Orijinalini görmek için tıklayınız : Suzuki Suzuki SV650A (Yeni Gladius) kullanıcıları bilgi paylaşım başlığı
mersinLee33
12 Haziran 2019, 13:23
Sv'me 2018 Sv650X kafalığı aldım. Ufacık grenaj çok değiştirdi gerçekten. Merak edenler için resimler:
https://i.hizliresim.com/pbdggz.jpg
https://i.hizliresim.com/RrWY16.jpg
https://i.hizliresim.com/8aVgPQ.jpg
https://i.hizliresim.com/168yVp.jpg
çok yakışmış, gri olan yerleride motorun rengine boyarsan daha yakışıklı olur gibi :)
nanis61
12 Haziran 2019, 17:31
Teşekkürler değerli yorumların için gönlüm suziden yana bu aralar çünkü piyasada çok yok görmüyorum trafikte gördüğümde de gözümü alamıyorum :)
Honda'nın en son 2. eğitimine gittim 3 tur attırdılar o sırada 2016 model bulmuştum ama nihat hoca buji kesme sorunu oluyor o modellerde dedi alırım ısınır 5-10 dk. sonra binerim dersen sıkıntı olmaz demişti kafam karıştı öyle kalmıştı.Honda'nın sesi ve selesi hoşuma gitti gayet güzel suzuki'ye göre nasip güzel gelişmeler olursa bildiririm kazasız sürüşler.
blackshadow7
02 Temmuz 2019, 17:24
120 140 da 4 4.5 litre yakıyor onu yanlış yazmışım. 3 3.5 litreleri 90 110 arası yakıyor. 2017 sonrası bir kronik sorun yok ama eski modellerde on silindire toz toprak su gelmesi ve eski modeller 4 değil 2 bujili olduğu için buji ateşleme yapmayabiliyor. yine eski modellerde çok tek tekerlek yapınca ön silindir yağlamayı tam randımanlı yapamıyormuş ama bu 3. nesilde öyle bir problem duymadım ben.
nanis61
13 Eylül 2019, 10:41
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2016-suzuki-sv650a-1.800-km-733782478/detay
arkadaşlar bu motor forumdan bizden birinin miydi yanlış mı hatırlıyorum deponun yanındaki omm etiketinden farkettim.
potasyum
13 Eylül 2019, 23:00
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2016-suzuki-sv650a-1.800-km-733782478/detay
arkadaşlar bu motor forumdan bizden birinin miydi yanlış mı hatırlıyorum deponun yanındaki omm etiketinden farkettim.
forumdan olmaması gerek, ben bu konu başlıklarını takip ediyorum ama görmedim
esefcom
24 Kasım 2019, 09:46
Merhaba,
Daha önceki mesajlarıma olumlu dönütler almışım. Forumu okusam da uzun zamandır girip çıkmıyordum. Olumlu dönütler için teşekkürler.
Yakın zamanda internette yaptığım okumalarım sırasında, basmakalıp yazıların arasında işe yarayacak bilgiye ulaşımın ne kadar zor olduğunu hatırladım. Motosiklete ilk başladığımda o bir cümlelik kritik kanıya varabilmek için sayfalarca forum sayfaları okuduğumu hatırlıyorum. Bu yüzden sv650a ile 3 yıllık beraberliğimden sonra 'Birilerine belki bir yararı dokunur...' düşüncesiyle detaylı bir şekilde bu yazıyı yazmaya karar verdim.
Günümüzde videolar daha popüler olduğundan 'Video mu yapsam?' sorusunu kendime sordum. Bir kaç arkadaşım ile motovlog girişimlerim oldu. Bazıları gerçekten de başarılı olup 200bin-300bin takipçiye ulaştılar; yolları açık olsun. Ama benimkiler o kadar başarılı olmadı. Dolayısıyla buraya yazarsam daha çok insana ulaşabileceğimi düşündüm. Umarım öyle olur.
Bu satırları okuyanlara öncelikle söylemek isterim ki, çok riskli sürüşler yapmamıza rağmen motosiklet ve ben hala tek parçayız; en ufak bir kazaya karışmadık. Bunun nedeni ilahi bir koruma mı, kişisel beceri mi yoksa motosikletin düzgün tasarlanmış olması mı ya da hepsi mi bu yazıyı okuduktan sonra buna siz karar verin isterim.
Bu süreçte gençliğin de verdiği heyecanla ve 'Hızlı yaşa, genç öl!' mottosuyla; özellikle de hatalarından ders çıkarmadan hareket eden arkadaşlarım gerçekten de rahmetli oldu. Bazıları da zorunlu olarak yaşadıklarından dolayı motordan elini ayağını çekti, bazıları da hala serseri mayın gibi patlayacakları yeri arıyorlar. Bu durum için çok üzgünüm.
Sv650a için yapılan garip karşılaştırmaları ve yorumları okuyunca "Acaba benim motordan mı bahsediyor bunlar?" diye kendime sordum. Bir motoru hiç kullanmadan onun hakkında fikir sahibi olmak; ne bileyim biraz garip bir şey. Hani biz de daha yeni başlamışken şunun parçası pahalı, şu çok yakıyormuş, şunun şu kronik sorunu varmış gibi kendi aramızda konuşmalar yapardık. Ama sadece bu forum ve bu sayfa için konuşmuyorum; internettte kendi tecrübe etmediğiniz şeyleri yazmak insanları yanlış yönlendirmez mi?
Konuya gerçekleşmeden atlattığım iki ölümcül olabilecek kaza ile giriş yapayım. Virajlı dağ yollarında haldır haldır giderken, aşağı eğimli sağa viraj alıyoruz. Çift şeritli olduğunu bildiğimden virajları hep orta çizgiyi aşmadan almaya çalışıyorum. Ben bu viraja girerken çizgiyi bayağı aştım. İçimden "Tam karşıdan araba gelse ne biçim kaza olur şimdi" diye düşünürken karşıdan siyah bir pikapın gelişiyle hayatım film şeridi gibi geçti. Virajda yapılmaz ama, o anlık heyecanla fizik kurallarını zorlayıp yatış açımı artırıp gaz verdim. Motor once biraz kaydı ve sonra toparladı. O an gerçekten hiç aklımdan çıkmıyor. Kaydıktan sonra toparlamasa muhtemelen pikapın altındaydım. Sanıyorum ki o an motor V olduğu için güç kesikli geldiğinden toparlaması için vakit oldu ve toparladı.
Tam bu noktada 'iyi lastik' muhabbetini dile getirmek istiyorum. Bu lastik konusu çok yanlış anlatılmış. Gerek motovlogerler, gerek diğer youtuberler iyi lastik takın iyi lastik takın konuşup durdular. Burada iyi lastik denilenler ısınmaya ihtiyaç duymayan ve yumuşak olan lastikler ki bu lastikler de motor kullanmıyor; o abartılan lastikler takılıyken gayet motorları bir güzel yatırdık. Bu yüzden bu konuya bir açıklık getirelim. Bilinen iyi marka lastiklerden birine cumburlop atlamaya gerek yok. İtalyanmış japonmuş aşağı yukarı aynı kalitede olan bütün lastikler ısındıktan sonra iyi çalışıyor. Ve bu konuda en önemliler lastiğin üretim tarihi ve saklanma koşulu. Eğer lastik yeni üretilmiş ve iyi saklanmışsa ve bilinen markalardan birininse o lastik güzel çalışıyor. Bir de sıfır motor alıp lastik hakkında hemen yorum yapmayın. Ben yaptım, doğru olmamış. Çünkü lastiklerin üzerindeki mumsu katmanın açılması bayağı uzun sürüyor. Sabırlı olun sakin olun açılır.
'Chicken Stripes' diye bir kavram vardır. 'Bileği Bükmek'i izleyenler hatırlar. Bu çizgiler lastiklerin kullanılmayan kısımlarıdır. Ve bazı arkadaşlar erkekliğine laf söyletmemek için gidip mıcırda kumda bu çizgileri yok ederler. Ben eski motorlarımda böyle bir şey yapmadım; kullanılmayan alanlar vardı. Yapacak bir şey yok motoru tamamen yatıramıyordum. Ben bu motorda çizgileri tamamen yok ederek viraj alabilmeyi öğrendim ki bence bu çok değerli bir şey. Daha önceden 50 bin km kullanıyorsunuz ve bir bakıyorsunuz aslında motorun zevkli yanını hep kaçırmışsınız. Yani ben bunu motorun biraz düzgün tasarlanmış olmasına bağlıyorum. Yani bu kısımda diyeceğim şu ki paradan kısıp ne zevkinizden ne canınızdan olmayın.
Motora bayağı alıştım virajı belli bir düzeyde kıvırmaya başladım. Alışmış kudurmuştan beter derler, doğrudur. Eski kız arkadaşımın ybr'sinde de benzer hareketleri yapmaya çalışırken (arkamda da o vardı) temiz bir yan yatış yaşadık. Kaza şehir içinde olduğundan oldukça komikti, aklıma gelince gülüyorum şu an. Şehir içinde bayağı deforme olmuş asfaltta viraja girdik. Ben motorumda alışkınım arkayı kaydıra kaydıra dönmeye, zevkli bir iş ama her motorda olmuyor işte. Derken motor birden altımda yok oldu, biz düştük sürüklendik. Tabi üstümde deri mont altımda kot vardı bir şey olmadı. Size tavsiyem korumalı olsun olmasın üstünüze şehir içinde mutlaka deri mont giyin. Kazaya geri dönersek kız arkadaşım spor ayakkabıyla olduğundan ayağı biraz incindi. Kitlenen trafikte motoru mu toplayayım onu mu o an bilemedim. Gerekli tamiratları yapmamıza rağmen motorun şase gitti galiba gidonu değiştirmemize rağmen elleri bırakınca sağa sola yatıyordu, ip gibi gitmiyordu. Sonra bir daha ybr gibi motorlarda öyle hareketler denemedim, kız arkadaşımla da ayrıldık zaten...
Günün birinde de ns200lü bir arkadaşla motorları değiştik, test ediyoruz. Ben daha önce bu kadar Mt07li bir arkadaşın motorunda korkmuştum. Fren yapınca durmayacakmış, sanki gidona oturmuşluk hissi vermişti. Her virajda sanki bu sefer bir şey olacak dedirtiyordu. Ns'i kullanırken hava soğuktu korkumu katlıyordu ve ben benim motoru virajlı yollarda kovalamaya çalışıyordum. İnsan böyle korku yaşamasın, bir an önce öne geçeyim de durayım kendi motoruma kavuşayım diye bayağı uğraştım. Çünkü daha önce grup halinde giderken ns'li arkadaşlarımızdan birinin motoru bariyerlere girdi, ön tekerlek L oldu; kullanırken aklıma o gelip durdu. Ama kullanırken daha başka oluyormuş. Siz siz olun virajlı yollarda güven vermeyen bir motorla alıştığınız motoru değiştirmeyin.
Arkadaşlar trafiğe kapalı bir alanda top speed deneyelim diye ısrar ettiler, maksatları yarış. Daha önce de hiç denememiştim bu motorda. Hatta daha sonra da denemedim. Genel olarak bu motorda top speed denemedim. Top speed arayışım genelde olmadı. Neyse, Millet uzuyor ben hep en arkadayım. Benim motor kalkışta iyi ama top speed 190-200km/s. Yani top speed arayışınız varsa, arkadaşlarla kapışcağım en önde ben olacağım diyorsanız; bu motor olmaz size, diğer arkadaşlar gibi yarış motoru alın. Ama şunu da belirteyim; o gün top speed denediğimizde birbiriyle yarışan çoğu arkadaş değişik kazalar yapıp motoru bıraktılar, araba falan aldılar. Bir şey diyemem kişisel tercih.
Başka bir gün dağ yollarında gidiyoruz. Ben yoldan taşlık kısma taştım. Amortisörler sert demiştim bu virajda avantaj saglıyor ama bence asıl kazanımı; aniden girilen çukurlar ve bozulan yollarda kontrol sağlamanıza olanak sağlıyor.
Neyse anılardan sonra herkesin merak edebileceği bir kaç şeyi yazayım. Yakıt tüketimi 6'yı çok geçmiyor. Normalde 5 yakıyor. Soğuk havalarda 7'e gidiyor ama soğuk havalarda motor da soğukken o kadar yakıyor. Soğuk havalarda motor sıcakken yine az yakıyor. Kronik problemi yok. Isınana kadar sübaplardan ses geliyor. Isındıktan sonra saat gibi çalışıyor. Soğukken ki ayar bozuk sanıp ustaya ya şunun ayarını yap şıkırdıyor demeyin. Isınınca saat gibi çalışıyor. Aynaları anahtarla çift taraflı sıkmalı olduğundan aynanın ayarını bozunca tekrar düzeltmek için iki anahtar lazım. Uzun kısa farı gayet yeterli. Sıfır aldığınızda gelen lastikler fazlasıyla yeterli. Kişisel olarak kullandığım Ybr(125 250), cbf(150 250) cbr(125 250 500 600), pulsar(200), yzf(125 250 600), duke(125 200 390), z300, mt(07 09 tracer), er(6n 6f), ninja (250 600), fazer(600 800) arasında en düzgün çalışan motor bu.(Çinlileri yazmadım) Şimdi 250'lik motorla karşılaştırma diyenler olabilir ama internette 33-35 bine benim motordan koymuşlar, r25'de 33bin olmuş. E artık karşılaştırılabilir. Titreşim yok ama çoook uzun (yaklaşık 600km) yolda yoruyor. Rüzgar yasal sınırlarda hiç hissedilmiyor. Konforu iyi ama chopper ya da scooter kadar rahat değil. Egsoz korumalığı döküm olduğundan oraya buraya sürtünce ufak çizikler boyasız giderilebiliyor. Gaz kontrolü insani, aniden fırlayıp gitmiyor. Frenleri de motora göre gayet yeterli ama abs soğukken zırt pırt devrede, lastikleri ısıtmadan cambazlık yapmayın. Sele kılıfına çok yakından tazyikli su sıkmayın kılıf bozuluyor yeni kılıfla değiştirmek zorunda kalmayın. Aksesuar takmadım gerek yok motorun dengesini bozup zevkinizden feragat etmeyin.
Benden bu kadar.
Umarım faydası dokunur.
Selam.
esefcom
26 Kasım 2019, 19:41
Bugün yaşadığım bir olayla ilgili bir ek yapmak istedim. Bu konuya yazıda değinmediğimi hatırladım.
Motoru az bilen ya da bilmeyenler 250'lik sanabiliyor. Motor kısmen küçük ve şekli uzay gemisi değil. Yani 125'lik olup 600'lük gibi görünüyor ya da 250'lik olup 1000'lik gibi görünüyor diye geçmişte motor aldıysanız; sadece görüntü benim amacım motorun içeriği çok önemli değil diyorsanız bu motora yaklaşmayın bile. O kadar para vereceksiniz motoru bir de 250'lik sanacaklar. Şekil kasma konusunda o kadar başarılı olmayabilir. a000'lik hurda yarış motoruyla daha çok ilgi çekersiniz.
Ama bence bu bir avantaj. Çünkü motor çalınma haberlerini hepimiz duyuyoruz. Tekinsiz bir yere giderken motora binmeyip yürüyerek ya da arabayla giden, arkadaşına giderken kapalı garaj varmıydı sizde diye soran bazı arkadaşlarım var ki bu oldukça gülünç bir durum. Hem bazen Tehtid edici insanların yanınıza gelip bu motor ne kadardır birader diyince az bir miktar söylediğinizde ikna olup gittiklerine de şahit oldum. Hem çalsa adam yedek parçasını kime satacak? Motor sen de ben de bizim oğlanda var. O yüzden çalınma korkusu kolay kolay yaşamazsınız diyebilirim. Tabi siz yine de motorunuzu hem diskten hem şaseden kitleyin ve brandasını örtün. Ne olur ne olmaz.
Angrypower
26 Kasım 2019, 20:08
MT-07'yi adamlar MT-25 sanıyor. Şekle yönelen adam zaten yamaha alır :)
blackshadow7
29 Aralık 2019, 20:52
https://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChBdx.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChm9y.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VCh1sh.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VCh2V8.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChUjj.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChKFn.jpg
7 Eylülde İstanbul parkta 1 günlüğüne pistte ilk tecrübemi yaşadım. Motor harika, pist efsane. Nisan-Haziran arası tekrar gitmeyi düşünüyorum. Profesyonel bir abimin desteği ile piste çıktım bu arada. 10bin kmdeki stok lastiklerle sürdüm. Umarım ilerde bi CSS eğitimi alırım :)
Angrypower
29 Aralık 2019, 21:14
Tekerine taş değmesin. Ne güzel, ne asil duruyor yahşi alet. Güle güle sürmen dileğiyle :rendeer:
nanis61
30 Aralık 2019, 08:09
Ateş ediyorsun dostum :) 2. fotoyu çok beğendim güzel çıkmış.Tekerine taş değmesin.
yürekçe
30 Aralık 2019, 09:38
@esefcom, ilk başta bu kadar uzun mu yazılır yahu derken bir başladım ve tek solukta okudum.
Hem suzuki, hem sv650s hem çift ve aynı anda V motor hayranı olarak bu motoru ciddi takip ediyorum.
Diğer suzuki 650'lerden farklı.
Yazılarınızdaki yorumlar, bir motosiklet dergisinde yayınlanacak kadar içerikli.
Amortidör sertliği vs konuları detaylıca verilmiş.
Ancak, " viraj içinde gaz açma *pikapla karşılaşma anındaki(!) yapılmamalı demişsiniz. Bence doğru olanı yapmışsınız. Zaten Altın Elbiseli'de benzer bir pozisyonda - mümkün olduğunca yatırın- şeklinde telkin ediyordu. " gazı kısmak ise insiyatifi karşı araca verip, çarpışmayı kaçınılmaz kılmak oluyor. En iyisi kaçabildiğiniz kadar kaçnaya çalışmak. Gerekirse yatsın motor. Yatmak, çarpişmaktan iyi olabiliyor. Durum değerlendirmesi için bol tecrübe ve araştırma gelişme lazım.
Tekeriniz düz bassın :)
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
https://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChBdx.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChm9y.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VCh1sh.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VCh2V8.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChUjj.jpghttps://i.imgyukle.com/2019/12/29/VChKFn.jpg
7 Eylülde İstanbul parkta 1 günlüğüne pistte ilk tecrübemi yaşadım. Motor harika, pist efsane. Nisan-Haziran arası tekrar gitmeyi düşünüyorum. Profesyonel bir abimin desteği ile piste çıktım bu arada. 10bin kmdeki stok lastiklerle sürdüm. Umarım ilerde bi CSS eğitimi alırım :)
Maşallah..
Yetenek var, belli..
Kazasuz sürüşler dilerim :)
blackshadow7
30 Aralık 2019, 17:26
https://www.youtube.com/watch?v=87pY5P4hMaY&feature=youtu.be
1 turluk video'yu yükledim. Beni arkadan çeken kawasaki ninja zx10rr, duyduğunuz ses onun bloğunun sesi.
Bu attığım turda 4. seansta C grubunda geçiyor.
Benim tecrübeme gelirsek; 2017 şubat ayında inazuma ile motosiklet sürmeye başladım. 2018 kasımda sv650 aldım. Sadece honda güvenli sürüş 2 ve 3 eğitimi aldım. İnazumayı 28bin kmde sattım, sv ise şu an 15bin kmde.
Benimki biraz merak gidermek, pist atmosferini tatmakdı. Gayet memnun kaldım edindiğim deneyimden.
Her ne kadar vücut pozisyonu, trail breaking, apexi görmeye çalışmak, gaz kontrolü gibi konular çalışmaya çalışsamda iş bi yerden sonra çaktırmadan yarışa dönüyor(şunuda geçiyim, bunuda geçiyim moduna giriyosunuz ara ara).
Memnun olmadığım konular ise, pist 4 seans 1250tl. 10bin kmdeki stok lastiklerle sürdüm. Bir çift pirelli alsan 2bin tl. 4 seansta en az 1 depo benzin gidiyor. İçerde satılan hamburger kola 30-32 tl(gramaj taş çatlasa 100grmdı), su 3tl, meşrubat 4 5 6tl bişeydi. Çok para yani, zengin hobisi resmen.
Grupta hatırladığım kadarıyla r25, mt07, cb1000r(son çıkanı), triumph street triple, çantalı niken vardı(niye çantalı bende bilmiyorum).
Pisti 3 dakikada dönmüşüm. Hedefim sürüşümü ilerletip 2.30 görmek ilerde.
Kesinlikle tavsiye ederim. Kendinizi, limitleri görüp nerede iyi, kötü olduğunuz hakkında fikriniz oluyor. Pistte mümkün olanın dışarıda olmayacağını anıyorsunuz mesela. Ben güvenli sürüş kadar bunun da önemli bir konu olduğunu, tecrübe edilmesi gerektiği taraftarıyım artık.
Gitmeden ne yapın mesela; bileği bükmek 2 videosunu izleyin, pistin haritasına bakıp 3,5 de olsa pistin şeklini, virajları kafanızda oturtun. Mesela bi viraj var uzunca hiç gaz kapamadan dönmeniz gereken, ben 3. seansta anlamıştım. 3.4.5. virajlar kabusum oldu ilk seansta, 4.seansta biraz durumu çakozlamaya başladım vs vs vs gidiyor, yani çalışıp gitmek lazım.
Pist sabah 10da açılıyor, güvenlik brifingi veriliyor, akşam 5te kapanıyor. a,b,c grubuysanız 10-5 arası ordasınız. Su, yemek bir şey götürün(ben en kötü kete götürcem bir dahakine).
Birde aksam 5 ten sonraydı yanlış hatırlamıyorsam, D1 grubu vardı cumartesi günü. 20dk, 100tl ama bir motosiklet ordusu geldi yani 40 kişi vardı resmen, zzr1400de var, pulsar da var, her şey vardı. Bana biraz sakat göründü o grup açıkcası. Yanlış anlamayın ama 100tl cazip ama 40 kişiyle sürmek biraz sorun olabilir, kimin ne yapacağını kestirmek zor, ki benim grup 15 kişi falandı, ilk turlar zorlandım açıkçası, hatta ilk seans 2 3 kişiden 2 kez tur bindirmesi oldu şahsıma :P:P:P
En önemlisi, büyük motor sahibi birisi iyi sürüyor değil, parası olduğu için o motora biniyor anlıyorsunuz. Neden derseniz. B grubunda cbr500r vardı stok, 2.30 döndü. Transponder almış o gruptakilerin neredeyse tamamı, yukarıda ekranda kim kaç saniye yapmış çıkıyordu. E büyük motorlu abiye diyorum gel gidelim, çok güzel bi deneyim. Hemen bahane bir şeyler. Tek yaptığı anca düz yolda gaz açmak, katil bariyerli yolda viraja yatmak. Ama sen bunun tehlikeli olduğunu biliyorsun, gel ringe çıkalım diyorsun yok diyor. Turnusol yani pist.
Sv650ye gelirsek, vallaha güzel motor. Tork, viraj, kıvraklık on numara ki farklı motor deneyimlerim oldu çevrem sağ olsun. Frenler bi iyileştirme istiyor pist için. Süspansiyonlara 1 numara kalın yağ koymayı duşünüyorum. Tabi bunlar adama max 10 saniye kazandırır ki o bile yalan, asıl olan kendi yeteneğiniz, beceriniz tabikide.
Bence imkanınız varsa bi deneyin derim, güzel bir anınız olur.
allonsy
22 Şubat 2020, 14:36
Merhaba, motorunu satmayı düşünen var mı?
nanis61
23 Mart 2020, 09:13
https://i.hizliresim.com/qwCT8B.jpg (https://hizliresim.com/qwCT8B)
cb650f-er6-n-sv650a arasında kalmıştım suzukide karar kıldım fiyat performans olarak memnun edici.
kullanan arkadaşların her söylediğine katılıyorum
Angrypower
23 Mart 2020, 09:19
https://i.hizliresim.com/qwCT8B.jpg (https://hizliresim.com/qwCT8B)
cb650f-er6-n-sv650a arasında kalmıştım suzukide karar kıldım fiyat performans olarak memnun edici.
kullanan arkadaşların her söylediğine katılıyorum
Hayırlı olsun. Hayalimdeki motor idi ama mecburiyetten MT-07 aldıydım.
nanis61
23 Mart 2020, 09:39
Saol eksik olma. Mt-07 de kullandım ama Suzuki daha iyi hissettirdi.Tabi burda ki arkadaşlarım yorumlarında etkili oldu dediklerinden daha iyi hissettim memnunum. Hiç kimsenin beğenmediği ön farı çok seviyorum mesela.
Angrypower
23 Mart 2020, 09:43
Saol eksik olma. Mt-07 de kullandım ama Suzuki daha iyi hissettirdi.Tabi burda ki arkadaşlarım yorumlarında etkili oldu dediklerinden daha iyi hissettim memnunum. Hiç kimsenin beğenmediği ön farı çok seviyorum mesela.
Bende o ön farına hastayım. Hatta MT-07'nin farınıda xsr700 farı ile değiştirmek istemiyor değilim...
aranell
24 Mart 2020, 15:00
Merhaba bende geçen hafta bir sv650a sahibi oldum. Bu xt nin alt korumasını hangi bayiden ne kadara aldınız öğrenebilir miyim? Çok yakışmış bende almayı düşünüyorum...
https://i.hizliresim.com/Em0yLD.jpg (https://hizliresim.com/Em0yLD)
https://i.hizliresim.com/nQDJda.jpg (https://hizliresim.com/nQDJda)
https://i.hizliresim.com/16oGbb.jpg (https://hizliresim.com/16oGbb)
https://i.hizliresim.com/y6DzaM.jpg (https://hizliresim.com/y6DzaM)
https://i.hizliresim.com/alA1Qd.jpg (https://hizliresim.com/alA1Qd)
Görsel olarak hoşuma gitti benim şahsen. İşlevsellik olarak gerçekten gelen çamur, su vb. kirler %90 engelliyor.
Bu arada bugün grup sürüşünde 20şer kmden bir kaç arkadaşım motoru sürdü ve çok beğendiler. Ortak fikirleri en iyi ilk 3 orta segment çıplak motorlardan birisi olduğuydu.
Sv650x kafa grenajı geldiğinde onla da resim atıcam.
blackshadow7
24 Mart 2020, 15:14
Hocam ben gecen sene aldim. 2.200 2.300 arasi bisey vermistim.
Bu arada 4 gün önce bridgestone s22 lastik aldım. 2100tl verdim tatkirmayla beraber. 2019un 2. Haftasina ait lastikler. Baya güzel tutuyorlar. Rosso 3 muadili anladigim kadariyla.
blackshadow7
29 Mart 2020, 23:36
Aksesuarlar ile motoru kendi imkanımca caferacer'a çevirdim.
rizoma gidon, kuyruk iptali(katlanmaz), gidon ucu aynalar, led far-park ampulleri ve sinyaller, sv650x kafa, vstrom sakal, telefon tutacak, oxford elcik ısıtma. Tam kesip bçmelik makinaymıs bu sv hakkaten tabi ben kes biç bişey yapmadım hiç.
https://streamable.com/quugp
levend84
29 Mart 2020, 23:43
Aksesuarlar ile motoru kendi imkanımca caferacer'a çevirdim.
rizoma gidon, kuyruk iptali(katlanmaz), gidon ucu aynalar, led far-park ampulleri ve sinyaller, sv650x kafa, vstrom sakal, telefon tutacak, oxford elcik ısıtma. Tam kesip bçmelik makinaymıs bu sv hakkaten tabi ben kes biç bişey yapmadım hiç.
https://streamable.com/quugp
Makina zımba gibi,stinger gibi..
Tekerin duz bassin başkan
nanis61
31 Mart 2020, 20:10
26. saniyeden sonra ilerlemedi video bende sıkıntı olabilir bilemedim.Suziye iyi bakmışsın süper görünüyor eksiğin egzoz kalmış sadece :) aynalar işlevini iyi yapıyor mu çünkü orjinal aynaları araba gibi gösteriyor arkayı çok beğeniyorum.
kdiner
01 Nisan 2020, 08:50
Aksesuarlar ile motoru kendi imkanımca caferacer'a çevirdim.
rizoma gidon, kuyruk iptali(katlanmaz), gidon ucu aynalar, led far-park ampulleri ve sinyaller, sv650x kafa, vstrom sakal, telefon tutacak, oxford elcik ısıtma. Tam kesip bçmelik makinaymıs bu sv hakkaten tabi ben kes biç bişey yapmadım hiç.
https://streamable.com/quugp
elinize sağlık, sinyallerin linki varsa alabilirim tşk ederim.
blackshadow7
02 Nisan 2020, 14:16
https://tr.aliexpress.com/item/32914757634.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.6e5e5be aIVYol3&algo_pvid=c6e790a0-25a7-498e-9150-4236f087f51d&algo_expid=c6e790a0-25a7-498e-9150-4236f087f51d-11&btsid=0b0a182b15858257865574654ea765&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb 201603_
sinyali burdan aldım. baya kaliteliler.
aynalar ile görüşüm daha iyi oldu diyebilirim. inazumada ve sv650de de aynalar hep dirseklerimi gösteriyor.
blackshadow7
05 Mayıs 2020, 00:06
https://i.hizliresim.com/cUFbIJ.jpg (https://hizliresim.com/cUFbIJ)https://i.hizliresim.com/VUkTCc.jpg (https://hizliresim.com/VUkTCc)https://i.hizliresim.com/rIs2pY.jpg (https://hizliresim.com/rIs2pY)
29 Nisanda Ankarada kargasekmez denilen yolda biraz gazladım. Yeni aldığım bridgestone s22ler gerçekten çok güzel lastikmiş, şiddetle tavsiye ederim. orjinal lastikleri 17bin kmde değiştirmiştim. harbiden 2 lastik arasında uçurum var.
tarzan rıfkı
05 Mayıs 2020, 00:53
kolay bulunan bir lastik değil yeni çıkmış şimdi azcık araştırdım.mt07 var bende tek bir yerde buldum 1900 tl diyor.yumuşak hamurlumu acaba ? şu bende batlax serisinden tur için sanırım geçen modelle geliyor o var.sert lastik kötü değil memnunum ama alsam 1 tık daha yumuşak hamurlu alırdım.
Angrypower
05 Mayıs 2020, 09:21
kolay bulunan bir lastik değil yeni çıkmış şimdi azcık araştırdım.mt07 var bende tek bir yerde buldum 1900 tl diyor.yumuşak hamurlumu acaba ? şu bende batlax serisinden tur için sanırım geçen modelle geliyor o var.sert lastik kötü değil memnunum ama alsam 1 tık daha yumuşak hamurlu alırdım.
Sendeki lastikler ısınınca güzel tutar kuruda ama ıslakta felaketler. Bridgetson kuruda gerçekten çok güzel ama ben mt-07’me metzeller m9rr takmayı planlıyorum. Sende düşün istersen.
——————————————
Tekerine daş değmesin seninde. Güzel alettir ve her daim hoşuma gitmiştir ama Suzuki Türkiye saolsun. Sayesinde kimse bu makinelere sahip olamadım :)
aranell
25 Haziran 2020, 00:36
Merhaba arkadaşlar motosiklete usb şarj bağladım. Kırmızı kabloyu resimde görülen boştaki soketteki + dan aldım(kontak kapanınca pasif olsun diye) ancak doğrumu yaptım bilemedim. Şuan sıkıntısız çalışıyor fakat bu soket neyin soketiydi bilen var mı? Bu arada fotoğrafı soketi göstermek için internetten buldum. Aynı zaten
https://i.hizliresim.com/rA6Yh6.jpg (https://hizliresim.com/rA6Yh6)
ayvazdeniz
25 Haziran 2020, 15:09
Hocam merhaba..
Eğer bu işaretlediğin soketi kullandıysan, o soket zaten aksesuar bağlantıları için boşta bırakılmış bir sokete benziyor..ktm duke vardı bende..onunda hem kafa grenajının içinde hemde arkada böyle aksesuar bağlantıları için soket koymuşlardı..cb500f de de mevcut..
Şayet bağladığın cihaz kontağı açtığında çalışıp, kapadığında gidiyors bağlntın doğru olmuştur..telaş etmene gerek yok snki..
aranell
25 Haziran 2020, 15:30
Aynen öyle kontakla birlikte kapanıyor. Ölçtüm voltajda da bir sıkıntı yok ama yinede şüphelendim başka bir şeyin soketidir ABS dir nedir bir sorayım dedim :)
blackshadow7
22 Ağustos 2020, 11:03
sv'yi sattım. gsxs1000f aldım. Sayemde Ankara Suzuki motor görüyor :))
mustafaat
22 Ağustos 2020, 12:59
sv'yi sattım. gsxs1000f aldım. Sayemde Ankara Suzuki motor görüyor :))
motorhikayesi.com'da GSXS 1000 F sahibi olarak tanıtım yazısı yazmak ister misiniz?
Atincozkan
20 Kasım 2020, 23:21
s22 hayalimdeki lastik :) motorrad test birincisi
brkkrtt
07 Aralık 2022, 22:00
selamlar, uzun zamandır buralarda kimse yok fakat bir konuda yardıma ihtiyacım var, 2016 sv650a kullanıcısıyım, aftermarket led far aldım fakat bunu led farın arkasında vida yeri vs. yok, istanbulda bu işi yapabilecek varmı?
tommygun
08 Aralık 2022, 06:48
selamlar, uzun zamandır buralarda kimse yok fakat bir konuda yardıma ihtiyacım var, 2016 sv650a kullanıcısıyım, aftermarket led far aldım fakat bunu led farın arkasında vida yeri vs. yok, istanbulda bu işi yapabilecek varmı?
Merhaba Üsküdar'da bulunan Cemo Garaj elektrik işlerinde iyidir. Kendisinden fikir almanızı tavsiye ederim.
https://goo.gl/maps/KevE3zkS8Ag4Arvn7
KYorulmaz
20 Ağustos 2024, 16:35
Kendisi ile bugün motosiklet sınavına girip ehliyetimi yeniden aldım. Daha önce cbr250r kullanmıştım. 600 cc ve üzerinde bir tecrübem yoktu. Ancak direksiyon sınavı öncesi 3 kez pratik yapma imkanım oldu. 8 yıl sonra ilk defa motosiklet üzerine çıktım ve akşamına bileklerimde ağrı oluştu. Fark ettimki depoyu gerektiği kadar bacaklarımla kavramıyorum. Sonraki 1 er saatlik sürüşlerimde kolayca motosiklete alıştım. Hakimiyetim bariz bir şekilde arttı ve bugün ehliyet sınavını geçtim.
Kullanımı oldukça kolay. Bir kaç sürüş sonrasında hemen alışmak mümkün. Gazı ve debriyajı ayarlaması oldukça basit. Gazı açtığınızda ise atik bir makina. Naked ilgimi çeken bir model değil ancak sürüşü hoşuma gitti. Olması gerekenler basit bir şekilde makineye konmuş. Şehir içinde keyifli sürüş için uygun. Otobanda gaz açıldığında ise ben buradayım diyor. 250 cc tecrübeniz yeterince varsa Suzuki SV650 yi kısa bir alışma süresi ile kullanabilirsiniz.
tommygun
20 Ağustos 2024, 23:19
Geçmişte Aea'nın da test ettiği kırmızı Sv 650 ile küçük bir test turu yapmıştım. Gerçekten kullanımı kolay, leziz bir motordu. Japonları baz alırsak maalesef Mt 07, Sv 650'nin de Er6'nın da içinden geçti.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO