PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11

zapalka
26 Nisan 2021, 13:14
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü :queen:

levend84
26 Nisan 2021, 13:36
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü :queen:

Nc den sonra,Vfr 800 x crossrunner tercih edilebilir 2011/2012

blueway2
26 Nisan 2021, 14:13
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü :queen:

nc'den tabiki kötü,kullanılan malzeme kalitesi,yakıtı,uzun ömrü kötü bunlar,nc den sonra tracer değil vstrom,crossrunner yada africa ile büyütmenize değer ama tracer'da yine eksik kalırsınız

YasinC
26 Nisan 2021, 14:50
nc700 ile hanımla balkanlar turu yapmış biri olarak bir sonraki hedef tracer700'dü.
neden böyle kötülediniz ki şimdi ?
hedefi mi değiştirelim ?
nc'den de mi kötü :queen:

Kötü demek yanlış olur da bekleneni vermiyor benim için. Sport TOURING diye geçen motorun artçı almakla ilgili sıkıntıları var. Ben 120kg iri kıyımım artçım da 60-70kg arası. Kask mont çizme ağırlık artıyor. Hadi geziye gidelim desem arkaya çanta doldur vs motor kaldırmıyor. Bu arada 180kg maksimum limit. Bu kg da dahi motorun esnediği hissediliyor.

1 sayfa öncede zaten görebilirsiniz. Aptal gibi motoru aldıktan sonra bakmak aklıma geldi bu konuya. Ben yine de bir kaç sefer artçı aldım ve motosikletin esnediğini fark ettik. Bu olayı görünce zaten direk soğudum.

Bunlar benim kendi görüşüm tek başıma gezerken gayet keyif aldığım anlarda oldu uzun yolda. Hafifliği ve çevikliği sayesinde şehir içinde rahat rahat takılmalık. Az yakıyor düşük devirde öksürmeden tıksırmadan gidiyor. Ancak gerçekten bana göre fiyatını hak etmiyor.


122 bin tl şuan ki fiyatı. Bu fiyata Cyan dedikten sonra fark ettim ki Tiger 850 alınabiliyor sözün bittiği yer daha ne olsun.

zapalka
26 Nisan 2021, 15:55
Kötü demek yanlış olur da bekleneni vermiyor benim için. Sport TOURING diye geçen motorun artçı almakla ilgili sıkıntıları var. Ben 120kg iri kıyımım artçım da 60-70kg arası. Kask mont çizme ağırlık artıyor. Hadi geziye gidelim desem arkaya çanta doldur vs motor kaldırmıyor. Bu arada 180kg maksimum limit. Bu kg da dahi motorun esnediği hissediliyor.

1 sayfa öncede zaten görebilirsiniz. Aptal gibi motoru aldıktan sonra bakmak aklıma geldi bu konuya. Ben yine de bir kaç sefer artçı aldım ve motosikletin esnediğini fark ettik. Bu olayı görünce zaten direk soğudum.

Bunlar benim kendi görüşüm tek başıma gezerken gayet keyif aldığım anlarda oldu uzun yolda. Hafifliği ve çevikliği sayesinde şehir içinde rahat rahat takılmalık. Az yakıyor düşük devirde öksürmeden tıksırmadan gidiyor. Ancak gerçekten bana göre fiyatını hak etmiyor.


122 bin tl şuan ki fiyatı. Bu fiyata Cyan dedikten sonra fark ettim ki Tiger 850 alınabiliyor sözün bittiği yer daha ne olsun.

reis, motosiklet nasıl esniyor ya :D
acayip merak ettim.
yani normal süspansiyon-amortisör esnemesi değil herhalde kastettiğiniz ?

tamam almıyorum kardeşim, zaten bu yazılanlardan sonra da almam.
nc candır diyelim :queen:

YasinC
26 Nisan 2021, 16:24
Sele altındaki şasi uzantısı esniyordu. Kimseye alın yada almayın demem. Ben kişisel deneyimimi paylaşıyorum. Benden hafif birisi çok farklı yorumlayabilir.

Cyan
26 Nisan 2021, 16:50
NC çok farklı bir motosiklet. (En temelde Tracer'dan 18kg daha ağır ve neredeyse 15 beygir daha güçsüz...) Şu anda Tracer'a göre ciddi bir fiyat avantajı var - yanılmıyorsam şu sıralar NC 750X 95.000, Tracer 7 ise 122.000TL. Arada 27.000TL gibi oldukça sağlam bir fiyat farkı var. Tracer'ın karakteri NC'den çok çok farklı. Ama sırf o (çok daha) sportif karakter için %28 fazla verilir mi bilemedim. Ben vermezdim açıkçası, bence değmiyor. (Değeceğini düşününecek başkaları elbette olacaktır - ama onların da diğer alternatiflere gözlerini açmalarında fayda var...)

tarzan rıfkı
26 Nisan 2021, 18:25
valla toplayın çıkarın hesaplayın 120bin tl ye kapısından geçmem şaka gibi bir fiyat.motor tabiki güzel nc ile kıyaslanmaz ister deli git ister sakin.virajı tipi kalitesi ok ama o paralara yazık günah.gerçi yamaha ile ilgili değil bu olay.kawasaki versys 650 122.000 tl suzuki vstorm alalım derseniz 115.000tl hepsi denk.
yani burada bu paralara açıkcası tracer700 değil bu segmenti gömmemiz gerekiyor.bu paralar gerçekten teknolojik olarak fakir orta sınıf gezi motorlarına bence çok.bu konuda honda 95 bin lira ile bu sefer açık ara lider oluyor.ama tam denk gelemiyor bu 3 motora fakat bu seferde teknolojik olarak bu 3 motordan daha ileride.çekiş kontrol de var led farlar var bi kaç güzel şey konmuş yenilenen nc750 ye.heyecan aramayan adam varsa gitsin nc750 alsın paşa paşa sürsün hem ucuz hem dolu dolu.biz bunları yazarken tabi 4 5 gün sonra mayıs ayı 130.000tl olucak almak isteyenler dövünüp durucak.varsa planınız kaçırmayın diyorum son hafta güzel bir zam gelir hepsine.

uthec
27 Nisan 2021, 22:32
3 sene öncesine kadar bu sınıfta en fiyat performans motoru Tracer700 idi. Nc'den bile daha ucuzdu. Ben de buna dayanaraktan sıfır tracer 700 almıştım 2018de. Ama şuan bu f/p avantajını kaybetti tabiki. Ben de bu motorun kullanıcısı olarak diyebilirimki; 120 bin lira bu motora vermem. Ama aynı sınıftaki diğerlerine de vermem. Triumph daha mantıklı geliyor.

blueway2
29 Nisan 2021, 11:33
Çok ikilemde kaldıktan sonra gidip nc750x dct aldım,memnunum motorumdan.Dilerim herkes hayırlısıysa istediğine kavuşur.

selimonurr
30 Nisan 2021, 13:07
Çok ikilemde kaldıktan sonra gidip nc750x dct aldım,memnunum motorumdan.Dilerim herkes hayırlısıysa istediğine kavuşur.

Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler.

Aykt37
16 Mayıs 2021, 21:16
İyi akşamlar, uzun araştırmalarım ve bütçemden dolayı bende Tracer 700 almaya karar verdim. Malum sitede 2016 ile 2017 model arasında 1000 tl ve 5 bin km fark var. Yıl farkı var ama kullananlar bilir bir fark varmıdır. 2016 model ve ekstralar ile 26 bin km lik motor, 2017 model sadece topcase ve 21 bin km lik motor hangisini tercih etmek daha mantıklı olur ? Birde son yorumlar biraz üzdü düşündürdü? Tabi herkesin kendi fikri ?

Ozan arıcı
17 Mayıs 2021, 00:48
İyi akşamlar, uzun araştırmalarım ve bütçemden dolayı bende Tracer 700 almaya karar verdim. Malum sitede 2016 ile 2017 model arasında 1000 tl ve 5 bin km fark var. Yıl farkı var ama kullananlar bilir bir fark varmıdır. 2016 model ve ekstralar ile 26 bin km lik motor, 2017 model sadece topcase ve 21 bin km lik motor hangisini tercih etmek daha mantıklı olur ? Birde son yorumlar biraz üzdü düşündürdü? Tabi herkesin kendi fikri ?

Alacaksanız zorlayıp 2018 model alın. 2018 öncesi modellerde bir çok şikayet var. En önemlisi ve güvenlik sıkıntısı yaratan ise virajda önden bırakmaya meyilli olması. Facebook tracer 700 grubunda bu konu dile getiriliyor. Ön süspansiyon baya zayıf. Virajda güven vermiyor diyenler var. Facebook grubuna sorarsanız daha net bilgi alırsınız. Burası çok aktif değil.

Aykt37
17 Mayıs 2021, 13:46
Sosyal medya kullanmıyorum.2018 çok pahalı
2016 ve ya 2017 kullanan varmıdır.

cekalp
30 Temmuz 2021, 18:20
Merhaba arkadaşlar motorumun 20.000 bakımında yağ değişim videosunu çektim. Faydam dokunursa çok mutlu olurum selamlar.

https://www.youtube.com/watch?v=O4bDb4ByJ3Y

goreny
17 Kasım 2021, 07:56
arkadaslar yakin zamanda ben de 2016 model bir tracer 700 alarak araniza katildim..

motosiklette aksesuar olarak yok yok koruma demirleri 3 lu canta vs ama birsey kafama takildi orjinalinda gidon bari yani telefon tutma demiri var midir? simdilik cok isime yaramasada ben orjinalciyim ve araba olsun motosiklet olsun hepsini orjinal haliyle kullanmayi seviyorum eger varsa satin aldigim kisiye bunu soracagim..

uthec
22 Kasım 2021, 09:05
arkadaslar yakin zamanda ben de 2016 model bir tracer 700 alarak araniza katildim..

motosiklette aksesuar olarak yok yok koruma demirleri 3 lu canta vs ama birsey kafama takildi orjinalinda gidon bari yani telefon tutma demiri var midir? simdilik cok isime yaramasada ben orjinalciyim ve araba olsun motosiklet olsun hepsini orjinal haliyle kullanmayi seviyorum eger varsa satin aldigim kisiye bunu soracagim..

motorunuz hayırlı olsun. evet gidon barı var orijinalinde.

goreny
24 Kasım 2021, 12:39
motorunuz hayırlı olsun. evet gidon barı var orijinalinde.

cevap icin tesekkur ederim..

blueway2
25 Kasım 2021, 09:32
reis, motosiklet nasıl esniyor ya :D
acayip merak ettim.
yani normal süspansiyon-amortisör esnemesi değil herhalde kastettiğiniz ?

tamam almıyorum kardeşim, zaten bu yazılanlardan sonra da almam.
nc candır diyelim :queen:

Kesinlikle NC candır hele bide dct olursa canandır.

uthec
26 Kasım 2021, 11:43
Bir tarafta +20 beygir varken hala tartışılan, karşılaştırılan şey nedir anlamıyorum. Artçı konforu için +20 beygir gözardı edilecek şey değil. Ki zaten konfor sele gibi bir seçenek var Tracer700'de. Artçı konforundan bahsedenler 300 kilometrede bir benzin alırken artçınızı nasıl rahat ettiriyorsunuz çok merak ediyorum. Sırf bu depo kapağı bile NC almama sebebidir. NC'de beğendiğim tek nokta bagajının olmasıdır. Diğer özellikleri Tracer700'ün önüne geçemiyor malesef.

Cyan
26 Kasım 2021, 12:13
Bir tarafta +20 beygir varken hala tartışılan, karşılaştırılan şey nedir anlamıyorum. Artçı konforu için +20 beygir gözardı edilecek şey değil. Ki zaten konfor sele gibi bir seçenek var Tracer700'de. Artçı konforundan bahsedenler 300 kilometrede bir benzin alırken artçınızı nasıl rahat ettiriyorsunuz çok merak ediyorum. Sırf bu depo kapağı bile NC almama sebebidir. NC'de beğendiğim tek nokta bagajının olmasıdır. Diğer özellikleri Tracer700'ün önüne geçemiyor malesef.

Tracer güzel bir motosiklet, ama Tracer'ın müşterisi ile NC'ninki biraz farklı. Bir kısım NC müşterisi için o ekstra 20 beygirin pek bir anlamı olmayabilir çünkü NC commuting ve konforlu uzun yol yapmak (temelde: konforlu "ulaşım") için yeterince güçlü bir motosiklet. 300km'de bir de mutlaka durmak gerekir zaten; ort. 100 km/s diye düşünürsek (standart karayolu için son derece mantıklı bir ortamala...), zaten 3 saat mola vermek için uzun sayılır. Artçılı yol için genelde asgari 1,5 saatte bir mola vermek gerekiyor. Artçılarımız çoğunlukla bizim gibi demir popolu olmuyorlar. :) :)

Ben de bugün bu tarz bir motosiklet alsam ve tek seçeneğim bu ikisi ise, çok büyük ihtimal Tracer yerine NC'yi tercih ederim. Seçenekleri artırırsak da: Tiger 850 Sport varken bu ikisinin yüzüne bile bakmam.

umitosman
03 Aralık 2021, 21:32
Arkadaşlar merhaba,

Ben de Tracer 700 alarak aranıza katıldım.

2.el aldım. Zincir temizliği yaptıktan sonra aklıma geldi, dedim ön dişli nasıl acaba? Söktüm hemen. Uzun zamandır temizlenmediği belli. Güzelce temizledim. Sonra kapağı ve vites çubuğunu taktım.
Aracı yerine park edip 1.vitese alacağımda fark ettim ki vites çubuğu aşağıda. Neyse tekrar kendimce eski yerine getirdim. Şu anda sol peg seviyesinin 1 cm kadar altında yaklaşık.

Yeni aldığım için çok aşina değilim. Sanki bu ayar sonrası motosiklet çalışmıyorken debriyaja bastığımda motoru ittiremedim. Vitesten illa boş konuma almam gerekti.
Vites pedalının yerinin farklı olması debriyaj ve vites geçişlerini etkiler mi?
Teşekkürler,

uthec
06 Aralık 2021, 09:13
Tracer güzel bir motosiklet, ama Tracer'ın müşterisi ile NC'ninki biraz farklı. Bir kısım NC müşterisi için o ekstra 20 beygirin pek bir anlamı olmayabilir çünkü NC commuting ve konforlu uzun yol yapmak (temelde: konforlu "ulaşım") için yeterince güçlü bir motosiklet. 300km'de bir de mutlaka durmak gerekir zaten; ort. 100 km/s diye düşünürsek (standart karayolu için son derece mantıklı bir ortamala...), zaten 3 saat mola vermek için uzun sayılır. Artçılı yol için genelde asgari 1,5 saatte bir mola vermek gerekiyor. Artçılarımız çoğunlukla bizim gibi demir popolu olmuyorlar. :) :)

Ben de bugün bu tarz bir motosiklet alsam ve tek seçeneğim bu ikisi ise, çok büyük ihtimal Tracer yerine NC'yi tercih ederim. Seçenekleri artırırsak da: Tiger 850 Sport varken bu ikisinin yüzüne bile bakmam.
Haklısınız tabi herkesin ihtiyaçları farklıdır ve temelde aslolan ihtiyaçlardır. Benim anlam veremediğim ise sadece "artçı konforu" için iki motor arasından tercihen NC seçilmesi. Artçı konforu çok anlam ifade eden bir kriter değil iki motor arasında. Beygir kriter olabilir, ön bagaj olabilir, motorun tipi olabilir tercih meselesi ama artçı konforu bir seçenek olmamalı çünkü ikisinde de artçı aman aman rahat değil. Yukarılarda bu konu tartışılmışta ben de ona cevaben fikirlerimi yazmak istedim :)
Benim gönlümde yatan ise tiger 900 rally pro :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------


Arkadaşlar merhaba,

Ben de Tracer 700 alarak aranıza katıldım.

2.el aldım. Zincir temizliği yaptıktan sonra aklıma geldi, dedim ön dişli nasıl acaba? Söktüm hemen. Uzun zamandır temizlenmediği belli. Güzelce temizledim. Sonra kapağı ve vites çubuğunu taktım.
Aracı yerine park edip 1.vitese alacağımda fark ettim ki vites çubuğu aşağıda. Neyse tekrar kendimce eski yerine getirdim. Şu anda sol peg seviyesinin 1 cm kadar altında yaklaşık.

Yeni aldığım için çok aşina değilim. Sanki bu ayar sonrası motosiklet çalışmıyorken debriyaja bastığımda motoru ittiremedim. Vitesten illa boş konuma almam gerekti.
Vites pedalının yerinin farklı olması debriyaj ve vites geçişlerini etkiler mi?
Teşekkürler,

Motosiklet vitesteyken debriyajı sıkıp ittirmek biraz zor. Bu konu daha önce tartışıldı ve tüm Tracer700'lerde böyle olduğu anlaşıldı. Motorunuzda bir sorun yok.
Ön dişli kapağını sökmek için vites pedalını sökmek gerekiyor. Sanırım onu yerine takarken seviyesini yanlış taktınız. Vites pedalının bağlantı yerinde küçük bir nokta vardır. O nokta takacağınız yerde bulunun çizgiyle aynı hizada olmalı. Ayar hizası budur.

goreny
05 Nisan 2022, 17:54
hayirli ramazanlar..bugun motoru isitmak icin calistirdigimda yan ayaklik acik vaziyette rolantideyken 2 defa stop etti..normalde karburatorlu motorlarda olabilecek seyler ama bu motorda olmasina sasirdim daha once hic olmamisti..benzin biraz azdi ama salladigimda ses geliyordu yani benzinin azligi ile alakali degil sanirim..ama benzine pislik gelmis olabilir mi? yada daha once basina boyle bisey gelen var mi? sonra binip gittigimde hic bir sekilde stop etmedi..

enszrlu
19 Nisan 2022, 10:49
Merhabalar. Farların sarı olması çok can sıkıcı. Beyaza çevirmek istiyorum. Onereceginiz bir ampul var mı?

YasinC
19 Nisan 2022, 11:28
Merhabalar. Farların sarı olması çok can sıkıcı. Beyaza çevirmek istiyorum. Onereceginiz bir ampul var mı?

İlk kasaya sahipsin sanırım sende. Philips, osram gibi firmalarda halojen olup beyaz ampüller var. Led takmanı önermem hem karşı taraftan ve arkasından takip ettiğin kişinin gözüne tecavüz ediyorsun. Üzerine iyisi dedikleri dahi çok ısınıyor. Ömürleri de kısa, arkasında fan vs var saçma sapan iş.

geziniyorum
13 Temmuz 2022, 10:05
Merhabalar

2021 Model yeni kasa tracer 7' ye sahibim. Bu motor için karter koruma, çakmaklık ve yan çanta demiri arayışındayım fiyat/performans önerileriniz var mı?

Okanka
26 Temmuz 2022, 08:43
Orjinalleri biraz pahalı olsa da hem en şık hem de en kullanışlı olanları. Geçen hafta 2022 Tech Camo rengini aldım, orjinal motor koruma demiri taktırdım, yakın zamanda arka çanta demiri takacağım, yan sanayi ürünlerde ele gelir birşey bulamadım.

The Trouble
02 Ekim 2022, 01:34
Herkese selamlar,
Geçen hafta 2022 model bir Tracer 7 alarak aranıza katılmış bulunuyorum. Önceki motosikletim Dominar 400 idi. Motosikleti satın alırken aksesuar için 1 ay bekle yoksa aksesuardan da %37 ÖTV alınıyor dedi bayii. Fakat 2022 Ağustos ayında yapılan değişiklik ile bu durum sanırım ortadan kalktı. Bir an önce koruma demiri ve çanta taktırmak istiyorum. Ayrıca orijinal tur camı yerine GP kompozitin camını düşünüyorum, boy 1.88 cam kurtarmadı.

twilight_flame
27 Şubat 2023, 00:14
Arkadaşlar Tracer 7 2022 alarak aranıza katılmış bulunuyorum, motosiklet ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.
Öncelikle gösterge ekranı için koruma filmi/camı mevcut mu? ben bulamadım.
İkinci olarak gösterge panelinin sağında ve solunda opsiyon olarak eklenebilecek bölümler var birisi usb soketi için yapılmış, ancak ötekinin ne için olduğunu anlayamadım,oraya ne takabiliyoruz bilen var mı?

Atincozkan
27 Şubat 2023, 01:02
https://speedo-angels.com/product/yamaha-tracer-700-2020-nano-glass-dashboard-screen-protector/
https://www.amazon.de/-/en/screen-protectors-Yamaha-Tracer-anti-glare/dp/B08NF7GKJ7?th=1
https://www.etsy.com/listing/1126466892/yamaha-tracer-700-2020-speedometer
https://mad4bikes.co.uk/yamaha-mt-07-tracer-700-dashboard-instrument-speedo-screen-protector-kit/

Kilimandjaro
06 Mart 2023, 11:35
Arkadaşlar Tracer 7 2022 alarak aranıza katılmış bulunuyorum, motosiklet ile ilgili bir kaç sorum olacaktı.
Öncelikle gösterge ekranı için koruma filmi/camı mevcut mu? ben bulamadım.
İkinci olarak gösterge panelinin sağında ve solunda opsiyon olarak eklenebilecek bölümler var birisi usb soketi için yapılmış, ancak ötekinin ne için olduğunu anlayamadım,oraya ne takabiliyoruz bilen var mı?

Çakmaklık takılıyor diğer tarafa, ekran koruyucuda muhtelif sitelerde turuncu site uğur böcekli site vb satılıyor

sekerogluf
16 Haziran 2023, 14:36
Bu motor hakkında kesinlikle söylemeyi istediğim şeyler var;

2017 ABS'li modeli 2 ay kadar kullandım.

Öncelikle bu motoru almak isteyenler tam olarak neye hevesli oldukları konusunda net bir fikre sahip olmamalılar. Ben satın alma sürecine girerken 183 boyumla rüzgar yemeyeceğim, arada sırada çıktığım şehirler arası seyahatlerimde rahat edebileceğim, hanımı da arkaya atabileceğim yüksek ve güçlü bir motor arayışındaydım. Tek hatam bu motoru denemeden sipariş üzeri almam oldu. Yalnızca 2 ay dayanabildim. Sonrasında hemen ilana koydum. 1 hafta önce sattım. Tiger 800 XRX'e geçtim. Elbette ki benden çok daha deneyimli kişiler vardır burada ama naçizane eksi ve artılarını sayacak olursam;

Eksileri
- Motor enduro hevesiyle alınmamalı. Bir enduro değil. Zaten Sport Touring olarak geçiyor. Ne karakteristik ne de fiziki olarak. MT 07'nin sadece şaşesi çok az daha uzun ve yüksek versiyonu.
- Sürüş karakteri endurocunun aradığı gibi sakin, yer yer güçlü değil. Ne yazık ki sürekli altınızda bir deli varmış hissiyatı oluşturuyor. Ben hiç rahmetlinin dediği gibi bir anda tekere gelme, kafaya geçirme gibi durumlar yaşamadım ama gazı lineer olarak açmak da pek mümkün olmuyor.
- Yakıt konusu çok üzmemekle birlikte ekranda ECO yazdığı müddetçe 5 LT civarında gezebiliyorsunuz ama motorun sizi sürekli ittiği apaçi sürüşe kulak verirseniz ne yazık ki depo göstergesi gözünüzün önünde eriyor. 8-9-10 litreleri apaçi sürüşte görmek işten değil.
- Selesi çok sert. Öne doğru meyilli bir sele. Belki komfor sele ile bu durum düzeltilebilir ama ben denemedim. Uzun yolculukta (1oo KM ve üzeri) alt takımda sıkıntılar hissetmeye başlıyorsunuz. Keza artçı da sürekli aynı durumdan şikayetçi oluyor.
- Motorda 170 CM üzeriyseniz rüzgar yememenizin imkanı yok abilerim. Ne yazık ki az miktarda bir rüzgar da değil. Baya naked kullanırken ne kadar yiyorsanız aynısı burada da var. Sürüş zevkini (benim için) sıfırlıyor. Yol bitmek bilmeyen bir azaba dönüşüyor. Burada tur camı elbette durumu değişebilir ama ben yakıştığını düşünmediğimden hiç bu yola girmedim.
- Bu motor maalesef ki tek kişilik.
- Amortisörler çok sert. Baya sert. Ne kadar ayarlanabilir olsa da motor karakteristik olarak naked olduğundan size o komforu sağlamıyor. En ufak bir esneme yok. Üzerinden geçtiğiniz çakılları dahi hissediyorsunuz. Ki ülkemizin güzel asfaltları da malum. Hele arnavut kaldırımlı bir sokağa geldiyseniz geçmiş olsun. En ufak bir kaldırıma çıkarken dahi 2 sefer düşünmeniz gerekiyor. Burada elbette arka lastiğin kalın olmasının da etkisi var.
- Gidon yükseltme dahi olsa öne meyilli bir sürüşü var. Kollar serbest bir kullanım imkanı sunmuyor. Sürekli olarak motora kapanmaya zorluyor sizi. Dik durmaya çalışırsanız da uzun yolda 20 km'de bir mola vererek kolları dinlendirmeniz gerekiyor.
- Frenler bu derece torklu bir motora nazaran yetersiz. Makine kısa mesafede yüksek hıza bir anda çıkabiliyorken, kısa mesafede frenleme kabiliyetleri bunun için yeterli olmuyor. 1-2 sefer ışıklarda öndeki araca 1 CM kala durmuşluğum var. Frene biraz sert basacak olursanız ABS anında devreye giriyor. Bu da can sıkıcı bir durum.
- Bir miktar kafa sallaması var yüksek hızlarda.
- Her ne kadar vidalarını sıksam da aynalar da titreşim can sıkıyor.
- Egzoz yetersiz. Motorun çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor. Yamaha servisinde MT07 Akrapovic'ini sorduğumda 1100 USD dediler. After market ürünler de kalitesiz durduğundan yanaşmadım hiç.
- Malzeme kalitesi orta seviyede.
- Motor uzun yola pek gelmiyor yukarıda saydığım sebeplerden. Hadi tamam şehir içi kullanayım diyorsun. Onda da hem çok yakıyor, hem de çok ısınıyor. Kışın ışıklarda durduğumda Tracer'ım sayesinde bacağım hiç üşümedi.

Artıları;
- Tek kişi kullanacak, naked ruhlu bir yüksek motor arayanlar için ideal. Artçılı kullanıma uygun değil.
- Elinizin altında muazzam bir güç var. 140 ile giderken bile gazı açtığınızda cevap veriyor. Keza 20 KM/H 3-4. viteste de gazı açtığınızda da öksürüp aksırmadan ivmeleniyor.
- Yaygın servis ağı, parça tedariği kolay. Bakım - parça maliyeti uygun.
- Temiz asfaltta, otobanda sürüşü zevkli. Teker çaplarından ötürü virajlarda yatıp kalkarken sizi üzmüyor.
- Fiyat. Bu aralıkta güçlü bir motora binmek istiyorum derseniz sadece bu seçenek kalıyor. NC ile kıyaslama yapılması bence uygun değil. Sınıfları bile farklı. Versys 650 düşünebilirsiniz ama gel gelelim onun da bilinirliği ve servis ağı bir Yamaha değil. V-strom 650 de yine NC ile kıyaslanması gereken bir motor bence bununla değil. Belki Tiger Sport 660 ile kıyaslanabilir ama Tracer 07 ne kadar tek kişilik bir motor ise 660 ondan da bir gömlek daha yakın tek kişilik sürüş karakterine, artçıya neredeyse hiç imkan sağlamıyor.
- Sakin kullanımda yakıtı sizi gerçekten üzmüyor.
- Çok fazla bir titreşim yok. Çift silindir bir motorda olması gerektiği kadar.
- Dikkat çekici dinamik bir tasarıma sahip.

Cyan
16 Haziran 2023, 16:09
Bu motor hakkında kesinlikle söylemeyi istediğim şeyler var;

2017 ABS'li modeli 2 ay kadar kullandım.

Öncelikle bu motoru almak isteyenler tam olarak neye hevesli oldukları konusunda net bir fikre sahip olmamalılar. Ben satın alma sürecine girerken 183 boyumla rüzgar yemeyeceğim, arada sırada çıktığım şehirler arası seyahatlerimde rahat edebileceğim, hanımı da arkaya atabileceğim yüksek ve güçlü bir motor arayışındaydım. Tek hatam bu motoru denemeden sipariş üzeri almam oldu. Yalnızca 2 ay dayanabildim. Sonrasında hemen ilana koydum. 1 hafta önce sattım. Tiger 800 XRX'e geçtim. Elbette ki benden çok daha deneyimli kişiler vardır burada ama naçizane eksi ve artılarını sayacak olursam;

Eksileri
- Motor enduro hevesiyle alınmamalı. Bir enduro değil. Zaten Sport Touring olarak geçiyor. Ne karakteristik ne de fiziki olarak. MT 07'nin sadece şaşesi çok az daha uzun ve yüksek versiyonu.
- Sürüş karakteri endurocunun aradığı gibi sakin, yer yer güçlü değil. Ne yazık ki sürekli altınızda bir deli varmış hissiyatı oluşturuyor. Ben hiç rahmetlinin dediği gibi bir anda tekere gelme, kafaya geçirme gibi durumlar yaşamadım ama gazı lineer olarak açmak da pek mümkün olmuyor.
- Yakıt konusu çok üzmemekle birlikte ekranda ECO yazdığı müddetçe 5 LT civarında gezebiliyorsunuz ama motorun sizi sürekli ittiği apaçi sürüşe kulak verirseniz ne yazık ki depo göstergesi gözünüzün önünde eriyor. 8-9-10 litreleri apaçi sürüşte görmek işten değil.
- Selesi çok sert. Öne doğru meyilli bir sele. Belki komfor sele ile bu durum düzeltilebilir ama ben denemedim. Uzun yolculukta (1oo KM ve üzeri) alt takımda sıkıntılar hissetmeye başlıyorsunuz. Keza artçı da sürekli aynı durumdan şikayetçi oluyor.
- Motorda 170 CM üzeriyseniz rüzgar yememenizin imkanı yok abilerim. Ne yazık ki az miktarda bir rüzgar da değil. Baya naked kullanırken ne kadar yiyorsanız aynısı burada da var. Sürüş zevkini (benim için) sıfırlıyor. Yol bitmek bilmeyen bir azaba dönüşüyor. Burada tur camı elbette durumu değişebilir ama ben yakıştığını düşünmediğimden hiç bu yola girmedim.
- Bu motor maalesef ki tek kişilik.
- Amortisörler çok sert. Baya sert. Ne kadar ayarlanabilir olsa da motor karakteristik olarak naked olduğundan size o komforu sağlamıyor. En ufak bir esneme yok. Üzerinden geçtiğiniz çakılları dahi hissediyorsunuz. Ki ülkemizin güzel asfaltları da malum. Hele arnavut kaldırımlı bir sokağa geldiyseniz geçmiş olsun. En ufak bir kaldırıma çıkarken dahi 2 sefer düşünmeniz gerekiyor. Burada elbette arka lastiğin kalın olmasının da etkisi var.
- Gidon yükseltme dahi olsa öne meyilli bir sürüşü var. Kollar serbest bir kullanım imkanı sunmuyor. Sürekli olarak motora kapanmaya zorluyor sizi. Dik durmaya çalışırsanız da uzun yolda 20 km'de bir mola vererek kolları dinlendirmeniz gerekiyor.
- Frenler bu derece torklu bir motora nazaran yetersiz. Makine kısa mesafede yüksek hıza bir anda çıkabiliyorken, kısa mesafede frenleme kabiliyetleri bunun için yeterli olmuyor. 1-2 sefer ışıklarda öndeki araca 1 CM kala durmuşluğum var. Frene biraz sert basacak olursanız ABS anında devreye giriyor. Bu da can sıkıcı bir durum.
- Bir miktar kafa sallaması var yüksek hızlarda.
- Her ne kadar vidalarını sıksam da aynalar da titreşim can sıkıyor.
- Egzoz yetersiz. Motorun çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor. Yamaha servisinde MT07 Akrapovic'ini sorduğumda 1100 USD dediler. After market ürünler de kalitesiz durduğundan yanaşmadım hiç.
- Malzeme kalitesi orta seviyede.
- Motor uzun yola pek gelmiyor yukarıda saydığım sebeplerden. Hadi tamam şehir içi kullanayım diyorsun. Onda da hem çok yakıyor, hem de çok ısınıyor. Kışın ışıklarda durduğumda Tracer'ım sayesinde bacağım hiç üşümedi.

Artıları;
- Tek kişi kullanacak, naked ruhlu bir yüksek motor arayanlar için ideal. Artçılı kullanıma uygun değil.
- Elinizin altında muazzam bir güç var. 140 ile giderken bile gazı açtığınızda cevap veriyor. Keza 20 KM/H 3-4. viteste de gazı açtığınızda da öksürüp aksırmadan ivmeleniyor.
- Yaygın servis ağı, parça tedariği kolay. Bakım - parça maliyeti uygun.
- Temiz asfaltta, otobanda sürüşü zevkli. Teker çaplarından ötürü virajlarda yatıp kalkarken sizi üzmüyor.
- Fiyat. Bu aralıkta güçlü bir motora binmek istiyorum derseniz sadece bu seçenek kalıyor. NC ile kıyaslama yapılması bence uygun değil. Sınıfları bile farklı. Versys 650 düşünebilirsiniz ama gel gelelim onun da bilinirliği ve servis ağı bir Yamaha değil. V-strom 650 de yine NC ile kıyaslanması gereken bir motor bence bununla değil. Belki Tiger Sport 660 ile kıyaslanabilir ama Tracer 07 ne kadar tek kişilik bir motor ise 660 ondan da bir gömlek daha yakın tek kişilik sürüş karakterine, artçıya neredeyse hiç imkan sağlamıyor.
- Sakin kullanımda yakıtı sizi gerçekten üzmüyor.
- Çok fazla bir titreşim yok. Çift silindir bir motorda olması gerektiği kadar.
- Dikkat çekici dinamik bir tasarıma sahip.

Size bir DL650 lazım :), ama onda da bir gidon yükseltme ve yakınlaştırma istermişsiniz gibi duruyor. Tracer'ı konforlu, daha dik oturuşlu, daha insancıl bir MT-07 olarak değerlendirmek lazım. Keyifli bir motosiklet ama %100 sportif sürüş odaklı (buna mukabil gerektiğinde uzun yol yapabilir şekilde) tasarlanmış. Herkesin beklentisini tabi ki karşılaması mümkün değil.

Düzeltme: Aa, Tiger detayını kaçırmışım. O da olur tabi :) ama segment olarak Tracer'dan biraz yukarıda kalıyor. DL650 tam o segmentte sayılır. (Veya yeni 800DE.) Benzer düşüncede olan Tracer kullanıcıları için kulakta küpe olsun...

foreverlight
20 Haziran 2023, 16:10
Bu motor hakkında kesinlikle söylemeyi istediğim şeyler var;

2017 ABS'li modeli 2 ay kadar kullandım.

Öncelikle bu motoru almak isteyenler tam olarak neye hevesli oldukları konusunda net bir fikre sahip olmamalılar. Ben satın alma sürecine girerken 183 boyumla rüzgar yemeyeceğim, arada sırada çıktığım şehirler arası seyahatlerimde rahat edebileceğim, hanımı da arkaya atabileceğim yüksek ve güçlü bir motor arayışındaydım. Tek hatam bu motoru denemeden sipariş üzeri almam oldu. Yalnızca 2 ay dayanabildim. Sonrasında hemen ilana koydum. 1 hafta önce sattım. Tiger 800 XRX'e geçtim. Elbette ki benden çok daha deneyimli kişiler vardır burada ama naçizane eksi ve artılarını sayacak olursam;

Eksileri
- Motor enduro hevesiyle alınmamalı. Bir enduro değil. Zaten Sport Touring olarak geçiyor. Ne karakteristik ne de fiziki olarak. MT 07'nin sadece şaşesi çok az daha uzun ve yüksek versiyonu.
- Sürüş karakteri endurocunun aradığı gibi sakin, yer yer güçlü değil. Ne yazık ki sürekli altınızda bir deli varmış hissiyatı oluşturuyor. Ben hiç rahmetlinin dediği gibi bir anda tekere gelme, kafaya geçirme gibi durumlar yaşamadım ama gazı lineer olarak açmak da pek mümkün olmuyor.
- Yakıt konusu çok üzmemekle birlikte ekranda ECO yazdığı müddetçe 5 LT civarında gezebiliyorsunuz ama motorun sizi sürekli ittiği apaçi sürüşe kulak verirseniz ne yazık ki depo göstergesi gözünüzün önünde eriyor. 8-9-10 litreleri apaçi sürüşte görmek işten değil.
- Selesi çok sert. Öne doğru meyilli bir sele. Belki komfor sele ile bu durum düzeltilebilir ama ben denemedim. Uzun yolculukta (1oo KM ve üzeri) alt takımda sıkıntılar hissetmeye başlıyorsunuz. Keza artçı da sürekli aynı durumdan şikayetçi oluyor.
- Motorda 170 CM üzeriyseniz rüzgar yememenizin imkanı yok abilerim. Ne yazık ki az miktarda bir rüzgar da değil. Baya naked kullanırken ne kadar yiyorsanız aynısı burada da var. Sürüş zevkini (benim için) sıfırlıyor. Yol bitmek bilmeyen bir azaba dönüşüyor. Burada tur camı elbette durumu değişebilir ama ben yakıştığını düşünmediğimden hiç bu yola girmedim.
- Bu motor maalesef ki tek kişilik.
- Amortisörler çok sert. Baya sert. Ne kadar ayarlanabilir olsa da motor karakteristik olarak naked olduğundan size o komforu sağlamıyor. En ufak bir esneme yok. Üzerinden geçtiğiniz çakılları dahi hissediyorsunuz. Ki ülkemizin güzel asfaltları da malum. Hele arnavut kaldırımlı bir sokağa geldiyseniz geçmiş olsun. En ufak bir kaldırıma çıkarken dahi 2 sefer düşünmeniz gerekiyor. Burada elbette arka lastiğin kalın olmasının da etkisi var.
- Gidon yükseltme dahi olsa öne meyilli bir sürüşü var. Kollar serbest bir kullanım imkanı sunmuyor. Sürekli olarak motora kapanmaya zorluyor sizi. Dik durmaya çalışırsanız da uzun yolda 20 km'de bir mola vererek kolları dinlendirmeniz gerekiyor.
- Frenler bu derece torklu bir motora nazaran yetersiz. Makine kısa mesafede yüksek hıza bir anda çıkabiliyorken, kısa mesafede frenleme kabiliyetleri bunun için yeterli olmuyor. 1-2 sefer ışıklarda öndeki araca 1 CM kala durmuşluğum var. Frene biraz sert basacak olursanız ABS anında devreye giriyor. Bu da can sıkıcı bir durum.
- Bir miktar kafa sallaması var yüksek hızlarda.
- Her ne kadar vidalarını sıksam da aynalar da titreşim can sıkıyor.
- Egzoz yetersiz. Motorun çalışıp çalışmadığı anlaşılmıyor. Yamaha servisinde MT07 Akrapovic'ini sorduğumda 1100 USD dediler. After market ürünler de kalitesiz durduğundan yanaşmadım hiç.
- Malzeme kalitesi orta seviyede.
- Motor uzun yola pek gelmiyor yukarıda saydığım sebeplerden. Hadi tamam şehir içi kullanayım diyorsun. Onda da hem çok yakıyor, hem de çok ısınıyor. Kışın ışıklarda durduğumda Tracer'ım sayesinde bacağım hiç üşümedi.

Artıları;
- Tek kişi kullanacak, naked ruhlu bir yüksek motor arayanlar için ideal. Artçılı kullanıma uygun değil.
- Elinizin altında muazzam bir güç var. 140 ile giderken bile gazı açtığınızda cevap veriyor. Keza 20 KM/H 3-4. viteste de gazı açtığınızda da öksürüp aksırmadan ivmeleniyor.
- Yaygın servis ağı, parça tedariği kolay. Bakım - parça maliyeti uygun.
- Temiz asfaltta, otobanda sürüşü zevkli. Teker çaplarından ötürü virajlarda yatıp kalkarken sizi üzmüyor.
- Fiyat. Bu aralıkta güçlü bir motora binmek istiyorum derseniz sadece bu seçenek kalıyor. NC ile kıyaslama yapılması bence uygun değil. Sınıfları bile farklı. Versys 650 düşünebilirsiniz ama gel gelelim onun da bilinirliği ve servis ağı bir Yamaha değil. V-strom 650 de yine NC ile kıyaslanması gereken bir motor bence bununla değil. Belki Tiger Sport 660 ile kıyaslanabilir ama Tracer 07 ne kadar tek kişilik bir motor ise 660 ondan da bir gömlek daha yakın tek kişilik sürüş karakterine, artçıya neredeyse hiç imkan sağlamıyor.
- Sakin kullanımda yakıtı sizi gerçekten üzmüyor.
- Çok fazla bir titreşim yok. Çift silindir bir motorda olması gerektiği kadar.
- Dikkat çekici dinamik bir tasarıma sahip.

Tesbitlerinizde çok haklısınız.
Tracer700 mt7 nin yelek giydirilmiş hali gibi.herşeyiyle naked bence ön taraf alçakta gösterge alçakta,enduro oturuşunada sahip değil.
Heryerden rüzgar alıyor.motorun sertliği ve aldığı rüzgar sebebiyle uzun yol konforu düşüyor.
Bu motoru sakin kullanmak biraz güç,haliyle gazı açtıkçada yakıtı artıyor.
Motorda cüsse yok yola oturuş açısından bana hafif ve dengesiz geldi.
Rahatsız etmesede motorda vibrasyon mevcut.
Kalite anlamında vasat buldum kesinlikle suzuki'nin yanına yaklaşamaz.

Nc750x dct ile ikisi çok karşılaştırıldığı için onuda yazayım.

Dct çok güzel bir buluş şehir içi ve dışında çok işe yarıyor.
Motorun oturuş pozisyonu ve gösterge ön kısmı yüksekte,ilave tur camı ile minimum rüzgar alıyor uzun yolda rahat ilerliyorsunuz.
Yola oturuşu,dengesi çok iyi ağırlık merkezinin aşağıda olması sebebiyle hakimiyeti kolay.
Otomatik olmasına rağmen manuel modda kullanırsanız daha fazla keyif alırsınız.
Yakıt her halukarda daha düşük.
Son hız olarak düşük ve ağır.Artçı konforu düşük.

İki modelde beklentiye göre tercih edilmeli çünkü hitap ettiği kesimler çok farklı taraflarda kalıyor.

sekerogluf
04 Temmuz 2023, 11:16
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hocam. Bir aile geleneğimiz olarak resimdeki alete şöyle bir geçiş yaptım Tracer'dan. Tabiki hem malzeme kalitesi hem komforu açısından Tracer ile kıyas kabul etmez ama bununla alakalı da var tabi şikayetlerim :) İlgili başlığı bulabilirsem yeni motorumla alakalı hemen yazacağım:) https://imageup.me/images/bbffd900-2d39-41b3-a2ee-3442ebe9fcdc.jpeg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------


Tesbitlerinizde çok haklısınız.
Tracer700 mt7 nin yelek giydirilmiş hali gibi.herşeyiyle naked bence ön taraf alçakta gösterge alçakta,enduro oturuşunada sahip değil.
Heryerden rüzgar alıyor.motorun sertliği ve aldığı rüzgar sebebiyle uzun yol konforu düşüyor.
Bu motoru sakin kullanmak biraz güç,haliyle gazı açtıkçada yakıtı artıyor.
Motorda cüsse yok yola oturuş açısından bana hafif ve dengesiz geldi.
Rahatsız etmesede motorda vibrasyon mevcut.
Kalite anlamında vasat buldum kesinlikle suzuki'nin yanına yaklaşamaz.

Nc750x dct ile ikisi çok karşılaştırıldığı için onuda yazayım.

Dct çok güzel bir buluş şehir içi ve dışında çok işe yarıyor.
Motorun oturuş pozisyonu ve gösterge ön kısmı yüksekte,ilave tur camı ile minimum rüzgar alıyor uzun yolda rahat ilerliyorsunuz.
Yola oturuşu,dengesi çok iyi ağırlık merkezinin aşağıda olması sebebiyle hakimiyeti kolay.
Otomatik olmasına rağmen manuel modda kullanırsanız daha fazla keyif alırsınız.
Yakıt her halukarda daha düşük.
Son hız olarak düşük ve ağır.Artçı konforu düşük.

İki modelde beklentiye göre tercih edilmeli çünkü hitap ettiği kesimler çok farklı taraflarda kalıyor.

Tam olarak hislerim bunlardı. Genç işi bu MT 7 diyeceğim ama benim de yaşım daha 30 değil. Beklenti meselesi. Ne yazık ki bana hitap etmedi, alacak arkadaşlara tavsiyelerimiz olsun :)

foreverlight
04 Temmuz 2023, 16:13
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim hocam. Bir aile geleneğimiz olarak resimdeki alete şöyle bir geçiş yaptım Tracer'dan. Tabiki hem malzeme kalitesi hem komforu açısından Tracer ile kıyas kabul etmez ama bununla alakalı da var tabi şikayetlerim :) İlgili başlığı bulabilirsem yeni motorumla alakalı hemen yazacağım:) https://imageup.me/images/bbffd900-2d39-41b3-a2ee-3442ebe9fcdc.jpeg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:14 ----------



Tam olarak hislerim bunlardı. Genç işi bu MT 7 diyeceğim ama benim de yaşım daha 30 değil. Beklenti meselesi. Ne yazık ki bana hitap etmedi, alacak arkadaşlara tavsiyelerimiz olsun :)

Tercihiniz çok güzel,hayırlı olsun.Her açıdan tracer'dan çok üstün bir motor.
Memnun kalmayacağınız yönü az olacaktır tahminim yüksek ısı vermesi gibi,gerçi tracer'da ısı veriyordu.

twilight_flame
31 Temmuz 2023, 23:17
Arkadaşlar 2022 Tracer 7 mevcut,ancak far ayarlarının çok yukarıyı gösterdiğini düşünüyorum, kısa huzmeli olmasına rağmen çok yukarıyı gösteriyor, bunların ayarını kendim yapabilir miyim? yapabilirsem nasıl yapabilirim?

TheNightHawk
11 Eylül 2023, 11:35
Yine yıllık sevabımızı işleyelim. Servis Manuelleri ve kullanıcı kitapları şu linklerde mevcut, uçmadan indirebilirsiniz.
https://www.manualslib.com/manual/1726010/Yamaha-Mt07-Tracer.html
https://www.manualslib.com/manual/2171521/Yamaha-Tracer-700-2020.html
https://www.manualslib.com/manual/2708093/Yamaha-Tracer-700-2020.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------


Arkadaşlar 2022 Tracer 7 mevcut,ancak far ayarlarının çok yukarıyı gösterdiğini düşünüyorum, kısa huzmeli olmasına rağmen çok yukarıyı gösteriyor, bunların ayarını kendim yapabilir miyim? yapabilirsem nasıl yapabilirim?

Ayarı bozmanı tavsiye etmem ama illa elleyeceğim diyorsan iki farın arasında göstergenin altında bir vida var, saat yönüne çevirince hüzmeyi yükseltir, saat yönününün tersine alçaltır.

https://i.imgur.com/gJw8dUj.jpeg

Dgn
25 Eylül 2023, 15:05
Arkadaşlar merhaba,
Tracer 7 yeni kasa bakınıyorum.
Bazı motorların ön amortisörlerinde sadece sağda ayar vidası varken bazılarında sağ ve solda iki tane var.
Nedenini ve farkını bileniniz var mı?

DickName
26 Eylül 2023, 04:30
Bazı motorların ön amortisörlerinde sadece sağda ayar vidası varken bazılarında sağ ve solda iki tane var.
Nedenini ve farkını bileniniz var mı?


Durumu olan iki tane, olmayan bir tane taktırıyor.

Khaira
21 Aralık 2023, 00:00
Herkese selamlar. 16-17 model kazasız nispeten düşük km Tracer arıyorum, ilan dışı satmayı düşünen varsa iletişime geçebilir mi?

denizz1
29 Aralık 2023, 13:18
Bu motor 1.73-1.75 boyu olan birisi için uygun mudur ayaklar yere basar mı .

Khaira
29 Aralık 2023, 18:44
Bu motor 1.73-1.75 boyu olan birisi için uygun mudur ayaklar yere basar mı .

Dominar 250’den 3.5cm daha yüksek, ekstra genişlikten dolayı biraz daha yüksek hissettiriyor. Benim boyum 183 civarı, iki ayağım da tam basıyor. 175 sol ayak rahat basar bence, tabii bacak boyu da önemli. Dominar’da zorlanıyorsanız biraz yüksek kalabilir.

denizz1
31 Aralık 2023, 23:06
Bugün maltepe’de gezerken tracer 900 gördüm arkadastan rica ettim oturabilirmiyim diye,ilginç bi şekilde dominardan çok daha güvenli şekilde yere basıyordum

uthec
01 Ocak 2024, 20:01
Bu motor 1.73-1.75 boyu olan birisi için uygun mudur ayaklar yere basar mı .

benim boyum 1.70 ve bu motoru 5 yıl kullandım. Ayaklarım tam basmadı ama kullanırkende hiç zorlamadı.

Khaira
10 Ocak 2024, 00:03
Selamlar, Tracer 700 kullanıcılarına bir sorum var. Bu motor kaç litre benzin alıyor ya :) ? Kaç seferdir tek diş kaldıktan sonra yaklaşık 20km yol yapıp benzinliğe giriyorum, taş çatlasın 11.5 litre benzin alıyor. 17 litre değil mi depo hacmi? Tek diş kaldıktan sonra bir de yanıp sönme gibi bir durum yapıyor mu, veya benzin ışığı gibi bir şey var mı? :)

Benzini yan ayakta alıyorum, orta sehpa yok. Bir kere deponun ağzına kadar doldurttum merak edip, 11.5 litre aldı. Tek diş kalmıştı, üstüne 20-25km yol yapmıştım. Sizler genelde full depoyla kaç km gidiyorsunuz?

Bu arada yaklaşık 1000km'lik yakıt ortalamam 5.2 oldu, sizin değerler nasıl? İstanbul şehir içi çok normal geldi bana, bir de alışma sürecindeyim hala.

killingroad
10 Ocak 2024, 00:10
Hemen hemen bütün motosikletler ışığı erkenden yakıyor + motosiklet deposunu sonuna kadar doldurmak iman gevremesi koruması gerektiriyor, çok zor.
RS'in depo 15litre, ışık 3,5l'de yanıyor yersen, yandıktan hemen sonra alsam en zorlamış halimle 11 alamadım.
Önceki Yamaha motorum da aynıydı. Bir de yan ayakta da biraz daha erken atar yine.

Bu arada Tracer'da benzin ışığı vardır heralde, tek dişten sonra ışık yanar, F-Trip saymaya başlar Yamaha'larda. Işık kaç km önce yandı görebilirsin böylelikle. Ben XJ6 ile ki 4 silindirlidir kendisi ışıktan sonra 75km kadar gitmiştim =)

Khaira
10 Ocak 2024, 01:10
Hemen hemen bütün motosikletler ışığı erkenden yakıyor + motosiklet deposunu sonuna kadar doldurmak iman gevremesi koruması gerektiriyor, çok zor.
RS'in depo 15litre, ışık 3,5l'de yanıyor yersen, yandıktan hemen sonra alsam en zorlamış halimle 11 alamadım.
Önceki Yamaha motorum da aynıydı. Bir de yan ayakta da biraz daha erken atar yine.

Bu arada Tracer'da benzin ışığı vardır heralde, tek dişten sonra ışık yanar, F-Trip saymaya başlar Yamaha'larda. Işık kaç km önce yandı görebilirsin böylelikle. Ben XJ6 ile ki 4 silindirlidir kendisi ışıktan sonra 75km kadar gitmiştim =)

Normalde şamandırayı bozmamak için hem köküne kadar doldurmam hem de kullanmam, acaba kaç litre alacak diye merak ettim :) F-Trip olayını duymuştum, tek diş kaldığında kadranda aradım ama bulamadım bir türlü. Genelde hep su sıcaklığını takip ederek gidiyorum, odometre veya triplere pek bakmıyorum. Acaba trip 1 veya 2'nin mi açık olması gerek F-Trip'i görebilmek için.

75km maşallah, ben çok zorda kalmadıysam cesaret edemezdim herhalde :)

Vargath
10 Ocak 2024, 10:55
F-Trip göstergedeki son diş de bitince çıkıyor.