Orijinalini görmek için tıklayınız : Supersporta geçiş
cantegin
26 Nisan 2016, 11:50
öncelikle merhaba 21 yaşımdayım ilk konum sanırım
3 yıldır motor kullanıcısıyım
100 cc mondial sonrası ybr 125 ardından crf 250 kullandım
600 cc motora geçmek istiyorum allah nasip ederse
düşünceleriniz nedir bu arada evim çeşmede okulum izmirde olduğu için
yılda yaklaşık 15-20 bin km yapıyorumdur
4 silindir kullanmışlığım var turlarda arkadaşlarımın motorları ile
düşünceleriniz nelerdir tavsileyeriniz varsa büyüklerim veya benden daha tecrübeli
arkadaşlar bilgi verebilir mi
kahraman1
26 Nisan 2016, 11:57
Dediğin gibi yilda 15-20bin km yaparsan ve 4 silindir 600cc birşey alirsan 100km de ortalama 6.5litre yaktigini farzedelim yillik 4500-5000tl arasi sadece yakit parasi.
kurubuz
26 Nisan 2016, 12:02
Sana abi tavsiyesi. Supersport alma. Daha yaşayacak uzun yılların var. 250 - 750 cc arası herhangi naked , enduro, cruiser, scooter işini görür. Ama ss değil. Honda nc serisini tavsiye ederim. Çok az yakar, güzeldir , kendi bagajı var , sorunsuzdur, masrafı azdır . 50 beygir üretir sana yeterde artar bile.
Murat Ustaoğlu
26 Nisan 2016, 12:16
Nc ayrı. Amaç konforlu ve ekonomik gitmekse siddetle nc tavsiye ederim. Ama bir an once okuluma egilerek, iki buklum, son surat, kelle koltukta giderim diyorsaniz siz bilirsiniz.
Yıllık 15-20 bin km ciddi bir mesafe. Bu nedenle kullanacağın motosikletin yıllık maliyetini de hesaba katmanı tavsiye ederim.
Yani az yakan, bakım aralıkları uzun ve sarf giderleri düşük motosikletler tercih etmen gerek.
Özetle turing ya da dual sport motosikletler daha mantıklı bir seçim olur.
600cc yüksek devir çeviren spor motosikletler 15-20 bin km yıllık kullanımda motosikletin yarı parası kadar maliyet çıkartır.
İyi hesap yapmanı tavsiye ederim.
Levent
26 Nisan 2016, 12:42
Bir super sport yılda 20 bin km yapar ve agresif kullanılırsa 3 yıl içinde kol bacak ne varsa dağıtır. Ayrıca Super Sport ne alaka yani :) ulaşım aracına ihtiyacın var yarış motosikleti alıcam diyorsunuz..
Gidin bi tane Vstorm - Versys - NC - Tracer benzeri bişiler alın. Super Sport ne alaka anlayamadım.
Pisman
26 Nisan 2016, 13:05
araya bir 2 silindir 600 lük sıkıştırırsan hem tecrübe açısından iyi olur hemde çok yol yapıyorsun yakıt ve bakım masrafları daha uygun olur kanımca
halo1925
26 Nisan 2016, 13:10
motoru ulaşım için alıyorsan bence supersport alma. ama benim gibi keyfi alıyorsan kimseyi dinleme al derim ben
anılbel
26 Nisan 2016, 13:32
500 cc cift silindir / ktm duke 390 /
07mehmet07
26 Nisan 2016, 14:22
30 yaş altına racing motoru kesinlikle tavsiye etmiyorum hele ki tam kanının kaynadığı 20-25 yaş arsına üstelik birde uzun yol yapacakmışsın hiç bulaşma onun yerine mt09 al fazlasıyla işini görür...
hasmet
26 Nisan 2016, 14:31
MT09 da az agresif değil sanki. Her ne alırsanız alın, mutlaka ABS li olsun.
Ben o kadar uzun ve yoğun yolun günlük olarak motorsikletle gidilmesini doğru bulmuyorum. Çok ciddi risk almış olacaksınız.
cantegin
26 Nisan 2016, 19:21
şöyle de bi ekleme yapmak isterim ki bu sene okul bitti izmirde kalacağım artık motor tecrübemi söylemek amacıyla km konusunu yazdım
MimTolga
26 Nisan 2016, 20:20
mt07 almak mantıklı gibi
slayer2694
26 Nisan 2016, 21:21
Bir super sport yılda 20 bin km yapar ve agresif kullanılırsa 3 yıl içinde kol bacak ne varsa dağıtır. Ayrıca Super Sport ne alaka yani :) ulaşım aracına ihtiyacın var yarış motosikleti alıcam diyorsunuz..
Gidin bi tane Vstorm - Versys - NC - Tracer benzeri bişiler alın. Super Sport ne alaka anlayamadım.
Eskiden yarış motorları caddeye çıkmasın yasaklansın diyen arkadaşlara öyle böyle çemkirmezdim amma ve lakin haklılarmış hepsinden özür dilerim.Yıllardır supersport haricinde kullandığım tek bir tarz oldu (supermoto) ancak yarış motorunun verdiği haz,kazandırdığı tecrübelerin yanında (kazıklar) devede kulak kalır.Gençleri anlıyorum heyecanlılar gösterişi seviyolar (ben de seviyorum) ancak bazı şeyleri göremiyorlar gözlerinde perde var.Avantaj ve dezavantajlarını delikanlı gibi yaz bakalım bi kağıda,sonra diyebilecek misin evet ss almam mantıklı diye.Diyemezsin çünkü öyle bi dünya yok.Ufaktan bi kaç örnek vereyim yılda 15 bin km. yaptığın motoru 3 sene kullansan 45 binde babana bile satamazsın çakal işlerine girersin,düşersin (ki kesin düşersin) bi kaç dandik plastik parçaya dünya para verirsin,motorun düşmüş olduğu için yine kimseye satamazsın zarara girersin,yakıt desen izmir-çeşme arası 90 la gidecek halin yok (o otobanı 299+ kilit bitirenler var) her git gelin en az 80-90 lira yakacak.Bakımı keza öyle.Çok da uzatıp bunaltmak istemiyorum ama şu devirde caddede yarış motoruna binmek hiç mantıklı değil maddi sıkıntın yoksa bir nebze.30 bine ss alacağına 15-20 bine touring ya da (illa agresif olsun diyosan) naked tarzı bi motor al,paran yine cebinde dursun,belki ilerde yarışa merak sararsın paranı o zaman harcarsın.Emin ol her tarzın kendine özgü bi karizması var.
serhanex
11 Mayıs 2016, 10:56
Kardeşim merhaba, SS 600 lük alacaksan CBR600RR almanı tavsiye ederim. Hem kullanım hem kullanıcı hatalarının minimize edilecek olanlarını minimize etme açısından diğer markalardan bir tık önde olduğunu tecrübelerim neticesinde söyleyebilirim. Tabi ne alakası var diyeceksin ama yaş faktörü de alacağın motor için önemli olduğunu düşünüyorum. Bu tür motorlarda gitmende sıkıntı yok lakin durma aşamasında ufak problemlerin olabilir :) bunların hepsini hesap et. Ayrıca direksiyon turu çok azdır, ama aşırı rahatsız edici değildir.
fatih.met
24 Mayıs 2016, 23:50
bende ulaşım amaçlı alacağım para denkleştirince ama sırf ekonomik olsun diye ss makinenin verdiği nimetlerden mahrum kalmak istemiyorum. bu yüzden sağa sola gitmek için ss makinemi kullanırım. bu arada 3. ayın 18 inde aldığım tvs apache motorum ile yaklaşık 3600 km yol yapmışım. 66 günde bu kadar yol yaptıysam günlük ortalama 54 kilometre yol gitmişim.
365*54=19710 km yapar yani senede yaklaşık 20 bin km yaparmışışım :) ss olsa daha çok yaparım gibime geliyor. güzel olunca daha çok binesim gelir.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO