PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bursa bajaj yetkili servis rezaleti.



Romedon
08 Temmuz 2016, 21:07
Bilen bilir 1-2 hafta önce bajaj rs 200 aldım ilkbakımı 500-750 arasındaydı.Uzun yolaçıkacağım için bakımları tam zincir yağlı olsun, düzgün yola çıkayım istedim. Evinden yaklaşık 20 km olan bajaj bayiine gittim." Bu arada kısa bir şey gireceğim araya.Motosiklet almak için ilk oraya gittim fiyatta anlaşamadık adam hiçbir türlü inmedi.Bizde anlaşamadık. Daha sonra bende bayağı alt fiyatına verdiği için ve esnaflığını çok sevdiğim için bayağ uzaktaki bayiye gittim oradan aldım."Neyse devam ediyorum.Bayiye ilk gittiğimde sinirli bir karşılama ile
+Nevardı?
-ben 500 lük bakımı için gelmiştim.
+ benden mi aldın motoru??Garanti belgen varmı? Nerden aldın motoru?
-Hayır garanti belgem yok yanımda değil.Öyle bir belge mi isteniyordu? 500 km motorda ne garanti belgesi?
+hayır garanti belgen yoksa ben hiç bişi yapmam nerden aldıysan oraya git.

Eyvallah dedim çıktım. O sırada internetten diğer bayileri araştırmaya başladım ve ilk yenişehir bayiini aradım.

+alo meraba iyi günler bajaj servisi mi?
-Evet buyrun
+Ben birşey sormak için aramıştım.500 km motorun var ve burdaki servis bakmıyor.İlle de faranti belgesi diyor.Var mı böyle birşey.
-Evet var ama illa da o belgesi göstermeye gerek yok zaten motor numarası şasi numarasından çıkıyor herşey.
+ tamam teşekkür ederim iyi günler.

Daha sonra emin olman için başka servisi aradım ve

+alo abi merhaba baservisi aradım doğrumu
-evet buyur kardeşim
+garanti belgesi vs vs
-Hayır zaten sistemde o belgeyi kaybedereen ne yapacaksın baktıranayacakmısın mptora
+ pekala iyi günler

Tekrar bayiinin yanına gittim
+Abi zaten şasi bunarasıyla bilgisayardan görüyormuşsun.Evegönder me beni 20 km
Tekrar sinirli bir şekilde olmaz bakamam belge şart gibi azarlar ses tonuyla konuştu.
Bende sinirlendimbayağı aradım 90 km uzaktaki bayii

+ abi ben geliyorum bakar mısın benim motora.
- bakarım tabi

Neyse bastım kemalpaşaya 90 kö tek seferde
Sıkıntısız şekilde yaptırdım.Gayet iyi davrandılar.Daha sonra gidip kendileri çıkarttırlar garanti belgesini.Hiç aıkıntısız mükemmel şekilde yaptırdım.
Size tavsiyem Merkez servisinden bayiinden uzak durun.Ne esnaflık var ne de ilgilenme

tr_select
08 Temmuz 2016, 21:13
Hiç ses etmedin, olay çıkarmadın mı ?

Ben anlamıyorum. Nasıl hazmedebiliyorsunuz ?

Hindistana kadar şikayet eder kavga çıkartırdım şahsen

Romedon
08 Temmuz 2016, 21:15
Genelde sakin bir insanım damarıma basılmadığı sürece olay çıkarmam.Ama kuralkana kadar mail atacağım bunu.

harun27
08 Temmuz 2016, 21:38
usta vardır adamı usta eder.Saygılar efenim geçmiş olsun

egemen0zturk
08 Temmuz 2016, 22:30
Bu konuda çok şanslı olduğumu düşünüyorum,sana kötü servis denk gelmiş. Geçmiş olsun

AWESQME
08 Temmuz 2016, 22:35
İyi sabretmişin ben olsam şikayet etmekle tehdit edip öyle ayrılırdım oradan. İçi içini yesin!

Romedon
08 Temmuz 2016, 22:46
Ekrem ata bey(bajaj pazarlama müdürü) sorunu yazdım. Bakalım cevap ne olacak

linkinpark20
08 Temmuz 2016, 22:55
yanlış bilmiyorsam hyosunga da bakan şukla motor muydu servisin adı?

07DFB18
08 Temmuz 2016, 22:56
Ekrem ata bey(bajaj pazarlama müdürü) sorunu yazdım. Bakalım cevap ne olacak

merhaba kardeş
az önce başka bir platformda sana mesaj yazmıştım.
beni yanlış anlamazsan bu konuyu Ekrem Bey den cevap gelene kadar askıya al derim.

IRau
08 Temmuz 2016, 23:28
Bajaj yetkili servisleri salcano vb. Bisiklerlerinde servisi degilmi onlarla karistirmistir

Bthndmrl
08 Temmuz 2016, 23:39
Bajaj yetkili servisleri salcano vb. Bisiklerlerinde servisi degilmi onlarla karistirmistir
Küçükten bi dokundurulmuş sanki :)))

Janne
08 Temmuz 2016, 23:42
Kuralkan böyle adamları öpüp başına koyan adamlar.Sırf bu yüzden Bajaj'dan tiksinmiş durumdayım.

DKN
08 Temmuz 2016, 23:46
motoru iki kuruş indirmediler diye oradan almayıp bakım yaptırıcam diye gitmişin :) muhtemelen adam seni hatırlayıp bu rahatlığına gıcık oldu

Romedon
08 Temmuz 2016, 23:56
motoru iki kuruş indirmediler diye oradan almayıp bakım yaptırıcam diye gitmişin :) muhtemelen adam seni hatırlayıp bu rahatlığına gıcık oldu

Yav öylede yetkili servissen istersem hakkariden gidip alayım sen yapmak zorundasın.

berkay3212
09 Temmuz 2016, 00:14
götürme sen zaten oraya. yapsalarda özensiz yaparlar. seni tanımış.

CrosseR
09 Temmuz 2016, 00:14
Bende motosikletimi bugün hem ufak tefek problemlerimden dolayı hem de genel bir bakım yaptırmak için Yenişehir Bajaj servisine bıraktım..
İlk izlenimlerim iyi yönde..
İnegöldeki bayiye genel bakım dışında uğramanızı pek tavsiye etmem çünkü servis noktası diye belirttikleri halde sadece satış noktası olarak açılmış ama ''dükkanın önünde yağını suyunu hallederiz'' modunda bir hizmet var..
Benim ekstra problemlerim olduğunu söylediğimde Bursa merkezdeki şubelerine yönlendirdiler..
Pek fırsatım olmadığı için Yenişehir'e bıraktım,bakalım teslim aldığımda sonuçları bildiririm..

Scream41
09 Temmuz 2016, 00:15
kocaelide de var böyle servisler para insanın gözünü boyamasa böyle olmazda işte..

Aspenda
09 Temmuz 2016, 00:21
Ters yapmanın bi gereği yok atar yapsan belki sallayacak işi sen en iyisini yapmışsın. alakasız olacak ama yakın konu. Bu gün 1000 bakımına gittim alsancak oto suzuki servisine, adamlar kapalı Eee rodaj km si artıyor. Aradım urla da ki servisi zaten internetten baya bi tavsiye edilmişti. Zaman var vakit var, usta buyur gel dedi. SONUÇ: Mükemmel bir servis, harkulade insanlık, güzel bir dostluk bundan sonra karsiyakadan taaaa urla ya gideceğim. Her kese de tavsiye ederim orayı....

DKN
09 Temmuz 2016, 00:24
Yav öylede yetkili servissen istersem hakkariden gidip alayım sen yapmak zorundasın.

orası öyle tabi

ayzek
09 Temmuz 2016, 00:32
motoru iki kuruş indirmediler diye oradan almayıp bakım yaptırıcam diye gitmişin :) muhtemelen adam seni hatırlayıp bu rahatlığına gıcık oldu

Şimdi dostum biz 8900 den alırken bu motoru 8300 den satılmaya başladı oda yetmedi antalyada 7300 e satanlar oldu aynı motor okadar dedik bizim bayımız degıl vs falan şimdi o adam 7300 e satabiliyorsa bunu diğer bayıler de neden satmıyordu hadi onu geçtim hala bayiler arası fıyat tutarsızlıgı oluyor bi bayi 1 kuruş inmezken digeri 50 tl inebiliyor hatta baska bayide düzlüyor 8000 e bırakıyor ben alıcıyım aynı ürünü ne kadar ucuza kapatırsam benim için o kadar iyi o servis bana trip atamaz öyle kim oluyorda afra tafra yapıyor sonuçta yetkili servis üstelik bedavada yapmıyor ücret ödeyecek adam

beko12345
09 Temmuz 2016, 00:43
Şukla diğer adıyla Motokrostan bahsediyorsunuz değil mi.

Aynı zamanda suzuki bayisi orası ve dl 650 mi birkere bakıma götürdükten sonra hallaeri hareketleri ve işçilikleri sebebi ile birdaha önünden bile geçmeyeceğim bayi olur kendisi.

bursagsli
09 Temmuz 2016, 00:46
Sıkıntılı servis panayırda ki mi

git
09 Temmuz 2016, 01:59
eee arkadaşlar bakkala manava kuralkan holding motosiklet bayiliği verir ise olacağı o bende bajaj boxer alınca benden avantadan para almışlardı meğer verdiği hediye kaskın parasını almış :) bende gittim tesisat aldım kask kıyafet sonra dükkana gittim benden niye almadın niye alayım adam gibi davranmadın ki adam gibi davranaydın alışveriş yapardık bajaj mı asla arkadaşlar daha bajaj yanından geçmem malı mal değil bayiler üç kağatçı kazıkçı servisler vampir gibi daha işim olmaz

search16
09 Temmuz 2016, 07:37
Üç hafta önce arkadaşımız kaza yaptı 200 ns ile. Motorda hasar var ve sigortadan yapılması için bıraktık şukla motor a, hani şu konuyu açan arkadaşın bahsettiği servisten bahsediyorum. Üç haftadır bir defa bile aramadılar. hadi araya bayram tatili falan da girdi diyelim. Kontrol için gittim bıraktığımız gibi duruyor. Soru soruyorum exper bekliyor parça bekliyor vs. Kazadan sonra bırakmayalım servise parçalarını alalım ben yapıcam sana dedim motorunu arkadaşa baştan ok dedi ve aynı servisi aradım jant varmı dedim var yok ama 3 güne getiririz dedi. O ara askıya aldık ve sonradan servise bırakalım dedik. Bana üç güne gelir diye satmaya çalıştığı jant 3 haftaya nasıl gelmez. Acayip umursamaz ve alaycı bir esnaf. Sırf bu yüzden uzak duruyorum marka dan. Ben de Kemalpaşa' lıyım ve oranın servis ustasını belki 20 yıldır tanırım. Efendi ve işini düzgün yapan biri. 90 km çok uzak değil. Gidin oradaki servisle muhatap olun, hem gezinti olur hemde kaymaklı kemalpaşa yer dönersiniz. :queen:

Romedon
09 Temmuz 2016, 07:57
Üç hafta önce arkadaşımız kaza yaptı 200 ns ile. Motorda hasar var ve sigortadan yapılması için bıraktık şukla motor a, hani şu konuyu açan arkadaşın bahsettiği servisten bahsediyorum. Üç haftadır bir defa bile aramadılar. hadi araya bayram tatili falan da girdi diyelim. Kontrol için gittim bıraktığımız gibi duruyor. Soru soruyorum exper bekliyor parça bekliyor vs. Kazadan sonra bırakmayalım servise parçalarını alalım ben yapıcam sana dedim motorunu arkadaşa baştan ok dedi ve aynı servisi aradım jant varmı dedim var yok ama 3 güne getiririz dedi. O ara askıya aldık ve sonradan servise bırakalım dedik. Bana üç güne gelir diye satmaya çalıştığı jant 3 haftaya nasıl gelmez. Acayip umursamaz ve alaycı bir esnaf. Sırf bu yüzden uzak duruyorum marka dan. Ben de Kemalpaşa' lıyım ve oranın servis ustasını belki 20 yıldır tanırım. Efendi ve işini düzgün yapan biri. 90 km çok uzak değil. Gidin oradaki servisle muhatap olun, hem gezinti olur hemde kaymaklı kemalpaşa yer dönersiniz. :queen:
Motorcu mesuttan bahsediyorsun sanırım.Getçekten esnaflığı iyi

mgora
09 Temmuz 2016, 08:00
Günlük düşünen tipik türk esnafı zihniyeti anlaşılan ( Bu arada konu dışı gelen suriye'liler esnafı epey zorlayacak , genel olarak iş disiplinleri ve eğitimleri iyi - akp'lilerle bir konuda uzlaştım sonunda-üç beş seneye piyasada ciddi yer edinirler),günlük düşünen zarar eder , Bajaj'ın başarı grafiği ortada bunun sokağa yansımasını da çoğumuz görüyoruz , satıştan bir kere para kazanırsın , servisten sürekli.

Gitmemek daha iyi çünkü bu kafa yapısından iyi hizmet almanın pek mümkün olmayacağını düşünüyorum , Bajaj'ında bu tarz servislerini uyarması olmuyor ise yolunu ayırması şart.2 servise gittim İstanbul'da şu ana kadar birisi sürekli gittiğim (motoser- http://www.motoser.com/ ) diğeri ( Oktay motor - http://www.oktaymotor.com/ ) ikisi de oldukça iyi , motoser'de daha motorumun ertesi güne kaldığını bilmiyorum hep aynı gün teslim aldım.

matrax33
09 Temmuz 2016, 08:27
o motorcudan senin motoruna hayır gelmez. bedava baksalar tavsiyem uğrama.

Romedon
09 Temmuz 2016, 08:49
o motorcudan senin motoruna hayır gelmez. bedava baksalar tavsiyem uğrama.

Önünden bile geçmem

weirdo1
09 Temmuz 2016, 09:14
Biri gelip beni saatlerce uğraştırip mali almasa,sonrada nispet yapar gibi başka yerden aldığı motoru bakıma getirse tepki aynı olurdu yokuşa sürerdim.

bursagsli
09 Temmuz 2016, 09:52
O panayırdakinden bende çok çektim şuan aldığım motoru ordan aldım motoru aldığımdan beri 1. Vitesten 2. Vitese atarken tak sesi vardı adamlara motoru gösterdim motor burda kalsın dedi iyi dedim bıraktım 3 gün sonra gittim motor güneşin altında duruyor hiçbirşey yapılmamış bende sinirlenip motoru aldım kuralkana mail attım başka teknik servise verin dedi bende besyoldaki teknik servise verdim o da arızayı bulamadı motorda sorun yok dedi adamlar motoru sana iteleyince artik motorun yüzüne bakmıyorlar geçen de panayırda ki motorcu ya bajaj test etmek için gittim taa ki motorun üstüne oturana kadar motoru çok severdim test ettikten sonra vazgeçtim motor hoşuma gitmedi

Romedon
09 Temmuz 2016, 11:15
O panayırdakinden bende çok çektim şuan aldığım motoru ordan aldım motoru aldığımdan beri 1. Vitesten 2. Vitese atarken tak sesi vardı adamlara motoru gösterdim motor burda kalsın dedi iyi dedim bıraktım 3 gün sonra gittim motor güneşin altında duruyor hiçbirşey yapılmamış bende sinirlenip motoru aldım kuralkana mail attım başka teknik servise verin dedi bende besyoldaki teknik servise verdim o da arızayı bulamadı motorda sorun yok dedi adamlar motoru sana iteleyince artik motorun yüzüne bakmıyorlar geçen de panayırda ki motorcu ya bajaj test etmek için gittim taa ki motorun üstüne oturana kadar motoru çok severdim test ettikten sonra vazgeçtim motor hoşuma gitmedi
Dediğin gibi kimse memnun değil zaten

polo34
09 Temmuz 2016, 11:53
Ekrem bey burada yazılan şikayetleri umarım bahsedilen bayiye okutur...

Kamix
09 Temmuz 2016, 12:52
Hint ve çin malı motosikletlerden mümkün olduğunca uzak durmak gerek, bunların servisleri de zaten genelde merdiven altı bisiklet tamircileri oluyor. Bende de çin malı var servisine gittim(aynı zamanda Hero markasınında servisi), adamlar işi garantiden bedavaya getireceğimi düşünerekten 40 takla atıyolar yapmamak için ''yok o ses normal,bu ses normal kafana takma'' UĞRAŞMIYORLAR. Alın japon rahatınıza bakın.

Romedon
09 Temmuz 2016, 13:19
Hint ve çin malı motosikletlerden mümkün olduğunca uzak durmak gerek, bunların servisleri de zaten genelde merdiven altı bisiklet tamircileri oluyor. Bende de çin malı var servisine gittim(aynı zamanda Hero markasınında servisi), adamlar işi garantiden bedavaya getireceğimi düşünerekten 40 takla atıyolar yapmamak için ''yok o ses normal,bu ses normal kafana takma'' UĞRAŞMIYORLAR. Alın japon rahatınıza bakın.

Motosiklet hakkında hiçbir şikayetim yok.Çok güzel iyi gidiyor.Sıkıntı servisin karaktersizliği.Allahtan adam gibi servis buldum

DKN
09 Temmuz 2016, 13:19
Ekrem bey burada yazılan şikayetleri umarım bahsedilen bayiye okutur...

ekrem bey bajaj size fazla deyip enselerine patlatıcak bitane ::144::

shooter1
09 Temmuz 2016, 13:39
garantinin devam etmesi için kağıtta bakım aralıkları var orayı mühürlemesi gerekiyor o yüzden kağıt istemiştir
adamlarda esnaf ağzı yok tok satıcı bunlar adam gibi durumu özetlese bir şey olmayacak

Romedon
09 Temmuz 2016, 15:27
garantinin devam etmesi için kağıtta bakım aralıkları var orayı mühürlemesi gerekiyor o yüzden kağıt istemiştir
adamlarda esnaf ağzı yok tok satıcı bunlar adam gibi durumu özetlese bir şey olmayacak
İştw bende onu diyorum o garantide kale yeri var tmaam ama bilgisayardan da girebiliyorsun onu

BAJAJBURSA
09 Temmuz 2016, 17:46
ÖNCELİKLE HEPİNİZE İYİ GÜNLER SERVİSİMİZ HAKKINDA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ YORUMLARI OKUDUK İYİ KÖTÜ TEŞEKKÜR EDERİZ. BİZİM BAYİİMİZE İLK GELDİĞİNİZDE YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM EHLİYETİNİZ OLMADIĞI İÇİN TEST'E VEREMEMİŞTİK MOTORU FAKAT BİZİM USTAMIZ SİZİ MOTOR DA ARKASINA ALIP TEST'E ÇIKARMIŞTI VE MOTORLA İLGİLİ BÜTÜN BİLGİLERİ TAM VE DETAYLI OLARAK VERMİŞTİ. SİZDE SERVİSİMİZDE ÇIKARKEN MEMNUN KALIP TEŞEKKÜR ETMİŞTİNİZ. SERVİS İLE İLGİLİ DE HER BAKIMA GELEN MOTORU GARANTİ BELGESİNİ YANINDA İSTİYORUZ ÇÜNKÜ GARANTİDEN HERHANGİ BİR PROBLEM OLUR İSE ZAMAN KAYBI OLMASIN DİYE VE BİZ ONU KAŞELİYORUZ SİSTEME BAKIMLARI İŞLİYORUZ. BİZDEN BAŞKA OLUR DA SERVİS E GİTTİĞİNİZ ZAMAN GARANTİDEN İŞLEM YAPMAK İSTER İSE VE BELGE DE KAŞE OLMAZSA HİÇ BİR İŞLEM YAPAMAZ VE TEKRAR UĞRAŞMAK ZORUNDA KALIRSINIZ VEYA MOTORUNUZU YARIN ÖBÜR GÜN SATTIĞINIZ ZAMAN GARANTİ BELGESİNDE KM BAKIMI İŞLENMEMİŞ OLURSA BU PROBLEME DÖNÜŞEBİLİYOR. BİR DİĞER KONU İSE , KAZALI ARACIN DOSYALARI AYNI GÜN İÇİNDE AÇILIR ANCAK EKSPER ONAY VERMEDİKÇE BİR TANE CİVATASINI BİLE MALESEF DEĞİŞTİREMİYORUZ KAZALI DOSYALAR DA SÜREÇ BİRAZ UZUN SÜREBİLİYOR. YILLARDIR BU İŞİ YAPIYORUZ VE BİR ÇOK BÜYÜK MARKA İLE ÇALIŞIYORUZ . SERVİSİMİZİN HERHANGİ BİR YANLIŞI MEVCUT İSE TARAFINIZDAN ÖZÜR DİLERİZ..

coldboy35
09 Temmuz 2016, 17:55
Bayi üyelik açmış özür dilemiş, büyük erdem göstermiş bence tatlıya bağlayın derim.. Tabi büyük harf yasak o ayrı :)

Ben motorumla ilgili tüm evraklarımı yanında taşıyorum.

Sizin karşılaştığınız durum üzücü umarım tecrübe olur.

Ben an itibariyle İzmir, Karşıyaka servisinden gayet memnunum. Her şekilde ilgi alaka gösteriyorlar. (Daha önce başka servisle sorun yaşamıştım.)

Bazı arkadaşlar japon iyi, hint kötü demiş. Genellemeye gerek yok. Hint ve japon motorumda da sorun yaşadığım oldu.

sedat_57
09 Temmuz 2016, 18:14
Bu Servisler de internet ortamı olmasa hayatta geri vites yapmazlar başıma geldi daha evvel japon markasıydı hintli değildi..servislerle fazla yüz göz olmaya gelmez bunların en iyisinin bile eline düşmeyeceksin anahtar tutmayı öğrenmek lazım
Ellerinede düştümü aynı ameliyat masasındaki hasta gibi oluyoruz

cıbırlover1
09 Temmuz 2016, 18:43
ÖNCELİKLE HEPİNİZE İYİ GÜNLER SERVİSİMİZ HAKKINDA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ YORUMLARI OKUDUK İYİ KÖTÜ TEŞEKKÜR EDERİZ. BİZİM BAYİİMİZE İLK GELDİĞİNİZDE YANLIŞ HATIRLAMIYORSAM EHLİYETİNİZ OLMADIĞI İÇİN TEST'E VEREMEMİŞTİK MOTORU FAKAT BİZİM USTAMIZ SİZİ MOTOR DA ARKASINA ALIP TEST'E ÇIKARMIŞTI VE MOTORLA İLGİLİ BÜTÜN BİLGİLERİ TAM VE DETAYLI OLARAK VERMİŞTİ. SİZDE SERVİSİMİZDE ÇIKARKEN MEMNUN KALIP TEŞEKKÜR ETMİŞTİNİZ. SERVİS İLE İLGİLİ DE HER BAKIMA GELEN MOTORU GARANTİ BELGESİNİ YANINDA İSTİYORUZ ÇÜNKÜ GARANTİDEN HERHANGİ BİR PROBLEM OLUR İSE ZAMAN KAYBI OLMASIN DİYE VE BİZ ONU KAŞELİYORUZ SİSTEME BAKIMLARI İŞLİYORUZ. BİZDEN BAŞKA OLUR DA SERVİS E GİTTİĞİNİZ ZAMAN GARANTİDEN İŞLEM YAPMAK İSTER İSE VE BELGE DE KAŞE OLMAZSA HİÇ BİR İŞLEM YAPAMAZ VE TEKRAR UĞRAŞMAK ZORUNDA KALIRSINIZ VEYA MOTORUNUZU YARIN ÖBÜR GÜN SATTIĞINIZ ZAMAN GARANTİ BELGESİNDE KM BAKIMI İŞLENMEMİŞ OLURSA BU PROBLEME DÖNÜŞEBİLİYOR. BİR DİĞER KONU İSE , KAZALI ARACIN DOSYALARI AYNI GÜN İÇİNDE AÇILIR ANCAK EKSPER ONAY VERMEDİKÇE BİR TANE CİVATASINI BİLE MALESEF DEĞİŞTİREMİYORUZ KAZALI DOSYALAR DA SÜREÇ BİRAZ UZUN SÜREBİLİYOR. YILLARDIR BU İŞİ YAPIYORUZ VE BİR ÇOK BÜYÜK MARKA İLE ÇALIŞIYORUZ . SERVİSİMİZİN HERHANGİ BİR YANLIŞI MEVCUT İSE TARAFINIZDAN ÖZÜR DİLERİZ..


Bilemiyorum sorununuzda kim hakli yada hatalı ama bir servisin böyle yazması beni çok şasirtti buradan bajaj bursa bayiisine bu ilgisi icin ben tesekkur ediyorum ..

Tgn
09 Temmuz 2016, 19:17
Bugün bahsedilen serviste bajaj 200rs test sürüşüne gitmem sebebiyle konuya dahil olmak istedim.
Servis ve satış temsilcisi arkadaşların herhengi bir olumsuz durumuna rastlamadım . Güleryüzlü ve genç arkadaşlar.
Öyleki aynı motoru , kafamın bir konuya takılması sebebiyle 2.kez test sürüşü yapmak istesiğimi söylediğimde en ufak bir negatif davranış göstermediler. Güleryüzle , tekrar deneyebileceğimi belirttiler.
buradan onlara teşekkür ederim tekrar.
Konuyu açan arkadaşta yalan söylemiyordur muhtemelen. Sanırım motoru oradan almadığından bir soğuk davranışla karşılaşmış olabilir .bence her iki tarafta haklı :)))))

ibo8316
09 Temmuz 2016, 19:30
Söz konusu bayiden 3-5 sene önce Kanuni Scooter almıştım.
Bana karşı davranışları iyiydi.
Giderken kitapçık garanti belgesi hatta faturası dahil ne varsa poşete atıp gitmiş tim ilgilendiler bakımını yaptılar.

Motosikleti orhangazi den almıştım gezmeye gittiğimde ama dediğim gibi evraklar hepsi bir arada (kitapçık+fatura+garanti belgesi) idi adam bana kime aldiysan git orası baksın yapsın ilgilensin demedi demez sonuçta bence tok satıcı değiller,tok satıcı bursa da nasıl olur diyen 5 evler küçük sanayi Kocaman motosiklet e gitsin derim en ucuz motor 10.000 TL kawasaki-yamaha-Aprilla-vespa var siz soru sorduğunuzda 1 cevap verir sonra sırtını döner bilir alamayacaginizi işte tok satıcı bence budur

Kimse dört dört lük değil söz konusu sukla motor-moto kross ben kaza yaptığında hakliydim ben ve karşı firma allianz sigorta kasko vardı dediler 1 haftaya exper gelir biz anlatiriz değişecek parçaları dedi. Tamam yan arka grenajlar arka stop fren lambası sinyal filan değişecekti en önemlisi alt şasi değişmesi gerekli dediler ,arka teker yamuk gidiyor resmen bana tamam soyleriz demelerine rağmen elle presle çekiçle bir şekilde yamuklugu duzeltmisler "Exper kabul etmedi dediler günahı onlarla exper arasında"

#diger bekliyen arkadas kaza exper parca değişimi sizden cikmayacaksa tamamen karşı tarafın exper in durumununa yoğunluğuna bağlı bayinin sucu yok ister 3 ister 6 hafta olsun exper gelmeden olmaz..
bayram dönüşü kazali araç sahibi arkadaş perşembe expere ulassin (kendi çalıştığı firma değil kendisine çarpan haksız tarafın exper)

Janne
09 Temmuz 2016, 19:50
Madem konu uzuyor bir şikayetimi de ben yazayım belki okurlar.
BAJAJ almamak için tek nedenim Kanuni kullanıcısı olup Kanuni Çerkezköy Aslanlar Motor'un oyalayıp oyalayıp sonra da yapmıyorum diyerek benim 3 haftamı alması, kime şikayet edersen et demesi, şikayet ettiğim Kuralkan firmasının da ''Servis ile görüştük onlar bize öyle demiyor ama'' tarzında tavır alıp beni zor durumda bırakması şeklinde devam etmiştir.Son yedek parça siparişimde yanlış adrese giden parçalarım ile bizzat ilgilenip beni sıkça arayıp bilgi veren Kuralkan çalışanı da beni şaşırttı açıkçası, olması gerekeni yaptılar elbette.Ama ne var ki bu servislerin rezaletliğini değiştirmiyor.Sen Kuralkan'sın, bırak her yerde servisin olmasın ama böyle adamlar ile iş yapmayıver.Çok rahat bırakıyorsunuz servisleri.
Bana km gelmeden bakım yapacaksın diye acemiliğimden yararlanıp para çarpan servisten de buna izin veren Kuralkan firmasından da hiç bir umudum kalmamıştır.Bajaj düşünen arkadaşlarıma ''Kanuni ile çektiklerimi biliyorsunuz'' diyorum ve hak veriyorlar.