Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
dream_rider
13 Ocak 2014, 12:18
headers degısmeden cok bırsey farkedıcegını dusunmuyorum euro standartları ıcın motoru resmen bastırıyorlar. Kendı fıkrım ama kozmetık olarak hıc yakısmamıs orjınalı cok daha sık kıbar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
şuan gordum ılan acmısnız satıyorsunuz sanırım yenı almamısmıydınız ?
Alper Kaya
13 Ocak 2014, 17:30
headers degısmeden cok bırsey farkedıcegını dusunmuyorum euro standartları ıcın motoru resmen bastırıyorlar. Kendı fıkrım ama kozmetık olarak hıc yakısmamıs orjınalı cok daha sık kıbar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
şuan gordum ılan acmısnız satıyorsunuz sanırım yenı almamısmıydınız ?hocam hedaders apayrı bişey hiç alakası yok bu konuyla 600fa daki olay katalizör denilen çevreye duyarlı olup motora bi faydası olmayan hatta motoru sıkan bi zımbırtı
hocam hedaders apayrı bişey hiç alakası yok bu konuyla 600fa daki olay katalizör denilen çevreye duyarlı olup motora bi faydası olmayan hatta motoru sıkan bi zımbırtı
Aslında sizin dediğinizin konuyla hiç alakası yok.Egzoz komple Headers dahil değişirse zaten ortada katalizör kalmıyor
Alper Kaya
13 Ocak 2014, 18:22
Aslında sizin dediğinizin konuyla hiç alakası yok.Egzoz komple Headers dahil değişirse zaten ortada katalizör kalmıyor
kardeşim orası öğlede senin motorunda EgZoz komple Headers tan itibaren mi ? yok değil biliyorum eee siz motorunuzdan ses alabiliyomusunuz alıyosunuz o zaman ?
Sizin dediğinizde bi çözümdür fakat ucuz olan yolu değil paraya bakan yoludur katalizör sökülür ara boruyla egzoz monte edilir istenilen seste alınır görüntüde sağlanır başka bişey varmı ali bey ?
vejihi
13 Ocak 2014, 18:24
Aslında sizin dediğinizin konuyla hiç alakası yok.Egzoz komple Headers dahil değişirse zaten ortada katalizör kalmıyor
Aslında senin dediğinin konuyla hiç alakası yok! şaka şaka var :)
Bildiğim kadarıyla katalitik konvertör (emisyon değerlerini ayarlayan zımbırtı) genelde ilanlarda "komple egzoz" şekilnde gördüğümüz zaman iptal edilmiş oluyor. Yani egzoz çıkışından çıkan yakıt artığı herhangi bir işlem, sıkıştırma görmeden dışarı atılıyor. Dolayısıyla katalitik konvertörde oluşan, ecnebilerin deyimiyle "bottle neck" hadisesi olmuyor ve çıkış rahatlıyor.
Headers sadece egzozun çıkış kısmı yani ucu oluyor, katalitik könvertör ipral edilmeden headers yani son taraf da değişiyor ama bu durumda Şenol'un dediği gibi şekil dışında çok bir şey değişmiyor.
Bu arada egzozlarda ayrıca fazla sesi absorbe etmek için bir de db killer bulunuyor, eğer motor danalar gibi böğürsün istiyorsak db killer'ı da iptal ediyoruz.
İş egzozla da bitmiyor, motorun çıkışını rahatlattın girişi de rahatlatmak için açık hava filtresi tarzı şeyler takılıyor böylece motora hava girişi kolaylaşıyor, motor rahat nefes alıyor.
Eğer bu hava girişi-yakıt karışımı vs.. gibi ayarlar yapılmazsa rölantide motorun öksürmesi, yani düzensiz, çarpıntılı çalışması tarzı durumlar oluyor.
Ya da bir ihtimal bu söylediklerimin de konuyla hiçbir alakası yok 6. His filminde Brus vilis aslında ölü...
Aslında senin dediğinin konuyla hiç alakası yok! şaka şaka var :)
Bildiğim kadarıyla katalitik konvertör (emisyon değerlerini ayarlayan zımbırtı) genelde ilanlarda "komple egzoz" şekilnde gördüğümüz zaman iptal edilmiş oluyor. Yani egzoz çıkışından çıkan yakıt artığı herhangi bir işlem, sıkıştırma görmeden dışarı atılıyor. Dolayısıyla katalitik konvertörde oluşan, ecnebilerin deyimiyle "bottle neck" hadisesi olmuyor ve çıkış rahatlıyor.
Headers sadece egzozun çıkış kısmı yani ucu oluyor, katalitik könvertör ipral edilmeden headers yani son taraf da değişiyor ama bu durumda Şenol'un dediği gibi şekil dışında çok bir şey değişmiyor.
Bu arada egzozlarda ayrıca fazla sesi absorbe etmek için bir de db killer bulunuyor, eğer motor danalar gibi böğürsün istiyorsak db killer'ı da iptal ediyoruz.
İş egzozla da bitmiyor, motorun çıkışını rahatlattın girişi de rahatlatmak için açık hava filtresi tarzı şeyler takılıyor böylece motora hava girişi kolaylaşıyor, motor rahat nefes alıyor.
Eğer bu hava girişi-yakıt karışımı vs.. gibi ayarlar yapılmazsa rölantide motorun öksürmesi, yani düzensiz, çarpıntılı çalışması tarzı durumlar oluyor.
Ya da bir ihtimal bu söylediklerimin de konuyla hiçbir alakası yok 6. His filminde Brus vilis aslında ölü...
Headers kelime anlamıyla motor blogundan egzos çıkış ucu olsada;
aslında headers katalizörün olduğu kısımdaki araborusuyla birliktedir.
Ben hayatımda hiç headersı ve tüpü değişmiş ama katalizörü aynı kalan bi motor görmedim.
Headers ara borusuyla birlikte değişir çünkü.After market headerslar zaten katalizörle uyumlu olmaları için üretilmemiştir.
Yani istesenizde headersı değişip son susturucu(tüp) ü değişip katalizörü orada bırakamazsınız.Bırakırsınız fakat kaynak
yapmanız gerekir.Zaten çok saçma bi iş olur
Sonuç olarak ben haklıyım :cherry:
vejihi
13 Ocak 2014, 18:58
Headers kelime anlamıyla motor blogundan egzos çıkış ucu olsada;
aslında headers katalizörün olduğu kısımdaki araborusuyla birliktedir.
Ben hayatımda hiç headersı ve tüpü değişmiş ama katalizörü aynı kalan bi motor görmedim.
Headers ara borusuyla birlikte değişir çünkü.After market headerslar zaten katalizörle uyumlu olmaları için üretilmemiştir.
Yani istesenizde headersı değişip son susturucu(tüp) ü değişip katalizörü orada bırakamazsınız.Bırakırsınız fakat kaynak
yapmanız gerekir.Zaten çok saçma bi iş olur
Sonuç olarak ben haklıyım :cherry:
Şimdi ilk olarak "headers kelime anlamı" dersen, ben de sana "başlıklar" derim :)
Buradan headers'ın egzozun son kısmı olduğunu söyleyebiliriz, fakat haklı olduğun bir şey var ki o da after market ürünler dediklerin "genelde!" manofolddan itibaren başlayacak şekilde üretiliyor, doğru.
Ama bu demek değil ki after market bir ürün kullanmak için ille de katalitik konvertörü iptal ettirmen lazım. Mesela ilk gugıl edişimde karşıma şu site (http://www.8thcivic.com/forums/header-discussion/303032-good-header-keeps-catalytic-converter.html) çıktı ki burada arkadaş katalitik konvertörü iptal etmeden kullanılabilecek headers olup olmadığını soruyor. Cevaplar genelde "sınırlı da olsa bir kaç marka var" şeklinde oluyor.
Dolayısıyla çok yaygın bir durum olmasa da demek ki böyle şeyler olabiliyor deyip haklılığının bir kısmını kendime alıyorum. "Hayatımda hiç görmedim dolayısıyla yoktur" argümanını da, hayatımda Amerika'yı görmemiş olduğum için öyle bir kıtanın olmadığını söyleyerek seve seve kabul ediyorum.
Alper Kaya
13 Ocak 2014, 19:15
Şimdi ilk olarak "headers kelime anlamı" dersen, ben de sana "başlıklar" derim :)
Buradan headers'ın egzozun son kısmı olduğunu söyleyebiliriz, fakat haklı olduğun bir şey var ki o da after market ürünler dediklerin "genelde!" manofolddan itibaren başlayacak şekilde üretiliyor, doğru.
Ama bu demek değil ki after market bir ürün kullanmak için ille de katalitik konvertörü iptal ettirmen lazım. Mesela ilk gugıl edişimde karşıma şu site (http://www.8thcivic.com/forums/header-discussion/303032-good-header-keeps-catalytic-converter.html) çıktı ki burada arkadaş katalitik konvertörü iptal etmeden kullanılabilecek headers olup olmadığını soruyor. Cevaplar genelde "sınırlı da olsa bir kaç marka var" şeklinde oluyor.
Dolayısıyla çok yaygın bir durum olmasa da demek ki böyle şeyler olabiliyor deyip haklılığının bir kısmını kendime alıyorum. "Hayatımda hiç görmedim dolayısıyla yoktur" argümanını da, hayatımda Amerika'yı görmemiş olduğum için öyle bir kıtanın olmadığını söyleyerek seve seve kabul ediyorum.hayır konu buralara nerden geldi onu anlamadım benim anlatmak istediğim katalizör iptal edilerek egzoz takılırsa headrsları değiştirmedende şuanki normal motorlara takılan egsozlar kadar ses alabileceği idi ve bu doğru olduğu için en haklının benim olduğumu düşünüyorum zuahaha :D
hayır konu buralara nerden geldi onu anlamadım benim anlatmak istediğim katalizör iptal edilerek egzoz takılırsa headrsları değiştirmedende şuanki normal motorlara takılan egsozlar kadar ses alabileceği idi ve bu doğru olduğu için en haklının benim olduğumu düşünüyorum zuahaha :D
Ben sizin ne yazdığınızı dahi anlamıyorum o yüzden cevap verme gereği duymadım Alper bey :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
Şimdi ilk olarak "headers kelime anlamı" dersen, ben de sana "başlıklar" derim :)
Buradan headers'ın egzozun son kısmı olduğunu söyleyebiliriz, fakat haklı olduğun bir şey var ki o da after market ürünler dediklerin "genelde!" manofolddan itibaren başlayacak şekilde üretiliyor, doğru.
Ama bu demek değil ki after market bir ürün kullanmak için ille de katalitik konvertörü iptal ettirmen lazım. Mesela ilk gugıl edişimde karşıma şu site (http://www.8thcivic.com/forums/header-discussion/303032-good-header-keeps-catalytic-converter.html) çıktı ki burada arkadaş katalitik konvertörü iptal etmeden kullanılabilecek headers olup olmadığını soruyor. Cevaplar genelde "sınırlı da olsa bir kaç marka var" şeklinde oluyor.
Dolayısıyla çok yaygın bir durum olmasa da demek ki böyle şeyler olabiliyor deyip haklılığının bir kısmını kendime alıyorum. "Hayatımda hiç görmedim dolayısıyla yoktur" argümanını da, hayatımda Amerika'yı görmemiş olduğum için öyle bir kıtanın olmadığını söyleyerek seve seve kabul ediyorum.
''Hayatımda hiç görmedim''de kasıt; yapılması mantıklı olmadığıdır.
Katalizörü iptal etmeden sadece headers ve tüp değişmekte lancer e evo görünümü vermekle aynı mantıkta birşey sanırım.Ses ve beygir alamadıktan
sonra neden egzosu değişmek isteyeyimki :)
Tabi Alper bey yapsın :santa:
vejihi
13 Ocak 2014, 19:36
Ben sizin ne yazdığınızı dahi anlamıyorum o yüzden cevap verme gereği duymadım Alper bey :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------
''Hayatımda hiç görmedim''de kasıt; yapılması mantıklı olmadığıdır.
Katalizörü iptal etmeden sadece headers ve tüp değişmekte lancer e evo görünümü vermekle aynı mantıkta birşey sanırım.Ses ve beygir alamadıktan
sonra neden egzosu değişmek isteyeyimki :)
Tabi Alper bey yapsın :santa:
Eee orası doğru ben de yapmam, ama cevabı sen de vermişsin zaten, yok mu hiç çevrede Evo görünümlü Lancer'lar, WRX STI görünümlü 1.6 Subarular, Doğan görünümlü Şahin'ler :)
Sırf görüntü olsun diye bırak egzoz taktırmayı, 9-10 bin para verip motor alan adam da çok...
hesbup
13 Ocak 2014, 20:41
Merhaba Arkadaslar,
CBR 250 kullanicisi olarak birkac ay icerisinde 600FA almak niyetindeyim ancak merak ettigim ve yardimci olabileceginizi umdugum birkac konu olacak, umarim yardimci olabilirsiniz;
1- Teknik verilerde son hizi 210 km olarak gormustum, son hiz bana bu motora gore dusuk geldi acaba motorun rahatlikla ulasabildigi son hizi nedir ?
2- CBR 250 nin uzerinde gelen orjinal lastikleri cok guvensiz oldugundan degistirmek zorunda kalmis ve yaklasik 700 tl masraf yapmistim, 600fa da da uzerinde gelen lastiklerinde de ayni seyi yasarmiyim ? orjinal lastiklerinin markasi nedir ? eger degistirmek gerekse ne onerilir ?
3- Forumda siparis veren bir arkadasin motorunun 5-6 ay sonra gelecegi gibi birsey okudum, acaba motor piyasada bulunmuyor mu ? 1-2 ay sonra bayiden almaya gitsem bulamaz miyim ?
4- Motorun orjinalligi ile oynamayi sevmem o yuzden uzerindeki egzostu degistirmeyecegim, o yuzden orjinalinin sesi yeterli midir ? benim 250 cbr sinek viziltisi gibi cikmiyordur saniyorum ?
5- Fuarda bu modelin degisecegi ya da yeni bir modelinin cikacagi gibi bir duyumu olan var midir ?
6- Son olarak Kawasaki ER 6f de cok begendigim bir motordur, acaba iki motoru da bilenler kiyaslamaya deger olup olmadiklarini yazabilirler mi ?
biraz uzun oldu ama umarin yardimci olursunuz
cok tesekkurler
Sadece 6. soru ile ilgili bir şey söylemek istiyorum.
ER 6 gerçekten harika bir motor fakat,4 silindirli bir makinenin sesine alıştığında bir daha başka
bir şey tatmin etmiyor.Tabii naçizane kişisel kanaatim,motorcu bir arkadaşından sana.(1000'lik ler bile 600
gibi yırtınmadığından ondan bile tad alamıyorum.Tabii ses bakımından yoksa deler geçer.)
vejihi
14 Ocak 2014, 01:42
Merhaba Arkadaslar,
CBR 250 kullanicisi olarak birkac ay icerisinde 600FA almak niyetindeyim ancak merak ettigim ve yardimci olabileceginizi umdugum birkac konu olacak, umarim yardimci olabilirsiniz;
1- Teknik verilerde son hizi 210 km olarak gormustum, son hiz bana bu motora gore dusuk geldi acaba motorun rahatlikla ulasabildigi son hizi nedir ?
2- CBR 250 nin uzerinde gelen orjinal lastikleri cok guvensiz oldugundan degistirmek zorunda kalmis ve yaklasik 700 tl masraf yapmistim, 600fa da da uzerinde gelen lastiklerinde de ayni seyi yasarmiyim ? orjinal lastiklerinin markasi nedir ? eger degistirmek gerekse ne onerilir ?
3- Forumda siparis veren bir arkadasin motorunun 5-6 ay sonra gelecegi gibi birsey okudum, acaba motor piyasada bulunmuyor mu ? 1-2 ay sonra bayiden almaya gitsem bulamaz miyim ?
4- Motorun orjinalligi ile oynamayi sevmem o yuzden uzerindeki egzostu degistirmeyecegim, o yuzden orjinalinin sesi yeterli midir ? benim 250 cbr sinek viziltisi gibi cikmiyordur saniyorum ?
5- Fuarda bu modelin degisecegi ya da yeni bir modelinin cikacagi gibi bir duyumu olan var midir ?
6- Son olarak Kawasaki ER 6f de cok begendigim bir motordur, acaba iki motoru da bilenler kiyaslamaya deger olup olmadiklarini yazabilirler mi ?
biraz uzun oldu ama umarin yardimci olursunuz
cok tesekkurler
Yardımcı olmaya çalışayım:
1) Teknik verilerde 210 olduğunu sanmıyorum ama öyleyse bile çok az yazmışlar, gerçek olan 240 km/s'a kadar hemen herkes boş yolda görür. Üzeri de var diyenler var fakat ben daha yükseğine çıkmadım dolayısıyla bilmiyorum. Bu arada yukarılarda bir yerde dyno'da 265 görmüştü tabi o gerçek yol değerini yansıtmaz ama bir fikir verebilir.
2) Sıfır kilometre alacaksan lastiklerin üretim tarihine bak eğer 3 yıl ve üzeriyse yeni lastik al derim, ya da rodaj süresince orijinalleri kullan biraz daha sert kullanmaya başladığında yeni al. Orijinal lastikler fena değil biraz geç ısınıyor ama kesinlikle "hiç kullanma direkt at" türü lastik değil.
3) Bu motora artık sipraiş almıyorlar çünkü üretimi durdu, büyük ihtimalle cbr 650f ile karıştırıyorsun. Hala bir kaç yerde 2013 sıfırları satılıyor ama 2014'te üretimi yok.
4) Orijinal egzozu da iyidir, 4 silindirli 102 beygirlik bir makineden bahsediyoruz, sesi, egzoz yerine düdük de taksan tek silindirli 25 beygirlik bir makineye benzemez.
5) Madde 4'te cevabını verdim sanırım.
6) ER6F ile farkı için kısaca şöyle diyeyim; kawasaki çift silindir v motora sahip, dolayısıyla maksimum torku daha düşük devirlerde elde ediyor, üst devirlerde daha zayıf, 600F ise karakter olarak ss'e daha yakın, yani alt devirlerde sakin 6-7 binden sonra karakteri tamamen değişiyor. Zaten arada da 25 beygir civarı bir güç farkı var. Dolayısıyla kendine touringe mi yoksa SS'e mi daha yakın olmak istediğini sor ona göre kararını ver.
Bu arada geçen hafta 250 cc ile farkları için uzunca bi yazı yazmıştım uyumadan okuyabilirsen belki yardım olacak bir şeyler bulabilirsin.
Yazıya buradan ulaşabilirsin. (http://www.motosiklet.net/forum/marka-ve-model-kiyaslamalari/125750-kawasaki-ninja-250r-vs-honda-cbr-600fa.html)
Bu arada kısaca son bir şey daha söyleyeyim, çünkü muhtemelen bir sonraki sorunun cevabı olacak; 600f yerine gelen 650f muhtemelen kaliteli ve güzel bir motor fakat üst versiyon değil. Daha çok karakteri biraz değiştirilerek rakiplerinin seviyesine çekilmiş, alt devirlerde daha yüksek çekiş üst devirlerde nispeten biraz daha sakinleştirilmiş ve 15 beygir düşürülmüş bir versiyon. Bir de 600f'te olan kombine fren sistemi (önü sıkınca arkanın da belli oranda devreye girmesi ve tam tersi...) yok.
Düşün, taşın kararını ver çok beygir her zaman avantaj değildir onu da düşün özellikle de benim gibi 250cc lik makineden geçiyorsan :) Hayırlı olsun...
dream_rider
14 Ocak 2014, 02:42
arkadaslar aklıma bırsey takıldı 2011 ve ustu F lerde ımmobılzer sıstemı var dımı ?
seigen
14 Ocak 2014, 03:15
var, hiss.
Alper Kaya
14 Ocak 2014, 06:00
arkadaslar aklıma bırsey takıldı 2011 ve ustu F lerde ımmobılzer sıstemı var dımı ?altındada var üstündede var :D
enxdesign
14 Ocak 2014, 10:07
altındada var üstündede var :D
Peki depoda bu hiss koruma sistemi var mı?
Depom biraz zor açılıyor. Açarken anahtar hafif esner gibi oluyor.
Depo için chipsiz yedek anahtar yaptırıp kullanabilir miyim?
hesbup
14 Ocak 2014, 10:35
Ayrintili cevabiniz icin cok tesekkurler Vecihi Bey, benim icin cok faydali oldu.
Sifir alacagimdan dolayi goruluyor ki 650f olacak.
Bir de sunu soyleyeyim ben sehirici az, uzun yol/gezilerde kullanimi daha cok seven birisi olarak hem hizli/guclu, spor gorunen, biraz agresif tarzli hem de rahat olan bir motor yani sport touring dedikleri tarzlara bakiyorum. 600f de piyasada bu tarza uyan en uygun motor gibi gormustum, siz de ayni mi dusunuyorsunuz ? Benim aradigim tarzda motor arayisinda cok insan olduguna inaniyorum.
vejihi
14 Ocak 2014, 11:13
Ayrintili cevabiniz icin cok tesekkurler Vecihi Bey, benim icin cok faydali oldu.
Sifir alacagimdan dolayi goruluyor ki 650f olacak.
Bir de sunu soyleyeyim ben sehirici az, uzun yol/gezilerde kullanimi daha cok seven birisi olarak hem hizli/guclu, spor gorunen, biraz agresif tarzli hem de rahat olan bir motor yani sport touring dedikleri tarzlara bakiyorum. 600f de piyasada bu tarza uyan en uygun motor gibi gormustum, siz de ayni mi dusunuyorsunuz ? Benim aradigim tarzda motor arayisinda cok insan olduguna inaniyorum.
Rica ederim, sdim Ezel bu arada ve sen diye hitap edebilirsin siz cok resmi oluyor is yerinde hissediyorum kendimi canim sıkılıyor :)
Demek istedigini anliyorum ben de benzer dusuncelerle sectim bu motoru. Link verdiğim yaziyi okudun herhalde orada da genel olarak biraz bahsetmistim; bu motorun oturus pozisyonu oldukca rahat ama touring kadar dik degil. Ve motoru da karakter olarak seni biraz kiskirtacak nitelikte.
Yani eger uzun yol surusu yapar, dusuk devirde 120km/s ile sabit 200 km giderim diyorsan bence er6f sana daha uygun. Onun eski kasasini kisa bir sure deneme firsatim olmustu, o da oldukca iyi bir makine.
Ama işte bence biraz heyecan eksik. Yani 600f ile demin bahsettigim suratlerde giderken motor seni biraz tesvik ediyor, sesinden gaz tepkikerinden anliyorsun bunu ne demek istedigimi eminim bir kere sursen anlarsin.
Dolayisiyla daha sakin surerim etrafin, manzaranin tadini cikara cikara giderim diyorsan er6f tarzi cift silindir bir makine daha mantikli olur. Yok eger benim gibi sabit hizda gitmek degil de firsat buldugun yerde gazi acip bir anda 180-190 gibi hizlara cikayim, adrenalin yukselsin yasim ilerleyince (ilerleyebilirse:)) sakin kullanacagim zamanlar da olacak diye dusunuyorsan bu motoru secebilirsin.
650f'i bilmiyorum, henuz cok fazla testi yok, bu yuzden genelde er6f ile karsilastirdim alirsan degisir deneriz :)
Tabi bu arada xj6 gibi bir secenek de var ama onu da henuz denemedim o yuzden yorum yapmayayim.
cemdoga
14 Ocak 2014, 15:20
canlı tutmaya devam :thumleft:
http://i.hizliresim.com/e7YZEY.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/KdoEzD.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/wzgqv7.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/epjVqr.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
vejihi
14 Ocak 2014, 15:30
Şenol kardesim sen acilen sat o motoru oturus duruş cok yanlis olmus :)
Bu arada hala benim elcikleri manetleri kullaniyorsun, biraz daha kullanirsan fiyat kiricam hadi sök de yolla bekliyorum :)
Peki depoda bu hiss koruma sistemi var mı?
Depom biraz zor açılıyor. Açarken anahtar hafif esner gibi oluyor.
Depo için chipsiz yedek anahtar yaptırıp kullanabilir miyim?
Herhangi bir anahtarcıda yaptırarak depo için chip'siz olarak kullanabilirsin.Birde epo kapağının çalışan kısımlarını güzelce yağla istersen bayağı rahatlıyor.Biazda anahtar deliğine yağ sık.
StyLeOscaR
15 Ocak 2014, 00:06
canlı tutmaya devam :thumleft:
http://i.hizliresim.com/e7YZEY.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/KdoEzD.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/wzgqv7.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/epjVqr.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Mavi rengi de pek güzel bu makinenin..
Ayrıca sizde avcılar civarında oturuyorsunuz sanırım burası avcılar sahili :)
cemdoga
15 Ocak 2014, 09:53
yeni kasa eskı kasa yanyana
http://i.hizliresim.com/KDEzA1.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/xEbG09.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:47 ----------
http://i.hizliresim.com/eN3aXN.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/KDEz11.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
http://i.hizliresim.com/wjL0MG.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
dream_rider
15 Ocak 2014, 14:32
Son resımler guncelmı bılemıyorum ama orjınal egsozla cok daha kıbar olmus kendımce fıkrım kazasız belasız masallah...
cemdoga
15 Ocak 2014, 15:13
resimler dün cekildi su an orjınal egzoz var dıgerı ses vermedı fazla yakmasıda gereksız zaten
dream_rider
15 Ocak 2014, 19:52
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-kazasiz-bakimli-cbr-600-f-abs-150542428/detay sahıbı burdan mı acaba lutfen benı yanlıs anlamaasın ama ılanı gorunce guldum resmen sıfır 25.500 (oda lıste fıyatı ) 3 yasında 10 000km yapmıs 23 bın ee nedıyelım hayırlısı ....
RODWIN250R
15 Ocak 2014, 20:05
İkisi de çok güzel duruyor ama bence eski kasa sanki daha hoş gibi. 2014 modellerinin gelmeyeceği söyleniyor.
umurcan
15 Ocak 2014, 20:13
İkisi de çok güzel duruyor ama bence eski kasa sanki daha hoş gibi. 2014 modellerinin gelmeyeceği söyleniyor.
2014 olarka 600f mi gelmeyecek 650f mi anlamadım?
RODWIN250R
15 Ocak 2014, 20:15
2014 olarka 600f mi gelmeyecek 650f mi anlamadım?
600F bitti.. CBR650F geliyor artık..
dream_rider
15 Ocak 2014, 20:15
Ortada net bılgı yok 600F gelmıcek denılıyor cunku normal uretımı bıttı ama elınde uretılmıs varsa onları kakalarlar muhtemelen tabıkı 2013 model olarak...
RODWIN250R
15 Ocak 2014, 20:18
24.000 binden verirlerse 2013 alırız. Üstü fazla gelir
cemdoga
15 Ocak 2014, 21:28
Avcilar sahil
sundowner
15 Ocak 2014, 22:13
ASlında honda amca diyorlarya bende öyle diyim bari,eski kasa 600f devam etseymiş piyasada başka motor satılmayacakmış bunu anladık.Hala heybeti ve görünüşü performansı ve tabiki cazibesi hep önde o yüzden 600F efsane olmuş.:cherry:
Adana dan selamlar...
Eski kasa candır,yeniside candır.
Bu arada 35 gündür grip atlatmaya uğraşıyoruz motor yatışa devam.
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/812/9xza.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/839/vzsv.jpg
http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/842/3zxv.jpg
Pistolero_10
16 Ocak 2014, 00:26
Keske eski kasalar CBR 600 F Classic ismiyle uretime devam etse :mrgreen:
Beyler Zincir gergi vidamın bir tanesi ucu yalama olmuş gevşetemedim bir türlü.
Servisi aradım (birkaç ayrı bayiyi) ellerinde yokmuş stokta, fabrikadan gelecekmiş 20gün diyolar.
Şu adı çıkmış çıkma parçacılardan alışveriş kesinlikle yapmıyorum, yani o opsiyonuda eledim.
Daha önce başına gelen varmı o vidanın muadilini bulmak kolaymı?
(Akşam vidayı söküp elime alsam bu sorunun cevabını kendim vereceğim zaten ama şimdi iş çıkışını bekleyemedim sorayım dedim:cherry:)
enxdesign
16 Ocak 2014, 22:45
Bugün yoğun yağmur altında 45 kilometre yol yaptım. Birkaç sefer yerin kayganlığını kontrol etmek için ani gaz verdim. Ciddi manada kaydırıyor arka lastiği. Şakaya gelir tarafının olmadığını anladım :D
Virajlarda motoru yatırmadan, kendimi hafif yatırarak orta hızlarda döndüm. Geçen haftalarda ilkkez yağmurda binmeme göre daha hızlı dönebildim. Paçalarım biraz çamur oldu. Hugger denilen şeyin eksikliğini hissettim biraz. Eve geldiğimde çamur tazeyken güzelce su tutup kuruladım ve garaja koydum.
Arkadaşlar bana kaliteli bir zincir yagı markası verebilirmisiniz x-ring birde mazotla temizlemek saglıklımı sizce
extrem_015
17 Ocak 2014, 05:12
Beyler Zincir gergi vidamın bir tanesi ucu yalama olmuş gevşetemedim bir türlü.
Servisi aradım (birkaç ayrı bayiyi) ellerinde yokmuş stokta, fabrikadan gelecekmiş 20gün diyolar.
Şu adı çıkmış çıkma parçacılardan alışveriş kesinlikle yapmıyorum, yani o opsiyonuda eledim.
Daha önce başına gelen varmı o vidanın muadilini bulmak kolaymı?
(Akşam vidayı söküp elime alsam bu sorunun cevabını kendim vereceğim zaten ama şimdi iş çıkışını bekleyemedim sorayım dedim:cherry:)
benim daha önce yamaha motosikletimin aynı şekilde gergi vidası düştü aradım taradım bir türlü bulamadım cins bir rengi vardı askeri yeşil gibi onu bulmak zaten imkansız bende ikisinide söküp aynı diş vidaile değiştirdim ama orijinali gibi olmadı ayrıca hemen paslanıyor yani ne yaparsan yap ama orijinal vidayı bulmaya bak bu arada fiyat olarak ne dediler sana ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:00 ----------
Arkadaşlar bana kaliteli bir zincir yagı markası verebilirmisiniz x-ring birde mazotla temizlemek saglıklımı sizce
mazot en son tercih olmalı en iyisi gaz yağıdıro ring x ring hepsinde iyi sonuç verir diş fırçası ile cam gibi yaparsın zincirini ben zincir yağı olarak castrol chain lube racing kullanıyorum sende bundan alabilirsin.ama yağlarken şöyle yap akşam biraz dolaş zincir ısınsın yağla sabaha kadar binme ertesi gün gazla ;) benden sana tavsiye ;)
Shrieker
17 Ocak 2014, 06:14
Arkadaşlar bana kaliteli bir zincir yagı markası verebilirmisiniz x-ring birde mazotla temizlemek saglıklımı sizce
Bu zincir yağı konusunda dupontun Türkiye satış pazarlama müdürüne telefonla ulaşacak kadar kafayı bozdum. Başka bir başlıktı galiba orada da yazdım kullanacağımız ürün çamur,kum, tozun vs. zincire yapışmasını engelleyecek nitelikte olmalı. Genelde bu etmenler su sayesinde tutunuyorlar zincire. İhtiyaç duyduğumuz şey sadece zinciri temiz tutmak çünkü aslında o ringlerin (x ringde de aynı) kendi yağı var içinde. Zinciri mahveden şey temiz kalmaması sonucu özellikle kum veya ona benzer parçacıkların zımpara etkisiyle aşınıp paslanması. Dupontun + başka bir markanın daha zincir üzerinde kuru mum tabaka bırakıp suyun ve dolayısıyla su sayesinde tutunan bokun püsürün zincirin üzerinden kayıp gitmesini sağlayan bir spreyi var. Dupont artık üretmiyormuş, üretirken de Türkiye'de yoktu zaten. Ona formülasyon olarak çok benzeyen bir ürün daha var, ikisinin de linkini vereyim:
Bu dupont (http://www.webbikeworld.com/t2/motorcycle-chain-lube/dupont-teflon-chain-lube.htm)
Bu da ona benzeyen original bike spirits spreyi (http://www.webbikeworld.com/t2/motorcycle-chain-lube/original-bike-spirits-chain-lube/)
Dupontunki üretilmiyor artık. Daha doğrusu üretiliyor da, içinden mumumsu bileşen çıkartıldığı için hiçbir işe yaramıyor. Bike spirits dupontun eski mumlu formülasyonuna çok benziyor diyolar. Sorun şu ki ikisi de yok Türkiye'de. Şimdi neden bu kadar anlattım ? İlk zinciri acemilik zamanında elime alınca(20 binde baklalar kilitlenmeye başladı, 27 binde değiştim) bu işi iyice bir araştırdım.
Şimdi Türkiye'de olanlar üzerinden yürüyeceğüiz mecburen. Geçen sefer ipone'un bi spreyini aldım ama rezalet macunumsu bi tabaka bırakıyor zincirin üstünde. Würth kullanıp memnun olanlar var. Yukarda yazdıklarım kadar iyi değil kullanıcı yorumları, ama Würth HHS 2000 olabilir. Würth'ün bir artısı da ürün açıklamasında o/x ringle ve plastikle(karenaj desem mesela ?) uyumlu yazması.
Gene iki satır yazayım deyip destan yazdım. Neyse, son olarak zinciri yağlamadan önce mutlaka temizleyin. %100 daha iyi sonuç alırsınız ve daha uzun ömürlü olur. Özellikle yağmur sürüşü yaptıkan sonra ıslak bırakmayın. Temizleyip sprey sıkın mutlaka.
http://shop.wurth.com.tr/hhs-2000-yagi-500-ml
http://www.hirdavat.com/Problem-Cozucu-Wurth-HHS-2000-Gres-Sprey-500-Ml.html
cemdoga
17 Ocak 2014, 10:01
arkadaslar motorumu ani bir kararla satma kararı aldım her seyıne kefilim sehır dısından gelenler olurda sorun bulursa tum masrafları karsılanacktır
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-garantili-akropovicli-150643427/detay/
http://i.hizliresim.com/wblo48.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Adam daha 10 gün önce 19000 tl ye aldığı motoru 21750tl den ilana koyuyor hani şöyle dengeliydi böyle az yakardı böyle 253kmh görmüştün?? millet tam sansar olmuş arkadaş ya.
deep_far
17 Ocak 2014, 12:59
19000 BİN E VERİRİRMİSİN HOCAM İZMİRDEN GELİP ALACAĞIM MOTORU
cemdoga
17 Ocak 2014, 16:03
güzel kardesım mesajı bana yazmıssın bılıp bılmeden konusma adam gıbı konus motoru 20400 tl ye aldım her sekılde kanıtlarım sana üzerine elcık manet hugger ve egzoz yoktu bunları kendım aldım fıyatı ona gore yazdım terbıyesızlıgın luzumu yok
Adamlığı terbiyeyi sen önce kendin öğren.
Hani 253kmh yaptım diye yazmıştınya. Motor piyasaya çıkalı 3 seneye yakın oldu henüz youtube da 250 bile yapan bir video yok bunu bi ispat etsene önce? sonra dediğine inanalım.
wolrath
17 Ocak 2014, 17:16
Her malin fiyatini saticisi belirler.soylenecek tek sey fazla vs dir.sen su rakam aldin demek icin deliliniz var mi? Kesin Ithamda bulunurken biraz daha dikkatli olmakta fayda var.
Her malin fiyatini saticisi belirler.soylenecek tek sey fazla vs dir.sen su rakam aldin demek icin deliliniz var mi? Kesin Ithamda bulunurken biraz daha dikkatli olmakta fayda var.
Telefonda şahsıma: 19bine mavi bitane buldum ama senin motor daha hoşuma gitti demesinden.
gursus
17 Ocak 2014, 18:44
arkadaşlar bu motora dikkat edin,bir benjamin button vakası
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-fiyat-dustu-acill-150339121/detay
http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-fotograflari/97086-honda-cbr-600f4i-bizim-oglancik-4.html
cemdoga
17 Ocak 2014, 21:55
sana 19 bıne buldugum dedıgım motor esenguldekı 26000 km de olandı sımdı arayıp sorabılırsın motor satılmıs satılmasaydı gozune sokardım yada ben sana numarayı vereyım kendın ara senden motor almamam bayagı ıcıne oturmus sen adam gıbı durust olsaydın senı sıkıstırmadan sol gıdonun kırık oldugunu bastan soylerdın 253 km hıza gelınce motoru satmadan vıdosunu cekıp onuda gozune sokucam merak etme sen bırde esnaf olacaksın
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO