Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Seda
21 Aralık 2009, 05:35
Selam arkadaşlar. Ben geri döndüm. Özlemişim motosiklet muhabbetini. Kışın internet dışında pek bi motorcu sosyalleşmesi olmadığı için burda sizlerle CBR 600 F muhabbeti yapmak çok hoş olacak.
Hemen son muhabbetlere salça olayım :)
Benimde zincirim X-ring. EK Chains'in MVX modeli mavi ayrıca kendisi :cherry:
Son hız otobanda yokuş aşağı sonrası iteleme de dahil olmak üzere 273 gördü.
Zinciri birkaç kez gerdirdikten sonra ömrünün sonuna gelmiş demektir. Zincirler kolay kopan şeyler değildir ama koptuğunda da lastiği kitler, allah muhafaza kopan zinciri sırtına çarpan bile duymuştum. Fazla zorlamamak lazım. Ömrünün sonuna yaklaştığında zaten rahatsız edici ve sürekli bir "tık tık tık tık" efekti ile kendisini belli eder.Değiştirmek gerekir. Mümkünse her zincir değişiminde dişlileri de değiştirmek gerekir.
Akrapovic çok istiyordum egzoz olarak fakat çok pahalı gelmişti benim için. İkinci el egzozlara bile dünyanın parasını istiyorlar. Neyse. Ben egzozumu Amerika'dan kendim getirdim. Eğer böyle bir imkanın varsa (giden gelen birileri - kargo tavsiye etmem) Amerika'dan sıfır egzozu Türkiye'deki ikinci el egzoz fiyatlarına alabilirsin. Ben karbon tri-oval Yoshimura tercih ettim. Çokta memnunum. Ama uzun yola da kulak tıkaçsız çıkmam abi :cat:
Terrorizer
22 Aralık 2009, 02:25
Selam arkadaşlar. Ben geri döndüm. Özlemişim motosiklet muhabbetini. Kışın internet dışında pek bi motorcu sosyalleşmesi olmadığı için burda sizlerle CBR 600 F muhabbeti yapmak çok hoş olacak.
Hemen son muhabbetlere salça olayım :)
O kim gelmiş =)
Seda
22 Aralık 2009, 02:59
Ben geldim de, senle benden başka kimse yok mu bu başlıkta yau?
İki sohbet ederiz diye ummuştum 600F kullanıcılarıyla :pale:
Terrorizer
22 Aralık 2009, 03:04
Uzun vadede edersin =) Çok yoğun değil topic.
pg13
22 Aralık 2009, 04:30
hoşgeldin. nerde kaldın? :)
ahmetnr
22 Aralık 2009, 10:11
Ben geldim de, senle benden başka kimse yok mu bu başlıkta yau?
İki sohbet ederiz diye ummuştum 600F kullanıcılarıyla :pale:
fazerci olmazmı peki :)
Seda
23 Aralık 2009, 03:46
hoşgeldin. nerde kaldın? :)
Hoşbulduk :) MT'den soğudum da biraz. O yüzden girmemiştim bi süre. Şimdi de bu başlığa bakıyorum bi tek.
Ahmet'cim Fazer'cı olmaz valla. Fazer nireee 600F nire :P
cakalaz
23 Aralık 2009, 13:11
neden s0ğudun :P
bluebox
23 Aralık 2009, 13:51
hoş geldin mutluluklar getirdin :)
Akileos
23 Aralık 2009, 15:11
Ben geldim de, senle benden başka kimse yok mu bu başlıkta yau?
İki sohbet ederiz diye ummuştum 600F kullanıcılarıyla :pale:
evet 600 f çiler fazla paylaşımcı değil ......sanırım....
kemalk
24 Aralık 2009, 00:39
Arkadaşlar yardım edin!!!!!Motorumu alalı 2 ay oldu.Alırken lastiklerin durumunun iyi olmadığını ve değişmesi gerektiğini biliyodum.(motor 23750 KM deydi.)Ama geçen gün zinciri temizleyip yağladım ve fazla boşluk var diye ayarlıyayım dedim ama ayar sonda.Yani zinciri değiştirin işaretine gelmiş.Zinciri dişlilerle değiştirmek zorundamıyım yoksa dişlilerin durumu iyiyse sadece zincir değişirmi?Bir diğer konuda arka fren balatası değişmesi gerekiyor.Ne tavsiye edersiniz.Bildiğim kadarı ile piyasada birkaç çeşit balata ve zincir var.Şimdiden herkese teşekkürler
cakalaz
24 Aralık 2009, 00:58
1-2 sayfa geride zincir-dişli değişimi hakkında geniş bilgiler yer alıyor...
Zinciri değişiyorsan; dişlileri de değişmen gerekir.Cünkü biten zincirdeki bosluklar; dişli ağızlarını ister istemez köreltir...
Seda
24 Aralık 2009, 06:01
Zincir değiştirirken dişlileri de değiştirirsen iyi edersin. Maliyeti azaltmak için dişlileri es geçersen yeni aldığın zincirin ömründen yersin haberin olsun. Çok daha kısa sürede eskimesine hatta X-ring bir zincir alırsan X'lerin başlarının kırılmasına dahi sebep olabilir.
Balatalara gelince eğer gücün yetiyorsa en iyisi her zaman orjinal balatalardır. Orjinallerin fiyatını sor, fazla gelirse diğer markaları düşün derim. Ben önde Ferodo kullanıyorum fakat arkalar orjinal.
Motorun da hayırlı olsun. Güle güle kullan. Üzme onu..
Aykut009
24 Aralık 2009, 21:15
abilerim,ablalarım bir sorum olucaktı =)
sahibinden.com'a bakarken farkettim. şimdi CBR 600 F ile CBR 600 F-SPORT arasında ne fark var acaba?benim gözüme bir tek koltuk yapısı farklı geldi.performan açısından yada başka farklılıkları varsa yazar mısınız?
dreamdark
27 Aralık 2009, 14:09
Selam arkadaşlar,
Malum havalar nedeniyle 10 gündür motor yatıyordu, ben de bu ara yedek parça alım çalışmalarına hız verdim ve gerekli parçaları temin ettim.
- JT marka ön(16) ve arka(45) dişli seti,
- 4 adet NGK IMR9C-9H Laser İridium buji,
- DID 525V 108 O-Ring Zincir
Zincir aldığım yere X2-Ring zincir almak için gitmeme rağmen, ellerinde bulunmadığı için bu zinciri almak durumunda kaldım. Ama bu zinciri verip üzerine para koyarak, başka bir yerden X2-Ring zincir almaya karar verdim. Bu nedenle şu anda bu zincir satılıktır arkadaşlar, ilan detayları aşağıdadır :
http://www.sahibinden.com/did_525v_108_o-ring_zincir_en_ucuz_!!!-00WQQaXQQ19776263WQQpXQQdisplayitem
abilerim,ablalarım bir sorum olucaktı =)
sahibinden.com'a bakarken farkettim. şimdi CBR 600 F ile CBR 600 F-SPORT arasında ne fark var acaba?benim gözüme bir tek koltuk yapısı farklı geldi.performan açısından yada başka farklılıkları varsa yazar mısınız?
Bildiğim kadarıyla koltuk farkı haricinde F-Sport'un arka dişli 46, bizim F'lerin 45.
Geri kalan herşey aynı olması lazım.
Aykut009
27 Aralık 2009, 15:03
Bildiğim kadarıyla koltuk farkı haricinde F-Sport'un arka dişli 46, bizim F'lerin 45.
Geri kalan herşey aynı olması lazım.
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
600 F'i yakından inceleme fırsatım oldu.2. motosikletim olarak fazer 600 almayı düşünüyordum ama 600 F yerini alabilir sanırım.
gerçekten güzel bir motosiklet.
Bütün herkes güle güle,kazasız belasız sürüşler dilerim. =)
kemalk
27 Aralık 2009, 18:01
Dreamdark sah. com daki zincirine baktım.Araştırıyorum,ilgilenebilirim.Dişlileri ve bujileri nerden ve kaça aldın yazarsan sevinirim.Ben kışı geçirmek için tanesi 18 tl,den denso buji taktım ama şişlide 30tl den NGK IMR9C-9H Laser İridium buji, buldum internetten.
Birde yeni alacağın zincirle (X2-Ring) D.I.D arasında ne fark var.?
dreamdark
27 Aralık 2009, 23:32
Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
600 F'i yakından inceleme fırsatım oldu.2. motosikletim olarak fazer 600 almayı düşünüyordum ama 600 F yerini alabilir sanırım.
gerçekten güzel bir motosiklet.
Bütün herkes güle güle,kazasız belasız sürüşler dilerim. =)
Sağolasın, ben Fazer'dan daha kaliteli ve çok ayrı kategoride bir motor olduğunu düşünüyorum.
Hayırlısı olsun.
Not : Tokatladığım Fazerların haddi hesabı yok.:P
Dreamdark sah. com daki zincirine baktım.Araştırıyorum,ilgilenebilirim.Dişlileri ve bujileri nerden ve kaça aldın yazarsan sevinirim.Ben kışı geçirmek için tanesi 18 tl,den denso buji taktım ama şişlide 30tl den NGK IMR9C-9H Laser İridium buji, buldum internetten.
Birde yeni alacağın zincirle (X2-Ring) D.I.D arasında ne fark var.?
Dişlileri Sirkeci'deki Aydın Motor'dan 175 TL'ye aldım,
Bujileri bahsettiğin yerden (Rotabil Mümessillik-Burçin Bey) almak için gittim fakat, kredi kartımın puanını kullanamadığım için oradan alamadım ve biraz daha pahalıya (140 TL) Bahçelievler'deki Fatih Kılıçlı'dan aldım. Ama fiyat gerçekten uygun, Şişli'den almanı tavsiye ederim.
Satmakta olduğum zincir, motorumun üzerinde şu anda takılı olan, ayrıca 600F'lerin üzerinde gelen ve 28,000 km. sonunda biten zincirimin aynısıdır. Yani standart D.I.D 525V O-Ring zincirdir.
Benim almayı düşündüğüm zincir ise, yine D.I.D marka fakat bir sonraki seri olan, keçelerinin kesiti "X" şeklinde olan zincirdir. O-Ring'liye göre ömrünün biraz daha fazla gittiğini söylüyorlar. Gerçi iyi bakılan bir O-Ring zincirin 30,000 km'ye kadar ömrü vardır. Fiyat olarak hemen hemen 100 TL civarı bir fark var aralarında. Ben zaten bu farkı gözden çıkarmıştım fakat aradığım zincirden bulamayınca bunu almıştım. Bu nedenle elimdeki zinciri satıyorum. Araştır, kafana yatarsa benim zinciri veririm sana.
dreamdark:Hocam ön dişliyi 15 yerine 16 almanın özel bir sebebi varmı?Standart 15ön-45arkadır 600f te.
Seda
28 Aralık 2009, 20:20
Ben standart 16 diye biliyorum ön dişlide.
Bende dişlilerimi değiştirirken önü orjinal bırakıp arka dişliyi bir büyük almıştım 16-46 şeklinde.
Bende kitapçığı yok. Olan bir arkadaş bakıp doğrusunu yazabilir mi?
dreamdark
28 Aralık 2009, 21:59
dreamdark:Hocam ön dişliyi 15 yerine 16 almanın özel bir sebebi varmı?Standart 15ön-45arkadır 600f te.
Hocam emin misin? Ben orjinal ebatları ön 16, arka 45 olarak biliyorum:silent: Hatta JT marka ön dişliyi alırken, 2006 600F için uygun dişli kiti olarak bu ürün çıktı karşımıza bilgisayarda; öyle aldım..
Neyse, bir ara üşenmezsem ön kapağı açıp sayarım olmazsa:P
Hocam emin misin? Ben orjinal ebatları ön 16, arka 45 olarak biliyorum:silent: Hatta JT marka ön dişliyi alırken, 2006 600F için uygun dişli kiti olarak bu ürün çıktı karşımıza bilgisayarda; öyle aldım..
Neyse, bir ara üşenmezsem ön kapağı açıp sayarım olmazsa:P
Çıkardığım dişli 15 ti yeni aldığımda öyle ki ön dişlimin daha önce değişmediğine eminim.Zincirde dişlilerde pert olmuş orjinal parçalardı.Acep 600f lerde farklı yıllarda farklı dişli kullanılmış olaiblirmi?Yarın sabah bulup fotografını çekip eklerim buraya.Ki ön dişlimi küçültmüş olsam son hızım düşerdi,yanlışmıyım? :silent:
kemalk
29 Aralık 2009, 00:54
Seda kitapçıkta yazmıyor dişli adedi ama ilgilenirim.Kitapçıkta sadece zincir boşluğu yazıyor 25mm-35mm.Onuda ayarlamak epey zor oluyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:49 ----------
Dreamdark teşekkürler.Benim motorum 24500 KM de ama zincir ayarı sona dayandı.Değiştirmem gerek.Dişlileride değiştiricem galiba.Birde lastikler için ne diyosun.Sence hangi marka?
dreamdark
29 Aralık 2009, 09:34
Çıkardığım dişli 15 ti yeni aldığımda öyle ki ön dişlimin daha önce değişmediğine eminim.Zincirde dişlilerde pert olmuş orjinal parçalardı.Acep 600f lerde farklı yıllarda farklı dişli kullanılmış olaiblirmi?Yarın sabah bulup fotografını çekip eklerim buraya.Ki ön dişlimi küçültmüş olsam son hızım düşerdi,yanlışmıyım? :silent:
Evet, ön dişli küçülürse son hız düşer tabiiki. Merak ettim bak:silent:
Sen eski parçayı bul, ben de ön kapağı söküp sayayım, ancak böyle anlayacağız biz bu işin aslını.
Dreamdark teşekkürler.Benim motorum 24500 KM de ama zincir ayarı sona dayandı.Değiştirmem gerek.Dişlileride değiştiricem galiba.Birde lastikler için ne diyosun.Sence hangi marka?
Bence de en sağlıklısı, değiştirmişken hepsini beraber değiştir. Aksi takdirde takacağın yeni zincirin ömrü de kısalacaktır.
Lastik olarak, öncelikle sürüş karakterin ve bir lastikten beklentin ne yönde? Buna göre uzun ömürlü veya daha performansa yönelik bir lastik seçim yapılabilir.
Alabileceğin kaliteli markalar zaten belli: Bridgestone, Pirelli, Michelin, Metzeller, Dunlop.
Bunlar arasından beklenti ve fiyata göre model seçimi yapılabilir.
dreamdark
29 Aralık 2009, 19:12
Bugün ön kapağı söküp baktım,
ÖN DİŞLİ : 16
ARKA DİŞLİ : 45
bguclu
29 Aralık 2009, 19:50
Arkadaşlar tekrardan merhaba benim elimi attıüım motor değerleniyo sanırım 2 motorla ilgileniyoodum başta biri vazgeçdi satmaktan sonra dieri ile ilgilenmeye başladım baktırdım sorunu yok dediler ve bende almaya karar verdim fakat satan arkadaş ben kendime uygun başka motor bulamadım deyip vazgeçti ben bunu anlamadım benmi şanssızım yoksa piyasada iş olsun die insanlar int ilanmı veriyolar? bu arada hala motor arıyorum ve bulamadım temiz bi motor 11.000 tl ye kadar arıyorum.
dreamdark
30 Aralık 2009, 10:41
Her işte bir hayır vardır, takma kafana.:wiinkk:
bguclu
30 Aralık 2009, 19:44
bi kaç gündür havalarda güzel çok canım sıkılıyo yaa olsaydı çıkardım ne güzl :)
kemalk
01 Ocak 2010, 16:53
Bende baktım dişlilere.Ön 16 arka 45.Arka dişlinin üzerinde yazıyo zaten.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:48 ----------
Birde iyi tanıdığım ve bildiğim bir motorcu abime baktırdım dişlileri.Değiştirmeye gerek yok diyor.Sadece zinciri değiştiricem bende.Lastikte Michelin buldum.Epey ucuz.Bostancı BUZ motor.Tavsiye ederim.
mtlkzlsln
01 Ocak 2010, 23:42
Arkadaşlar 600F in sele yüksekliğini ayarlayabiliyor muyuz?
dreamdark
02 Ocak 2010, 01:34
Bende baktım dişlilere.Ön 16 arka 45.Arka dişlinin üzerinde yazıyo zaten.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:48 ----------
Birde iyi tanıdığım ve bildiğim bir motorcu abime baktırdım dişlileri.Değiştirmeye gerek yok diyor.Sadece zinciri değiştiricem bende.Lastikte Michelin buldum.Epey ucuz.Bostancı BUZ motor.Tavsiye ederim.
Ben de lastiklerimi Buz Motor'dan almıştım; Michelin Pilot Road 2CT. Orada takıp ayarını da yapıyorlar.
Piyasada bilinen ve sevilen bir esnaftır.
Arkadaşlar 600F in sele yüksekliğini ayarlayabiliyor muyuz?
Eğer amortisörün kademesiyle alçalttığında yeterli gelmiyorsa, ben internetten aldığım bir alçaltma kiti taktırdım ve o şekilde alçalttım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------
Benim aldığım ürün buydu :
http://www.sahibinden.com/alcaltma_aparati_amortisorWQQaXQQ4460192WQQpXQQdis playitem
mtlkzlsln
02 Ocak 2010, 02:55
Teşekkürler, ilan pasif durumda ama böyle birşeyin varlığını öğrenmem yeter. Bir şekilde bulurum artık ben bunu...Eeee boy izmarit gibi 1.68 olunca :farao:
dreamdark
02 Ocak 2010, 05:18
Teşekkürler, ilan pasif durumda ama böyle birşeyin varlığını öğrenmem yeter. Bir şekilde bulurum artık ben bunu...Eeee boy izmarit gibi 1.68 olunca :farao:
Santim santimine denkmişiz seninle:cherry:
chopperrider
02 Ocak 2010, 17:43
herkese selam.
son aylarda forumlardan soğuduğum için topikten de uzak kaldım.
ocağa geldik ama ankarada sezonu kapatmadık. 31 aralıkta da yeniyılın ilk günlerinde de yoldaydık motor üstündeydik. inşallah ara ara da olsa güzel hava yakaladıkça çıkacağız arkadaşlarla.
bu arada her ne kadar motorum satılık vaziyetteyse de geçen hafta zinciri değiştirdim. iris marka fb-ring diye bi zincir aldım. dediklerine göre x-ring den daha iyi imiş. bilgim yok bu konuda zaten araştırmadan aldım geçtim. 240 tl ye mal oldu montajıyla birilkte.
zincirin en güzel yanı sarı olması. hoşuma gitti rengi :))
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------
Son hız otobanda yokuş aşağı sonrası iteleme de dahil olmak üzere 273 gördü.
acaba ben 90 küsür kilo olduğum için 260 dan sonra benim motor tıkanıyo olabilir mi :P
gerçi çok da son sürat denemesi yapmadım ama 270 görebileceğimi sanmıyorum, 240 dan sonra takometre birdir bir oynamaya başlıyo. diete giricem artık sezona kadar bi 20 kilo verirsem bi daha deniycem :)
mtlkzlsln
02 Ocak 2010, 22:58
Santim santimine denkmişiz seninle:cherry:
Bu arada Türkiye de bulamadım. ABD den getirtiyorum 29.99 $ a. Bir soru daha, arkayı indirdikten sonra, önü de indirdin mi? (Türkçe işte :P) Görüntü bozulmuyor değil mi? :bounce:
dreamdark
03 Ocak 2010, 00:04
Bu arada Türkiye de bulamadım. ABD den getirtiyorum 29.99 $ a. Bir soru daha, arkayı indirdikten sonra, önü de indirdin mi? (Türkçe işte :P) Görüntü bozulmuyor değil mi? :bounce:
Evet, motoru alçalttığın oranda önüde alçaltıp dengeliyorsun. Görüntü de bir bozulma olmuyor.
Sonunda dişliye bakabildim evet standart 16-45 miş bunu pert olmuş dişlilerimi bulunca farkettim,sonra ön dişlinin kapağını söküp baktım ön 15 miş şuan :) Kuduz it gibi davranmasının sebebi buymuş :) Eski haliyle kıyaslarsak bir küçük ön dişli motorun karakterini hissedilir biçimde değiştiriyor :mrgreen: Fakat son hız neden düşmüyor bunu merak etmiyor değilim :silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------
Bu arada peglerini değiştiren oldumu hiç?Ben baya sıkıntı yaşıorum virajlarda,limit demirleri sökülü olduğu halde peglerin altı dümdüz oldu :mrgreen: Yükseklik ayarlı peg takanınz varmı,varsa ne kadar işlevseller yazarsanız çok sevinirim
dreamdark
03 Ocak 2010, 01:14
Belki öne 16 dişli taksan son hızın daha da artacak? :)
Peg konusunda bir fikrim yok maalesef, o kadar yatırma sen de motoru, bir de pege para verme:P
...
acaba ben 90 küsür kilo olduğum için 260 dan sonra benim motor tıkanıyo olabilir mi :P
gerçi çok da son sürat denemesi yapmadım ama 270 görebileceğimi sanmıyorum, 240 dan sonra takometre birdir bir oynamaya başlıyo. diete giricem artık sezona kadar bi 20 kilo verirsem bi daha deniycem :)
Canım hiç birimizin motorları bire bir gerçek değerleri göstermiyor, o ayrı. Fakat kadranlarım çalışıyor ve son hız denemelerinde yoldan çok dijital hız göstergesine baktığım için (:P) 273 ü gördüm mü gördüm :cherry: Bu da bana yeter. Yani 600F için yeter.
Birde tabi ben üzerinize afiyet 52 kiloyum :queen:
Herhalde o da etkiliyordur :)
Belki öne 16 dişli taksan son hızın daha da artacak? :)
Peg konusunda bir fikrim yok maalesef, o kadar yatırma sen de motoru, bir de pege para verme:P
280 görüyor şuan 15 dişli ile ,sanırım 16 diş ile bir kaç km daha fazla görür bildiğim kadarıyla 286 kadranda görülebilecek son hız ama ben yapan görmedim daha.Viraj yapmadan tadı çıkarmı hiç :mrgreen: Amacına göre kulllanmaktan yanayım ben düzde sıkıp sadece lastiklerin ortalarını bitirmek olmaz :mrgreen:
chopperrider
03 Ocak 2010, 14:40
Birde tabi ben üzerinize afiyet 52 kiloyum :queen:
Herhalde o da etkiliyordur :)
e tabi bu durumda ben neredeyse artçılı sürüş yapıo durumuna düşüyorum. e bu durumda 260 dan fazla yürümemes doğal motorun :) zaten +200 süratleri fazla sevmiyorum. uzun yolda en fazla keyfi 180-210 km/h arasında alıyorum. otoyolda 240 civarı sürüş biraz tedirginlik yaratıyo bende sanki motoru ben değil o beni sürüyomuş gibi hissediyorum:)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------
Viraj yapmadan tadı çıkarmı hiç :mrgreen: Amacına göre kulllanmaktan yanayım ben düzde sıkıp sadece lastiklerin ortalarını bitirmek olmaz :mrgreen:
katılıyorum tamamen. düzde gaz açmaktan hiçbişey anlamıyorum ben de. her ne kadar lastiklerimin durumu pek iç açıcı olmasa da her fırsatta yatış açımı arttırmaya çalışıyorum. bugüne kadar pegleri yere değdirmedim ama olsun azmetmeye devam :mrgreen:
e tabi bu durumda ben neredeyse artçılı sürüş yapıo durumuna düşüyorum. e bu durumda 260 dan fazla yürümemes doğal motorun :) zaten +200 süratleri fazla sevmiyorum. uzun yolda en fazla keyfi 180-210 km/h arasında alıyorum. otoyolda 240 civarı sürüş biraz tedirginlik yaratıyo bende sanki motoru ben değil o beni sürüyomuş gibi hissediyorum:)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:40 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:38 ----------
katılıyorum tamamen. düzde gaz açmaktan hiçbişey anlamıyorum ben de. her ne kadar lastiklerimin durumu pek iç açıcı olmasa da her fırsatta yatış açımı arttırmaya çalışıyorum. bugüne kadar pegleri yere değdirmedim ama olsun azmetmeye devam :mrgreen:
kuru kuru azmederek olmaz ama bu iş :mrgreen: ilk iş lastiklerini değiştirmek olsun.Sana tek tavsiyem Pirelli Diablo yada Dragon Corsa ön sc1(yumuşak) arka sc2(orta) takmandır.Asfalt müsait olduğu ve lastiklerin yeterli ısıya geldiği sürece kendi limitlerini öğrenebilirsin rahatlıkla.Lastikler felaket derecede güven veriyor.Ben limitlerde lastiğin bıraktığını görmedim daha,en azından 600f in gücü o lastiği yerden kesmeye yetmiyor :cat:
Keşke foto çekmiş olsaydımda lastiklerim ve peglerin halini gösterebilseydim,bunu geçen hafta çektik hava sıcaklığı 12-13 derece civarıydı sanırım ve yol nemli! Lastik için fikir sahibi olmanda faydalı olacaktır;
http://www.youtube.com/watch?v=bnTytbhE1l0&feature=player_embedded
Kamera gsxr 600 k3 te takılı,onda diablo corsa sc2 var,öndeki benim,bende dragon corsa sc1-sc2
chopperrider
03 Ocak 2010, 17:33
haklısın lastik çok önemli. bende de super corsa var. harika bi lastik. ama taktıktan itibaren 10 bin km yaptğım için artık fazla bişey bekleyemiyorum kendilerinden :)
bi de artık lastik ısınsa bile asfalt hep soğuk, düşük yatış açılarında bile arkanın kaydığını hissedebiliyorum.
video çok güzel bu arada. bağlantı yolunda güzel bi açı yakalamışsın yalnız merak ettim kadrajda net değildi. kaydın sonlarına doğru virajın ortalarındayken sürat ne civarda idi ?
dreamdark
03 Ocak 2010, 18:16
280 görüyor şuan 15 dişli ile ,sanırım 16 diş ile bir kaç km daha fazla görür bildiğim kadarıyla 286 kadranda görülebilecek son hız ama ben yapan görmedim daha.Viraj yapmadan tadı çıkarmı hiç :mrgreen: Amacına göre kulllanmaktan yanayım ben düzde sıkıp sadece lastiklerin ortalarını bitirmek olmaz :mrgreen:
Tabiiki, benimki işin şakası zaten. Motorun keyfi virajda çıkıyor:)
kuru kuru azmederek olmaz ama bu iş :mrgreen: ilk iş lastiklerini değiştirmek olsun.Sana tek tavsiyem Pirelli Diablo yada Dragon Corsa ön sc1(yumuşak) arka sc2(orta) takmandır.Asfalt müsait olduğu ve lastiklerin yeterli ısıya geldiği sürece kendi limitlerini öğrenebilirsin rahatlıkla.Lastikler felaket derecede güven veriyor.Ben limitlerde lastiğin bıraktığını görmedim daha,en azından 600f in gücü o lastiği yerden kesmeye yetmiyor :cat:
Keşke foto çekmiş olsaydımda lastiklerim ve peglerin halini gösterebilseydim,bunu geçen hafta çektik hava sıcaklığı 12-13 derece civarıydı sanırım ve yol nemli! Lastik için fikir sahibi olmanda faydalı olacaktır;
http://www.youtube.com/watch?v=bnTytbhE1l0&feature=player_embedded
Kamera gsxr 600 k3 te takılı,onda diablo corsa sc2 var,öndeki benim,bende dragon corsa sc1-sc2
Videoda güzel yatmışsın.:cat:
benm lastikler 4000 e geldi fakat en fazla bi 600-700 daha görür sanırım :mrgreen: viraj içinde 140-150 civarındayız sanırım tam hatrlamıyorum,o ara kadrana pek bakmadığım için aynı virajda çekilmiş başka videolar onlara bakıp ortalama birşey söylerim :) ama çekimlerdekilerden daha hızlı döndüğümüz oldu 180-190 ları hatrlıyorum bir kaç kez
dreamdark
05 Ocak 2010, 11:40
İlanı güncelleyelim. :)
http://www.sahibinden.com/did_525v_108_o-ring_motosiklet_zinciri_super_fiyat_!!!-86WQQaXQQ19776263WQQpXQQdisplayitem
crazy_ceviz
05 Ocak 2010, 22:43
ben konyadan celil 17 yaşındayım geçtmiz agustosta beat 100 f den sonra direk 600 f e geçtim daha önce hiç böle büyük motora binmemiştim bile şmdi kendimi geliştirdiime inanıyorum en son 220 çıktım. size soracaklarım var. motora gelen sezon vize ve bakım yaptırmayı düşünyorum ayrıyetten bi mont ve eldiven almayı düşünüyorum toplam kaç tl tutar benm için hesaplarsanız çok sevinirim ii akşamlar
Akileos
05 Ocak 2010, 22:56
ben konyadan celil 17 yaşındayım geçtmiz agustosta beat 100 f den sonra direk 600 f e geçtim daha önce hiç böle büyük motora binmemiştim bile şmdi kendimi geliştirdiime inanıyorum en son 220 çıktım. size soracaklarım var. motora gelen sezon vize ve bakım yaptırmayı düşünyorum ayrıyetten bi mont ve eldiven almayı düşünüyorum toplam kaç tl tutar benm için hesaplarsanız çok sevinirim ii akşamlar
internette o kadar site ve değişik ürün varki ...kendi işini kendi cebine uygun ancak kendin araştırabilirsin...
biraz araştırmacı olun artıkın...
chopperrider
07 Ocak 2010, 11:50
ben konyadan celil 17 yaşındayım geçtmiz agustosta beat 100 f den sonra direk 600 f e geçtim daha önce hiç böle büyük motora binmemiştim bile şmdi kendimi geliştirdiime inanıyorum en son 220 çıktım. size soracaklarım var. motora gelen sezon vize ve bakım yaptırmayı düşünyorum ayrıyetten bi mont ve eldiven almayı düşünüyorum toplam kaç tl tutar benm için hesaplarsanız çok sevinirim ii akşamlar
arkadaşım yanlış anlama ama eğer 600f sahibiysen ve de motosiklet koruma ekipmanlarının marka, malzeme, özellik vb. nitelikleri nedenile uçurum sayılabilecek bir rakam yelpazesinde farklı fiyatlardan satıldığını bilmeyecek kadar camiadan uzaksan bence dikkatli ol motorunu kullanırken.:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
arkadaşlar bi sorum olacak:
motor orta sehpadayken çalıştırdığımda şanzıman boşta iken de olsa arka tekerim hafifçe dönüyo. bu normal midir yoksa debriyajımda bi sorun olma ihtimali var mı acaba? daha önce hiç dikkat etmemiştim buna. bu arada debriyajı çektiğimde tahrik duruyor.
dreamdark
07 Ocak 2010, 13:42
arkadaşım yanlış anlama ama eğer 600f sahibiysen ve de motosiklet koruma ekipmanlarının marka, malzeme, özellik vb. nitelikleri nedenile uçurum sayılabilecek bir rakam yelpazesinde farklı fiyatlardan satıldığını bilmeyecek kadar camiadan uzaksan bence dikkatli ol motorunu kullanırken.:silent:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:48 ----------
arkadaşlar bi sorum olacak:
motor orta sehpadayken çalıştırdığımda şanzıman boşta iken de olsa arka tekerim hafifçe dönüyo. bu normal midir yoksa debriyajımda bi sorun olma ihtimali var mı acaba? daha önce hiç dikkat etmemiştim buna. bu arada debriyajı çektiğimde tahrik duruyor.
Bende de söz konusu aynı durum, ama bu bir sorun mu bilmiyorum. Sürüş vs. ile alakalı debriyaj kaynaklı hiçbir anormallik hissetmedim bu zamana kadar.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO