TheWitac
06 Kasım 2016, 00:35
http://www.motorstown.com/images/suzuki-vs-800-intruder-08.jpg
Merhaba abiler. Şubat'ta aldığım ilk motorum olan Keeway SuperShadow 250'den sonra artık CC yükseltmeye karar verdiğimden yeni bir motor arayışındayım. İlk başlarda aslında hayalim olan Yamaha Dragstar 650 Classic modelini düşünüyordum fakat zamanında sıfırı 16-18 bin liraya satılan motora günümüz satıcıları 20 binden aşağı istemediği için bu modeli şuan için sonraya 1100 CC'lik modelini almak üzere erteledim ve şuan aklımda olan 98 model Suzuki Intruder VS800 modelini almaya karar verdim.
Aklımdaki sorular şunlar;
-Bu motorlar kaç bin km'ye kadar rektefiye istemeden gider? (Alacağım motor 45 bin km'de, bu bana ileride sıkıntı yaratır mı? Bir arkadaşım bu makinanın 250-300 bin km'ye kadar gidebiliceğini söyledi bilmiyorum ne kadar doğru.)
-Ağır bakımının yapılıcağı km kaç km'dir?
-Günümüz benzin fiyatıyla beraber kaç kuruş yakıyor?
-Arıza yapma sıklığı nedir? (Motora o kadar para verip 800CC'lik bir motorla tamircilerde sürünmek istemiyorum. Basit arızalar neyse de motor aksamını ilgilendiren arızaları ne sıklıktadır?)
-Parçası bulunur mu? (En önemli konu bu benim için. Virago 535 gibi ülkemizde yaygın olan bir motorun bile parçasını bulmak zor olduğundan dolayı bu motorun parçalarını bulabilir miyiz? İzmir'de yaşıyorum bu arada.)
-Parça fiyatları nasıldır? Abartılı bir şekilde pahalı mıdır yoksa normal midir? (Japon olduğunu göze alırsak pahalı gibi geliyor.)
-Bu sene üniversite nedeniyle başka şehire yerleşeceğimden dolayı İzmir'e aile ziyareti adına sık sık gel git yapacağım. Uzun yolda performansı nasıldır? (Yol tutuşu,titreşimi,yakıtı ve son hızı özellikle son hızı)
-Ön tekeri ince olduğundan dolayı yol tutuşunu etkiler mi? Dragstar 650 gibi ön tekerleği kalın bir modelin girebileceği virajda ben zorlanır mıyım bu makinayla?
-98 model 45 bin km'deki makinayı almak mantıklı mıdır? Benzer fiyat aralığında en aşağı 600CC başka bir muadili var mıdır? (Ben Çin malı motora bindiğim için 45 bin km'yi şuan fazla görüyorum ama Japon makinaları için 45 bin km çok da fazla olmasa gerek.)
-250CC ile 4 bin KM tecrübem var. 250CC'den 800CC'ye geçişte sıkıntı yaşar mıyım? Pek zannetmiyorum herşey motora alışmakla ve bilekle alakalı ama yine de sormak istedim.
-Üniversite bitene kadar kullanmayı düşünüyorum yani rahat 4 sene kullanıcağım bir makina. 4 sene sonra daha da yüksek KM ile bu motoru satabilmem mümkün müdür?
Şimdiden teşekkürler.
Merhaba abiler. Şubat'ta aldığım ilk motorum olan Keeway SuperShadow 250'den sonra artık CC yükseltmeye karar verdiğimden yeni bir motor arayışındayım. İlk başlarda aslında hayalim olan Yamaha Dragstar 650 Classic modelini düşünüyordum fakat zamanında sıfırı 16-18 bin liraya satılan motora günümüz satıcıları 20 binden aşağı istemediği için bu modeli şuan için sonraya 1100 CC'lik modelini almak üzere erteledim ve şuan aklımda olan 98 model Suzuki Intruder VS800 modelini almaya karar verdim.
Aklımdaki sorular şunlar;
-Bu motorlar kaç bin km'ye kadar rektefiye istemeden gider? (Alacağım motor 45 bin km'de, bu bana ileride sıkıntı yaratır mı? Bir arkadaşım bu makinanın 250-300 bin km'ye kadar gidebiliceğini söyledi bilmiyorum ne kadar doğru.)
-Ağır bakımının yapılıcağı km kaç km'dir?
-Günümüz benzin fiyatıyla beraber kaç kuruş yakıyor?
-Arıza yapma sıklığı nedir? (Motora o kadar para verip 800CC'lik bir motorla tamircilerde sürünmek istemiyorum. Basit arızalar neyse de motor aksamını ilgilendiren arızaları ne sıklıktadır?)
-Parçası bulunur mu? (En önemli konu bu benim için. Virago 535 gibi ülkemizde yaygın olan bir motorun bile parçasını bulmak zor olduğundan dolayı bu motorun parçalarını bulabilir miyiz? İzmir'de yaşıyorum bu arada.)
-Parça fiyatları nasıldır? Abartılı bir şekilde pahalı mıdır yoksa normal midir? (Japon olduğunu göze alırsak pahalı gibi geliyor.)
-Bu sene üniversite nedeniyle başka şehire yerleşeceğimden dolayı İzmir'e aile ziyareti adına sık sık gel git yapacağım. Uzun yolda performansı nasıldır? (Yol tutuşu,titreşimi,yakıtı ve son hızı özellikle son hızı)
-Ön tekeri ince olduğundan dolayı yol tutuşunu etkiler mi? Dragstar 650 gibi ön tekerleği kalın bir modelin girebileceği virajda ben zorlanır mıyım bu makinayla?
-98 model 45 bin km'deki makinayı almak mantıklı mıdır? Benzer fiyat aralığında en aşağı 600CC başka bir muadili var mıdır? (Ben Çin malı motora bindiğim için 45 bin km'yi şuan fazla görüyorum ama Japon makinaları için 45 bin km çok da fazla olmasa gerek.)
-250CC ile 4 bin KM tecrübem var. 250CC'den 800CC'ye geçişte sıkıntı yaşar mıyım? Pek zannetmiyorum herşey motora alışmakla ve bilekle alakalı ama yine de sormak istedim.
-Üniversite bitene kadar kullanmayı düşünüyorum yani rahat 4 sene kullanıcağım bir makina. 4 sene sonra daha da yüksek KM ile bu motoru satabilmem mümkün müdür?
Şimdiden teşekkürler.