volkanmet86
24 Haziran 2006, 17:06
Bildiğiniz gibi bu modellerin yapımına 2004 sonu itibarıyla son verildi bende geçen sene daha önce sahip olduğum 93 model 251 lik mz imi satıp motor almaya kararverdim ve kanuninin sitesinde bu motoru gördüm ona adeta aşık oldum:salut: fakat bu motor piyasada tek tük vardı ve sıfırını bulmak zordu.bayi bana ısrarla tiger satmaya çalışıyordu fakat seyhan da seyhan diye tuttudum:mrgreen: sağolsunlar 1 hafta içinde ban seyhanı teslim ettiler.1-2 ay sonrada a2 ehliyetimi aldım.o günden bu güne çok memnunum.ufak tefek problemler dışında problem yaşamadım.teslim aldığımda karbüratör sorunu ve buji yakma sorunu vardı.motor düzgün çalışmıyordu.beyşehirdeki servis olayı çözemedi bende bindim konya ya gittim.ordaki servis sağolsun olayı çözdü.motorum şu anda 4600 km de.ben pek motoru yormam 90-100 arası giderim. uzun yolda ortalama 120-130 ykr yakıyor ki çok değildir herhelde bazı arkadaşlar 180-200 yaktığını söylediler hayret ettim:queen:.motorla ilgili en büyük eleştiri ise çok fazla titrediği.bence bu motoru nasıl kullandığına bağlı motorun sınırlarını bilirsen yani 100-120 km hızla gidersen bu problem olmuyor.aslında artan vibrasyonun kullanıcıyı etkilediği pek söylenemez daha çok arkadaki yolcunuzu rahatsız ediyor.bana göre motorun olmazsa olmazı ön camı.daha doğrusu jinlun un ön camı çünkü bu camı takınca direkt olarak göğsünüze gelen rüzgar başınızın üstünden akıp gidiyor.böylelikle ham hızınız artıyor hemde daha az yakıt ullanıyorsunuz.:cat: sözü edilen bir diğer problem ise ön disk takımının dağılması.bu bana olmadı inşallah da olmaz.şu anda çok iyi.motorun bir kaçta eksilerini söyleyim.1.si boşa cıkma.ben bunun çaresini budum.motor duruyorken gaz verin ve boşa atın o zaman çok kolay geçiyor.2.si lambalar.adamlar malzeme den kaçırmak için farların içini plastik yapmışlar.zamanla içerdeki ısı plastiğe zarar verip erimesinre yol açıyor. öyle oluncada far içeri düşüyor:farao: buna daha bi çare bulamadım ama bulmak üzereyim.bana göre 3.problem ise arka sinyaller.arka sinyalleri plakanında taklı olduğu çamurluğa takmışlar.öyle olunca yoldaki çukurlara girince çok sallanıyorlar ve gevşiyorlar.motorun son süratine gelince 130 veya 120 olabilir.ben çoğu kez bu süratlerin üstüe çıktım ama ibre bana pek sağlam gelmedi.yani 160 ibrenin 160 hızını gördüm ama bana ibrede problem var gibi geldi.:pr: benim motorla izlenimlerim bu kadar saygılarımlar
http://img135.imageshack.us/img135/4229/goruntu3263xk.jpghttp://img83.imageshack.us/img83/7629/goruntu3276xm.jpghttp://img154.imageshack.us/img154/470/goruntu3287zf.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/4615/goruntu3230ug.jpg
http://img135.imageshack.us/img135/4229/goruntu3263xk.jpghttp://img83.imageshack.us/img83/7629/goruntu3276xm.jpghttp://img154.imageshack.us/img154/470/goruntu3287zf.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/4615/goruntu3230ug.jpg