toomuchcc
23 Temmuz 2016, 18:58
https://s32.postimg.org/nbdv314z9/people_gt_300_abs_01.jpg https://s32.postimg.org/mn50k369h/people_gt_300_abs_02.jpg https://s32.postimg.org/gnh9gflh1/people_gt_300_abs_03.jpg
https://s32.postimg.org/5ws3yv3o1/Kymco_People_GT300i_ABS_001.jpg (https://postimg.org/image/5ws3yv3o1/)https://s32.postimg.org/ljjdc8hg1/Kymco_People_GT300i_ABS_004.jpg (https://postimg.org/image/ljjdc8hg1/)https://s32.postimg.org/ek9wqm6vl/Kymco_People_GT300i_ABS_010.jpg (https://postimg.org/image/ek9wqm6vl/)https://s32.postimg.org/vuvq4w95d/Kymco_People_GT300i_ABS_007.jpg (https://postimg.org/image/vuvq4w95d/)https://s32.postimg.org/juaa461qp/Kymco_People_GT300i_ABS_008.jpg (https://postimg.org/image/juaa461qp/)
https://s32.postimg.org/pl51vmz4h/Kymco_People_GT300i_ABS_013.jpg (https://postimg.org/image/pl51vmz4h/)https://s32.postimg.org/re7yjykb5/Kymco_People_GT300i_ABS_014.jpg (https://postimg.org/image/re7yjykb5/)https://s32.postimg.org/53k3jzn0x/Kymco_People_GT300i_ABS_015.jpg (https://postimg.org/image/53k3jzn0x/)https://s32.postimg.org/b86plu48x/Kymco_People_GT300i_chassis.jpg (https://postimg.org/image/b86plu48x/)https://s32.postimg.org/y8dcy622p/Kymco_People_GT300i_ABS.jpg (https://postimg.org/image/y8dcy622p/)
https://www.youtube.com/watch?v=NkuHcM6MX3s
Motor hacmi: 299 cc
Motor türü: SOHC, 4 valf, sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu, Euro 4 normlarına uygun
Silindir çapı ve strok: 72,7 x 72,0 mm
Sıkıştırma oranı: 10.8:1
Güç: 28 Bg @ 7500 d/dk
Tork: 30 Nm @ 6250 d/dk
Ağırlık (tüm sıvılar dahil): 183 kg
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm): 2,145 x 760 x 1,280
Tekerler arası mesafe: 1,450mm
Yerden yükseklik: 150mm
Sele yüksekliği: 785mm
Ön amortisör iç bacak çapı: 37mm
Ön teker ölçüleri: 3.00x16" jant - 110/70-16 lastik
Arka teker ölçüleri: 3.50x16" jant - 140/70-16 lastik
Ön amortisör çalışma mesafesi: 110mm
Arka amortisör çalışma mesafesi: 100mm
Ön fren: 260mm disk, 3 pistonlu yüzer kaliper, ABS
Arka fren: 260mm disk, 2 pistonlu yüzer kaliper, ABS
Yakıt tankı: 9 litre
Yağ kapasitesi: 1.5 litre
Batarya: 12V 12AH
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Yeni Honda SH300 için konu açmışken Kymco People GT300'ü unutmak hoş olmazdı tabi :] (MT yöneticilerine teşekkür ediyorum hızlı şekilde konuyu gösterime aldıkları için bu arada). Daha evvelden bu motor için UMA'ya mesaj atmıştım, ülkemize getirmeleri mümkün mü diye sormak için; "bu tarz talepleri değerlendirmeye alıyoruz; ancak şu an için böyle bir planımız yok" demişlerdi. Avrupa'da satışta olan bir model People GT. Türkiye'ye ise hiç gelmedi. Geçen internette dolanırken bu Ağustos itibariyle artık İngiltere'de de satışa çıkacağını gördüm (link (http://www.motorcyclenews.com/news/2016/july/kymco-launch-people-gt-300i-abs-in-uk/)). Belki o vesileyle buraya da uğrar diye bilmeyenlere tanıtmak maksadıyla bir konu açmak istedim. İngiltere satış fiyatı 4000 sterlin olacakmış. TL olarak 16000 TL yapıyor. Motorun İtalya'daki hali hazırda satış fiyatı ise 4750 euro; ki o da aynı şekilde 16.000 TL etmekte. Aynı fiyatla burada satışa çıkabilse çok büyük olay olur gerçekten. Tabi bu pek gerçekçi değil sanırım, zira ABS'siz Downtown 300'ü 18.000 liradan vermekte UMA (aynı motor İtalya'da 4500 euro/15.000 TL).
Ayak zemininde kesinti olmayan alışıldık scooter dizaynına sahip modellerin zirvesi People GT300 bana göre (bunu sadece teknik özelliklerine bakarak söylüyorum. yoksa başka bir model bir başka kişi için daha iyi olabilir pekala). Öte yandan 183 kilo ıslak ağırlığıyla pek çok maxi-scooterdan bile daha ağır aynı zamanda. Bu sebeple böyle bir modeli almadan önce iyi düşünmek gerekiyor. Scooter ile maxi-scooter dizaynı arasında tam sınırda olduğundan, ne tam olarak daha hafif bir scooterın kullanım kolaylığı ve pratikliğine sahip, ne de daha büyük bir maxi-scooterın konforuna (Hoş ŞU (http://www.justgottascoot.com/downtown300i.htm) linkte örneğin Downtown 300'e kıyasla daha konforlu olduğu yazılmış). Yine de benim gibi maxi dizaynını sevmeyen kişiler için çok güzel bir model People GT. Zaten yurtdışında da pek çok kullanıcısı mevcut.
Bu modelin güzel yanları (bana göre): Sağlam şasesi, modern motor bloğu (aynı motor Downtown 300'de de kullanılmakta), güçlü frenleri, kullanıcı dostu bazı detaylara sahip olması
Kötü yanları: Ağır, sele dizaynı biraz garip, ayak zeminindeki alan nispeten dar
People GT300 ile Honda SH300 arasında ufak da bir kıyaslama:
SH300'ün artıları: "Honda, hayat onda" olması :], Japon anlayışıyla İtalya'da üretiliyor, kullanıcısı daha fazla, servisi daha çok ve daha iyi büyük ihtimalle, servis kitapçığı daha detaylı ve doğru bilgiye sahip, sele altı kask alabiliyor, led far ve anahtarsız çalıştırma gibi teknolojik özellikler mevcut
People GT300'ün artıları: Daha performanslı, sürüş esnasında daha stabil (tahminen), frenleri daha iyi, far ve anahtar eski usül (bu sayede daha basit ve sorunsuz?), motor üzerinde çalışması daha kolay (gibi), yedek parçası daha ucuz (gibi), Tayvanlı üreticilerde daha kullanıcı dostu bir yaklaşım hakim (daha samimi geliyorlar bana en azından. bu da bir artıdır bana göre)
Tabi bunlar benim kendi yorumum yine. Kişiden kişiye değişiklik gösterebilir bu şeyler.
Bu motorun ABS'siz versiyonu hakkında ŞU (http://www.kymcoforum.com/index.php?board=38.0) linkte daha fazla bilgi mevcut. Özellikle kullanıcı yorumlarını falan merak ediyorsanız bir göz atmanızı tavsiye ederim.
Netice itibariyle umarım gelir. Yeni SH300 ile aynı anda gelse çok güzel olabilir. Çeşitlilik artar hem. Çok güzel olur. Bakalım.. Hayal kurmaya devam şimdilik :]
https://s32.postimg.org/5ws3yv3o1/Kymco_People_GT300i_ABS_001.jpg (https://postimg.org/image/5ws3yv3o1/)https://s32.postimg.org/ljjdc8hg1/Kymco_People_GT300i_ABS_004.jpg (https://postimg.org/image/ljjdc8hg1/)https://s32.postimg.org/ek9wqm6vl/Kymco_People_GT300i_ABS_010.jpg (https://postimg.org/image/ek9wqm6vl/)https://s32.postimg.org/vuvq4w95d/Kymco_People_GT300i_ABS_007.jpg (https://postimg.org/image/vuvq4w95d/)https://s32.postimg.org/juaa461qp/Kymco_People_GT300i_ABS_008.jpg (https://postimg.org/image/juaa461qp/)
https://s32.postimg.org/pl51vmz4h/Kymco_People_GT300i_ABS_013.jpg (https://postimg.org/image/pl51vmz4h/)https://s32.postimg.org/re7yjykb5/Kymco_People_GT300i_ABS_014.jpg (https://postimg.org/image/re7yjykb5/)https://s32.postimg.org/53k3jzn0x/Kymco_People_GT300i_ABS_015.jpg (https://postimg.org/image/53k3jzn0x/)https://s32.postimg.org/b86plu48x/Kymco_People_GT300i_chassis.jpg (https://postimg.org/image/b86plu48x/)https://s32.postimg.org/y8dcy622p/Kymco_People_GT300i_ABS.jpg (https://postimg.org/image/y8dcy622p/)
https://www.youtube.com/watch?v=NkuHcM6MX3s
Motor hacmi: 299 cc
Motor türü: SOHC, 4 valf, sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu, Euro 4 normlarına uygun
Silindir çapı ve strok: 72,7 x 72,0 mm
Sıkıştırma oranı: 10.8:1
Güç: 28 Bg @ 7500 d/dk
Tork: 30 Nm @ 6250 d/dk
Ağırlık (tüm sıvılar dahil): 183 kg
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm): 2,145 x 760 x 1,280
Tekerler arası mesafe: 1,450mm
Yerden yükseklik: 150mm
Sele yüksekliği: 785mm
Ön amortisör iç bacak çapı: 37mm
Ön teker ölçüleri: 3.00x16" jant - 110/70-16 lastik
Arka teker ölçüleri: 3.50x16" jant - 140/70-16 lastik
Ön amortisör çalışma mesafesi: 110mm
Arka amortisör çalışma mesafesi: 100mm
Ön fren: 260mm disk, 3 pistonlu yüzer kaliper, ABS
Arka fren: 260mm disk, 2 pistonlu yüzer kaliper, ABS
Yakıt tankı: 9 litre
Yağ kapasitesi: 1.5 litre
Batarya: 12V 12AH
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------
Yeni Honda SH300 için konu açmışken Kymco People GT300'ü unutmak hoş olmazdı tabi :] (MT yöneticilerine teşekkür ediyorum hızlı şekilde konuyu gösterime aldıkları için bu arada). Daha evvelden bu motor için UMA'ya mesaj atmıştım, ülkemize getirmeleri mümkün mü diye sormak için; "bu tarz talepleri değerlendirmeye alıyoruz; ancak şu an için böyle bir planımız yok" demişlerdi. Avrupa'da satışta olan bir model People GT. Türkiye'ye ise hiç gelmedi. Geçen internette dolanırken bu Ağustos itibariyle artık İngiltere'de de satışa çıkacağını gördüm (link (http://www.motorcyclenews.com/news/2016/july/kymco-launch-people-gt-300i-abs-in-uk/)). Belki o vesileyle buraya da uğrar diye bilmeyenlere tanıtmak maksadıyla bir konu açmak istedim. İngiltere satış fiyatı 4000 sterlin olacakmış. TL olarak 16000 TL yapıyor. Motorun İtalya'daki hali hazırda satış fiyatı ise 4750 euro; ki o da aynı şekilde 16.000 TL etmekte. Aynı fiyatla burada satışa çıkabilse çok büyük olay olur gerçekten. Tabi bu pek gerçekçi değil sanırım, zira ABS'siz Downtown 300'ü 18.000 liradan vermekte UMA (aynı motor İtalya'da 4500 euro/15.000 TL).
Ayak zemininde kesinti olmayan alışıldık scooter dizaynına sahip modellerin zirvesi People GT300 bana göre (bunu sadece teknik özelliklerine bakarak söylüyorum. yoksa başka bir model bir başka kişi için daha iyi olabilir pekala). Öte yandan 183 kilo ıslak ağırlığıyla pek çok maxi-scooterdan bile daha ağır aynı zamanda. Bu sebeple böyle bir modeli almadan önce iyi düşünmek gerekiyor. Scooter ile maxi-scooter dizaynı arasında tam sınırda olduğundan, ne tam olarak daha hafif bir scooterın kullanım kolaylığı ve pratikliğine sahip, ne de daha büyük bir maxi-scooterın konforuna (Hoş ŞU (http://www.justgottascoot.com/downtown300i.htm) linkte örneğin Downtown 300'e kıyasla daha konforlu olduğu yazılmış). Yine de benim gibi maxi dizaynını sevmeyen kişiler için çok güzel bir model People GT. Zaten yurtdışında da pek çok kullanıcısı mevcut.
Bu modelin güzel yanları (bana göre): Sağlam şasesi, modern motor bloğu (aynı motor Downtown 300'de de kullanılmakta), güçlü frenleri, kullanıcı dostu bazı detaylara sahip olması
Kötü yanları: Ağır, sele dizaynı biraz garip, ayak zeminindeki alan nispeten dar
People GT300 ile Honda SH300 arasında ufak da bir kıyaslama:
SH300'ün artıları: "Honda, hayat onda" olması :], Japon anlayışıyla İtalya'da üretiliyor, kullanıcısı daha fazla, servisi daha çok ve daha iyi büyük ihtimalle, servis kitapçığı daha detaylı ve doğru bilgiye sahip, sele altı kask alabiliyor, led far ve anahtarsız çalıştırma gibi teknolojik özellikler mevcut
People GT300'ün artıları: Daha performanslı, sürüş esnasında daha stabil (tahminen), frenleri daha iyi, far ve anahtar eski usül (bu sayede daha basit ve sorunsuz?), motor üzerinde çalışması daha kolay (gibi), yedek parçası daha ucuz (gibi), Tayvanlı üreticilerde daha kullanıcı dostu bir yaklaşım hakim (daha samimi geliyorlar bana en azından. bu da bir artıdır bana göre)
Tabi bunlar benim kendi yorumum yine. Kişiden kişiye değişiklik gösterebilir bu şeyler.
Bu motorun ABS'siz versiyonu hakkında ŞU (http://www.kymcoforum.com/index.php?board=38.0) linkte daha fazla bilgi mevcut. Özellikle kullanıcı yorumlarını falan merak ediyorsanız bir göz atmanızı tavsiye ederim.
Netice itibariyle umarım gelir. Yeni SH300 ile aynı anda gelse çok güzel olabilir. Çeşitlilik artar hem. Çok güzel olur. Bakalım.. Hayal kurmaya devam şimdilik :]