yognus
26 Eylül 2016, 03:26
AEA'nın test videosunu izledikten sonra kullanmayı çok istediğim MT-25'i test etmek için Yamaha'nın internet sitesinden başvuru yaptım. Daha sonra başvuru yaptığım bayiyi arayarak gün aldım.
Şunu belirtmeden geçmek istemiyorum. Toplam motorsiklet tecrübem 10 bin km. Acemi bir kullanıcıyım. Başlangıç olarak halen YBR kullanıyorum. Yazacaklarım tamamen kendi görüşlerimdir. Daha çok YBR ile kıyaslama yapacağım (doğru olmasada).
Motosiklete oturur oturmaz rahat olduğunu anladım. Gidon, pegler,sele gayet rahat. Sinyal düğmeleri falan hep alışkın olduğum YBR gibi. Oturuş pozisyonu çok hafif yatık. Fakat rahatsız etme gibi bir şey söz konusu değil. Bacaklarınızla depoyu kavramak çok kolay. Boyum 185 olmasına rağmen altımda küçük kalmadı.Gayet kalıplı.
Motosikletin parça kalitesi fark edilir şekilde düşük. Grenaj,deponun üstündeki plastiklet neredeyse YBR nin plastiklerinden kötü. Sinyal düşmesi de bi garip. Kapatmak için basıyosun takılı kalıyor bazen. Diğer kumandalar YBR kalitesindeydi.
Motosiklet herkesin bahsettiği gibi 7 bin devire kadar gayet uysal. Hatta ilk kalkışta sanki YBR'nin biraz daha kuvvetlisini kullanıyorum gibi hissettim. Fakat düzlüğe çıkıp biraz gazı açınca gerçek gücü hissediyorsunuz. 7 binden sonra motor acayip çekiyor beh. Ama rampada 7 bin devrin altına düşmemek gerekiyor. Mesela rampa tırmanırken yüksek vitese attım ,baktım motorun sesi kesiliyor,hızlanamıyor. Ne zaman ki vites küçültüp devrini aldırdım ,o zaman canavar gibi çıkıyor.
Hızlanmaları gayet iyi. Gaz açayım biraz derken kendinizi 120 lerde bulmanız çok normal. Bende zaten max 130 140 falan yaptım. Daha hızlı gidilecek yol yoktu malesef .
Millet paso "çift silindir titreşim yok"diyip duruyor. Fakat giç de öyle değil. Gidon en az YBR kadar titriyordu.
Vites geçişler çok hoşuma gitti. Kemikli kemikli. Geçtiğini anlıyorsun ,şıkır şıkır böyle.
Frenleri test edmeye totom yemedi şahsen. Işıkta durmak için arka freni sıktım direk kızakladı. E tırstım tabi, emanet malın canı bi tarafında oluyor malum.Ön freni çok az kullandım. Az sert bassam direk yeri öpecekmişim gibi his verdi bana. Belki lastiklerden dolayı böyle bir his vermiş olabilir. Fabrika lastiği sonuçta.
Süspansiyonlar konfor açısından sert geldi bana biraz. Kasisler hissettiriyor kendini.
Viraj falan test edecek kadar bilgim yok maalesef. Bu konuda yazacak bir şeyim yok.
2.motosiklet olarak düşünüyorum bu aralar. Şahsen 16 lirayı hak ettiğini düşünmüyorum. O fiyarlara çok güçlü rakipleri var. Abs eksikliği ciddi problem benim için.KTM Duke 250-390 ve Suzuki Drz400 ve MT-25 arasında gidip geliyorum. Diğer motorları denemedim ancak MT'nin son hız haricinde bu rakiplerini geçebileceğini düşünmüyorum.
BONUS: Motorda akrapovic egzoz vardı. O ne tatlı ses öyle ya. Gaz verirken ağzım kulaklarıma varıyordu. Tiger gibi apaçi bir ses yok. Hayet usturuplu
Şunu belirtmeden geçmek istemiyorum. Toplam motorsiklet tecrübem 10 bin km. Acemi bir kullanıcıyım. Başlangıç olarak halen YBR kullanıyorum. Yazacaklarım tamamen kendi görüşlerimdir. Daha çok YBR ile kıyaslama yapacağım (doğru olmasada).
Motosiklete oturur oturmaz rahat olduğunu anladım. Gidon, pegler,sele gayet rahat. Sinyal düğmeleri falan hep alışkın olduğum YBR gibi. Oturuş pozisyonu çok hafif yatık. Fakat rahatsız etme gibi bir şey söz konusu değil. Bacaklarınızla depoyu kavramak çok kolay. Boyum 185 olmasına rağmen altımda küçük kalmadı.Gayet kalıplı.
Motosikletin parça kalitesi fark edilir şekilde düşük. Grenaj,deponun üstündeki plastiklet neredeyse YBR nin plastiklerinden kötü. Sinyal düşmesi de bi garip. Kapatmak için basıyosun takılı kalıyor bazen. Diğer kumandalar YBR kalitesindeydi.
Motosiklet herkesin bahsettiği gibi 7 bin devire kadar gayet uysal. Hatta ilk kalkışta sanki YBR'nin biraz daha kuvvetlisini kullanıyorum gibi hissettim. Fakat düzlüğe çıkıp biraz gazı açınca gerçek gücü hissediyorsunuz. 7 binden sonra motor acayip çekiyor beh. Ama rampada 7 bin devrin altına düşmemek gerekiyor. Mesela rampa tırmanırken yüksek vitese attım ,baktım motorun sesi kesiliyor,hızlanamıyor. Ne zaman ki vites küçültüp devrini aldırdım ,o zaman canavar gibi çıkıyor.
Hızlanmaları gayet iyi. Gaz açayım biraz derken kendinizi 120 lerde bulmanız çok normal. Bende zaten max 130 140 falan yaptım. Daha hızlı gidilecek yol yoktu malesef .
Millet paso "çift silindir titreşim yok"diyip duruyor. Fakat giç de öyle değil. Gidon en az YBR kadar titriyordu.
Vites geçişler çok hoşuma gitti. Kemikli kemikli. Geçtiğini anlıyorsun ,şıkır şıkır böyle.
Frenleri test edmeye totom yemedi şahsen. Işıkta durmak için arka freni sıktım direk kızakladı. E tırstım tabi, emanet malın canı bi tarafında oluyor malum.Ön freni çok az kullandım. Az sert bassam direk yeri öpecekmişim gibi his verdi bana. Belki lastiklerden dolayı böyle bir his vermiş olabilir. Fabrika lastiği sonuçta.
Süspansiyonlar konfor açısından sert geldi bana biraz. Kasisler hissettiriyor kendini.
Viraj falan test edecek kadar bilgim yok maalesef. Bu konuda yazacak bir şeyim yok.
2.motosiklet olarak düşünüyorum bu aralar. Şahsen 16 lirayı hak ettiğini düşünmüyorum. O fiyarlara çok güçlü rakipleri var. Abs eksikliği ciddi problem benim için.KTM Duke 250-390 ve Suzuki Drz400 ve MT-25 arasında gidip geliyorum. Diğer motorları denemedim ancak MT'nin son hız haricinde bu rakiplerini geçebileceğini düşünmüyorum.
BONUS: Motorda akrapovic egzoz vardı. O ne tatlı ses öyle ya. Gaz verirken ağzım kulaklarıma varıyordu. Tiger gibi apaçi bir ses yok. Hayet usturuplu