PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 [204] 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218

hellboys
06 Şubat 2015, 02:19
dediğiniz gibi ıslak zeminde güzeldi bırakmadı beni bolu nun o taraflarda sağnak yağmurda 150-160 gittim sıkıntı yok gel gelelim yağmurun yağsammı yağmasammı dediği yerde kendini bırakıyor yere düşen 4-5 damla var ya tamam o zaman işte sanki lastik değil de plastik bişi üzerinde gidiyormuşsun gibi bide benim lastiğin ortası sıfırlandı sanırım havalarını sık sık kontrol etmem gerekliydi ben kontrol etmedim ortayı yedi yanlar duruyor lastik oval şeklini kaybetti

< iLk@yy >
06 Şubat 2015, 16:50
Yağmur ilk yağmaya başladığındaki olan durum sadece senin lastiklere has bir durum değil tüm lastiklerde aynısı olur.

Havalarını her zaman kontrol et hatta sürüş stilin ve konforuna göre belirli oranda daha düşük hava basabilirsin ama bu tümüyle sende olan bir konu biraz deneme yanılma
Ben kuru zemin için genel olarak 2ps düşük basıyorum
Ama çok düşük olursada virajda kaçırma motoru yatmak istememesi gibi sorunlar ile karşılaşabilirsin frenajda kayma riski artar veya farklı yönlere gitmek isteyebilir motor
Hava basıncı çok önemli bir faktörü oynar kısaca

Kyonari
09 Şubat 2015, 13:24
Arkadaşlar perşembe günü motorum çalındı gören duyan olursa lütfen ulaşsın!

Honda CBR 600f 2001 model çalınmıştır! Bulana ödül.

Sari 2001 model cbr 600f motorum calindi 5.2.2015 saat 22:00 ile 6.2.2015 saat 02:50 arasinda osmanbey matbaaci osmanbey sokak sisli den motorum calindi. 34 Zk 9380 plakali koltukta yirtik var arka maşada ohlins etiketi ve depo rengi grenajdan daha acik sari.
Tesekkurler

2 saatliğine bıraktım ve döndüğümde yoktu, ve çalan kişileri kamerada görüntüledim 1 dk içinde çalıyorlar 1 dk!
gören duyan olursa lütfen ulaşsın 0532 151 27 30

sahibinden.com da detay var
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-cbr-600f-2001-model-calinmistir-bulana-odul-200091682/detay

gursus
09 Şubat 2015, 13:36
çok geçmiş olsun en kısa zamanda bulunur inşalah,Allah belasını versin kansızların.

< iLk@yy >
14 Şubat 2015, 03:15
geçmiş olsun şimdi görebildim mevzuyu

umarım bulabilmişsindir veya bulabilirsiniz..

ömer2
16 Şubat 2015, 23:32
Çok geçmiş olsun imş. bulursunuz.

serkanADH13
17 Şubat 2015, 00:33
Umarım en kısa zamanda bulunur,
gecen bır arkadas daha vardı,
onun motoru 6 ay sonra bır otoparkta ''OTOPARK GOREVLISI'' tarafından plaka sorgulatılarak bulunmustu,

Umarım Bir yerlerden çıkar...

amato
18 Şubat 2015, 19:25
iyi akşamlar arkadaşlar f im için motul 300v yag almayı düşünüyorum biraz pahalı ama alacam kaç km gider acaba

gursus
18 Şubat 2015, 22:46
iyi akşamlar arkadaşlar f im için motul 300v yag almayı düşünüyorum biraz pahalı ama alacam kaç km gider acaba

o yağ uzun ömürlü değil performans için koyulan bir yağ genelde yarışçılar tercih ediyor ve yarıştan sonra değiştiriyorlar.ben şahsen f imde kullandım 1000 km den sonra vites geçişleri sertleşti.

motul 5100 koy + orjinal yağ filtresi 4bin götürür.

hellboys
20 Şubat 2015, 12:22
benim bazı duyumlarıma göre en fazla özelliğiini yitirmeden 1000-2000 km hatırlıyorum yarış yağı olduğu için ama ne kadar doğrudur bilemem bence gerek yok nasıl olsa yarışmıyoruz

Moto43
21 Şubat 2015, 22:15
şu anki mevsimde hangi yağı almak lazım 2005 model f için bide bunların litresi 3 değilmi 10 45w olur herhalde

gursus
22 Şubat 2015, 02:35
şu anki mevsimde hangi yağı almak lazım 2005 model f için bide bunların litresi 3 değilmi 10 45w olur herhalde

10-40 şuan ideal,yazları çok sıcak geçiyor ise örneğin İzmir için 15-50 ideal.

filtre değişirse 3,3 litre yağ alır. Mecburen 4litrelik alacaksınız.

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:32 ----------

biraz hareketlensin buralar.

http://i.hizliresim.com/gk9VMN.png (http://hizliresim.com/gk9VMN)

http://i.hizliresim.com/ZLOQPg.png (http://hizliresim.com/ZLOQPg)

http://i.hizliresim.com/oA68RQ.png (http://hizliresim.com/oA68RQ)

amato
22 Şubat 2015, 21:29
o yağ uzun ömürlü değil performans için koyulan bir yağ genelde yarışçılar tercih ediyor ve yarıştan sonra değiştiriyorlar.ben şahsen f imde kullandım 1000 km den sonra vites geçişleri sertleşti.

motul 5100 koy + orjinal yağ filtresi 4bin götürür.

üsdat 5100 degilde 7100 aldım.
Bide yag filitresi tavsiyesi alabilirmiyim acaba.

gursus
23 Şubat 2015, 04:36
üsdat 5100 degilde 7100 aldım.
Bide yag filitresi tavsiyesi alabilirmiyim acaba.

dostum 7100 de olur fiyatı daha pahalı , yağ filtresini honda servisinden gidip alın orjinal kullanın mutlaka.

hsnogz41
23 Şubat 2015, 12:14
http://imageshack.com/a/img661/599/gHG829.jpg

Moto43
07 Mart 2015, 03:12
selamlar yaw ben denge topuzu almak istiyorumda anlamadım hangi denge topuzu uyar benimkine anlamadım gitti------- gündüz bu motorlar trafiğe çıkmak da istemiyorum üşeniyorum resim bu
http://i.hizliresim.com/Dl54D3.jpg
http://i.hizliresim.com/07pmrR.jpg

Yuce123
08 Mart 2015, 22:28
ARKADAŞLAR 2012-2013 MODELLERİNDE CBR 600F MOTOSİKLET ARAMAKTAYIM PARAMIZ PEŞİN İLGİLENEN OLURSA SEVİNİRİM . 15000 KM Yİ GEÇMEMİŞ MOTOSİKLETLER TERCİHİMİZ 05303045089 NUMARADAN ULAŞABİLİRSİNİZ SAYGILAR

hsnogz41
09 Mart 2015, 21:14
http://imageshack.com/a/img905/5766/FWZm5T.jpg

amato
16 Mart 2015, 19:33
Bi akü alayım dedim şaşa kaldım valla orjinal yuhasa akusüne en ucuzu nette 440-650 tl diyoalar arkadaşlar bana cok fazla geldi. Tavsiye edebileceginiz hesaplı bir akü varmı arkadaşlar..

koraycbr
18 Mart 2015, 03:04
yuasa ytz 10 s orjinali ben de dediğiniz fiyatlarda buldum ve alternatif olarak VLM akü taktım 150 tl ve memnunum.

hsnogz41
20 Mart 2015, 10:57
http://imageshack.com/a/img901/7330/4YNUa7.jpg

Moto43
21 Mart 2015, 23:15
benim cbr 600f ime servis bakımı yapabilecek arkadaş varmı fatihe yakın olsun ücretsiz olarak :) ayağına geleceğim tabiki antifiriz suyu eklenmesi lazım herhalde bu bakım olayından hiç anlamıyorum kurcalamakda istemiyorum fazla şu an çalışmıyorum zaten

koraycbr
24 Mart 2015, 17:42
Selamlar, 2005 600 F egzantrik zinciri değişimi hakkında bilgisi olan var mı,ya da yakın zamanda değiştiren. Maliyet ne kadar tutuyor

Kazasız,belasız ve de masrafsız sürüşler :)

honda600ff
02 Nisan 2015, 13:01
kardeş arka diski nerden aldın fiyat ne kadar ?

< iLk@yy >
04 Nisan 2015, 15:48
yarına riva yapabilecek kimseler var mıdır acaba :)

< iLk@yy >
07 Nisan 2015, 00:46
https://imagizer.imageshack.us/v2/960x540q90/540/BqFd64.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/960x540q90/673/dGMfay.jpg

https://imagizer.imageshack.us/v2/1032x581q90/909/KFj9Gz.jpg

baktımki uzun zamandır fotoğraf paylaşmıyorum :)
güzel oldu

gursus
07 Nisan 2015, 01:40
ilkay bey şu monokapağı satmayı düşünüyormusunuz? ve ya bir şekilde kalıbını alıp yaptırmamız mümkün olabilir mi? selamlar.

serkanADH13
07 Nisan 2015, 02:55
benim cbr 600f ime servis bakımı yapabilecek arkadaş varmı fatihe yakın olsun ücretsiz olarak :) ayağına geleceğim tabiki antifiriz suyu eklenmesi lazım herhalde bu bakım olayından hiç anlamıyorum kurcalamakda istemiyorum fazla şu an çalışmıyorum zaten

Dostum atla motoruna GAZİ OSMAN PAŞAYA'gel halledelim,
hem sağı'nı solu'nu nasıl bakım yapabilirsin bir kaç bişiyde öğretmeye çalışırım,

basit işler onlar,
MERAK ETME ÜCRETSİZ,
HEM'de KAHVE HEDİYE'si ile ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 02:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:52 ----------


Selamlar, 2005 600 F egzantrik zinciri değişimi hakkında bilgisi olan var mı,ya da yakın zamanda değiştiren. Maliyet ne kadar tutuyor

Kazasız,belasız ve de masrafsız sürüşler :)

ortalama 500 ila 1000 lira arasında bir fiyatı olup o işlemin,
Veya zincir kontrolü yapılarak OLASI İHTİMAL SADECE 200,,300 LİRA maliyet ile EKSANTRİK DIŞ GERGİ değişimi ile sorun çözülebilirde...

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbr-600f-eksantrik-gergisi.cbr-600f-dis-gergi.cbr-600f-ger-207826497/detay

MT üyelerine özel 200 liradır...

< iLk@yy >
07 Nisan 2015, 15:49
ilkay bey şu monokapağı satmayı düşünüyormusunuz? ve ya bir şekilde kalıbını alıp yaptırmamız mümkün olabilir mi? selamlar.

ebayde backseat cover olarak aratabilirsiniz yoksa kalıp almaya çalışırım bi ara yapıcam bende ama işler güçler derken nadiren motoru görebiliyorum bende
yoksa yardım etmeye çalışırım ama

gursus
08 Nisan 2015, 03:52
ebayde backseat cover olarak aratabilirsiniz yoksa kalıp almaya çalışırım bi ara yapıcam bende ama işler güçler derken nadiren motoru görebiliyorum bende
yoksa yardım etmeye çalışırım ama

evet ebay de var ama maalesef çok pahalı :( aslında fiberden anlasam kendimde bir kaç denemeden sonra yaparım gibi,biraz bilip yardım eden biri +zaman olmalı.

samet10
11 Nisan 2015, 23:33
ebayde backseat cover olarak aratabilirsiniz yoksa kalıp almaya çalışırım bi ara yapıcam bende ama işler güçler derken nadiren motoru görebiliyorum bende
yoksa yardım etmeye çalışırım ama


eskiden daha çok yatardın ne o lastiklerin mi bitti de yatmıyorsun :)

Moto43
13 Nisan 2015, 00:26
eyvallah arayacağım gelmeden evvel musaitmisin diye o nick teki telefondan sağolun

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:02 ----------

arkadaş istanbuldan motorumu satabilirim 15 civarı bir anda kararımı verdim hep sabahları çıktım satıyım dedim ama düşük bi fiyata satmak istemiyorum bende zar zor aldım parası olan gelsin baksın

Unique693
14 Nisan 2015, 15:00
Merhabalar 600F4 de hiç amortisör keçesi değiştiren var mı ? 300 400 tl gibi bir rakam tutuyor orjinal olursa.?

< iLk@yy >
14 Nisan 2015, 15:59
eskiden daha çok yatardın ne o lastiklerin mi bitti de yatmıyorsun :)

lastikler eskidi iyicene çok ısınmadan yolu tutamıyorlar o günkü gazlamada 25 27 derece felan yapmışım en fazla
bu hafta sonu 35 36 gördük


Merhabalar 600F4 de hiç amortisör keçesi değiştiren var mı ? 300 400 tl gibi bir rakam tutuyor orjinal olursa.?

çıkma bakıyorsan tahmini o fiyatlardadır ama 0 alacak isen fiyatlar pek ucuz denemez modele göre ayarlı ayarsız olmasıda fiyatı etkileyen durumlardan biri

benimki patlamıştı ama şansa çok az kullanılmış buldum ucuza
kenanın eski 600f sportunu honda itü'ye formula sae yarışları için hibe etmişti pistte antreman için kullandığını
itüde motoru parçalayıp kullanılmayanları araçlarına gelir kaynağı için satıyorlardı 150 tlye almıştım 9 bin km kadar kadar kullanılmış motorun arka süspansiyonunu
daha bir sürü parça çıkmış ama fatih kılıçlı bir çok parçaya el koymuş en baştan gidip zaten şase dışında başka bir şey yoktu diyebilirim :)

geçtiğimiz haftadan fotoğraflar bunlarda
cumartesi izmit güzel yalı sahili
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/540/A4UJh9.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/661/2YctFY.jpg

pazar günü riva
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/537/Kauirc.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/537/LBH9oB.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/661/RL7Tac.jpg
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/910/f1aBtQ.jpg

ve dün gece çok canı sıkılan 2 gencin şile gezisinden
https://imagizer.imageshack.us/v2/663x373q90/901/dexcW2.jpg

Unique693
14 Nisan 2015, 18:03
2006 model ayarsız orjinalleri 1 tarafta 2 tane oluyormuş bir toz bir yağ keçesi ayrı satılmıyormuş sanırım yağı falanda değişecek.

< iLk@yy >
15 Nisan 2015, 00:24
2006 model ayarsız orjinalleri 1 tarafta 2 tane oluyormuş bir toz bir yağ keçesi ayrı satılmıyormuş sanırım yağı falanda değişecek.

bu arada çok özür dilerim ilk okuduğumda arka süspansiyon diye okuduğum için yanlış cevap vermişim
süspansiyon değişmeyeceksin sen ( arka süspansiyon patlarsa tamir yapılabiliyor ama sıkıntılı )
keçe değişiminde istersen sadece patlayan tarafın keçesi değişebiliyor ama işin pahalı olma nedeni ön kısım sökülüyor ( kafa grenajı ön lastik ve keçesi patlayan süspansiyon borusu ) ve keçe değişiminde mecbur içerisindeki yağda değişecek ve biraz pahalı olduğundan esas maliyeti çıkartan bu oluyor

ama önerim birisi patladı ise 2 tarafada aynı işlemin yapılması.
çünkü bir tarafta yeni yağ diğer tarafta eski yağ mantık olarak sağlam ama çalışma azda olsa fark yaratıyor bu yüzden.

alisoylu38
15 Nisan 2015, 15:02
Bi akü alayım dedim şaşa kaldım valla orjinal yuhasa akusüne en ucuzu nette 440-650 tl diyoalar arkadaşlar bana cok fazla geldi. Tavsiye edebileceginiz hesaplı bir akü varmı arkadaşlar..

Hocam o paraları vermeye gerek yok, geçen yıl ben de f ime kayseri sanayiden 50 tl ye aldım. Önceki sayfalarda da yazmıştım galiba. Alarm da vardı üzerinde ve satana kadar 8 ay hiç sorunsuz kullandım. Tavsiyem, akü olayını netten değil de sanayiden çözmen.

Unique693
15 Nisan 2015, 17:06
bu arada çok özür dilerim ilk okuduğumda arka süspansiyon diye okuduğum için yanlış cevap vermişim
süspansiyon değişmeyeceksin sen ( arka süspansiyon patlarsa tamir yapılabiliyor ama sıkıntılı )
keçe değişiminde istersen sadece patlayan tarafın keçesi değişebiliyor ama işin pahalı olma nedeni ön kısım sökülüyor ( kafa grenajı ön lastik ve keçesi patlayan süspansiyon borusu ) ve keçe değişiminde mecbur içerisindeki yağda değişecek ve biraz pahalı olduğundan esas maliyeti çıkartan bu oluyor

ama önerim birisi patladı ise 2 tarafada aynı işlemin yapılması.
çünkü bir tarafta yeni yağ diğer tarafta eski yağ mantık olarak sağlam ama çalışma azda olsa fark yaratıyor bu yüzden.

2 si bir değişecek sipariş verdik bakalım

< iLk@yy >
17 Nisan 2015, 02:29
2 si bir değişecek sipariş verdik bakalım

en iyisini yapmışsın bende bekliyorum bir tarafın patlaması yakındır diye
olmasa bile sezon içinde veya sezon bitimi ne olur ne olmaz hem süspansiyon sıvıları hemde keçelerini değiştirtecem

bu gün yağ yağ filtresi değişimi ile zinciri değiştirdim ( dişliler sağlam olduğundan ellemedim )

Bahrican60
17 Nisan 2015, 09:02
Bende 600 f var yağını degişetircem castrol marka tavsiye edermisiniz hangi modelini alsam :)

< iLk@yy >
17 Nisan 2015, 12:41
Bende 600 f var yağını degişetircem castrol marka tavsiye edermisiniz hangi modelini alsam :)

10w40 modeli racing grubunda olması lazım

ama motul tabiki esas tavsiyem olur

Unique693
17 Nisan 2015, 13:16
en iyisini yapmışsın bende bekliyorum bir tarafın patlaması yakındır diye
olmasa bile sezon içinde veya sezon bitimi ne olur ne olmaz hem süspansiyon sıvıları hemde keçelerini değiştirtecem

bu gün yağ yağ filtresi değişimi ile zinciri değiştirdim ( dişliler sağlam olduğundan ellemedim )

Sağ baya bir yağ atmış solda hafif var 2 si değiştirmek daha mantıklı tabiki.Bayadır şüpheleniyordum hafif vardı iyice koyverdi kendini :)

Bahrican60
17 Nisan 2015, 14:23
castol power 1 rancing 10w40 full sentetik olan modeli bundan koycam galiba

< iLk@yy >
19 Nisan 2015, 21:54
castrolde olabilir honda servislerinde bi ara bu hağ kullanılıyordu kendi ambalajlı yağları getirmeden önce

ama yağları karşılaştırabilirsiniz
api diye bir değer vardır
alfabetik olarak hangisi en sona denk geliyor ise teknolojik ve işlevsellik olarak daha üstün demektir
düşündüğünüz yağları buna göre karşılaştırabilirsiniz

cesur77
22 Nisan 2015, 19:35
Kolay gelsin arkadaşlar :)
1) ben eksoz takacam 600 f ile ama katalizörüne iptal etmek istiyorum katalizör iptal kiti arıyorum nereden bulabilirim ya da 2. El elinde olan var mı ?
2) katalizör yerine direk düz boru yapsak ardından normal performans tüpünü taksam ateşlemede herhangi bi sıkıntı olur mu? Ya da ne gibi Sıkıntılar çıkar?
3) başka bi motorun (Ör:r6 ) katalizör iptal kimini taksam olur mu? 600 f için bulamadığımdan soruyorum :)

Ilginiz için şimdiden teşekkürler :)

< iLk@yy >
24 Nisan 2015, 17:15
biraz araştırman gerekecek bu konu ile ilgili bence
muhtemelen iptal düşünüyorsan komple headers set alman daha iyi olacaktır senin için egsoz ile beraber
tabi + masraf bu ama en sağlıklı yöntemde bu şekilde olur :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:02 ----------

bu günden bir fotoğraf koyayım bari
yağmur çamur derken bayağı bir pislenmiştik artık ön kısım kırmızıdan kahverengine dönmüştü
dedimki bu kadar çirkinlik yeter birazda parlayalım artık :mrgreen:

https://igcdn-photos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t51.2885-15/11190283_577164082386078_901877416_n.jpg

Moto43
24 Nisan 2015, 19:12
ilkaay nickli arkadaşa gönül rahatlığıyla gidin telefon açarsanız gitmeden eyi olur ... işim düşerse oraya gitcem inş gündüz trafik çok kötü

< iLk@yy >
25 Nisan 2015, 02:50
konu ben isem öncelik ile teşekkür ederim
müsaitsem elimden geldiğince yardım ederim headers işine pek bulaşmak istemem açıkçası
hem daha önce hiç elimi atmadığım bir konu hemde elektronik devresi var sanırım oksijen sensörü gibi
bunada daha önce hiç müdehale etmedim ( elbet basit bir yolu vardır youtubeden öğrenirim ama ) ilk yapacaksam kendi motorumda yapmam tercihimdir
bir sıkıntı olmaması açısından :)

cemdoga
28 Nisan 2015, 10:13
Arkadaşlar herkese merhabalar cok yakın bir arkadaşıma 600 f bakıyoruz 2005-2007 model arası tercihen siyah veya kırmızısiyah renkli trameri ve boyası olmayacak kazasıda aynı şekilde modeline göre biraz zor ama biliyorumki olan arkadaşlar var formda istenilen para verilecek 18,000 tl ye kadar gözden cıkardı arkadasım bilginize sahibinden.comda motor yok ilan no göndermeyin bosuna numaram 531-266-23-39

< iLk@yy >
30 Nisan 2015, 00:27
Arkadaşlar herkese merhabalar cok yakın bir arkadaşıma 600 f bakıyoruz 2005-2007 model arası tercihen siyah veya kırmızısiyah renkli trameri ve boyası olmayacak kazasıda aynı şekilde modeline göre biraz zor ama biliyorumki olan arkadaşlar var formda istenilen para verilecek 18,000 tl ye kadar gözden cıkardı arkadasım bilginize sahibinden.comda motor yok ilan no göndermeyin bosuna numaram 531-266-23-39


benim bildiğim adanada bir arkadaşta vardı ama satmıştı sanırım şimdi ne durumdadır bilemem

birde motosiklette 1 2 senelik bir model değil ise kazasızı boyasısız vs zor sonuçta yan ayaklık olmasa bıraktığın yerde durabilen bir şey değil
önemli olan yapılan işlemin ( boya veya ne ise ) özenli bir şekilde düzgün yapılabilmesi

yoksa yurt dışında adamlar motor bloğunu açıp kapatıyorlar kendi başlarına hiç biri dert etmiyor hepsi açıp servis kitapçığında incik cıncık vidası ne kadar tork ile sıkıması gerekiyorsa ona göre sıkıp toplarken tüm parçaları ölçüp değişmesi gerekiyorsa değişip topluyor

türkiyede her ustanın kolu tork anahtarı gözüde sentil çakısı kumpas mübarek :)

18binde ne olursa olsun çok bence