PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : klx 250 s yeni kullanıcı



çiko-0
03 Haziran 2016, 15:59
iyi forumlar motosiklet ailesi ayın 10 unda klx 250 geliyor. daha çok arazi de kullanmayı düşünüyorum. daha önce arazi deneyimim olmadı yeni başlıcam amortisörlerde oynama yapmam gerekıyor mu ? veya başka konularda tavsiyeniz var mı ?

Carbondioxid
03 Haziran 2016, 16:09
Dereyi görmesekte , şimdiden kazasız belasız , güle güle kullanın.

Full ekipman , sırtlık/body armor, dizlik dirseklik , arazi/cros işi şakaya gelmez , ne var ne yok lahana gibi donanmak gerek yoksa...


Gerisi için : http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/86979-kawasaki-klx-250-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html?prefixid=06_Kawasaki_Motosiklet&daysprune=-1

çiko-0
03 Haziran 2016, 16:17
saol gelince fotoraf atıcam. parada kalmadı onnarı alıcak verdiğin linkte çok sayfa var hocam ya :) neyse bakayım

BatuhanK
03 Haziran 2016, 16:47
Arazi için en mantıklı seçim. Bir önceki motosikletim klx 250 idi amortisörde herhangi bir oynama yapmaya gerek yok. Ancak lx250 de önde ve arkada amortisör ayarları mevcut, hangi ayarın sürüşte neye neden oldugunu hem gözlemleyip hem okuyarak sürüşe ve araziye en uygun ayarlarda kullanabilirsiniz. Onun dışında 1 ve 2. vites harici 7 bin devirden snra motosiklet gücünü kısmaya başlar. Hızlanması size yetersiz gelirse debriyaj müşürü iptal edilerek bu kısıtlama ortadan kaldırılabiliyor.
Ve son olarak kronik egzantrik gergisi problemi vardır klx te. Otomatik olarak gerilmesi gereken zincir gerilmez ve 10 bin km civarlarında ses gelmeye başlar. Çözümü 15-20 dakika harcayarak gergiyi elle bir tık germektir. Hayırlı ugurlu olsun :)

çiko-0
03 Haziran 2016, 18:11
Arazi için en mantıklı seçim. Bir önceki motosikletim klx 250 idi amortisörde herhangi bir oynama yapmaya gerek yok. Ancak lx250 de önde ve arkada amortisör ayarları mevcut, hangi ayarın sürüşte neye neden oldugunu hem gözlemleyip hem okuyarak sürüşe ve araziye en uygun ayarlarda kullanabilirsiniz. Onun dışında 1 ve 2. vites harici 7 bin devirden snra motosiklet gücünü kısmaya başlar. Hızlanması size yetersiz gelirse debriyaj müşürü iptal edilerek bu kısıtlama ortadan kaldırılabiliyor.
Ve son olarak kronik egzantrik gergisi problemi vardır klx te. Otomatik olarak gerilmesi gereken zincir gerilmez ve 10 bin km civarlarında ses gelmeye başlar. Çözümü 15-20 dakika harcayarak gergiyi elle bir tık germektir. Hayırlı ugurlu olsun :)

TEŞEKKÜRLER

Selçuk Keleş
09 Haziran 2016, 01:29
iyi forumlar motosiklet ailesi ayın 10 unda klx 250 geliyor. daha çok arazi de kullanmayı düşünüyorum. daha önce arazi deneyimim olmadı yeni başlıcam amortisörlerde oynama yapmam gerekıyor mu ? veya başka konularda tavsiyeniz var mı ?
Lastikler ... Daha çok nerde kullanıcaksın, arazi olarak? Üzerindekiler arazide iyi değil.

KrosKafası
16 Ağustos 2016, 23:22
Selamün aleyküm bende enduro kros tarzı motorla baslamak istiyorum ekipman ve motorun şekline hayranim vede işlevlerine klx 250 ile baslamak uygunmudur hoc motor tecrubem yok genel olarak asfaltta kullanıcam şehir içi gezicem arada bir arazide vın vın yaparım şimdiden teşekkürler cevaplarınız için