Orijinalini görmek için tıklayınız : Ktm rc 390 titreşim
Salvation
08 Temmuz 2016, 02:03
Motosikleti 20-30 dk kullanıp titreşim çok fena demek "genel konuşuyorum" boş konuşmaktır.Kısa bir tur atıp titreşim olduğunu anlayacaklar ancak 2-4 silindirli titremeyen makineleri kullananlar olabilir.Bunun dışında 20 dakikada uyuştum belim ağrıdı taş düşürdüm diyenler olayı ekzajere edenlerdir.Ben 250 duke kullanıcısıyım.Titreşim yok demiyorum ancak rahatsiz etmeye başlaması 100-120km kullandıktan sonra oluyor.Şehir içi kullanım için duke ve rc serileri bence en iyi tercihlerden.Bu marka Serilik (özellikle 80-120km arası gerçekten seri),kıvraklık, fren kalitesi (bu sınıfın en iyisi), süspansiyon kalitesi (kanımca bu sınıfın en iyisi kendi markası olan WP markalı süspansiyon kullanıyor ktm)konusunda iddialı olabilir.Bakarsanız araştırırsanız en konforlu benim diye bir iddiası hiç bir ürününde yok. Ben viraj severim, arada apaçilik yaparım, gazı açınca gitsin diyen adam alabilir bu duke ve rc serisini ama ben kabı kacağı yengeni arkaya yüklerim, günde 600-700 km yol yapıcam , telefonu bile titreşime almam derseniz almayın abicim yaramaz size...
fatih.
08 Temmuz 2016, 02:12
Listeye bence Mt25 ekle
wolrath
08 Temmuz 2016, 14:10
ktm 390rc test etmiştim ben de. cbr250 den net %50 fazla tıtresım vardı.
he o paraya rc390 varken diğer 250-300 lere bakmam yine de.çok özgün bir tasarımı var.
ktm kalitesini de motoru incelediğinizde fark ediyorsunuz...
mccxcix
08 Temmuz 2016, 14:28
Ben Duke 250 kullancısıyım, ilk motorum titreşimi diğer motorlara göre kıyaslamam imkansız olur, 250'de titreşim var yok değil ama 120 km hızlardan sonra bariz hissediliyor alt devirlerde vs herhangi bir problem yok, iyi ki almışım çok zevkli :D
karakuzum
08 Temmuz 2016, 15:01
Yüksek ihtimalle bu motoru alacağım 2016 modelini bekliyorum.şehir içi kullanacağım için uygun olacağını düşünüyorum yapacağım en uzun yol izmir istanbul tarafı olur yani 300-400 km oda yılda 1 kere olur. Zaten motoru 0 alırsam 2 yıl sonra satacağım. Ktm farklı çok farklı kaliteli..
mccxcix
08 Temmuz 2016, 15:07
Yüksek ihtimalle bu motoru alacağım 2016 modelini bekliyorum.şehir içi kullanacağım için uygun olacağını düşünüyorum yapacağım en uzun yol izmir istanbul tarafı olur yani 300-400 km oda yılda 1 kere olur. Zaten motoru 0 alırsam 2 yıl sonra satacağım. Ktm farklı çok farklı kaliteli..
Ben de başlangıç için düşünüyordum, ancak fazla geleceğini söyledikleri için almadım, ancak aldığım eğitim ve kendi sürüşümü farkettiğim için keşke direkt 390'la başlasaymışım diyorum neyse nasip böyleymiş şimdiden hayırlısı olsun, bu arada uzun yolda da her 200 km vs. dinlenirseniz bir sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum, ayrıca spormoto'nun ınstagram sayfasında bir bayan arkadaş Duke 200 ile avrupa turuna çıktı artık gerisini siz düşünün :)
Shamy
08 Temmuz 2016, 15:57
Motosikleti 20-30 dk kullanıp titreşim çok fena demek "genel konuşuyorum" boş konuşmaktır.Kısa bir tur atıp titreşim olduğunu anlayacaklar ancak 2-4 silindirli titremeyen makineleri kullananlar olabilir.Bunun dışında 20 dakikada uyuştum belim ağrıdı taş düşürdüm diyenler olayı ekzajere edenlerdir.Ben 250 duke kullanıcısıyım.Titreşim yok demiyorum ancak rahatsiz etmeye başlaması 100-120km kullandıktan sonra oluyor.Şehir içi kullanım için duke ve rc serileri bence en iyi tercihlerden.Bu marka Serilik (özellikle 80-120km arası gerçekten seri),kıvraklık, fren kalitesi (bu sınıfın en iyisi), süspansiyon kalitesi (kanımca bu sınıfın en iyisi kendi markası olan WP markalı süspansiyon kullanıyor ktm)konusunda iddialı olabilir.Bakarsanız araştırırsanız en konforlu benim diye bir iddiası hiç bir ürününde yok. Ben viraj severim, arada apaçilik yaparım, gazı açınca gitsin diyen adam alabilir bu duke ve rc serisini ama ben kabı kacağı yengeni arkaya yüklerim, günde 600-700 km yol yapıcam , telefonu bile titreşime almam derseniz almayın abicim yaramaz size...
Yillardir 4 silindirli makina kullanicisiyim tecrubem yuksek, titresim konusu en hassas oldugum konudur. 2008 yilinda 690smc mi tek bir istanbul seyahatinden sonra sattim. Ayni sekilde 1000rr imin yanina sehir icinde kullanmak icin aldigim 2015 cbr 650f imide titresim yuzunden sattim. İlgili konuda mesajlarim duruyor. 4 silindirde olsa benim gibi bircok marka ve model sahibi olmus, tecrubeli bir kullaniciyi rahatsiz ediyor.
Biz 4 silindir touring makinayi titriyor diye satiyoruz,millet hala 390 az titriyor beni rahatsiz etmiyor, artcimla uzun yola gidiyorum diyorlar,nasil bir tecrubeniz, nasil bir motosiklet anlayisiniz var ise artik, yada totonuz tiresime bagisiklikmi kazandi nedir, soylediginiz seyin akla mantiga sigar hicbir tarafi yok.
Ben cidden konusuyorum 390 gibi 690 gibi motorlar ile birakin uzun yolu, alt mahalle bakkalina bile gitmem,rolantide calismasindan dahi muthis rahatsizlik duyuyorum. Bu motorlar eyvallah kaliteli ve cok keyifli surmesi katiliyorum fakat, sadece hobi amacli, pisste, arazide gazlamak icin kullanilirsa,baska turlu o motoru calistirip piste gitmek icin bile kullanmam, atarim panelvanimin arkasina oyle gotururum piste.
O paralara ne makinalar alinir, gidip tek silindirli, makinaya, hobi motoru harici , gundelik motor olarak o paralari baglamak, kesinlikle mantikli degil bana gore.
Metehan07-70
08 Temmuz 2016, 16:08
Yillardir 4 silindirli makina kullanicisiyim tecrubem yuksek, titresim konusu en hassas oldugum konudur. 2008 yilinda 690smc mi tek bir istanbul seyahatinden sonra sattim. Ayni sekilde 1000rr imin yanina sehir icinde kullanmak icin aldigim 2015 cbr 650f imide titresim yuzunden sattim. İlgili konuda mesajlarim duruyor. 4 silindirde olsa benim gibi bircok marka ve model sahibi olmus, tecrubeli bir kullaniciyi rahatsiz ediyor.
Biz 4 silindir touring makinayi titriyor diye satiyoruz,millet hala 390 az titriyor beni rahatsiz etmiyor, artcimla uzun yola gidiyorum diyorlar,nasil bir tecrubeniz, nasil bir motosiklet anlayisiniz var ise artik, yada totonuz tiresime bagisiklikmi kazandi nedir, soylediginiz seyin akla mantiga sigar hicbir tarafi yok.
Ben cidden konusuyorum 390 gibi 690 gibi motorlar ile birakin uzun yolu, alt mahalle bakkalina bile gitmem,rolantide calismasindan dahi muthis rahatsizlik duyuyorum. Bu motorlar eyvallah kaliteli ve cok keyifli surmesi katiliyorum fakat, sadece hobi amacli, pisste, arazide gazlamak icin kullanilirsa,baska turlu o motoru calistirip piste gitmek icin bile kullanmam, atarim panelvanimin arkasina oyle gotururum piste.
O paralara ne makinalar alinir, gidip tek silindirli, makinaya, hobi motoru harici , gundelik motor olarak o paralari baglamak, kesinlikle mantikli degil bana gore.
hocam noktayı koymuşsunuz. hep daha düşük modellerle kıyaslama yapılıyor,yani şöyle mesela, pulsar ile rc390 karşılaştırsan rc nin daha konforlu gelmesi çok normal. ama tut bir de örneğin rc ile xj yi veya ne bileyim versys i karşılaştır o zaman anlaşılır titreşimin ne boyutta olduğu.
mccxcix
08 Temmuz 2016, 16:15
xj ve versys hatta vstorm ile Duke'ü karşılaştırmakta oldukça ilginç...
wolrath
08 Temmuz 2016, 16:17
yalniz titresimden rahatsiz oluyorsaniz, mt03 hele ki mt01 in yanina dahi yaklasmayin :) topcase dusuren mt03 biliyorum...
burak burk
08 Temmuz 2016, 16:34
Kolayı var volta 3000 wat alın 0 titreşim hatta açık unutursunuz.olmadı üstüne 30 bin koy zero ds 12 al :)
mrt20
08 Temmuz 2016, 16:45
Burada karşılaşacağın üç kelime, abs,kaydırmalı debriyaj, rosso 2.
hadi abs ve lastik tamam da, bu sınıfta bir motorda kaydırmalı debriyaja (piste çıkmıyorsan) ihtiyaç duyanlar, motosiklet eğitim ve tecrübelerini bir daha gözden geçirmeli. ben bu yaşa geldim 20 ye yakın çeşit motosiklet kullandım, hiç kaydırmalı debriyaj a ihtiyaç duymadım, olsaydı iyi olurdu dediğim bir durumla karşılaşmadım.
Ana ben gibi düşünen birisi daha. Sonuçta evet öenmli bir özellik belkide profosyenel yarışçı değiliz hiçbirimiz. Kaydırmalı debriyajdan dolayı gidipte bir motor tercih sebebi olmaz benim için. Ama absye lafım yok. Olmazsa olmaz :)
Metehan07-70
08 Temmuz 2016, 16:46
xj ve versys hatta vstorm ile Duke'ü karşılaştırmakta oldukça ilginç...
hocam burada bg,yakıt,top speed fiyat karşılaştırmadık, titreşimden bahsediyoruz.
karakuzum
08 Temmuz 2016, 17:36
Ben de başlangıç için düşünüyordum, ancak fazla geleceğini söyledikleri için almadım, ancak aldığım eğitim ve kendi sürüşümü farkettiğim için keşke direkt 390'la başlasaymışım diyorum neyse nasip böyleymiş şimdiden hayırlısı olsun, bu arada uzun yolda da her 200 km vs. dinlenirseniz bir sıkıntı olacağını hiç sanmıyorum, ayrıca spormoto'nun ınstagram sayfasında bir bayan arkadaş Duke 200 ile avrupa turuna çıktı artık gerisini siz düşünün :)
Ben 2. Motor olarak düşünüyorum çok beğeniyorum ktm nin sağlamlığını ilk motorum pulsar 200 ns 2. Olarak ktm rc390 iyi olur diye düşündüm.kesinliklr ilk motor olamaz ağırlık ve beygir oranı en iyi motor yeni a2 ehliyet koşullarında
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------
xj ve versys hatta vstorm ile Duke'ü karşılaştırmakta oldukça ilginç...
Konu titreşim abi her motorun sayısal değerlerinin farkındayım sadece hissiyat rahatlık açısından sordum titreşimi..
hattoi
09 Temmuz 2016, 00:00
Akıllı telefon'a ne gerek var?
Sonuçta bilgisayarım var
Su soğutmaya ne gerek var?
Sonuçta motosiklet sürekli seyir halinde.
Absye ne gerek var?
Fren yapmayı bildikten sonraaaaa...
Kaydırmalı debriyaja ne gerek var?
Motosiklet kullanmayı biliyorsan zaten ihtiyacın olmaz...
:santa:
hasmet
10 Temmuz 2016, 01:20
KTM'in neresi Honda'dan sağlam ki?
Levent
10 Temmuz 2016, 02:03
Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin :)
Rc 200,250 ve 390 kullandim, uzun boylu degil tabi;) zira uzun kullanmak istemedim.
tamerozkul
10 Temmuz 2016, 02:59
benim motorun titreşimide rodajdan sonra ucuverdi gitti şimdi geri geldi ama😊
hasmet
11 Temmuz 2016, 08:58
Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin :)
Rc 200,250 ve 390 kullandim, uzun boylu degil tabi;) zira uzun kullanmak istemedim.
Tek silindirle modeller öyle olabilir ama markayı tümden genellemek doğru değil. İki silindirli modeller titreşim açısından çok da sorunlu değil. Hatta birçok 4 silindirli motorun (BMW S1000XR, Honda CB1000R) daha yüksek devirde (5bin - 6bin) gidonda yaptığı yüksek frekanslı titreşim daha rahatsız edici bence.
Levent
11 Temmuz 2016, 09:55
Tek silindirle modeller öyle olabilir ama markayı tümden genellemek doğru değil. İki silindirli modeller titreşim açısından çok da sorunlu değil. Hatta birçok 4 silindirli motorun (BMW S1000XR, Honda CB1000R) daha yüksek devirde (5bin - 6bin) gidonda yaptığı yüksek frekanslı titreşim daha rahatsız edici bence.
KTM disinda da tek silindirli motosikletleri kullandık, ama hiç birisi bu denli titreşim ile anılmıyor sanırım? Yanlış biliyorsam düzeltin. Diğer taraftan motosiklet 2 silindir, veya 4 silindir olduğu zaman titresim " 0 " diye bir durum da yok tabiki..
hasmet
11 Temmuz 2016, 14:07
KTM disinda da tek silindirli motosikletleri kullandık, ama hiç birisi bu denli titreşim ile anılmıyor sanırım? Yanlış biliyorsam düzeltin. Diğer taraftan motosiklet 2 silindir, veya 4 silindir olduğu zaman titresim " 0 " diye bir durum da yok tabiki..
Tek silindirli modeller diğer markalara göre daha az titreşimli, ya da iki silindirli modellerde titreşim yok demedim hiç. Sadece "Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin" şeklinde marka bazındaki genellemenizin yanlış olduğunu yazdım. Çünkü V2 modellerde titreşim sorun olmaktan çıkıyor. Arada büyük fark var.
Levent
11 Temmuz 2016, 14:20
Tek silindirli modeller diğer markalara göre daha az titreşimli, ya da iki silindirli modellerde titreşim yok demedim hiç. Sadece "Tercih edecegim son marka. Tabi kilolular tercih edebilir, o kadar titresimden sonra vucut yag yakimi artacagi icin" şeklinde marka bazındaki genellemenizin yanlış olduğunu yazdım. Çünkü V2 modellerde titreşim sorun olmaktan çıkıyor. Arada büyük fark var.
Konu 390, o bağlamda.
Yoksa benimm ktm'e sempati duymamam benden başkasını bağlamaz tabiki. Siz veya diğer sevenler gidip tercih edeceklerdir, ben kullanıcısı da değilim, yaptığım yorum 3-5 test ettiğim motosikletten edindiğim izlenimden ileri gelmez,
Sevmedim, sevemedim.. 1 tane gözüme hoş gelen motosikleti var, o da hoplamalı zıplamalı super motosu..
hasmet
12 Temmuz 2016, 07:37
Konu 390, o bağlamda.
Yoksa benimm ktm'e sempati duymamam benden başkasını bağlamaz tabiki. Siz veya diğer sevenler gidip tercih edeceklerdir, ben kullanıcısı da değilim, yaptığım yorum 3-5 test ettiğim motosikletten edindiğim izlenimden ileri gelmez,
Sevmedim, sevemedim.. 1 tane gözüme hoş gelen motosikleti var, o da hoplamalı zıplamalı super motosu..
Açıkçası tipini ben de çok seviyor değilim. Hele hele 390 motorsikletten çok oyuncağa benziyor nerdeyse.
Marka takıntım da yoktur çok. "Hondaci", "KTMci", "BMWci" değilim. İyi motorsiklet vardır, kötü motorsiklet vardır. Model bazında değerlendirmek lazım. Hiç bir marka tümden kötü olamaz. Her ürünü kötü olan marka tutunamaz zaten.
Velhasıl motorsiklet olarak V2 KTM'lerin çoğu gerçekten iyi motorsikletler. Kendi malını övmüş duruma düştüğümün farkındayım, ama KTM'i eleştirdiğim çok paylaşımım da olmuştur, bu başlıkta da olduğu gibi:
KTM'in neresi Honda'dan sağlam ki?
solmyr
12 Temmuz 2016, 08:21
ayak peglerinde fazla titreşim var. pulsar titreşimi seni rahatsız etmediyse, geriye kalan titreşimler pulsar ile aynı. pegler için sünger, lastik vs. ile bir miktar azaltılabilir belki titreşim. ama o pegler uzun yolda uyuşturur, gerisi ideal.
karakuzum
12 Temmuz 2016, 17:25
Ninja 300 den ne gibi artıları var rc nin.. bence ivmelenmesi torku daha iyi rc390 nın.. ama ninja daha rahat tartışmasız.fakat ninjanın da ss bir tarzı yok oturunca .. sadece resimlerde racing
karakuzum
31 Ağustos 2016, 23:33
Rc390 test ettim bugün titreşim çok abi ve 90 kiloyum çok küçük kaldı altımda ninja 300 almayı düşünüyorum sırada onu kullanmak var. Rc 390 almamaya karar verdim
furkanguvenc
31 Ağustos 2016, 23:45
çokça kez binmiş birisi olarak onun kadar titrediğini net bir şekilde söyleyebilirim size.
karakuzum
01 Eylül 2016, 00:34
çokça kez binmiş birisi olarak onun kadar titrediğini net bir şekilde söyleyebilirim size.
Ninja 300 mü rc390 kadar titriyor? Çift silindir makina nasıl olur rc390 kadar titrer
Shamy
01 Eylül 2016, 00:53
Başlangıç ya da ara geçiş için, tecrübesizlerin kısa süreli keyif ile binebilecekleri motorlardır ktm tek silindir serisi 200-390.
hem motorcu yenidir titreşimi anlamaz, daha titremezine sahip olmadığı için, hem zaten geçiş yada başlangıç motorudu, çok uzun süreler binilip çok yol yapılaz rahatsız edecek kadar uzun yol, hem de marka olarak kaliteli bir markadır. motorlarına binilebilir.
Gel gelelim ben alırım, 0km 390 yıllarca kullanırım, yada 690 tarzı motorları alırım, ve yahut abartır 1200 serisi falan alırım derseniz, hata yaparsınız. Konforsuz eziyetli, maliyetli, çok yakan, tabiri caiz ise az kaçan motosikletleriniz olmuş olur. Hiç bir zaman bir 4 silindirin keyfinide alamaz ve motorculugu yasayamazsınız. Motosiklet demek 4 silindir demektir, yağ gibi akacak, sesi gidişi, konforu keyif verecek, hızı ve gücü tatmin edecek.
Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.
PcK0PaT
01 Eylül 2016, 01:24
Başlangıç ya da ara geçiş için, tecrübesizlerin kısa süreli keyif ile binebilecekleri motorlardır ktm tek silindir serisi 200-390.
hem motorcu yenidir titreşimi anlamaz, daha titremezine sahip olmadığı için, hem zaten geçiş yada başlangıç motorudu, çok uzun süreler binilip çok yol yapılaz rahatsız edecek kadar uzun yol, hem de marka olarak kaliteli bir markadır. motorlarına binilebilir.
Gel gelelim ben alırım, 0km 390 yıllarca kullanırım, yada 690 tarzı motorları alırım, ve yahut abartır 1200 serisi falan alırım derseniz, hata yaparsınız. Konforsuz eziyetli, maliyetli, çok yakan, tabiri caiz ise az kaçan motosikletleriniz olmuş olur. Hiç bir zaman bir 4 silindirin keyfinide alamaz ve motorculugu yasayamazsınız. Motosiklet demek 4 silindir demektir, yağ gibi akacak, sesi gidişi, konforu keyif verecek, hızı ve gücü tatmin edecek.
Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.
usta sen yanlış konuya yorum yaptın heralde. Çok yakan az kaçan derken KTM motorlarını kastetmedin sanırın. Şayet KTMlerin az yakıp çok kaçtığını ve her devirde çok yüksek torklu bir motor olduğunu ve bu yüzden titreşimli bir alet olduklarını motordan azıcık anlayan bacak kadar çocuk bile bilir. Bu aletlere titreşiminden dolayı çamur atın doğrudur yerinde olur. Ancak yakıt ve performans konusunda çamur atmaya çalışmayın yapmayın ayıpdır gülerler adama.
Shamy
01 Eylül 2016, 02:00
200-390 serisinden bahsetmiyorum, 690 ve 1200 serisinden bahsediyorum,bu seri lerki daha once 690 sahibiydim, selefi 4 silindirlilere gore yakit/performans oraninda karsilastirilamazlar bile, bana iki gunluk motorcu bilgisiyle gelmeyin, buradaki cogu kisi ilkokula giderken ben 4 silindir makinaya biniyordum.
Ayrica gidis demek tork, cekis demek degildir. Tork bir motosiklette en onemsiz seydir, beygir gucu onemlidir, hizli gitmek istiyorsaniz oncelikle beygir gucunuzu arttirmalisiniz. Motosiklet traktor degildir tork lazim olsun, hizlica devirlenir uygun devre gelince vites yukseltirsiniz, tembellik yapmazsiniz 3 cu viteste 30 km suratle devam edeyim diye. Zaten kural olarakta daha fazla hacimli bile olsaniz,sira 4 silindirin gucune 2-3 silindir motorlar ile erisemezsiniz.
Hacme gore verimlilik bir 390 serisinde, yzf 25 yada ninja 300 e gore dusuktur, onlar gibi yurumez tek silindirin dezevantaji nedeni ile, devir cekmez, traktor gibi guc birden paldir kuldur cekis ile gelir, ama birden kesilir, dusuk devirde kaldigi icin, sonrasi yoktur. Siz cekis gucunu, guc olarak algiliyorsunuz.
Ninja 300 ile drag yada top speed denemesinde , geride kalir mesela 390 bunun gibi..
karakuzum
01 Eylül 2016, 17:25
Çok güzel konuşmuşsunuz alıp 10 bin kullanıp 600 lüğe geçiş yapacağım zaten doğru diyorsunuz fark etmez ne alacağım ha ninja 300 ha rc390 2. El hangisini uygun bulursam onu alıp 10-15 bin sonra satacağım..
computeus
01 Eylül 2016, 17:40
...
Bilindik, denenmiş kaliteli bir 4 silindir motorun keyfini, hiç bir motosiklet çeşidinde yaşayamazsınız. Motorculuk enide sonunda 4 silindire geçiş ile olur, yıllar sonra inat edip sonunda geçer, sonra tüh yıllarımı motosiklet kullanıyor sanarak geçirmişim deyip pişmanlık yaşarsınız.
:sunny:
Ve cruiser sürücüleri intihar eder.
10 Km kadar kullanma şansı buldum indikten sonra çişimi tutamadım yani biraz sıkıntı.
hasmet
27 Ocak 2017, 04:52
Zaten kural olarakta daha fazla hacimli bile olsaniz,sira 4 silindirin gucune 2-3 silindir motorlar ile erisemezsiniz.
Ducati ve KTM'i hariç tutuyoruz o zaman? :)
Bu arada on küsur sene aldığım ikinci motosikletim 4 silindir 900cc idi, bir sonraki 1000cc 4 silindir. Şimdi V2 kullanıyorum ve daha memnunum.
Resmen motosiklet kullandığımı hissediyorum. Güç için devirde yapmama gerek kalmıyor. Sanki turbo gibi güç var alt devirlerde. V2 sesi de cabası...
Hem de daha rahat. Çünkü motor ince. Kenarlardan taşmıyor, 1300cc olmasına rağmen yazın sıcağında bile rahatsız etmiyor yaydığı ısı.
DUKEABS
28 Mayıs 2017, 12:50
Belki geç oldu ama KONUMUZ RC 390 bize ne 690 1290 lar dan.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO