Orijinalini görmek için tıklayınız : ACEMİ İÇİN PULSAR İLK VİTESLİ MOTOR
berkay19070
31 Mart 2016, 15:31
Herkese merhaba 8000 bin tl gibi bir bütçem var cbr 125 düşünüyordum fiyatlar fırladı gitti sonra pulsar 200 ns listeme ekledim maşallah her sokak başında görüyorum size sormak istediğim şey ilk vitesli motor için uygun mudur acemi hatasını affeder mi ?
Benimde başlangıç olarak hayalini bir kurduğum motordur, bu sorurun cevabını bende bekliyorum. :cat:
blackfish
31 Mart 2016, 16:04
alınır. mümkünse sıfır al cbr a o parayı verme.
bence pulsar 200ns den acemi motor olmaz,
hatayıda affetmez gidon acısı dardır yerde bulursunuz kendinizi, son hızı 140 dır,
düşük tork cu 7-8kw bir motor daha iyi olur hakimiyet olayı kavrama felan,
pulsar200ns (200cc) olarak geçiyorda, bir çinlinin 200cc si ile alakası yok, yada 150cc si ile..
görünüşte 200cc yazıyor evet.
mazallah pulsarda gazı açdınmı nerde bulursun kendini bilemem..
Jemand
31 Mart 2016, 20:43
ilk motorum. 1,5 aydır kullanıyorum. zart diye büyük motorla başlayıp hemen ölmeyeyim diye bunu aldım. şehir içi-uzun yol vs. 800km oldu, artık bisiklet gibi hissettiriyor, uzun yolda çoğu zaman "bu ne lan, daha hızlı gitmiyor mu bu" falan dedirtiyor. uzun yıllar bisiklet tecrübem var. tüm bunlar dışında bide ktm rider academy den eğitim aldım, onunda etkisi vardır. bu yaz da idare etsin biraz daha büyütme niyetindeyim. yani al, verdiğin parayı hakeder. fakat ilk iş olarak gidonu yükselt (80tl), ön cam taktır (150tl) lastikleri değiştir (550-750tl civarı) yoksa tat vermez motor.
guleyc
31 Mart 2016, 20:49
bajaj kaliteli ürün üretiyor, pulsar yerine aynı markanın discover'ini tavsiye ederim şayet yeni başlıyorsan.
Jemand
31 Mart 2016, 21:00
ha bide aynaları değiştirceksin discover aynasıyla(40tl) yoksa aynasız dolaş daha iyi.
berkay19070
31 Mart 2016, 22:34
En yakın Zamanda bayiye gidip almayı düşünüyorum herkese teşekkür ederim
burak burk
31 Mart 2016, 22:46
benim ilk vitesli motorum.bundan önce 3000 km sym scooter sürdüm 125cc.150 200 kmde vites olayını anca kavradım.500 600 e geldiğimde hangi viteste olduğumu ezbere biliyordum.üstüne oturduğum andan itibaren vites küçültürken gaz verdim en önemli alışkanlığı edindim.scooterden fren ve gaz tepkisine aşaha yukarı alışıktım.ayrıca dahada önemlisi trafikte hiç sıkıntı yaşamadım.7000 devre kadar zaten cihaz öyle aman aman gitmiyor.scooterden sonra buna geçince füze gibi geldi sym 9 beygir bu 24 beygir :).şu an tabi çatur çutur alıştım artık ilk aldığımdaki şaşkınlığı vermiyor.ilk motor olur neden olmasın.parçası ucuz frenler tutuyor gaz kolunada alışırsın kanımca.tabi hem debriyaj hem trafik frendi gazdı biraz tehlikeli olabilir.tavsiye edilir.virajlarda dikkkat etmen şart lastikler nylon.daha bugün 2.vites dahil düz yolda patinaj atabiliyorum 'istersem'.yağmurda kullanmadım kullanmamda.
soprano
04 Nisan 2016, 00:19
bende pulsar almayı düşünüyorum. Yakışıklı motor, öyle tırrek bi tipi yok. birkaç kere sürme fırsatım oldu. ben beğendim. Buda forumdaki ilk mesajımdır:bounce:
predator82
19 Mayıs 2016, 17:19
Merhabalar arkadaşlar, bende motor alacağım pulsar 200ns ve Rks titanik 200 arasında kaldım?
sahil
19 Mayıs 2016, 17:34
Hic motosiklet tecruben yoksa yogun bir sekilde otomobilde kullanmiyorsan yani trafigi okuyamiyorsan sana fazla gelir scooter la baslaman daha uygun olur daha once scooter kullandiysan trafigi okumayi ogrendiysen oyle arkadaslarin dedigi gibi ahim sahim birsey degil ybr in cbf in bir tik ustu vitesliye baliyacakara uygundur lastikleri degistirip gidonuda yukseltirsen gayet rahat kullanirsin
-ZERO-
19 Mayıs 2016, 17:43
Uygundur. Kimileri elinde olsa 50 cc ile motora baslatacak insanlari. Ben 125 lik ile basladim ve pismanim. Turkiyede yuksek degil dusuk cc tehlikeli. Dusuk cc ile baslayin diyen arkadaslarin altina ybr125 veya cbf150 falan verip kamyon sollamaya cikarmak lazim. Arkadan hizla gelen arabadan nasil kacarlar bir yanda kamyon bir yanda bariyer varken cok merak ediyorum. Fren konusuna hiç girmiyorum bile.
SAZMAN
19 Mayıs 2016, 18:07
Eski bir pulsar kullanıcısı olarak. Cbr 125 yerine Pulsar 200 daha iyi olur. Fakaaaat: Agresif, yeri öpresin bir anda. Lastikler kesinlikle kötü. Gidon yükseltme gerekli. Arka freni berbat. 7000 devirden sonra iyi gidiyor. Rölanti sesi traktör gibi bi tuhaf. Beklentini yüksek tutma ama kötü çinlilerden iyidir. cbr 125 den zaten iyidir. nerdeyse 10 hp fark var. Ama her zaman söylerim ata binmeden alınmaz. Bin dolaş öyle al. Cep telefonu değil bu taşıt.
Sağlıcakla bin.
hebelube
19 Mayıs 2016, 18:17
Motora saygin varsa seni uzmez. Malum 24 beygir motor. Ama bi saygisizlik edersen yapistirir yere sumuk gibi. Efendi efendi kullanacaksan al. Benim de ilk motorum. Rodaj yapiyorum su anda. Dusuk devirde siradan bir commuter gibi. Ama zamani gelince yukselteceksin deviri hizi, ozaman altindaki mekanik atin ne cevherleri oldugunu goreceksin. Ama bunu en az 500km surmeden yapma. Yeminle tepikler seni...
Furkan Tarık
19 Mayıs 2016, 19:07
O paraya motosiklet fabrikası bile açılır :queen: . Hiç düşünme hatta başlangıç başlangıç diye de gidip bisiklet almayın artık. Bence 250 cc ile debaşlanır. Zaten o kazaları mecburen yapıyoruz (Bende yeniyim) . Hayırlı olsun şimdiden :cat:
MimTolga
19 Mayıs 2016, 19:37
350 TL ne kıyıp bir motosiklet başlangıç eğitimi alsan, kafandaki bütün soru işaretleri kaybolacak. Bu eğitimi alırsan belki de ömrün boyunca devam edecek olan motosiklet biniciliğine sağlam bir temelle başlamış olacaksın. Yanlış alışkanlıklar edinmeden her şeyi kuralına göre öğreneceksin. Motora nasıl binilir nasıl inilir, yere düşen motor nasıl kaldırılır vb. Eğitim şart...
karaca3
19 Mayıs 2016, 20:00
ilk defa kullanacaksan kesin önermem.çok agresif bir motor.
alısıncaya kadar yere yatıra bilirsin,düşebilirsin.hem sana hem motora yazık olur.
bencede discovery 150 cc yi başlangıç olarak alsan tecrübe kazansan daha sonra 200 cc ye geçsen daha iyi olur kanaatindeyim.
rahatlık bakımından discovery 150 cc pulsar 200 ns den daha rahat.
tercih yine sizin.hayırlı olsun.
stevejones
19 Mayıs 2016, 20:19
Hero glamour da bir bakinbisterseniz baslangic icin cok uygun fiyatida guzel
NoWyld
19 Mayıs 2016, 20:47
Pulsarın 200 lüğü başlangıç için çok kuvvetli. Hata affetmez
Size benim de başladığım pulsar 150 ns modelini öneriyorum. Çok memnunum. Performanssız bir makina değil yanlış anlaşılmasın. 150 ler arasında en kuvvetli motora sahip.
stevejones
19 Mayıs 2016, 20:48
Hero glamourda bakin baslangic icin guzel
Yolcu0
19 Mayıs 2016, 21:17
Peki hocam yeni bir başlık açmadan sorayım devam motoru olur mu pulsar yoksa yetmez mi motoru değiştirmek istiyorum. Maddi durum cbr 250 ye yetmicek eski kasada istemiyorum. 2.el bi pulsar nasıl olur ? Ybrden geçicem bu arada
oluroyle
19 Mayıs 2016, 21:20
Peki hocam yeni bir başlık açmadan sorayım devam motoru olur mu pulsar yoksa yetmez mi motoru değiştirmek istiyorum. Maddi durum cbr 250 ye yetmicek eski kasada istemiyorum. 2.el bi pulsar nasıl olur ? Ybrden geçicem bu arada
Mis gibi olur
karaca3
19 Mayıs 2016, 21:26
Peki hocam yeni bir başlık açmadan sorayım devam motoru olur mu pulsar yoksa yetmez mi motoru değiştirmek istiyorum. Maddi durum cbr 250 ye yetmicek eski kasada istemiyorum. 2.el bi pulsar nasıl olur ? Ybrden geçicem bu arada
bu kişiden kişiye degişir.herkesin motordan beklentisi farklı
sehir içi kullanacaksaniz yeter ama uzun yol yapacaksanız benim kendi tercihim yetmiyecektir
Yolcu0
19 Mayıs 2016, 21:36
bu kişiden kişiye degişir.herkesin motordan beklentisi farklı
sehir içi kullanacaksaniz yeter ama uzun yol yapacaksanız benim kendi tercihim yetmiyecektir
Öğrenci işi olması lazım. Şehirler arası ybr ile stabil 90-90 gitmekten sıkıldım. Uzun yola gelebilmeli motor. Şehir içide ekonomik olmalı. 2 motor benim çaremde o kadarda zengin değiliz. Stabil 120-130 gidebilmeli mesela uzun yolda
stevejones
19 Mayıs 2016, 21:40
Bende ehlıyetı yenı almıs motor dusunen bırı oalrak sunu soyleyeyım.
evet cogunluk 125 cc baslangıc ıcın ıdeal dıyor,onemlı bır kıtlede bır sure sonra 125 cc yetmeyecek degıstırmek ısteyeceksın dıyor,bence ıkı grupta haklı.
ılk motorunu alacak kısıde soyle dusunuyor ben 125ın bır tık ustunu alayım acemılıkten sonra degıstırmeye gerek kalmasın,bu yuzden 200 ve 250 lık baksammı dıye dusunuyor ve buna okey denılsın dıye konuda acıyor.
sahsı fıkrım 125 ten 2-3 yıl sonra 200 luge gecerken edecegın zarar maddı kayıp,senın ılk motor olarak 200de yasacagın sorun kaza gıbı olumsuzluklardan daha onemı degıl,hakımıyetı daha zor,agırlıgı daha fazla,gucu daha yuksek motor,trafıge ılk defa cıkıs gıbı zorlukları bır tık daha yukseltmek demek.
kısaca ben 200 luktense 125 ıle baslamayı cok cok daha mantıklı ve guvenlı buluyorum,varsın ıkı sene sonra 5 mılyar daha kaybım olsun,herhangı bır uzvumun kaybolsundan daha ıyı para kaybı yasamak.
SAZMAN
19 Mayıs 2016, 21:56
Peki hocam yeni bir başlık açmadan sorayım devam motoru olur mu pulsar yoksa yetmez mi motoru değiştirmek istiyorum. Maddi durum cbr 250 ye yetmicek eski kasada istemiyorum. 2.el bi pulsar nasıl olur ? Ybrden geçicem bu arada
Hem az yakacak hem 120 stabil gidecek hem 8000 civarı olacak gibi bir motor yok. Pulsar stabil 120 ile gidersin hatta sollama yaparken 140 lari görürsün. Son hız 155 lerde. Ama ybr den sonra "abi bu çok yakıyor yaaa" dersin. Pulsar basarsan yakıyor diğer motorlar gibi. Çok kafanı kurcalama al bin kardeşim. Bir başla bakalım sakin sakin. Ara ara yolu gördükçe gazlarsın. Dikkatli sür. Bir süre sonra zaten kendin karar vereceksin.
Arkadaşım hem ybr hem pulsar200 ns kullandım;
Ybr ile uzun yolda canın çıkıyor desem yeridir şehir içi harika
Pulsar nasıl 200cc anlamadım motor uçuyor fena gidişi var 200 cc gibi değil sanki, başlangıç motoru için olurmu o kişiden kişiye değişir ama şahsi
kanaatim en sakin aklı başında adam bile motor gidiyorsa basar o yüzden 125 lik le başla pulsar agrasif pek hata kabul etmez bence
200 Cc ye göre çokmu hızlı yani ?
karaca3
10 Ekim 2016, 17:20
200 Cc ye göre çokmu hızlı yani ?
120 km çok rahat yapıyor.200 CC ye göre çok iyi.
Lucien
10 Ekim 2016, 18:06
150 cc de 125 cc de insana zarar verecek her türlü hıza çıkıyor hiç birinin affı olmaz Allah korusun.
siz kendinizi bilin önemli olan o.
Bu konuda uzman kişilerin bana söylediği başlangıç motoru diye bir şey yoktur diyor ki bunlar motor eğitimi veren kişilerdi.
istanbu_gezg
10 Ekim 2016, 18:29
hocam 2. el alsan discovery olabilir al acemiliği at sonra çak bir ns 200 rs 200 yakışır ? ikinci el düşer kalkarsın gözüne gelmez sıfır malda gözüne gelir
berkay19070
17 Ekim 2016, 21:31
Kardeşimin Honda cg modeli ile yaklaşık 2000 km yaptım yaz boyunca bendeydi bütçemde 10.500 oldu 0 almak istiyorum rs 200 (0) cbr 125 (0) düşünüyorum geçiş motoru olacağı için cbr daha kolay satılır diye düşünüyorum 2.ci el alırdım fakat km yüksek sıfıra yakın fiyat isteniliyor bakalım hayırlısı
Qualifier
21 Nisan 2017, 15:24
Ben de vitesli motora yeni başlıyorum 1 hafta önce 200NS aldım. Daha önce 200km civarı 150cc scooter tecrübem olmuştu başka tecrübem yok.
Öncelikle 1 saat boş bir alanda vites ve fren mantığını çözmeye çalıştım, şimdi daha iyi sayılırım. Henüz korkutucu bir tarafını görmedim alt devirlerde gayet sakin gidiyor sadece U dönüşlerde debriyajı ayarlamak konusunda sıkıntı yaşadım ama düşmedim. Çok acemi olduğum için vites göstergesi olsaymış iyi olurmuş diyorum ancak zamanla alışılacak bir şeydir muhtemelen. (Alınır yada alınmaz diyecek kadar tecrübeli değilim sadece ilk izlenimlerimi paylaşıyorum)
Ayrıca motor alırken ekipman bütçesini ayrı tutmakta fayda var, kask+eldiven+mont+branda+termal içlik =1250 TL daha da eksik var.
bilirkişi
21 Nisan 2017, 15:29
Gayet güzel bir tercih olur .
Hem yeterince seri de değil abartılıyor.
0-100 9.83 saniye
Sıradan aile arabaları 10-11 saniye 😂
ayzek
21 Nisan 2017, 15:36
Efendi gibi süreceksen olabilir birbirinize zaman tanıyın öyle gerdeğe girer gibi biner binmez yüklenirsen hayvana atat seni üstünden haberin olsun öğrencimede aldık 5,6 vitesi bilmiyor daha 1 ay kadar oluyor iyice alışınca 5 6 yada atıp sürer :)
Kadir28
27 Mayıs 2017, 12:40
Pulsar 200 ns bana güzel motor olarak geliyor gerçekten ama şu stop etme sorunu çözülemedi gitti 2017 lerde çözüldümu bilmiyorum.Stop etmesi özellikle acemi kullanıcı için benve çok tehlikeli olur.Daha motor denen kavrama alışma sürecindeki bir kişinin hem hayatı çok kolay tehlikeye girebilir hemde belki sıfır motor alan birinin motordan direk soğumasına sebep verebilir. Parçası bol ama yinede ben çözülemeyen kronik sorunlu bir motor neden sattıklarını anlamıyorum. Sorun varsa çözülmesi lazım çözemiyoruz bilmiyoruz diye bir savunma bana hiç mantıklı değil sonuçta mal ayipli mal kapsamında bir mal sayılır. Honda cb 125 e yada ace bence bu sürece başlarken ilk adım motoru olabilir. Hem basit hem sağlamdır.
umutss
27 Mayıs 2017, 13:38
Ben de 4500km scooter tecrubesinden sonra bu hafta Pulsar 200 ns ile ilk vitesli motosikletime kavuştum. Henüz vites olayına tam alışamadım! Hala arada kalkışta stop ettiriyorum ama kalktıktan sonra diğer viteslere geçişte falan sorun yok. Vites konusunda araba tecrübem oldukça fazla olsa da neden bu hatayı yapıyorum hala bilemedim :))
Bu arada henüz motorum 20 km de :)) yani çokta bir tecrübem olmadı aslında. Bunun da 10 km si kapalı alanda çalıştıgım zaman ait. Ayrıca motoru almadan 2 gün kadar önce moto akademiden beceri eğitimi aldım. 150 tl verdim ama vites konusunda gerçekten tecrübesiz olan herkese öncesinde tavsiye ederim. Inazuma ile eğitim aldım. Oncesinde pulsar 200 ns bana korkutucu ve ağır geliyorken şimdi gayet ilk motor olmak için uygun geliyor.
Ama sadece 15 kg fark olsada honda pcx sonrası çok ağır geliyor. Trafikte honda pcx tuy gibi motormuş.
berkay19070
18 Mart 2018, 16:18
Ns derken bütçe ayarlayıp sıfır rs 200 aldım 3000 bin km yaptım memnunum :)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO