16:11
adamlar öyle bir motor yapmış ki herkesin motordan ayrı bir ses çıkıyor,bendeki ses arasıra gelen bir ses, sürekli devam etmiyor civ civ civ civ civ (galleria alt geçitteki adamı bilenler bilir sabahtan akşama kadar bu seste müşteri beklerdi o amca :)) aynı onun gibi illet bir ses,bazen utandığım bile oluyor debriyajı bir sıkıyorum civ civ civ civ civ nerden geldiği de belli değil anasını satiyim psikolojik bunalıma giricem :) bende o sesi kaydetmeyi deniyim tabi bizde gopro falan yok nokiaproyla nekadar kaydedebilirsem şanslıyım :) şu sorunu çözene para ödülü vericem yakında:)
Depo kapağını söküyosun.
Kapağı dağıtıp 3 deliği genişletiyorsun.
Kapağı toplayıp yerine takıyorsun.
İşlemin özeti bu, ayrıntıları yukarıda verdiğim linkte.Fotoğraflı anlatım var.O sitedeki ankete göre büyük çoğunlukta bu çözüm işe yaramış.
---------- Post added at 15:11 ---------- Previous post was at 15:07 ----------
yada en sağdan acıklık buldukça ilerlemiştim o gün sakin sakin.
sağı hiç kullanmıyorum, bana da orası sakat geliyor.
fakat birkaç gün sonra aynı şekilde ilerlerken iki yaya araba arasından ön tekeri kitlememe sebep oluyordu.
Sağ ayak yere vurdu, lastik öttü, kafa sallandı!Düşmedim neyse ki.Yayaya çarpmak çok kötü olur.Araba maraba neyse de.
Ya iyi değil aslında o kadar ara yapmak, ama trafik duruyo abi, akan trafikte hiç ara yapmam.
atilla_hakan
07 Mayıs 2012, 18:45
adamlar öyle bir motor yapmış ki herkesin motordan ayrı bir ses çıkıyor,bendeki ses arasıra gelen bir ses, sürekli devam etmiyor civ civ civ civ civ (galleria alt geçitteki adamı bilenler bilir sabahtan akşama kadar bu seste müşteri beklerdi o amca :)) aynı onun gibi illet bir ses,bazen utandığım bile oluyor debriyajı bir sıkıyorum civ civ civ civ civ nerden geldiği de belli değil anasını satiyim psikolojik bunalıma giricem :) bende o sesi kaydetmeyi deniyim tabi bizde gopro falan yok nokiaproyla nekadar kaydedebilirsem şanslıyım :) şu sorunu çözene para ödülü vericem yakında:)
Dün kasksız bir gezeyim dedim mahallede hep o ıslık sesi hemde ön tekerlek tarafından gelen civ civ sesi :) Geçen sene honda cbr 125r vardi ön tekerleğin ordan yine bu ses beni deli ediyordu.
atilla_hakan
07 Mayıs 2012, 21:01
Atilla hakan olabilir mi ?
Kardeşim ben değilim benim plaka 34 ara sıra kadıköy tarafına geliyorum. müsait zaman görüşüp tanışalım.
---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:57 ----------
arkadaşlar 3250 km oldu gösterge. Yağ değişimi geldi sanırım. Yarın yağ almayi düşünüyorum. Sizden marka olarak tavsiye bekliyorum. Birde kaç lt almam gerekiyor. Honda cbr 125 te bir lt yetiyordu. Ninjaya da yeter mi. Bilgisi olan arkadaşlarin acil cevaplarini bekliyorum. Teşekkürler.
ejlover
07 Mayıs 2012, 22:22
gidonu ortadan tut demedim dostum :) gidonu tam denge noktasında yani orta noktada sabitlemeye calıs demistim ama gidonu ortadan tutmakda ilgincmiş :)
:)) Benim de kastim gidonla hic bir sekilde bir sey yapilmamasi lazim tankslapper olursa. Tek cozum var debriyaji sikip aktarmayi kesmek ve paniklememek :)
---------- Post added at 21:22 ---------- Previous post was at 20:21 ----------
Bu arada ilani verdim arkadaslar hadi hayirli olsun :)
tomass
07 Mayıs 2012, 22:56
:))
[/COLOR]Bu arada ilani verdim arkadaslar hadi hayirli olsun :)
İlanınız hayırlı olsun Uğur Hocam :) Umarım değerini bilecek birisi satın alır...
Bu hafta sonu Ankara'ya geliyorum, müsait olursanız cumartesi motoru görmeye gelebilirim.
Ankara'da bir tane daha beyaz ninja buldum, ona da bakacağım.
Onu alma ihtimalim çok daha yüksek görünüyor :)
ejlover
07 Mayıs 2012, 23:06
Hadi hatirlisi o zaman :) Tamam h.sonu goruselim mutlaka. Ogleden sonra olursa tercihimdir :) Onceden Cuma falan konusup netlestiririz ;)
Bu arada arkadaslar ilana:
http://www.motosiklet.net/forum/satilik-motosiklet-ilanlari/
ya da
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-full-dolu-turkiye-de-tek-6-000-tl-lik-aksesuarlariyla-garantili-84745583/detay/
linklerinden ulasabilirsiniz :)
ccman
07 Mayıs 2012, 23:18
ejlover
hayirli olsun sana ve satin alana:thumleft:
enginar
07 Mayıs 2012, 23:23
Dün yazarken sinyalın grenaja bağlı olduğu kısım diye yanlış yazmışım heyecandan :), grenaj kırıldı aslen :) plastifix diye bir ürün gördüm ararken onu almayı düşünüyorum, kırık grenajın tamirini yaparken. Bu plastifixi duyan gören kullanan var mıdır acaba aranızda?
Frank Lucas
07 Mayıs 2012, 23:28
@enginar,istanbuldaysan, benim kırık grenajımı tamir eden yeri tavsiye edebilirim
oNRaCe
07 Mayıs 2012, 23:35
iyi akşamlar arkadaşlar.. öncelikle hayırlı olsun dilekleriniz için saolun, inş. kazasız belasız sıkıntısız sürüşler nasip olur hepimize.. kaza yapan arkadaşlara da geçmiş olsun..
bu arada ben şu siyah bombeli ön camlardan takmayı düşünüyorum ninjama.. internet araştırmalarımda sadece zero gravity ve puig 'in 250r için üretilmiş camlarını gördüm.. bunlardan başka cam varmı motora uygun.. ve bunların piyasası nedir pazarlık payı dahil ?..
overcloud
07 Mayıs 2012, 23:50
Yav hacı sen yapma bari :) hyosung un göstergesi fazla göstermiyor, sizin göstergeler analog olduğundan üstten bakınca antalya alttan bakınca ankara görüyonuz :cherry:
Bende navigasyon var 2008 Opel Astra ile 100km sabit hızda navigasyonda 90Kmh hız verisi alıyorum.Aynı şekilde navigasyonu motora yapıştırdım 100km sabit hızda 90Kmh hız verisi aldım :) Yani seri üretimdeki her araç gibi navigasyon normal göstergeye oranla %10 eksik gösteriyor,hatta bunun videosunu bile çekmiştimde o zamanlar gopro yoktu.navigasyonda kaç gösterdiği belli olmuyordu videoda, yüklememiştim.Şimdi yeni motor geldiğinde çeker koyarım sizler için :)
Tamamen ön yargı fakat bizleri tanıyan birininde bu ön yargısını kıramadığımızı görmek üzücü :santa:
yahu fazla gösteriyor tabi, youtube'da bir sürü video var hyosung ile 180'lerde gezinen, o akşam 180'nin üzerine Erdem ile ben çıkabildim ama siz geride kaldınız. Yani göstergeler aynı gösteriyor olabilir ama pratikte son süratler aynı değil :)
Alper Kaya
07 Mayıs 2012, 23:53
yahu fazla gösteriyor tabi, youtube'da bir sürü video var hyosung ile 180'lerde gezinen, o akşam 180'nin üzerine Erdem ile ben çıkabildim ama siz geride kaldınız. Yani göstergeler aynı gösteriyor olabilir ama pratikte son süratler aynı değil :)ali nin dediği gibi siz düz bakınca 180 görüyosunuz aşadan bakınca 175 yukardan bakınca 185 :D bende inanmıyorum hatalı olduğuna diyelim hatalı ninjanınki mi kusursuz bırakalım bu işleri bulut bey:D
atilla_hakan
07 Mayıs 2012, 23:58
iyi akşamlar arkadaşlar.. öncelikle hayırlı olsun dilekleriniz için saolun, inş. kazasız belasız sıkıntısız sürüşler nasip olur hepimize.. kaza yapan arkadaşlara da geçmiş olsun..
bu arada ben şu siyah bombeli ön camlardan takmayı düşünüyorum ninjama.. internet araştırmalarımda sadece zero gravity ve puig 'in 250r için üretilmiş camlarını gördüm.. bunlardan başka cam varmı motora uygun.. ve bunların piyasası nedir pazarlık payı dahil ?..
Ben puig marka aldim 230 tl ebay da 35 dolara ücretsiz kargo çin malı camlar var onlara bakabilirsin istersen.
enginar
07 Mayıs 2012, 23:59
@Frank Lucas maalesef İstanbul'da değilim. Çevre illere de motoru tamir için götürmeye vaktim yok.
rio_mavi
08 Mayıs 2012, 00:13
Rio o arkadastan haber varmı durumu iyimiymiş? allah korusun mevsim basladı gene sacma sapan kazalar aldı yürüyor..
oNRaCe arkadasım hayırlı ugurlu olsun.. Benim karakız yaslandı artık 4 yasına girdi 15 binde almıstım motoru 21 bin oldu tepesindeyim.. Cok dogru bir secim yaptıgını sende km ler arttıkca daha iyi anlayacaksın..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------
Bu arada cuma aksamı kadıkoy barlar sokagındaki 41 plakalı siyah ninjanın sahibi bizim forumdanmıdır? kendisiyle ufak bir selamlastık ama cok gec farkettigimden iki laflayamadık.. Eger kendisi buralardaysa selam etmek isterim..
Kürşat kardeş motorun sahibini tanımıyorum.yolda gördüm öyle.Son durumunu bilemiyorum.
--
Aynı 41 plakayı bende gördüm birkere.benzer mekanlarda takılıyoruz. Bu c.tesi aksamı caddebostana akıcam ama barlar sokağına takılıyosanız ninjacılar karşılaşırız belki. Hayırlı geceler herkeze...
oNRaCe
08 Mayıs 2012, 00:18
çin malı ürünlere pek yanaşmak istemiyorum açıkçası.. puig görsel olarak şuan gözüme en hoş geleni.. şuan motor sıfır haliyle duruyo, henüz tankpad hariç hiç bi olaya girmedim.. puig cam olacak ozaman.. birde koruma takozu düşünüyordum fakat forumu okuyunca kafam karıştı açıkçası takozlarla ilgili.. 700-800 tl arası bir görsel modifiye/makyaj bütçesi ayırdım motora.. neler yapabilirim önerilerinizi bekliyorum.. (egsoz hariç)
tomass
08 Mayıs 2012, 00:35
çin malı ürünlere pek yanaşmak istemiyorum açıkçası.. puig görsel olarak şuan gözüme en hoş geleni.. şuan motor sıfır haliyle duruyo, henüz tankpad hariç hiç bi olaya girmedim.. puig cam olacak ozaman.. birde koruma takozu düşünüyordum fakat forumu okuyunca kafam karıştı açıkçası takozlarla ilgili.. 700-800 tl arası bir görsel modifiye/makyaj bütçesi ayırdım motora.. neler yapabilirim önerilerinizi bekliyorum.. (egsoz hariç)
Puig ön cam= 228 tl http://www.motorturkiye.com/goster/1/14511/puigon-renkli-cam-kawasaki-ninja-250-r-2008-2011
Keiti jant şeridi = 25 tl http://www.feyizoglu.com/Jant-seridi_44785.html#0
LED STOP = 175 tl http://www.brnmotor.com/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=784&category_id=1185
Manet = 249 tl http://www.brnmotor.com/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=847&category_id=1185
Mono Kapak = 199 tl http://www.brnmotor.com/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=779&category_id=1185
TOPLAM FATURA = 876 TL :)
oNRaCe
08 Mayıs 2012, 00:54
Puig ön cam= 228 tl http://www.motorturkiye.com/goster/1/14511/puigon-renkli-cam-kawasaki-ninja-250-r-2008-2011
Keiti jant şeridi = 25 tl http://www.feyizoglu.com/Jant-seridi_44785.html#0
LED STOP = 175 tl http://www.brnmotor.com/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=784&category_id=1185
Manet = 249 tl http://www.brnmotor.com/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=847&category_id=1185
Mono Kapak = 199 tl http://www.brnmotor.com/shop.html?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=779&category_id=1185
TOPLAM FATURA = 876 TL :)
fatura için saol:D.. henüz motor aleminde yeni olduğum için ne takılır neresi değişir fazla bilgi sahibi değilim.. mono kapak hariç hepsi aklıma yattı (artçıya yer şart:D).. puig cam, yeşil yada sarı? şerit, yeşil yada sarı manet.. led stop olayını ejlover üstadın ki gibi sinyalli falan düşünüyorum ama o tuzludur şimdilik acelesi yok.. fena heveslenmeye başladım gece gece:pl:
ejlover
08 Mayıs 2012, 01:18
Hocam su brnmotor mu ne ordan verdiginiz urunler mono kapak haric (o konuda bi bilgim yok o ise girmedigimden) Çin mali dandik parcalar. Bi de utanmadan bi dunya para istemis adamlar... Onlardan uzak durun bence.
tomass
08 Mayıs 2012, 01:43
Hocam su brnmotor mu ne ordan verdiginiz urunler mono kapak haric (o konuda bi bilgim yok o ise girmedigimden) Çin mali dandik parcalar. Bi de utanmadan bi dunya para istemis adamlar... Onlardan uzak durun bence.
Haklisin,cogu ebayda 30-40$ a satilan urunler.
TR de alternatif olmadigi icin boyle bi liste yapmak zorunda kaldim :)
Buyuk ihtimalle brn motor da sadece online satis yapan, ebay den aldigi urunleri fahis fiyatlara satan bir yer
oNRaCe
08 Mayıs 2012, 01:48
Hocam su brnmotor mu ne ordan verdiginiz urunler mono kapak haric (o konuda bi bilgim yok o ise girmedigimden) Çin mali dandik parcalar. Bi de utanmadan bi dunya para istemis adamlar... Onlardan uzak durun bence.
ooo ozaman iş değişir.. ben bu motor alemine geçtiğimiz cuma günü adım attım, dolayısıyla ne markaları bilirim, nede motorun üzerindeki bir çok ekipmanın adını, o derece yeniyim.. ejlover hocam senin motora fena hastayım bu arada.. nazar değmesin çok güzel yapmışsın.. benimde niyetim seninki kadar olmasada, motorun orjinalini fazla bozmadan, çok abartmadan biraz daha görsellik katmak sadece.. onlardan uzak durayım tamamda, nelere yakın durayım onuda söyle bari:silent:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO