PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ktm rc 390 titreşim



Sayfa : [1] 2

karakuzum
06 Temmuz 2016, 14:39
Arkadaşlar belirttiğim rc 390 modelini almayı düşünüyorum pulsar 200 ns den geçiş yapacağım titreşimi beni korkutuyor test de edemedim tek silindirli malum beni alırsam neler bekler??

Seko
06 Temmuz 2016, 14:44
Ben test ettikten sonra asla almam demiştim ama sevenler de seviyor. Test etmeden karar verme. Titreşim olarak RC200'den farklı sayılmaz, onu da test etsen olur.

Metehan07-70
06 Temmuz 2016, 14:47
Burada karşılaşacağın üç kelime, abs,kaydırmalı debriyaj, rosso 2.
hadi abs ve lastik tamam da, bu sınıfta bir motorda kaydırmalı debriyaja (piste çıkmıyorsan) ihtiyaç duyanlar, motosiklet eğitim ve tecrübelerini bir daha gözden geçirmeli. ben bu yaşa geldim 20 ye yakın çeşit motosiklet kullandım, hiç kaydırmalı debriyaj a ihtiyaç duymadım, olsaydı iyi olurdu dediğim bir durumla karşılaşmadım.

sey_47
06 Temmuz 2016, 14:58
Teknolojiye de ihtiyacim olmadi demek ayri bir olay hee.
Neyse. Titresimin pulsardan daha kotu olacagini sanmiyorum.

DKN
06 Temmuz 2016, 15:07
titremedikten sonra motosiklete binmenin ne anlamı var. amaç ekonomiyse başka tabi

Metehan07-70
06 Temmuz 2016, 15:14
Teknolojiye de ihtiyacim olmadi demek ayri bir olay hee.
Neyse. Titresimin pulsardan daha kotu olacagini sanmiyorum.

bilmem sen nasıl sürüyorsun ama , eğer virajda falan 5 ten ikiye caaarrtt diye çekseydim lazım olurdu. şunu anlatmak istiyorum, adam gibi sürüyorsan çokta gerekli bir teknoloji değil, sırf bunun için motora 1500-2000 tl giydirmenin anlamı yok.

karakuzum
06 Temmuz 2016, 15:38
Ustalar eğer pulsar gibiyse titreşimi hiç sorun değil benim için ama çok deli motor ve marka adamlar 690 lık modeli bile tek silindirli demekki titreşimi halletmiş olmalılar.. he dediğim gibi pulsarla titreşimi aynıysa direk alırım ama çok gelirse ninja 300 düşünüyorum

simurgg
06 Temmuz 2016, 17:26
Ustalar eğer pulsar gibiyse titreşimi hiç sorun değil benim için ama çok deli motor ve marka adamlar 690 lık modeli bile tek silindirli demekki titreşimi halletmiş olmalılar.. he dediğim gibi pulsarla titreşimi aynıysa direk alırım ama çok gelirse ninja 300 düşünüyorum

Guvendigim sitelerde okudugum 'review'larda gordugum kadariyla 100 km/s civarlarina kadar titresim hissedilmiyormus. 120 km/s - 7000 devir sonrasi titresim basliyormus. Kendin deneyip gorsen en guzeli tabi...

http://www.therideadvice.com/ktm-rc390-street-review/

kadango
06 Temmuz 2016, 17:29
Ustalar eğer pulsar gibiyse titreşimi hiç sorun değil benim için ama çok deli motor ve marka adamlar 690 lık modeli bile tek silindirli demekki titreşimi halletmiş olmalılar.. he dediğim gibi pulsarla titreşimi aynıysa direk alırım ama çok gelirse ninja 300 düşünüyorum

Şöyle diyeyim, bir ara bunun bi test videosunu izlemiştim. Youtube'da araştırıp bulabilirsin... Aynalar arkayı göstermeyecek kadar titriyordu belli bir devirde, o kadar diyeyim sana.

*Heka
06 Temmuz 2016, 18:02
Eğer Pulsar gibi ise titreşimi hiç sorun değil demişsiniz.

Siz inanıyor musunuz KTM'nin Bajaj kadar titreyeceğine?

umtbrdk
06 Temmuz 2016, 18:58
Duke 390 aldım 2 hafta önce. İlk motorum ve ilk uzun yol kullanışımda titreşim mahfetmişti beni. Böyle motora binilmez arabanın gözünü seveyim diyordum ki rodaj tamamlandı bakıma girdi çıktı. Bambaşka motor oldu. Şuan iyiki bunu tercih etmişim diyorum. Teknolojiye gerek diyenleri boşver. Hiç kullanmadıklarından öyle söylüyorlar. Çekinme düşünme kalite istiyorsan, bindim mi arkama bakmıyın diyorsan karart gözünü git al. Hiç pişman olmazsın. 1600km de şuan ve bugün 350km yol yaptm. Bide dönüşü var bunun. Banamısın demiyor. Yakıt konusunda da çok başarılı. Başka marka tercih edip viraja girerken iyi lastiğim olsa şöyle girerdim, abs olsa korkmadan abanırdım frene gibi şeyleri düşüneceğine Ktm herşeyi düşünmüş ve yapmış. Alıp bineceksin sadece :) üzerinde gelen sispansyonlar da bu klasmanda hiç bir motorda yok ;)

Shamy
06 Temmuz 2016, 18:58
Yine, fikrinizmi var bilginizmi sozumu soyleyecegim.

Titresim yoktur, bu ktm, 690 da bile yok, ktm halletmistir...

Boyle sacma yorummu olur? Tahmin etmek ne demek, bahismi bu? Neyin kafasindasiniz? İnsanlara olmamistir yoktur diyerekmi akil vereceksiniz? Denemeden karsilastirmadan nasil yorum yapabiliyorsunuz? Bu kadar kafaniz calismiyormu?

690 smc sahibiydim, titresimden dolayi sattim, 390 ilede test surusu yaptim, hic farki yok zangir zangir titriyor. Bobrek tasi dusurme makinasi.

Tek silindir motosiklet buyuk sacmalik, ya competition tarzi yada ucuz comuter tarzi harici tek silindir motosiklet kadar sacma sapan birsey olamaz.

karakuzum
06 Temmuz 2016, 19:18
Yine, fikrinizmi var bilginizmi sozumu soyleyecegim.

Titresim yoktur, bu ktm, 690 da bile yok, ktm halletmistir...

Boyle sacma yorummu olur? Tahmin etmek ne demek, bahismi bu? Neyin kafasindasiniz? İnsanlara olmamistir yoktur diyerekmi akil vereceksiniz? Denemeden karsilastirmadan nasil yorum yapabiliyorsunuz? Bu kadar kafaniz calismiyormu?

690 smc sahibiydim, titresimden dolayi sattim, 390 ilede test surusu yaptim, hic farki yok zangir zangir titriyor. Bobrek tasi dusurme makinasi.

Tek silindir motosiklet buyuk sacmalik, ya competition tarzi yada ucuz comuter tarzi harici tek silindir motosiklet kadar sacma sapan birsey olamaz.

Usta her kafadan farklı ses çıkıyor ben kullanıcılarından duymak istedim sağol yorumun için. Bayide test motoru yok parasını öder binersin diyor elim mahkum arkam gardiyan sizin yorumlarınızq ne yapabilirim sen olsan ne yapardın söyler misin

IRau
06 Temmuz 2016, 19:23
Spormoto da test surusleri vardi
Rc390 sectim 30 dk kullandim

Titresim yuzunden tum bobrek taslarimi doktum saol ktm

pompei
06 Temmuz 2016, 21:11
390 ve 690 kullandım lamı cimi yok bazıları ktm diye b*k kondurmuyor olabilir ama bir çinli gibi bir köpek gibi titriyor 690 bir nebze daha iyi idare eder hadi ama 390 affı yok o motorla yaşanmaz bence.

MimTolga
06 Temmuz 2016, 21:26
Titrer üstad, yalnız gidondan ziyade ayaklıklarda ciddi titreşim hissedersin. 6. vites 7000 devirden sonra başlar. Pulsara binmedim o yüzden karşılaştıramıyorum. Size bir spormoto yolu gözükmüş test için.

aliberkgngr
06 Temmuz 2016, 21:42
Çoğu arkadaş titrer demiş peki Honda cbr 250 ile titreşimini karşılaştırırsak ne sonuç alırız?

ertoros
06 Temmuz 2016, 22:01
Ben motosikletimi ilk (klx150) aldığımda, daha rodajdayken. ''Cg'' ci bir arkadaşım bir tur atmıştı, ben sormadığım halde 'abi bu ne ya! süper hiç titreşim yok' demişti..Halbuki rodaj süresinde titreşimler vardı.
Fazla uzatmayalım..
Denizden KTM çıksa alınır..bu işin Mercedesi Bmwsi odur.

F54
06 Temmuz 2016, 22:09
Tek silindir 250 cc uzeri marka ne olursa olsun titresim yok diyen sallamis olur

AWESQME
06 Temmuz 2016, 22:30
KTM 390 Duke kullanan arkadaşım kendisi de yorum yapmış konuya. İlk uzun yolunda titreşimden eşi ve kendisi maffolmuştu ama ne zaman rodaj bitti alet bakıma girdi tamamen değişti herşey. Şimdi min titreşim ile "arabacı" diye sataştığım arkadaşım motor ile uzun bi tura çıktı ve çok memnun.

Yok test sürüşü yaptım yok 1 tur attım geldim diyenleri dinlemeyin. Motoru kullanıcısına sorun. Kullanıcısı titreşim yok diyor gelmiş motora hiç binmemiş şahıs hangi sıfatla titreşim var diyebiliyor şaşkınlıkla izliyorum...


Tek silindir 250 cc uzeri marka ne olursa olsun titresim yok diyen sallamis olur

CRF 250 L kullanıyorum ve 120-130 km hıza kadar 0 titreşim süper rahatlık. Her makineyi bir tutmayın hata yaparsınız.

Mexico
06 Temmuz 2016, 22:57
Pulsar'dan sonra çok daha konforlu gelecek emin ol. Yeter ki boyun 1.80 üzeri olmasın. Titriyor diyenlere de kulak asma. 200-250 cc'lerin içinden geçersin.

F54
06 Temmuz 2016, 22:59
KTM 390 Duke kullanan arkadaşım kendisi de yorum yapmış konuya. İlk uzun yolunda titreşimden eşi ve kendisi maffolmuştu ama ne zaman rodaj bitti alet bakıma girdi tamamen değişti herşey. Şimdi min titreşim ile "arabacı" diye sataştığım arkadaşım motor ile uzun bi tura çıktı ve çok memnun.

Yok test sürüşü yaptım yok 1 tur attım geldim diyenleri dinlemeyin. Motoru kullanıcısına sorun. Kullanıcısı titreşim yok diyor gelmiş motora hiç binmemiş şahıs hangi sıfatla titreşim var diyebiliyor şaşkınlıkla izliyorum...



CRF 250 L kullanıyorum ve 120-130 km hıza kadar 0 titreşim süper rahatlık. Her makineyi bir tutmayın hata yaparsınız.

250 uzeri dedim

Seko
06 Temmuz 2016, 23:18
Eğer Pulsar gibi ise titreşimi hiç sorun değil demişsiniz.

Siz inanıyor musunuz KTM'nin Bajaj kadar titreyeceğine?

Emin ol daha fazla titriyor. 2 kez Pulsar'ı, 2'şer kez Duke 390, 200 ve RC390'ı test ettim. Benim için fiyattan bağımsız kesinlikle almayacağım motorlar listesindeler. Konforsuzlukları ve kötü ergonomileri de cabası. Çok iyi motorlar, çok da iyi gidiyorlar ona lafım yok. Denemeden sakın almayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------


Çoğu arkadaş titrer demiş peki Honda cbr 250 ile titreşimini karşılaştırırsak ne sonuç alırız?

CBR250R daha az titriyor ama o da benim sınırımın üzerinde...

AWESQME
06 Temmuz 2016, 23:24
Emin ol daha fazla titriyor. 2 kez Pulsar'ı, 2'şer kez Duke 390, 200 ve RC390'ı test ettim. Benim için fiyattan bağımsız kesinlikle almayacağım motorlar listesindeler. Konforsuzlukları ve kötü ergonomileri de cabası. Çok iyi motorlar, çok da iyi gidiyorlar ona lafım yok. Denemeden sakın almayın.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------



CBR250R daha az titriyor ama o da benim sınırımın üzerinde...

Sen rodajı yapılmamış motoru test ediyorsun bu bir kıstas olamaz. Bizzat kullanıcısı yazıyor titreşim rodajdan sonra kesiliyor die yorumları okumadan hala daha fazla titriyor yazıyorsun. Boş boş yorumlar yapmayın bilmediğiniz motorlar hakkında.

burak burk
07 Temmuz 2016, 00:23
pulsarım var benimde daha sonra almayı düşündüğümden dolayı orange day ktm test sürüşü yaptım.ybr cbf sürmedim ama pulsar için titreşim var diyenin zekasından gerçekten şüphe ederim.sadece titreşim olayını sormuşsun sanırım.sendede aynı motor var sen pulsarın titreşiminden rahatsız oluyormusun yada 10 üstünden kaç verirsin titreşime ? çünkü benim sürdüğüm makinada 390rc de titreşim pulsarın 3 ile 4 katı arasında net.yamaha mt03 de 7 veya 8 katı 'pulsarın'
alırmısın kardeş dersen alırdım motor titriyor evet 150km yol durmadan yaparsan hissedersin kanımca.zaten ondan önce belin kopar merak etme.ama enteresan gidon ve ayaklarda titreşim pulsarla nereeedeysee aynıydı.yani tuttuğun yerlerde sıkıntı yok.selede fena değil 'titreşim konusunda'ama geriye kalan her yerde titreşim vardı.ama beni rahatsız etmedi sonuçta şehir içi sürücem in bin in bin olucağından pekte etkiliğicenini düşünmüyorum.rodajdan sonra dahada düşünüceğine inanıyorum açıkcası sürdüğüm motor nerdeyse rodajdaydı.

Shamy
07 Temmuz 2016, 00:57
KTM 390 Duke kullanan arkadaşım kendisi de yorum yapmış konuya. İlk uzun yolunda titreşimden eşi ve kendisi maffolmuştu ama ne zaman rodaj bitti alet bakıma girdi tamamen değişti herşey. Şimdi min titreşim ile "arabacı" diye sataştığım arkadaşım motor ile uzun bi tura çıktı ve çok memnun.

Yok test sürüşü yaptım yok 1 tur attım geldim diyenleri dinlemeyin. Motoru kullanıcısına sorun. Kullanıcısı titreşim yok diyor gelmiş motora hiç binmemiş şahıs hangi sıfatla titreşim var diyebiliyor şaşkınlıkla izliyorum...



CRF 250 L kullanıyorum ve 120-130 km hıza kadar 0 titreşim süper rahatlık. Her makineyi bir tutmayın hata yaparsınız.


Sizinki biraz elin yumruğunu yemeyen, kendi yumruğunu balyoz sanar misali olmuş. 0 titreşim ne demek hangi cihaz ile ölçtünüz? sizin 0 diye tabir ettiğiniz titreşimi ben çok iyi biliyorum. Sizde yağ gibi kayan bir XJ6 sahibi olsaydınızı mesela, CRF için aynı yorumu yaparmıydınız çok merak ediyorum.



Rodajda nasıl bir şeyse artık o motorun titreşimini nasıl alıyor merak ettim, yada size göre rodaj kavramı nedir? Rodajda hiç gitmeyen, çok yakıt yakan, zangır zangır titreyen makina, rodaj sonrası hiç tiremiyor, az yakıyor , çok kaçıyor :queen: yeni motorcusunuz belli, motosikleten bir habersiniz çünkü, Bu rodaj olayına tavşanlar bile güler.

coldboy35
07 Temmuz 2016, 01:52
Şimdi marka fanatikliği yapmayayım, gerçekçi olmak gerekirse;

Pulsar da Titreşim var ama kolu bacağı uyuşturacak kadar değil :)

kadango
07 Temmuz 2016, 02:12
Sizinki biraz elin yumruğunu yemeyen, kendi yumruğunu balyoz sanar misali olmuş. 0 titreşim ne demek hangi cihaz ile ölçtünüz? sizin 0 diye tabir ettiğiniz titreşimi ben çok iyi biliyorum. Sizde yağ gibi kayan bir XJ6 sahibi olsaydınızı mesela, CRF için aynı yorumu yaparmıydınız çok merak ediyorum.



Rodajda nasıl bir şeyse artık o motorun titreşimini nasıl alıyor merak ettim, yada size göre rodaj kavramı nedir? Rodajda hiç gitmeyen, çok yakıt yakan, zangır zangır titreyen makina, rodaj sonrası hiç tiremiyor, az yakıyor , çok kaçıyor :queen: yeni motorcusunuz belli, motosikleten bir habersiniz çünkü, Bu rodaj olayına tavşanlar bile güler.

Yav he he de geç işte... Adam balansörü de rodaja sokuyor herhalde ki rodajdan sonra düzelmiş :)

hasmet
07 Temmuz 2016, 04:02
Bu motorsikletle deneyimim yok, ancak son 2 senede 2 kez rodaj yaptim; bir Honda ve bir KTM ile. Rodaj oncesi ve sonrasi titresim degismedi, iki motorsiklette de. Titresimin ana kaynagi belli, pistonlarin hareketi. Hadi bir miktar fark olsun, ama 0km'de cok miktarda olan titresimin rodajdan sonra yok olmasi hic inandirici gelmiyor...

*Heka
07 Temmuz 2016, 04:34
Titreşim konusu neden bu kadar abartılıyor anlamış değilim.

Benim Çinli Lifan'a binen tüm arkadaşlarım "bu ne abi titreşim makinası bu" diyorlar.

Eyvallah titriyor ama ben sadece boş vites de ya da ara gazda hissediyorum.

Tek mola, Lifan 125-5 ile 400 KM yol yaptım hemde el yapımı 3 cm mdf tahtanın 5 liralık süngerle kaplanması sonucu oluşan sele ile. (Motor Cafe Racer).

İnanın titreşim beni rahatsız etmedi, son 50 km ellerim uyuştu ve o yol ızdıraba dönüştü benim için.

Demem o ki titreşim sürücüye göre göreceli.

Boy, kilo, kalça yapısı, el büyüklüğü, oturuş pozisyonu, bot, eldiven vb bir sürü etken var.

Test motoru ile de sonuca ulaşabileceğinizi düşünmüyorum, burası Türkiye ve o test motorları acaba ne tür testlere maruz kaldılar kim bilir!

İmkan varsa eğer bilinçli bir kullanıcıdan rica edilir 1-2 saat kullanılır daha sonra karar verilir, size uygun mu değil mi titreşim var mı yok mu anlaşılır.

Sevgilerle.

Sinan Er
07 Temmuz 2016, 07:30
Bu topici okuyunca Bmw F650GS alma girişimim aklıma geldi. ( yıl 2010 )

O zamanlar Hyosung GT250 motorum var.

2006 f650 ile bir tur attım ve hemen almaktan vazgeçtim. Motor 20.000 de idi. Temiz bakımlı.


O motora binince titreşimin ne olduğunu anlıyor insan.

Selenin altında 650 cc tek piston gaz verince direk gücü hissediyorsunuz. Güçlü sağlam güvenli. Ama titreşim gerçek anlamda aynadaki ve hatta uzun sürüşlerde ( tahminen ) görüşünüzü bozacak cinsten.

O motordan inince kendi motoruma koşarak gittim şerefsizim :)


Titreşim önemli bir konu bunu es geçmeyin.

MimTolga
07 Temmuz 2016, 10:16
Sen rodajı yapılmamış motoru test ediyorsun bu bir kıstas olamaz. Bizzat kullanıcısı yazıyor titreşim rodajdan sonra kesiliyor die yorumları okumadan hala daha fazla titriyor yazıyorsun. Boş boş yorumlar yapmayın bilmediğiniz motorlar hakkında.

Ben de direk kullanıcısı olarak söylüyorum, motorum 10500km duke 390, rodajının bittiğini düşünüyorum. Motoru da rc ile aynı motor. Yukarıda yazdıklarımı tekrarlıyayım. 6.vites 7000 devir sonrası ciddi titriyor, ayaklıklarda çok ciddi titreşim hissediliyor. Bu arada 8500 bakımında subap ayarı da yapıldı.

Seko
07 Temmuz 2016, 10:51
Sen rodajı yapılmamış motoru test ediyorsun bu bir kıstas olamaz. Bizzat kullanıcısı yazıyor titreşim rodajdan sonra kesiliyor die yorumları okumadan hala daha fazla titriyor yazıyorsun. Boş boş yorumlar yapmayın bilmediğiniz motorlar hakkında.

Boş boş yorum falan yazmıyorum kardeşim. Yukarıda kaç sefer kullandığımı söyledim, hepsi de rodajı bitmiş motorlardı. Motordan da az çok anlarım, Duke 390'ın titreşimi öyle sonradan bitecek bir titreşim değil. Motorun her tarafında ses geliyor gaz verince.

Ayrıca se ne biliyorsun ki savunuyorsun ? Hiç kullandın mı ? Bu forumda bir bu motorlar bir de TVS Apache titremiyor diyenin motorlarla ilgili hiçbir lafına inanmam.

CxAnKACx
07 Temmuz 2016, 10:55
12 bin kmdir duke 200 kullaniyorum, 390 modelini de test ettim 1 saate yakin.
Ktm titriyor kim ne derse desin 690 da titrer 1290 da , ama yok bobrek tasim dustu yok kolum koptu yok cisimi tutamadim denicek kadar titresim yok makinada. Ktm surdugunuz zaman akliniza gelecek son sey titresimdir o kadar da keyifli makinalar.

ercan_48
07 Temmuz 2016, 11:04
Tek silindir her motorda titreşim olur. titreşimde gaz verdiğinizde güçle beraber titreşimde artar doğal olarak. motoru yormayacak sabit devirde ilerlediğiniz taktirde kaliteli bir motora biniyorsanız titreşimi hissetmezsiniz.

mchi
07 Temmuz 2016, 11:58
Duke 390 sürüyorum titriyormu titriyor ama hiç rahatsız etmedi beni. Bir kere eşimle şile yaptık ona aldığım o kadar kıyafeti, motoru değiştirene kadar dolapta bekletmek zorundayım sadece 😀 artçısı zulüm yokuş inerken sırtımda taşıyorun arkamdakini allahtan adelelerim var 😊 birde bazen uzun sürüşlerde bir kaç damla kaçıyor dona, indiğimde farkediyorum. Ama deli eğlenceli bir makine ve oldukça güvenli. Birde bu titreşim kilo vermede yardımcı oluyorsa tadından yenmez.

hasmet
07 Temmuz 2016, 14:09
12 bin kmdir duke 200 kullaniyorum, 390 modelini de test ettim 1 saate yakin.
Ktm titriyor kim ne derse desin 690 da titrer 1290 da , ama yok bobrek tasim dustu yok kolum koptu yok cisimi tutamadim denicek kadar titresim yok makinada. Ktm surdugunuz zaman akliniza gelecek son sey titresimdir o kadar da keyifli makinalar.
1290 kullandiniz mi? Kullanmadiysaniz genellemeyin bence. V2 motorla tek silindir ayni sey degil.

Titreme, markanin karakteri gibi sunulunca dezavantaj olmaktan cikmiyor.

Sonuc: Herkesin titremeye toleransi farkli. Bu kadar deneyen titredigini soyledigine gore deneyip gormek lazim. Genelleme yapmak mumkun degil.

karakuzum
07 Temmuz 2016, 14:33
Pulsar'dan sonra çok daha konforlu gelecek emin ol. Yeter ki boyun 1.80 üzeri olmasın. Titriyor diyenlere de kulak asma. 200-250 cc'lerin içinden geçersin.

Tam 1.80 :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------


pulsarım var benimde daha sonra almayı düşündüğümden dolayı orange day ktm test sürüşü yaptım.ybr cbf sürmedim ama pulsar için titreşim var diyenin zekasından gerçekten şüphe ederim.sadece titreşim olayını sormuşsun sanırım.sendede aynı motor var sen pulsarın titreşiminden rahatsız oluyormusun yada 10 üstünden kaç verirsin titreşime ? çünkü benim sürdüğüm makinada 390rc de titreşim pulsarın 3 ile 4 katı arasında net.yamaha mt03 de 7 veya 8 katı 'pulsarın'
alırmısın kardeş dersen alırdım motor titriyor evet 150km yol durmadan yaparsan hissedersin kanımca.zaten ondan önce belin kopar merak etme.ama enteresan gidon ve ayaklarda titreşim pulsarla nereeedeysee aynıydı.yani tuttuğun yerlerde sıkıntı yok.selede fena değil 'titreşim konusunda'ama geriye kalan her yerde titreşim vardı.ama beni rahatsız etmedi sonuçta şehir içi sürücem in bin in bin olucağından pekte etkiliğicenini düşünmüyorum.rodajdan sonra dahada düşünüceğine inanıyorum açıkcası sürdüğüm motor nerdeyse rodajdaydı.

Bana göre pulsarın titreşimi 10 üzerinden 5.uzun çanakkale turu yaptım 250 km ve sadece 2 sigara molası yaptım rahattım fazla koymadı eve vardığımda yorgun hissettim o kadar. Ne böbrek taşım düştü ne kolum koptu. İlk motorum pulsar olduğu için mecburen onunla karşılaştıracağım titreşimi yapacak birşeyim yok ki sağol usta yorumun için

brooklynnn
07 Temmuz 2016, 15:10
Ktmde titreşimden peg düşmüştü uzun yolda.

burak burk
07 Temmuz 2016, 15:21
Tam 1.80 :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:25 ----------



Bana göre pulsarın titreşimi 10 üzerinden 5.uzun çanakkale turu yaptım 250 km ve sadece 2 sigara molası yaptım rahattım fazla koymadı eve vardığımda yorgun hissettim o kadar. Ne böbrek taşım düştü ne kolum koptu. İlk motorum pulsar olduğu için mecburen onunla karşılaştıracağım titreşimi yapacak birşeyim yok ki sağol usta yorumun için

bende hiç üstünden inmeden 120 km civarı yaptım ortalama hız 130 altında düşmedik bile yata kalka gittik.vardığımda ellerimde ayaklarımda hiç bir karıncalanma olmadı bile.2. motorum benim sym scooter vardı bundan önce ama scooter olduğundan kıyaslamak istemiyorum.kol uzunluğun kıçının çapı öne eğilme açın motor aynı olsa bile herkese aynı hissettirmiyor.
bu arada 0 alıcaksan 2016 modellerini bekle.duke ve rc makyajlandı.duke bambaşka oldu zaten.rc390 modelinde ön fren büyüdü şase büyüdü birde artık egzoz ortada değil yandan çıkıcak euro emisyon olayından dolayı.tip aynı olarak aynı renk falan.bayiye sordum zam gelicek ama belli olmaz dediler.ister bekle ister risk al yeni kasayı bekle kolay gelsin.

Shamy
07 Temmuz 2016, 16:12
690 smc de elimde allen anahtari ile dolasiyordum :queen: hatta ktm nin orjinal T allen setini aldim halen durur. Birkac surusten sonra surekli sıkmak gerekiyordu sagini solunu, o kadar dikkatli olmama ragmen birkac grenaj civatasi yolda dusmus , uzun yol icin o kadar rahatsiz edici ki istanbuldan gelirken bir ara atacaktim kendimi motosiklet uzerinden, tek silindirli motor ucuz commuter harici kesinlikle almam bu saatten sonra, lanet gelsin, harbiden eziyet. Heleki tek silindirlere istenen o paralar cok komik gercekten. 390 mt07 parasi, 690 zx636 abs parasi, dunya basima gecse vermem o paralari bu bobrek tasi dokenlere.

GP500-1st
07 Temmuz 2016, 16:39
Ben duke390 sürdüğümde rahatsız edici bir titreşim vardı ama kafaya takmaya fırsat olmadı. sıkışık trafikte hayattan sogutan kütük debriyaj ve cbr250 den daha kötü(göreceli) ergonomi sağolsun.

KTM güzelde bu sınıftaki motorları bir honda yamaha felsefesi ile üretse daha iyi olur. bu kadar konforsuzluğa ve ufak boyuta gerek yok. insan binecek bunlara. ama avrupada asıl yaş grubu bizdekinden 6-7 yaş ufak olduğundan 21 yaşında ki harika derken 30 yaşındaki bune böyle diyebiliyor

MimTolga
07 Temmuz 2016, 17:43
Ben duke390 sürdüğümde rahatsız edici bir titreşim vardı ama kafaya takmaya fırsat olmadı. sıkışık trafikte hayattan sogutan kütük debriyaj ve cbr250 den daha kötü(göreceli) ergonomi sağolsun.

KTM güzelde bu sınıftaki motorları bir honda yamaha felsefesi ile üretse daha iyi olur. bu kadar konforsuzluğa ve ufak boyuta gerek yok. insan binecek bunlara. ama avrupada asıl yaş grubu bizdekinden 6-7 yaş ufak olduğundan 21 yaşında ki harika derken 30 yaşındaki bune böyle diyebiliyor

Debriyajdan bahsetmeniz de iyi olmuş, atlanılan bir konu. Sürekli dur-kalklı şehiriçi trafiğinde gerçekten insanın sol eli iptal oluyor. Debriyaj ağır gerçekten

AWESQME
07 Temmuz 2016, 17:57
Sizinki biraz elin yumruğunu yemeyen, kendi yumruğunu balyoz sanar misali olmuş. 0 titreşim ne demek hangi cihaz ile ölçtünüz? sizin 0 diye tabir ettiğiniz titreşimi ben çok iyi biliyorum. Sizde yağ gibi kayan bir XJ6 sahibi olsaydınızı mesela, CRF için aynı yorumu yaparmıydınız çok merak ediyorum.



Rodajda nasıl bir şeyse artık o motorun titreşimini nasıl alıyor merak ettim, yada size göre rodaj kavramı nedir? Rodajda hiç gitmeyen, çok yakıt yakan, zangır zangır titreyen makina, rodaj sonrası hiç tiremiyor, az yakıyor , çok kaçıyor :queen: yeni motorcusunuz belli, motosikleten bir habersiniz çünkü, Bu rodaj olayına tavşanlar bile güler.

Yok kardeşim işte titreşim filan bindiğim motoru bana mı anlatıyorsun? Arkadaşım da rodajdan sonra titreşim kesildi diyor yalan mı söyleyecek? Kesin artık şu herşeyi ben bilirim palavrasını. Ben CRF kullanıyorum ve titreşim yok, arkadaşım yeni rodajdan çıkmış KTM kullanıyor ve titreşim yok. Kendinizi bi cacık sanmayın.

kadango
07 Temmuz 2016, 18:45
Yok kardeşim işte titreşim filan bindiğim motoru bana mı anlatıyorsun? Arkadaşım da rodajdan sonra titreşim kesildi diyor yalan mı söyleyecek? Kesin artık şu herşeyi ben bilirim palavrasını. Ben CRF kullanıyorum ve titreşim yok, arkadaşım yeni rodajdan çıkmış KTM kullanıyor ve titreşim yok. Kendinizi bi cacık sanmayın.

Avsım motorun da KTM 390 da titreşiyor kardeşim.

hasmet
07 Temmuz 2016, 20:59
Yok kardeşim işte titreşim filan bindiğim motoru bana mı anlatıyorsun? Arkadaşım da rodajdan sonra titreşim kesildi diyor yalan mı söyleyecek? Kesin artık şu herşeyi ben bilirim palavrasını. Ben CRF kullanıyorum ve titreşim yok, arkadaşım yeni rodajdan çıkmış KTM kullanıyor ve titreşim yok. Kendinizi bi cacık sanmayın.
Niye baskalarinin dusuncelerini kabullenemiyorsunuz? Kullanan farkli kisiler titresim hissettikleriniz yazdilar. Hepsi anlasmis yalan mi soyluyorlar? illa sizin arkadasinizin dedigi mi tek dogru olmak zorunda? Her motor titrer. Insanlarin titremeye toleransi farkli olabilir.

k_ayhn
07 Temmuz 2016, 21:04
Arkadaşlar tek silindir makineden ne bekliyosunuz tabiki titreyecek.bazı arkadaşlar motosikletini çok fazla sevdiği için yada titreksiz motosiklet kullanmadığı için bence farketmiyorlar.

Sarıhan
07 Temmuz 2016, 21:28
Motor dediğin titreyecek, ne anlamı var yoksa :)

Berk@nt
07 Temmuz 2016, 23:10
Duke 200 kullanıcısıyım. Motor elbette titriyor. Ama öyle aynada görüntü kaybolacak kadar değil. Hatta gidonda ve aynalarda hiç titreme yok. 110 - 120 km üzeri, ayaklarda biraz titreşim oluyor. En çok 160 km kadar molasız kullanmıştım. Çok rahatsız edici değildi.

Rodaj konusuna gelince, rodajdan önce kesinlikle daha çok titriyordu. Sanırım rodaj yağının daha kalın olması ile alakalı bir durum. Rodajdan sonra titreme azaldı, motorun sesi değişti, gidişi de bir miktar fark etti. Ama bir mucize beklemeyin.

Spormoto test günlerinde ben de Duke 390 kullanmıştım. Vites geçişlerinde problem vardı, titreşim de oldukça fazlaydı. Bunun test motoruna özgü bir durum olduğunu düşünüyorum. Ne de olsa bir çok insan kullanıyor bu motorları ve pek de özenli kullandıkları söylenemez. Yine de kendiniz test ederseniz en azından gidişi ve oturma pozisyonu konusunda bir fikir verecektir.

Debriyaj konusunda Duke 200'de bir sıkıntım olmadı. Gayet yumuşak ve hiç yormuyor.

Tavsiye eder miyim derseniz, evet kesinlikle tavsiye ederim çok keyifli bir makine, eminin RC modelleri de öyledir.

brooklynnn
07 Temmuz 2016, 23:38
Duke 200 ile durmadan 240 km yapmıştım. Titreşim var. Seversen kullanırsın. Önemli olan ne istediğin.