PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 [39] 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218

septimus
19 Nisan 2010, 13:09
Merhaba arkadaşlar, hiç yazmadım şimdiye kadar bu başlığa ama takip ediyorum. Adım Serkan.

Baytar77 başka bi sorun yok mu motorda ? Rolantisi nasıl mesela, sadece kalkışta mı bu sorun var ? Ne zamandan beri böyle ? Rolanti devrinden 5 - 6000'e boşta yavaş yavaş gaz açtığında da aynı sorun oluyor mu ?

dreamdark
19 Nisan 2010, 13:18
1 aylık K&N hava filtresi takılı, ikimiz birlikte aldık filtreleri. filtreden olması imkansız

Benim aynı olay filtrem çok kirlendiğinde başıma gelmişti ama haklısın, bahsettiğin gibiyse filtreden olması imkansız.
Çok sık rastlanan bir durum değildir, genelde kilometresi fazlaca olan araçlarda uygulanır enjektörlerin temizlenmesi ama, belki enjektörler kirli olduğu için enjektör temizliği gerekiyor olabilir.
Bundan da değilse sübap ayarıyla ilgili olabilir mi ya da elektronik bir hata olabilir mi acaba düşünüyorum, gaz yeme ile alakalı bir gaz sensörü ya da beyinden kaynaklanan bir durum? Bilemedim..

yeschim
19 Nisan 2010, 13:46
Profilinde halen CBR-125 diye yazıyor da ben sattınız d,ye hatırlıyordum ondan sordum :)

İyi bakmamışsın sen :) Bak ne yazıyor :salut:

CBR-125
21 Nisan 2010, 00:30
İyi bakmamışsın sen :) Bak ne yazıyor :salut:

Yav ne bileyim ben CBR-125 i görünce başka bişeye bakamadım...:salut:

Acısı bendede büyük.:salut: O yüzden öyle kalmış zihnimde :pale:

Neyseee.. Ee senin sırada ne var peki ?? :bounce:

yeschim
21 Nisan 2010, 10:31
Yav ne bileyim ben CBR-125 i görünce başka bişeye bakamadım...:salut:

Acısı bendede büyük.:salut: O yüzden öyle kalmış zihnimde :pale:

Neyseee.. Ee senin sırada ne var peki ?? :bounce:

Yine iyi bakmamışsın :)
Yine cıbır alıcam ama bu sefer kendi harçlıklarımla alıcam:P Bir daha da asla satmıcam onun üzerinde değişik projelerim var çok yakında :mrgreen:

Baytar_77
21 Nisan 2010, 12:28
Merhaba arkadaşlar, hiç yazmadım şimdiye kadar bu başlığa ama takip ediyorum. Adım Serkan.

Baytar77 başka bi sorun yok mu motorda ? Rolantisi nasıl mesela, sadece kalkışta mı bu sorun var ? Ne zamandan beri böyle ? Rolanti devrinden 5 - 6000'e boşta yavaş yavaş gaz açtığında da aynı sorun oluyor mu ?

Rolanti normal, kalkışta bire attım mesela kalkıyorum yavaş yavaş hızlanıyorum normal, ama gaza asıldığımda bir iki üç fark etmiyor bir iki saniye yığılır gibi oluyor yani o gazı yemiyor, benim motorla kıyaslayınca o farkı hissedebiliyorum. 5-6 bin devirde yavaş yavaş gaz açınca olmuyor. Sanki nasıl diyeyim ben gaza yüklendiğimde bir üç saniye arkadan biri tutuyor ve sonra motoru bırakıyor ve motor uzayıp gidiyor. Anlam veremedik. Önce hava filtresi kirli diye düşündük KN hava filtresi taktık yeni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:25 ----------


Benim aynı olay filtrem çok kirlendiğinde başıma gelmişti ama haklısın, bahsettiğin gibiyse filtreden olması imkansız.
Çok sık rastlanan bir durum değildir, genelde kilometresi fazlaca olan araçlarda uygulanır enjektörlerin temizlenmesi ama, belki enjektörler kirli olduğu için enjektör temizliği gerekiyor olabilir.
Bundan da değilse sübap ayarıyla ilgili olabilir mi ya da elektronik bir hata olabilir mi acaba düşünüyorum, gaz yeme ile alakalı bir gaz sensörü ya da beyinden kaynaklanan bir durum? Bilemedim..

Bir çok neden olabilir ama Ankara'da bunu tam anlayan bir usta bulmak tüm mesele. Yoksa ondan olabilir hadi değiştir yok olmadı bunu değiştirelim belki bundandır diye girdikmi işe bir motor fiyatı masraf yaparız belkide ufak bir sorun için.

Düşünüyoruz düşünüyoruz yok bunun bir çıkar yolu aklımıza gelen bir neden yok. Bu arada km 29 binde.

chopperrider
21 Nisan 2010, 12:30
karbüratörllümü enjeksiyonlumu diye sormuştum ama herhalde enjektörlü. gerçi cevap vermedin ama tipik karbüratör sorununa benzediği için sormuştum bunu.
ancak ben yine de sorunun hava filtresinden kaynaklandığını düşünmekteyim. Ancak kirli olmasından ziyade uygun model olmamasından. eğer hava geçirgenliği fazla olan bi model kullanıyosanız bu da anlık kesikliklere yol açar.
gerçi aynı model motorlarınıza aynı KN filtreden taktıysanız bu da ihtimal dışı ama filtrede farklılık varsa olabilir. ben olsam orjinal filtresini takıp denerdim.

septimus
21 Nisan 2010, 13:01
Rolanti normal, kalkışta bire attım mesela kalkıyorum yavaş yavaş hızlanıyorum normal, ama gaza asıldığımda bir iki üç fark etmiyor bir iki saniye yığılır gibi oluyor yani o gazı yemiyor, benim motorla kıyaslayınca o farkı hissedebiliyorum. 5-6 bin devirde yavaş yavaş gaz açınca olmuyor. Sanki nasıl diyeyim ben gaza yüklendiğimde bir üç saniye arkadan biri tutuyor ve sonra motoru bırakıyor ve motor uzayıp gidiyor. Anlam veremedik. Önce hava filtresi kirli diye düşündük KN hava filtresi taktık yeni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:25 ----------



Bir çok neden olabilir ama Ankara'da bunu tam anlayan bir usta bulmak tüm mesele. Yoksa ondan olabilir hadi değiştir yok olmadı bunu değiştirelim belki bundandır diye girdikmi işe bir motor fiyatı masraf yaparız belkide ufak bir sorun için.

Düşünüyoruz düşünüyoruz yok bunun bir çıkar yolu aklımıza gelen bir neden yok. Bu arada km 29 binde.

29 binde olan bir 600f kolay kolay parça arızası vermez diye düşünüyorum. Bujileri değişti mi ? 25600 bakımı büyük bir bakımdır. Bu bakım esnasında bujilerin değişmesi ve subab ayarlarının kontrolü gerekli. Bunlar yapıldı mı ? Bujiler değişmediyse önce onları (NGK'nın imr9a-9h iridium modeli ) mutlaka değiştirin. Bunların dışında benzin basınç regulatörü ya da benzin pompası arızalı olabilir. Yine de ben bu km de bir Honda'nın bu tür sorunlarının olacağını zannetmiyorum.

Subab ayarına bakılması lazım. Genelde 25600'de ayar yapılması gerekmiyor ama mutlaka bakılmalı bence.

Shorin
21 Nisan 2010, 17:54
ARkadaşlar merhaba sizlere bir konuda danışmak istiyorum motorumla 2004 model honda cbr 600 F sport takasına girdim. bu motor ile cbr 600 F arasında ne gibi farklar mevcut? birde motoru kontrol ettirirken nelere dikkat etmem gerekiyor? Bu motorların ederi ne civardadır bahsedildiğine göre motor temiz ve 12000 kmde sadece arka lastik istiyormuş fiyatını bilen varsa çok sevinirim.

NOT : Forumun tümünü okusam belki bütün bu sorduklarıma cevap bulabilirdim ama hak verirsiniz ki çok acil bir durum söz konusu o yüzden aspirin tedavisi lazım tüm cevaplayanlara teşekkür ederim şimdiden.

İyi günler...

Baytar_77
21 Nisan 2010, 20:31
karbüratörllümü enjeksiyonlumu diye sormuştum ama herhalde enjektörlü. gerçi cevap vermedin ama tipik karbüratör sorununa benzediği için sormuştum bunu.
ancak ben yine de sorunun hava filtresinden kaynaklandığını düşünmekteyim. Ancak kirli olmasından ziyade uygun model olmamasından. eğer hava geçirgenliği fazla olan bi model kullanıyosanız bu da anlık kesikliklere yol açar.
gerçi aynı model motorlarınıza aynı KN filtreden taktıysanız bu da ihtimal dışı ama filtrede farklılık varsa olabilir. ben olsam orjinal filtresini takıp denerdim.

Özür dilerim yazını fark etmediğim için cevap veremedim. Karbüratörlü değil motorum. 24.000 binde bakım yaptırdık motora şimdi 29 binde bakılacak. Bujileri 16 binde değişmiş. 24 binde bakımı yapılırken usta bujilerin iyi demiş.
Hava filtresi 2005 model için K&N marka hava filtresi. Hava filtresi takıldıktan sonra yakıt harcaması biraz arttı gibi tam ölçülmedi ama. Belkide geçen yıla göre kıyaslıyoruz litre bazında ölçmedik hiç.

Bundan önceki filtresi orjinaldi ama nerdeyse tamamen eskimişti. O filtreyi çıkartıp KN filtre takınca filtreye bağlı olacağını sanmıyorum. Bu bizim fikrimiz tabiki.

O gazı asıldığında altından fırlayan motor yok. Özellikle devir düşükken. Yüksek devirlerde bu sorun olmuyor. Ama düşük devirde gazı asıldığında o fırlamayı hissedemiyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 ----------


29 binde olan bir 600f kolay kolay parça arızası vermez diye düşünüyorum. Bujileri değişti mi ? 25600 bakımı büyük bir bakımdır. Bu bakım esnasında bujilerin değişmesi ve subab ayarlarının kontrolü gerekli. Bunlar yapıldı mı ? Bujiler değişmediyse önce onları (NGK'nın imr9a-9h iridium modeli ) mutlaka değiştirin. Bunların dışında benzin basınç regulatörü ya da benzin pompası arızalı olabilir. Yine de ben bu km de bir Honda'nın bu tür sorunlarının olacağını zannetmiyorum.

Subab ayarına bakılması lazım. Genelde 25600'de ayar yapılması gerekmiyor ama mutlaka bakılmalı bence.

Ankarada subap ayarlarını adam gibi yaptırabileceğim bir yer varmı? Herkesin bir ustası var hepsi o adama göre iyi. Ama subap ayarı yapacam diye daha beter eden çok usta oldu ve bunun muzdaribi çok arkadaşım var duyduğum. Yardımcı olursan sevinirim.

Shorin
21 Nisan 2010, 21:41
Yokmu bu konuda bilgisi olan?


ARkadaşlar merhaba sizlere bir konuda danışmak istiyorum motorumla 2004 model honda cbr 600 F sport takasına girdim. bu motor ile cbr 600 F arasında ne gibi farklar mevcut? birde motoru kontrol ettirirken nelere dikkat etmem gerekiyor? Bu motorların ederi ne civardadır bahsedildiğine göre motor temiz ve 12000 kmde sadece arka lastik istiyormuş fiyatını bilen varsa çok sevinirim.

NOT : Forumun tümünü okusam belki bütün bu sorduklarıma cevap bulabilirdim ama hak verirsiniz ki çok acil bir durum söz konusu o yüzden aspirin tedavisi lazım tüm cevaplayanlara teşekkür ederim şimdiden.

İyi günler...

kemalk
21 Nisan 2010, 23:03
Yokmu bu konuda bilgisi olan?

Arkadaşım 2004 model 600F için 8000 tl. isteyende var,12000 tl isteyende var.Sahibinden.com da iyice araştır derim ben sana.Arka lastik için Buzmotor.com, a bakabilirsin.180 X 55 X 17'' 73W 400 tl civarında.Zincir ve dişlileride kontrol et bence.Takım değiştirmek istersen 500 tl civarında.Ve bana göre 2004 modellerin KM,si şuanda ortalama 25000 ile 40000 Km arasında.12000 km. ya gerçekten çok temiz yada km,si ile oynanmış.İyi vede güvendiğin bi ustanın bakması daha doğru olur.Kimsenin pazarını buradan etkilemiş olmayalım.

boldor cbx75
21 Nisan 2010, 23:58
kardesler vallaha motor dedigin bunlar gerisini bos verin hiç deyilse insanın rahat bi yol yapmasını saglıyo mesala 200 km bi yere gittigini düsünsene sıkuturla veya bir 125 lik motorla bitmez o yol yav yolda siser kalır mejbur durucan ama bunlar öyle deyil bas gaza 1:30 saate ordasın vala motor bunlar helal olsun japonlara adamlar yapıyor kardesim o yüzden paran varsa bin en iyisine 600 750 900 1100 1300 lük motora bindigini anlarsın haaa bilincli binmek lazım hava atmaya fazla gelmez ağzının üstüne cakar vallaha yerde mi göktemi oldugun belli olmaz sonraa saygılar.

dreamdark
22 Nisan 2010, 00:02
ARkadaşlar merhaba sizlere bir konuda danışmak istiyorum motorumla 2004 model honda cbr 600 F sport takasına girdim. bu motor ile cbr 600 F arasında ne gibi farklar mevcut? birde motoru kontrol ettirirken nelere dikkat etmem gerekiyor? Bu motorların ederi ne civardadır bahsedildiğine göre motor temiz ve 12000 kmde sadece arka lastik istiyormuş fiyatını bilen varsa çok sevinirim.

NOT : Forumun tümünü okusam belki bütün bu sorduklarıma cevap bulabilirdim ama hak verirsiniz ki çok acil bir durum söz konusu o yüzden aspirin tedavisi lazım tüm cevaplayanlara teşekkür ederim şimdiden.

İyi günler...

İkisi arasında çok fazla fark yoktur.
F-Sport'un arka kuyruk dizaynı farklıdır, bir de ön dişli 16 yerine 15 diştir.
Motor mekanik aksamları tamamen aynıdır.
F-Sport'un piyasasını bilmiyorum açıkcası piyasada fazla olmadığından, ama 600F ile aynı düşünerek mukayese et sen.
Arka lastik fiyatı ortalama 400-900 TL arasında değişir.
Motoru kontrol ettirirken özellikle motorun sesinden iyi anlayan bir ustaya götür, iyice dinlesin.
Motorun bakımları zamanında yapılmış mı, değişmesi gereken parçalar zamanında ve orjinaliyle değişmiş mi, şaseye etki edecek bir kazası var mı, bunların hepsini öğren.
Bir de bana da km. si çok düşük geldi modeline göre, mutlaka orjinal olup olmadığını öğren.

Shorin
22 Nisan 2010, 00:13
Teşekkür ederim arkadaşlar elinizden gelen yardımı yaptınız banada çok yararlı oldu. Yalnız sormak istediğim motorun sesi yerine arabalardaki gibi bir bağlantı filan yokmu yani km orjinalmi değil mi yada değişen parçaları orjinaliylemi değişti filan nasıl anlayacağız ki? Sonuçta bakımları dışarıda yaptırılıyor adam eline ne parça geldiyse onu taktırmıştır. Farklı şehirlerde olunca tanıdık usta vs de yok... ne yapacağımız şaşırdım valla :)


İkisi arasında çok fazla fark yoktur.
F-Sport'un arka kuyruk dizaynı farklıdır, bir de ön dişli 16 yerine 15 diştir.
Motor mekanik aksamları tamamen aynıdır.
F-Sport'un piyasasını bilmiyorum açıkcası piyasada fazla olmadığından, ama 600F ile aynı düşünerek mukayese et sen.
Arka lastik fiyatı ortalama 400-900 TL arasında değişir.
Motoru kontrol ettirirken özellikle motorun sesinden iyi anlayan bir ustaya götür, iyice dinlesin.
Motorun bakımları zamanında yapılmış mı, değişmesi gereken parçalar zamanında ve orjinaliyle değişmiş mi, şaseye etki edecek bir kazası var mı, bunların hepsini öğren.
Bir de bana da km. si çok düşük geldi modeline göre, mutlaka orjinal olup olmadığını öğren.

boldor cbx75
22 Nisan 2010, 00:17
öncelikle selam arkadaslar sibop ayarı cok önemlidir o yüzden gercekten anlayana yaptırın artı bu motorları anlıyan kişilere yaptırın paradan kac mayın vallaha iki katını ödersiniz bugünün sartlarında motorsikletin motoru 2500 3500 arası yazık anlayana baktırın 4 buji 100 tl civarı 40 tl de var ama hız yaptıgında patırdıyo 100 tl lik olanı al benim böyle bi sorunum yok cok şükür motorum 87 honda boldor cbx 750 siboblarını otamatik kendi ayarlıyo valahi daha orjinal bucileriyle duruyo saagat gibi tambir canavar motorcuya gidiyorum beni dükkandan kovuyo neden mi motorun hiç bi yerinde arza yok ben götürüyorum yanına motordan oynama diyo adam tam bir honda hastası böyle bir usta bulun kendinize adamın lakabı bile honda artı siz düsünün gerisini uzun lafın kısası her motorcu ustası gercek bi usta degildir para kazanacam diye seni yolar ben yasadıgım için yazma geregi duydum ister anla ister kız sana kalmış lafım sahtekar ustalaraaa bileginin hakkını verenlere degil saygılarımlaaa

dreamdark
22 Nisan 2010, 00:50
Teşekkür ederim arkadaşlar elinizden gelen yardımı yaptınız banada çok yararlı oldu. Yalnız sormak istediğim motorun sesi yerine arabalardaki gibi bir bağlantı filan yokmu yani km orjinalmi değil mi yada değişen parçaları orjinaliylemi değişti filan nasıl anlayacağız ki? Sonuçta bakımları dışarıda yaptırılıyor adam eline ne parça geldiyse onu taktırmıştır. Farklı şehirlerde olunca tanıdık usta vs de yok... ne yapacağımız şaşırdım valla :)


Km. saati dijital olduğu için anlayamazsın oynanıp oynanmadığını kolay kolay.
Ancak motorun yıpranma payı, sesi vb. etkenlerden ve belki de üzerindeki sarf malzemelerinin durumundan anlaşılabilir biraz da olsa.
Mesela bahsettiğin kilometrede bir motorun orjinal zincirinin en az bir 5-10 bin km. daha gitmesi lazım; germe payından ne durumda olduğuna bakılabilir.
Eğer motorun bakımları servisinde yapıldıysa zaten bakım kayıtları vardır. Servis bakımlı değilse satıcıya inanmaktan başka çaren yok malesef ya da dediğim gibi iyi bir usta anlar zaten motorun durumunu ve bakılacak yerlerini de bilir.

CBR-125
22 Nisan 2010, 00:50
Yine iyi bakmamışsın :)
Yine cıbır alıcam ama bu sefer kendi harçlıklarımla alıcam:P Bir daha da asla satmıcam onun üzerinde değişik projelerim var çok yakında :mrgreen:

Bu projeler arasında kafa grenajına ayna montajı varmı ? :queen: hep yapmak isteyip yapamadığım bi projeydi bari sen yap benim yerime. Gerçi 'EMRE nin F e yaptıklarının yanında hiç kalır ama.... neyssse :wiinkk:

yeschim
22 Nisan 2010, 10:40
Bu projeler arasında kafa grenajına ayna montajı varmı ? :queen: hep yapmak isteyip yapamadığım bi projeydi bari sen yap benim yerime. Gerçi 'EMRE nin F e yaptıklarının yanında hiç kalır ama.... neyssse :wiinkk:

600 F topiğini meşgul etmeyelim cıbır topiğine yazayım bari plan programımı oradan devam :) Bu arada benim cıbırı eğer kısmet olur da istediğim gibi yapabilirsem Emre'nin F'i yalan olacak bak gör :mrgreen:

septimus
22 Nisan 2010, 11:52
Özür dilerim yazını fark etmediğim için cevap veremedim. Karbüratörlü değil motorum. 24.000 binde bakım yaptırdık motora şimdi 29 binde bakılacak. Bujileri 16 binde değişmiş. 24 binde bakımı yapılırken usta bujilerin iyi demiş.
Hava filtresi 2005 model için K&N marka hava filtresi. Hava filtresi takıldıktan sonra yakıt harcaması biraz arttı gibi tam ölçülmedi ama. Belkide geçen yıla göre kıyaslıyoruz litre bazında ölçmedik hiç.

Bundan önceki filtresi orjinaldi ama nerdeyse tamamen eskimişti. O filtreyi çıkartıp KN filtre takınca filtreye bağlı olacağını sanmıyorum. Bu bizim fikrimiz tabiki.

O gazı asıldığında altından fırlayan motor yok. Özellikle devir düşükken. Yüksek devirlerde bu sorun olmuyor. Ama düşük devirde gazı asıldığında o fırlamayı hissedemiyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:29 ----------



Ankarada subap ayarlarını adam gibi yaptırabileceğim bir yer varmı? Herkesin bir ustası var hepsi o adama göre iyi. Ama subap ayarı yapacam diye daha beter eden çok usta oldu ve bunun muzdaribi çok arkadaşım var duyduğum. Yardımcı olursan sevinirim.

Malesef haklısın. Ankara'da bu işi kitabına göre yapacak, gönül rahatlığıyla motorumu teslim edebileceğim bir usta ben bilmiyorum. Yok demiyorum ancak ben bilmiyorum. Benim motorum henüz 22000'de. Bakımlarını kendim yapıyorum. 25600 bakımında subab ayarlarına kendim bakıp, ayar gerekli değil mi görücem. (Elimde servis kitabı var. Adım adım anlatıyor herşeyi.) Eğer ayar gerekliyse o zaman Honda Efe'ye götürüm zannedersem. ( Eğer kendim girişmezsem) Efe 'ye götürmemin nedeni ise ustalarına çok güvendiğimden değil, en azından yetkili servis olmalarından olur.

Baytar_77
23 Nisan 2010, 14:53
Malesef haklısın. Ankara'da bu işi kitabına göre yapacak, gönül rahatlığıyla motorumu teslim edebileceğim bir usta ben bilmiyorum. Yok demiyorum ancak ben bilmiyorum. Benim motorum henüz 22000'de. Bakımlarını kendim yapıyorum. 25600 bakımında subab ayarlarına kendim bakıp, ayar gerekli değil mi görücem. (Elimde servis kitabı var. Adım adım anlatıyor herşeyi.) Eğer ayar gerekliyse o zaman Honda Efe'ye götürüm zannedersem. ( Eğer kendim girişmezsem) Efe 'ye götürmemin nedeni ise ustalarına çok güvendiğimden değil, en azından yetkili servis olmalarından olur.

İşin aslı honda efeyede fazla güvenmiyorum. Sonuçta bu birazda yetenek meselesi. Kitaptan öğrenilmiyor herşey. Bazı konularda dışardaki ustalardan daha ince detayları bildikleri halde, bazı konularda da bir usta servisten çok daha hassas olabiliyor.

Ben eryamandayım. Bir hafta sonu buluşsakta şu kitaptan bir baksak benim subaplar nasıl :))

kemalk
23 Nisan 2010, 15:12
öncelikle selam arkadaslar sibop ayarı cok önemlidir o yüzden gercekten anlayana yaptırın artı bu motorları anlıyan kişilere yaptırın paradan kac mayın vallaha iki katını ödersiniz bugünün sartlarında motorsikletin motoru 2500 3500 arası yazık anlayana baktırın 4 buji 100 tl civarı 40 tl de var ama hız yaptıgında patırdıyo 100 tl lik olanı al benim böyle bi sorunum yok cok şükür motorum 87 honda boldor cbx 750 siboblarını otamatik kendi ayarlıyo valahi daha orjinal bucileriyle duruyo saagat gibi tambir canavar motorcuya gidiyorum beni dükkandan kovuyo neden mi motorun hiç bi yerinde arza yok ben götürüyorum yanına motordan oynama diyo adam tam bir honda hastası böyle bir usta bulun kendinize adamın lakabı bile honda artı siz düsünün gerisini uzun lafın kısası her motorcu ustası gercek bi usta degildir para kazanacam diye seni yolar ben yasadıgım için yazma geregi duydum ister anla ister kız sana kalmış lafım sahtekar ustalaraaa bileginin hakkını verenlere degil saygılarımlaaa

Arkadaşım motor nasıl kendi kendine sibob ayarı yapıyor ben anlamadım ve çok merak ettim.Bu konuyu birazdaha açarmısın.Yani sibob boşluğunu kendi devrine göremi ayarlıyor.Yada elektronik bir çip filan mı var?Birde japon bunu 23 sene evvel yapmış yani.

gkhnkzy
25 Nisan 2010, 22:57
öncelikle selam arkadaslar sibop ayarı cok önemlidir o yüzden gercekten anlayana yaptırın artı bu motorları anlıyan kişilere yaptırın paradan kac mayın vallaha iki katını ödersiniz bugünün sartlarında motorsikletin motoru 2500 3500 arası yazık anlayana baktırın 4 buji 100 tl civarı 40 tl de var ama hız yaptıgında patırdıyo 100 tl lik olanı al benim böyle bi sorunum yok cok şükür motorum 87 honda boldor cbx 750 siboblarını otamatik kendi ayarlıyo valahi daha orjinal bucileriyle duruyo saagat gibi tambir canavar motorcuya gidiyorum beni dükkandan kovuyo neden mi motorun hiç bi yerinde arza yok ben götürüyorum yanına motordan oynama diyo adam tam bir honda hastası böyle bir usta bulun kendinize adamın lakabı bile honda artı siz düsünün gerisini uzun lafın kısası her motorcu ustası gercek bi usta degildir para kazanacam diye seni yolar ben yasadıgım için yazma geregi duydum ister anla ister kız sana kalmış lafım sahtekar ustalaraaa bileginin hakkını verenlere degil saygılarımlaaa

Madem motosikletinde sorun yok, boş zamanlarında motorcu ustana değil Türkçe kursuna gitmeni öneririm.

Ne nokta ne virgül. Bir sürü yazım hatası. :farao:

praetorian
25 Nisan 2010, 23:00
sibop lastikte olan sübap motorda olan değilmiydi?
23 yaşındaki motor nası orijinal bucileriyle duruyor?

chopperrider
26 Nisan 2010, 13:53
sibop lastikte olan sübap motorda olan değilmiydi?
23 yaşındaki motor nası orijinal bucileriyle duruyor?

iridyum buci onlar sen bilmiyosun :queen:

septimus
26 Nisan 2010, 18:58
İşin aslı honda efeyede fazla güvenmiyorum. Sonuçta bu birazda yetenek meselesi. Kitaptan öğrenilmiyor herşey. Bazı konularda dışardaki ustalardan daha ince detayları bildikleri halde, bazı konularda da bir usta servisten çok daha hassas olabiliyor.

Ben eryamandayım. Bir hafta sonu buluşsakta şu kitaptan bir baksak benim subaplar nasıl :))

Ben de Eryamandayım :). Şuan Ankara dışındayım. Cuma dönücem inşallah. Motora bi göz atmak isterim bende, dediğin sorunu daha iyi anlayabilmek için. Ancak subablara bakma işi malesef bir çırpıda olacak iş değil. Depo, radyatör, egzantrik zincirinin boşluğunu ayarlayan parça vs. çıkacak. En azından 1 tam günlük iş. Ayrıca daha önce hiç yapmadım. Önce kendi motorumda deneseydim belki olabilirdi. Yanlız görüşelim, tanışalım birçok arkadaş var Eryaman'dan. Ara sıra toplanıyoruz. Beraber bakım vs. yapıyoruz. Rutin bakımlar konusunda yardımcı olabilirim severek. :cat:

zeymen
26 Nisan 2010, 23:43
Madem motosikletinde sorun yok, boş zamanlarında motorcu ustana değil Türkçe kursuna gitmeni öneririm.

Ne nokta ne virgül. Bir sürü yazım hatası. :farao:



::alkiis::::alkiis::::gazete::

atacanvet
27 Nisan 2010, 18:26
arkadaşlar xenon taktırmak istiyorum , marka model öneriniz ? bide bu h3-h7 bunlar ne oluyor , 600f için hangisi oluyor.

Baytar_77
27 Nisan 2010, 18:37
Ben de Eryamandayım :). Şuan Ankara dışındayım. Cuma dönücem inşallah. Motora bi göz atmak isterim bende, dediğin sorunu daha iyi anlayabilmek için. Ancak subablara bakma işi malesef bir çırpıda olacak iş değil. Depo, radyatör, egzantrik zincirinin boşluğunu ayarlayan parça vs. çıkacak. En azından 1 tam günlük iş. Ayrıca daha önce hiç yapmadım. Önce kendi motorumda deneseydim belki olabilirdi. Yanlız görüşelim, tanışalım birçok arkadaş var Eryaman'dan. Ara sıra toplanıyoruz. Beraber bakım vs. yapıyoruz. Rutin bakımlar konusunda yardımcı olabilirim severek. :cat:

Tamam haberleşelim. 2. etaptayım ben. msn adresim : k_mustafadulger@hotmail.com beni kaydet
haberleşiriz. bakım konusunda da birkarşılaştırma yapma şansımız olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:37 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:34 ----------


arkadaşlar xenon taktırmak istiyorum , marka model öneriniz ? bide bu h3-h7 bunlar ne oluyor , 600f için hangisi oluyor.

h4 ve h7 arabalarda biliyorum ama h3 konusnuda bilgim yok

h4 : uzun ve kısı tek ampul içinde olanlar
h7 : uzun ve kısa ayrı ayrı ampül olanlar

h4 ampülün varsa tek far vardır ve tek ampül onunla uzun kısa yapabilirsin mesela endrularda öyledir ve kısa ve uzuna ayrı ayrı zenon yapma şansın yok tek zenon ile hem uzun hemde kısayı zenon yapmış olursun ve h7 ye göre pahalıdır ama 600f de ve racinglerde uzun ayrı far kısa ayrı fardır. Dolayısıyla uzun ve kısa farı ayrı olduğu için ister uzuna, ister kısaya, istersende her ikisine birden zenon taktıra bilirsin.

atacanvet
27 Nisan 2010, 21:34
h4 ve h7 arabalarda biliyorum ama h3 konusnuda bilgim yok

h4 : uzun ve kısı tek ampul içinde olanlar
h7 : uzun ve kısa ayrı ayrı ampül olanlar

h4 ampülün varsa tek far vardır ve tek ampül onunla uzun kısa yapabilirsin mesela endrularda öyledir ve kısa ve uzuna ayrı ayrı zenon yapma şansın yok tek zenon ile hem uzun hemde kısayı zenon yapmış olursun ve h7 ye göre pahalıdır ama 600f de ve racinglerde uzun ayrı far kısa ayrı fardır. Dolayısıyla uzun ve kısa farı ayrı olduğu için ister uzuna, ister kısaya, istersende her ikisine birden zenon taktıra bilirsin.


yani ben h7 mi alıcam ?

septimus
27 Nisan 2010, 21:35
Tamamdır, ekledim msn'e. :cat: Yakınız anlaşılan.

kemalk
27 Nisan 2010, 22:50
evet ya xenon mu yoksa şu philpsin beyaz ampülümü?Yada ikiside aynı şey mi?Bende değiştirmeyi düşünüyorum.Sanırım Emre bu konuda daha önce bişeyler yazmıştı ama olsun bidaha anlatsın.Epey zamandır yazmıyor çünkü.Yoksa motordan artık fırsat kalmıyormu bilgisayar başına oturmaya:)

atacanvet
27 Nisan 2010, 23:25
bende onu diyecektim o philipsin beyaz ampül aynı görünümdemi yada yakınmı ona

alpera
28 Nisan 2010, 10:53
slm baytar 77
gaz yememe durumun hakkında benım daha oncekı motorumda benzer bı sorun vardı.hava fılıtresı ,bujı ve subap gıbı sıkıntın yoksa gerıye bı tek zamanlama ayarı kalıyor
kontagı actıgında trıp ayar dugmelerınden bı takım zamanlama ayarları yapılıo ve bunu bır cok usta bılmıyor.benım sorunumu bu şekılde çözmuştu usta.ankarada bunu kım nasıl yapar bılemıyorum.bılıyorum deyıpte daha cok bozan ustalarıda dıkkate almayı unutma.
bu aynı elektronık yol bılgısayarı olan arabalardakı bazı ayarlar gıbı bişey.
inş çözebılırsın sorunu.

Baytar_77
28 Nisan 2010, 13:11
slm baytar 77
gaz yememe durumun hakkında benım daha oncekı motorumda benzer bı sorun vardı.hava fılıtresı ,bujı ve subap gıbı sıkıntın yoksa gerıye bı tek zamanlama ayarı kalıyor
kontagı actıgında trıp ayar dugmelerınden bı takım zamanlama ayarları yapılıo ve bunu bır cok usta bılmıyor.benım sorunumu bu şekılde çözmuştu usta.ankarada bunu kım nasıl yapar bılemıyorum.bılıyorum deyıpte daha cok bozan ustalarıda dıkkate almayı unutma.
bu aynı elektronık yol bılgısayarı olan arabalardakı bazı ayarlar gıbı bişey.
inş çözebılırsın sorunu.

Öncelikle teşekkürler. Ama şu trıp ayar düğmelerinden diye bahsettiğin düğmeler neyin nesi. Nerededir nasıl ayar yapılır. Bu konuda bilgisi olan varmı bilmiyorum biraz daha açıklarsan sevinirim.

Bujiler 13.000 km de hava filtresi KN performans hava filtresi ve yeni takıldı.

Subap ayarlarının bozulduğunu ise bir motorda nasıl anlarız. Bu konuda bilgisi olanlarda yardımcı olursa sevinirim.

mete_han
29 Nisan 2010, 23:01
Arkadaşlar cbf 600 için kullanma kılavuzu işinize yararsa linke tıklayıp direkt ulaşabilirsiniz...


http://www.cbfturkiye.org/indir/klavuzlar/CBF600.pdf

kervangecmez
30 Nisan 2010, 11:24
Merhaba Arkadaşlar,

Benim motorda F1 ışığı yanmaya başladı. Uzun araştırmalar sonucunda ne manaya geldigi kod listesini buldum. Gerçi servise götürünce kolaylıkla hallediliyor ama paylaşayım dedim. Türk sitelerde bulamadım çünkü. Eger kullanıcı klavuzu veya service manual olan varsa istanbulda, buluşsak fotokopi cektırsem musaıt oldugunuz bır zaman seklınde ricamda var bu arada :)

Bendeki sorun 9 numaralı olanmıs. Sensör bozulmuş yenısı takılıyor bugun :) Basit bir hata ama migde bulandırdı malum ;)

Fault Code (Number of flashes) Symptoms Possible Cause
0 -no code (warning light constantly on) Engine does not start Blown fuse (main, engine stop, or fuel pump).Faulty power supply to ECM.Faulty engine stop relay.Faulty engine stop switch/open circuit to earth wire.Faulty ignition switch.Faulty bank angle sensor.Faulty ECM.
0 -no code (warning light constantly on) Engine runs normally Short circuit in warning light wiring.Short circuit in service check connecter wiring.Faulty ECM.
0 -no code (warning light off) Engine runs normally Blown warning light bulb.Open circuit in warning light wiring.Faulty ECM.
1 Engine runs normally Faulty MAP sensor or wiring.
2 Engine runs normally Faulty MAP sensor or vacuum hose.
7 Engine difficult to start at low temperatures Faulty coolant temperature sensor or wiring.
8 Poor throttle response Faulty throttle sensor or wiring.
9 Engine runs normally Faulty air intake temperature sensor or wiring.
10- (X, Y 1999 and 2000 models only) Engine runs poorly at high altitude Faulty atmospheric (barometric) sensor or wiring.
11 Engine operates normally Faulty speed sensor or wiring.
12 Engine does not start Faulty No. 1 injector or wiring.
13 Engine does not start Faulty No. 2 injector or wiring.
14 Engine does not start Faulty No. 3 injector or wiring.
15 Engine does not start Faulty No. 4 injector or wiring.
18 Engine does not start Faulty cam pulse generator or wiring.
19 Engine does not start Faulty ignition pulse generator or wiring.
20 Engine operates normally Faulty EPROM in ECM
25 Engine operates normally Faulty knock sensor or wiring
The following codes are only applicable to models with catalytic converter :
21 Engine operates normally Faulty oxygen sensor.
23 Engine operates normally Faulty oxygen sensor heating element.

herkese saygılar selamlar. F1 ışıgının yanıp sönmesini veya bu kodları nasıl verdıgını anlamayı google dan bulabılıyorsunuz. Bulunmayan kısım bu kısımdı. Birgün işinize belki yarar. :)

Güvenli sürüşler dilerim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:46 ----------

FI ışıgı arkadaşlar :) F1 yazmışım kafam formüla da :D

gkhnkzy
30 Nisan 2010, 11:54
kervangeçmez ve metehan abi, ikinizede ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum..

(eylülden beri uğraşıyorum) geçen gün ehliyetimi alabildim ancak :cherry: artık sadece yoluma bakıyorum :)

evet beyler, 40 gün önce aldığım 600f'imle 1400 km yol yapmış bulunuyoruz... şehir içinde az çok tecrübe edindik. almadan önce 2-3 ayda bir (ne yakıyor) diye burada soruyordum :)

önümüzdeki ayın 15'inde yıllık izne çıkıyorum... Çınarcık (o Allah'ın emri) ve Bursa'ya gitmeyi düşünüyorum. bu motorla ilk uzun yolum olacak.. ne gibi tavsiyeleriniz olabilir?

dreamdark
30 Nisan 2010, 22:12
evet ya xenon mu yoksa şu philpsin beyaz ampülümü?Yada ikiside aynı şey mi?Bende değiştirmeyi düşünüyorum.Sanırım Emre bu konuda daha önce bişeyler yazmıştı ama olsun bidaha anlatsın.Epey zamandır yazmıyor çünkü.Yoksa motordan artık fırsat kalmıyormu bilgisayar başına oturmaya:)


bende onu diyecektim o philipsin beyaz ampül aynı görünümdemi yada yakınmı ona

Ben Philips'in beyaz ampulünden kullanıyorum, "Philips Diamond Vision".

Bir kere, xenonla arasında oldukça fark var tabiki, kesinlikle aynı şey değil.

Zaten bilirsinizki xenon ampulün özelliği içindeki xenon gazının parlamasıyla verdiği güçlü ışıktır, bunun için de ayrıca bir balastla beslenmesi gerekir. Tüm bu zahmetin sonunda da kayda değer bir ışık vermesi gerekir ki, standart halojen beyaz ampullerden aynı performansı beklemek biraz mantıksız olur takdir edersiniz.

Bu ampullerin en büyük avantajı, standart halojen ampullere göre 5000K gücüyle daha güçlü olması bence.
Uzaktan bakıldığında maviye çalan beyaz ışık rengi ile xenonu andırıyor ve kaliteli bir görüntü veriyor ama, aydınlatma konusunda xenon ile arasında fark var.
Bir de ampulünüz patladığında gidip bir benzinciden "12v-55w H7" bir ampul alıp takarak yola devam edebilirsiniz, ama xenon far kullanıyorsanız böyle bir şansınız da yok.

Yani xenon taktırmakla uğraşıp 150-200 TL para vermeyeyim diyenler için, tak çıkar yöntemiyle basitçe uygulanabilecek, takım fiyatı piyasada zannedersem 60-75 TL arasında değişen pratik bir çözüm olabilir.

Tercih melesesi yani.

Sen benim farları gördün Kemal, bir yorum yapıver yahu. :)
Bu arada, pek diremiyorum bu ara siteye evet, hem motor tepesindeyim, hem de biraz işten güçten fırsat kalmıyor maalesef.

@kervangecmez bilgiler için teşekkürler.:rendeer:

@Gökhan, lastik havalarını kontrol et, zincirin yağlı olsun ve gerginliğine bak, depon dolu olsun, bir de lastik spreyi al yanına ne olur ne olmaz ve tabiki korumaların tam olsun. Yorulunca mola vermekten de çekinme.
İyi yolculuklar şimdiden.:cat:

kemalk
01 Mayıs 2010, 22:31
Ben Philips'in beyaz ampulünden kullanıyorum, "Philips Diamond Vision".

Bir kere, xenonla arasında oldukça fark var tabiki, kesinlikle aynı şey değil.

Zaten bilirsinizki xenon ampulün özelliği içindeki xenon gazının parlamasıyla verdiği güçlü ışıktır, bunun için de ayrıca bir balastla beslenmesi gerekir. Tüm bu zahmetin sonunda da kayda değer bir ışık vermesi gerekir ki, standart halojen beyaz ampullerden aynı performansı beklemek biraz mantıksız olur takdir edersiniz.

Bu ampullerin en büyük avantajı, standart halojen ampullere göre 5000K gücüyle daha güçlü olması bence.
Uzaktan bakıldığında maviye çalan beyaz ışık rengi ile xenonu andırıyor ve kaliteli bir görüntü veriyor ama, aydınlatma konusunda xenon ile arasında fark var.
Bir de ampulünüz patladığında gidip bir benzinciden "12v-55w H7" bir ampul alıp takarak yola devam edebilirsiniz, ama xenon far kullanıyorsanız böyle bir şansınız da yok.

Yani xenon taktırmakla uğraşıp 150-200 TL para vermeyeyim diyenler için, tak çıkar yöntemiyle basitçe uygulanabilecek, takım fiyatı piyasada zannedersem 60-75 TL arasında değişen pratik bir çözüm olabilir.

Tercih melesesi yani.

Sen benim farları gördün Kemal, bir yorum yapıver yahu. :)
Bu arada, pek diremiyorum bu ara siteye evet, hem motor tepesindeyim, hem de biraz işten güçten fırsat kalmıyor maalesef.

@kervangecmez bilgiler için teşekkürler.:rendeer:

@Gökhan, lastik havalarını kontrol et, zincirin yağlı olsun ve gerginliğine bak, depon dolu olsun, bir de lastik spreyi al yanına ne olur ne olmaz ve tabiki korumaların tam olsun. Yorulunca mola vermekten de çekinme.
İyi yolculuklar şimdiden.:cat:

Valla ben senin ampülü görmedim.Sen hep öndeydin çünkü:PMangal nasıldı bu arada?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:21 ----------


Merhaba Arkadaşlar,

Benim motorda F1 ışığı yanmaya başladı. Uzun araştırmalar sonucunda ne manaya geldigi kod listesini buldum. Gerçi servise götürünce kolaylıkla hallediliyor ama paylaşayım dedim. Türk sitelerde bulamadım çünkü. Eger kullanıcı klavuzu veya service manual olan varsa istanbulda, buluşsak fotokopi cektırsem musaıt oldugunuz bır zaman seklınde ricamda var bu arada :)

Arkadaşım bende Bakım ve kullanıcı el kitabı var.Aynı zamanda flaşbellekte de sevis manuel var.Gündüzleri Tuzla tersaneler bölgesindeyim.Bu taraflara yolun düşerse veririm.Servis manueli Emreden almıştım sağolsun fırsat buldukça bakıyorum.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:26 ----------

[QUOTE=Baytar_77;2043279]Öncelikle teşekkürler. Ama şu trıp ayar düğmelerinden diye bahsettiğin düğmeler neyin nesi. Nerededir nasıl ayar yapılır. Bu konuda bilgisi olan varmı bilmiyorum biraz daha açıklarsan sevinirim.

Bujiler 13.000 km de hava filtresi KN performans hava filtresi ve yeni takıldı.

Subap ayarlarının bozulduğunu ise bir motorda nasıl anlarız. Bu konuda bilgisi olanlarda yardımcı olursa sevinirim.

Gaz yememeye etki edermi bilmiyorum ama az önce bakım ve kullanıcı el kitabını karıştırırken okudum.Yeni motoru ilk teslim alırken bakılması gereken hususlardn biride gaz kolunun ,direksiyonun her pozisyonda normal çalıştığını kontrol et yazıyordu.Belki de gaz kolunda yada elcikte problem vardır.Bilmiyorum ama bi fikir sadece

yorulmaz50
01 Mayıs 2010, 23:56
selam arkadaslar bbugun benim f in egzozunu aldığım ikinci el devil marka egzozla değiştirdik ses felan güzel oldu ama f1 ışığı yandı ve sönmüyor motora zarar verecek bir durum olabilirmi acaba merak ediyorum birde bizim motorlara en uygun olacak yağ markası ve tam yağın numarası nedir ilginize teşekkur ederim

dreamdark
02 Mayıs 2010, 03:17
Valla ben senin ampülü görmedim.Sen hep öndeydin çünkü:PMangal nasıldı bu arada?

Neyse ilk görüştüğümüzde biraz arkandan gelirim artık mecburen:P
Ayıptır söylemesi, mangal olayı bombaydı valla, afiyetle indirdik mideye nevaleyi Yeşim'le:cherry:
Bir dahakine kısmetse gideriz beraber inşallah. :)


selam arkadaslar bbugun benim f in egzozunu aldığım ikinci el devil marka egzozla değiştirdik ses felan güzel oldu ama f1 ışığı yandı ve sönmüyor motora zarar verecek bir durum olabilirmi acaba merak ediyorum birde bizim motorlara en uygun olacak yağ markası ve tam yağın numarası nedir ilginize teşekkur ederim

Dostum hayırlı olsun egsozun, FI ışığıyla alakalı bir önceki sayfada @kervangeçmez detaylıca anlatmış, bir göz atıver istersen.

Yağ konusunda da, kullanma kılavuzunda yazan 10W-40 veya 10W-50 değerlerindeki kaliteli her türlü yağı kullanabilirsin, ama tabiki özellikle motosiklet için üretilmiş yağ olmasına dikkat et.

Ben marka olarak sadece aşağıdaki 2 ürünü kullanıyorum motorumda ve memnunum :

http://repsolturkey.com/moto_sintetico_4t.html
http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010414&contentId=7019439

Bunları alacağın zaman 4 lt.lik ambalajda alırsan daha hesaplı olur, ben Repsol'ü 75 TL ve Castrol'ü 80 TL'den alıyordum yanlış hatırlamıyorsam en son.

Baytar_77
02 Mayıs 2010, 04:16
arkadaşlar elciklerle manetleri taktım resimleri çektim ama buraya nasıl koyacağım :pr:

dreamdark
02 Mayıs 2010, 07:25
Aşağıdaki başlıkta tüm detaylarıyla yazıyor : :)

http://www.motosiklet.net/forum/mt-hakkinda-elestiriler-sorular-oneriler-duyurular/61359-mesajiniza-fotograf-and-resim-ekleme-%5Bimageshack-tekli-coklu%5D.html

yorulmaz50
02 Mayıs 2010, 21:40
Neyse ilk görüştüğümüzde biraz arkandan gelirim artık mecburen:P
Ayıptır söylemesi, mangal olayı bombaydı valla, afiyetle indirdik mideye nevaleyi Yeşim'le:cherry:
Bir dahakine kısmetse gideriz beraber inşallah. :)



Dostum hayırlı olsun egsozun, FI ışığıyla alakalı bir önceki sayfada @kervangeçmez detaylıca anlatmış, bir göz atıver istersen.

Yağ konusunda da, kullanma kılavuzunda yazan 10W-40 veya 10W-50 değerlerindeki kaliteli her türlü yağı kullanabilirsin, ama tabiki özellikle motosiklet için üretilmiş yağ olmasına dikkat et.

Ben marka olarak sadece aşağıdaki 2 ürünü kullanıyorum motorumda ve memnunum :

http://repsolturkey.com/moto_sintetico_4t.html
http://www.castrol.com/castrol/productdetailmin.do?categoryId=9010414&contentId=7019439

Bunları alacağın zaman 4 lt.lik ambalajda alırsan daha hesaplı olur, ben Repsol'ü 75 TL ve Castrol'ü 80 TL'den alıyordum yanlış hatırlamıyorsam en son.

çok teşekkur ederim kardesim tekerin düz bassın rezervin yanmasın :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:31 ----------


[sıze="5"]arkadaşlar cbf 600 için kullanma kılavuzu işinize yararsa linke tıklayıp direkt ulaşabilirsiniz...[/sıze]


http://www.cbfturkiye.org/indir/klavuzlar/cbf600.pdf


abi bunun cbr olanı yokmuydu ??

dreamdark
02 Mayıs 2010, 22:21
Rica ederim, aynı dileklerle. :)

chopperrider
03 Mayıs 2010, 12:44
Emre nerelerdesin yahu :)
bak sen topiği bırakırsan almam ben 600f. sonra kime ne sorucaz ne danışıcaz.
sen bu topiğin herşeyisin varol nurol :)
amma damardan girdim bi tur verirsin dimi motoru artık özledim de 600f'i :)))

dreamdark
03 Mayıs 2010, 17:19
Ayıpsın kanka al gez dolaş:mrgreen:

zeymen
04 Mayıs 2010, 01:08
:rendeer:hakikaten dreamdark sen foruma girmeyince insanın giresi gelmiyor, sen 600 f'çilerin ustası olmuşsun artık..:cat: kendin bir kulüp kursan herkes üye olur destek çıkar(hem maddi hem manevi) ...:wiinkk:

dreamdark
04 Mayıs 2010, 01:36
Abartmayın yahu o kadar. :) Forumda benden çok daha bilgili bir sürü arkadaş var, ben kendi bildiğim kadarını paylaşıp yardım etmeye çalışıyorum sadece, o kadar. :)