Orijinalini görmek için tıklayınız : Uzun yol için hangi 250cc?
hknzrdm
18 Ekim 2016, 19:43
Önümüzdeki aylarda (motosiklet ehliyetini de aldıktan sonra) 250cc ile motosiklete başlamayı düşünüyorum. Bir süredir de marka ve modelleri araştırdım. Araştırırken ise kriterim uzun yolda bana sorun çıkarmaması ve rahat kullanımının olması. Tabii iki kişi binilecek bir motor olması da şart. Çantalar vs cabası. Özetle bisikletle yaptığım 50-100 km arası turlar gibi, motosiklet ile 500 - 1000 km'lik mesafelere gitme amacım var.
Dikkatimi çeken seçen modeller ise şunlar oldu.
- Suzuki GW 250 Inazuma
- Yamaha YZF R25
- Yamaha XMAX 250
- Honda CBR 250R
- Yamaha MT 25
- Benelli TNT 250
Öncelikle şunları söyleyeyim, Çin malı ve benzeri fiyat ve güvenilirliği daha az olan markalara gitmemeye özen gösteriyorum. Ayrıca motorsikletin şekli şemalı o kadar da önemli değil benim için. Son hız ise umursadığım bir konu değil.
Soru şu;
15000 TL ve biraz üstü bir bütçe ile uzun yolda bana keyif verecek, yolda bırakmayacak, yedek parçasında sorun yaşamayacağım motor hangisidir?
Yorumlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
cagiran
18 Ekim 2016, 19:46
Honda Nss300 Forza
Net
2015 model 10.000 km civarı 14.500 civarı "ABS siz model" bulabilirsiniz
hknzrdm
18 Ekim 2016, 20:05
Sıfır model almayı düşünüyorum. Sanırım Forza'nın satış fiyatı 18bin civarıydı.
Honda Nss300 Forza
Net
2015 model 10.000 km civarı 14.500 civarı "ABS siz model" bulabilirsiniz
o olmadı xmax almalı değil mi
emrekulahli
18 Ekim 2016, 20:07
bunların arasında mantıklı olanlar inazuma ile MT-25 BENCE. Bunu oturuş pozisyonundan ve artçı olmasından dolayı söylüyorum. Reyzik motorlarla rahat edebileceğini düşünmüyorum. Xmax ve forzanında uzun yolda tatmin edeciğini sanmıyorum hele ki rampalarda vs. debriyajlı olması (motor devrini ayarlayabilmek yani) uzun yolda iyidir.
BatuhanK
18 Ekim 2016, 20:10
En mantıklı seçenek xmax olacaktır,daha sonra inazumanın f modeli olabilir. Geri kalan motosikletlerle de yol yapılabilir, cbrla mutlu mesut gittim. Fakat artçı, konfor, eşya taşıma gibi kriterler varsa xmax 1. Sırada olacaktır
ride_safe
18 Ekim 2016, 20:11
Ben bu konularda tavsiye verecek seviyede motor geçmişi olan biri değilim ama uzun yol ve artçı dediğiniz zaman, r25 ve cbr 250r gibi süpersport motorları elemeniz lazım sanırım.
hknzrdm
18 Ekim 2016, 20:11
XMAX için büyük çanta olmaz diyenler olduğundan şüpheliyim aslına bakarsanız. Tahmin edersiniz, uzun mesafe giderken bisiklette bile arkada gayet yük taşıyor insan, motosiklet olunca yan çantalar vs de olacak. Listedekilerden bu durumda hangisi ideal yol güvenliğini ve konforunu sağlar?
Salurbey
18 Ekim 2016, 20:11
Inazuma çok uygun. Kendi r25 le 7000 km uzun yol yaptım. İstanbul çıkış, Çanakkale eskisehir bursa bolu edirne vs. R25 konfor ve uzun yol ihtyaclarinizi karsilamaz. Çanta takılması, oturuş pozisyonu. Mt 25 çıplak motor , çok rüzgar yersiniz. Size giydirilmiş versiyon inazuma. Burdan istediğiniz her yere gider.( ben r25 imi çok sevdiğim için bana dert olmadı imkan olsa Çine bile giderim :)fakat racing motor uzun yolculuk için uygun değil )
BatuhanK
18 Ekim 2016, 20:52
XMAX için büyük çanta olmaz diyenler olduğundan şüpheliyim aslına bakarsanız. Tahmin edersiniz, uzun mesafe giderken bisiklette bile arkada gayet yük taşıyor insan, motosiklet olunca yan çantalar vs de olacak. Listedekilerden bu durumda hangisi ideal yol güvenliğini ve konforunu sağlar?
Neden olmazmış?
hknzrdm
18 Ekim 2016, 20:56
XMAX için ikili aluminyum çanta takma ihtimali var mıdır?
sailor33
18 Ekim 2016, 21:05
Bu durumda inazuma ile tnt 250 kalıyor.
ayna639
18 Ekim 2016, 21:30
arkadaşım zaten sanırım sen belirlediğin kriterlerle listendeki motosikleti bize söylemişsin sanırım. İnazuma f de gönlün var lakin naked inazumaya razısın gibi bir ruh halinde olduğunu düşünüyorum. Ben bir rx3i evo kullanıcısıyım. Daha önce hiç ama hiç motosiklet sürmedim. Fakat ekonomik imkanlarımın kısıtlılığından dolayı tek atış hakkım vardı. Onu da rx3i evo dan yana kullandım. Benim bütçe ise 17-18 bin liraya kadar kredi çeker öderim. diyordum. Motosiklet sürmesini bu motorla öğrendim. 5 ayda 8 bin kilometre yol yaptım. Kışın giyebileceğim ekipmanım yok ve ondan 4 aylığına da olsa ayrılacağım diye üzülüyorum. Sadece ben mi hayır bu 8 bin kilometrenin 7 bin lik kısmını artçılı ve eşim ile birlikte yaptım. O da aynı şekilde üzülüyor. Peşin hükümlü olma bir göz gezdir, bir araştır derim. Avrupa euro4 standardını 2017 yılı itibarıyla kabul edeceğiz. Ancak bu motosiklet avrupanın tamamında yerini aldı. Bunca rakibinin arasında kendini ispatladı. Ülkemizde bile 40 bin kilometreleri bulanlar var. Yurtdışı seyahat planları yapan rx3i evo cuların sayısı pek az da değil. Ben kullanıyorum sorunsuz. tavsiye ederim.
jonvolkan
18 Ekim 2016, 21:45
250 cc de konu uzun yol ise araç kesinlikle Suzuki GW 250 ama mutlaka F modeli olmalı diye düşünürüm ben. Diğer 250 cc grubundaki motorların beygir gücü ya da torku yüksek olabilir, Inazuma f şekil olarak birilerinin beğenisini haketmeyebilir, yedek parçası pahalı olabilir ama uzun yol ve konfor deyince, o karşıdan gelen koca kamyonların rüzgarından ya da genel anlamlarda sert rüzgarlardan gram etkilenmeme deyince rakibi yoktur. Zaten sağlamlığı tescilli ömürlük evladiyelik bir motosiklet olduğu hiç su götürmez. Diğer sayılan seçeneklerin hiçbirisi yola Inazuma F kadar basmaz, oturmaz.
Baris Yzc
18 Ekim 2016, 21:53
İyi forumlar ;
250 cc de r25 mt25 hyosung Ktm kawa vs surmedıgım makine kalmamış bir kişi olarak söyleyeyim,
2014 yılından beri 7000 km Cbr 250, 16000 km Suzukı inazuma ve 6000 km Ktm RC ve son olarak 4 aydır 2014 kawasakı er6f kullanıcısı olarak kesinlikle inazuma hocam.
2014 model düz beyaz ki en güzel rengi bence çıplak inazuma vardı.
Önüne güzel bir camla çok güzel işler yapmıştı.
Tork devri, titreşim, hızlanma kararlılığı, süspansiyon konforu, sele konforu, şasi stabılıtesı, bakım aralığı, koruma demiri kolaylığı, malzeme kalitesi falan sınıfının en iyisi hatta iddia ediyorum mt 07 den daha iyi boya kalitesi ve kumanda kollarına sahip. Mt 25 le kıyaslama bile. Yanlış anlaşılmasın blok olarak mt 25 çok güzel ama parça kalitesi olarak yamaha genel olarak biraz vasat.
X max de çok güzel ama uzun yol küçük teker sıkıntılı.
Fakat olumsuz yani yok değil mi?
Elbette ki var o da parça fiyatı ha koruma demiri ile zaten büyük oranda sorunsuz kullanırsınız.
F kasa da gerçekten çok güzel fakat er6f kullanıcısı olarak karenajlı motorda koruma takoz işi biraz sıkıntılı, onun yerine n alıp güzel koruma demiri ve yan çantalarla Türkiye yi 3 defa turlarısınız emin olun. Hem f ve n arasındaki fiyat farkına güzel bir lastik alırsınız.
Bana kalırsa tek tercih inazuma.
İyi forumlar
hknzrdm
19 Ekim 2016, 09:39
Arkadaşlar değerli yorumlarınız için teşekkürler.
ayna639 dostum RX3i EVO dikkatimi çeken bir motor, hatta evimin altında bayiisi var diyeyim, her gün otopark girişinde göz göze geliyordum bu model ile. Makine Mühendisliği okumadan ileri gelse gerek, malzeme kalitesi, özellikle kaynak işçiliği çok önemli benim için, şirkete aldığımız Tucson'un altına yatıp, kaporta altı boyasız yerleri servise boyattıran birisiyim diyeyim. İnan listedekiler dahil bir çok motoru inceledim. RX3i EVO gayet iyi bir motor gibi görünüyor, (yol tutuşunu vs bilemem) ancak malzeme ve işçilik bir tık altta. Üstüne de bayiye gidip "stop etme sorunu var mı?" gibi soruları sorduğumda pek de tatmin edici cevap alamadım. Bu yüzden listeye almadım diyeyim. Ek olarak hiç bir motorda gönlüm filan yok, tek derdim, malzemesi ve işçiliği sağlam, benim ve arkamda seyahat edecek kişinin hayatını en az riske atacak motosikleti seçmek.
Diğer arkadaşlara da ayırca teşekkür ederim.
MimTolga
19 Ekim 2016, 10:45
Hocam sizin aradığınız kaliteyi size verebilecek tek seçenek kesinlikle Suzuki İnazuma, uzun yol düşündüğünüz için de F modeli sizi rüzgarda daha rahat ettirir. Her türlü çantayı da rahat takarsınız. Çift silindir olduğu için iki kişi gezilerinizde de sizi üzmez.
Metehan07-70
19 Ekim 2016, 11:42
Amacın sadece biyerlere iki teker üzerinde gitmek ise xmax, motosiklet üstünde gitmek ise saydıklarının içinde senin amacına en uygun İnazuma dır. F olması şart değil, tur camı işini görür.
cenkyenmez
19 Ekim 2016, 11:59
Birbuçuk sene aktif olarak bisiklet kullandıktan sonra (işe gidiş geliş, hafta sonu uzun sayılabilecek turlar), motosiklete geçtim. Öğrenmek amacıyla cub ile başladım. 5000km'yi geçtim ve tıpkı sizin gibi hem şehir içi hem de şehirler arası gideceğim bir motosiklet arayışına girdim. Yüzde 90 artçılı kullanacağım, eşyalarım olacağı ve scooter sevmediğim için inazuma tercih sıramda başı çekiyordu. Fiyatı tam bilmiyorum ancak benim önerim doğru motosiklet inazuma f olacaktır.
Ben ne yaptım, neden motosiklete başladığımı tekrar düşünüp cruiser kullanabilmek için başladığımı hatırladım, vazgeçtim ve cruiser arayışına girdim ancak size önerim inazuma f'dir.
Fiyat yüksek gelirse inazuma alınıp ön cam eklenebilir, uzun turlar için. (bundan emin değilim, belki olabilir belki olamaz. araştırmak lazım)
astrofizik
19 Ekim 2016, 13:34
Size piaggio xevo 250 öneriyorum.
Çift bagaja sahip
Şu an kampanyada sıfır 4.000€
2015.
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-piaggio-kocaman-motordan-x-evo-250-307447238/detay
Pisman
19 Ekim 2016, 13:37
altın elbiseli adamın iki tane 250 cc karşılaştırma videosu var izlersen fikir verecektir, son hız önemli değil ve uzun yolda yolcu ve sürücü konforu ön planda olursa inazuma aradığın motor gibi görünüyor
velizrsln
19 Ekim 2016, 13:45
Yokmu daha alternatif biseyler sport touring gibi
BIYIKLI
19 Ekim 2016, 14:01
Sıfır model almayı düşünüyorum. Sanırım Forza'nın satış fiyatı 18bin civarıydı.
Makine mühendisi olarak motordan anlarsın, hazır 2. elde fiyatlar düşmüşken sicili temiz motoru bakımlı hatta aksesuarlı bir İnazuma al bence!
2 kişi ve r25 lafı aynı cümlede olamaz. :mrgreen:
Cbr da konfor olarak üzer.
Mantıklı seçenek inazuma bence.
ihtimallerin içinde hem scooter hemde naked modeller var.
Uzun yolda İnazuma için olumsuz referans verecek yoktur sanırım.
Scooter da ise xmax favori olmalı.
serhat207
19 Ekim 2016, 14:53
Bence Forza 300 al 279 cc canavar gibi hem rahat, hem boğulmuyor, yayla gibi sele, arkaya çanta yan taraflara ise soft çanta atanı gördüm eşek gibi yüklüyorsun yine gidiyor alet. 2. el senin bütçene uygun bu arada. İyi forumlar.
ayna639
19 Ekim 2016, 15:48
---------------Abi stop etme sorunu konusunda bayii cevap veremediği doğru bırak bayii mondial bile cevap veremiyor. Makine Mühendisi olmana sevindim. Zira olayı daha iyi aktarabilirim. Abi bu eksoz üzerinde bulunan yanmış gazların ısısını ölçen termik sensör var ya kimisi ona oksijen sensörü diyor. İşte bu sensör muhtemelen aşırı ısınınca beyin motosikleti stop ettiriyor. Isınmasına sebep ise supap ayarlarından kaynaklanıyor en azından benim kanaatim böyle.
-------------Abi benim motorun eksoz supapları ve emme supapları ayar görene kadar motosiklet canavardı. İlk supap ayarında ustam ayarları 0,07 emme 0,09 eksoz yaptığını söyledi. Motosiklet yine sorunsuzdu. Amerika da bu motosiklet csc tarafından satılıyor. Bu firmanın verilerine baktığımda supap ayarlarını 0,04mm. ye 0,06mm. şeklinde verdiğini görünce birde chinariders isimli forum sitesine baktım. Orada da 0,06mm. emme 0,06 mm. eksoz yazıyordu. Ustama bir sonraki supap ayarında ayarları düşürmesini istedim. 0,05mm. emme 0,07 eksoz olarak yeni ayarları yaptırdım.
--------------Aman Allahım motorda ilk defa her ışıkta stop etmeler mi dersin yolda gazı kapatınca sayısız öksürmeler mi dersin çekiş düştü motor gitmez.200 km. böyle kullandım hemen gidip eski ayarları yapmasını söyledim ustama. Anında daha motosiklet eski performansına kavuştu. Diğerlerine nazaran daha fazla yaktığını düşünüyordum. Zira 100km. de 4 litre yakıyor motor. Fakat 2015 lerin hız göstergeleri %12 fazla gösteriyor. Bu da yakıt sarfiyatı hesaplamasında yakıtı düşük gösteriyor. Sağlamasını yaptığımda aslında onlarda 4 litre yakıyormuş yüz kilometrede meğer. Benim tahminim eksoz supapı düşük ayar ile erken açılıyor yanmamış gazlar eksoz içinde yanmaya devam ediyor bu da termik sensörü haddinden fazla ısıtıyor. Buna örnek artçım daha önce eksozdan sıcak geliyor diye bir şikayette bulunmamıştı. Lakin o dönemde bacağının yandığını söyledi. Bana da fazla sıcak geldi eksoz. Bu ısınma neticesi sensör vazifesini yapmıyor yada beyin gelen voltajı tabloda bulamayınca elektriği keserek stop ediyor. Tabii bu sadece tahmin. Ama şunu söyleyebilirim şu anki ayarlarıyla mükemmel gidiyor. Lastikleri sıcağı çok seviyor. Ama ısındı mı gözün kapalı gir viraja o kadar iyi tutuyor. Kış lastiği değil yalnız suyu hiç sevmiyor. Soğukken de çok kayıyor frenler bence yeterli lakin lastikler tırt. Motor çok dayanıklı onu söyleyebilirim. Hani kaza yapan arkadaşlardan bunu biliyorum. Kendimde çok yan yatırmama rağmen koruma demirleri vazifesini haddinden fazla yerine getiriyor. Çantalarının da ruhsata işli olması diğer bir avantaj. Parça kalitesi düşükte olsa fiyatı da ona göre parçaları kolay kolay bozulmaz ama wd40 la paslanmaya karşı korumak gerekiyor. Ben arka dişliyi değiştirdim. Ustam özel bir firma ile anlaşıp lazer kesim kusursuz dişli yaptırdı. Diğer arkadaşlar baktım taktırıyor bende taktırdım. Seneye did zincir alacağım orjinal zinciri uzama yapabiliyor. 2000km. de bir peryodik bakımı ise diğer dezavantajı. Fakat Amerikada 5000 km. bir bakıma alıyorlarmış. Kilometre yapmayan adam için sorun değil ama benim niyetim gezmek zaten. Sanırım 10 bin kilometre bakımından sonra bende garantiden vazgeçip 5000 de bir götüreceğim.
-------------------Özetle Rx3i evo hakkında sana söyleyebileceklerim bunlar abi umarım gönlünde olanı kapında görürsün. Allah kazasız belasız gezmeyi nasip etsin
hknzrdm
19 Ekim 2016, 19:18
Makine Mühendisliği eğitimi aldım ancak her makineden anlamak gibi bir durumun olmadığını baştan belirteyim.
ayna639 kardeşim bahsettiğin tür hatalar (neredeyse) her daim parça kalitesinden meydana gelir. Sallıyorum 5 TL'ye satılan keçe yerine 1 TL'lik keçenin uyduğu yerler vardır. Bizim kafa 5 TL'liğe gider. Nedeni ise o 4 TL fark keçenin ısıya dayanıklılığıdır. 1 TL'likle fabrikada üretim hattının makinesini yakanları da biliriz. Yurtdışındaki modelle uyumsuzluklardan bahsetmişsin, büyük ihtimal malzeme farkından kaynaklanıyordur, ama net bir cevap vermek bana düşmez, ki Mondial bile cevap veremiyormuş.
BIYIKLI kardeşim, otomobil desen ikinci eline bakacak kadar deneyimim var, ama motosiklet konusunda öyle bir bilgim yok. Kimseye de alacağım mala kefil olmasını beklemem, zira onun görmediği bir hata yüzünden de kendini mesul hissetmesini istemem.
Not: Arkadaşlar şu anda hemen motor almayı düşünmüyorum, en azından Aralık ayının sonuna kadar devam eden bir eğitimim var, ancak ondan sonra ehliyet ve ardından motosiklet alma durumu ortaya çıkacak.
uzun yolda msx 125 nasıl acaba :silent:
levent3410
19 Ekim 2016, 19:43
Uyyyy da vitesle uğraşma " hem şehir içi hemde dışı en güzeli tabiki X city yada max mad max😍😊
motorcu48
19 Ekim 2016, 20:56
inazuma ile marmaris -çanakkale ve dönüşünü çok rahat bir şekilde gerçekleştirdim.motor oyle kendi limitlerinin sınırlarında ne bir sarsıntı nede bir güvensizlik verdi.son derece memnunum tekerlekleride yavaştan bitmek üzere iyide bir tekerlek takıldığında yavaş ama emın adımlarla daha çok keyifli yolculuklarda bulunacağım
arkroid
26 Ekim 2016, 17:08
Bizde inazuma var ve fırsat buldukça uzun yol yapıyoruz.
Tabiki inazuma güzel bir motor ama, yazdığınız diğer vitesli motorlar gibi inazuma da uzun yola çok uygun değil.
Ben, ya daha büyük bir motor ya da xmax 250 gibi vitessiz ve rüzgar korumalı bir motor tavsiye ederim.
İnazuma için de yorumlarımızı şu video'da izleyebilirsiniz.
https://www.youtube.com/watch?v=JGBVBbe0_Ws
Öz_Musti
26 Ekim 2016, 17:39
Çift silindir avantajıyla açık ara Inazuma.
1 yıl aktif kullandım. Konfor ve hacmine göre güç mükemmel. KAlın lastik, çift egzost.
Konu kapatılabilir. Hayırlı olsun :)
nayken81
26 Ekim 2016, 18:13
Suzuki GW 250 Inazuma sizin ilacınız olur.
Salurbey
26 Ekim 2016, 19:54
249 cc üzeri otv ciddi bir fark oluyor. Forza 279 cc olduğu için otv farkını hesaba katarak bir kere daha düşünmek gerek. Sadece forza için demiyorum 250 cc üzeri ama 250 cc ye yakın tüm modeller için geçerli.
hknzrdm
27 Ekim 2016, 22:17
Tüm cevap verme nezaketi gösteren arkadaşlara teşekkürü borç bilirim.
Görünen o ki, en çok tercih edilen Inazuma.
arkroid videoyu izleyeceğim, çok teşekkürler.
Vergi konusu da aslında pek sorun değil, aslına bakarsanız 250CC ile iyice işi öğrenip, bir veya 2 sene içinde 600CC kullanacak kadar deneyim kazanmak niyetindeyim.
Sporttourer
28 Kasım 2016, 04:18
Sıfır km istiyosan Inazuma derim ama yerinde olsam 2. el CBR500 öneririm uzun yola çok uygun motordur kendileri. İstanbuldan orduya gidip gelmiştim geçen yaz 1000km yapıyor. son 200 km harici gayet rahattı.
osiosborn
28 Kasım 2016, 07:11
Xmax'a çanta takılmaz diyenlere gelsin. Güzel bir çaloşma yapmış.
https://www.youtube.com/watch?v=LwmVulGit18
hknzrdm
28 Kasım 2016, 10:41
Xmax'a çanta takılmaz diyenlere gelsin. Güzel bir çaloşma yapmış.
https://www.youtube.com/watch?v=LwmVulGit18
Paylaşım için teşekkürler.
Murat51
21 Kasım 2018, 11:46
Merhaba tecrübe ile sabit uzun yolda hem ekonomik hem Yorklu sorunsuz ybr250 fiyatı d uygun
harun27
21 Kasım 2018, 12:00
Tercihiniz mt-25 veya suzuki inazuma veya inazuma f olmalı
GezeGeze
24 Kasım 2018, 20:25
Benelli BN251 ABS, 2018; listeye eklemiş olalım. :)
logaritma
24 Kasım 2018, 22:11
piyasada en iyi 250 -300 lik uzun yol motorları touring ve enduro motorları olur bu hacimdeki.. aklıma inazuma f geliyor touring de endurodada rx3 versys 300 ,vstorm 250 geliyor.
Öz_Musti
25 Kasım 2018, 11:33
"Uzun yol için" kriterini esas alıyorum ve sadece yazdığın motorlar için cevap veriyorum XMAX. Dediğim gibi. Sadece uzun yol motosikleti ve yazdığın modelleri esas aldım. Bu işin motoru xmax dır. Başka bakma, git al. Buralarda crf250 almaya bile ikna ederler seni çok kurcalarsan.
logaritma
25 Kasım 2018, 16:33
scooter varsa listende xmax de olur tabiki rahat motordur ben vitesli ler içinde yaptım tercihi..
ayetlervaray
25 Kasım 2018, 17:50
Önümüzdeki aylarda (motosiklet ehliyetini de aldıktan sonra) 250cc ile motosiklete başlamayı düşünüyorum. Bir süredir de marka ve modelleri araştırdım. Araştırırken ise kriterim uzun yolda bana sorun çıkarmaması ve rahat kullanımının olması. Tabii iki kişi binilecek bir motor olması da şart. Çantalar vs cabası. Özetle bisikletle yaptığım 50-100 km arası turlar gibi, motosiklet ile 500 - 1000 km'lik mesafelere gitme amacım var.
Dikkatimi çeken seçen modeller ise şunlar oldu.
- Suzuki GW 250 Inazuma
- Yamaha YZF R25
- Yamaha XMAX 250
- Honda CBR 250R
- Yamaha MT 25
- Benelli TNT 250
Öncelikle şunları söyleyeyim, Çin malı ve benzeri fiyat ve güvenilirliği daha az olan markalara gitmemeye özen gösteriyorum. Ayrıca motorsikletin şekli şemalı o kadar da önemli değil benim için. Son hız ise umursadığım bir konu değil.
Soru şu;
15000 TL ve biraz üstü bir bütçe ile uzun yolda bana keyif verecek, yolda bırakmayacak, yedek parçasında sorun yaşamayacağım motor hangisidir?
Yorumlarınız ve cevaplarınız için şimdiden teşekkürler...
gv 250 derim.
Angrypower
25 Kasım 2018, 18:02
Baya eski konu olmasına rağmen Suzuki İnazuma derim. Belki demişimdir. Belkide dememişimdir. İnazuma fıtı fıtı gidecek bir alettir.
logaritma
25 Kasım 2018, 19:27
Baya eski konu olmasına rağmen Suzuki İnazuma derim. Belki demişimdir. Belkide dememişimdir. İnazuma fıtı fıtı gidecek bir alettir.
sen şunu yazmasan tarihe bakmazdım 2016 da açılmış konu :) hiç şu tarihlere bakmıyorum..
Angrypower
25 Kasım 2018, 19:31
sen şunu yazmasan tarihe bakmazdım 2016 da açılmış konu :) hiç şu tarihlere bakmıyorum..
Benim başıma geldi. Ondan ilk tarihe bakıyorum sonra 5-6 yoruma :P
mesut hoca
25 Kasım 2018, 23:55
Paran çoksa v strom 250 al, paran biraz az ise inazuma çıplak olanını al,çünkü giydirilmiş olanını alırsan f olanını, Allah muhafaza düşersen,bir kazaya karışırsan grenajları çok pahalı,kullanan dan dinle, hepsinin motoru aynı ,beygiri aynı,250cc ayarında alınabilecek en iyi motor bunlar, en iyi kullanan bilir(HAYAT GEZİNCE GÜZEL)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO