PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Honda Honda Cbr600F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 [168] 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218

serkanADH13
25 Ağustos 2013, 12:13
Arkadaşlar Size Kendi Yaptığım ÖZEL VE GÜZEL plakalığımı Bu gün vaktim olursa video'ya çekeceğim bugün,
:)
Radarla bir sefer taşıntım sadece :)

cemdoga
25 Ağustos 2013, 22:18
arkadaslar acıl yardımınıza ıhtıyacım var
motorumun ılk çalıstırdıgımda her zaman olmasada f1 ısıgı yanmaya devam edıyor servıse girdi bılgısayara baglandı map sensoru arızası olarak gosterdı sensör değişti borular kontrol edıldı enjeksıyon ayarı ve jıgle yukseltıldı ama sorun devam edıyor bı fıkrı olan varmı bu arada servıste arıza resetleme işlemide yapıldı mors alfabesıne göre yapılıyormus bu arada
not : motor sıcak ıken yapmıyor

http://www.youtube.com/watch?v=q8p39DHI9GE

enxdesign
25 Ağustos 2013, 23:20
600F'lerin arasında bir hyosung :) Bugün bir turladık, ekiple birlikte 200 km kadar yaptık, sonrasında ben devam ettim 410 kmye tamamladım gezimi. Birgünde yaptığım en çok km oldu.

600f'lerin 3'ünün de sesi çok güzel. GSR600'de devil egsoz var, o ayrı bir güzel.

http://img821.imageshack.us/img821/2759/9bqb.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/2686/uy9n.jpg

http://img689.imageshack.us/img689/1678/3xv8.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/5731/no37.jpg

http://img835.imageshack.us/img835/3589/3z2j.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/4677/oijb.jpg

-ZERO-
25 Ağustos 2013, 23:51
son fotoğraftaki civicte bi problem var sanki :sunny:

serkanADH13
26 Ağustos 2013, 00:01
son fotoğraftaki civicte bi problem var sanki :sunny:

Yok Bir tuşla hatchback olan aracı sedan olarak değişme esnasında resim karesine girmiş :)
Tam evrim esnasında yakalanmış :)

gursus
26 Ağustos 2013, 03:18
çıkma arka disk lazım bana arkadaşlar bitmemiş olacak tabii

erkolali
26 Ağustos 2013, 13:57
YÜCE ALLAH kaza bela vermesin güzel bir ekip olmuş...

eyuparabaci
26 Ağustos 2013, 18:23
arkadaslar selam
adım eyüp 33 yaşındayım. herzaman motorlara karşı ilgim olmuştur ama iş güç vs.. gibi nedenlerle uzun süreli kullanım şasım hiç olmadı. kısmetse 1 hafta içinde bende 2002-2006 arası bir honda 600f almayı düşünüyorum. 1 yıl kadar maxi scooter geçmişim var. aslında chopper düşünüyordum ama son zamanlarda 600f e ciddi şekilde ilgi duymaya başladım. bir süre arkadaşımın 2001 model 600f ini kullandım. kullanım rahatlığı ve motorun verdiği güven beni etkiledi. bu motorla çok yol tecrübem olmamasına karşın kendi çapımda genel olarak motor ve trafik tecrübem var. çok hız meraklısı değilim ve arabanın dışında hobi amaçlı iyi havalarda ve hafta sonları kullanmayı düşünüyorum. motoru almaya karar verdim ve şuan beğeneceğim bir motor arıyorum ama yinede bu motorla ilgili olumlu olumsuz tavsiyeleriniz varsa sevinirim.

serkanADH13
27 Ağustos 2013, 01:06
gecmısını ıyı ogren ve motorun eksantrık sesi olursa pek kafana takma rolantıde duzgun calıssın yeter diyebılırım...

enxdesign
27 Ağustos 2013, 14:19
Sizce model mi daha önemli, kilometre mi? İkiside 14 istiyor ama 13 civarına alabilirim sanıyorum.

2003 model 25 bin km mi? üç renk
2007 model 35 bin km mi? kırmızı

İki motorda yakın arkadaşımın motoru, uzun süredir kendilerinde. Kilometreleri orjinalliği konusunda şüphe yok. İkisinin bakımlarıda yapık durumda, lastikleride sezon başında alındı. İkisinde de performans egsoz var. Bahsettiklerim hyosung'un arkasındaki iki motor.

http://img689.imageshack.us/img689/1678/3xv8.jpg

seigen
27 Ağustos 2013, 21:44
Benim yeni motorum da bu:

http://k1308.hizliresim.com/1d/v/rz9x4.jpg
http://n1308.hizliresim.com/1d/v/rz9y3.jpg

CBR600FA çok başarılı çıktı, tam aradığım sürüş tarzına sahip. 4 silindir, güç desen var, ABS desen var. 650 cc altı vergi diliminde. Bir eşini daha bulamıyorum şu anki piyasada :P.

Herkese kazasız belasız sürmek dileğiyle.

wolrath
27 Ağustos 2013, 22:19
636 var cagdas :P

hayırlı olsun tekrar. sıyahları tokusturalım mutlaka kıs gelmeden ;)

seigen
27 Ağustos 2013, 22:21
SS'lerle karşılaştırmıyorum :P. Supersport diye koymuşlar TR sitesinde ama o kadar agresif değil sürüşü. Tam sport touring, abisi vfr1200f'in izinden gidiyor :P.

Yaparız :), kışın da olur, sezon 4 mevsim bizde :P.

wolrath
27 Ağustos 2013, 22:35
bılıorum.ızmırde yukselıste ufak bı turlamıstım.cok rahat gercekten.

bızım abs'mız yok.ıslak yoldan nefret edıozzz :P

ömer2
27 Ağustos 2013, 23:40
Geçen hafta aldığım yeni motorumla aranıza katılmış bulundum..Bütün arkadaşlarıma kazasız belasız sürüşler diliyorum.

http://imageshack.us/a/img849/6868/l9kq.jpg

Kargaburun
28 Ağustos 2013, 01:48
Benim yeni motorum da bu:
CBR600FA çok başarılı çıktı, tam aradığım sürüş tarzına sahip. 4 silindir, güç desen var, ABS desen var. 650 cc altı vergi diliminde. Bir eşini daha bulamıyorum şu anki piyasada :P.

Herkese kazasız belasız sürmek dileğiyle.

Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle. Cbr250'den sonra nedir ilk izlenimlerin? Saydığın aynı sebeplerden dolayı ben de seneye Hornet veya karenajlı kardeşi CBR600FA düşünüyorum. Anlatır mısın biraz?

viper17
28 Ağustos 2013, 12:22
En sonun mevcut tüm aksesuarlarımı taktırabildim arkadaşlar :). Herşey üstündeyken sizler için fotoğraf çekmeyide ihmal etmedim elbette :).

Öncelikle komple neler yaptığımıza bir bakalım;

1_ Puig cam.
2_ Rizoma elcik.
3_ Rizoma Topuzlar.
4_ Rizoma Manetler.
5_ Puntotech koruma takozu.
6_ Orijinal jant şeriti.
7_ Orijinal mono kapak.
8_ Orijinal çamurluk.
9_ Orijinal karter koruma.
10_Orjinal tank pad
11_Led stop lambası.
12_ Two brothers M2 shorty karbon egzoz.
13_ K&N hava filtesi.
14_Gömme ön sinyaller.

Şimdi resimler.

http://s13.postimg.org/yzjydsdiv/IMAG0703.jpg

http://s21.postimg.org/w9b9g1hpz/IMAG0705.jpg

http://s24.postimg.org/w8fz7esp1/IMAG0704.jpg

İlerleyen zamanlarda daha güzel resimler ve videolar ile paylaşım yapacağım :)


Saygılarımla.

Oo hayırlı olsun abi harika olmuş:wiinkk:

Tü tü tü maşallah:)

Mcx i unuttun, yazdım bunu bi kenara:pl:

http://www.bilgizenginleri.com/attachments/6897d1332772574/nazar-boncu-u.jpg

umt3342
28 Ağustos 2013, 16:24
BU arada benim motorumda satılık.2006 model.
Debriyaj baskı -balata
fren disk -balata
lastikler
yağ ve filtre
Bunlar değişeli sadece 2 depo yaktım. Enjeksiyona bakım yaptırdım.
Alan binici 1 tl bile masraf etmeden binecek kısmetse:)

orhanyor
28 Ağustos 2013, 19:38
arkadaslar, marmara plaza hondada (avcilar) bugun 1000km bakimini yaptirdim moturun. Bulent usta sagolsun cok ilgilendi her yerini kontrol etti bir suru tavsiye verdi cok ilgili alakali biri. tavsiye edilir.

seigen
28 Ağustos 2013, 19:58
Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dileğiyle. Cbr250'den sonra nedir ilk izlenimlerin? Saydığın aynı sebeplerden dolayı ben de seneye Hornet veya karenajlı kardeşi CBR600FA düşünüyorum. Anlatır mısın biraz?
Honda'nın Güvenli Sürüş 3'e gitmiştim, baya oldu gerçi, orada cbf1000'le eğitim veriyorlar. Büyük faydası oluyor. Cbf1000 daha seri hızlanan bir motor, gaz kontrolünü onda sağlayabildiğim için 600f'te zorluk yaşamadım. Düşük devirlerde o kadar acımasız değil, cbr250r'dan direkt geçersen de alışırsın. Kademeli olarak daha yüksek devirlere çıkarsın.

Sürüş pozisyonu olarak cbr250r'dan biraz daha öne eğik. Daha geniş deposu olduğu için bacaklardan daha sıkı tutunabiliyorsun, bu da kolları rahatlatıp, kontrolü kolaylaştırıyor. Ağırlık merkezi düşük, şehir içinde falan oldukça kıvrak geldi. ABS'yi test etme şansım olmadı ama Combined fren belki çalışıyor, fark ettirmeden :P. Frenleri falan çok iyi. Sürüş olarak zaten seviye atlamış gibi oluyorsun, 4 silindirin titreşimi sıfıra yakın. Amortisörler bozuk yolu hiç hissettirmiyor, rüzgardan etkilenmiyor. Sonunda benim gibi benim bindiğim de motor muymuş diyor olursun :P.

Şimdilik işe gidiş gelişte sürüyorum, toplam 150 km civarı oldu. Bahçeköy virajlarında, Şile yolunda birkaç tur atmadan alıştım demem doğru olmaz :P.

ömer2
28 Ağustos 2013, 21:51
Arkadaşlar gezinirken bu sahibinden.com ilanına rastladım,Motor ÜSKÜDAR'dan çalınmış bi bakın belki bir yardımınız dokunur.
Kendisini tanımıyorum fakat üzüldüm allah kimseye vermesin.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-2005-600-f-honda-135658853/detay

cemdoga
29 Ağustos 2013, 13:49
agırlık şehir içi ve sakin kullanım ve sonuc resımde belli değil ama reserve'nın tamamı yanıp sönüyordu tekrar fullendiğinde 2,5 litre benzin kaldıgı görünüyor
http://u1308.hizliresim.com/1d/x/s1c2j.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

ömer2
30 Ağustos 2013, 00:24
Arkadaşlar bu gün motordan gelen egzantrik zinciri sesine yakından bir göz atmaya karar verip gergiye kadar söktüm.Gerginin içinide açtım.içindeki yayı birkaç tur fazladan sararak sertleştirdim sonuç mükemmel.Ses tamamen gitti.Umarım uzun ömürlü olur.
(Bayağı alengirli bir işmiş yahu,depo grenaj hava filtre kabini derken,neredeyse enjeksiyon grubunu bile söktürtecekti .)

Untamed
30 Ağustos 2013, 00:26
arkadaşlar yaptığım hesaba göre 100 km'de 7.5 lt yakmışım şehir içi/dışı karışık. sizce çok mudur değil midir? şahsen ban çokmuş gibi geldi.

ömer2
30 Ağustos 2013, 00:26
agırlık şehir içi ve sakin kullanım ve sonuc resımde belli değil ama reserve'nın tamamı yanıp sönüyordu tekrar fullendiğinde 2,5 litre benzin kaldıgı görünüyor
http://u1308.hizliresim.com/1d/x/s1c2j.jpg (http://bit.ly/c25MCx)
Bu bir rekor olsa gerek tebrik ediyorum.Makineyi boş yere sıkmayınca yakıt nasılda değişiyor.

dyavol-77
30 Ağustos 2013, 01:02
arkadaşlar yaptığım hesaba göre 100 km'de 7.5 lt yakmışım şehir içi/dışı karışık. sizce çok mudur değil midir? şahsen ban çokmuş gibi geldi.

Yakıt tüketimi gayet normal......:bounce: 600 cc - 4 silindir sonuçta.... gaz verdin mi-gitmem demiyor:wiinkk:

orhanyor
30 Ağustos 2013, 01:52
arkadaşlar yaptığım hesaba göre 100 km'de 7.5 lt yakmışım şehir içi/dışı karışık. sizce çok mudur değil midir? şahsen ban çokmuş gibi geldi.
kesinlikle cok degil. 2011 ustu makinalarda kac yaktigini gosteriyor gostergelerde. normal kullanimda (ara ara ani gazlamalar kimi yerde normal sekilde gitmeler) gibi bir senaryoda benimde ortalamam 7 civari. bir gun cok kastim 70km yolu hic gaz vermeden 4-5bin devir arasi kullanarak ani gazlamalar yapmadan, tuketimi sirf ne kadar dusurebilirim diye test etmek istedim. 4.5-5lt/100km litre civari gozuktu tuketim ama tabi o sekillde kullanmak imkansiz gibi bisey :P

gursus
30 Ağustos 2013, 01:53
100km de 7,5lt şehir içi-dışı karışık fakat sakin kullanım ise çok.,

fakat:

sert kullanım ve dur kalk çok fazla ise normal.600f lerin yakıtı sakin kullanımda gayet normal sıkıntı yok.

enxdesign
30 Ağustos 2013, 01:56
Sizce model mi daha önemli, kilometre mi? İkiside 14 istiyor ama 13 civarına alabilirim sanıyorum.

2003 model 25 bin km mi? tricolor
2007 model 35 bin km mi? kırmızı

İki motorda yakın arkadaşımın motoru, uzun süredir kendilerinde. Kilometreleri orjinalliği konusunda şüphe yok. İkisinin bakımlarıda yapık durumda, lastikleride sezon başında alındı. İkisinde de performans egsoz var. Bahsettiklerim hyosung'un arkasındaki iki motor.

Sizce model mi daha önemli, kilometre mi?

http://img689.imageshack.us/img689/1678/3xv8.jpg

orhanyor
30 Ağustos 2013, 02:18
bisey dikkatimi cekti, motorun yagini degistirmeden once trafikte hararet 104 derecede sabitlenirdi ama yag degisiminden sonra 110 u gectigini gordum. bu normal mi acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

110 normal bir rakkam gibi duruyor. simdi kullanim kilavuzuna bir goz attim, hararet gostergesi 122 ile 132 derece arasinda yaniyormus.

dyavol-77
30 Ağustos 2013, 02:58
bisey dikkatimi cekti, motorun yagini degistirmeden once trafikte hararet 104 derecede sabitlenirdi ama yag degisiminden sonra 110 u gectigini gordum. bu normal mi acaba?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:01 ----------

110 normal bir rakkam gibi duruyor. simdi kullanim kilavuzuna bir goz attim, hararet gostergesi 122 ile 132 derece arasinda yaniyormus.

Orhan ; bizim makina'lar(yeni kasa^^F^^) 104 derecede fan açıyor(ben trafikte en fazla 106 gördüm)Sen iyisi mi koltuğu altında tahliye kabı var; orayı bi kontrol et- min-max arasında olmalı soğutma sıvısı:santa:

orhanyor
30 Ağustos 2013, 04:10
Orhan ; bizim makina'lar(yeni kasa^^F^^) 104 derecede fan açıyor(ben trafikte en fazla 106 gördüm)Sen iyisi mi koltuğu altında tahliye kabı var; orayı bi kontrol et- min-max arasında olmalı soğutma sıvısı:santa:

bu aletler trafik istemiyor abi, gaza basmicaksan cek kenara diyo resmen :cherry:
dun cok beter bir sicak vardi aralarda adam gibi kacicak yerde yoktu bir saat takildim trafikte valla cok kotu bi deneyimdi :salut: bir ara guzel genis bir emniyet seridine denk geldim tam yapistirdim gidiyorum trafikte akmaya basladi assagi yukari 40 km hizla gidiyodu arabalar. onlar o hizda giderken bende biraz suratliydim, assagi yukari 50 metre onumdeki arabanin, emniyet seridinin yarisini kaplayacak sekilde sag kapisi sonuna kadar acildi. valla frenler supermis asilmamla beraber kapiya gelene kadar durdum. kasitli yapildigini sandim, acayip sinirlendim nevrim dondu bi hisimla yeniden gaza basip kapiya dogru baktim arabayi durduracaktim, fakat yolcu koltugunda 70-80 yaslarinda bir teyze oturuyodu. dedim herhalde ne yaptigini bilmiyo zavalli. bosverdim gectim gittim.
ozet: dikkatli olmak lazim :)

serkanADH13
30 Ağustos 2013, 10:08
Sizce model mi daha önemli, kilometre mi? İkiside 14 istiyor ama 13 civarına alabilirim sanıyorum.

2003 model 25 bin km mi? tricolor
2007 model 35 bin km mi? kırmızı

İki motorda yakın arkadaşımın motoru, uzun süredir kendilerinde. Kilometreleri orjinalliği konusunda şüphe yok. İkisinin bakımlarıda yapık durumda, lastikleride sezon başında alındı. İkisinde de performans egsoz var. Bahsettiklerim hyosung'un arkasındaki iki motor.

Sizce model mi daha önemli, kilometre mi?

http://img689.imageshack.us/img689/1678/3xv8.jpg


dostum o km 'ler cokta farklı degıl,
model daha baskın cıkacaktır,
çünki 2 yıl bındıkten sonra yası dıerınden daha genc kalacak,

bence 2007.

cemdoga
30 Ağustos 2013, 10:30
http://u1308.hizliresim.com/1d/y/s2gqb.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

---------- Post added at 09:22 ---------- Previous post was at 09:20 ----------

http://m1308.hizliresim.com/1d/y/s2gqg.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

---------- Post added at 09:28 ---------- Previous post was at 09:22 ----------

http://u1308.hizliresim.com/1d/y/s2gss.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

---------- Post added at 09:30 ---------- Previous post was at 09:28 ----------

http://u1308.hizliresim.com/1d/y/s2gss.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

umt3342
30 Ağustos 2013, 10:32
Motorun debriyaj baskı balatası ,lastikleri "0".70 tl ye 200 km:)Yakıt opetten.

cemdoga
30 Ağustos 2013, 10:32
http://u1308.hizliresim.com/1d/y/s2gt4.jpg (http://bit.ly/c25MCx)

umt3342
30 Ağustos 2013, 10:34
KM orijinalse 2007 iyidir. Satacağın günü de hesap edersen yeni model daha avantajlı.

enxdesign
30 Ağustos 2013, 11:44
dostum o km 'ler cokta farklı degıl,
model daha baskın cıkacaktır,
çünki 2 yıl bındıkten sonra yası dıerınden daha genc kalacak,

bence 2007.


KM orijinalse 2007 iyidir. Satacağın günü de hesap edersen yeni model daha avantajlı.

Teşekkür ederim cevaplar için, bende böyle düşünüyordum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------

Kırmızı renk zaten ayrı bir güzel duruyor :)

seigen
30 Ağustos 2013, 15:27
80'le serçeye çarptım, ön cama vurdu, kuş savruldu, telef oldu sanırım :(. Tam ben geçerken kenardan havalandı...

300 km Şile Kandıra İzmit rotası yaptım, motora alışmak için ideal rota :P. Bozuk yolda iyi zıplatıyor ama, amortisörleri biraz daha TR şartlarına göre ayarlamak gerekli gibi, bunu honda servisinde yapabilir miyiz acaba, ya da ciddi bu ayardan anlayan usta var mı? Sürenin kilosuna göre rider sag, free sag ölçümü yapacak vs :P.

dyavol-77
30 Ağustos 2013, 16:04
80'le serçeye çarptım, ön cama vurdu, kuş savruldu, telef oldu sanırım :(. Tam ben geçerken kenardan havalandı...

300 km Şile Kandıra İzmit rotası yaptım, motora alışmak için ideal rota :P. Bozuk yolda iyi zıplatıyor ama, amortisörleri biraz daha TR şartlarına göre ayarlamak gerekli gibi, bunu honda servisinde yapabilir miyiz acaba, ya da ciddi bu ayardan anlayan usta var mı? Sürenin kilosuna göre rider sag, free sag ölçümü yapacak vs :P.

Çatal damper ve rebaund ayarını layikiyle TR'de yapabilen usta çok az var(İshak yıldırım bunlardan biri....)M...tal sorduğunda -; O ney ya? diyo...(bi haberler)...Standart ayarlar 85 kg'lık sürücüye göre ayarlı...:wiinkk:
Ben sadece arka monoshok'un ön-yüklemesini 1 tık arttırdım- mükemmel oldu(önü hiç ellletmedim) Bu arada 83 kiloyum.........Bence çatal ayarlarını hiç ellletme-işi bilm. birisi makineyi mok edebilir(yolda dengesizlik )---Deneyle sabittir( 2006 gsx-r 1000):king:

ferdinandd
30 Ağustos 2013, 16:17
Okadar teknik konuşmayın abi, ben henüz servisler çıtasına ancak yükseldim ( yani herşeyden bihaberim hala :mrgreen: )

seigen
30 Ağustos 2013, 16:37
71 kg'yim, ekipmanla olsa olsa 75-76 kg :P. Bir de ön çatalda vidalar farklı bakıyor, ufak bir ayarsızlık var gibi, kitapçıkta standart ayarları verilmiş neyse ki, bir ara zaman bulursam standarta çekeyim başta, sonra yarım tur arttırır, azaltırım artık :mrgreen:.

Alper Kaya
30 Ağustos 2013, 17:46
71 kg'yim, ekipmanla olsa olsa 75-76 kg :P. Bir de ön çatalda vidalar farklı bakıyor, ufak bir ayarsızlık var gibi, kitapçıkta standart ayarları verilmiş neyse ki, bir ara zaman bulursam standarta çekeyim başta, sonra yarım tur arttırır, azaltırım artık :mrgreen:.
Barkın Bayoğlunun 600FA incelemesini izlerseniz standart ayarın gayet iyi olduğunu ve bu ön çatal ayarının önemli bir iş olduğunu mümkün oldukça kurcalanmaması gerektiğini söyliyor

seigen
30 Ağustos 2013, 18:42
Neyse ilk yazımdan sonra youtube'da videolarını buldum, çok zor değil. Kendim yaparım. Zaten bizdeki servisler varken çoğu şeyi kendimiz öğrenip halletmemiz en sağlıklısı oluyor.

dyavol-77
30 Ağustos 2013, 19:19
Barkın Bayoğlunun 600FA incelemesini izlerseniz standart ayarın gayet iyi olduğunu ve bu ön çatal ayarının önemli bir iş olduğunu mümkün oldukça kurcalanmaması gerektiğini söyliyor

Aynen katılıyorum:bounce: yeni kasa ^^F^^'teki çatal üstünde bulunan siyah 17mm'lik somunlar ''yay ön-yükleme(damper),,kırmızı tornavida başlı olan ortadaki ise yay geri sekme hızı^^yavaş-hızlı^^(rebaund)--ayarlarıdır:)
NOT: rebaund başları(tornavida uçlu görünümlü) SİMETRİK değil'dir....Eger ki damper ayarlarını kurcalarsanız motor üst süratlerde huysuz gider(bunlar tekrar düzeltilebilir...), fakat rebaund ayarlarını çok zor --- o yüzden BENCE hiç ellemeyin-ellettirmeyin:sunny:

Untamed
01 Eylül 2013, 01:26
arkadaşlar herkese iyi akşamlar bugün "temiz" diye aldığım motorumu bakıma götürdüm. ve bütün bakım boyunca ustam bu nedir şu nedir şuna da bakalım diye adamların başındaydım Allah razı olsun kafamdaki her sorunu sıkıntıyı silip attılar.çamura dönmüş fren yağı mı dersiniz, rezil durumda ki fren pistonları mı dersiniz yanmış bujiler falan filan derken öğlen 1den gece 9,5 a kadar 2 usta çalıştı alet üstünde. tanıdık aracılığıyla gittiğimden 700 lira cıvarı çıkacak faturayı da 450 ye bağladık :flower: şimdi sıra lastiklere geldi onlarda salı günü gelecek takılacak kısmet olursa. gelirken yol çok rüzgarlı ve uzun olduğundan bi abim kullandı ve yakıt hesabı yaptık 5-6 kuruş civarı bi inme olmuş km başına. Aman gözünüzü seveyim parasını geçtim, canımızı taşıyoruz bu aletler üstünde bakımlarımızı eksik etmeyelim 3-5 liradan kurtarıcam diye bakımsız alet satıp başka insanların canının vebalini almayalım üstümüze.

Alper Kaya
01 Eylül 2013, 04:44
arkadaşlar herkese iyi akşamlar bugün "temiz" diye aldığım motorumu bakıma götürdüm. ve bütün bakım boyunca ustam bu nedir şu nedir şuna da bakalım diye adamların başındaydım Allah razı olsun kafamdaki her sorunu sıkıntıyı silip attılar.çamura dönmüş fren yağı mı dersiniz, rezil durumda ki fren pistonları mı dersiniz yanmış bujiler falan filan derken öğlen 1den gece 9,5 a kadar 2 usta çalıştı alet üstünde. tanıdık aracılığıyla gittiğimden 700 lira cıvarı çıkacak faturayı da 450 ye bağladık :flower: şimdi sıra lastiklere geldi onlarda salı günü gelecek takılacak kısmet olursa. gelirken yol çok rüzgarlı ve uzun olduğundan bi abim kullandı ve yakıt hesabı yaptık 5-6 kuruş civarı bi inme olmuş km başına. Aman gözünüzü seveyim parasını geçtim, canımızı taşıyoruz bu aletler üstünde bakımlarımızı eksik etmeyelim 3-5 liradan kurtarıcam diye bakımsız alet satıp başka insanların canının vebalini almayalım üstümüze.bi motorsiket alırken fren hidrolik yağine balatasına bakarım zaten bu kadar tecrübeyi bile henüz kazanmamış kişiler bırakalım da 600cc almasın :D

seigen
01 Eylül 2013, 14:07
Barkın Bayoğlunun 600FA incelemesini izlerseniz standart ayarın gayet iyi olduğunu ve bu ön çatal ayarının önemli bir iş olduğunu mümkün oldukça kurcalanmaması gerektiğini söyliyor
Standart ayar iyiymiş gerçekten ama benim sol çatal preload 7 tur çıktı 8 olması gerekirken :P, sağ 8 turmuş. Arka rebound damping'i yarım tur yumuşatmış. İlk sahibi biraz kurcalamış kısacası :P. Standarta çektim hepsini, şu an gayet iyi.

Barkın onu apaçi kardeşliğine söylemiştir :P, yoksa kitapçığa göre yapınca, hiç de zor bir işlem değilmiş.

SonpoL
01 Eylül 2013, 14:35
http://s18.postimg.org/si6imyj0p/1262710_10151953876994705_2082105762_o.jpg

seigen
03 Eylül 2013, 21:23
2011+ CBR600F veya Hornet için koruma takozu düşünenlere bilgi amaçlı yazayım :P.

getgeared.co.uk'den LSL koruma takozu:
http://www.getgeared.co.uk/lsl_crashpad_kit_honda_cbr_600f_type_pc41_11-_rs_alu
http://www.getgeared.co.uk/lsl_crashpad_anodised_black

İkilisi gönderim ücreti dahil 71 gbp'ye geliyor. (İngiltere vergisi düşüyor, twitter'dan tweet atınca 10% düşüyor falan :P.) Grenaj delmeye gerek yok. PDF açıklaması var http://images.getgeared.co.uk/lsl/550H140-LSL-crashpad-fitting-instructions.pdf, asıl resim için ona bakın. Üç noktadan bağlanıyor, oldukça sağlam görünüyor, ayrıca yedek parçası da aynı sitede var.

Bana çok uygun geldi, aldım :mrgreen:... Bunun dışında illa grenajı deldirtecekler veya Metisse'de var 500 liradan fazla, yağlı kazık misali.