Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
dreamdark
07 Haziran 2010, 01:22
Emre senin motorun alçatma kiti takılmış resmi varmı....buraya atabilirmisin sana zahmet...
Ekliyorum : :cat:
<script src='http://img88.imageshack.us/shareable/?i=295wcjt.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>http://img88.imageshack.us/img88/4444/295wcjt.jpg (http://img88.imageshack.us/i/295wcjt.jpg/)</noscript>
shadow slx
07 Haziran 2010, 16:05
2007 modellerin ön amortisör ayarı nasıl yapılabilir eski modeller racing gibi üstte civatları var fakat 2007 lerin amortisörleri benim Fazerınkiyle aynı gibi görünüyor? Fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar, teşekkürler.
axewar
07 Haziran 2010, 17:53
Yaklaşık 4 yıl ara verdikten sonra 600f ile yeniden iki teker olmak istiyorum.... Bölümün tamamnı değil ancak 30-40 sf. okuyabildim. V-strom-dl650,1300 pan eurapan, BMW f650, kawasaki 636 r gibi makineleri 1-2 günlüğüne kullandım. En uzun tecrübem v-stromda. Aşağıda ilandaki motoru biliyor musunuz?
Sahibi sağ tarafının komple boyalı olduğunu ancak makinenin motor yada hareketli parçalarında hiç bir problem olmadığını söyledi... İzmir de motoru kime götürüp gösterebilirim? Yardımcı olursanız çok sevineceğim...... Saygılar....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-son-rakam-herseyi-yazdim/detay
ilan no:20542564
Akileos
07 Haziran 2010, 20:33
Ekliyorum : :cat:
<script src='http://img88.imageshack.us/shareable/?i=295wcjt.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>http://img88.imageshack.us/img88/4444/295wcjt.jpg (http://img88.imageshack.us/i/295wcjt.jpg/)</noscript>
saolasın emre çok alçalmıyo iyi altı..
ebay dan spariş vericem ozaman sen nerede taktırmıştın bunu ...
chopperrider
07 Haziran 2010, 23:55
Yaklaşık 4 yıl ara verdikten sonra 600f ile yeniden iki teker olmak istiyorum.... Bölümün tamamnı değil ancak 30-40 sf. okuyabildim. V-strom-dl650,1300 pan eurapan, BMW f650, kawasaki 636 r gibi makineleri 1-2 günlüğüne kullandım. En uzun tecrübem v-stromda. Aşağıda ilandaki motoru biliyor musunuz?
Sahibi sağ tarafının komple boyalı olduğunu ancak makinenin motor yada hareketli parçalarında hiç bir problem olmadığını söyledi... İzmir de motoru kime götürüp gösterebilirim? Yardımcı olursanız çok sevineceğim...... Saygılar....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-son-rakam-herseyi-yazdim/detay
ilan no:20542564
sürüklenmiş motor alınmaz diye bi kural yok bence. eğer gidonda, jant, disk, kuyruk şasesi ve kadroda hasar yoksa debriyaj kapağı,alternatör kapağı hasar görmediyse ve de iyi toplandıysa güvenli şekilde kullanılır. sonuçta fiyat piyasanın altında olacaktır.
İzmir'de balçovada murat usta vardır ama tam adres veremem çok zaman oldu kahramanlarda herhangi bi serviste bile ekspertiz yaptırılabilir sanırım.
Baytar_77
08 Haziran 2010, 00:44
Ekliyorum : :cat:
<script src='http://img88.imageshack.us/shareable/?i=295wcjt.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>http://img88.imageshack.us/img88/4444/295wcjt.jpg (http://img88.imageshack.us/i/295wcjt.jpg/)</noscript>
Emre şu plakalığı değiştirdikten sonra, ıslak zeminde kullandınmı hiç... merak ettiğim arkaya çamur atıyormu,, artçıya çamur atmıyorsa bende düşünüyorum taktırmayı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------
baktığım motorda anlaşamadık . 250 tl için pazarlık kaldı, kısmet değilmiş diyorum.
inanın sırf şu sezon fiyatları yüzünden 600f ten soğuyacağım. şeytan diyo git temiz 600f yerine boyalı falan 636 al hiç değilse 136 hp olsun...
hangi motora bakmıştın....250 tl çok bir para değil
MaRaNtZz
08 Haziran 2010, 01:13
Emre şu plakalığı değiştirdikten sonra, ıslak zeminde kullandınmı hiç... merak ettiğim arkaya çamur atıyormu,, artçıya çamur atmıyorsa bende düşünüyorum taktırmayı
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:44 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:40 ----------
hangi motora bakmıştın....250 tl çok bir para değil
Emre dostum senin plakalık çok hoş olmuş herkes gibi o plakalıktan bende takmak isterim ama nereden bulurum o plakalığı:silent:
dreamdark
08 Haziran 2010, 04:11
saolasın emre çok alçalmıyo iyi altı..
ebay dan spariş vericem ozaman sen nerede taktırmıştın bunu ...
Evet, 3 kademeli olarak alçaltma şansın var, ne kadar olacağına kendin karar verebilirsin. Ama ben orta kademeyi tavsiye ederim sana. En düşüğe takılırsa açıdan dolayı arka amortisörün görevini tam olarak yapamaması söz konusu olabilir. Bir de taktıktan sonra zaten arka amortisörün yumuşaklık ayarıyla az çok oynama şansın var yükseklikle.
Ben Küçükyalı'daki Mustafa ustama taktırmıştım (A2 Motor).
Emre şu plakalığı değiştirdikten sonra, ıslak zeminde kullandınmı hiç... merak ettiğim arkaya çamur atıyormu,, artçıya çamur atmıyorsa bende düşünüyorum taktırmayı
Pazar günü Yeşim'le biraz yağmura yakalanınca kullanmak mecburiyetinde kaldık ıslak zeminde. :) Normal plakalıktan kısa olduğu için selenin bitim yerinin hafif üzerine kadar gelen damlalar mevcuttu. Orjinal çamurluk gibi korumuyor tabi ama, hiç yoktan fena sayılmaz. Artçı için birazcık sıkıntı verebilir ama, artçısız kullanımda sizi koruyor.
Emre dostum senin plakalık çok hoş olmuş herkes gibi o plakalıktan bende takmak isterim ama nereden bulurum o plakalığı:silent:
Plakalığı aşağıdaki ilan sahibi arkadaştan, sahibinden.com üzerinden satın aldım :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-katlanabilir-plakalik-seti/detay?
Ama sipariş vermeden önce yapım aşamasına bir göz at istersen, çünkü fazlasıyla zahmetli :)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/74891-cbr600f-plakalik-iptali-ve-kuyruk-modifiyesi.html
MaRaNtZz
08 Haziran 2010, 15:51
Evet, 3 kademeli olarak alçaltma şansın var, ne kadar olacağına kendin karar verebilirsin. Ama ben orta kademeyi tavsiye ederim sana. En düşüğe takılırsa açıdan dolayı arka amortisörün görevini tam olarak yapamaması söz konusu olabilir. Bir de taktıktan sonra zaten arka amortisörün yumuşaklık ayarıyla az çok oynama şansın var yükseklikle.
Ben Küçükyalı'daki Mustafa ustama taktırmıştım (A2 Motor).
Pazar günü Yeşim'le biraz yağmura yakalanınca kullanmak mecburiyetinde kaldık ıslak zeminde. :) Normal plakalıktan kısa olduğu için selenin bitim yerinin hafif üzerine kadar gelen damlalar mevcuttu. Orjinal çamurluk gibi korumuyor tabi ama, hiç yoktan fena sayılmaz. Artçı için birazcık sıkıntı verebilir ama, artçısız kullanımda sizi koruyor.
Plakalığı aşağıdaki ilan sahibi arkadaştan, sahibinden.com üzerinden satın aldım :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-katlanabilir-plakalik-seti/detay?
Ama sipariş vermeden önce yapım aşamasına bir göz at istersen, çünkü fazlasıyla zahmetli :)
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/74891-cbr600f-plakalik-iptali-ve-kuyruk-modifiyesi.html
Emre adres için teşekkür ederim. Yapım aşamasını daha önceden görmüştüm gerçekten mükemmel ellerine sağlık epeyce uğraşmışsın ama çok güzel bir görüntü çıkarmışsın...:cat::rendeer:
Ayrıca birşey sormak istiyorum;
Arkadaşlar arka fren yağının seviyesini gösteren ve eklenmesi için koltuk altına yerleştirilmiş bölmenin hemen yanında motor tarfında bir bölme kutucuk var bende kullanma kılavuzu olmadığından bilemiyorum, o kısma su mu doldurucaz, nekadar dolduracağız ve ne işe yarar o kısım. Bide radyatör suyunu nasıl dolduracağım kapak çok sıkışık bir yerde seviyesini nasıl göreceğim:silent:
dreamdark
08 Haziran 2010, 19:56
Emre adres için teşekkür ederim. Yapım aşamasını daha önceden görmüştüm gerçekten mükemmel ellerine sağlık epeyce uğraşmışsın ama çok güzel bir görüntü çıkarmışsın...:cat::rendeer:
Ayrıca birşey sormak istiyorum;
Arkadaşlar arka fren yağının seviyesini gösteren ve eklenmesi için koltuk altına yerleştirilmiş bölmenin hemen yanında motor tarfında bir bölme kutucuk var bende kullanma kılavuzu olmadığından bilemiyorum, o kısma su mu doldurucaz, nekadar dolduracağız ve ne işe yarar o kısım. Bide radyatör suyunu nasıl dolduracağım kapak çok sıkışık bir yerde seviyesini nasıl göreceğim:silent:
Radyatör suyunu veya antifrizi oradan koyuyorsun Bora, radyatörün üzerindeki kapağı kullanmana gerek yok. Zaten o beyaz depodan radyatör suyunun seviyesini de görmüş oluyorsun otomatik olarak. Haznenin kapasitesini hatırlamıyorum ama, seyive ortalama olarak ortanın bikaç cm. üzerinde olmalı, kapak boğumunun alt kısmına kadar çıkmamalı, geniş haznede kalmalı.
MaRaNtZz
08 Haziran 2010, 20:33
Radyatör suyunu veya antifrizi oradan koyuyorsun Bora, radyatörün üzerindeki kapağı kullanmana gerek yok. Zaten o beyaz depodan radyatör suyunun seviyesini de görmüş oluyorsun otomatik olarak. Haznenin kapasitesini hatırlamıyorum ama, seyive ortalama olarak ortanın bikaç cm. üzerinde olmalı, kapak boğumunun alt kısmına kadar çıkmamalı, geniş haznede kalmalı.
Hımmm çok kötü bende orada hiç birşey görünmüyor :salut: boş gibi:pr:
dreamdark
08 Haziran 2010, 20:43
Nasıl yani yaa:silent: Sallayıp baksaydın iyice, yok mu hareket? Motoru yakarsın valla!
MaRaNtZz
08 Haziran 2010, 23:24
Nasıl yani yaa:silent: Sallayıp baksaydın iyice, yok mu hareket? Motoru yakarsın valla!
:queen::queen: Evet simdi tekrar baktım yok walla:salut: Yaklaşık 0.4 Lt kadar su aldı ama biraz taşırttım yanlışlıkla. Ayrıca dikkatimi çekti su için ayrılan ufak deponun içi biraz pis gibi geldi bana sanki yosun tutmuş, yoksa eskiden katılan Antifriz olabilirmi? Emre senin motor normal rolantide kaç derecede çalışıyor bende 94 derecede rolantide çalışıyor, sanırım 110-115 de fan açıyordu.:pale:
shadow slx
09 Haziran 2010, 00:33
2007 modellerin ön amortisör ayarı nasıl yapılabilir eski modeller racing gibi üstte civatları var fakat 2007 lerin amortisörleri benim Fazerınkiyle aynı gibi görünüyor? Fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar, teşekkürler.
bizim soru arada kaynamış ama tekrar ısıttım:)
dreamdark
09 Haziran 2010, 00:55
:queen::queen: Evet simdi tekrar baktım yok walla:salut: Yaklaşık 0.4 Lt kadar su aldı ama biraz taşırttım yanlışlıkla. Ayrıca dikkatimi çekti su için ayrılan ufak deponun içi biraz pis gibi geldi bana sanki yosun tutmuş, yoksa eskiden katılan Antifriz olabilirmi? Emre senin motor normal rolantide kaç derecede çalışıyor bende 94 derecede rolantide çalışıyor, sanırım 110-115 de fan açıyordu.:pale:
Motoru biraz çalıştırıp öyle bak seviyeye tekrar, devir daim yapsın su radyatörde, ondan sonra kapat tıpayı, hava yapmasın. Benim motor yaz zamanı sürüş esnasında 80-90 derece arasında çalışıyor genelde, fan ise 105 derecede açılıyor. Seninki söylediğin 110-115 derece gibiyse termostat biraz geç açıyor gibi geldi bana.:silent:
bizim soru arada kaynamış ama tekrar ısıttım:)
Vallahi ön amortisör ayarıyla hiç işim olmadığı için nasıl ayarlandığını ben de bilmiyorum inan. :)
gürselakay
09 Haziran 2010, 04:28
bizim soru arada kaynamış ama tekrar ısıttım:)
Bu ayar (ön amortisör) 2004 ve öncesi modellerde var(mış). 2005 de ayar vidaları kalkmış.Dolayısıyla ayarlama imkanı yok.( Herhalde millet ayarları kurcalayıp durdu, sonra da bir yerlerde patladı) Fabrika standart bir ayar yapmıştır. Bu ayarlar çok kritik ve hayatidir. İşi iyi bilen bir servis dışında birilerinin kurcalamaması gerekir bence..Sorun nedir?
chopperrider
09 Haziran 2010, 12:07
dün itibariyle tekrar bi 600f almak kısmet oldu, sakaryaya gittik ustamla bi motora bakmaya ama sadece sağ grenajında lokal boya olduğu söylenen motoru görünce, depo haricinde komple boyalı olduğunu gördük,
boyalı olmasına eyvallah ama motor resmen sulu boya (!) ile boyandığı için hiç içime sinmedi, öyle olunca plansız programsız bi şekilde hadi dedim bu kadar geldik basalım istanbula.
kızıltoprakta falan dolaştık 2 motor gördük beğenmedik sonra tesadüf eseri ustamın tanıdığı bi esnaf aracılığıyla 2006 bi kırmızı-siyaha talip olduk pazarlık falan filan derken aldım.
ama dün istanbulda yağmur kıyamet gibi olduğundan gece vakti yağış altında motorla ankaraya gelmeyi gözüm kesmedi, motoru arkadaşımın garajına bıraktım, arabayla geri geldik.
cumartesi otobüsle gidip alıp gelicem inşallah. Artık gelmişken bi istanbul turu da yaparım artık :)
axewar
09 Haziran 2010, 12:36
Yaklaşık 4 yıl ara verdikten sonra 600f ile yeniden iki teker olmak istiyorum.... Bölümün tamamnı değil ancak 30-40 sf. okuyabildim. V-strom-dl650,1300 pan eurapan, BMW f650, kawasaki 636 r gibi makineleri 1-2 günlüğüne kullandım. En uzun tecrübem v-stromda. Aşağıda ilandaki motoru biliyor musunuz?
Sahibi sağ tarafının komple boyalı olduğunu ancak makinenin motor yada hareketli parçalarında hiç bir problem olmadığını söyledi... İzmir de motoru kime götürüp gösterebilirim? Yardımcı olursanız çok sevineceğim...... Saygılar....
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbr-600-f-son-rakam-herseyi-yazdim/detay
ilan no:20542564
kendimden alıntı yaptım;
ilandaki aracın ekspertizini yaptırıp kaporasını ödedim :queen: iki gün içinde alıyorum. İzninizle sorularım olacak....
-İzmirde bakım yaptırmak için önerebileceğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?
-Lastikler idare eder ama muhtemelen değiştireceğim; Aşırı hız yapmam ama arada illaki gazlayacağım. En büyük korkum; İzmirde çok karşılaştığım şey virajı alırken refüj sulamadından dolayı yola akan sular(bu yüzden daha önce 1 kere düştüm). Yol tutuşu iyi olacak bir lastik marka model önerebilir misiniz?
Saygılar Özgür Yıldız
---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:22 ----------
-Birde kasko yaptırmak istiyorum(kapalı garajım yok Evin önüne parkedeceğim). Yaptıran arkadaşlar varsa hangi firmaya ne kadara yaptırdınız? Bilgi verirseniz sevinirim... (forum üstteki mesajı değiştirmeme izin vermedi....)
chopperrider
09 Haziran 2010, 12:55
axewar;
aslında sorularına cevap yazınca sallamıyosun ama :P öncelikle hayırlı olsun... :mrgreen:
kuru zeminden aniden ıslağa geçince bence her lastik saçmalar bunun önüne kaliteli ya da farklı hamurlu lastikle geçemezsin.
onun haricinde piyasaki lastiklerin hepsi cadde kullanıcısının ihtiyacını görür.
diablo rosso lastikli motorlar görüyorum hepsinin ortası kullanılmış :) çok az kişi kullandığı lastiğin limitlerine yaklaşıyor zaten.
axewar
09 Haziran 2010, 13:37
axewar;
aslında sorularına cevap yazınca sallamıyosun ama :P öncelikle hayırlı olsun... :mrgreen:
kuru zeminden aniden ıslağa geçince bence her lastik saçmalar bunun önüne kaliteli ya da farklı hamurlu lastikle geçemezsin.
onun haricinde piyasaki lastiklerin hepsi cadde kullanıcısının ihtiyacını görür.
diablo rosso lastikli motorlar görüyorum hepsinin ortası kullanılmış :) çok az kişi kullandığı lastiğin limitlerine yaklaşıyor zaten.
Haklısın benim hatam oldu... Sallamamak gibi bir şey asla düşünmedim... Hem dün, hem de bu gün verdiğin tavsiyeler için çok teşekkür ediyorum.....Saygılar.:rendeer:
dreamdark
09 Haziran 2010, 15:18
dün itibariyle tekrar bi 600f almak kısmet oldu, sakaryaya gittik ustamla bi motora bakmaya ama sadece sağ grenajında lokal boya olduğu söylenen motoru görünce, depo haricinde komple boyalı olduğunu gördük,
boyalı olmasına eyvallah ama motor resmen sulu boya (!) ile boyandığı için hiç içime sinmedi, öyle olunca plansız programsız bi şekilde hadi dedim bu kadar geldik basalım istanbula.
kızıltoprakta falan dolaştık 2 motor gördük beğenmedik sonra tesadüf eseri ustamın tanıdığı bi esnaf aracılığıyla 2006 bi kırmızı-siyaha talip olduk pazarlık falan filan derken aldım.
ama dün istanbulda yağmur kıyamet gibi olduğundan gece vakti yağış altında motorla ankaraya gelmeyi gözüm kesmedi, motoru arkadaşımın garajına bıraktım, arabayla geri geldik.
cumartesi otobüsle gidip alıp gelicem inşallah. Artık gelmişken bi istanbul turu da yaparım artık :)
Hadi hayırlı olsun Emir, kazasız belasız İnşallah.:rendeer:
Müsait olursak görüşürüz belki? :)
kendimden alıntı yaptım;
ilandaki aracın ekspertizini yaptırıp kaporasını ödedim :queen: iki gün içinde alıyorum. İzninizle sorularım olacak....
-İzmirde bakım yaptırmak için önerebileceğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?
-Lastikler idare eder ama muhtemelen değiştireceğim; Aşırı hız yapmam ama arada illaki gazlayacağım. En büyük korkum; İzmirde çok karşılaştığım şey virajı alırken refüj sulamadından dolayı yola akan sular(bu yüzden daha önce 1 kere düştüm). Yol tutuşu iyi olacak bir lastik marka model önerebilir misiniz?
Saygılar Özgür Yıldız
Birde kasko yaptırmak istiyorum(kapalı garajım yok Evin önüne parkedeceğim). Yaptıran arkadaşlar varsa hangi firmaya ne kadara yaptırdınız? Bilgi verirseniz sevinirim...
Şimdiden hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler sana da.:rendeer:
Lastik konusunda Emir'in dediği gibi, aniden ıslak suya girişlerde o anki hızın ve suya giriş açın çok önemli, hangi lastik olursa olsun kayabilir. Benim 1-2 defa başıma geldi ve lastiğim ıslaktan çıkar çıkmaz güzel kavradı yolu, bu sayede düşmekten kurtuldum. Islak yol performansı olarak benim lastikler iyi olarak gösteriliyor (Michelin Pilot Road 2CT) ama, sen yine de iyice araştır diğer modelleri de.
Ban kaskomu Anadolu Sigorta'dan, pert ve çalıntı durumunda %25, kazalarda da %2 muafiyetli olarak 2 senedir yeniliyorum. İlk sene yaptırdığımda 1100 TL (10 taksit) ve bu sene hasarsızlık indirimiyle 735 TL ödedim.
Genelde bizim motosikletlere bu şekilde muafiyetli kasko yaptırmak daha hesaplı oluyor, aksi halde full kasko yapan firmalar 2500-3000 TL gibi rakamlardan başlıyor.
axewar
09 Haziran 2010, 16:22
dreamdark teşekkür ediyorum... Ruhsatı üzerime alınca sana ulaşacağım....Kasko ile ilgili olarak...
axewar
09 Haziran 2010, 20:34
az önce şair sigortadan 1107 tl muafiyetsiz teklif aldım detayları mail gelince yazarım
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:00 ----------
kasko detaylarına bakıp dikkat etmem gereken noktaları söyleyebilirmisiniz?
Aracın tek anahtarı var yedeği yok bunu söyledim poliçeye not olarak ilave ederiz sorun olmaz dediler. Bir de kapalı garajım yok açıkta çalınma ile ilgili bir madde göremedim?
http://img180.imageshack.us/img180/1083/kasko.jpg
Akileos
09 Haziran 2010, 20:41
dün itibariyle tekrar bi 600f almak kısmet oldu, sakaryaya gittik ustamla bi motora bakmaya ama sadece sağ grenajında lokal boya olduğu söylenen motoru görünce, depo haricinde komple boyalı olduğunu gördük,
boyalı olmasına eyvallah ama motor resmen sulu boya (!) ile boyandığı için hiç içime sinmedi, öyle olunca plansız programsız bi şekilde hadi dedim bu kadar geldik basalım istanbula.
kızıltoprakta falan dolaştık 2 motor gördük beğenmedik sonra tesadüf eseri ustamın tanıdığı bi esnaf aracılığıyla 2006 bi kırmızı-siyaha talip olduk pazarlık falan filan derken aldım.
ama dün istanbulda yağmur kıyamet gibi olduğundan gece vakti yağış altında motorla ankaraya gelmeyi gözüm kesmedi, motoru arkadaşımın garajına bıraktım, arabayla geri geldik.
cumartesi otobüsle gidip alıp gelicem inşallah. Artık gelmişken bi istanbul turu da yaparım artık :)
hayırlı olsun...tekrardan ..
dreamdark
09 Haziran 2010, 23:39
az önce şair sigortadan 1107 tl muafiyetsiz teklif aldım detayları mail gelince yazarım.
Kasko detaylarına bakıp dikkat etmem gereken noktaları söyleyebilirmisiniz?
Aracın tek anahtarı var yedeği yok bunu söyledim poliçeye not olarak ilave ederiz sorun olmaz dediler. Bir de kapalı garajım yok açıkta çalınma ile ilgili bir madde göremedim?
Bildiğim kadarıyla kapalı garaj şartı ile yapıyorlar kaskoyu, arayıp kapalı garaj zorunluluğu var mı diye bir sor bence.
Fiyat güzel ama, birkaç yerden daha teklif iste yine de.
Akileos
09 Haziran 2010, 23:45
Bildiğim kadarıyla kapalı garaj şartı ile yapıyorlar kaskoyu, arayıp kapalı garaj zorunluluğu var mı diye bir sor bence.
Fiyat güzel ama, birkaç yerden daha teklif iste yine de.
ben allianz sigortaya sordum 2600 tl istediler....
trafik sigortasınıda en ucuza yapan sigorta birde..
MaRaNtZz
09 Haziran 2010, 23:56
Motoru biraz çalıştırıp öyle bak seviyeye tekrar, devir daim yapsın su radyatörde, ondan sonra kapat tıpayı, hava yapmasın. Benim motor yaz zamanı sürüş esnasında 80-90 derece arasında çalışıyor genelde, fan ise 105 derecede açılıyor. Seninki söylediğin 110-115 derece gibiyse termostat biraz geç açıyor gibi geldi bana.:silent:
Vallahi ön amortisör ayarıyla hiç işim olmadığı için nasıl ayarlandığını ben de bilmiyorum inan. :)
Emre söylediğin gibi fan 105 derecede açıyormuş :), bugün Ali Ustay'a servise gittim radyatör suyu eksikmiş ve tamamlandı :bounce: benim doldurduğum bile yetmedi :P Motor şehir içinde 102-105 derecede çalışıyor sanırım ben devirsiz kullanıyorum, sizler vitesi kaç devirde değiştiriyorsunuz uygun olan vites devri nedir beni bilgilendirirseniz sevinirim. Motor ısısı oldukça yüksek geldi bana :silent:
Ayrıca serviste bugün 24000 Km bakımı yaptık;
*Yağ (Değişti 3 Litre),
*Yağ Filitresi (Değişti),
*Hava Filitresi (Temizlendi),
*Fren Yağları Boşaltıldı (Değişti),
2-3 Elektrik aksamına sprey sıkıldı,
Zincir temizlenmeden yağlandı.
Servis güzel, işçilik iyi, pek muhabbeti sevimiyorlar ama bana nedense rakamlar da yüksek gibi geldi sizce bu işlemlerin fiyatı nekadardır:silent: Ben 350 TL gibi bir rakam ödedim. Buji değişimi içinde 250 TL gibi bir fiyat istendi fakat şuna gerekmediği söylendi. Daha önce bu konularda pek deneyimim olmadı fiyatlar konusunda bilgim yoktur neredeyse :cherry: Servisi beğendim, Ali usta bakımla ilgilenmedi :pale: yanındaki ustalar ilgilendi, ben kendisinin ilgileneceğini düşünyordum sanırım yanlış bir düşünce olmuş.:queen:
Grenajla ilgili olarak yan grenajların onarımı (ufak iki çatlak var), boyanması ve sticker için 950 TL olarak belirlendi, sizce biraz daha araştırmam gerekirmi dersiniz.:cherry: Emre senin yölendirdiğin yer aynı iş için yarısı fiyat verdi fakat bir süre bekliyelim istedi.:cat::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------
dün itibariyle tekrar bi 600f almak kısmet oldu, sakaryaya gittik ustamla bi motora bakmaya ama sadece sağ grenajında lokal boya olduğu söylenen motoru görünce, depo haricinde komple boyalı olduğunu gördük,
boyalı olmasına eyvallah ama motor resmen sulu boya (!) ile boyandığı için hiç içime sinmedi, öyle olunca plansız programsız bi şekilde hadi dedim bu kadar geldik basalım istanbula.
kızıltoprakta falan dolaştık 2 motor gördük beğenmedik sonra tesadüf eseri ustamın tanıdığı bi esnaf aracılığıyla 2006 bi kırmızı-siyaha talip olduk pazarlık falan filan derken aldım.
ama dün istanbulda yağmur kıyamet gibi olduğundan gece vakti yağış altında motorla ankaraya gelmeyi gözüm kesmedi, motoru arkadaşımın garajına bıraktım, arabayla geri geldik.
cumartesi otobüsle gidip alıp gelicem inşallah. Artık gelmişken bi istanbul turu da yaparım artık :)
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle...:cat:
Akileos
10 Haziran 2010, 00:06
Emre söylediğin gibi fan 105 derecede açıyormuş :), bugün Ali Ustay'a servise gittim radyatör suyu eksikmiş ve tamamlandı :bounce: benim doldurduğum bile yetmedi :P Motor şehir içinde 102-105 derecede çalışıyor sanırım ben devirsiz kullanıyorum, sizler vitesi kaç devirde değiştiriyorsunuz uygun olan vites devri nedir beni bilgilendirirseniz sevinirim. Motor ısısı oldukça yüksek geldi bana :silent:
Ayrıca serviste bugün 24000 Km bakımı yaptık;
*Yağ (Değişti 3 Litre),
*Yağ Filitresi (Değişti),
*Hava Filitresi (Temizlendi),
*Fren Yağları Boşaltıldı (Değişti),
2-3 Elektrik aksamına sprey sıkıldı,
Zincir temizlenmeden yağlandı.
Servis güzel, işçilik iyi, pek muhabbeti sevimiyorlar ama bana nedense rakamlar da yüksek gibi geldi sizce bu işlemlerin fiyatı nekadardır:silent: Ben 350 TL gibi bir rakam ödedim. Buji değişimi içinde 250 TL gibi bir fiyat istendi fakat şuna gerekmediği söylendi. Daha önce bu konularda pek deneyimim olmadı fiyatlar konusunda bilgim yoktur neredeyse :cherry: Servisi beğendim, Ali usta bakımla ilgilenmedi :pale: yanındaki ustalar ilgilendi, ben kendisinin ilgileneceğini düşünyordum sanırım yanlış bir düşünce olmuş.:queen:
Grenajla ilgili olarak yan grenajların onarımı (ufak iki çatlak var), boyanması ve sticker için 950 TL olarak belirlendi, sizce biraz daha araştırmam gerekirmi dersiniz.:cherry: Emre senin yölendirdiğin yer aynı iş için yarısı fiyat verdi fakat bir süre bekliyelim istedi.:cat::rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:54 ----------
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanman dileğiyle...:cat:
buji lerirn tanesi iridyum takarsan 30 35 arası 4 tanesi 120 140 yani 110 lira felan işçilik istemişler.....
boya ve tamir ,için komple grenaj seti getirtsen ebaydan vergisiyle beraber bu kadar tutmaz sanırsam.....bana çok geldi 950 tl...
ve yapılan bakıma görede işçilik fazla gibi geldi bana...
kemalk
10 Haziran 2010, 00:11
[QUOTE=MaRaNtZz;2079907]Emre söylediğin gibi fan 105 derecede açıyormuş :), bugün Ali Ustay'a servise gittim radyatör suyu eksikmiş ve tamamlandı :bounce: benim doldurduğum bile yetmedi :P Motor şehir içinde 102-105 derecede çalışıyor sanırım ben devirsiz kullanıyorum, sizler vitesi kaç devirde değiştiriyorsunuz uygun olan vites devri nedir beni bilgilendirirseniz sevinirim. Motor ısısı oldukça yüksek geldi bana :silent:
Ayrıca serviste bugün 24000 Km bakımı yaptık;
*Yağ (Değişti 3 Litre),
*Yağ Filitresi (Değişti),
*Hava Filitresi (Temizlendi),
*Fren Yağları Boşaltıldı (Değişti),
2-3 Elektrik aksamına sprey sıkıldı,
Zincir temizlenmeden yağlandı.
Servis güzel, işçilik iyi, pek muhabbeti sevimiyorlar ama bana nedense rakamlar da yüksek gibi geldi sizce bu işlemlerin fiyatı nekadardır:silent: Ben 350 TL gibi bir rakam ödedim. Buji değişimi içinde 250 TL gibi bir fiyat istendi fakat şuna gerekmediği söylendi. Daha önce bu konularda pek deneyimim olmadı fiyatlar konusunda bilgim yoktur neredeyse :cherry: Servisi beğendim, Ali usta bakımla ilgilenmedi :pale: yanındaki ustalar ilgilendi, ben kendisinin ilgileneceğini düşünyordum sanırım yanlış bir düşünce olmuş.:queen:
Grenajla ilgili olarak yan grenajların onarımı (ufak iki çatlak var), boyanması ve sticker için 950 TL olarak belirlendi, sizce biraz daha araştırmam gerekirmi dersiniz.:cherry: Emre senin yölendirdiğin yer aynı iş için yarısı fiyat verdi fakat bir süre bekliyelim istedi.:cat::rendeer:[COLOR="Silver"]
Motorun hayırlı olsun arkadaşım.
Ben 24000 km bakımını 240 tl ye halletmiştim.
4 X 1 lt tam sentetik yağ(kitapçıkta da filitre değişimde 3.75lt yazıyor)
Yağ filitresi.
Hava filitre temizliği
Ön fren müşürü değişimi
4 adet buji
Zincir bakımı v.s
Yani ödediğin rakam bana da biraz fazla gibi geldi.
Bujiler içinde araştırma yap derim net.ten.Emre daha iyi biliyor gerçi.İST. Şişli de biryer var.Tanesi 30 tl.
brl06
10 Haziran 2010, 00:16
dün itibariyle tekrar bi 600f almak kısmet oldu, sakaryaya gittik ustamla bi motora bakmaya ama sadece sağ grenajında lokal boya olduğu söylenen motoru görünce, depo haricinde komple boyalı olduğunu gördük,
boyalı olmasına eyvallah ama motor resmen sulu boya (!) ile boyandığı için hiç içime sinmedi, öyle olunca plansız programsız bi şekilde hadi dedim bu kadar geldik basalım istanbula.
kızıltoprakta falan dolaştık 2 motor gördük beğenmedik sonra tesadüf eseri ustamın tanıdığı bi esnaf aracılığıyla 2006 bi kırmızı-siyaha talip olduk pazarlık falan filan derken aldım.
ama dün istanbulda yağmur kıyamet gibi olduğundan gece vakti yağış altında motorla ankaraya gelmeyi gözüm kesmedi, motoru arkadaşımın garajına bıraktım, arabayla geri geldik.
cumartesi otobüsle gidip alıp gelicem inşallah. Artık gelmişken bi istanbul turu da yaparım artık :)
yeni motorunuz hayırlı olsun,kazasız belasız binin.darısı başımıza.
kemalk
10 Haziran 2010, 00:20
[QUOTE=axewar;2079521]kendimden alıntı yaptım;
ilandaki aracın ekspertizini yaptırıp kaporasını ödedim :queen: iki gün içinde alıyorum. İzninizle sorularım olacak....
-İzmirde bakım yaptırmak için önerebileceğiniz güvendiğiniz bir yer var mı?
-Lastikler idare eder ama muhtemelen değiştireceğim; Aşırı hız yapmam ama arada illaki gazlayacağım. En büyük korkum; İzmirde çok karşılaştığım şey virajı alırken refüj sulamadından dolayı yola akan sular(bu yüzden daha önce 1 kere düştüm). Yol tutuşu iyi olacak bir lastik marka model önerebilir misiniz?
Motorun hayırlı olsun arkadaşım.
Lastik konusunda Buzmotorun internet sitesine bir bak derim bende.
Emre,nin kullandığı Pilot Road 2Ct ve benimde 2 ay önce aldğım Pilot Power 2CT lastiklerin ortası sert kenarları yumuşak hamur lastikler.Yani en az bir 8-10 km yol yaptıkdan sonra lastik ısınıyor ve yol tutuşu sağlıyor.Kısa mesafelerde kullanıcam diyorsan Pilot Power alabilirsin.Komple yumuşak,fiyatı daha uygun, fakat ömrü daha kısa.
MaRaNtZz
10 Haziran 2010, 00:20
[QUOTE=MaRaNtZz;2079907]Emre söylediğin gibi fan 105 derecede açıyormuş :), bugün Ali Ustay'a servise gittim radyatör suyu eksikmiş ve tamamlandı :bounce: benim doldurduğum bile yetmedi :P Motor şehir içinde 102-105 derecede çalışıyor sanırım ben devirsiz kullanıyorum, sizler vitesi kaç devirde değiştiriyorsunuz uygun olan vites devri nedir beni bilgilendirirseniz sevinirim. Motor ısısı oldukça yüksek geldi bana :silent:
Ayrıca serviste bugün 24000 Km bakımı yaptık;
*Yağ (Değişti 3 Litre),
*Yağ Filitresi (Değişti),
*Hava Filitresi (Temizlendi),
*Fren Yağları Boşaltıldı (Değişti),
2-3 Elektrik aksamına sprey sıkıldı,
Zincir temizlenmeden yağlandı.
Servis güzel, işçilik iyi, pek muhabbeti sevimiyorlar ama bana nedense rakamlar da yüksek gibi geldi sizce bu işlemlerin fiyatı nekadardır:silent: Ben 350 TL gibi bir rakam ödedim. Buji değişimi içinde 250 TL gibi bir fiyat istendi fakat şuna gerekmediği söylendi. Daha önce bu konularda pek deneyimim olmadı fiyatlar konusunda bilgim yoktur neredeyse :cherry: Servisi beğendim, Ali usta bakımla ilgilenmedi :pale: yanındaki ustalar ilgilendi, ben kendisinin ilgileneceğini düşünyordum sanırım yanlış bir düşünce olmuş.:queen:
Grenajla ilgili olarak yan grenajların onarımı (ufak iki çatlak var), boyanması ve sticker için 950 TL olarak belirlendi, sizce biraz daha araştırmam gerekirmi dersiniz.:cherry: Emre senin yölendirdiğin yer aynı iş için yarısı fiyat verdi fakat bir süre bekliyelim istedi.:cat::rendeer:[COLOR="Silver"]
Motorun hayırlı olsun arkadaşım.
Ben 24000 km bakımını 240 tl ye halletmiştim.
4 X 1 lt tam sentetik yağ(kitapçıkta da filitre değişimde 3.75lt yazıyor)
Yağ filitresi.
Hava filitre temizliği
Ön fren müşürü değişimi
4 adet buji
Zincir bakımı v.s
Yani ödediğin rakam bana da biraz fazla gibi geldi.
Bujiler içinde araştırma yap derim net.ten.Emre daha iyi biliyor gerçi.İST. Şişli de biryer var.Tanesi 30 tl.
Teşekkür ederim. Biraz bujileri kullanıp daha sonra değiştirmeyi düşünüyorum, sizdeki fiyatlar oldukça uygun, aklımdaki rakamlara yakın. Emre ve sizler sağolun bana çok yardımcı oluyorsunuz :cat: hepinize ayrı ayrı Teşekkür...:rendeer:
Marv
10 Haziran 2010, 00:25
servis manuelinde normal 3 lt , filtre değiştimi 3.3 lt motor dağıtılırsa 3.7 lt koyun yazıyor aman dikkat.
MaRaNtZz
10 Haziran 2010, 01:03
servis manuelinde normal 3 lt , filtre değiştimi 3.3 lt motor dağıtılırsa 3.7 lt koyun yazıyor aman dikkat.
Hımmm...
Ali ustada sanmıyorum böyle bir hata yapılacağını. Ben 3 Litre sanıyorum belkide sonradan ekleme yapılmıştır. Kadıköy'den Gebze'ye döndüm sorun yoktu ama birşey fark ettim gelirken onunda zincirin yağlanmasına bağladım ama doğrumu bilmem yolda 100 Km hızda biraz gaz açınca 5000-5500 Devirde sanki yere bir demir sürtüyormuş gibi ses geliyor sadece gaza biraz yüklenince normal bıraktığınızda ses yok :pale: konrol edemedim belkide sürtüyordur :P:queen:
Ayrıca yağlama 3 Litre veya 3.3 Litre bunu nereden anlarım motorum yağ çubuğu veya seviye camından analşılırmı eksiklik. Yağ seviyesi nerede olmalıdır.:silent:
Akileos
10 Haziran 2010, 01:25
Hımmm...
Ali ustada sanmıyorum böyle bir hata yapılacağını. Ben 3 Litre sanıyorum belkide sonradan ekleme yapılmıştır. Kadıköy'den Gebze'ye döndüm sorun yoktu ama birşey fark ettim gelirken onunda zincirin yağlanmasına bağladım ama doğrumu bilmem yolda 100 Km hızda biraz gaz açınca 5000-5500 Devirde sanki yere bir demir sürtüyormuş gibi ses geliyor sadece gaza biraz yüklenince normal bıraktığınızda ses yok :pale: konrol edemedim belkide sürtüyordur :P:queen:
Ayrıca yağlama 3 Litre veya 3.3 Litre bunu nereden anlarım motorum yağ çubuğu veya seviye camından analşılırmı eksiklik. Yağ seviyesi nerede olmalıdır.:silent:
motoru düzşekilde tut camdan bak orada iki çizginin arasında oldumu yeterli dir..
MaRaNtZz
10 Haziran 2010, 01:41
motoru düzşekilde tut camdan bak orada iki çizginin arasında oldumu yeterli dir..
Orta sehpada baksam olurmu:silent:
Akileos
10 Haziran 2010, 01:45
Orta sehpada baksam olurmu:silent:
olur tabi...
MaRaNtZz
10 Haziran 2010, 01:53
olur tabi...
Teşekkür ederim...:cat::rendeer:
Akileos
10 Haziran 2010, 02:00
Teşekkür ederim...:cat::rendeer:
rica ederim yağ önemli dikkat et insanda kan neyse motosiklettede yağ o ..
ama sen bakıma yeni sokmadınmı motoru yağ filtre felan değişmedimi yeni.bi sorun olmaz sanırsam..
chopperrider
10 Haziran 2010, 11:06
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Vallahi haftasonunu iple çekiyorum. Motoru aldım noter satışını yaptım ama motor İstanbul'da :mrgreen: gerçi yağmurdan çamurdan zaten binilcek bi hava yok. İnşallah cumartesi sabah istanbulda olacağım ve gezebildiğim kadar gezip gecesi şileye gideceğim. Pazarda öğleden sonra otobana çıkar ankaraya kadar gazlarım artık (benzin param kalmazsa 120-140 giderim:) )
Bu arada yağ seviyesini kontrol ederken bence orta sehpada tutmayın motoru her iki lastik de yere değsin çünkü orta sehpadayken asla yere tam paralel olmuyor motor, dikkat edin hiçbir usta bu şekilde kontrol etmez yağı.
Tek başınızayken motoru düşürmekten korkuyorsanız da korkmayın motorun sağında bir eliniz sağ gidonda sol eliniz koltuktan tutarken çömelin ve motorun gayet dik ve düz durduğundan emin olup yağ camına bakın.
shadow slx
10 Haziran 2010, 13:08
Bu ayar (ön amortisör) 2004 ve öncesi modellerde var(mış). 2005 de ayar vidaları kalkmış.Dolayısıyla ayarlama imkanı yok.( Herhalde millet ayarları kurcalayıp durdu, sonra da bir yerlerde patladı) Fabrika standart bir ayar yapmıştır. Bu ayarlar çok kritik ve hayatidir. İşi iyi bilen bir servis dışında birilerinin kurcalamaması gerekir bence..Sorun nedir?
Teşekkürler, Benim motorun ön tarafı çok zıplıyor gibi hissediyorum hafif bozuk yolda özellikle.. Ama otobanda falan sorun yok bu makinalar böyle mi bana mı böyle tuhaf geldi onu anlamaya çalışıyorum Fazer'dan sonra... Birde ön frende sorun var bende muhtemelen ön lastiği kaldırım gibi bir yere vurmuşlar sol taraftaki amort.borusu dışa doğru gelmiş hani ön lastik milinin soltarafındaki deliğin üzerinde nerdeyse amort.borusu.. onu da düzeltmem lazım. orjinal hali ile deliğe göre ne kadar lastiğe yakın acaba? ölçüp yazan olursa da sevinirim burdan.. :)
chopperrider
10 Haziran 2010, 13:12
Teşekkürler, Benim motorun ön tarafı çok zıplıyor gibi hissediyorum hafif bozuk yolda özellikle.. Ama otobanda falan sorun yok bu makinalar böyle mi bana mı böyle tuhaf geldi onu anlamaya çalışıyorum Fazer'dan sonra... Birde ön frende sorun var bende muhtemelen ön lastiği kaldırım gibi bir yere vurmuşlar sol taraftaki amort.borusu dışa doğru gelmiş hani ön lastik milinin soltarafındaki deliğin üzerinde nerdeyse amort.borusu.. onu da düzeltmem lazım. orjinal hali ile deliğe göre ne kadar lastiğe yakın acaba? ölçüp yazan olursa da sevinirim burdan.. :)
motorunun ön takımındaki darbe ciddi bi problemdir böyle ölçülüp yazılıp ona göre ayarlanacak basit bi sıkıntı değildir, bence şüphen varsa bir an önce servise git başın ağrımasın derim.
MaRaNtZz
10 Haziran 2010, 19:41
rica ederim yağ önemli dikkat et insanda kan neyse motosiklettede yağ o ..
ama sen bakıma yeni sokmadınmı motoru yağ filtre felan değişmedimi yeni.bi sorun olmaz sanırsam..
Evet servisten yeni çıktı seviye normalmiş. Ben yanlış görmüşüm :P
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:32 ----------
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Vallahi haftasonunu iple çekiyorum. Motoru aldım noter satışını yaptım ama motor İstanbul'da :mrgreen: gerçi yağmurdan çamurdan zaten binilcek bi hava yok. İnşallah cumartesi sabah istanbulda olacağım ve gezebildiğim kadar gezip gecesi şileye gideceğim. Pazarda öğleden sonra otobana çıkar ankaraya kadar gazlarım artık (benzin param kalmazsa 120-140 giderim:) )
Bu arada yağ seviyesini kontrol ederken bence orta sehpada tutmayın motoru her iki lastik de yere değsin çünkü orta sehpadayken asla yere tam paralel olmuyor motor, dikkat edin hiçbir usta bu şekilde kontrol etmez yağı.
Tek başınızayken motoru düşürmekten korkuyorsanız da korkmayın motorun sağında bir eliniz sağ gidonda sol eliniz koltuktan tutarken çömelin ve motorun gayet dik ve düz durduğundan emin olup yağ camına bakın.
Dostum söylediğin gibi kontrol ettim seviye çokaz aşağı inmiş ama normal seviyede...:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:35 ----------
Arkadaşlar biliyorum çok soru soruyorum ama:P benim motorun ısısı şehir içinde 102-105 derece seviyesinde, çok sık aralıklarla fan devreye giriyor ben devrimi ayarlayamıyorum acaba bir sorunmu var. Radyatör suyu normal seviyede ama hava yapmış olabilir mi? :silent: Vitesi 5000 ile 6000 devir arasında attırıyorum sorun bu olma ihtimali varmıdır:silent:
tayfur_
10 Haziran 2010, 19:44
+1
başlangıç motoru 600F mi?:silent:
kardeşim 125'i 150'yi geçtim, bari git 250 cc'lik bişey al; 600 cc ile başlanır mı yaw?motorun gücünü mü kontrol edeceksin, ağırlığını mı kontrol edeceksin...
bakma sen valentino'nun ufak tefek olduğuna, yılların tecrübesi var onda. büyük hacimli motordan başlanılmaz sevdiklerimizin hatırı için...
hadi yeni başlayacak olanı geçtim, başlangıç motoru diye 600F tavsiye eden arkadaşa hayretler ediyorum... :farao:
arkadasım benimde başlangıç motorum 600 f daha önce hiçbir motor deneyimim olmadığı halde ilk motoru aldığımda antalyadan bursaya seyehat ettım ve 2 aydır kazasız belasız kullanıyorum gercekten 600 f çok rahat ve cabuk alışabıleceğin bir motor ben memnunum
gürselakay
11 Haziran 2010, 00:36
Merhaba..
Bu gün güzel bir tesadüf sonucu Emre (dreamdark) ve Ozan'la karşılaştım. Emre'ye helal olsun; beni kaskın altından ve motorumun renginden tanıdı..Seslenince durdum ve ''tekrar'' tanışmış olduk. Beraberce bazı yerlere uğradık. Sayelerinde Bostancı'daki ucuz yağcıyı, Küçük Yalı'daki servisi falan öğrenmiş oldum.. Emre'de bu arada sıkı kullanıyormuş; onu da görmüş olduk..:)
kemalk
11 Haziran 2010, 00:58
Merhaba..
Bu gün güzel bir tesadüf sonucu Emre (dreamdark) ve Ozan'la karşılaştım. Emre'ye helal olsun; beni kaskın altından ve motorumun renginden tanıdı..Seslenince durdum ve ''tekrar'' tanışmış olduk. Beraberce bazı yerlere uğradık. Sayelerinde Bostancı'daki ucuz yağcıyı, Küçük Yalı'daki servisi falan öğrenmiş oldum.. Emre'de bu arada sıkı kullanıyormuş; onu da görmüş olduk..:)
Emre benim arkamdan plakamı bile okuyamaz:queen:
Nereleredesin Emre ?Görüşelim bi ara artık.Bi program yokmu planlanan?
Bu arada yeni yağ değiştiren arkadaş için söylüyorum, gerçi arkadaşlarda yazmış ama bende katılayım istedim.Yağ seviyesini kontrol etmek istediğin zaman öncelikle ve kesinlikle motoru bir süre çalıştırman gerekir.Yoksa benim ilk yaptığım gibi sabah çalıştırmadan önce aaa ben bunun bir yağına bakayımda öyle çalıştırayım dersen hiçbirşey göremezsin.:cat:
MaRaNtZz
11 Haziran 2010, 01:24
Emre benim arkamdan plakamı bile okuyamaz:queen:
Nereleredesin Emre ?Görüşelim bi ara artık.Bi program yokmu planlanan?
Bu arada yeni yağ değiştiren arkadaş için söylüyorum, gerçi arkadaşlarda yazmış ama bende katılayım istedim.Yağ seviyesini kontrol etmek istediğin zaman öncelikle ve kesinlikle motoru bir süre çalıştırman gerekir.Yoksa benim ilk yaptığım gibi sabah çalıştırmadan önce aaa ben bunun bir yağına bakayımda öyle çalıştırayım dersen hiçbirşey göremezsin.:cat:
Evet arkadaşlar bir görüşme planlasanız da tanışalım, dolaşalım, bilgi alış-verişinde bulunalım bişeyler yapalım :P diyorum güzel olmaz mı:silent:
dreamdark
11 Haziran 2010, 01:59
Merhaba..
Bu gün güzel bir tesadüf sonucu Emre (dreamdark) ve Ozan'la karşılaştım. Emre'ye helal olsun; beni kaskın altından ve motorumun renginden tanıdı..Seslenince durdum ve ''tekrar'' tanışmış olduk. Beraberce bazı yerlere uğradık. Sayelerinde Bostancı'daki ucuz yağcıyı, Küçük Yalı'daki servisi falan öğrenmiş oldum.. Emre'de bu arada sıkı kullanıyormuş; onu da görmüş olduk..:)
Abi valla sorma, sen karşıdan gelirken önce motora baktım 600F, sonra baktım 2005 kasa, sonra senin bıyığı gördüm ve beyinde resim canlandı, şimşek çaktı bağlantı kuruldu.:mrgreen: Tabi bu bağlantı kurulurkenki zaman diliminde sen 20 mt. kadar ilerlemiş oldun ama sonunda seslenebildim sana.:cherry:
Ama güzel oldu bu tesadüf, plansızca gelişmiş bir buluşma oldu. :)
Planlayıp da buluşuruz yine en kısa zamanda inşallah.
Bu arada, ben sırf sen lastiklerin yatma açısını sordun diye gazladım orada, başka bir niyetim yoktu oysaki:P
Arkadaşlar biliyorum çok soru soruyorum ama:P benim motorun ısısı şehir içinde 102-105 derece seviyesinde, çok sık aralıklarla fan devreye giriyor ben devri mi ayarlayamıyorum acaba bir sorunmu var. Radyatör suyu normal seviyede ama hava yapmış olabilir mi? :silent: Vitesi 5000 ile 6000 devir arasında attırıyorum sorun bu olma ihtimali varmıdır:silent:
Eğer birazcık bile dur kalk yapıyorsan ya da düşük süratte seyrediyorsan bu havalarda normal. Biz bugün sahilden o kadar gazladık Gürsel abi ve Ozan'la, sonra sahilden bostancı köprüsüne doğru çıkan ışıklarda durduğumuzda o kadarcık mesafede üçümüzün de hararetler 106-108 civarına gelmişti. Sorun etme kendine. :)
arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
Vallahi haftasonunu iple çekiyorum. Motoru aldım noter satışını yaptım ama motor İstanbul'da :mrgreen: gerçi yağmurdan çamurdan zaten binilcek bi hava yok. İnşallah cumartesi sabah istanbulda olacağım ve gezebildiğim kadar gezip gecesi şileye gideceğim. Pazarda öğleden sonra otobana çıkar ankaraya kadar gazlarım artık (benzin param kalmazsa 120-140 giderim:) )
Bu arada yağ seviyesini kontrol ederken bence orta sehpada tutmayın motoru her iki lastik de yere değsin çünkü orta sehpadayken asla yere tam paralel olmuyor motor, dikkat edin hiçbir usta bu şekilde kontrol etmez yağı.
Tek başınızayken motoru düşürmekten korkuyorsanız da korkmayın motorun sağında bir eliniz sağ gidonda sol eliniz koltuktan tutarken çömelin ve motorun gayet dik ve düz durduğundan emin olup yağ camına bakın.
Napcaksın olm gece gece Şile'de bakiim?:queen:
Emre benim arkamdan plakamı bile okuyamaz:queen:
Nereleredesin Emre ?Görüşelim bi ara artık.Bi program yokmu planlanan?
Bu arada yeni yağ değiştiren arkadaş için söylüyorum, gerçi arkadaşlarda yazmış ama bende katılayım istedim.Yağ seviyesini kontrol etmek istediğin zaman öncelikle ve kesinlikle motoru bir süre çalıştırman gerekir.Yoksa benim ilk yaptığım gibi sabah çalıştırmadan önce aaa ben bunun bir yağına bakayımda öyle çalıştırayım dersen hiçbirşey göremezsin.:cat:
Plakanı hep önünden gittiğim için mi okuyamıyorum yoksa?:P:mrgreen:
Şaka bir yana, bu hafta yağmurdan dolayı zaten hep garajdaydı motor, Salı gününe sözleşmemize rağmen ancak bugün Ozan'la buluşup yağ değişimi yapabildik hatta. Planlanan bir buluşma yok bildiğim kadarıyla ama, olmadı spontane birşeyler ayarlarız alo yaparak Kemal'im.:)
Evet arkadaşlar bir görüşme planlasanız da tanışalım, dolaşalım, bilgi alış-verişinde bulunalım bişeyler yapalım :P diyorum güzel olmaz mı:silent:
Valla hep niyet var da bir türlü denk gelemedi daha. :)
MaRaNtZz
11 Haziran 2010, 02:09
Abi valla sorma, sen karşıdan gelirken önce motora baktım 600F, sonra baktım 2005 kasa, sonra senin bıyığı gördüm ve beyinde resim canlandı, şimşek çaktı bağlantı kuruldu.:mrgreen: Tabi bu bağlantı kurulurkenki zaman diliminde sen 20 mt. kadar ilerlemiş oldun ama sonunda seslenebildim sana.:cherry:
Ama güzel oldu bu tesadüf, plansızca gelişmiş bir buluşma oldu. :)
Planlayıp da buluşuruz yine en kısa zamanda inşallah.
Bu arada, ben sırf sen lastiklerin yatma açısını sordun diye gazladım orada, başka bir niyetim yoktu oysaki:P
Eğer birazcık bile dur kalk yapıyorsan ya da düşük süratte seyrediyorsan bu havalarda normal. Biz bugün sahilden o kadar gazladık Gürsel abi ve Ozan'la, sonra sahilden bostancı köprüsüne doğru çıkan ışıklarda durduğumuzda o kadarcık mesafede üçümüzün de hararetler 106-108 civarına gelmişti. Sorun etme kendine. :)
Napcaksın olm gece gece Şile'de bakiim?:queen:
Plakanı hep önünden gittiğim için mi okuyamıyorum yoksa?:P:mrgreen:
Şaka bir yana, bu hafta yağmurdan dolayı zaten hep garajdaydı motor, Salı gününe sözleşmemize rağmen ancak bugün Ozan'la buluşup yağ değişimi yapabildik hatta. Planlanan bir buluşma yok bildiğim kadarıyla ama, olmadı spontane birşeyler ayarlarız alo yaparak Kemal'im.:)
Valla hep niyet var da bir türlü denk gelemedi daha. :)
OhOh Emre beni rahatlattın teşekkür ederim. Nedense çok hasas :P davranıyorum bu konularda...:rendeer:
chopperrider
11 Haziran 2010, 16:03
Napcaksın olm gece gece Şile'de bakiim?:queen:
söylenmez ayıp :queen:
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO