PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19

Rebornx4
04 Eylül 2017, 13:53
beyler evet 9000 tl ye cf moto almayın 9300 ybr alın mt 125 alın hatta nmax alın ama almadan parça fiyatlarına iyice bakın ki düşerseniz yada ileride bozulursa nasıl yptırırsınız baştan karar verin çünkü yedek parça fiyatları çok yüksek(ybr hariç zaten2. 3. sınıf bir motor)

Mart'ta bu konuya yazdığım aşağıdaki yazı ne demek şimdi daha iyi anlaşılır umarım. Bu motor, bu sınıfın fiyat/performans açısından kralıdır. Teknoloji, denge, yol tutuşu, soğutma, enjeksiyon ve fren sistemi vs. bütün özellikleriyle Türkiye'deki hiçbir 150cc bu motosikletin yanından bile geçemez. Sahibi olduğum için değil, hepsini kullandığım için söylüyorum.

Bir motoru 100.000 km kullanacaksanız gidin CBF-YBR alın. Ancak aldığınız 150cc motorun 2017 çağına uygun olmasını istiyorsanız 150 NK'ya bekliyorum. Bu yüzyılda Mikuni karbütatör kaliteli diye sabah 1 dk gaz koluyla vınvın ısıtmakla uğraşamam ben motoru. Yeni gelen arkadaşlar için aşağıya tekrar yazıyorum farklı özelliklerini. 150cc bandında böyle bir motor bulan söylesin, bunu satıp onu alalım.

Bosch enjeksiyon sistemi,
Su soğutma,
Ön-arka disk fren,
çelik fren hortumları,
Elektronik gösterge / Economy/Sport modu
6 vites / Ortalama 2.6 lt yakıt tüketimi
Led gündüz farları / Led sinyal ve stoplar

Gerçekten getirin böyle 150cc motor, hemen alacağım.


Durun beyler daha bunlar iyi günlerimiz :) Mevcut dolar ve euro kuruyla, ülkedeki siyasi durumu da hesaplarsanız daha çok zam yeriz bu memlekette.

İpin ucu kaçmış diyorsunuz, Çin motoruna 9000 fazla ona da eyvallah. Ancak yakında CBF 7500, YBR 8500'den kapı açacak bilesiniz. Satıcılar mevcut kurla dengeleyemiyorlar fiyatları. Arkadaşlar farkında değilsiniz belki ancak ülkede gizli DEVELÜASYON var. Üstelik 1999 krizinden çok çok daha üst seviyede. Paramızın malesef değeri yok ve günden güne daha da düşüyor. Bizde anca dolar yakıp... neyse bundan sonrası siyasete girecek. 9 senelik forum kariyerimi yakmayayım :)

Sözün özü, motorun fiyatı aynı. Ancak artan kurlar yüzünden malesef kurtarmıyor... Kızacağınız kişi ise kesinlikle motosiklet firmaları değil. Bakın birkaç aya CBF'ler bile 7000-7500 bandında satılmaya başlanacak. Karbüratörlü, 10 senelik motor 7500 TL!!! Ahanda çinli diye attığımız bu motor 9000 TL!!! Paramızın değeri düşerken, kazancımız aynı kalıyor. Elin oğlu 2-3 maaşıyla 650cc binerken, biz bir senelik kazancımızı 150cc motora bayılıyoruz.

Allah sonumuzu hayır etsin...

dummy decoy
04 Eylül 2017, 23:51
ülkemizde malesef tuhaf bir toplum baskısı mı diyeyim artık dışlanma korkusu mu yoksa algı mı nedir, herkeste olandan alma huyu var.
yıllarca otomobil konusunda da böyle oldu.

tasarım olsun, teknoloji olsun garip garip arabalar ucuz diye herkeste vardı. hala var.
falangilde bu var biz de alalım. kuzenler almış biz de alalım vs.

1 lira eksik daha iyisi var abi onu al? yok.
1.5 lira fazla çok daha iyisi var? ona da yok.

illa bunu alacağız. neden dayı? herkeste o var çünkü.
sonra yan sanayi parça gelir, hatta türk malı bile üretilir. ne oldu? parça sıkıntısı yok. iyi.

bazen, durum kulaktan dolma bilgilerle, aracın halk arasında kötülenmesi ile türkiye pazarından silinmesi ile son bulur.

babannemde cbf var, halamlarda ybr var. ondan sonra kahvecinin oğlu cbf almış. CBF de CBF, "az daha koy YBR al" :cherry:

alın abi, dünyanın en çirkin motosikletlerine binin. bu tamamen benim fikrim bu arada. çirkin abi bu iki motor. kalitesi veya ömrüne bir şey demiyorum. ama kullanılan teknoloji eski.

cfmoto 150nk denen motorun gerek tarz ve teknoloji olarak muadilleri yamaha mt-125 ve ktm duke 125 dir.
150nk nın bu iki motordan tek eksik yanı SOHC 2 valf olması.
mt125 sohc 4 valf. düşük devri sıkıntılı değil.
ktm 125 ise dohc 4 valf. yüksek devri sever.

bu kalitede ve özelliklerde ve fiyat performans bakımından bu motorun şu an rakibi olan:

mt-125: 17.950 tl
duke-125: 17.999 tl

iyi geceler.

Rebornx4
09 Eylül 2017, 10:24
Dün akşam 19:00 sıralarında Boğaziçi köprüsü Avrupa-Anadolu istikametinde dütleştiğimiz NK'lı arkadaş buradan mı? :cherry:

roadpeople
10 Eylül 2017, 02:47
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/181332-bajaj-karabuk-yetkili-servisinden-buyuk-ayip.html


Buyrun arkadaşlar

Rebornx4
10 Eylül 2017, 11:13
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/181332-bajaj-karabuk-yetkili-servisinden-buyuk-ayip.html


Buyrun arkadaşlar

Ben 150cc motorların 0 alınsa bile, ilk 1000 km bakımı sonrasında yetkili servislere (hatta hiçbir servise) götürülmemesi taraftarıyım. Fabrikasyon bir arıza varsa o 1000 kilometrede muhtemelen ortaya çıkacaktır zaten.

Eliniz biraz anahtar tutsun arkadaşlar. Motor bloğu, şanzıman vs. arızalanmadıkça servisin yolunu tutmayın. Yağını siz değiştirin, hava filresini temizleyin, bujisini söküp takın... 20 liralık yağdan işçilik dahil 80 lira alır servisler.

Edit: Bu arada ana mesajı vereceğim diye posta vereceğim cevabı kaçırmışım :mrgreen: Türkiye'deki servislerin anca toplasanız %5'i falan adamakıllı hizmet sunar. Güleryüz yok, bilgi beceri yok, anlamadığı işe bilmiyorum demek yok... Elbette yukarıdaki örnek Bajaj'ın sadece tek bir servisinde olan bir şey, geneli kapsamaz. Ancak marka falan fark etmiyor, benim Honda'yla da çok fantastik maceralarım olmuştu bir zamanlar...

sdemircan
11 Eylül 2017, 17:48
Selam arkadaşlar, bizim motora uygun zincir hangisidir?

428 - 128 bakla zincir kullanılıyormuş buna uygun o ringli zincir marka model bilgisi olan var mı kaliteli olanlarından? Mümkünse sarı renkli olsun :)

polo34
11 Eylül 2017, 18:55
Ben 150cc motorların 0 alınsa bile, ilk 1000 km bakımı sonrasında yetkili servislere (hatta hiçbir servise) götürülmemesi taraftarıyım. Fabrikasyon bir arıza varsa o 1000 kilometrede muhtemelen ortaya çıkacaktır zaten.

Eliniz biraz anahtar tutsun arkadaşlar. Motor bloğu, şanzıman vs. arızalanmadıkça servisin yolunu tutmayın. Yağını siz değiştirin, hava filresini temizleyin, bujisini söküp takın... 20 liralık yağdan işçilik dahil 80 lira alır servisler.

Edit: Bu arada ana mesajı vereceğim diye posta vereceğim cevabı kaçırmışım :mrgreen: Türkiye'deki servislerin anca toplasanız %5'i falan adamakıllı hizmet sunar. Güleryüz yok, bilgi beceri yok, anlamadığı işe bilmiyorum demek yok... Elbette yukarıdaki örnek Bajaj'ın sadece tek bir servisinde olan bir şey, geneli kapsamaz. Ancak marka falan fark etmiyor, benim Honda'yla da çok fantastik maceralarım olmuştu bir zamanlar...

Forumda şu an servis ilgisizliğinden zırt pirt bozulan sıfır km honda cbf 150nin de konusu var, bu arada bende de yetkili servis alerjisi var, garantiden parça değişimi zor olduğu için uğraşmıyorum, en beğendiğim ustaya gidiyorum.

Yavuz2395
11 Eylül 2017, 23:28
Did markası gayet iyidir boşlukta yapmaz birde renkli istiyorsun bi araştır derim altın rengine sahip diye hatırlıyorum usta

drmsel09
14 Eylül 2017, 00:36
10 Eylül pazar günü Söke'den başlayıp yine Söke'de son bulan 580 km lik bir gezi yaptım. 2 tane NC750 ve bir Transalp 650 vardı. Toplamda 85 liralık benzin harcadım. Hızım bu motorlara uyum sağlamak durumunda olduğumdan 100 km/h ve üzeriydi. Yolda hiç bir sıkıntı olmadan, arıza vs. bir durum olmadan yolumuzu tamamladık. Motorun performansı ve yakıt tüketimi süperdi.

gentlemann
15 Eylül 2017, 01:59
Merhaba bende 150NK sahibiyim 1 saat önce eve dönüyordum. Evime giden yol yokuş yukarı 70 ile gidiyorum 8000 devirde yokuş bitti sitenin girişine girdim ardından motor istop etti otoparka kadar ittim. çalışmadı motor ikaz ışığı yandı 1 saat uğraştım çalıştı fakat ikaz ışığı hala yanıyor. sorun nedir acaba fotoğraflarını atacağım şu an üşendim :D

roadpeople
15 Eylül 2017, 04:17
Merhaba bende 150NK sahibiyim 1 saat önce eve dönüyordum. Evime giden yol yokuş yukarı 70 ile gidiyorum 8000 devirde yokuş bitti sitenin girişine girdim ardından motor istop etti otoparka kadar ittim. çalışmadı motor ikaz ışığı yandı 1 saat uğraştım çalıştı fakat ikaz ışığı hala yanıyor. sorun nedir acaba fotoğraflarını atacağım şu an üşendim :D

motorun hararet yapmış olsa anlardın herhalde çünkü yokuş uzun değilse öok zorlamadıysan motoru bu motoru hararet yaptırmak çok zor

dummy decoy
17 Eylül 2017, 22:19
10 Eylül pazar günü Söke'den başlayıp yine Söke'de son bulan 580 km lik bir gezi yaptım. 2 tane NC750 ve bir Transalp 650 vardı. Toplamda 85 liralık benzin harcadım. Hızım bu motorlara uyum sağlamak durumunda olduğumdan 100 km/h ve üzeriydi. Yolda hiç bir sıkıntı olmadan, arıza vs. bir durum olmadan yolumuzu tamamladık. Motorun performansı ve yakıt tüketimi süperdi.

motorun yakıt tüketiminden çok memnunum ben de.
son 500-600 kilometredir sadece spor modda kullanıyorum artık 3 bine yaklaştım. her gün istanbul içi 40 km yol, 2.4 litreyi geçemedim 100 kmde.
en son 45 liraya 360km gitmişim.

furkanaltan
18 Eylül 2017, 15:23
400nk sitesinde satışa çıktı 18 kusur bin lira 150 nklarinizi satinda piyasa düşsün biraz bizde alalım ��

roadpeople
18 Eylül 2017, 17:53
400nk sitesinde satışa çıktı 18 kusur bin lira 150 nklarinizi satinda piyasa düşsün biraz bizde alalım ��

yalnız oppiyasa 5 e falan düşmez bu saatten sonra

furkanaltan
18 Eylül 2017, 18:07
5 e düşmesin de 7500 8000 de olmasın

roadpeople
19 Eylül 2017, 17:09
5 e düşmesin de 7500 8000 de olmasın

şimdi 7000 falan bu motor için piyasa fiyatı olarak gerçekten çok normal çünkü bu klasmanda alabileceğin diğer motorların fiyatları belli 8000 de çokmuş yani

furkanaltan
22 Eylül 2017, 20:50
2.el almak üzereyim paramı hazırladım bı sorum olacaktı bu 1. 2. Seri olayı nedir ?2.seride vites göstergesi filan var diyolar dış görünüş olarak 2.serinin gidon gri arka amortisör mavi . Başka bir + si varmı yada - şu bı yol gosterseniz. Bu ikinci seriden kullanan varmı

roadpeople
24 Eylül 2017, 21:26
2.el almak üzereyim paramı hazırladım bı sorum olacaktı bu 1. 2. Seri olayı nedir ?2.seride vites göstergesi filan var diyolar dış görünüş olarak 2.serinin gidon gri arka amortisör mavi . Başka bir + si varmı yada - şu bı yol gosterseniz. Bu ikinci seriden kullanan varmı

Kardesim nereden yaziyorsun hangi sehir

furkanaltan
25 Eylül 2017, 11:11
Kardesim nereden yaziyorsun hangi sehir

Ankara'dayım kardeşim

roadpeople
25 Eylül 2017, 23:41
Ankara'dayım kardeşim

istanbuldaysan yardımı olayım diyecektim şimdi sana şöyle anlatayım tek farkı makyaj hiçbir farkı yok vites göstergesi çok mühim birşey değil zaten zamanla olsada bakmayacaksın devirden anlaşılıyor sesten yani en temiz bulduğunu al önemli değil

furkanaltan
26 Eylül 2017, 10:37
istanbuldaysan yardımı olayım diyecektim şimdi sana şöyle anlatayım tek farkı makyaj hiçbir farkı yok vites göstergesi çok mühim birşey değil zaten zamanla olsada bakmayacaksın devirden anlaşılıyor sesten yani en temiz bulduğunu al önemli değil

Çok sağol temiz bulabilirsem alicam Ankara'da 3 tane var ilan

oguz5735
29 Eylül 2017, 10:49
Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

birisileri
29 Eylül 2017, 17:38
Merhaba arkadaşlar, Kadıköyde Barkın abinin denediği motosikleti demin sürdüm, motor soğuktu biraz ısınmasını bekledim 2 dk kadar. Frenleri çok çok iyi, dengesi iyi, süspansiyon sert denebilir ancak frende manevrada kabiliyetli motor. Tasarım güzel, sağlam izlenimi veriyor. Farları denemedim gündüz kullandım.
Negatifler : Torku ve sesi tipik Çin motosikletlerini andırdı malesef. Malzeme kalitesi ortalamanın üstünde ancak depo üstü de plastik ve oralar sağlam hissi vermiyor. Uzun kişiler için kesinlikle tavsiye etmem boyum 1.82 rahat edemedim koltuğu da konforlu değil.

mrt0661
29 Eylül 2017, 20:30
Selamlar arkadaşlar
Sahibinden de baktığımız zaman hep 2016 model ilanları var cahilligime verin bu motorun 2017 18 varmı yoksa gelecekmi 18 de ??

Rebornx4
29 Eylül 2017, 20:36
Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Bana kontakta temassızlık varmış gibi geldi bir baktır istersen...

roadpeople
30 Eylül 2017, 00:43
Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

şimdi az benzin kaynaklı olabilir normalde ibre yanıp söndüğü an 2 yada 2.5 lt benzin kaldığı an yanıp sönüyor benzin ışığı çünkü enjeksiyonlu motorları az benzinle çalıştırmak iyi değil enjeksiyon sorun çıkartabiliyor benzin yerine hava çekerse bunun dışında ateşlemede sorun çıkmış olabilir yada beyinde göstergede enjeksiyon ışığını kontrol ettin mi ? normalde cihaza bağladığı an hatayı söylüyor beyin cihaz yok mu yetkili serviste ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:41 ----------


Selamlar arkadaşlar
Sahibinden de baktığımız zaman hep 2016 model ilanları var cahilligime verin bu motorun 2017 18 varmı yoksa gelecekmi 18 de ??

2017 de motor alıp adam neden satsın ki motorunu var 2017 si aynı kasa sadece gidon amortisör rengi falan değişik bilmeyen anlamaz

sdemircan
30 Eylül 2017, 08:59
Sanırım sorun kontak ile alakalı. Gidonu çevirince elektrik kesilmesi ve bu tip sorunların benzeri arkadaşımın 150nk'sında denk gelmişti.
Sorun garanti dahilinde çözüldü ve hiçbir ücret ödememişti.

Eğer bulunduğun bölgedeki servis ilgilenmiyorsa müşteri hizmetlerini ara. Motor ile ilgili Sorununu soyle durumu anlat. Eğer zaman geçerse ara ve durum hakkında bilgi almaya çalış. Servis ile ilgili sıkıntın varsa sikayetini de dile getirebilirsin.

Mümkün olduğunca sudan uzak tutma taraftarıyım kontak, elciklerdeki kontrol düğmelerini ve göstergeyi. Suya dayanıklı olabilir ama su geçirmeyeceği anlamına gelmez. Fırça yardımı ile temizliği sağlanabilir.

MillionShop
03 Ekim 2017, 18:38
Arkadaşlar 1.5 yıldır 150NK kullanıyorum 8000 km. deyim. Son 2 haftadır motora bir haller oldu. 50-60 km hızla giderken ekran birden kapanıyor, motor gaz yememeye başlıyor, kenara çekiyorum, kontağı kapatıp açıyorum hiç elektrik gelmiyor, çalıştıramıyorum. Anahtar takılı olmadığı halde göstergeye ışık geliyor ibre yavaş çekimde redline yapıp geri geliyor ve tekrar kapanıyor. Anahtarı takıp çalıştırmaya çalışıyorum ekrana hiç elektrik gelmediğinden çalışmıyor. 10 dk. ya da 1 saat sonra tekrar çalıştırmayı denediğimde hiçbir sorun yokmuş gibi sorunsuz çalışıyor.
Yine başıma şöyle bir olay da geldi onu anlatayım depoda yaklaşık 2 lt. benzin varken kırmızı ışıkta durdum debriyaja basıp gazı vermeyi kestim, stop etti ve tekrar çalıştıramadım, çektim kenara her marşa basışımda ekran karardı ve motor çalışmadı, 20. denemeden sonra çalıştı ve yoluma devam ettim. Yine ara sıra kırmızı ışıkta durduğumda debriyaj basılı olduğu halde gaz vermeyi bıraktığım an motor stop ediyor ve çalıştırmak için hafif gaz verip bir kaç kere marşa basmam gerekiyor, gaz vermeden marşa bastığımda çalışmıyor, ama bu zamana kadar ilk marşa basışımda canavar gibi çalışıyordu ve hiç gaz vermem gerekmiyordu.
Bu arada aküyü ve bujiyi kontrol ettirdim herhangi bir sorun çıkmadı. Oturduğum şehirde 1 tane yetkili servis var o da hiç ilgilenmiyor, adamların tavrı sabrımı zorluyor, kavga etmemek için oraya da uğramıyorum. Önerilerinizi alabilirim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

Merhaba sanırım seninki kadar ağır olmasada bende benzer bir hata yaşıyorum videosuda aşağıda bu gün servise bıraktım istanbulda servis fazla ve ilgilencek mutlaka bulunuyor abayları tavsiye ederim adamlar çok profesyonel motoru yolda kaldım gelip aldılar. Arıza ile ilgili durumu burdan paylaşıcam başına gelen olursa en azından fikir olması açısından aynı zamanda viteslerde cok sert geçişler yaşıyorum bazen geçmiyor iyice abanmak gerikiyor bunun bir çözümünü bulan var mı ? Herkese iyi sürüşler.

Arıza Videosu: https://youtu.be/8dnvfh2ojrs

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Evet servise bu gün itibari ile gittim ve sorunun aküde olduğunu düşündük ancak bir problem bulamadık. Akü Ölçümü yaptığımızda 14.-14.5 olması gereken değerler 16-17 lere çıkıyordu ve bu değerler uzun yolda git gide ısınma yaptığı için sigorta tellerine zarar veriyordu. Sigorta telleri ısıdan eriyip motorun elektriğinin kararsız ve hiç çalışmamasına sebebiyet veriyordu. (Videodaki ve arkadaşın anlattığı gibi) Yani yukarıdaki arkadaşında benimde yaşadığımız sorunun sebebi volt değerinin aşırı yüklenmesinden kaynaklı daha sonra bir takım parçalar değişip testler yapıldı akü tarafında ama sonuç hala 16 gösteriyordu. Uzun lafın kısası sorun statörden kaynaklanıyormuş. Ayrıca bu kronik bir sorun olabilir. Akünüzün değerlerini mutlaka ama mutlaka ölçtürün. Kronik olabilir dememin sebebi ise orada bulunan bir cfdeki ölçümde aynı gösteriyordu.

furkanaltan
04 Ekim 2017, 12:31
Motoru aldım elciklerini degistircem ne çeşit elcik uyuyor buna

MillionShop
06 Ekim 2017, 12:51
Merhaba sanırım seninki kadar ağır olmasada bende benzer bir hata yaşıyorum videosuda aşağıda bu gün servise bıraktım istanbulda servis fazla ve ilgilencek mutlaka bulunuyor abayları tavsiye ederim adamlar çok profesyonel motoru yolda kaldım gelip aldılar. Arıza ile ilgili durumu burdan paylaşıcam başına gelen olursa en azından fikir olması açısından aynı zamanda viteslerde cok sert geçişler yaşıyorum bazen geçmiyor iyice abanmak gerikiyor bunun bir çözümünü bulan var mı ? Herkese iyi sürüşler.

Arıza Videosu: https://youtu.be/8dnvfh2ojrs

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------

Evet servise bu gün itibari ile gittim ve sorunun aküde olduğunu düşündük ancak bir problem bulamadık. Akü Ölçümü yaptığımızda 14.-14.5 olması gereken değerler 16-17 lere çıkıyordu ve bu değerler uzun yolda git gide ısınma yaptığı için sigorta tellerine zarar veriyordu. Sigorta telleri ısıdan eriyip motorun elektriğinin kararsız ve hiç çalışmamasına sebebiyet veriyordu. (Videodaki ve arkadaşın anlattığı gibi) Yani yukarıdaki arkadaşında benimde yaşadığımız sorunun sebebi volt değerinin aşırı yüklenmesinden kaynaklı daha sonra bir takım parçalar değişip testler yapıldı akü tarafında ama sonuç hala 16 gösteriyordu. Uzun lafın kısası sorun statörden kaynaklanıyormuş. Ayrıca bu kronik bir sorun olabilir. Akünüzün değerlerini mutlaka ama mutlaka ölçtürün. Kronik olabilir dememin sebebi ise orada bulunan bir cfdeki ölçümde aynı gösteriyordu.

Çok değerli UMA sağolsun. Motoru pazartesi yol yardımı ile bırakmıştım. Onların hatasından kaynaklanmasına rağmen yol yardımına 150 TL para ödedim. Yeterki çözülsün diye sonuçta kullanıcı hatası yok ortada , daha sonra pazartesi gecesi servise girdi motor ama bakılmadı saat geçti. Salı günü öğleden sonra servise gittim ve ustaya anahtarı teslim ettim. Motora baktılar statör dediler fabrikayı aradılar. Herşey normal buraya kadar ancak salı günü beni parçayı isteyeceğiz fabrikadan 1 haftayı bulur dediler gönderdiler. Motor orada serviste yatıyor. Salı günü oradan çıktık bu gün cuma hala bir parça talebi garanti kapsamı dahilinde bir değişim talebi ortada yok. Müşteri hizmetleri parça talebi garanti talebi yok adınıza kayıtlı diyor.

Çarşamba günü servisi aradım. Parça talebi oluşturulmamış dedim. Unuttuk hemen açalım dediler. Telefonda anlık olarak açtığını bildirdi kapattım telefonu sonra 1 saat geçti müşteri hizmetlerini aradım hızlandırmak için ancak ortada talep vs yok dediler. Durumu izah ettim müşteri hizmetleride 2 gündür biz sizi arıyacağız diyor. Motorun sahibi benim arızası ne şu an ne yapılıyor neyi hatalı eksik durumu ne ne bilgi alabiliyorum ne bir haber veren var haybeye bişiyi bekliyoruz ama ne olduğuda belli değil. Şanslı arkadaşların motorları arızasız sorunsuz çalışıyor olabilir ama herkesin şansı öyle olmuyor. Uzun lafın kısası UMA , UMA motorları ve UMA servisleri pişmanlıktır.

emirhan5151
06 Ekim 2017, 13:22
Merhaba arkadaşlar. Bende 2 hafta önce 150 nk aldım. Ancak burayı takip etmek biraz güç oluyor. Whatsapp grubu oluşturmak istiyorum. Sizde uygun görürseniz numaranızı mesaj olarak gönderin gruba ekleyeyim. teşekkürler.

MillionShop
07 Ekim 2017, 00:07
En son mesajımı attıktan sonra akşama dogru servisten arandım. Motorunuz hazır gelin alın diye çıktım yola servise gittim. Serviste salı günü motoru bırakmadan önce usta sigortanın yandığını görmüş ve değiştirmişti. Motor sigorta değişince çalışmıştı. Daha sonra sigortayı neyin yaktıgını bulamadıkları için servise bırakmıştım statörden süphelenmişlerdi bunları yukarıda yazmıştım zaten okuyanlar bilir. Bana statör isteyelim fabrikadan diyen servis elemanları salı günü bıraktığım sadece sigortası değişen ve neden yandığını çözmeden tekrar yolda kalıp kalmicağımım garantisi olmadan motorumu teslim ettiler. Sorunu ne olduğunu sorduğumda aldığım cevap fabrikayı aramışsın cok sıkıştırmışsın bizi baya sıkıştırdılar bakamadık oldu. Müşteri hizmetlerini salı gününden beri haber alamadıgım ve binbir farklı hikaye dinledigim için aramakla onları sıkıştırmış ve işlerini rahat yapmalarına engel olmuşum bu nedenle sorunu tam anlayamamışlar. Sonuç olarak motor çalışıyordu aksi yönde kanıtım yoktu bişi diyemedim. Motoru aldım ancak deli gibi titriyor ve motor kısmında çıt çıt sesler geliyor sanki içinde bişi varmışta sürekli motorun içinde etrafa carpıyormuş gibi tam motorda olmaya bilir motor bloğunda kısaca ayrıca debriyaj kolum yamulmuştu. Söylesenize sevgili forum ve cf moto kullanıcıları ben ne halt yicem kime nasıl derdimi anlatıcam. Muhattabım yok hakkımı koruyacak kimse yok. Adamları sıkıştırmasam müşteri hizmetlerini aramak için haftalarca bekleticeklerdi sıkıştırdık diye ceza kesip arızaya bakmamışlar uzun lafın kısası bunları görüp hangi servisin sözüne güvenelim.

huntersss
07 Ekim 2017, 05:45
Merhaba 11500 km oldu cf150nk bazı sorun ve sıkıntılar var. Yakıt 8000ile 9000 devir arasında kullanınca 3.5 lt 100km de. Ikıncisi sabit bir devirde giderken mesela 5000-6000-7000 devirde sabit giderken motor kekeliyo tekliyo. Birde rampada cok düşüyo çekiş. Yağ filtresini değiştiremedim yok cekiyorlar. Bu konular hakkında yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim

roadpeople
07 Ekim 2017, 18:31
Merhaba 11500 km oldu cf150nk bazı sorun ve sıkıntılar var. Yakıt 8000ile 9000 devir arasında kullanınca 3.5 lt 100km de. Ikıncisi sabit bir devirde giderken mesela 5000-6000-7000 devirde sabit giderken motor kekeliyo tekliyo. Birde rampada cok düşüyo çekiş. Yağ filtresini değiştiremedim yok cekiyorlar. Bu konular hakkında yardımcı olacak arkadaşlara tşk ederim

eğimin yüksek olduğu yerlerde motorun çekişi çok normal benimde düşüyor yanımda giden kawasaki 250 sl inde düşüyor bunda sıkıntı yok zaten rampa çıkarken 7500 devrin altına asla düşmemen lazım bu motorda o tekleme olayı 2. viteste banada oldu sabit 5000 devirde gitmiyor falan motor bence 6500 devirden yukarıda sürülmeli birde 5. 6. viteste falan yapmıyor öyle şeyler sen bi 5. ve 6. vitesi falan kotrol et bakalım yapıyor mu diye yokuş olayınada takılma uzun süre dik yokuş çıkmak motoru yorar normaldir hele düşük beygirli motorlarda çok fazla hissedilir bu :cat:

Lazasker
07 Ekim 2017, 23:07
0 rakımdan 2500 rakıma yokuş yukarı çıktım, en ufak bir çekiş sıkıntısı yaşamadım. Vitesi iyi ayarlamak lazım.

huntersss
08 Ekim 2017, 09:16
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.

roadpeople
08 Ekim 2017, 09:58
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.

ben 6000 de hava filtresi 8000 de yağ filtresini değiştirdim en son. bana kalırsa yağ filtrsini her yağ değiştirdiğinde değiştirmen gerekir. Yakıt olatınıda net olarak söyüyorum zorunda kalmadıkça shell dışında alma vpower nitro iyidir.

Rebornx4
08 Ekim 2017, 10:01
Yakıt konusuna ne diyeceksiniz birde siz yağ filitresi hava filitresi değiştirdinizmi. Tekleme butun viteslerde yapıyor. Cekiş konusuda rampada 6 vitesten direk düşüyo 4 e kadar.

Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.

huntersss
08 Ekim 2017, 10:10
Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim. YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------


Hangi rampa? Örnek vermek gerekirse benim NK haliç çıkışındaki bayırda bile 6. vites 90 ile dümdüz çıkabiliyor. Şile yolundaki daha beter rampalarda vites düşüyor elbette. Artçılı sürüşleri ise hiç hesaba katmıyorum, durum vahim.

Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela

Rebornx4
08 Ekim 2017, 14:35
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------



Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela

Ben ne y aptım ne ettim, 2,6-2,7 LT bandından daha yukarı yaktıramadım. 3,0 LT tüketimi 1 kere bile görmedim. Yakıt bu motorda en son dert edeceğin şey olsun.

roadpeople
08 Ekim 2017, 20:15
YAKIT NASIL peki. Ben hava filtreside bulamadım yağ fikitreside bulamadım. Anlattığım gibi tekleme sizlerdede varmı nedeni ne olabilir

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------



Eğim yuzde 10 yada 6 7 okan rampa mesela

nasıl bulamadın müşteri hizmetlerini ara sana en yakın servise sipariş et

huntersss
09 Ekim 2017, 11:31
nasıl bulamadın müşteri hizmetlerini ara sana en yakın servise sipariş et
Benim yakıt 3.5 altına duşmuyor dediğim gibi tekliyor ve rampada bayılıyo. Müşteri hizmetlerini
Aradım elimizde yok diyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

Benimki neden bu kadar cok yakıyo bendemi terslik var devir aralığım uzun yol 8500 9000 arası ve yakıtım 3.5 litre bırak rampayı biraz fazla rüzgar esse 80 70 e düşüyo. En sonunda yakacam sanırım

roadpeople
10 Ekim 2017, 23:56
Benim yakıt 3.5 altına duşmuyor dediğim gibi tekliyor ve rampada bayılıyo. Müşteri hizmetlerini
Aradım elimizde yok diyo.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:29 ----------

Benimki neden bu kadar cok yakıyo bendemi terslik var devir aralığım uzun yol 8500 9000 arası ve yakıtım 3.5 litre bırak rampayı biraz fazla rüzgar esse 80 70 e düşüyo. En sonunda yakacam sanırım

motorun hava filtrsi yağ filtresi değişmemn bile yakıtını etkiler özellikle hava filtresi baekımların 3.5 biraz fazla

MillionShop
19 Ekim 2017, 23:50
Benimkide o civarlarda yakıyor.

3-3,5 Lt. Benimde yakıt tüketimim bu şekilde çok hesapladım ancak hesaplamalarım hep doğru çıktı. Servis servis gezdim ama sonuç yok. Zaten önceki mesajlarımı okuyanlar bilirler diğer sorunlarımın yanında bunu öpüp başıma koyuyorum.

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------

Benimkide o civarlarda yakıyor.

3-3,5 Lt. Benimde yakıt tüketimim bu şekilde çok hesapladım ancak hesaplamalarım hep doğru çıktı. Servis servis gezdim ama sonuç yok. Zaten önceki mesajlarımı okuyanlar bilirler diğer sorunlarımın yanında bunu öpüp başıma koyuyorum.

Anahtar çıkarınca motor çalışmasımı dersin , Zincir sesimi dersin , Aşırı titrememi dersin , Akü V değerinin yükselmesimi dersin vallah kış bitiminde bir bayi ile konuştum motoru verip üstünede nakit verip farklı bir markaya geçiş yapıcam. Hep dediğim gibi motor çok güzel ama allaha emanetsiniz bir bozulursa odanıza aksesuar haline bile gelebilir selesini çıkarmaya üşenen servis gördü gözler bu motorla , UMA çok mağdur eder çok yazdıkça yazasım kaydıkça kayasım geliyor servislere firmaya ama neyse yeri burası değil tabiki.

Ayrıca sıkıntısı çözülen arkadaşlar varsa buraya benim gibi sürekli yazsalarda benzer problemi olanlar gidip servise bu şu şu bozuk kardeşim diyebilseler keşke...

EUOGLU
20 Ekim 2017, 21:46
0, 150 nk almayı dusunuyorum korkutuyor sunuz benı aldıgım gıbı garantıden çıkarıp bakımlarınıda ben yapmak istiyordum

Korkuttunuz yahu

roadpeople
20 Ekim 2017, 23:10
0, 150 nk almayı dusunuyorum korkutuyor sunuz benı aldıgım gıbı garantıden çıkarıp bakımlarınıda ben yapmak istiyordum

Korkuttunuz yahu

kardeşim korkacak bir şey yok cbr da arıza çıkarıyor emin ol güzel motor alırsan pişman olmazsın yani 9000 tl gibi bir fiyata mükemmel hatta

Rebornx4
21 Ekim 2017, 09:52
Kardeş senin motor gerçekten CF Moto mühendislerine konu olabilecek cinsten. Belirttiğin sorunların hiçbirini yaşamadım. Servisi falan boşver bakımları kendin yap. Ben bu motorun yağını servis dışında kendim ilk değiştirdiğimde 1 lt yağ çıktı motordan. 1,2 alması gereken motora yeni kutu açmamak için boşaltıveriyorlar 1 litreyi.

Bu sabah açtım baktım yakıt tüketimi listeme. 8500 km'deki motor en en fazla 2,85 lt yakmış şimdiye kadar. Deli gibi bastığım zamanlar da oldu, daha 3 litreye çıkamadım.

Motor bir japon kalitesinde değil, ancak diğer çinlilerle karıştırmamak lazım. Geçen hafta 400NK'yı gözlerimle gördüm. Adamlar nakış işler gibi, ilmek ilmek detaylarla motor yapmışlar. Motor gerçekten çok kaliteliydi. Umarım uzun kullanım süresinde de bir sorun çıkarmaz.

EUOGLU
21 Ekim 2017, 11:38
2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var

MillionShop
21 Ekim 2017, 20:02
Kendi ağızınla söylüyorsun 1 Lt koymuşlar diye benim motosiklete hiçbir lafım yok bu fiyata alınabilecek en kaliteli ve güzel motorlardan biri ülkede ki , rakibide yok ancak getiren firma ve servisler o kadar adi ve mağduriyet yaratıyorlar ki insan motoru aldığına pişman oluyor.

Bu kadar arızam olmasına rağmen yaptıkları tek şey binip tur atıp "Kardeş bu normal yakması rodajdan diğerleride çinli motor bunlar böyle" demek oluyor UMA'yı arıyorsun ustalar bişi yok diyor bizim yapabileceğimiz işlem kalmadı deyip kapamak oluyor.

Zaten garantiyide servisleride bıraktım. Tanıdıklar güzel ustalar önerdiler önümüzdeki zamanda onlara gidip sorunumu anlatacağım. İnşallah çözülürde ayrı kalmam.

UMA değil farklı bir firmanın motoru olsaydı eminim çoktan bajaj vb. tarih olmuştu.

Umarım ilerde motosiklet daha çok ünlenince bu servis ve firma olaylarıda kendine gelir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:01 ----------


2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var

cfmotoyp.com üzerinden sipariş verebilirsin. Bayi değilsen kargo ücreti ödüyorsun evine kadar geliyor diye biliyorum.

roadpeople
21 Ekim 2017, 20:12
2. Motorum olacak burda her yag degısımıne 60 alırız dedıler servıs berbat zaten kastamonudayım. Iyı yağ koyup 3 bınde bır degısım düşünüyorum ıste yedek parcayı haba filtresi vs nerden temın ederım dıye dusuncelerım var

Yag filtresi degistirirsen 1,4 lt yag koyucan onun disinda 1,2 lt zaten hava filtresini 6000 de bile degistirsen olur motul 7100 alirsin kafanda rahat eder hem zaten ariza cikaran bir motor degil rahat ol