PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218

Terrorizer
03 Aralık 2009, 15:38
hay›rl› olsun kadreflim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------

abiler bana buji hava filitresi lazım nerden alırım nasıl takarım yardımcı olabilirmisiniz k.çekmecede oturuyorum birazda kazıklanmak istemiyorum daha kazadan yeni çıktık derken bayramın ikinci günü üçgen gri bir taş yolun ortasında yolla aynı rınk pusuya yatmış grajda çıkalı 1 dakka olmadan pat yerdeyim grenajlar gene harap millet şansıyla doğar bense ?

Geçmiş olsun... Seri lazer iridium fiyatlarını yeni değiştiren arkadaşlar daha iyi bilir. Fakat geçenlerde forumda ilan görmüştüm buji satan bir arkadaş vardı.

dreamdark
03 Aralık 2009, 21:47
hay›rl› olsun kadreflim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------

abiler bana buji hava filitresi lazım nerden alırım nasıl takarım yardımcı olabilirmisiniz k.çekmecede oturuyorum birazda kazıklanmak istemiyorum daha kazadan yeni çıktık derken bayramın ikinci günü üçgen gri bir taş yolun ortasında yolla aynı rınk pusuya yatmış grajda çıkalı 1 dakka olmadan pat yerdeyim grenajlar gene harap millet şansıyla doğar bense ?

Çok geçmiş olsun, en kötü kazan bu olsun boşver.

Bujileri orjinal yerine NGK Lazer İridium takarsın herhalde; ben de araştırdım biraz, burada fiyat fena değil :
http://www.sahibinden.com/ngk_imr9c-9h_laser_iridium_premium_buji-27WQQaXQQ16886449WQQpXQQdisplayitem

Hava filtresi olarak :

Kağıt filtre
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_hava_flitresi-91WQQaXQQ18642996WQQpXQQdisplayitem?
http://www.sahibinden.com/mm3316pw_emgo_hava_filtresi_cbr_600_f-85WQQaXQQ12253266WQQpXQQdisplayitem?

K&N filtre
http://www.sahibinden.com/ha-6001_k_n_hava_filtresi_honda_cbr600f4i_01-06_72_00_usd-49WQQaXQQ13979661WQQpXQQdisplayitem?

Hava filtresini ve bujileri değiştirmek için :
Benzin deposunu vidalarını sökerek kaldırıyoruz,
Hava filtre kutusunu açıp içindeki eski filtreyi çıkartıyoruz ve kutuyu yerinden söküyoruz.
Ardından soketlerini çıkardıktan sonra buji anahtarımızla bujileri söküp, yerine yenilerini çok aşırı sıkmadan takıyoruz.
Sonra hava filtre kutumuzu yerine monte edip, içine yeni filtremizi doğru şekilde yerleştirerek, kapağını kapatıp vidalarını sıkıyoruz.
Son olarak yine benzin deposunu yerine oturtuyoruz, vidalarını sağlam şekilde sıkıyoruz ve işlem bitiyor.

Terrorizer
04 Aralık 2009, 14:00
Koruma takozu almayı düşünüyorum. Kimler ne tavsiye eder ? Kalite/Performans oranı itibari ile ne almak lazım ?

dreamdark
04 Aralık 2009, 15:55
Koruma takozu almayı düşünüyorum. Kimler ne tavsiye eder ? Kalite/Performans oranı itibari ile ne almak lazım ?

ebay'den beğendiğim birkaç model :

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110465241342&viewitem=&_trkparms=algo%3DLVI%26its%3DI%26otn%3D2&category=35585
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VORTEX-BAR-END-BLACK-HONDA-CBR600-F2-F3-F4-CBR-RC51_W0QQitemZ370292137510QQcmdZViewItemQQptZMotor cycles_Parts_Accessories?hash=item5637219e26
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VORTEX-BAR-END-CHROME-HONDA-CBR600-F2-F3-F4-CBR-RC51_W0QQitemZ390119670169QQcmdZViewItemQQptZMotor cycles_Parts_Accessories?hash=item5ad4f1c199

Terrorizer
04 Aralık 2009, 18:17
ebay'den beğendiğim birkaç model :



Saolasın Emre fakat ben e-bay vasıtası ile getirtme şansım yok malum biraz da tembelim buralardan bulabileceğim linkler olsaydı tadından yenmezdi =) Bir de senin makina ile aynı renk benimki hangisi güzel durur ki.

dreamdark
05 Aralık 2009, 10:41
Saolasın Emre fakat ben e-bay vasıtası ile getirtme şansım yok malum biraz da tembelim buralardan bulabileceğim linkler olsaydı tadından yenmezdi =) Bir de senin makina ile aynı renk benimki hangisi güzel durur ki.


Ben siyahı yakıştırıyorum açıkçası. Motoru aldığımda üzerindeki takozlardan biri eksikti. Model olarak da beğendiğim için yeni bir çift almak yerine, sanayiye gidip malzemesini aldım ve bir tornacı ölçüp biçip aynısından yaptı. Malzeme olarak teflon bildiğim kadarıyla. Toplamda bir tanesinin maliyeti 30 TL gibi bir rakam tutmuştu yanlış hatırlamıyorsam.

Benimki yanılmıyorsam bundan :
http://www.sahibinden.com/koruma_takozu_topuzu_aparati-45WQQaXQQ11909436WQQpXQQdisplayitem?

http://i50.tinypic.com/qz3ds2.jpg
http://i47.tinypic.com/2lx82gj.jpg
http://i48.tinypic.com/2cdwjee.jpg

Bir de şu modeli buldum :
http://www.sahibinden.com/motor_koruma_takozu_topuzu_tum_markalara_uygun-27WQQaXQQ4314246WQQpXQQdisplayitem

Terrorizer
05 Aralık 2009, 13:08
Evet fena değiller. Benim en büyük korkum park halinde devrimlesi zaten. Bunların saplamalarını nereden temin ederim ?

dreamdark
05 Aralık 2009, 15:10
Sanayiden civatacı ya da tornacılardan bulabilirsin, kalın seçmeni öneririm.

sencaner
06 Aralık 2009, 01:49
Çok geçmiş olsun, en kötü kazan bu olsun boşver.

Bujileri orjinal yerine NGK Lazer İridium takarsın herhalde; ben de araştırdım biraz, burada fiyat fena değil :
http://www.sahibinden.com/ngk_imr9c-9h_laser_iridium_premium_buji-27WQQaXQQ16886449WQQpXQQdisplayitem

Hava filtresi olarak :

Kağıt filtre
http://www.sahibinden.com/honda_cbr_600_hava_flitresi-91WQQaXQQ18642996WQQpXQQdisplayitem?
http://www.sahibinden.com/mm3316pw_emgo_hava_filtresi_cbr_600_f-85WQQaXQQ12253266WQQpXQQdisplayitem?

K&N filtre
http://www.sahibinden.com/ha-6001_k_n_hava_filtresi_honda_cbr600f4i_01-06_72_00_usd-49WQQaXQQ13979661WQQpXQQdisplayitem?

Hava filtresini ve bujileri değiştirmek için :
Benzin deposunu vidalarını sökerek kaldırıyoruz,
Hava filtre kutusunu açıp içindeki eski filtreyi çıkartıyoruz ve kutuyu yerinden söküyoruz.
Ardından soketlerini çıkardıktan sonra buji anahtarımızla bujileri söküp, yerine yenilerini çok aşırı sıkmadan takıyoruz.
Sonra hava filtre kutumuzu yerine monte edip, içine yeni filtremizi doğru şekilde yerleştirerek, kapağını kapatıp vidalarını sıkıyoruz.
Son olarak yine benzin deposunu yerine oturtuyoruz, vidalarını sağlam şekilde sıkıyoruz ve işlem bitiyor.




Bu adam 10 numara... 600f başlığının kralı :cat:

duyarlı, anlayışlı, bilgili, seviyeli ...

emeğine sağlık

Terrorizer
06 Aralık 2009, 02:22
Bu adam 10 numara... 600f başlığının kralı :cat:

duyarlı, anlayışlı, bilgili, seviyeli ...

emeğine sağlık

+1111 :wiinkk:
Evet emeğine sağlık.

gkhnkzy
06 Aralık 2009, 03:06
beyler önümüzdeki yaz 600f düşünüyorum ve size birkaç sorum olucak...

(2.el yada kazalı bulmak garanti ama ne olur ne olmaz)
Honda yetkili servislerinde 600f için yedek parça sıkıntısı varmı?
Daha sonra olurmu?
Olursa ne zaman başlar bu sıkıntı?

(bunu makinanın üretimi durdurulduğu için soruyorum. malum... yeni modellere teşvik etmek için yedek parça yatırımı ve hassasiyeti azalacaktır)

bguclu
06 Aralık 2009, 13:40
Arkadaşlar ne yazıkki motoru cuma günü servise götürdüğümde ustamız motorun amortisör borularının yamuk olduğunu gördü ve egzantrik zincirinin de çok ses yaptığını söyledi böylece bütün masrafın 1000-1500tl civarı olduğunu söyledi ve o fiyata alınmaz dedi anlicanız ben hala motor alamadım aranızda motorunu satan arkadaşlar varsa ilgilenirim fakat 20.000km nin üstünde olmaması gerekiyo max çıkabileceğim fiyat 10.000-11.000tl civarı teşekkürler herkeze.

one
06 Aralık 2009, 14:55
benim 600f te satılık ama km 20k in üzerinde herhangi bir sorundan dolayı satılık değildir

http://www.sahibinden.com/tri_color_cbr_600f-23WQQaXQQ18053750WQQpXQQdisplayitem

bguclu
06 Aralık 2009, 16:45
teşekkürler fakat km çok yüksek bende uzun süre kullanmayı düşünüyorum benim satmam zor olur

dreamdark
06 Aralık 2009, 19:08
Bu adam 10 numara... 600f başlığının kralı :cat:

duyarlı, anlayışlı, bilgili, seviyeli ...

emeğine sağlık


+1111 :wiinkk:
Evet emeğine sağlık.

Estağfirullah arkadaşlar, elimden geldiğince bildiğim konularda yardımcı olmaya çalışıyorum sadece, rica ederim.:rendeer:


beyler önümüzdeki yaz 600f düşünüyorum ve size birkaç sorum olucak...

(2.el yada kazalı bulmak garanti ama ne olur ne olmaz)
Honda yetkili servislerinde 600f için yedek parça sıkıntısı varmı?
Daha sonra olurmu?
Olursa ne zaman başlar bu sıkıntı?

(bunu makinanın üretimi durdurulduğu için soruyorum. malum... yeni modellere teşvik etmek için yedek parça yatırımı ve hassasiyeti azalacaktır)

Servislerde yedek parça sıkıntısı olduğunu duymadım hiç, zaten üretimden kalksa da yasal olarak malın üretimden kalktığı yıldan itibaren 10 yıl boyunca parça temini zorunludur.
Ayrıca internetten araştırdığında da birçok parçayı farklı kaynaklardan bulmak mümkün; hiç olmadı ebay'i unutmamak lazım.
Ama dediğim gibi, zaten 2001-2006 arası üretilen tek bir kasa olduğu ve Honda'nın en fazla satan modellerinden biri olduğu için, piyasada 2. el de dahil birçok parçayı sıkıntı çekmeden bulmak sorun olmaz.


Arkadaşlar ne yazıkki motoru cuma günü servise götürdüğümde ustamız motorun amortisör borularının yamuk olduğunu gördü ve egzantrik zincirinin de çok ses yaptığını söyledi böylece bütün masrafın 1000-1500tl civarı olduğunu söyledi ve o fiyata alınmaz dedi anlicanız ben hala motor alamadım aranızda motorunu satan arkadaşlar varsa ilgilenirim fakat 20.000km nin üstünde olmaması gerekiyo max çıkabileceğim fiyat 10.000-11.000tl civarı teşekkürler herkeze.

Hayırlısı olsun, iyiki baktırmışsın ustaya, bulursun başka temiz bir motor, bizim de aklımızda olsun.


benim 600f te satılık ama km 20k in üzerinde herhangi bir sorundan dolayı satılık değildir

http://www.sahibinden.com/tri_color_cbr_600f-23WQQaXQQ18053750WQQpXQQdisplayitem

Hocam hayırdır, daha ne modifiyeler yapacaktık senin motora? :)

Bu arada, senin ilana baktım DID zincir-dişli değişimi yapmışsın, zincir model seçimi ve dişlilerle beraber fiyat bilgisi vermen mümkün mü acaba? Ben de yakın zamanda değişim yapmayı düşünüyorum. Motor 27300 km'de şu anda, acaba dişlileri de değiştirmem gerekir mi, yoksa sadece zinciri değiştirmem kafi mi?

pg13
06 Aralık 2009, 22:42
benim 600f te satılık ama km 20k in üzerinde herhangi bir sorundan dolayı satılık değildir

http://www.sahibinden.com/tri_color_cbr_600f-23WQQaXQQ18053750WQQpXQQdisplayitem


dostum kimsenin satışını baltalamak istemem ama bu motor hem 2003 model, hem 40bin kmye yaklaşmış hem de 11000 lira istemişsin. alıcı açısından pek mantıklı gelmedi bana.

bguclu
07 Aralık 2009, 10:36
hayırlısı olsun, iyiki baktırmışsın ustaya, bulursun başka temiz bir motor, bizim de aklımızda olsun.

Bulmama yardımcı olursanız sevinirim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:36 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:29 ----------


dostum kimsenin satışını baltalamak istemem ama bu motor hem 2003 model, hem 40bin kmye yaklaşmış hem de 11000 lira istemişsin. alıcı açısından pek mantıklı gelmedi bana.

inşallah satar tabi ama dediğim gibi model düşük ve km yüksek bide bildiğim kadarıyla motorun daha önceden geçirdiği bi kaza vardı.

cakalaz
07 Aralık 2009, 12:06
İyi arastırmalar sonucu; Yüksek model düşük km de motorları cok cok uygun fiyata alabileceğinizi göreceksiniz... Cevremde alan kişilerden biliyorum.
Fiyat vermiyorum anlayın artık :)

bguclu
07 Aralık 2009, 20:43
bakalım araştırmaya devam galiba bu 600f hızlı satılan bi motor çünki bi kaç tane favorilerime eklemiştim sahibinden den ama bazıları satılmış bile

muzaffer1968
08 Aralık 2009, 10:49
bakalım araştırmaya devam galiba bu 600f hızlı satılan bi motor çünki bi kaç tane favorilerime eklemiştim sahibinden den ama bazıları satılmış bile

sana özelden mesaj attım, bi bak istersen :bounce:

bluebox
08 Aralık 2009, 13:46
dreamdark teşekkürler

kemalk
08 Aralık 2009, 22:25
arkadaşlar iyi akşamlar.Bende yaklaşık 1 ay önce 600f aldım 2006 model.Merak ettiğim önemli bi konu var.Ben yeni olduğum için deneyemiyorum ve hiçbir yerdende bulamadım.Bu aletin 0-100 km hızlanması kaç saniye?biliyomusunuz.Ben sadece merak ediyorum.Arabalar gibi kitap verilerinde de yazmıyor.Yazarsanız sevinirim.Kemalk

pg13
09 Aralık 2009, 01:32
arkadaşlar iyi akşamlar.Bende yaklaşık 1 ay önce 600f aldım 2006 model.Merak ettiğim önemli bi konu var.Ben yeni olduğum için deneyemiyorum ve hiçbir yerdende bulamadım.Bu aletin 0-100 km hızlanması kaç saniye?biliyomusunuz.Ben sadece merak ediyorum.Arabalar gibi kitap verilerinde de yazmıyor.Yazarsanız sevinirim.Kemalk

saat tutup denemedim ama 4, 4 bucuk sn gibi bir sürede 100km ye çıkıyorum.

dreamdark
09 Aralık 2009, 05:58
dreamdark teşekkürler

Rica ederim.


arkadaşlar iyi akşamlar.Bende yaklaşık 1 ay önce 600f aldım 2006 model.Merak ettiğim önemli bi konu var.Ben yeni olduğum için deneyemiyorum ve hiçbir yerdende bulamadım.Bu aletin 0-100 km hızlanması kaç saniye?biliyomusunuz.Ben sadece merak ediyorum.Arabalar gibi kitap verilerinde de yazmıyor.Yazarsanız sevinirim.Kemalk

Ben de 4 sn. civarı gibi tahmin ediyorum.

malkocoglu48
09 Aralık 2009, 13:24
dream dark sizin gibi insanlar oldukça bu devlet ilelebet yaşayacaktır teşekkürler
paylaşım ve yardımlarınız için sağolun:)

yorulmaz50
09 Aralık 2009, 14:18
bakalım araştırmaya devam galiba bu 600f hızlı satılan bi motor çünki bi kaç tane favorilerime eklemiştim sahibinden den ama bazıları satılmış bile

kardes düşünürsen !!! ATEŞŞLİİİ !!! TAKASLI (#17356775) sahibindenden bi bak fiyatıda anlasmaya calısalım

alpera
10 Aralık 2009, 12:13
http://www.sahibinden.com/kazasiz_belasiz_tertemiz_600f_arayanlara-19WQQaXQQ14794474WQQpXQQdisplayitem

slm eger dusunursen motor izmirde ama cok temız tanıdıgım bı arkadasta.
egzantrk olayına gelınce malesef f lerde bole bı sıkınıtı var.otomatık gergı yayı bı sure sonra işlevini yerıne getırmıyor ve bu şırıltıyı yapıyor.benım tamırcım manuel olarak yapıyor ve gergı yapıldıgındıktan sonra 4000 km gectı ve sımdıye kadar bı sıkıntı yok.


Arkadaşlar ne yazıkki motoru cuma günü servise götürdüğümde ustamız motorun amortisör borularının yamuk olduğunu gördü ve egzantrik zincirinin de çok ses yaptığını söyledi böylece bütün masrafın 1000-1500tl civarı olduğunu söyledi ve o fiyata alınmaz dedi anlicanız ben hala motor alamadım aranızda motorunu satan arkadaşlar varsa ilgilenirim fakat 20.000km nin üstünde olmaması gerekiyo max çıkabileceğim fiyat 10.000-11.000tl civarı teşekkürler herkeze.

bguclu
13 Aralık 2009, 13:32
http://www.sahibinden.com/kazasiz_belasiz_tertemiz_600f_arayanlara-19WQQaXQQ14794474WQQpXQQdisplayitem

slm eger dusunursen motor izmirde ama cok temız tanıdıgım bı arkadasta.
egzantrk olayına gelınce malesef f lerde bole bı sıkınıtı var.otomatık gergı yayı bı sure sonra işlevini yerıne getırmıyor ve bu şırıltıyı yapıyor.benım tamırcım manuel olarak yapıyor ve gergı yapıldıgındıktan sonra 4000 km gectı ve sımdıye kadar bı sıkıntı yok.


kardes düşünürsen !!! ATEŞŞLİİİ !!! TAKASLI (#17356775) sahibindenden bi bak fiyatıda anlasmaya calısalım

Arkadaşlar herkeze teşekkürler yardımları için dün el sıkıştık ve anlaştık eğer bi aksilik çıkmazsa pazartesi salı alıcam motorumu ama ne kadar zormuş bi motor bulmak:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

Arkadaşlar bu arada bana 2. el yoshi egzos lazım???
bu arada benm motorun üstünde tiger var ben beğenmedim orjinal egzosu ve tiger ı satıp yoshi yi almayı düşünüyorum sizce?

canercamalan
13 Aralık 2009, 13:50
selamınaleyküm arkadaslar yahu 600 f lerin üretimi durdurulduktan sonra parça satısı durduruldumu yoksa yedek parça ya hala destek veriyormu honda bilginiz varmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------

yokmu ????

bguclu
13 Aralık 2009, 13:57
selamınaleyküm arkadaslar yahu 600 f lerin üretimi durdurulduktan sonra parça satısı durduruldumu yoksa yedek parça ya hala destek veriyormu honda bilginiz varmı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:50 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:35 ----------

yokmu ????

Yasal olarak üretim durduktan sonra 10 sene yedek parça üretimi devam etmek zorundadır arkadaşım.

canercamalan
13 Aralık 2009, 14:05
Yasal olarak üretim durduktan sonra 10 sene yedek parça üretimi devam etmek zorundadır arkadaşım.

ohoo süper ozaman ya :)

dreamdark
13 Aralık 2009, 15:37
Arkadaşlar herkeze teşekkürler yardımları için dün el sıkıştık ve anlaştık eğer bi aksilik çıkmazsa pazartesi salı alıcam motorumu ama ne kadar zormuş bi motor bulmak:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

Arkadaşlar bu arada bana 2. el yoshi egzos lazım???
bu arada benm motorun üstünde tiger var ben beğenmedim orjinal egzosu ve tiger ı satıp yoshi yi almayı düşünüyorum sizce?

Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela vermesin.
Egsoz olarak neden illa Yoshi ve hangi modeli; titanyum mu, karbon mu? Diğer egsozları dinleme şansın oldu mu? Bence Karbon Devil, Akrapoviç ve Two Brothers 600F'e en çok yakışan egsozlar. Ben tok ses sevdiğim için bana öyle geliyor ya da. Dinlemek istersen benim egsozu da dinletirim sana.

one
13 Aralık 2009, 17:40
dostum kimsenin satışını baltalamak istemem ama bu motor hem 2003 model, hem 40bin kmye yaklaşmış hem de 11000 lira istemişsin. alıcı açısından pek mantıklı gelmedi bana.

şöyle kaba taslak bi bakım maliyetlerini araştr istersende ondan sonra mantık çerçevesini tekrar değerlendir bence.25000 de en basiti değişmesi gereken zincir dişli setinden,lastiklerine,filtrelerine,balatalarına şuan aklıma gelmeyen bir kaç parçasına.kaç kişi bunları zamanında yapıyor yada değiştiriyor sence?
tabiki fikirlerini dile getirmekte özgürsün ben kimseye kızmıyorum fakat,kaza diye nitelendirdiğin şeyin nasıl olduğu da önemli ben motoru parçalamadım ki kırdığım bir ayna bir sinyal di ve grenajda oluşan çizikler ki motor çimenlik bir alana düştü.Ben ki insanlara yalanda söylemiyorum.Motorun boyadan önceki fotoları,kazadaki fotolarıda var isteyen için onlarıda elimde tutuyorum. etrafta pertten toplanmış kazalı,başına gelmedik kalmamış,çıkarabileceği masraflar gizlenmiş,ucuza basit çıkma parçalarla toplanmış o kadar çok motor gösterebilirimki sözlerin muallakta kalmış olur.ben olması gerekn tüm bakımları zaten yaptırıyorum,alan zaten yağ değiştirmekten başka hiçbirşey yaptrmayacak uzun bir süre.motorum 37000 de evet ben km sini geri çekip kazasız belasız zart zurt demediğim içinde eminim motorum satılmaz.

dreamdark:Yaz başında zincirim artık ömrünü dolduruğundan değiştirmeye niyetlendim etraftan ne yapmam gerektiğini araştırırken bi arkadaşım dişlileride değiştirmemi söyledi zincirle birlikte.İyikide öyle yapmışım zinciri değiştirirken eski dişlilerimin artık uclarının yendiğini hatta yamulduğunu bile gördüm.En sağlıklısı dişli-zincir değişiminin birlikte olmasıdır ki eski dişliler yeni zinciri muhakkak bozar

dreamdark
13 Aralık 2009, 18:12
Aynen, ben de komple değiştiriyorum.
Dişlileri JT marka aldım, sırada zincir var; onu da DID X2-Ring alacağım ve önümüzdeki günlerde değişimi yaptıracağım.
Sen motoru neden satıyorsun bu arada, ihtiyaçyan mı yoksa model fln mı yükselteceksin?

one
13 Aralık 2009, 22:56
Aynen, ben de komple değiştiriyorum.
Dişlileri JT marka aldım, sırada zincir var; onu da DID X2-Ring alacağım ve önümüzdeki günlerde değişimi yaptıracağım.
Sen motoru neden satıyorsun bu arada, ihtiyaçyan mı yoksa model fln mı yükselteceksin?

aynı zinciri taktım bende :cat: bu arada son hız önemli değil dersen arka dişliyi 2 büyük alabilirsin hızlanmalarda çok hoş bir fark olacaktır.artık bi 1000 şart ve safkan bir ss istiyorum grupta 600 kalmayınca milleti kovalamak hoş olmuyor yoksa başka bir neden yok :P

pg13
14 Aralık 2009, 02:42
şöyle kaba taslak bi bakım maliyetlerini araştr istersende ondan sonra mantık çerçevesini tekrar değerlendir bence.25000 de en basiti değişmesi gereken zincir dişli setinden,lastiklerine,filtrelerine,balatalarına şuan aklıma gelmeyen bir kaç parçasına.kaç kişi bunları zamanında yapıyor yada değiştiriyor sence?
tabiki fikirlerini dile getirmekte özgürsün ben kimseye kızmıyorum fakat,kaza diye nitelendirdiğin şeyin nasıl olduğu da önemli ben motoru parçalamadım ki kırdığım bir ayna bir sinyal di ve grenajda oluşan çizikler ki motor çimenlik bir alana düştü.Ben ki insanlara yalanda söylemiyorum.Motorun boyadan önceki fotoları,kazadaki fotolarıda var isteyen için onlarıda elimde tutuyorum. etrafta pertten toplanmış kazalı,başına gelmedik kalmamış,çıkarabileceği masraflar gizlenmiş,ucuza basit çıkma parçalarla toplanmış o kadar çok motor gösterebilirimki sözlerin muallakta kalmış olur.ben olması gerekn tüm bakımları zaten yaptırıyorum,alan zaten yağ değiştirmekten başka hiçbirşey yaptrmayacak uzun bir süre.motorum 37000 de evet ben km sini geri çekip kazasız belasız zart zurt demediğim içinde eminim motorum satılmaz.

dreamdark:Yaz başında zincirim artık ömrünü dolduruğundan değiştirmeye niyetlendim etraftan ne yapmam gerektiğini araştırırken bi arkadaşım dişlileride değiştirmemi söyledi zincirle birlikte.İyikide öyle yapmışım zinciri değiştirirken eski dişlilerimin artık uclarının yendiğini hatta yamulduğunu bile gördüm.En sağlıklısı dişli-zincir değişiminin birlikte olmasıdır ki eski dişliler yeni zinciri muhakkak bozar

sen beni yanlış anladın.
ben ne motoruna alıcıyım, ne de satışına karşıyım.

ne masraf ettiğini bilemem ama eminim epey emek ve para harcamışsındır. ama belirttiğin fiyata 2005 hatta 2006 model 10-15 bin km civarı makinalar bulmak mümkünken seninki her ne kadar çok iyi bakılmış, masraf yapılmış bir makina olsa da yılından ve km'sinden dolayı o fiyata alıcı bulacağını düşünmüyorum. ben sadece bunu dile getirdim.

edit: ayrıca kaza diye bişeyden bahsetmedim ben, ilk defa senden ögrendim az önce.

alpera
14 Aralık 2009, 13:05
hayırlısı olsun allah kaza bela vermesın.
egzos için markalara gore bazı ustaların el yapımı egzosları daha keyıflı ve performanslı olabılıyor.daha oncekı motorumda akropw vardı f i aldıgımda yoshı vardı onu sattım ve full el yapımı yaptırdım ses dehşet.
dream ın soyledıgı gıbı senın ıstedıgın ses onemlı


Arkadaşlar herkeze teşekkürler yardımları için dün el sıkıştık ve anlaştık eğer bi aksilik çıkmazsa pazartesi salı alıcam motorumu ama ne kadar zormuş bi motor bulmak:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:13 ----------

Arkadaşlar bu arada bana 2. el yoshi egzos lazım???
bu arada benm motorun üstünde tiger var ben beğenmedim orjinal egzosu ve tiger ı satıp yoshi yi almayı düşünüyorum sizce?

dorion
14 Aralık 2009, 13:46
arkadaşlar merhaba bir sorum olucaktı
geçenler motorun zincirini temizledim ( bu ilk zincir temizleme işimdi ayrıca zincir ring li )
gaz yağı ile baya temizledik azcık sıcak su falan döktuk hava soguktu sonra bezle falan sildik motoru sehpada çalıştırdık kurusun silelim diye hafif bir boşluk yaptı zincir . zincirden kirler gidince oldu diye düşündük sonra zincir yağı sıktık ( würt marka ) 2 -3 tur sürdük zincire ama zincir iyice sarktı neyse sıktırdık falan . temizleme işini hep netten okudugum kadarı ile yaptım gaz yağı ile ama bı ark. dedi gazyağı kullandım diye ring lere zarar gelmiştir o yüzden zincir sarktı diye...( zinciri sadece bezle temizlememi önerdi )
uzun oldu kusura bakmayın sizin başınıza geldimi hiç acaba yanlış bır seymı yaptım???

cakalaz
14 Aralık 2009, 14:02
O-ringli zincirlerde en iyi temizlik ürünlerinden birisi Gazyağıdır. Ya da Temizleyici Spreyler kullanılabilir. Gazyağından olacağını sanmıyorum...

alpera
14 Aralık 2009, 15:42
aynen öyle gaz yağı en ıyı temızleme yontemlerınden bırısı hatta o rınglere faydası bıle var.
zincirın sarkma olayına gelınce daha once belkı dıkkat etmemısındır.
bıde orta sehpahada zincire baktıysan sarkık gelmesı cok normal.
birisi motoru sehpahadan alıp uzerıne agırlıgını versın hatta 2 kısı oturup ondan sonra zıncırın durumunu sen kendın kontrol et yazdıklarından anladıgım kadarı ıle bunları soylıyebılıorum
zıncırı germe ve gevsetme ıslemını bunları uyguladıktan sonra yaparsan daha saglıklı olur

arkadaşlar merhaba bir sorum olucaktı
geçenler motorun zincirini temizledim ( bu ilk zincir temizleme işimdi ayrıca zincir ring li )
gaz yağı ile baya temizledik azcık sıcak su falan döktuk hava soguktu sonra bezle falan sildik motoru sehpada çalıştırdık kurusun silelim diye hafif bir boşluk yaptı zincir . zincirden kirler gidince oldu diye düşündük sonra zincir yağı sıktık ( würt marka ) 2 -3 tur sürdük zincire ama zincir iyice sarktı neyse sıktırdık falan . temizleme işini hep netten okudugum kadarı ile yaptım gaz yağı ile ama bı ark. dedi gazyağı kullandım diye ring lere zarar gelmiştir o yüzden zincir sarktı diye...( zinciri sadece bezle temizlememi önerdi )
uzun oldu kusura bakmayın sizin başınıza geldimi hiç acaba yanlış bır seymı yaptım???

dreamdark
14 Aralık 2009, 17:54
aynı zinciri taktım bende :cat: bu arada son hız önemli değil dersen arka dişliyi 2 büyük alabilirsin hızlanmalarda çok hoş bir fark olacaktır.artık bi 1000 şart ve safkan bir ss istiyorum grupta 600 kalmayınca milleti kovalamak hoş olmuyor yoksa başka bir neden yok :P


Orjinal ebatlarda aldım dişlileri artık, ama zaten orjinalini bozmayayım dedim, hem performanstan memnunum, hem de son hızı da düşürmek istemedim açıkcası; çok seyrek de olsa arada bir otoban da top speed görmek istiyorum. Bir de dişli ile oynadığında kilometrenin hata payının arttığını duymuştum.

Senin önceki zincir O-Ring liydi sanırım, X2-Ring takınca performans olarak bir fark hissettin mi peki?

Hayırlısıyla yeni makinayı da alırsın inşallah.:cherry:

cakalaz
14 Aralık 2009, 18:15
Dreamdark ;

Senin Ufaklıkta Topspeed olarak kaçı gördün en fazla ?

NoVaRiX
14 Aralık 2009, 18:19
beyler, meraktan soruyorum.. Sizin makinaların (600F) bakım ve servis maliyetlerini 1000RR yada 600RR ile falan karşılaştırsak? Arada çok fark yok gördüğüm kadarıyla?

dreamdark
14 Aralık 2009, 18:24
En fazla 265 görmüştüm motoru ilk aldığım dönemde, onda da yol yetmemişti, daha gideri vardı. Sonrasında deneme fırsatım olmadı. Ama önümüzdeki ay zincir ve dişliler değişecek, bir de buji olayını hallettiğimde, otobana çıkıp bir test etmek istiyorum kısmetse.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------


beyler, meraktan soruyorum.. Sizin makinaların (600F) bakım ve servis maliyetlerini 1000RR yada 600RR ile falan karşılaştırsak? Arada çok fark yok gördüğüm kadarıyla?


Tabi kullanıma göre değişir ama, genelde litrelik makinanın balataları lastiği vs. daha çabuk biter. Daha güçlü makine olduğu için yıpranma payı az da olsa daha fazla olur. Bunun dışında yedek parçalar hemen hemen aynı sayılır.

dorion
14 Aralık 2009, 18:25
aynen öyle gaz yağı en ıyı temızleme yontemlerınden bırısı hatta o rınglere faydası bıle var.
zincirın sarkma olayına gelınce daha once belkı dıkkat etmemısındır.
bıde orta sehpahada zincire baktıysan sarkık gelmesı cok normal.
birisi motoru sehpahadan alıp uzerıne agırlıgını versın hatta 2 kısı oturup ondan sonra zıncırın durumunu sen kendın kontrol et yazdıklarından anladıgım kadarı ıle bunları soylıyebılıorum
zıncırı germe ve gevsetme ıslemını bunları uyguladıktan sonra yaparsan daha saglıklı olur


cvplarınız için tşk ederim ( başka görüşü olan varsa faydalanırız )
sehpa yaptım ama zamanla sarktı ki öyle olunca tamirci arkadaşa götürdüm ( ben pek anlamadığım için ) kendi kontrol edip sıktı ! artık nedendir bilmiyorum :(
birde ben würt zincir yağı almıştım ama üzerinde çok amaçlı yazıyor motor zincir resmi falanda var ( mağazdan almıştım istedim onu verdi ) acaba başka modeli varmıdır ?

cakalaz
14 Aralık 2009, 18:29
Ara sıra zincirler bollasıyor; sıklasıyor... Ben de gecenlerde sıktırdım azcık; snra bi indim motordan tas gibi sıkılmıs... Gittim tekrar ayarlattım ; aradan oluyor takma kafanı :)

one
14 Aralık 2009, 23:21
Orjinal ebatlarda aldım dişlileri artık, ama zaten orjinalini bozmayayım dedim, hem performanstan memnunum, hem de son hızı da düşürmek istemedim açıkcası; çok seyrek de olsa arada bir otoban da top speed görmek istiyorum. Bir de dişli ile oynadığında kilometrenin hata payının arttığını duymuştum.

Senin önceki zincir O-Ring liydi sanırım, X2-Ring takınca performans olarak bir fark hissettin mi peki?

Hayırlısıyla yeni makinayı da alırsın inşallah.:cherry:

Ben zinciri o leş vaziyetiyle bi 3000km kadar kullandım en son 258-259 falan görebiliyordum,zincirden sonraki hali malum :mrgreen: sen kaça mal ettin bilmiyorum ama mart ayında 450 lira gibi bir para vermiştim dişlilere ve zincire,en azından öyle hatrlıyorum

Akileos
15 Aralık 2009, 00:12
En fazla 265 görmüştüm motoru ilk aldığım dönemde, onda da yol yetmemişti, daha gideri vardı. Sonrasında deneme fırsatım olmadı. Ama önümüzdeki ay zincir ve dişliler değişecek, bir de buji olayını hallettiğimde, otobana çıkıp bir test etmek istiyorum kısmetse.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:24 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 ----------




Tabi kullanıma göre değişir ama, genelde litrelik makinanın balataları lastiği vs. daha çabuk biter. Daha güçlü makine olduğu için yıpranma payı az da olsa daha fazla olur. Bunun dışında yedek parçalar hemen hemen aynı sayılır.

emre kardeş bu sissy-bar..ı nasıl uygulamıştın sen motora ve kaç para tutmuştu...

dreamdark
15 Aralık 2009, 00:27
Zinciri gererken motorun boşta olmasına dikkat etmek ve ayarı yapıp civataları sıkmadan önce son olarak üzerine birini oturtup gerginliğine bakmak faydalı olacaktır. Fazla germek zincirin ömrünü kısaltır.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:23 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:17 ----------


Ben zinciri o leş vaziyetiyle bi 3000km kadar kullandım en son 258-259 falan görebiliyordum,zincirden sonraki hali malum :mrgreen: sen kaça mal ettin bilmiyorum ama mart ayında 450 lira gibi bir para vermiştim dişlilere ve zincire,en azından öyle hatrlıyorum

Yani X2-Ring'in performans farkı var diyorsun. :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:23 ----------


emre kardeş bu sissy-bar..ı nasıl uygulamıştın sen motora ve kaç para tutmuştu...

http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/60982-cbr600f-nasil-touringe-cevrilir-turkiyede-ilk-sisy-barli-600f.html

Detaylar bu başlıkta mevcut, sonrasında boyunu biraz daha kısalttım gerçi.
Son halini de ilanımda görebilirsin.:cat:

http://www.sahibinden.com/honda_-_cbr_600f_sisy_bar_-_sirt_dayama_!!!-53WQQaXQQ16450662WQQpXQQdisplayitem

bguclu
15 Aralık 2009, 11:11
şöyle kaba taslak bi bakım maliyetlerini araştr istersende ondan sonra mantık çerçevesini tekrar değerlendir bence.25000 de en basiti değişmesi gereken zincir dişli setinden,lastiklerine,filtrelerine,balatalarına şuan aklıma gelmeyen bir kaç parçasına.kaç kişi bunları zamanında yapıyor yada değiştiriyor sence?
tabiki fikirlerini dile getirmekte özgürsün ben kimseye kızmıyorum fakat,kaza diye nitelendirdiğin şeyin nasıl olduğu da önemli ben motoru parçalamadım ki kırdığım bir ayna bir sinyal di ve grenajda oluşan çizikler ki motor çimenlik bir alana düştü.Ben ki insanlara yalanda söylemiyorum.Motorun boyadan önceki fotoları,kazadaki fotolarıda var isteyen için onlarıda elimde tutuyorum. etrafta pertten toplanmış kazalı,başına gelmedik kalmamış,çıkarabileceği masraflar gizlenmiş,ucuza basit çıkma parçalarla toplanmış o kadar çok motor gösterebilirimki sözlerin muallakta kalmış olur.ben olması gerekn tüm bakımları zaten yaptırıyorum,alan zaten yağ değiştirmekten başka hiçbirşey yaptrmayacak uzun bir süre.motorum 37000 de evet ben km sini geri çekip kazasız belasız zart zurt demediğim içinde eminim motorum satılmaz.

dreamdark:Yaz başında zincirim artık ömrünü dolduruğundan değiştirmeye niyetlendim etraftan ne yapmam gerektiğini araştırırken bi arkadaşım dişlileride değiştirmemi söyledi zincirle birlikte.İyikide öyle yapmışım zinciri değiştirirken eski dişlilerimin artık uclarının yendiğini hatta yamulduğunu bile gördüm.En sağlıklısı dişli-zincir değişiminin birlikte olmasıdır ki eski dişliler yeni zinciri muhakkak bozar

Arkadaşım bana kızmadığını umarım çünki ben kazalı derken motorun için boya işlemi var demiştim seninde anlayacağın gibi aleti alırken en az km olanı modeli yüksek olanı almak isterim o nedenle böle bi yorum yaptım motorunla ilgili ise iyi veya kötü hiçbişey demedim umarım satarsın ve istediğin 1000lik makineye geçersin.Umarım yanlış anlaşılmadım teşekkürler.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:03 ----------


Hayırlı olsun şimdiden, Allah kaza bela vermesin.
Egsoz olarak neden illa Yoshi ve hangi modeli; titanyum mu, karbon mu? Diğer egsozları dinleme şansın oldu mu? Bence Karbon Devil, Akrapoviç ve Two Brothers 600F'e en çok yakışan egsozlar. Ben tok ses sevdiğim için bana öyle geliyor ya da. Dinlemek istersen benim egsozu da dinletirim sana.

Aslında aklımdaki egzos sadece yoshi diil twobrothers da çok iyi ses veriyoöncelikle elimdeki egzosları satıcam sonrasında 2seçenekden birini değerlendiricem.