PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 [57] 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218

dreamdark
29 Ekim 2010, 02:57
En uç kullanım koşullarını söylüyorum:
90-110 km/h hızla, 6000 d/d geçmeden kullanımda 100 km'de 6 lt'ye kadar düşer,
200 km/h üzeri süratlerde, 9000-10000 d/d kullanımında 9 lt'ye kadar çıkar.
Ortalama karışık kullanımda 7-7,5 lt civarı diyebiliriz.

static
29 Ekim 2010, 17:10
Haftasonu Bodrum'dan İzmir'e gidip geldim. Otobanda iki defa hız denemesi yaptım. Onun dışında ortalama hızım 6.vites 6500 devir 130km civarıydı.
(otobana girmeden önce radara girdim o ayrı :pr: )
550km yolu 100 liralık yakıtla yaptım (şahirlerarası km başına 20kuruştan az)
Şehiriçinde 50 liralık yakıtla 200km gidebiliyorum (şehiriçi km başına 25kuruş)
Güzel kızlar kaldırımda durup sana bakarsa veya haddini bilmez dört tekerli bir apaçi kırmızı ışıkta aragaz yaparsa km başına 30kuruşa da çıkarabiliyorsun!!! :bounce:

funny SALİH
29 Ekim 2010, 18:47
yani 2004 model bir 600f ile 2007 model bir 600f arasında teknolojik hiç bir fark yok o zaman. eğer böyle ise 2007 model 15 bin kmdeki motor ile 2004 model 15 bin kmdeki benim için aynıdır , yakın zamanda almayı planladığım için önemli bir bilgi benim için. teşekkürler.

bence 2004 te trafiğe çıkmış motorla 2007 da trafiğe çıkmış motor tam olarak aynı değildir.kilometresinn düşük olması zor(oynanmış).doğruysa 7 yıl yatmış motorda dezavantajdır.
lastik ömrü nasıl ilk kullanımdan sonra kısalıyorsa burdan yola çıkabiliriz.ıslak açılmış motosiklet ile kapalı kuru açılmamış(2007 e kadar) motosiklet aynı olmayacaktır fiyat,kalite bakımından diye düşünüyorm.Emre abinin fikirlerinide merak ediyorm bu konuda

matagp
01 Kasım 2010, 11:58
Günaydın arkadaşlar,

Pazar günü akşam üzeri İdeal tepe sahil yolu Maltepe yönünde bir 600f gördüm kaza yapmış.Yanaştık olay yerine polis falan vardı arkadaşla da ilgilenenler olmuş galiba kendisini göremedim başka motorcualrda vardı orada ama bu forumdan ise kendisi cok geçmiş olsun demek isterim.Umarım ciddi bişeyi yoktur.Çünkü f 'in kafa kısmı komple parçalanmıştı amortisörler de eğilmiş.Kötü oldum görünce..

cihan_34_ist
03 Kasım 2010, 10:53
Selamlar Bu yeni 600f tr ye gelince eskilerinin fiyatında ne gibi bir değişim olur çok merak ediyorum ???

axewar
03 Kasım 2010, 11:19
Selamlar Bu yeni 600f tr ye gelince eskilerinin fiyatında ne gibi bir değişim olur çok merak ediyorum ???
600 f in yeni kasası çıkacağını nerden öğrendiniz? Gerçekten var mı böyle birşey?
Link verebilir misiniz?

jönysf
03 Kasım 2010, 11:37
600 f in yeni kasası çıkacağını nerden öğrendiniz? Gerçekten var mı böyle birşey?
Link verebilir misiniz?

http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/82749-600f-geri-donuyor-2011-honda-cbr600f.html

dreamdark
03 Kasım 2010, 11:44
Honda'nın en çok satan efsane SS modeli ve boşuna üretim bandından kalkmasıyla geçmiş 5 yıl.
Gerçi boşuna değil, üretimden kalkmasaydı RR'da istenilen satış rakamlarına ulaşılamazdı.
Supersport mu, Suport-touring mi tartışmaları 2003'de RR piyasaya sürüldükten itibaren başlamış ancak, RR çıkmadan önce Honda'nın 600cc sınıfındaki Supersport motorunun 600F olduğu unutulmuştur. Yeni jenerasyon RR'ın çıkmasıyla birlikte F serisi daha soft kalmış ve bu tartışmalar ortaya çıkmıştır.
Yani özünde 600F bir Süpersport'dur.

Yeni çıkan 2011 CBR600F'i ele alalım :

Görünüm tamamen yeni jenerasyon modern bir motosiklet tasarımı; ince ve sportif.
Ancak bu sefer Honda bu modelin çizgisini belirlemiş ve eski World Supersport şampiyonu CBR600F misyonunu tamamlayıp bayrağı RR'a devrederek, tam bir 600cc Sport-Touring olmuş.

2001 yılından beri üretilen ve CB600 Hornet'da kullanılan motor değişmeden yeni modelde de; bu sefer Hornet şasesi üzerinde kullanılmış.

Yeni 600F, eski modelden 10 kg kadar ağır ve 9 HP kadar daha güçsüz.
Eski model 12,500 d/d - 109 HP güç ve 10,000 d/d - 63 NM Tork'luk güç bandına sahipken, yeni 600F 12,000 d/d - 100.5 HP güç ve 10,500 d/d - 64 NM Tork verilerine sahip.

Yarışcı ruhundan birazcık taviz verse de, çağa uyarlanarak yeni baştan yaratılan efsane CBR600F'in hem sportif hem de konforlu sürüş koşullarında beklentilere en iyi şekilde cevap verip, sınıfının lideri olacağına şüphem yok.

Hayırlı olsun.

http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/82749-600f-geri-donuyor-2011-honda-cbr600f.html

matagp
03 Kasım 2010, 12:14
Honda'nın en çok satan efsane SS modeli ve boşuna üretim bandından kalkmasıyla geçmiş 5 yıl.
Gerçi boşuna değil, üretimden kalkmasaydı RR'da istenilen satış rakamlarına ulaşılamazdı.
Supersport mu, Suport-touring mi tartışmaları 2003'de RR piyasaya sürüldükten itibaren başlamış ancak, RR çıkmadan önce Honda'nın 600cc sınıfındaki Supersport motorunun 600F olduğu unutulmuştur. Yeni jenerasyon RR'ın çıkmasıyla birlikte F serisi daha soft kalmış ve bu tartışmalar ortaya çıkmıştır.
Yani özünde 600F bir Süpersport'dur.

Yeni çıkan 2011 CBR600F'i ele alalım :

Görünüm tamamen yeni jenerasyon modern bir motosiklet tasarımı; ince ve sportif.
Ancak bu sefer Honda bu modelin çizgisini belirlemiş ve eski World Supersport şampiyonu CBR600F misyonunu tamamlayıp bayrağı RR'a devrederek, tam bir 600cc Sport-Touring olmuş.

2001 yılından beri üretilen ve CB600 Hornet'da kullanılan motor değişmeden yeni modelde de; bu sefer Hornet şasesi üzerinde kullanılmış.

Yeni 600F, eski modelden 10 kg kadar ağır ve 9 HP kadar daha güçsüz.
Eski model 12,500 d/d - 109 HP güç ve 10,000 d/d - 63 NM Tork'luk güç bandına sahipken, yeni 600F 12,000 d/d - 100.5 HP güç ve 10,500 d/d - 64 NM Tork verilerine sahip.

Yarışcı ruhundan birazcık taviz verse de, çağa uyarlanarak yeni baştan yaratılan efsane CBR600F'in hem sportif hem de konforlu sürüş koşullarında beklentilere en iyi şekilde cevap verip, sınıfının lideri olacağına şüphem yok.

Hayırlı olsun.

http://www.motosiklet.net/forum/yeni-model/82749-600f-geri-donuyor-2011-honda-cbr600f.html

Emrenin görüşlerine aynen katılıyorum,
ağzına sağlık Emre iyi bilgilendirme oldu bu.

TR ye gelir mi?gelmez mi? bilmem ama gelirse almayı kesinlikle düşünürüm.

Birkannn
03 Kasım 2010, 13:01
Yenisi süper bence ben beğendim şahsen..
Fiyatı hakkında bilgi bulamadım ama emre abi senin bir bilgin varmı

dreamdark
03 Kasım 2010, 13:09
Fiyat konusunda henüz bir bilgi yok maalesef.

M0D!F!Y3C!
03 Kasım 2010, 13:12
fiyatı pahalı geldi

erdalım
03 Kasım 2010, 14:36
hondanın 600f yeni modelini çıkarması bence ikinci ellerin fiyatlarının biraz daha değerlenmesi demek sizin fikriniz nedir?

dreamdark
03 Kasım 2010, 14:38
Ben pek farkedeceğini sanmıyorum, sonuçta ikisi birbirinden oldukça farklı motorlar. Belki çok az bir oynama olabilir.

baskentli1
11 Kasım 2010, 10:58
Eveeet sıra geldi Ankara nın yakışıklısına ;)
06 AR 9292
:bounce: http://s16.upload.gen.tr/uploads/6pmkjfql/thumb_600fm.jpg (http://www.upload.gen.tr/resim.php/s16/6pmkjfql/600fm.jpg.html)

matagp
11 Kasım 2010, 11:46
Eveeet sıra geldi Ankara nın yakışıklısına ;)
06 AR 9292
:bounce: http://s16.upload.gen.tr/uploads/6pmkjfql/thumb_600fm.jpg (http://www.upload.gen.tr/resim.php/s16/6pmkjfql/600fm.jpg.html)

Maaşallah :)

baskentli1
11 Kasım 2010, 12:17
Maaşallah :)

Eyvallah ;)

ER6iNbay
11 Kasım 2010, 13:36
Eyvallah ;)

bu mobilet bi yerden tanıdık :)

funny SALİH
11 Kasım 2010, 14:15
bence yeni modelin çıkmasında 2. elin değer kazancagını zannetmiyorm.insanlar model yükseltmek isityolar ama aynı model yok.ya mejbur agresif RR a geçiyo yada 600F ile devam ediyor.şimdi yeni model F e geçen ve genel satış çok olcaktır.buda eski modelin değer kaybetmesine sebep olur diye düşünüyrm.ama herzamn fiyatına değer bi makina

ExTReMa
11 Kasım 2010, 23:41
Arkadaşlar lastikleri değiştirmeyi düşünüyorumda elimde 190 arka lastik var aranızda hiç deneyen oldu mu?

bluebox
12 Kasım 2010, 00:17
hayırlı akşamlar arkadaşlar herkeze bol neşeli ve keyifli sürüşler bu sıralar havalarda el veriyor akşamları geç geliyorum bakamıyorum bu arada benim acilen zincir almam gerekiyor nerden ne alayım tavsiyeleriniz çok makbule geçer

dreamdark
12 Kasım 2010, 01:07
Eveeet sıra geldi Ankara nın yakışıklısına ;)
06 AR 9292
:bounce: http://s16.upload.gen.tr/uploads/6pmkjfql/thumb_600fm.jpg (http://www.upload.gen.tr/resim.php/s16/6pmkjfql/600fm.jpg.html)

Maşallah, Allah kaza bela vermesin. :)


Arkadaşlar lastikleri değiştirmeyi düşünüyorumda elimde 190 arka lastik var aranızda hiç deneyen oldu mu?

Ben kullanmadım ancak, kullanan bir arkadaşım pek memnun değildi ve değiştirip orjinalini takmıştı.
İdareten kullanılabilir tabi ama, uzun vadede orjinal ideal.


hayırlı akşamlar arkadaşlar herkeze bol neşeli ve keyifli sürüşler bu sıralar havalarda el veriyor akşamları geç geliyorum bakamıyorum bu arada benim acilen zincir almam gerekiyor nerden ne alayım tavsiyeleriniz çok makbule geçer

Motorun kaç kilometrede, daha önce zincir veya dişli değişimi yapıldı mı, yapılmadıysa zincirle beraber dişlileri de takım olarak değiştirmen daha sağlıklı olacaktır. Aksi takdirde eğer dişlilerinde aşınma varsa yeni alacağın zincirin de ömrü daha kısa olacaktır.
Zincir olarak DID, EK, RK markalarını öneririm.
Zincirin ölçüleri 525 ve 108 bakladır.
X-Ring ya da O-Ring'li zincir alman gerek.
Ben zincirimi değiştireceğim zaman araştırmalarım sonucu en uygun fiyata, DID X-Ring olarak Küçükyalı-İdealtepe'deki Moto Triple'dan almıştım. Bir görüşmeni öneririm.

ExTReMa
12 Kasım 2010, 01:28
Şuan elimde 190 var idareten takıcaz artık
Belki ben memnun kalırım :)

baskentli1
12 Kasım 2010, 14:56
bu mobilet bi yerden tanıdık :)

Sayin Erginbay Kirbas selam eder yanaklarindan operim :)))))
Abi valla benden daha iyi taniyorsun motorumu ne diyebilirim ;)
Bu arada senin GS i`gordum ve bayildim en kisa zamanda kullanmak istiyorum :)

dreamdark
13 Kasım 2010, 04:43
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-satilik-honda-cbr600f-motor-34371186/detay

1990 model, orjinal 210 bin Km.'de 600F.

adanalı01
13 Kasım 2010, 18:09
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-satilik-honda-cbr600f-motor-34371186/detay

1990 model, orjinal 210 bin Km.'de 600F.

yok kardeşim orjınal dedigine bakma sen ya kac kez tamir görmüştür benim kanaaitm ce....

kemalk
18 Kasım 2010, 00:30
Beyler herkesin bayramı kutlu olsun.
Arife günü depoyu fulleyip Bursa,ya gittim ve dün geri geldim.Pendik-Yalavo feribot ile geçtim..17 TL.İlk defa binecek arkadaşlara tavsiye;kesinlikle arabaları beklemeden ilk sıraya geçin.Dönüşte Topçular-Eskihisar geldim.8 TL.Toplam 245 KM yaptım ve rezerv yandı.Yani pek fazla gazlamazsan 1 depo 250KM gidiyor.

:)

ExTReMa
19 Kasım 2010, 00:17
Arkadaşlar birkaç sorum olacak
Şimdi benim motorun zinciri uzun değil ama ön dişli 70-80 km hızdan sonra inanılmaz bi ses yapıyo değiştirsem mi acaba :)
Ayrıca smokehead eksoz var cok bagırıyo
Düşük devirlerde sessiz devirlendikte öten eksoz olarak tavsiyeniz nedir?

dreamdark
19 Kasım 2010, 18:13
Beyler herkesin bayramı kutlu olsun.
Arife günü depoyu fulleyip Bursa,ya gittim ve dün geri geldim.Pendik-Yalavo feribot ile geçtim..17 TL.İlk defa binecek arkadaşlara tavsiye;kesinlikle arabaları beklemeden ilk sıraya geçin.Dönüşte Topçular-Eskihisar geldim.8 TL.Toplam 245 KM yaptım ve rezerv yandı.Yani pek fazla gazlamazsan 1 depo 250KM gidiyor.

:)

Hoşgeldin Kemal, rezervin son ışığıda söndükten sonra sakin kullanımda 50 km daha gidersin, yani sen onu bir depo ile 300 km olarak düşün; gayet makul. :)


Arkadaşlar birkaç sorum olacak
Şimdi benim motorun zinciri uzun değil ama ön dişli 70-80 km hızdan sonra inanılmaz bi ses yapıyo değiştirsem mi acaba :)
Ayrıca smokehead eksoz var cok bagırıyo
Düşük devirlerde sessiz devirlendikte öten eksoz olarak tavsiyeniz nedir?

Dişlini kontrol et istersen, değişmesine gerek varsa değiştirirsin, gerek yoksa bırak ses yapsın ne olacak. Çok rahatsız oluyorsan da keyif senin keyfin tabi. :)
Egsoz olarak, benim karbon Devil'den memnundum; düşük devirde çok gürültülü olmayan tok bir sesi vardı ve devri yükseltince güzel bağırıyordu.

chopperrider
21 Kasım 2010, 17:54
beyler selam
ben motoru geçen ay sattım. sanırım artık 600f dönemi kapandı benim için. 2 ayrı 600f ile toplam 20 küsür bin kilometre herhalde yeter :)
artık kısmet olursa seneye Z serisi ile devam edeceğim.
herkese kazasız sürüşler
bu arada geçenlerde ankarada bi 600f ağır bi kaza yapmış bilen var mı nedir durum tam olarak

kemalk
21 Kasım 2010, 22:59
Hoşgeldin Kemal, rezervin son ışığıda söndükten sonra sakin kullanımda 50 km daha gidersin, yani sen onu bir depo ile 300 km olarak düşün; gayet makul. :)



Dişlini kontrol et istersen, değişmesine gerek varsa değiştirirsin, gerek yoksa bırak ses yapsın ne olacak. Çok rahatsız oluyorsan da keyif senin keyfin tabi. :)
Egsoz olarak, benim karbon Devil'den memnundum; düşük devirde çok gürültülü olmayan tok bir sesi vardı ve devri yükseltince güzel bağırıyordu.

Saol Emre.Ben rezervin son ışığını hiç söndürmedim şu ana kadar.Rezerv yandığı zaman en fazla işten eve geliyorum 16 KM.Güvenemiyorum yollarda kalırım diye

my91
21 Kasım 2010, 23:03
Dün İzmirde karşıyakaya giderken bir cbr600f ile ybr gidiyordu burdanmıdır onlar ki ? :) :silent:

dreamdark
22 Kasım 2010, 02:58
Hayırlı olsun Emir, motorsuz mu takılıyorsun bu aralar, zor olmuyor mu? :)

Jubaa
22 Kasım 2010, 04:44
Emre abi 600F satis elemani gibisin he.:cherry:
Bu arada 300km iyiymis en sakin kullanimda 250km yi gecemedim daha RR la.


Extrema
190 lastik takmak makinaya zarar vermez ama lastigin ortasi cabuk duzlesir ve virajda makina daha cok guc ister yatmak icin lastik genis oldugundan.Orjinal ebatlardan sasmayin.

Zincir sorusu.
On zincir dislisi bitmis olabilir veyada zincirde gevsek nokta vardir.
Yani zincirin bi kismi diger yerlere gore daha cok esnemistir ve
bu da tam o kisim disliye girmeden ses yapar.
Zinciri sokup dislileri ve zinciri kontrol et.
Eger problem oralardan kaynaklanmiyorsa buraya yaz baska caresini buluruz.
:rendeer:

dreamdark
22 Kasım 2010, 04:57
Eyvallah kardeşim, o kadar kullandık bir işe yarasın bari. :)

Aldın mı yeni lastiklerini?

Jubaa
22 Kasım 2010, 05:29
Aldim abi pure power lari aldim simdilik memnunum daha zorlamak nasip olmadi hava kotu burda baya ama dedikleri gibi sogukta ve yagmurda baya iyiler yagmurda kanyona ciktim gayet iyiydi.

remzi_39
22 Kasım 2010, 05:38
Yahu banada bir ön lastik gerek...

Ben yine aynisinden alicam..
Michelin..

Ilk motorum oldugu icin basta bunlar vardi ve simdiye kadar okeydi..

Sanirim ok...
Ne dersiniz???

Jubaa
22 Kasım 2010, 05:52
Yahu banada bir ön lastik gerek...

Ben yine aynisinden alicam..
Michelin..

Ilk motorum oldugu icin basta bunlar vardi ve simdiye kadar okeydi..

Sanirim ok...
Ne dersiniz???

Abi on ve arka lastigi ayni anda degistir.

Eger biri digerinden daha iyi veya daha kotu yolu tutarsa basini agritir o lastikler.
Birde Michelin in hangi lastigi?

remzi_39
22 Kasım 2010, 06:01
Abi on ve arka lastigi ayni anda degistir.

Eger biri digerinden daha iyi veya daha kotu yolu tutarsa basini agritir o lastikler.
Birde Michelin in hangi lastigi?

Yahu iyide arka lastik daha harika...
Onu degistirmeye gerek yok gercekten...
Michelinin hangisimi???
Hmmmmmmm
Söyle birsey..

http://img22.imageshack.us/img22/9159/r0014136.jpg (http://img22.imageshack.us/i/r0014136.jpg/)

Ama dedigim gibi arka lastik gercekten daha iyi...

Jubaa
22 Kasım 2010, 06:16
Yahu iyide arka lastik daha harika...
Onu degistirmeye gerek yok gercekten...
Michelinin hangisimi???
Hmmmmmmm
Söyle birsey..

http://img22.imageshack.us/img22/9159/r0014136.jpg (http://img22.imageshack.us/i/r0014136.jpg/)

Ama dedigim gibi arka lastik gercekten daha iyi...

Anladigim kadariyla sport touring lastikleri michelin in.
Evet gercekten arka iyi durumda ama bidaha aklinda bulunsun lastikleri ayni zamanda degistirmeye bak sen gerci performans kullandigini zannetmiyorum ama aklinda bulunsun dediklerim.
Lastiklerden memnunsan aynisini al daha iyi yol tutan lastiklerde var ama daha cabuk biterler gerci o kadar performansa ihtiyacin var mi o da onemli.

remzi_39
22 Kasım 2010, 06:21
Anladigim kadariyla sport touring lastikleri michelin in.
Evet gercekten arka iyi durumda ama bidaha aklinda bulunsun lastikleri ayni zamanda degistirmeye bak sen gerci performans kullandigini zannetmiyorum ama aklinda bulunsun dediklerim.
Lastiklerden memnunsan aynisini al daha iyi yol tutan lastiklerde var ama daha cabuk biterler gerci o kadar performansa ihtiyacin var mi o da onemli.

Benim perfomans ile falan isim olmaz.. :P
Öyle dizlerimi virajlarda yerde sürtmeye falan niyetim yok yani anliyacagin... :cherry:

Jubaa
22 Kasım 2010, 07:49
Benim perfomans ile falan isim olmaz.. :P
Öyle dizlerimi virajlarda yerde sürtmeye falan niyetim yok yani anliyacagin... :cherry:

Tahmin ettim zaten o motorda o ise gelmez.:cherry:
Sana o lastikler gider abi ne zamanki bunlar yolu tutmuyor virajda dersen o zaman supersport topigine gel.:P

dreamdark
22 Kasım 2010, 08:07
Aldim abi pure power lari aldim simdilik memnunum daha zorlamak nasip olmadi hava kotu burda baya ama dedikleri gibi sogukta ve yagmurda baya iyiler yagmurda kanyona ciktim gayet iyiydi.

Hayırlı olsun güle güle eskit. Dediğin gibi, Michelin'in lastikleri genel olarak soğuk ve yağışlı hava koşullarında daha başarılı.


Yahu banada bir ön lastik gerek...

Ben yine aynisinden alicam..
Michelin..

Ilk motorum oldugu icin basta bunlar vardi ve simdiye kadar okeydi..

Sanirim ok...
Ne dersiniz???

Remzi fotoğrafını gösterdiğin lastik Michelin'in eski "Pilot Road" modeli tek hamurlu lastiği ve şu an üretilmiyor sanırım.
Bunun yerine aynı lastiğin sonraki nesli olan, çift hamurlu "Pilot Road 2CT" modelini alabilirsin.
Almanya yağışlı memleket ve bu bahsettiğim lastik, yapılan tüm testlerde yağmurda en başarılı lastik seçilmiştir.
Bence senin işini fazlasıyla görür.
Bir de arka lastiğinin dişleri iyi görünüyor ancak, üretim tarihine de bak.
Belli bir süre sonra, tabiri caizse lastik bayatlamaya; kauçuk özelliğini kaybetmeye başlıyor ve lastik yolu tutma görevini tam olarak yerine getiremiyor.
Lastiğin üzerinde çatlaklar olup olmadığını da kontrol et, hamurda sertleşme-deformasyon var mı anlamaya çalış.
Eğerki motorun 2005 modelse ve üzerindekiler hala ilk lastikleriyse, bence değiştirmen yerinde olur.

efekarahan
23 Kasım 2010, 00:50
Merhaba beyler bende motorumun lastiklerini geçen hafta değiştirdim.Metzeler M3 aldım 600 tl takım olarak.Bu hafta sonu bir Alanya yaptım.Tek teker Arif'in yanındaydım :) Gerçekten de inanılmaz sürüş kolaylığı sağlıyor yeni lastikler :)

static
29 Kasım 2010, 12:07
600Fimle en uzun yolculuğuma çıktım. 12 Kasım sabahı saat 6 da Bodrum'dan yola çıktım. Denizli, Konya üzerinden Adanaya saat 21 de vardım. İki radar cezasından sonra 40 puanım kaldı! Onun dışında çok zevkli bir yolculuktu. Bu kadar kısa bir zamanda, 1000 km yol başka bir ss motosikletle kesinlikle yapılamazdı. Yolda sürekli zincir yağladım.
Adanada şehir içinde trafik çok kötüyken motosiklet ciddi hararet yaptı ve ardından stop etti. Marş basmıyordu. Başka bir akü takviye edip çalıştırdık. Akü bitmemişti aslında. Tek sebep hararet. Motor soğuduktan sonra sorun yoktu. Kış aylarında kullanmak istemediğim için motoru kapalı garajda, Adana'da bırakıp otobüsle döndüm. Nasıl özlediğimi anlatamam.

axewar
29 Kasım 2010, 13:04
Özlemek dedinde tam 3 haftadır marş bile basmadım. Yarın öğleden sonra gezmeye çıkacağım artık. Valla kar bile yağsa umrumda değil. Acaip bunaldım çok özledim motorumu.

dreamdark
30 Kasım 2010, 04:40
Deşmeyin uleyn yaramı, ben özlesem ne olacak, verdik yaban ellere evladı..:)

matagp
30 Kasım 2010, 10:56
Deşmeyin uleyn yaramı, ben özlesem ne olacak, verdik yaban ellere evladı..:)

Emre sen bu özlemle bi F daha alırsın gibi:)

ama dersen ki kardeşim gerçekten özledim o zaman buluşup veririz altına bi F hasretin gider:)

değil mi? Motor kardeşiliği......

axewar
30 Kasım 2010, 11:37
Özlemek dedinde tam 3 haftadır marş bile basmadım. Yarın öğleden sonra gezmeye çıkacağım artık. Valla kar bile yağsa umrumda değil. Acaip bunaldım çok özledim motorumu.

çok büyük konuşmumuşum "****". Oğlan hastalandı gece 12 ye kadar hastanedeydik. Eve gelince de başında nöbet tuttuk nerdeyse hiç uyumadım. Neyse sıpa iyileşsin de bakarız artık gezi işlerine....
NOT:"******" yerine uygun gördüğünüz küfürü yerleştirebilirsiniz....

static
30 Kasım 2010, 11:49
çok büyük konuşmumuşum "****". Oğlan hastalandı gece 12 ye kadar hastanedeydik. Eve gelince de başında nöbet tuttuk nerdeyse hiç uyumadım. Neyse sıpa iyileşsin de bakarız artık gezi işlerine....
NOT:"******" yerine uygun gördüğünüz küfürü yerleştirebilirsiniz....

:pale:Rabbim önce sağlık versin. Şu dünyada daha önemli bir şey yok. Geçmiş olsun