PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Kymco Kymco People GT300i ABS



toomuchcc
23 Temmuz 2016, 18:58
https://s32.postimg.org/nbdv314z9/people_gt_300_abs_01.jpg https://s32.postimg.org/mn50k369h/people_gt_300_abs_02.jpg https://s32.postimg.org/gnh9gflh1/people_gt_300_abs_03.jpg
https://s32.postimg.org/5ws3yv3o1/Kymco_People_GT300i_ABS_001.jpg (https://postimg.org/image/5ws3yv3o1/)https://s32.postimg.org/ljjdc8hg1/Kymco_People_GT300i_ABS_004.jpg (https://postimg.org/image/ljjdc8hg1/)https://s32.postimg.org/ek9wqm6vl/Kymco_People_GT300i_ABS_010.jpg (https://postimg.org/image/ek9wqm6vl/)https://s32.postimg.org/vuvq4w95d/Kymco_People_GT300i_ABS_007.jpg (https://postimg.org/image/vuvq4w95d/)https://s32.postimg.org/juaa461qp/Kymco_People_GT300i_ABS_008.jpg (https://postimg.org/image/juaa461qp/)
https://s32.postimg.org/pl51vmz4h/Kymco_People_GT300i_ABS_013.jpg (https://postimg.org/image/pl51vmz4h/)https://s32.postimg.org/re7yjykb5/Kymco_People_GT300i_ABS_014.jpg (https://postimg.org/image/re7yjykb5/)https://s32.postimg.org/53k3jzn0x/Kymco_People_GT300i_ABS_015.jpg (https://postimg.org/image/53k3jzn0x/)https://s32.postimg.org/b86plu48x/Kymco_People_GT300i_chassis.jpg (https://postimg.org/image/b86plu48x/)https://s32.postimg.org/y8dcy622p/Kymco_People_GT300i_ABS.jpg (https://postimg.org/image/y8dcy622p/)



https://www.youtube.com/watch?v=NkuHcM6MX3s

Motor hacmi: 299 cc
Motor türü: SOHC, 4 valf, sıvı soğutmalı, yakıt enjeksiyonlu, Euro 4 normlarına uygun
Silindir çapı ve strok: 72,7 x 72,0 mm
Sıkıştırma oranı: 10.8:1
Güç: 28 Bg @ 7500 d/dk
Tork: 30 Nm @ 6250 d/dk
Ağırlık (tüm sıvılar dahil): 183 kg
Uzunluk x Genişlik x Yükseklik (mm): 2,145 x 760 x 1,280
Tekerler arası mesafe: 1,450mm
Yerden yükseklik: 150mm
Sele yüksekliği: 785mm
Ön amortisör iç bacak çapı: 37mm
Ön teker ölçüleri: 3.00x16" jant - 110/70-16 lastik
Arka teker ölçüleri: 3.50x16" jant - 140/70-16 lastik
Ön amortisör çalışma mesafesi: 110mm
Arka amortisör çalışma mesafesi: 100mm
Ön fren: 260mm disk, 3 pistonlu yüzer kaliper, ABS
Arka fren: 260mm disk, 2 pistonlu yüzer kaliper, ABS
Yakıt tankı: 9 litre
Yağ kapasitesi: 1.5 litre
Batarya: 12V 12AH

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:23 ----------

Yeni Honda SH300 için konu açmışken Kymco People GT300'ü unutmak hoş olmazdı tabi :] (MT yöneticilerine teşekkür ediyorum hızlı şekilde konuyu gösterime aldıkları için bu arada). Daha evvelden bu motor için UMA'ya mesaj atmıştım, ülkemize getirmeleri mümkün mü diye sormak için; "bu tarz talepleri değerlendirmeye alıyoruz; ancak şu an için böyle bir planımız yok" demişlerdi. Avrupa'da satışta olan bir model People GT. Türkiye'ye ise hiç gelmedi. Geçen internette dolanırken bu Ağustos itibariyle artık İngiltere'de de satışa çıkacağını gördüm (link (http://www.motorcyclenews.com/news/2016/july/kymco-launch-people-gt-300i-abs-in-uk/)). Belki o vesileyle buraya da uğrar diye bilmeyenlere tanıtmak maksadıyla bir konu açmak istedim. İngiltere satış fiyatı 4000 sterlin olacakmış. TL olarak 16000 TL yapıyor. Motorun İtalya'daki hali hazırda satış fiyatı ise 4750 euro; ki o da aynı şekilde 16.000 TL etmekte. Aynı fiyatla burada satışa çıkabilse çok büyük olay olur gerçekten. Tabi bu pek gerçekçi değil sanırım, zira ABS'siz Downtown 300'ü 18.000 liradan vermekte UMA (aynı motor İtalya'da 4500 euro/15.000 TL).

Ayak zemininde kesinti olmayan alışıldık scooter dizaynına sahip modellerin zirvesi People GT300 bana göre (bunu sadece teknik özelliklerine bakarak söylüyorum. yoksa başka bir model bir başka kişi için daha iyi olabilir pekala). Öte yandan 183 kilo ıslak ağırlığıyla pek çok maxi-scooterdan bile daha ağır aynı zamanda. Bu sebeple böyle bir modeli almadan önce iyi düşünmek gerekiyor. Scooter ile maxi-scooter dizaynı arasında tam sınırda olduğundan, ne tam olarak daha hafif bir scooterın kullanım kolaylığı ve pratikliğine sahip, ne de daha büyük bir maxi-scooterın konforuna (Hoş ŞU (http://www.justgottascoot.com/downtown300i.htm) linkte örneğin Downtown 300'e kıyasla daha konforlu olduğu yazılmış). Yine de benim gibi maxi dizaynını sevmeyen kişiler için çok güzel bir model People GT. Zaten yurtdışında da pek çok kullanıcısı mevcut.

Bu modelin güzel yanları (bana göre): Sağlam şasesi, modern motor bloğu (aynı motor Downtown 300'de de kullanılmakta), güçlü frenleri, kullanıcı dostu bazı detaylara sahip olması
Kötü yanları: Ağır, sele dizaynı biraz garip, ayak zeminindeki alan nispeten dar

People GT300 ile Honda SH300 arasında ufak da bir kıyaslama:
SH300'ün artıları: "Honda, hayat onda" olması :], Japon anlayışıyla İtalya'da üretiliyor, kullanıcısı daha fazla, servisi daha çok ve daha iyi büyük ihtimalle, servis kitapçığı daha detaylı ve doğru bilgiye sahip, sele altı kask alabiliyor, led far ve anahtarsız çalıştırma gibi teknolojik özellikler mevcut
People GT300'ün artıları: Daha performanslı, sürüş esnasında daha stabil (tahminen), frenleri daha iyi, far ve anahtar eski usül (bu sayede daha basit ve sorunsuz?), motor üzerinde çalışması daha kolay (gibi), yedek parçası daha ucuz (gibi), Tayvanlı üreticilerde daha kullanıcı dostu bir yaklaşım hakim (daha samimi geliyorlar bana en azından. bu da bir artıdır bana göre)
Tabi bunlar benim kendi yorumum yine. Kişiden kişiye değişiklik gösterebilir bu şeyler.

Bu motorun ABS'siz versiyonu hakkında ŞU (http://www.kymcoforum.com/index.php?board=38.0) linkte daha fazla bilgi mevcut. Özellikle kullanıcı yorumlarını falan merak ediyorsanız bir göz atmanızı tavsiye ederim.

Netice itibariyle umarım gelir. Yeni SH300 ile aynı anda gelse çok güzel olabilir. Çeşitlilik artar hem. Çok güzel olur. Bakalım.. Hayal kurmaya devam şimdilik :]

Sokollu
27 Temmuz 2016, 15:35
Bi downtown degil :) (tasarim olarak)

Kymco facebook grubu Xtown modelinin 300cc`si gelecek diyordu, bunu diyenler arasinda Kymco bayileri de var.


https://www.youtube.com/watch?v=V3IUrToB1d0

Guzelim Kymco , Silkar`dayken sah idi, UMA`ya gecti sahbaz oldu.

Piyasaya bir saglam girse de su Xmax,Pcx tekelinden kurtulsak.

EKLEME : 2016 model Kymco Xciting 250i (en cok tutulan urunu) henuz bu ay geldi, gecen ay basinda tum bayilerde 2015 model vardi. 8 aya girmisiz, amiral gemisi olacak makinesi getiremiyorlar. Rezalet :farao:

Seko
27 Temmuz 2016, 17:08
Silkar berbat bir distribütördü, UMA ondan da kötü çıktı. Tek yaptıkları hareket siteyi düzeltmek oldu. Kymco artık hiç satmayan ve konuşulmayan bir marka haline geldi. 5 sene önce oldukça popüler olan Xciting 250 modelinin artık 250 cc önerilerinde bile adı geçmiyor. Gelse peynir ekmek gibi satacak olan Venox UMA'nın umurunda bile değil. Tek satabildikleri model hala Agility 125. Eskiden Japonlara alternatif bir markaydı şimdi onlardan pahalıya motor satmaya çalışıyor.

toomuchcc
28 Temmuz 2016, 01:03
Tasarım/dizayn konuları göreceli şeyler elbette. Bana göre People GT oldukça şık ve asil duruyor. Burada satılıyor olsaydı Agility'den geçiş yapacağım scooter o olacaktı zaten. Umarım getirilir. "İş yapmaz burada" şeklinde düşünülüp es geçilirse hata olur. People GT çok güzel bir scooter. Ayrıca olaya sadece satış adedi yönünden de bakmamak lazım. Ciddi anlamda yüksek fiyata sahip olmasına rağmen yine de Türkiye'ye getirilen başka scooterlar mevcut nihayetinde. Vespa GTS300 27.000 TL örneğin. O motorun PCX kadar çok sattığını sanmıyorum; ancak yine de getiriyor distribütörü ve bir seçenek olarak sunuyor insanlara. Bence bu açıdan yaklaşılmalı olaya. Kaldı ki People GT hiç gelmedi buraya. Bir kere şans verilmesi lazım. Pek çok yerde satışta ve satış adetleri falan da gayet iyi. Şimdi yeni İngiltere'de de piyasaya çıkacakmış işte. Buraya da gelirse gerçekten çok hoş olur. Güzel bir fiyatla uğrarsa ben sahip olmak istiyorum zaten bir tanesine. En azından bir tane getirilsin yani eğer okuyorsa distribütör veya bayileri burayı.. :king:

toomuchcc
31 Temmuz 2016, 20:37
ABS'siz People GT 300 için parça katalogları: link1 (http://www.kymcopartsmonster.com/p/Kymco-Scooter-Parts#/Kymco_USA/BF60AF_PEOPLE_GTi300/E01_-_Crank_Case/05%7c%7e03%7c%7e0005/05%7c%7e03%7c%7e0003) (farklı komponentleri görüntüleyebilmek için yukarıda 'Assembly' yazan yerdeki menüyü kullanın) - link2 (http://kymcopartsonline.com/catalog/table_overview.php?s_fk_manufacturers_id=21&s_fk_model_year_id=1&s_fk_scooter_model_id=52)
Kıyaslama adına: yeni Honda SH300 kataloğu da BURADA (http://www.bike-parts-honda.com/moto-honda-identification-SH300AG-22661.html).

ŞU (https://www.youtube.com/channel/UCqoc81NRXcRNsDPGSpzz6QA) kanalda da bu motorla ilgili bazı bakım videoları mevcut. Kanal sahibi videoları neden yoruma kapatmış anlamadım ama.

Bir iki ekstra foto daha ekleyeyim:
Rüzgar siperliği ve bacak koruma:
https://s31.postimg.org/yg4zkefmv/Kymco_People_GT300_windshield.jpg (https://postimg.org/image/yg4zkefmv/)https://s31.postimg.org/p72taa6qv/Kymco_People_GT300_windshield_2.jpg (https://postimg.org/image/p72taa6qv/)https://s32.postimg.org/fpaotdmgh/Kymco_People_GT300_leg_cover.jpg (https://postimg.org/image/fpaotdmgh/)
Xciting 400 ile yanyana:
https://s32.postimg.org/3sfo185i9/people_gt_300.jpg (https://postimg.org/image/3sfo185i9/)
Oradaki fiyatlara bazı ekstra yola çıkma masrafları dahil değilmiş. Motorun Kymco İtalya sayfasındaki fiyatı 4750 euro daha önce de yazdığım gibi (link (http://www.kymco.it/prodotti/scooter/oltre125/_PG300+E4)). Her türlü burayla kıyaslandığında iç burkuyor elbet..
https://s32.postimg.org/8rd1um6nl/underseat.jpg (https://postimg.org/image/8rd1um6nl/)https://s32.postimg.org/5hjbxzg1t/Kymco_People_GT300_underseat.jpg (https://postimg.org/image/5hjbxzg1t/)
Sele altına kask falan sığmıyor. Telefon şarj edebilmek için soket mevcut. Ufak denebilecek bagajın üç noktadan su tahliyesine sahip olması gözlerimi yaşartmakta :] Aynısından bir tane de yukarıdaki kısma koymuşlar. Sele sağa sola kaymasın diye takozlara karşılık gelen yerlerin kenarlarındaki çıkıntılar da ayrıyetten çok güzel bir detay.

Başka bir şase fotosu ve motor/soğutma düzeneği:
https://s32.postimg.org/leb3btxgx/chassis_2.jpg (https://postimg.org/image/leb3btxgx/)https://s32.postimg.org/rm8sl16pd/people_gt300_cooling.jpg (https://postimg.org/image/rm8sl16pd/)
Daha yakından büyük olarak şunları da koyayım:
https://s32.postimg.org/f20r72x41/peoplegt_001.jpg (https://postimg.org/image/f20r72x41/)https://s32.postimg.org/fg236oh7l/peoplegt_002.jpg (https://postimg.org/image/fg236oh7l/)https://s32.postimg.org/k3858g4kh/peoplegt_003.jpg (https://postimg.org/image/k3858g4kh/)https://s32.postimg.org/z0gm9ghsx/peoplegt_004.jpg (https://postimg.org/image/z0gm9ghsx/)https://s32.postimg.org/z1qk2vjmp/peoplegt_005.jpg (https://postimg.org/image/z1qk2vjmp/)

Şimdilik bu kadar. Daha sonra eklemelerim olacak yine.

Sokollu
31 Temmuz 2016, 21:06
Cok guzel ve ayrintili bir mesaj olmus. Kymco markasina benim gibi sempatisi olan insanlar gormek guzel :)

Umarim makul bir fiyatta getirilir.

250cc olarak rakiplerine ve Xciting modeline gore cok daha hafif ve konforlu (bana oyle geldi) oldugu icin 2013 Grand Dink aldim, ilk sahibi bir arkadasimdan. 3 sene once tanismistik ben de Super 8 vardi o zamanlar, aradan 3 sene gecti motor dondu dolasti bana geldi :)

Bir secenek olarak dusunebilirsiniz belki diye yazdim. Bir gun incelemek isterseniz Avrupa yakasinda cayinizi iceriz :)

toomuchcc
04 Ağustos 2016, 01:28
Kullanım kitapçığı (Abs'siz model - İngilizce) (http://www.kymcousa.com/owners/onroad/People-GT200i-300i-Owners%20Manual.pdf)
Servis kitapçığı (Abs'siz model - İngilizce) (http://www.kymcousa.com/owners/onroad/People-GT-300i-Service-Manual.pdf)

Yukarıdaki kitapçıklarda tork değeri 27Nm olarak gözüküyor. İnternetteki sitelerde ise 30Nm yazılmış. Bunlardan hangisinin esas olduğunu bilmiyorum. Tayvanlı üreticilerin dökümanlarının Japonlarınki gibi tutarlı olmaması can sıkıcı.

Bir de en üstteki mesajda küçük fotoların en sonundaki People GT 125 modeli (egzozu farklı). Onun üstündeki yazıyı silip başka bir karşılaştırmada kullanmıştım daha önceden. Oradan karışmış o foto. Ama aynı kasayı kullanıyorlar zaten. Tipi falan aynı yani. Yine de hata olduğundan yazmak istedim :]]

Son olarak konuyu bilerek böyle arada sırada güncelleme yapıyorum hafiften görünsün ve ilgi çeksin diye. Bu modeli ülkemizde görmeyi ve kendim de bir tanesine sahip olmayı çok istiyorum. Umarım yadırgamazsınız tutumumu ;]

Kargaburun
04 Ağustos 2016, 19:10
Hocam ben sizin bu mesajlarınızı ilgiyle takip ediyorum. Arkadaşa Scarabeo alıp kullandıktan sonra pratikliği aklımı başımdan almıştı.

Benim ideal scooter kriterlerim şöyle şahsen:

1- Tercihen 250 cc ve 25 bg civarı motor.
2- 16 inç jantlar.
3- 160 kg ağırlık
4- Düz ayak zemini
5- 3-3,5 litre yakıt tüketimi
6- Tam boy kask alan sele altı bagaj
7- Buz pisti kıvamındaki şehir içi yolları için ABS

Yeni model Honda SH300 veya Piaggio Beverly 350 sahibi olabilmeyi isterdim.

toomuchcc
05 Ağustos 2016, 15:14
Hocam ben sizin bu mesajlarınızı ilgiyle takip ediyorum. Arkadaşa Scarabeo alıp kullandıktan sonra pratikliği aklımı başımdan almıştı.

Benim ideal scooter kriterlerim şöyle şahsen:

1- Tercihen 250 cc ve 25 bg civarı motor.
2- 16 inç jantlar.
3- 160 kg ağırlık
4- Düz ayak zemini
5- 3-3,5 litre yakıt tüketimi
6- Tam boy kask alan sele altı bagaj
7- Buz pisti kıvamındaki şehir içi yolları için ABS

Yeni model Honda SH300 veya Piaggio Beverly 350 sahibi olabilmeyi isterdim.

Sizin yazdığınız kriterlere en uygun motor yeni SH300 gerçekten de. Ben de görünce çok beğenmiştim. İşlevsellik yönünden People GT 300'den daha önde olduğunu düşünüyorum, daha büyük bagajından ötürü özellikle. Videolardan izlediğim kadarıyla sadece openface kask sığabiliyormuş ama. Fullface koyan hiç göremedim. Yine de orada güzel bir kullanım alanı mevcut. Bir sonraki motorumun bu model olmasını ben de çok istiyordum, özellikle de Japon olmasından ötürü. Öte yandan, araştırma yaptıkça SH300'den soğumaya başladım açıkcası; özellikle de ŞU (https://youtu.be/gcdi1M0g_Ac) videoyu izledikten sonra. Videodaki rutin olarak yapılan bir işlem değil belki ama şu an sahip olduğum tecrübeyle onu izleyince SH300'ün pek benim arzuladığım basitlikte/sadelikte olmadığını anladım. Bir de parça kataloğunu inceleyip bazı parçaların özelliklerine ve fiyatlarına bakıyorum. Orada da gariplikler mevcut. En azından bana göre yani. Bir başka husus: bu motorda anahtarsız uzaktan çalıştırma gibi özellikler var örneğin; ama araştırınca tek bir anahtar verildiğini okudum ve motorda immobilizer olduğundan anahtar kaybolursa beynin değişmesi veya tekrar programlanması falan gerekiyormuş sanırım. Bir scooter söz konusu olduğunda bu tarz şeyler bana artık çok net olarak 'aldatmaca' geliyor. Huzur sadelikte bence ;]. Tabi bunlar benim fikrim sadece. Sonuçta bu tarz özellikleri beğenen insanlar da var. ŞU (http://davideinf.altervista.org/viewforum.php?f=5) forumu İngilizce'ye çevirdiğinizde motorla ilgili yazılan şeylerin oldukça olumlu olduğunu görüyorsunuz.

An itibariyle benim scooter denen şeye yaklaşımım şöyle:
SYM HD2, Scarabeo, yeni SH300 ve People GT 300'ü karşılaştırıyorum örneğin. Bu motorlar arasında en 'scooter' olanı bence HD2. En basit, sade, bir şeyler taşımaya müsait olan o zira. Ancak ne yazık ki motorla ilgili yeterli bilgi mevcut değil internette. Böyle olunca soru işareti olmuş oluyor kafada. Şu an istediğim en son şey ekstra soru işareti :] Scarabeo'ya hali hazırda sahip olduğumdan onu geçiyorum. Yeni SH300'le ilgili düşüncemi yazdım zaten. Geriye bir tek People GT kalıyor büyük tekerli bir scooter olarak. Bu model de ağır olduğundan işte biraz scooter pratikliğinde değil pek; ama yine de benim için en ideali o. Sahip olduğu özellikler oldukça güzel. İnternette paylaşımı da mevcut. Genel kanı da sorunsuz bir motor olduğu yönünde. Avrupa'da da satışta ve adet yönünden de başarılı denebilir . Bir de bana göre en iyi scooter üreticisi Kymco zaten. Daha samimi geliyor bana en azından. Rakip markalara göre biraz takoz kalıyor olabilir belki bazı yönlerden ama yaklaşım olarak daha kullanıcı dostu bence. Burada satılıyor olsa dediğim gibi onu alırdım zaten direkt.

Benim asıl istediğim şey tüm bu modellerin en iyi özelliklerinin tek bir motorda toplanması aslında. "Keşke şurası şöyle olsaymış" demek zorunda kalmadığınız, gerçekten kusursuz, ultimate bir scooter üretilse keşke. Ama yok öyle bir şey ne yazık ki.

Beverly 350 de çok güzel ama o maxiscooter. Bu yukarıdaki motorlardan farklı bir kategoride. Siz de dilediğiniz motora sahip olursunuz umarım :]

toomuchcc
09 Ağustos 2016, 18:52
ŞU (https://youtu.be/2rX53aUzfHI?t=5m24s) videoda yeni Honda SH300'ün bagajına fullface kask konabildiği açıkca görülebiliyor. Motor ilk çıktığında bu şekilde lanse edilmişti zaten ama sonradan izlediğim bazı videolarda hep open face vardı. Yukarıdaki mesajıma düzeltme yapmak istedim. Her ölçüde fullface kask sığmayacaktır tabi ki; ancak her türlü People GT'den daha başarılı bu konuda kesinlikle.

Konuya asıl eklemek istediğim şey:

Kymco Yunanistan sitesinden bir kaç yüksek çözünürlük foto: http://www.kymco.gr/product/people-gti-300-abs/ (bir iki ekstra foto daha linkte mevcut (şase dahil))

https://s7.postimg.org/4v19oe12f/GT300_001.jpg (https://postimg.org/image/4v19oe12f/)https://s7.postimg.org/fvwetetbb/GT300_002.jpg (https://postimg.org/image/fvwetetbb/)https://s7.postimg.org/sokitc4x3/GT300_003.jpg (https://postimg.org/image/sokitc4x3/)https://s7.postimg.org/3jy3tnuuf/GT300_003_1.jpg (https://postimg.org/image/3jy3tnuuf/)https://s7.postimg.org/qzg0z0elj/GT300_003_2.jpg (https://postimg.org/image/qzg0z0elj/)https://s7.postimg.org/h3exzd8tj/GT300_003_3.jpg (https://postimg.org/image/h3exzd8tj/)
https://s7.postimg.org/reras10iv/GT300_004.jpg (https://postimg.org/image/reras10iv/)https://s7.postimg.org/dmcvwe9rb/GT300_005.jpg (https://postimg.org/image/dmcvwe9rb/)https://s7.postimg.org/ru2kl1mg7/GT300_006.jpg (https://postimg.org/image/ru2kl1mg7/)https://s7.postimg.org/5jepl2p5z/GT300_007.jpg (https://postimg.org/image/5jepl2p5z/)https://s7.postimg.org/r73nvipk7/GT300_008.jpg (https://postimg.org/image/r73nvipk7/)


Yukarıdaki siteye göre Yunanistan'da Kymco'nun 32 farklı modeli/versiyonu satıştaymış bu arada (link (http://www.kymco.gr/product_category/scooters/)). Türkiye için bu sayı 7...

toomuchcc
11 Ağustos 2016, 19:30
Yandan çekilmiş fotoları kullanarak Scarabeo 200, SH300 ve People GT 300 arasında bir kıyaslama yaptım. %100 doğru değil ama bir fikir veriyor yine de.

Scarabeo 200 vs People GT 300 (https://s10.postimg.org/6agulqknd/People_GT300_vs_Scarabeo_200_2.gif)
SH300 vs People GT 300 (https://s10.postimg.org/jfwcrueix/People_GT300_vs_SH300_2.gif)

Kymco'nun gidonu hafif sağa dönük olduğundan seleye normalden daha yakın gibi duruyor.

Bir de en yukarıda Kymco'nun sele yüksekliği için 785mm yazmıştım ancak Kymco Global sayfasına göre bu değer 810mm (link (http://www.kymco.com/product/category/Scooter/People_GT_300i/sp.asp)). Yaptığım karşılaştırmaya göre de sanki 810 değeri daha doğru gibi.

Ayrıca yeni SH300'ün arka diski sanırım 256 değil, 240mm. Başka bir yerde daha 240mm diye yazıldığını görmüştüm sanki ama bulamadım şimdi onu. Kymco ile kıyaslayınca küçük duruyor zaten.