PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : pulsar 200 ns mi Mondial rx3i evo mu ?



mekskalı
06 Ağustos 2016, 23:15
Merhaba başlıktada yazdığı üzere 2 motosiklet arasında kaldım ve fikirlerinize ihtiyacım var.

Lütfen Çin,japon gibi ayrımlar yapmayıp kalite ve sorulara göre cevaplayınız.

Araziyede girmek istiyorum bu yüzden rx3i evo güzel bir seçim geldi hafif arazide pulsar 200 ns kullanılabilir mi ?

Uzun yol için düşünüldüğünde hangisi daha rahat olur ve başımı ağrıtmaz ?

Bajaj pulsar kalitesini kanıtlamış bir firma mondial bu konuda o kadar iddalı değil o halde bu modeller arasında ki fiyat farkını vermeye değer mi ?

Bir forumda rx3i evo için 100 km de 5.4 litre yaktığı söyleniyor bu genel bir yakıt ortalaması mıdır?

Çanta konusunda bilmeyenler için söylüyorum rx3i evo da kullanılan çantalar 1 kask bile almıyormuş.( yorum yapıcak arkadaşlar için çanta aldatıcı olmasın )

SAYGILAR

Mengu16
06 Ağustos 2016, 23:20
Pulsar 200NS yoldaki en ufak pürüzü bile hissettirerek zıplaya zıplaya gidiyor. Asfalt dışı sürerseniz motora ciddi zarar verirsiniz ayrıca yediğiniz darbelerden kemikleriniz ağrır.

DKN
06 Ağustos 2016, 23:21
as 150 rakip olabilir. 200 lük versiyonu da gelicek deniyodu

mekskalı
06 Ağustos 2016, 23:34
Pulsar 200NS yoldaki en ufak pürüzü bile hissettirerek zıplaya zıplaya gidiyor. Asfalt dışı sürerseniz motora ciddi zarar verirsiniz ayrıca yediğiniz darbelerden kemikleriniz ağrır.

mondial rx3i evo hakkında yorumlarınız nedir peki ?

SenC_an
06 Ağustos 2016, 23:56
evo tam olarak arazi motoru değil bana göre , şöyle tanımlıyayım her yolla başedebilme yeteneği olabilir bir motor. Pulsarın giremiyeceği yola girermi girer. Arazide iş çoğunlukla sürücüdedir ama bir wr performansı beklemeyin.

Uzun yol konusunda da evo pulsardan üstündür. Ha iki motorda benzin bitene kadar gider ancak evo sürücüsü pulsar sürücüsü kadar yorulmaz+ daha fazla yük taşıyabilir.

evo diğer çinlilerden kalitelidir sorun servis.Servis agı yaygın ancak yüksek kalite beklemeyin. Bir stop etme sorunu var halen sebebi bulunabilmiş değil bu ille sizin motorunuda da olacak anlamına gelmiyor ama olabilir mi? olabilir. Forumunu okuyun siz karar verin . Şahsen servisle ilgili sorunlar halledilmiş olsaydı benim altımda da evo vardı.

vsvr
07 Ağustos 2016, 00:11
Sifir yada ikinci el belirtmemissiniz. İki durumda da, sorun olmayan bir evoya denk gelirseniz, o fiyat araliginda (ozellikle ikinci elde) guzel tercih olur.

balamir01
07 Ağustos 2016, 00:35
Arazi diyorsan evodan şaşma.

_kaan_
07 Ağustos 2016, 01:27
İki senedir puslar kullanıyorum ama şimdi alacak olsam rx3i alırdım. Pulsarda toprak yolla veya hafif araziyle baş edebiliyor ama amortisörleri ve yapısı elverişli değil.

ayna639
07 Ağustos 2016, 01:45
Arkadaşlar bende 2016 evo var eşimde bende kilolu insanlarız. Benim boy 180 eşim 176 cm. Yükümüzle beraber 220 kg. Civarı ağırlıkları buluyoruz. Fakat evo bana mısın demiyor. Çekişi torku nefis ayrıca 130 140 km.sa lerde gezen son sürati ile de 250 cc lik bir enduro için derler ya hani öpte başına koy. Tüm eşyamızı alıyor. Ben gidişinden çok memnunum. Lastik sıcağa bayılıyor. Isındıkça kendine geliyor. Lakin kaygan zemin su birikintisi ve soğuk havada zorlar. Birde ben arka dişliyi değiştirdim. Dikey eksende atıklık vardı şimdi helva gibi. İyi usta sorunu olduğu doğru ama bu motosiklet kötü manasına gelmez. Uzun yol yapacaksan bu motosiklet tam biçilmiş kaftan. Fakat ondan versys yada bir vstrom bekleme. 105-120 km/sa. arası ideal seyir sürati sonrası titriyor. Gazı açtığında seni yalnız bırakmıyor. 26 bg. Güç daha ziyade torktan geliyor. 4 bin ile 7 bin devir arası neredeyse düz bir çizgi halinde bir tork/devir diagramı var. Öncesi ve sonrası düşük. 22 nm. Tork var maksimum oda 7 bin devirde. Pulsarcı arkadaşların en büyük derdi çıplak motor birde giydirmek için para veriyorsun. Çantalar demirleri, ön rüzgârlık, koruma demirleri hep masraf. Rx3 ful geliyor. Çantalar bile ruhsata işli halde. Birde artçı pulsarda rahat değil. Rx3 ün arka sele lebi derya dik oturuşlu ve arkada sırtını yaslayabileceği bir çanta var. Ben tavsiye ederim.

MANKU
07 Ağustos 2016, 02:12
Evo kullanıyorum tavsiye ederim. Pulsara da çok bindim seri motor, nispeten daha kaliteli motor. Rx3 için tek söyleyeceğim olumsuz yanı çok gürültülü çalişiyor, bazen kafa şişiriyor. Yakıtı bence gayet makul, 3,5 litre civarlarında yakıyor.

Naci63
07 Ağustos 2016, 09:14
Eğirdir motosiklet festivali için çıktığım yolda; Adana-Niğde-Konya beyşehir üzerinden Eğirdir. Oradan Antalya ve dönüşte Karaman-Niğde üzerinden Adana'ya döndüm. Bir hafta içerisinde 1500 km den fazla yol yaptım. Yakıt tüketimi ortalama 3.30 lt/100 km. Motorum beni hiç üzmedi. Pulsarı bilmem ama rx3'ten daha az yaktığını duydum. Hafif araziye de girebilirsin rx3 ile. Ama ağır arazi olmaz çünkü motosikletin ıslak ağırlığı 175 kg. Ağır arazi için en az 40 kilo daha hafif olmalıydı. Mutlaka 2016 modelini almalısın. Zaten mondial 9 taksit satıyor. Bence sıfır al. Selamlar.

mekskalı
07 Ağustos 2016, 10:23
Eğirdir motosiklet festivali için çıktığım yolda; Adana-Niğde-Konya beyşehir üzerinden Eğirdir. Oradan Antalya ve dönüşte Karaman-Niğde üzerinden Adana'ya döndüm. Bir hafta içerisinde 1500 km den fazla yol yaptım. Yakıt tüketimi ortalama 3.30 lt/100 km. Motorum beni hiç üzmedi. Pulsarı bilmem ama rx3'ten daha az yaktığını duydum. Hafif araziye de girebilirsin rx3 ile. Ama ağır arazi olmaz çünkü motosikletin ıslak ağırlığı 175 kg. Ağır arazi için en az 40 kilo daha hafif olmalıydı. Mutlaka 2016 modelini almalısın. Zaten mondial 9 taksit satıyor. Bence sıfır al. Selamlar.

Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için sıfır alma konusunda aynı fikirdeyim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:20 ----------


Arkadaşlar bende 2016 evo var eşimde bende kilolu insanlarız. Benim boy 180 eşim 176 cm. Yükümüzle beraber 220 kg. Civarı ağırlıkları buluyoruz. Fakat evo bana mısın demiyor. Çekişi torku nefis ayrıca 130 140 km.sa lerde gezen son sürati ile de 250 cc lik bir enduro için derler ya hani öpte başına koy. Tüm eşyamızı alıyor. Ben gidişinden çok memnunum. Lastik sıcağa bayılıyor. Isındıkça kendine geliyor. Lakin kaygan zemin su birikintisi ve soğuk havada zorlar. Birde ben arka dişliyi değiştirdim. Dikey eksende atıklık vardı şimdi helva gibi. İyi usta sorunu olduğu doğru ama bu motosiklet kötü manasına gelmez. Uzun yol yapacaksan bu motosiklet tam biçilmiş kaftan. Fakat ondan versys yada bir vstrom bekleme. 105-120 km/sa. arası ideal seyir sürati sonrası titriyor. Gazı açtığında seni yalnız bırakmıyor. 26 bg. Güç daha ziyade torktan geliyor. 4 bin ile 7 bin devir arası neredeyse düz bir çizgi halinde bir tork/devir diagramı var. Öncesi ve sonrası düşük. 22 nm. Tork var maksimum oda 7 bin devirde. Pulsarcı arkadaşların en büyük derdi çıplak motor birde giydirmek için para veriyorsun. Çantalar demirleri, ön rüzgârlık, koruma demirleri hep masraf. Rx3 ful geliyor. Çantalar bile ruhsata işli halde. Birde artçı pulsarda rahat değil. Rx3 ün arka sele lebi derya dik oturuşlu ve arkada sırtını yaslayabileceği bir çanta var. Ben tavsiye ederim.

Yorumunuz için çok teşekkür ederim.Çantalar hiç bir işe yaramıyor gibi görünüyor biraz inceledim bir çanta bir kamp setini almaz ancak ufak tefek şeyler koyulabilir bu yüzden ben çantası var demiyorum.Merak ettiğim bir diğer konu düşük km lerde satılması sizce neden kaynaklanıyor ?

Felis Leo
07 Ağustos 2016, 10:35
Demekki alanlar beğenmemiş o yüzden düşük km de hemen satılıyor.

mekskalı
07 Ağustos 2016, 10:36
Demekki alanlar beğenmemiş o yüzden düşük km de hemen satılıyor.

10-15 ilanın düşük km lerde satılması biraz garip değil mi sizce ?

Tvs01
07 Ağustos 2016, 10:47
Mondialin piyasası yok ayrıca motoru Görmeye gidin malzeme kalitesini anlıyacaksınız pulsarı istediğiniz Zaman elinizden çıkarabilirsiniz bence az daha koyup ybr alın, :) tercihim pulsar..

Naci63
07 Ağustos 2016, 11:40
Bir motosiklet hakkında yorum yapanlar keşke o motosikleti yakından tanıyor, kullanmış ve tecrübelerini yazan kişiler olsa... Sadece uzaktan görme ile motor hakkında yorum yapılmaz. Bu tür yorum yapacak olanlar "tecrübem yok ama tipini beğenmedim" şeklinde yorum yapsalar da biz de "demek ki elektrik alamamışlar" diyelim. Ben yukarıda pulsar hakkında hiç yorumda bulunmadım, çünkü o motosiklet hakkında tecrübem yok. Ama kimse kusura bakmasın, 3000 km'den fazla rx3'ü kullanmış ve kullanmaya da devam eden birisi olarak, motorun teknik özelliklerini de malzeme kalitesini de burada uzaktan yorum yapanlara göre çok daha iyi bildiğimi düşünüyorum.

Gelelim düşük km'de iken satılanlara. İlanlara bakarsanız bunların önemli bir kısmı 2015 modellerdir. Çünkü 2016 modellerde fazladan (ve benim çok yakıştığını düşündüğüm) bir renk seçeneği daha var ve motosikletin üzerinde 2015'e göre önemli değişiklikler var. Bunlar: jantlar, arka tekerde ilave tozluk, ön tarafta uzatılmış çamurluk, göstergelerin olduğu bölgede hem usb hem de çakmak soketleri ve bir kaç küçük değişiklik mevcut. Özellikle 2016 modellerde jantların değişmesi, 2015 lerin (kanımca) sahipleri tarafından satışa sunulmasına sebebiyet vermiştir.

Çantalara gelince. Evet çantaları küçüktür ama motosikletin gücü ve genel yapısına bakınca normaldir. Ama en önemlisi eğer isterseniz daha büyük çanta takabilirsiniz ve bu size ruhsata işleme problemi çıkarmaz, çünkü zaten işlidir.

Benim bu motorla ilgili tek sıkıntım, aynı anda 85 beygirlik büyük motorum da olması nedeniyle, bu motorda diğerinde alıştığım yüksek gücün eksikliğini hissediyor olmam. Keşke bu motor 40-45 bg'lik olsaydı diye de temennide bulunmadan edemiyorum. Selamlar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

Haa, piyasası yok diyenler, 2016 modellerin nisan 15 ten itibaren satışa sunulduğunu unutmasınlar. Yani üç aydır satışta. Yine bildiğim kadarıyla bayiler yok satıyor. Adana ve sanırım isparta emniyeti de bu motorların 2016 modellerini aldılar.

RoDida
01 Haziran 2017, 02:03
Selam aleyküm herkese hayırlı akşamlar ben bu mptpru çok araştırdım videosunu izledim sordum soruşturdum bizim bu taraflarda hiç görmemiştim ama turistik beldede olduğumuz için bi abimizin geldiğini gördüm bide baktım inanamadım rx3 kullanıcısı hemen yanına gittim ve soruşturmaya başladım nette gördüğmden daha güzel daha kalıplı ve etkili geldi bana kırmıxı rengini sevmiştim ve alan diğerlerininde memnun olduğunu duydum elimde mondialin drifti vardı makineyi enduroya çevirmiştim hem arazide hem asfaltta beni hiç pişman etmedi kumda bile gezdim driftle inanılmaz dimi çin alınmaz diyenlere diyorum burda bi ktyi 12 13 senedir kullananlar var alınır kardeşim bakarsan hele uzun yıllar kullanılır bile ve burdaki bi bayiyi şikayet ettik usta ilgilenmiyo bide baya para alıyo diye yeni usta baya ilgili uğraşıyo tam kontrol ediyo para alıyo saçma ama garantideki aracada para ödüyoruz türkiye işte kısa kesiyim velhasılkelam en sonunda dayanamadım ve sıfır bi rx3i evo siperişi verdim bi hafta sonunda kavuşacam adam akıllı rodajdan sonra makimle uzun yol planları içindeyim kimsenin tekerine taş değmesin allah herkese kazasız belasız sürüşler versin...