PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218

mertsky
14 Ocak 2006, 20:58
Teknik Özellikler:
Motor Sıvı soğutmalı 4-zamanlı 16 sübaplı DOHC sıralı 4 silindirli
Motor hacmi (cc) 599
Silindir çapı& strok (mm) 67 x 42.5
Sıkıştırma oranı 12 : 1
Yakıt sistemi PGM-FI elektronik yakıt ateşleme sistemi
Max güç (hp @ dev/dak) 109 hp / 12.500 dev/dak
Max tork (Nm @ dev/dak) 63 Nm / 10000 dev/dak
Ateşleme Elektronik avanslı bilgisayar kontrollü dijital transistörlü
Çalıştırma Elektrikli
Şanzıman 6 vites
Güç Aktarımı O-Ringli zincirli
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2065 x 685 x 1135
Tekerlekler arası mesafe (mm) 1390
Sele yüksekliği (mm) 805
Yerden açıklık (mm) 135
Yakıt kapasitesi (litre) 18 (3,5lt rezerv dahil)
Tekerlekler
Ön/Arka 3 kollu alüminyum döküm
Lastikler Ön 120 / 70 ZR17 M/C (58W)
Arka 180 / 55 ZR17 M/C (73W)
Süspansiyon Ön 43 mm´lik tamamen ayarlanabilir kartuşlu tip teleskobik çatal, 120mm esneme aralıklı
Arka Gaz şarjlı amortisörlü, ayarlanabilir yay ön yükleme ve açılma sönümlemeli pro link , 120 mm esneme aralıklı
Frenler Ön Karşılıklı 4 piston kaliperli 296x4,5mm´lik çift hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Arka Tek piston kaliperli 220x5mm´lik hidrolik disk, cüruflu metal balatalı
Ağırlık 171 kg
Renk seçenekleri Gri, Siyah, Kırmızı

Owner's/User/Service Manual:
http://www.gofastvideo.com/video/474/Honda-CBR-600-F2-1991-1994
http://www.gofastvideo.com/video/377/Honda-CBR-600-F2-Shop-Manual
http://www.gofastvideo.com/video/376/Honda-CBR-600-F3-Shop-Manual
http://www.gofastvideo.com/video/500/Honda-CBR-600FS-Service-Manual



Kullanım Kılavuzları
Honda Cbr 600F

2004 (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/30/46/cbr600f04omtr.pdf)

2011 (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/30/47/cbr600f11omtr.pdf)

2012 (http://honda.com.tr/App_Assets/Kilavuzlar/30/48/cbr600f12omtr.pdf)

only_rider
15 Mart 2006, 00:40
Merhabalar,
600F almayı düşünüyorum. Bu motor hakkındaki bilgilerim honda sitesindeki teknik bilgilerle sınırlı. Kullanan varsa bilgi verebilirseniz sevinirim. Teşekkürler.

Prometheus
15 Mart 2006, 00:45
Düzenledim :)

vedat kaya
15 Mart 2006, 00:48
ben 2005 den beri kullaniyorum ve daha once hic motor tecrubem olmadigi halde ehliyet kursundan aldigim egitimle cok rahat kullandigim bir makina..ve yeni ogreniyorsan kesinlikle kesinlikle bu makina derim..uzun yol yapmadan once ara sokaklarda dolas iyice alis sonra kilometreleri arttir ilk etapta cok sik mola ver..gucu hissedince baska motora bakmazsin bile..hayirli olsun:)

Prometheus
15 Mart 2006, 00:59
ben 2005 den beri kullaniyorum ve daha once hic motor tecrubem olmadigi halde ehliyet kursundan aldigim egitimle cok rahat kullandigim bir makina..

Abi süper valla sen bi bilet al bence bu zamana kadar yaşıyorsan :cherry:

istanbul
15 Mart 2006, 01:21
Abi süper valla sen bi bilet al bence bu zamana kadar yaşıyorsan :cherry:
+1

başlangıç motoru 600F mi?:silent:
kardeşim 125'i 150'yi geçtim, bari git 250 cc'lik bişey al; 600 cc ile başlanır mı yaw?motorun gücünü mü kontrol edeceksin, ağırlığını mı kontrol edeceksin...
bakma sen valentino'nun ufak tefek olduğuna, yılların tecrübesi var onda. büyük hacimli motordan başlanılmaz sevdiklerimizin hatırı için...
hadi yeni başlayacak olanı geçtim, başlangıç motoru diye 600F tavsiye eden arkadaşa hayretler ediyorum... :farao:

HAYALBUYSA
15 Mart 2006, 17:05
Başlangıç motoru hakkında bu forumda sayfalarca topicler açıldı.Bazı arkadaşlar şiddetle küçük cc li motorları önerirken, bazıları ise kendine güvendikten sonra istediğin ve vücuduna uygun bir motor ile başlanabileceğini savundu.

benim şahsi kanaatim kişinin öncelikle kabiliyetini bilmesi.Yani motorsiklet kullanma becerisine haiz olması.Şimdi bazı arkadaşlar emeklenmeden yürüyemezsiniz diye örnekler veriyor.Ancak emeklemek ve yürümek herkes için olan bi şey yani eninde sonunda herkes yürüyor.mecburi olan bir durum bu.

Ancak motorsiklet kullanmak herkesin yapabileceği bi şey değil.Yani kimsenin bir mecburiyeti yok.Alacağın motor büyük olsun küçük olsun sen kendi egolarını tatmin edemezsen 50 cc lik honda scoter bile senin altında bir ölüm makinası haline gelir.Sen kendini bilir ve ona göre davranış ve sürüş özellikleri gösterirsen CBR 600 F senin için bir problem olmaz. Ancak önemli olan motor sürmeye , temel denge becerilerine biraz kabiliyetli olman.

Otomobil kullanmak biraz daha farklı ne de olsa aracın kaportası var. ancak motorda kaporta bizleriz.!!!! Nasıl ki otomobil kullanmaya illa herkes tospağa ile başlamadıysa Motorsiklet kullanmaya da küçük hacimli bir motorla başlanır diye kesin bir yargı yoktur.Sen kendini bildikten sonra gerisi kolay.kendini tartamayan, kişiliği oluşmamış insanlara bisiklet veya tornet bile bile versen gider bi yerlerden uçar kafayı gözü kırar.

Eninde sonunda bu motor at değil. yani senin isteğin dışında kendi kafasına göre bi şey yapamaz.huysuzlanıp seni üzerinden atmaz.Sen yanlış bir komut verirsen tepkisini gösterir.

Eğer ki denge problemi yaşıyorsan. senin için bir activa veya today bile tehlikelidir.



kazasız belasız sürüşler dileğiyle.....

vedat kaya
15 Mart 2006, 19:29
ustat kafanı karıştırmak istemem ama düz bir çizgide yürüyebiliyorsan...sen olmadan ayakta bile duramayan bir makınadan korkulmaz...150 cc..250 cc başlangıç motorudur ama inan alışınca sıkıcı olduğunu soyler çevremdekiler o nedenle ben 10 derslik bir kurs aldım ehliyeti cebime koydum kuru havalarda kullandım..hava atmayı düşünmedim..4325 km yaptım bir kere düştüm oda yanımdan gecen bayan sürücüye bakarken...sen bilin:)

ilnapoli
15 Mart 2006, 19:36
arkadaşlar hatırladığım kadarıyla 600f almak isteyen only_rider arkadaşımız yılların kullanıcısı ama bir süre ara vermiş sanırım. yani ben öyle hatırlıyorum. Neyse konuyu yine saptırıp başlangıç cc'si muhabbetine taşımadan, 600f hakkında görüş bildirsek daha yararlı bir topic olur.. benim 600f hakkında bir bilgim yok o yüzden anca böyle ıvır zıvır şeyler yazıyorum..

Prometheus
15 Mart 2006, 19:38
Karıştırıyorsun. İkisi aynı kişi değil :) Avatarında scooter olan başka birisi o, unuttum nick'ini şimdi :mrgreen: Bu arkadaş basbayağı benim gibi çömez :cherry: :P

Bu arada unutmayın motosikleti düşürmemek demek iyi kullanmak anlamına gelmez :cat:

ilnapoli
15 Mart 2006, 19:44
tabi karıştırıyor da olabilirim:) aslında buna en iyi cevabı only_rider verecektir.

neyse bildiğim kadarıyla 600rr veya R6 kadar yormuyormuş, uzun yolda daha rahat kullanılıyormuş, dengeli bir motosikletmiş. bazıları racing değil de sport touring olduğunu söyler hatta honda'nın f modellerinin hepsinin öyle olduğunu söyleyenler de var.. 600f'i güçlü, hızlı bir keyif motosikleti olarak nitelendirebiliriz..

Prometheus
15 Mart 2006, 19:46
Yalanmış o (ki üstüne oturdum hiç de rahata benzemiyor, ben benim CBR 125'te bile yoruluyorum uzun km'ler sonra). Basbayağı da yoruyormuş sadece gücü biraz daha az olan bir SS'miş işte. Gidon yüksek biraz o kadar.

ilnapoli
15 Mart 2006, 19:53
rahat derken tabi ki 600rr, R6, zx-6r, gsx-r600 gibi modellerle karşılaştırdıklarını düşünüyorum. yoksa bir enduro'dan ya da commuter'dan veya cbr125'ten rahat olmayacağı kesin..

ss olduğu fikrine ben de katılıyorum ama böyle söylentiler var işte..

Prometheus
15 Mart 2006, 19:57
Benim CBR 125 ile 100km'den sonra sağ ayak bileğim ve kollarım yorulmaya başlıyor vallahi :)

ilnapoli
15 Mart 2006, 20:07
tahminimce belli bir süreden sonra motosiklet kullanırken sürekli kullandığın fakat daha önceden çok daha az kullandığın kasların gelişecek ve motor daha az yormaya başlayacaktır. örneğin ayak bilekleri ve kollar gibi.. belli bir tecrübeden sonra daha uzun km'ler yorulmadan kullanılabileceğini düşünüyorum. ben de araba kullanmaya ilk başladığımda sol ayak bileğim belli bir zaman sonra ağrımaya başlıyordu fakat şuan hiç öyle bir problemim yok, ayak alıştı istanbul trafiğine :)

HAYALBUYSA
16 Mart 2006, 10:29
birde alıştığın motordan başka bir motora geçtiğin zaman küçük denge problemleri yaşıyor insan. Ben seneler önce honda vision scooter ile başladım. çok sonraları R6 ya geçtim. Geçenlerde arkadaşın silverviıgine bindim bisiklete binmeyi yeni öğrenen çocuklar gibi yalpalayarak gittim bi 100 mt....

Denge noktası değişince insan şaşırıyor.Biz alıştık bacaklarımızın arasına motoru almaya. maxi biraz acayip geldi.

Ancak sonraları alışınca müthiş bir rahatlık....

Kendi şahsi fikrimi söyliyim. R6 600 F den daha rahatsız bir motor. gidon daha aşağıda ve biraz daha yatarak kullanıyorsunuz R6 yı.....:cat:

vedat kaya
16 Mart 2006, 12:12
ben motor almadan önce R6 ya baktım iceledim bana söylenen R model motorlar tam race ama F modeller daha cok endro turing tarzı oldugu...ve yeni başlayan sürücülere bu tarz ( F motorlar )motorlar daha uygun oldugunu duydum hep..bacak kas sorununa diyecegim kursta bana söylenen motoru baldır kasları ile tutacagın bacaklarin içiyle kendini kasmadan tutman lazımmış motoru..eger kolların yoruluyorsa motor seni kullanıyor demekmiş..ve cabuk yoruluyormuşsun öne doğru eğilerek kullandıgın için..:P

Prometheus
16 Mart 2006, 14:01
F modeller daha cok endro turing tarzı oldugu...ve yeni başlayan sürücülere bu tarz ( F motorlar )motorlar daha uygun oldugunu duydum hep..
Daha neler duyacaz desene :cherry: Enduro-Touring = 600F :queen: SS = Boeing 747 :queen:

Barış Şuşut
16 Mart 2006, 14:58
Modeller bölümüne açılan başlıklarda modelle ilgili olarak resim, teknik bilgi, ithalatçı firma ,motora ait internet sitesi vb.. gibi model hakkında açıklayıcı bilgilerin olması gerekmektedir.
Başlığın taşınma sebebi bu tip bilgilerin mevcut olmamasıdır.

HAYALBUYSA
16 Mart 2006, 15:44
touring değil bence sport touing diyebiliriz. 600 F için.

Unutmayalım ki efsane ZZR 1100 ler bile sport touring diye geçiyor...

Çinli Zat zutları maxi scoter sınıfına koyanlar varken, 600 F e de touring- enduro demişler. varsın oldun yaw.....:queen: :queen: :queen:

iptaluyelik06
16 Mart 2006, 17:12
sana en iyi , boy yardım edeceğini düşünüyorum

zehirrr
16 Mart 2006, 18:31
sen bence ilk önce 250cc le basla 3_4 ay en azından kullan arkadasımızın da yaptıgı gıbı belkı sende 600f alır ve kullanabılırsın ama riskli olur senin için. hayatını riske atmayı göze alabılıyosan al derım gercekten harika motor ben aşigim ona performansı vsvs herseyı cok guzel

600f
23 Mart 2006, 17:23
arkadaşlar merhaba fuarda egsoz bakmayı düşünüyorum tavsiyelerinizi ve görüşlerinizi bekliyorum ona göre bir seçim yapmak istiyorum şimdiden teşekkür ederim..

tayfuR1
23 Mart 2006, 19:47
benim sana bi tavsiyem olur , motsikletin için çok güsel bi egzos biliyorum. markası ART. ingiliz malı bi egzosdur. fiyatıda yoşi veya akrepe göre çok uygun. ayrıca seside ne fazla ne az, tam kararında, alçak devirlerde sakin, yüksek devirlerde inanılmaz hoş bi ses veriyo. hangi ildesin sen??

600f
24 Mart 2006, 13:24
istanbuldayım

tayfuR1
28 Mart 2006, 13:24
fuara mutlaka git ve oradan o dediğim markaya bak, yada internetten araştır. almak istersen izmirden ben sana yardımcı olurum burada var.

shadow959
13 Nisan 2006, 23:23
Selamlar arkadaşlar

CBR 600F aldım yeni komple egzos kit takacam nerden alırım bulamıyorum.

ne marka tavsiye edersiniz cbr 600 ü olanlar sölerse sevinirim.

Yabancı sitelerden mi getirtim sizce buldum çünkü hem de uygun fiyatlı kargo da dahil.

Ertuğrul_Öz
15 Nisan 2006, 13:56
Haklısın sana kimse mesaj yazmamış ama senin istediğin çok spesifik birşey o yüzden olsa gerek.

Biz sıcak bir aileyiz yeni eski ayırmayız. kalıcı olursan yakında anlarsın:rendeer:

johny
15 Nisan 2006, 14:15
Bence 2006 motoru bir süre orjinal egzozuyla kullan derim...Orjinal egzoz doğru biçimde kullanıldığında çok güzel ses veriyor...
boy'un CBR 600 FS2 yi bilenler bilir...Accaip güzel ses veriyordu...
Ama şöylede bir şey var...Tamamen kişsel bir olay...
Sonuçta senin seçimin....
Birde şunu ekliyeyim...Egzoz her ne kadar dışardan öyle gözükmesede acaip hassas ar_ge çalışmaları sonucu üretilir...Dolayısıyla bence bir motorun fayda göreceği en iyi egzoz: O motora her yönde pozitiflik sağlayacak olan kendi orijinal egzozudur...Çünkü o motorun mühendisleri o motora uygunluğu, elde ediceği performans, yakıt tüketimi...v.b. konularda saatlerce çalışma yapmışlardır...
Belirteyim dedim :) :wiinkk:

Alacağın egzozu ve motoru iyi günlerde kullanman dileğiyle...:cat:

PcKopatGhostRider
15 Nisan 2006, 14:24
hoca merhaba öncelikle hoşgeldin.. aslında istediğin egzozu mersinde bulabilirsin.. Ninja motor war.. japon motorlarıyla çok ii ilgileniyo.. birde bildiğim şu site war.. http://www.gencmoto.com/egzoz.html buraya bir göz at.. irtibaya geç.. kolay gele..

numanvemotoraşkı
15 Nisan 2006, 14:54
mrb.bence eksozu kızıltoprak ta bulursun ama mersinden istanbula gelmen icap edebilir.

Ertuğrul_Öz
15 Nisan 2006, 15:24
Gördün mü kimse elinden gelen yardımı esirgemiyor. (sende başlığı akşamın 10:30 unda açmışsın hemen cevap bekliyorsun. Biraz sabır)

shadow959
05 Mayıs 2006, 17:34
...Çünkü o motorun mühendisleri o motora uygunluğu, elde ediceği performans, yakıt tüketimi...v.b. konularda saatlerce çalışma yapmışlardır...

doğru %100 yalnız eksik.

manifold ve orta egzosa kadar haklısın ama legal yasalar dolayısıyla son susturucu ve mid pipe sesi azaltmak ve çevreye duyarlı olmak konusunda daha çok geliştiriliyo. yani aslında eskiden olsa komple sistem takınca performans alıyodun şimdiyse cat. iptali ve son susturucu ile perf. alıyosun.
sebebi dediin gibi manifold sistemleri baya gelişti.

600f
05 Mayıs 2006, 17:47
arkadaşım değiştirmeni tavsiye etmem sana böylede çok güzel bizim motorlar değiştirme derim ben ......selamlar

mustafatuzlu
09 Mayıs 2006, 21:54
MErhaba arkadaşlar

Bugün Şirinevler Honda bayisine girdim :

Cbr 600F sordum , "kalmadı , 2007'de gelcekler" dedi..
suratım asık bir şekilde sinirle çıktım bayiden..

İnş. doğru değildir, Bir fikri olan varmı?

ilnapoli
09 Mayıs 2006, 23:19
olur mu öyle şey ya, daha sezon yeni açılıyor bu kadar kısa zamanda stokları bitiremezler herhalde. gerçi ötv artacak diye çok hızlı bir satış sirkülasyonu oldu ama Honda Türkiye gibi büyük bir şirket, elindeki stok bitmeden yeni parti mallar getirtir diye üşünüyorum..

zoki
09 Mayıs 2006, 23:25
mutluhan a git anadolu yakasında sahil yolundakinde bulursun.

Barış Şuşut
09 Mayıs 2006, 23:27
http://www.honda.com.tr/motosiklet

burdan en sağlıklı bilgiye ulaşabilirsin ...bir mail at sor

Hakki
09 Mayıs 2006, 23:41
600F var mı sorusuna olmulu yanıt alabilmen için tanıdığın olması lazım.
veya fiatların artmasını bekleyeceksin ve 2007'de gelecek olan malların fiatların arttığı gün gelmiş olduğunu göreceksin.
ya da gerçekten 2007'yi bekleyeceksin.

Khutuck
09 Mayıs 2006, 23:44
2007 modelleri ekimde falan çıkmayacak mı? Daha sezon yeni açılmışken "motor yok" demek çok saçma?

mustafatuzlu
10 Mayıs 2006, 01:19
walla bana ŞİRİNEVLER-HONDA bayisinde : " Motor YOK , 2007 acak gelir" dediler

600f
12 Mayıs 2006, 10:43
arkadaşlar ayrımcılık adına değil sadce aynı türde motr kullanan arkadaşlarla bir araya gelmek,birbirizmize tecrübelerimi ve eksiklerimizi anlatmak amacıyla bu formu açtım. bütün 600f cilerle toplanalım tanışalım....yanyana 15-20 600f hiçde fena durmaz yani:cherry: :rendeer: :queen: ::pulp:: ::pulp:: ::pulp::

1- 600fsuat
2-gümüş600fömer
3-trader
4-buyukbaba
5-rahmi halime
6-mustafa tuzlu
7-vedat kaya
8-emress
9-abzah
10aderans82
11-dr_kadir
12-boy (1000rr)
13-mutluemlak
14-karabere
15-alegrina
16-cbrvv
17-serdark..
18-korhankurşat
19-khons
20-serdark
21-nemrut
22-
23-
24-
25-


evet beyler yazdırın isminizi...bu kadarmıyız arkadaşlar elleri göreyim.!!!!

TRADER
12 Mayıs 2006, 16:40
tamamdır hocam bende sorular sorarım sıze motorla ılgılı zaman zaman:)

Buyukbaba
12 Mayıs 2006, 16:47
Ben de buralardayım beyler.
Trader, yeni motorun hayırlı olsun. Bu arada sana birşey sorayım. Devil egzosttan memnun musun? Ses ve performans olarak nasıl?

tunoka
12 Mayıs 2006, 17:20
CBF500 var ama seneye burdayım inşallah:)

Rahmi&Halime
12 Mayıs 2006, 17:30
Evet bende buradayım.

TRADER
13 Mayıs 2006, 02:55
topıgı canlı tutalım

bunun ıcın hemen ufak caplı bır bulusma ayarlayalım dıyorum .. ne dersınız


Ben de buralardayım beyler.
Trader, yeni motorun hayırlı olsun. Bu arada sana birşey sorayım. Devil egzosttan memnun musun? Ses ve performans olarak nasıl?

Selamlar,

Ben cok eskı motorcu olmadıgım ıcın performans bolumu hakkında pek yorum yapamayacagım ama ses muthıs gercekten cok keyıf verıcı...Aldıgım arkadas en az 3 beygır gucte farkeder dedı. Ama zaten motorun beygırlerı yeterınce fazla gelıyor bana:) Ama su da bır gercekkı goruntu bakımından bu aletlerde onemlı bır donanım havası verıyor bu eksoz.

selamlar

bu arada bız bu pazar yalova cınarcık esenkoy gezısı yapıyoruz.. ısteyen arkadas su topıcte bulabılır..

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13592

600f
13 Mayıs 2006, 14:41
beyler evet topik canılı kalsın bencede....bir arada buluşalım derim.?

necdet
13 Mayıs 2006, 14:46
tuncel abi sen nereye gidiyorsun bensiz:queen:

debbah
14 Mayıs 2006, 00:45
yaw millet konu saçma gelebilir ama ben bu işi anlamıyorum bu hatayda bişeyler dönüyo.1990 model diyo 0km diyo demekki gümrükten diye düşünüyorum ama 3000ytl biraz düşük değilmi geçende bunun 92 modelini gördüm yine hataydan 5500ytl mi neydi ona bile şaşırmıştım.
varsa bi hataylı yada konuya vakıf biri bizi aydınlatabilirmi.
yoksa bunlara plaka falan verilmiyomu,trafiğe yasaklımı

not: 600lük race alamıyacak olmam zaten bide maddi durumumun el vermemesi işin asıl sinir bozucu yanı.

http://www.sahibinden.com/pls/sahibinden/AdDetail.DoIt?AdId=2525182

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan taşınmıştır.»»»»»»
http://www.motosiklet.net\modules\Forums\images\smiles\ic on_arrow1.gifForuma yazilacak konular ilgili bölümlere yazilmalidir. Yanlış bölüme açılan başliklar yöneticilerce ilgili bölüme taşınır... Tekrarı halinde SİLİNİR! Bu nedenle itiraz türü yazilarin da silinmesi, veya cevaplandirilmasi sorumlunun yetkisindedir.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını (http://www.motosiklet.net/forum/announcement.php?f=14) kabul etmiş sayılır.
http://www.motosiklet.net/forum/images/icons/icon2.gif Şikâyetler için... info@motosiklet.net
************** Site Yöneticisi: BBRR (http://www.motosiklet.net/forum/member.php?u=9037) **************