PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : mt-07



bistraa61
08 Eylül 2016, 22:36
merhabalar
honda 5bin km 125R SONRASINDA 10 bin km 250R kullandım orta sınıfa kendimi yeterli gördüm ve honda cb650f almak isterken fiyat performans bakarak mt07 abs aldım daha yeni (duanızı alırım :) 2 haftadır kullanıyorum fakat sorularım var. 1. vites gaz çekme yok zaten 2 v3 3 de ya tekere geliyor yada yan atıyor tapa gaz yapıp uzamak için 3 den sonrası ideal anca.üzerinde batlaax lastik var ROSSO 2 LASTİK İLE KULLANAN VARSA YORUM ALABİLİRMİYİM PERFORMANS HAKKINDA.Diğer sorum ise VİRAJA GİRİNCE DUA OKUTUYOR LASTİĞİN DIŞINDA AMORTİSÖRDE SIKINTI amortisörde yabpabileceğimiz birşey varmı ? bilgili tecrübeli deneyen kardeşlerden abilerden destek lütfen.

Bugraaa
08 Eylül 2016, 23:10
Amartisorlerde ne gibi bi sikinti yasadiniz? Yazdiklarinizdan anladigim kadariyla daha alisma suresindesiniz, egitim aldiginizi kabul ederek suan ki mt07 ile tekrar egitim almanizi oneririm yoksa zevk alamassiniz.

tinerci
08 Eylül 2016, 23:45
Hayırlı olsun, güle güle kullan. Ne kadar viraj yaptın ki dua okudun?

motokeyfo
09 Eylül 2016, 00:12
merhabalar
honda 5bin km 125R SONRASINDA 10 bin km 250R kullandım orta sınıfa kendimi yeterli gördüm ve honda cb650f almak isterken fiyat performans bakarak mt07 abs aldım daha yeni (duanızı alırım :) 2 haftadır kullanıyorum fakat sorularım var. 1. vites gaz çekme yok zaten 2 v3 3 de ya tekere geliyor yada yan atıyor tapa gaz yapıp uzamak için 3 den sonrası ideal anca.üzerinde batlaax lastik var ROSSO 2 LASTİK İLE KULLANAN VARSA YORUM ALABİLİRMİYİM PERFORMANS HAKKINDA.Diğer sorum ise VİRAJA GİRİNCE DUA OKUTUYOR LASTİĞİN DIŞINDA AMORTİSÖRDE SIKINTI amortisörde yabpabileceğimiz birşey varmı ? bilgili tecrübeli deneyen kardeşlerden abilerden destek lütfen.

MT-07 kullanıyorum 15 ay oldu alalı. Üzerindeki Battlax lastikleri değişene kadar her virajda fatiha okurdum. Rosso 2 ise o motora olmaz. Alabileceğin en iyi lastik Diablo Rosso Corsa . Rosso 3 ise daha yeni bir lastik fakat Corsa kadar yumuşak değil ama Corsa'dan biraz daha uzun ömürlü.Corsa'ya göre dezavantajı ise çok geç ısınması. Aralarında fiyat farkı da yok denecek kadar az. Benim şahsi oyum Rosso Corsa lastik için.

Boy / Kilo oranına göre amortisörü kendi kullanımına göre sertleştirmen gerek. Ben 1.76 / 100kg viraj seven biri olarak en sert ayarında kullanıyorum ama dediğim gibi bu kişinin kullanımına göre değişir.

bistraa61
09 Eylül 2016, 09:09
sağol üsdat motoru denemek amaçlı ilk olarak istanbul şile üzeri ağva yaptım yolu biliyorsan kısa sert virajlar var motoru yatırdığımda fazla esneme yaptı birde arkanın gezdiğini hissettim yavaş yavaş bitirdim yolu.düşündüm bu yol kötü asfalt başka yolda denerim diye istanbul bursa yaptım gemlik virajlarında daha yüksek süratarda aynı durumu yaşadım.ya bu motora alışamadım ya da lastik ve amortisör ayarı.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------


MT-07 kullanıyorum 15 ay oldu alalı. Üzerindeki Battlax lastikleri değişene kadar her virajda fatiha okurdum. Rosso 2 ise o motora olmaz. Alabileceğin en iyi lastik Diablo Rosso Corsa . Rosso 3 ise daha yeni bir lastik fakat Corsa kadar yumuşak değil ama Corsa'dan biraz daha uzun ömürlü.Corsa'ya göre dezavantajı ise çok geç ısınması. Aralarında fiyat farkı da yok denecek kadar az. Benim şahsi oyum Rosso Corsa lastik için.

Boy / Kilo oranına göre amortisörü kendi kullanımına göre sertleştirmen gerek. Ben 1.76 / 100kg viraj seven biri olarak en sert ayarında kullanıyorum ama dediğim gibi bu kişinin kullanımına göre değişir.

Önerin için çomk teşekkürler.benimde 178 boy 74 kg.yani o motora göre biraz hafif kalıyorum .ilk işim rosso corsa yı araştırıp bakacaağım

MD.Murat
09 Eylül 2016, 09:11
motosikletin amortisöründe sıkıntı var , dedi 1-2 sene motor kullanan adam.

bistraa61
09 Eylül 2016, 09:11
Amartisorlerde ne gibi bi sikinti yasadiniz? Yazdiklarinizdan anladigim kadariyla daha alisma suresindesiniz, egitim aldiginizi kabul ederek suan ki mt07 ile tekrar egitim almanizi oneririm yoksa zevk alamassiniz.

viraja girince esneme ve ve gezme hissettim ve viraja normal gazla giriyorum daha yeni oldupum için bu motorda.

bumbala
09 Eylül 2016, 09:11
2015 ABSli var. Lastikler fabrika Battlax ve hiçbir sorun yaşamadım. Battlax iyi bir lastik değil, zor ısınır, fakat bu kadar da sorun yaşamamanız lazım. Kalkışta MT-07 gibi torklu bir motorda fazla gaz açarsanız illaki gezme veya lastik ısınmışsa teker yapar. Süspansiyon fabrika çıkışı biraz yumuşak. Eğer çok rahatsız ediyorsa biraz sertlestirin. Gavurlar lastik olarak Michelin Pilot Road öneriyor.

SİYAH İNCİ
09 Eylül 2016, 09:25
mt 07 için en iyi lastik metzeller m7 sporttur bi araştır bende kullanıyorum uzun zamandır virajlarda gayet başarılı

basto
09 Eylül 2016, 10:45
motosikletin amortisöründe sıkıntı var , dedi 1-2 sene motor kullanan adam.

Basit bir konu, anlamak için müneccim olmak veya 100.000 km tecrübe sahibi olmak gerekmiyor.


Dostum, tabii hayırlı olsun ama keşke CBR 650 F alsaymışsın çok daha dengelidir. Amortisor'u sertleştir mutlaka, bir de Rosso Corsa, alamıyorsan da Metzeler M7 RR lastik almanı tavsiye ederim.

bistraa61
09 Eylül 2016, 12:36
Basit bir konu, anlamak için müneccim olmak veya 100.000 km tecrübe sahibi olmak gerekmiyor.


Dostum, tabii hayırlı olsun ama keşke CBR 650 F alsaymışsın çok daha dengelidir. Amortisor'u sertleştir mutlaka, bir de Rosso Corsa, alamıyorsan da Metzeler M7 RR lastik almanı tavsiye ederim.

basto kardeş eşekkür ederim CBR değil benim istediğim cb650f di yani kullandım baktım 200 kg nin nispeten yola oturan ve güvenli hızlnan bir makineydi benim için ama gücüm yetmedi. şimdi mt07 için se mantıklı lastik seçimi için araştırıyorum tutuşun yanı sıra ömür de hergün motor üstündeyim işe gidip geliyorum.m7 ye bakacağım mutlaka.arkadşın duke 390 da vardı hoşuma gıtti o lastik.

sey_47
09 Eylül 2016, 12:42
Ne güzel bir konu başlığı değil mi.



LASTİĞİN DIŞINDA AMORTİSÖRDE SIKINTI amortisörde yabpabileceğimiz birşey varmı ?

Burada ne demek istedin anlaşılmıyor.

bistraa61
09 Eylül 2016, 12:56
Ne güzel bir konu başlığı değil mi.




Burada ne demek istedin anlaşılmıyor.
BU MOTORDA YENİYİM BİLMEDİKLERİM VAR ÖĞRENİYORUM VE SORUYORUM

LASTİK İYİ DEĞİL HER MOTORA HER MARKA LASTİK GİTMİYOR MT DE KULLANAN DENEYEN VARSA BİLGİ İSTEDİK.AMORTİSÖR İYİ DEĞİL EN BASİT NASIL ÇÖZÜLÜR BİLGİ İSTEDİK.
GEREKLİ KİŞİLER GEREKLİ CEVAPLARI VERİYOR SEN VERMESENDE OLUR KARDEŞ.

bumbala
09 Eylül 2016, 13:12
motosikletin amortisöründe sıkıntı var , dedi 1-2 sene motor kullanan adam.

Yamaha gibi bir marka tehlikeli olacak kadar yanlış bir amortisör koymuş olamaz. Sadece MT-07'nin fabrika çıkışı amortisörleri biraz yumuşak. Bu da şehir için rahat olması için.

basto
09 Eylül 2016, 13:35
basto kardeş eşekkür ederim CBR değil benim istediğim cb650f di yani kullandım baktım 200 kg nin nispeten yola oturan ve güvenli hızlnan bir makineydi benim için ama gücüm yetmedi. şimdi mt07 için se mantıklı lastik seçimi için araştırıyorum tutuşun yanı sıra ömür de hergün motor üstündeyim işe gidip geliyorum.m7 ye bakacağım mutlaka.arkadşın duke 390 da vardı hoşuma gıtti o lastik.

CB 650 F de çok güzel ama haklısın arada 8-10 bin lira fark var neredeyse. MT 7 de asla kötü değildir abicim, ama amortisörlerin yumuşaklığı virajda ciddi dualar okutuyor adama. Sertleştir mutlaka yağı değişerek vs. Bir de ileride gücün olur balata değişebilirsen ondan iyi motor olmaz.

Lastik konusunda uzun ömür istiyorsan touring lastiklere yönel o zaman. Şehir içi ağırlıklı kullanacakmışsın hem de. Ben şahsen sadece haftasonu viraj için sürüyorum, racing lastikleri tercih ediyorum amaRoad 4 şehir içi kullanım için en mantıklı lastik bence.

sey_47
09 Eylül 2016, 14:19
BU MOTORDA YENİYİM BİLMEDİKLERİM VAR ÖĞRENİYORUM VE SORUYORUM

LASTİK İYİ DEĞİL HER MOTORA HER MARKA LASTİK GİTMİYOR MT DE KULLANAN DENEYEN VARSA BİLGİ İSTEDİK.AMORTİSÖR İYİ DEĞİL EN BASİT NASIL ÇÖZÜLÜR BİLGİ İSTEDİK.
GEREKLİ KİŞİLER GEREKLİ CEVAPLARI VERİYOR SEN VERMESENDE OLUR KARDEŞ.

:bestmt::bestmt:

bistraa61
09 Eylül 2016, 16:04
CB 650 F de çok güzel ama haklısın arada 8-10 bin lira fark var neredeyse. MT 7 de asla kötü değildir abicim, ama amortisörlerin yumuşaklığı virajda ciddi dualar okutuyor adama. Sertleştir mutlaka yağı değişerek vs. Bir de ileride gücün olur balata değişebilirsen ondan iyi motor olmaz.

Lastik konusunda uzun ömür istiyorsan touring lastiklere yönel o zaman. Şehir içi ağırlıklı kullanacakmışsın hem de. Ben şahsen sadece haftasonu viraj için sürüyorum, racing lastikleri tercih ediyorum amaRoad 4 şehir içi kullanım için en mantıklı lastik bence.

basto yorumların için teşekkür ederim

gurkanerkan
09 Eylül 2016, 17:01
Yaklaşık 6 aydır MT 07 kullanıyorum ve hiç bir virajda allaha sığındığımı hatırlamıyorum. Lastikleri değiştirdikten sonra sıkıntı yaşayacağınızı sanmıyorum.

COQ
09 Eylül 2016, 18:13
Test pilotlarının çoğu MT 07'nin süspansiyonlarını beğenmedi.
Bu nedenle sorun yaşadığını söyleyen kullanıcılar pek haksız sayılmazlar.
Ben bu yorumlara ek olarak arka lastiği gereksiz şekilde kalın bulduğumu söyleyebilirim.
Daha ince bir arka tekerle bu motosikleti bir denemek lazım.
Teorik olarak çok daha iyi olacağını düşünüyorum.

Önceki yıl yapılan lansmanda bu motosikleti deneyen bütün hanımlar çok beğendi.
Zaten tip olarak da feminen bir yapıya sahip ve kadınlara çok yakışıyor.
Tabi yamaha bu yapının kaymağını güzel yedi.
Geçen yıldan bu yana gördüğüm her on MT07'nin 7-8 tanesinde hatunlar var diyebilirim.
Hatta özellikle genç kızların kullandığı motosikletlerin çoğunun MT07 olduğunu gözlemlemeye başladım.
Kadınların erkeklere göre daha hafif yapıda olması ve onlardan fazla şikayet gelmemesi süspansiyonun yamaha tarafından özellikle böyle tasarlandığını düşündürtüyor.
Bu arada 2 farklı ehliyet grubuna yönelik versiyon ayarlaması sürücü kurslarınıda bu modele yöneltti.


Öte taraftan süspansiyonu kendinize uygun bir ayara getirirseniz şikayetiniz oldukça azalacaktır.
Tabi çok şey beklememek lazım.
Neticede Yamaha bile giriş ve orta seviye kullanıcıları için ucuz bir motosiklet ürettik diye övünüyor.
İşin içine ucuz kelimesi girdiği zaman beklentiyi düşük tutmak gerek.

Fakat toplamda maddi olanağı zaten belli olan Türk kullanıcılar için bence korkmadan alınabilecek en ideal motosiklet galiba bu.
En güzeli yamaha bu modeli Türkiye'de avrupa ile hemen hemen aynı paraya satıyor.

GezeGeze
09 Eylül 2016, 22:04
Biz, bir gün stratosfere çıkarsak ...

Tecrübe olarak da 150 - 250 - 600'lerden bir 20-25'er bin km geçersek...

700'lük alırız diyoruz...

Adamlar ürettikleri motora başlangıç motoru diyorlar..

Ayar oluyorum ...

Bthndmrl
09 Eylül 2016, 22:16
Biz, bir gün stratosfere çıkarsak ...

Tecrübe olarak da 150 - 250 - 600'lerden bir 20-25'er bin km geçersek...

700'lük alırız diyoruz...

Adamlar ürettikleri motora başlangıç motoru diyorlar..

Ayar oluyorum ...

Usta adamların ehliyet sınavı bizimki gibi köşeden dön gel değil ki.
Eğitim aldıktan sonra mt7 az bile gelir sağlam bi yurtdışı yol ve pist eğitimden sonra.

Ayrıca belki kıyaslamak yanlış olur ama
Pcx ilede virajlarda sallıyor lastikler irc ve süspansiyonlar cidden çok yumuşak. Ayarı en serte yakın ve lastikleri m7rr ile değiştirdikten sonra bide yumuşak balata çakarsanız o iş tamamdır.

hknsaritas
09 Eylül 2016, 22:23
https://calsport.co.uk/yamaha-mt07-2015/hyperpro-suspension/hyperpro-shocks-and-springs/SB-YA07-5AE/

2000 TL ye bahdsedilen tüm sıkıntıların çözmü mevcut. Fuat Domaniç in arkadaşının mt07 sine uyguladığı kit bu. Fuat Beye bu kitle ilgili düşüncelerini sormuştum şöyle bir cevap vermişti

Merhaba,
Mt 07'si olan bir arkadaşımız Hyperpro'nun "ucuz" çözüm paketini uyguladı ve sonuçtan memnun kaldı(k).
Ön yaylar ve yağ (sae15w) değişti, arkaya gaz odalı ve yanlış hatırlamıyorsam sadece rebound ayarlı hyperpro kondu. Maliyet 550 euro gibi birşeydi.
Maliyet 2 katına çıkacak olsa da,
Mümkünse;
Barkın'ın modifiye ettiği Mt 07'ye uyguladığı hyperpro ön yay, yağ ve kartuş(pompa) seti ile high/low speed compression ayarları da olan hyperpro arka amortisörü tavsiye ederim.
Selamlar
Fuat Domaniç

mandarake
09 Eylül 2016, 23:59
Hem mt07 sahibi olarak,hemde bugun 500km yapmis biri olarak bende yorum yapiyim. coq guzel ozetlemis aslinda...son 15 gunde yaklasik 2000km yaptim mt07'le bu gunde kusadasi-Eskisehir yaptim.evet virajlarda stabil degil,ozellikle once ki motorumdan sonra (Suzuki)bu gun basima gelmiyen kalmadi dolu,saganak,simsek...ama motorumdan cok memnun kaldim.beni guvenli bir sekilde eve getirdi...evet lastikler cok iyi degil,evet virajlarda biraz geziniyor motor AMA bu fiyata alinacak en iyi alternatif.iyiki mt07 almisim dedim bu gun bir dar gelirli olarak...

mchi
10 Eylül 2016, 01:55
2000km kadar battax ile takildiktan sonra Rosso 3 e transfer oldum. İzmir'de taktirip İstanbula 500 kusur km geldim. Çok daha çabuk isiniyor ve iyi tutunuyor diyebilirim. Motolastik teki arkadaş metzeler m7 önersede Rosso 3 un daha dik ve viraja daha çok tutunan yapısı olduğunu söyledi. Ki zaten Rosso 3 e kitlenerek gitmiştim. Rosso corsa daha yumuşak ve güvenli bir lastik imiş ama mt7 de 5bin km zor dayanır diyince direk eledim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:50 ----------

Ek olarak orj suspansiyonu sertleştirme şansımız varmıdır

ZümeR
10 Eylül 2016, 09:08
Alışana kadar virajlarda sıkıntı oluyor sonrasında "o kadar da kötü değilmiş bee.." diyorsun.
Uzun şasili motorlar gibi kendi girsin çıksın yok virajlara biraz kontrol istiyor. Arkayı en sert düzeye getir.
Lastik diyorsan o patlaks lardan bi an önce kurtul derim.