Orijinalini görmek için tıklayınız : CF Moto CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Sayfa :
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
[
11]
12
13
14
15
16
17
18
19
Lazasker
17 Haziran 2017, 01:50
Ayak pegi dökümleri çok dandik hakikaten. Bende de dökümdeki boyalar açılmaya başladı. Botun iç topuk kısmına geçiyor boyalar. Nasıl kullanacağız topuk hiç değmeyecek mi anlamadım... Hava bir türlü açmadı fotoğraf çekip koyacağım buraya.
Rebornx4
17 Haziran 2017, 12:49
Ayak pegi dökümleri çok dandik hakikaten. Bende de dökümdeki boyalar açılmaya başladı. Botun iç topuk kısmına geçiyor boyalar. Nasıl kullanacağız topuk hiç değmeyecek mi anlamadım... Hava bir türlü açmadı fotoğraf çekip koyacağım buraya.
Bugün kaynakçıya gidiyorum. Döküm olduğu için pek ihtimal vermiyorum ancak gene de yapabilirsem iyi olacak. Bu arada UMA yedek parçayı aradım. 300 lira falan değilmiş. Ancak sağ ayak pegi civatası somunu her şeyi dahil 150tl. Ben de bütün hepsine gerek olmadığını, alttaki lastiksiz ve somunsuz 24 numaralı döküm parçayı istediğimi söyleyip fiyatını sordum. Pazartesi geri dönüş yapacaklarmış bakalım ne olacak...
https://i.hizliresim.com/y3lVLk.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
Kaynakçıya gittim. 2 yerden kırıldığı için "Buna dolgu yaptır, sonra ortasına tornacıda delik açtır" dedi. Ben de kaynaktan vazgeçtim mecburen yenisini alacağız. Yukarıdaki 30 numaralı set 150tl. Ben bir tek 24 nolu parçayı almaya çalışacağım. Lastiğine kadar söktüm basamağın, yenisine takarım. Fiyatı paylaşırım arkadaşlar.
dummy decoy
17 Haziran 2017, 18:58
arkadaşlar buyrun radyatör koruma:
http://www.ebay.com/itm/Radiator-Grille-Cover-Stainless-Steel-Mesh-for-CFMOTO-CF-150NK-CF150NK-/192178629720
civata vida ve montaj bilgisi dahil degildir.. tam uymayabilir düzenleme gerekebilir demiş satıcı
alınır mı bilmem ama var böyle birşey.
Recognize
18 Haziran 2017, 08:50
Arkadaşlar merhaba,
Kısmetse ilk motorumu alacağım ve her acemi gibi başlangıç motorumu seçme aşamasında ciddi bir travma yaşadım :)
Hiçbir markanın fanatiği olmadan Çin, Hint, Japon ve İtalyan markalarını derinlemesine inceledim. Tabii bir süre sonra motosiklet markasına değil motorun ne kadar kaliteli olduğuna önem verdiğimi farkettim. Eminim aynı şey sizlerin de başına gelmiştir.
Yaptığım uzun araştırmalar, analizler ve kıyaslamalar sonucu
Honda CBF 150 (Commuter)
Honda MSX 125 [Monkey Naked :)]
Yamaha YBR 125 (Commuter)
TVS Apache RTR 180 (Commuter)
Hero Thriller (Veya Hero'nun bilimum muadil modelleri) (Commuter / naked adını sen koy tadında)
Bajaj Pulsar NS 150 (Naked)
Yamaha MT-125 (Naked)
Benelli TNT 25 (Naked)
KTM Duke 125 (Naked)
CF Moto 150 NK (Naked)
şeklinde oluşturduğum tercih listemden Benelli TNT 25 ve KTM Duke 125 galip çıktı. Ancak gel gelelim araştırmalarımın devamında CF Moto adlı Çin markasıyla tanışmamın ardından ciddi bir şok yaşadım. Kiska adlı tasarım firmasının neredeyse Duke 125'in tasarımını bire bir kopyaladığı (yer yer Benelli TNT 25'le de benzerlikleri var) bu 150 NK'nın cazibesine kendimi kaptırdım :) Çok yakında nasipse 150 NK kulübüne ben de dahil olacağım.
Aşağıda yeni bir kullanıcı olarak merak ettiğim önemli noktaları (bu motora hiç dokunmayan binmeyen arkadaşlara değil) 150 NK'yı aktif olarak kullananlara sormak istiyorum;
Öncelikle motosiklete yeni başlayan biri olarak genel olarak 150 NK'da bulduğunuz olumlu ve olumsuz yönler nelerdir?
KTM ve Benelli haricinde yukarda belirttiğim listedeki motorlar hava soğutmalı, naked modelinde ender görülen bir özellik olarak su soğutmanın bu motora bir artısı var mıdır?
En çok merak ettiğim kısımlardan biri de titreşim... Titreşim yolcuda ve artçıda ne düzeyde? 90 km'ye kadar uzun veya kısa mesafeli yolculuklarda sürüş konforundan memnun musunuz? Sonuçta sıklıkla olmasa da eşimle canımız sıkıldığında şehir içinde konforla seyahat etmek, gezmek istiyorum. Yani kısaca 2 kişilik yolculuk açısından durum nedir?
Bu sorular dışındaki tespitlerim;
Yukarıdaki listeye baktığınızda 150 NK, su soğutması, BOSCH EFI ateşleme sistemi, çift disk freni, ters süspansiyonu, parça kalitesi ve motorda kullanılan teknoloji bakımından (Duke 125 ve TNT 25'te de var) motor piyasasını ve çıplak motor muadillerini bugün ve gelecekte ciddi anlamda sarsacağını düşünüyorum. Özellikle CF Moto Euro4 standartına geçmiş modeli henüz piyasaya sürülmedi ama fiilen kullandığı teknolojilerle şu anki 150 NK'sında kısmen de olsa bu geçişi sağlamış olduğunu düşünüyorum. Fiyat-kalite endeksli baktığımızda Honda, Yamaha gibi devlerin Naked motor sınıfında (yüksek cc'li olanları saymıyorum) bu düzeyde ürettiği bir motor olmadığı ve var olan diğer sınıftaki motorlarına tasarım ve teknoloji anlamında hiçbir yenilik katmadığı için ister istemez motosiklete başlayanlar -ben dahil- alternatif marka arayışlarına giriyor.
Hint motorlarında durum böyle olmasa da parça kalitesi, motor kullanıcısının aklını karıştıran bir markanın aynı özelliklere sahip birkaç çeşit model üretme durumu, kullanılan teknolojinin çok öteye gidememesi gibi durumlar beni malesef Hint markalarından biraz soğuttu.
Arkasında Mondial gibi servis ağı ve piyasa hakimiyeti bakımından kendini ispatlamış bir firma olması, daha Türkiye piyasasına yeni adım atmış olmasına karşın yedek parça satışında sorun olmaması beni CF Moto'ya daha da yaklaştırdı. Uzun lafın kısası, bu motoru yeni başlayan bana tavsiye eder misiniz?
Değerli yorumlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Rebornx4
18 Haziran 2017, 10:04
Arkadaşlar merhaba,
Kısmetse ilk motorumu alacağım ve her acemi gibi başlangıç motorumu seçme aşamasında ciddi bir travma yaşadım :)
Hiçbir markanın fanatiği olmadan Çin, Hint, Japon ve İtalyan markalarını derinlemesine inceledim. Tabii bir süre sonra motosiklet markasına değil motorun ne kadar kaliteli olduğuna önem verdiğimi farkettim. Eminim aynı şey sizlerin de başına gelmiştir.
Yaptığım uzun araştırmalar, analizler ve kıyaslamalar sonucu
Honda CBF 150 (Commuter)
Honda MSX 125 [Monkey Naked :)]
Yamaha YBR 125 (Commuter)
TVS Apache RTR 180 (Commuter)
Hero Thriller (Veya Hero'nun bilimum muadil modelleri) (Commuter / naked adını sen koy tadında)
Bajaj Pulsar NS 150 (Naked)
Yamaha MT-125 (Naked)
Benelli TNT 25 (Naked)
KTM Duke 125 (Naked)
CF Moto 150 NK (Naked)
şeklinde oluşturduğum tercih listemden Benelli TNT 25 ve KTM Duke 125 galip çıktı. Ancak gel gelelim araştırmalarımın devamında CF Moto adlı Çin markasıyla tanışmamın ardından ciddi bir şok yaşadım. Kiska adlı tasarım firmasının neredeyse Duke 125'in tasarımını bire bir kopyaladığı (yer yer Benelli TNT 25'le de benzerlikleri var) bu 150 NK'nın cazibesine kendimi kaptırdım :) Çok yakında nasipse 150 NK kulübüne ben de dahil olacağım.
Aşağıda yeni bir kullanıcı olarak merak ettiğim önemli noktaları (bu motora hiç dokunmayan binmeyen arkadaşlara değil) 150 NK'yı aktif olarak kullananlara sormak istiyorum;
Öncelikle motosiklete yeni başlayan biri olarak genel olarak 150 NK'da bulduğunuz olumlu ve olumsuz yönler nelerdir?
KTM ve Benelli haricinde yukarda belirttiğim listedeki motorlar hava soğutmalı, naked modelinde ender görülen bir özellik olarak su soğutmanın bu motora bir artısı var mıdır?
En çok merak ettiğim kısımlardan biri de titreşim... Titreşim yolcuda ve artçıda ne düzeyde? 90 km'ye kadar uzun veya kısa mesafeli yolculuklarda sürüş konforundan memnun musunuz? Sonuçta sıklıkla olmasa da eşimle canımız sıkıldığında şehir içinde konforla seyahat etmek, gezmek istiyorum. Yani kısaca 2 kişilik yolculuk açısından durum nedir?
Bu sorular dışındaki tespitlerim;
Yukarıdaki listeye baktığınızda 150 NK, su soğutması, BOSCH EFI ateşleme sistemi, çift disk freni, ters süspansiyonu, parça kalitesi ve motorda kullanılan teknoloji bakımından (Duke 125 ve TNT 25'te de var) motor piyasasını ve çıplak motor muadillerini bugün ve gelecekte ciddi anlamda sarsacağını düşünüyorum. Özellikle CF Moto Euro4 standartına geçmiş modeli henüz piyasaya sürülmedi ama fiilen kullandığı teknolojilerle şu anki 150 NK'sında kısmen de olsa bu geçişi sağlamış olduğunu düşünüyorum. Fiyat-kalite endeksli baktığımızda Honda, Yamaha gibi devlerin Naked motor sınıfında (yüksek cc'li olanları saymıyorum) bu düzeyde ürettiği bir motor olmadığı ve var olan diğer sınıftaki motorlarına tasarım ve teknoloji anlamında hiçbir yenilik katmadığı için ister istemez motosiklete başlayanlar -ben dahil- alternatif marka arayışlarına giriyor.
Hint motorlarında durum böyle olmasa da parça kalitesi, motor kullanıcısının aklını karıştıran bir markanın aynı özelliklere sahip birkaç çeşit model üretme durumu, kullanılan teknolojinin çok öteye gidememesi gibi durumlar beni malesef Hint markalarından biraz soğuttu.
Arkasında Mondial gibi servis ağı ve piyasa hakimiyeti bakımından kendini ispatlamış bir firma olması, daha Türkiye piyasasına yeni adım atmış olmasına karşın yedek parça satışında sorun olmaması beni CF Moto'ya daha da yaklaştırdı. Uzun lafın kısası, bu motoru yeni başlayan bana tavsiye eder misiniz?
Değerli yorumlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkür ederim.
Selamlar olsun. Elimden geldiğince açıklamaya çalışayım.
Öncelikle motosiklete yeni başlayan biri olarak genel olarak 150 NK'da bulduğunuz olumlu ve olumsuz yönler nelerdir?
Son paragraflara doğru kendin de saymışsın. Piyasada 150cc klasmanında enjeksiyonlu doğru düzgün motor bir bu, bir de NS 160 var. NS160 çok daha atik bir motor ve ABS var. 150NK'da ise çelik fren hortumları ve su soğutma. Karar tamamen senin. Eksi olarak şu ana kadar 1-2 mesaj yukarıda yaşadığım ayak pegi kırılma olayını yaşadım. Bunun haricinde hiçbir kusurunu görmedim. (Motor 5000km'de)
KTM ve Benelli haricinde yukarda belirttiğim listedeki motorlar hava soğutmalı, naked modelinde ender görülen bir özellik olarak su soğutmanın bu motora bir artısı var mıdır?
Hem de tahmin edemeyeceğin kadar. Motor performans bakımından bir NS 160 değil. Ancak gram şişmiyor, emin olabilirsin. Hararet göstergesi 5.tıka geldiğinde fan açıyor, hızla soğuyor. Özellikle şehir içinde motor ömrü bakımından gerçekten faydası tartışılmaz.
En çok merak ettiğim kısımlardan biri de titreşim... Titreşim yolcuda ve artçıda ne düzeyde? 90 km'ye kadar uzun veya kısa mesafeli yolculuklarda sürüş konforundan memnun musunuz? Sonuçta sıklıkla olmasa da eşimle canımız sıkıldığında şehir içinde konforla seyahat etmek, gezmek istiyorum. Yani kısaca 2 kişilik yolculuk açısından durum nedir?
Şimdi eğri oturup doğru konuşalım. Bu motor 12 beygir. Tek kişi sağlıklı bir şekilde gidebileceğin hız 100km/s. Basarsan 110-115 te görürsün ancak motor ömrüne zarar edersin. Bu hıza düz yolda artçılı bir şekilde de ulaşabilirsin. Su soğutma olduğu için uzun yollarda şişmeden hızını koruyabilirsin. Ancak dik yokuşlarda artıyla beraber 70km/s bandına kadar düşmen muhtemel. Arka sele uzun yollar için pek konforlu değil, ancak şehir içi 30-60 dakikalık sürüşler için idare edebilir. Sürüş konforu mükemmel. Titreşim 0. 100-110 gibi hızlarda bile çok çok az. Motoruma artçı olarak hiç binmedim ancak arkadaki kişiler de bir sorun olmadığını söylediler. (Bu konuda Bajaj'la kıyaslanamaz bile, Bajaj feci titriyor)
Yedek parça konusuna gelince, yukarıdaki pegi almak için müşteri hizmetlerini "Adresime gönderebilir misiniz?" diye aradım. Böyle bir uygulamaları yokmuş. Bayiye sipariş veriliyor, sonra bayi aranıp "abi sana bir parça sipariş ettim kabul eder misin?" deniliyor, parça gelince de bayiye gidip para verilip alınıyor. Ayrıca parça fiyatlarına hazır ol. Peg fiyatı 150 tl, gösterge 800tl, enjeksiyon 900tl. Kaza yapmamanı, yapacaksan da karşı tarafın suçlu olmasını öneririm :)
faydasizadam
18 Haziran 2017, 13:08
Recognize bey konfor soruna cevap verebilirim çünkü canımı sıkan tek problem selesi hiç rahat değil sert bir sele. Yolcu için hiç çekilmez artçın rahat oturamiyacak, çok havada ve tutunacak yeri yok her an düşme hissi veriyor, ancak artçın sana sarilmak zorundadir ki o şekilde güvende hissedebilir. Ben şahsen erkeğin erkeğe sarılmasına karşıyım o yüzden arkama erkek almıyorum çünkü heran bana yapışıyor. Sele sürücü için çok kötü değil ama YBR ve CBF kadar rahat da değil değişik bir oturuş pozisyonu var naked tarzı olduğu için. Dostum ben lafı uzatmayayim sen en iyisi dene motoru öyle al
roadpeople
19 Haziran 2017, 21:34
motorla aralıksız(10 15 dk lık benzin sigara molaları hariç) 400 km kadar bir yol yaptım motor 1 kere bile banamısın demedi ama hız yapmıyor spor modunda bir derece daha iyi gidiyor frenler bence güzel (abs li modellerle karşılaştırmıyorum) özellikle ön fren. su soğutmayı arkadaşlar belirtmiş. şuan 5000 km deyim şöyle söyleyeyim bunu satarsam ilerde 400 nk modelini alırım.
Yavuz2395
20 Haziran 2017, 10:50
Tüm arkadaşlara katılıyorum , selesi tek sorun geriye kalan herşey güzel motorum 5.500 km bakımları gayet normal bir şekilde yaptırıyorum ve diğer büyük sorun türkiyeye yedek parça sorunu var bunun içinde daha fazla 150 nk alınıp daha çok büyümemiz gerekiyor. Bundan sonra ki motorumu bende 400 NK düşünüyorum ne zaman gelicek çok merak ediyorum.
Janne
20 Haziran 2017, 12:06
Cf moto Türkiye youtube kanalında yeni motosikletlere dair paylaşımlar yaptı.Türkiyede yüksek cc CF motolar zaten satılıyor.İstanbulda en azından. 150 nk ile pazarı, markaya yaklaşımı görüyor UMA. Güzel neticeler alırsa arz talep meselesi sonucu diğer modeller de ülkemize gelecek elbet.O zaman maliyetler düşer belki
sdemircan
20 Haziran 2017, 13:53
Motor ile geçen 1 seneden fazla deneyim ile şunları söyleyebilirim,
Çevremde duyduğum veya benim yaşadığım herhangi bir kronik arıza veya sorun ile karşılaşmadım. oldukça stabil bir motor. insanı terletmeye başlayan sıcaklarda şehir içinde sürekli dur kalk yaparsan fan açıyor, diğer türlü 1. vites sürekli yokuş yukarı çıkmadıkça fan açtırmak imkansız. soğutma sistemi işlevini çabuk yerine getiriyor. 25-30 saniye içinde soğutmayı tamamlayabiliyor.
Sele ile ilgi pek bi sıkıntı yaşamadım açıkçası. 175cm 78 kiloyum 1 saate yakın süreli sürüşlerde ağrıtabilir. çok mu iyi derseniz değil biraz sertliği mevcut. sıfır aldığımda taş gibiydi ama o zamana göre sele baya yumşadı.
Amortisörlere gelecek olursak çok sert değil, aşırı yumşak da değil işlevini çok güzel yerine getiriyor. Virajda lastik salmadıkça istediğin şekilde girer çıkar. lastik demişken soğuk lastik ve ilk yağmurda aşırı dikkat gerekebilir, güven vermiyor. hele ki şu virajlara çekilen sarı veya beyaz uyarmak amaçlı yapılan şeritler var. onlarada çok çok dikkatli olmanız lazım viraja yatarken her çizgi geçisinde arka lastiğin dışa doğru saldığı bariz belli oluyor. Tedirginlik ve frenleme ile kötü sonuçlar doğurabilir.
Fren performansı bu motor için çok iyi iş görüyor, yetersizliğini bana asla hissettirmedi.
Bu motor ile 90-100km hız bandında rahatça gidiliyor, daha yüksek hızlarda (her zaman 115-120 gibi) sürekli kullanmak motoru zorlar ve ömründen yer. Ama o hızlarda kullanımda asla şişme yapmıyor.
Aramızda parça kıran arkadaşımız var (geçmiş olsun) belki taşıma esnasında darbe almış veya baskı altında kalmış olabilir kolay kırılacak gibi değil çünkü çok zıpladım hopladım :) Bu zamana kadar kullanımımda herhangi bir parça kırılmadı, dökülmedi, gevşemedi. rodajdan sonra bir iki kere bütün vidaların ve plastik aksamların bağlantıları kontrol edildikten sonra sıkıntı yaşatmaz. Sözüm meclisden dışarı asla alınmayın, Eğer umursamaz ve hor kullanır kontollerini yapmazsanız gelip bura döküldü kırıldı demeyin, bu kullanımda kaiteli japon malları bile bi yere kadar dayanır.
Kullanan diğer arkadaşlarımızın da dediği gibi parça fiyatları biraz pahalı. Yedek parça ile bilgiyi çağrı merkezinden temin edebilirsiniz. Herhangi bir sorununuzla hemen ilgileniyorlar. Çözümü zor olan konularda Arayarak geri dönüş bile yapabiliyorlar.
ayrıca Servis konusunda işini layıkıyla yapan dört dörtlük servisler de mevcut bulunduğunuz bölgede biraz araştırma yapmanızı öneririm.
roadpeople
21 Haziran 2017, 11:30
beyler istanbulda servis önerisi olan var mı ?
Yavuz2395
22 Haziran 2017, 11:58
Servis bakımından zeytinburnundakini kesinlikle önermiyorum bilginiz olsun maslak oto sanayide diğer bakımı yaptırıcam orayı merak ediyorum bilgi veririm
roadpeople
23 Haziran 2017, 02:15
ben balıkesirdeyken gömeçte servise gidiyordum mükemmeldi servis bilgisayardan motorsikletin beynini falan kontrol ediyordu. ama istanbulda hiç bilmiyorum. beyler fan açmayan motor mu var bende 400nk düşünmüyor değilim absürt fiyatlarda gelmezse aklımda var açıkçası
Rebornx4
23 Haziran 2017, 21:10
Bugün kaynakçıya gidiyorum. Döküm olduğu için pek ihtimal vermiyorum ancak gene de yapabilirsem iyi olacak. Bu arada UMA yedek parçayı aradım. 300 lira falan değilmiş. Ancak sağ ayak pegi civatası somunu her şeyi dahil 150tl. Ben de bütün hepsine gerek olmadığını, alttaki lastiksiz ve somunsuz 24 numaralı döküm parçayı istediğimi söyleyip fiyatını sordum. Pazartesi geri dönüş yapacaklarmış bakalım ne olacak...
https://i.hizliresim.com/y3lVLk.jpg
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:08 ----------
Kaynakçıya gittim. 2 yerden kırıldığı için "Buna dolgu yaptır, sonra ortasına tornacıda delik açtır" dedi. Ben de kaynaktan vazgeçtim mecburen yenisini alacağız. Yukarıdaki 30 numaralı set 150tl. Ben bir tek 24 nolu parçayı almaya çalışacağım. Lastiğine kadar söktüm basamağın, yenisine takarım. Fiyatı paylaşırım arkadaşlar.
Herkese merhaba, UMA asdece 24 numaralı parçayı satmadığını, 30 numaralı parçayı komple set olarak 150tl'ye almam gerektiğini söyledi. Ne desem gerçekten bilemedim. Sirkeci'ye gidip motorcularda bir dolaştım fakat uygun bir ayak pegi bulamadım. Stokta da yokmuş, yurtdışından getireceklermiş. Bugün sipariş verecektim ancak yoğunluktan vaktim olmadı. Sanırım bayramdan sonraya kalacak.
Ne yaptığıma gelecek olursak arka artçı basamağına ayak koyarak sürüyorum. Arka fren iptal yani. Parça gelene kadar da artçı işi yalan oldu. Ne kadar sürede geldiğini burada paylaşırım ancak UMA gibi bir firmanın sağ ayak pegini stokta tutmaması gerçekten inanılır gibi değil.
dummy decoy
24 Haziran 2017, 00:09
arkadaşlar merhaba
bugün başıma çok enteresan bir olay geldi :queen:
motoru çalışır vaziyette boş viteste otopark ödeme noktasının önüne park ettim.
motordan inerken yan ayaklığa doğru biraz bastirdim galiba arka lastik 3-5 santim havaya kalktı
bir baktım lastik dönüyor?? ne oluyor derken motor gitmeye başladı kendi kendine ?!
arkasından koşuyorum tabi.. hemen yakaladım motor devrilmeden çektim debriyajı tekrar park ettim sorun yok.
tam da dün gece yarısı şunu izleyip gülmüştüm, olasılık nedir yani, hayırdır?!
OhOta1jktMk
yusufkalaz
24 Haziran 2017, 01:22
Motor ile geçen 1 seneden fazla deneyim ile şunları söyleyebilirim,
Çevremde duyduğum veya benim yaşadığım herhangi bir kronik arıza veya sorun ile karşılaşmadım. oldukça stabil bir motor. insanı terletmeye başlayan sıcaklarda şehir içinde sürekli dur kalk yaparsan fan açıyor, diğer türlü 1. vites sürekli yokuş yukarı çıkmadıkça fan açtırmak imkansız. soğutma sistemi işlevini çabuk yerine getiriyor. 25-30 saniye içinde soğutmayı tamamlayabiliyor.
Sele ile ilgi pek bi sıkıntı yaşamadım açıkçası. 175cm 78 kiloyum 1 saate yakın süreli sürüşlerde ağrıtabilir. çok mu iyi derseniz değil biraz sertliği mevcut. sıfır aldığımda taş gibiydi ama o zamana göre sele baya yumşadı.
Amortisörlere gelecek olursak çok sert değil, aşırı yumşak da değil işlevini çok güzel yerine getiriyor. Virajda lastik salmadıkça istediğin şekilde girer çıkar. lastik demişken soğuk lastik ve ilk yağmurda aşırı dikkat gerekebilir, güven vermiyor. hele ki şu virajlara çekilen sarı veya beyaz uyarmak amaçlı yapılan şeritler var. onlarada çok çok dikkatli olmanız lazım viraja yatarken her çizgi geçisinde arka lastiğin dışa doğru saldığı bariz belli oluyor. Tedirginlik ve frenleme ile kötü sonuçlar doğurabilir.
Fren performansı bu motor için çok iyi iş görüyor, yetersizliğini bana asla hissettirmedi.
Bu motor ile 90-100km hız bandında rahatça gidiliyor, daha yüksek hızlarda (her zaman 115-120 gibi) sürekli kullanmak motoru zorlar ve ömründen yer. Ama o hızlarda kullanımda asla şişme yapmıyor.
Aramızda parça kıran arkadaşımız var (geçmiş olsun) belki taşıma esnasında darbe almış veya baskı altında kalmış olabilir kolay kırılacak gibi değil çünkü çok zıpladım hopladım :) Bu zamana kadar kullanımımda herhangi bir parça kırılmadı, dökülmedi, gevşemedi. rodajdan sonra bir iki kere bütün vidaların ve plastik aksamların bağlantıları kontrol edildikten sonra sıkıntı yaşatmaz. Sözüm meclisden dışarı asla alınmayın, Eğer umursamaz ve hor kullanır kontollerini yapmazsanız gelip bura döküldü kırıldı demeyin, bu kullanımda kaiteli japon malları bile bi yere kadar dayanır.
Kullanan diğer arkadaşlarımızın da dediği gibi parça fiyatları biraz pahalı. Yedek parça ile bilgiyi çağrı merkezinden temin edebilirsiniz. Herhangi bir sorununuzla hemen ilgileniyorlar. Çözümü zor olan konularda Arayarak geri dönüş bile yapabiliyorlar.
ayrıca Servis konusunda işini layıkıyla yapan dört dörtlük servisler de mevcut bulunduğunuz bölgede biraz araştırma yapmanızı öneririm.
Güzel bir ibceleme teşekürler Faydalı.
roadpeople
25 Haziran 2017, 03:29
beyler motoru 10000 km üstü lan var mı
TA6AHE
25 Haziran 2017, 07:42
Yedek parça sorunu ve bu parça fiyatları bana bu motoru satırır...
Rebornx4
25 Haziran 2017, 09:06
Yedek parça sorunu ve bu parça fiyatları bana bu motoru satırır...
Motor kesinlikle kalitesiz değil. Aksine kalite eksperine soksak, biri çinli demediği sürece kimse inanmaz. Ancak UMA sağ olsun stokta hiçbir parçası doğru düzgün yok. Sanırım sadece periyodik bakım ağırlıklı bir sevkiyat yapmışlar. Sağ ayak pegi yurt dışından mı gelir yahu?
roadpeople
25 Haziran 2017, 11:42
beyler istanbulda umanın yetkililerinin bulunduğu bir yere kısaca yetkililerle direkt görüştüm diyeyim motorun 250 400 ve 650 liği gelecek dedi adam hatta bana istersem aydın nazillide test aracı varmış onu sürebileceğimi söyledi. az sabredin yakkında bütün sorunlar çözülür adamlarada biraz vakit verin dolar da çok yüksek daha satışlar düşük ee parça getirmekte maliyetli oluyor bu yüzden biraz motor satılsın ucuzlar bile parçalar
Dogus8989
25 Haziran 2017, 13:04
Önce motor satilsin sonra yedek parça veririz anlayışıyla olsa olsa uma yola çıkardı. Mali getir parçasını fahiş fiyattan ver yada beklet stok bulundurma yasası nerde kaldı kim ipler yasayı.
Honda yamaha bir motor çıkarıp motor önce tutucak mi bakalım sonra yedek parçayı düşünürüz dediğini daha gören yoktur.Çin işi yapanlar için serviste müşterilerle tartışmak münakaşa yaşamak gayet normal ve gündelik Yaşam şekli haline dönüşmüş durum vahim ama maddi sebeplerden insanlar bazen mecbur kalabiliyor.Ama ikinci el satarken de yedek parçada da japonlar her zaman çok ilerde.Yedek parça stoğu falanda fasa fiso bol kepve atıyorlar işte bi motor çıkınca en az 2 sene sonra yedek parçası oturuyor öyle işten ne hayır gelir
roadpeople
26 Haziran 2017, 03:36
tamam da senelerdir piyasada olan motorla bunu bir tutmayın yani honda vb aldınız mı çok daha fazla para veriyorsunuz 1 seneye bu motorunda parça stok durumu yeterli hale gelir adamlar uygun fiyata kaliteli motor getiriyor bırakında bu kadarcık olsun değil mi
t4m3r
28 Haziran 2017, 13:09
3-4 gun once bir arabanin en sol seritten en sag serite kirmasiyla kaza yaptim 30 km hizla on grenajin kosesinde boya kazindi 6-7 cm ince uzun bir hat ve gidonun gaz olan tarafi hafif ice bukuldu motoru yatirmamla yoksa sol ayagi kopartabilirdi. Tahmimi masraf ne cikartirlar acana bir de koruma takazu takmak istiyorum hangileri uygun olur ?
rebound64
28 Haziran 2017, 13:58
http://www.cfmotoyp.com/tr/yedek-parcalar linkten ihtiyaç duyabileceğiniz parçaların fiyatlarını kontrol etmelisiniz bence. Genelde bildiğim kadarıyla tamirciler de parça fiyatı kadar bir bedel talep ediyorlar, bana hep böyleleri denk geldi. En azından bir fikriniz olur tamirciye başvurmadan önce. Geçmiş olsun.
Dogus8989
28 Haziran 2017, 20:10
tamam da senelerdir piyasada olan motorla bunu bir tutmayın yani honda vb aldınız mı çok daha fazla para veriyorsunuz 1 seneye bu motorunda parça stok durumu yeterli hale gelir adamlar uygun fiyata kaliteli motor getiriyor bırakında bu kadarcık olsun değil mi
Çin servislerinde adamların hangar gibi sırf motorlar yatsın diye açtığı alan var.Tamamıyla motorsiklet mezarlığı.Adamlar önüne gelen motoru servise kapatmışlar. Çoğuda 2 bilemedin 3 aylık motorlarda. Adam almış motora ağız tadıyla binememis yaz geçmiş pahalı olsa ne ucuz olsa ne.Tamam bazı modeller gerçekten özelliğe göre gerçekten uygun ama ebe Allahın adamlari motorsiklet çöplüğüne ortalığı çevirdiniz. 5 yada 10 model getirin hepsininde yedek parçasını getirin.Isin içine ediyorlar bı iş yapacaklar oda ellerine yüzlerine bulaşıyor. Çin işi yapan insanlarda tanıyorum. Ama 500 tane motor getirsen yiyemicen lokmayı ısırmış olursun.Vaatler havada uçar şöyle yedek parça şöyle servis fasa fiso.Her işi yaparım abi diyen işçiden farkları yok şu durumda.Az model getir temiz iş yap.Parça sat kazan bakim yap kazan.Yok onlar öle istemiyor 15 bin lira motor al sonra motordan ses gelince onu bodruma kaldır parçasıda olmasın başka bitane git al.Ayda bir motor değiştir. Abi gercekler bunlar bu adamların savunulacak tarafını bulamıyorum. Parc yok kalite yok mantık yok laf var sadece.Lafla peynir gemisi yuruseydi neyse.Motor özellikli eywallah cf moto zontes kymco fena motor değil ama yedek parçası olmayan yolda sürekli giden bir mali afedersiniz napicam yani.Bunü o yönetici kisvesindeki takım elbiselilere söylesem 500 tane palavra sıkarlar.Ordan girdi burdan çıktı. Milleti mal yerine koymayı sanat haline çevirmişler ülkemizde de denetim yok istedikleri gibi at kosturuyorlsr
roadpeople
28 Haziran 2017, 22:18
bak ben adamlarla gittim görüştüm diyorum sende var mı bu motordan acaba motoru kötülüyorsun adamlar 150 cc lik motorla girdi şuan 400cc ve 650cc lik motorda getiriyorlar adamlardan ne gibi bir beklentin var anlayamadım üstelik motorun parça kalitesi kötü değil ki sürekli kötülemişsin ama bajaj mı alalım yani cbf 150 ye 6000 tl para mı verelim bu kadar yerden yere vurmanın alemi yok ktm blok kırınca bu kadar kötülenmemiştir.
Dogus8989
29 Haziran 2017, 00:57
Ben işin içindeyim ve bu cin piyasası nasıl dönüyor cok iyi biliyorum.Zavallı garibanın parasını alırken yıkar yağlarlar surdan girdi burdan çıktı.Sonra motorun aküsü bitti kapat depoya fareler yesin niye 1 ay garantiden geçsin dayayin krize nede olsa bu karanlık dümeni anlamaz anlasada yol iz bilmez bi şekilde susturur çünkü biz güçlüyüz. Hintli dediğiniz kuralkan distribütörü yıllarca kuryelere çalışmış bir firma bu işin kurdu.Kombassan i getirdi mz getirdi ve şu anda pulsar ile kurye sektöründe büyük bir konuma sahip.Kuralkan ortalığı yıkar yakar yinede parçayı bulur getirir.Mondialin bu güne kadar hangi kuryeye kapsamli hizmet vrdigini gördün kimseye.Veremez çünkü böyle motosiklet çöplüğü salatası yaparsa o kadar hurdanin arasında kendide kaybolur öyle de oluyor zaten.Bu işler disiplin ve sistem istiyor.Kuralkan honda yamaha gibi firmalara yakın paralel seyrediyor.Motor sadece bir arac bajaj uma da olsaydi emin ol onunda icine ederdi.Çünkü geçmişin getirdiği bir iş ahlaki var ve ne yapıp ne yapmaması gerektiğini biliyor.Cf moto güzel zontes güzel ama güzel ellere düşmeyen motor rezil olmaya mahkumdur.Cfmoto yada x moto bunu getiren Firmada yildizlastirir yada getiren firma batırır. Uma anca öyle sağdan soldan taklit alıyor.Cfmoto aracı kullandim Fena değil cinli motorlarında oldu.Ama uma nin eline düşen rezil oluyor ben bizzat şahidim çürümeye terkedilmis gibi hangar gibi moTorlar garantisi geçsin diye bekletiliyor.Yazık be Allah tan korksunlar insanlar beş beş para veriyor göbeği çatlıyor. Bu insanlara sömürülmek için kazanmıyor kimse.Kimsede satılan uma nin getirdiği motorlara sicK bakmıyor motor kalitesinden değil getirenin kalitesizliginden
A.Yaman
30 Haziran 2017, 00:03
Tum mesajlari okuyamadim. Bos bi vaktimde okumaya calisicam neler yazilmis. 750 kmdir kuba cr1 kullaniyorum. Trabzondaki bayiyle ilgili iyi duyumlar almadim. Motorun cogu seyinden memnunum ama hava sogutmali olmasi uzun yolda beni korkutuyor rizeye gittim geldim polis cevirmesinde ayaklarimi bi sure uyusmus hissettim.Yormaya basladi. 150 nk almayı düşünüyorum. Uzun sure kullanan servis agi parca durumu nedir kronik bi sorunu var mi ? Sifir almiycam fazla meblalar da verme gibi bir niyetim yok pusuya yatar beklerim. Bu foruma motor almadan once baska motorlar icin araştırma yapayim diye yazdim adam akilli cevap veren olmadi. Rica ediyorum bildiğinizi esirgemeyin.
Janne
30 Haziran 2017, 18:49
Tum mesajlari okuyamadim. Bos bi vaktimde okumaya calisicam neler yazilmis. 750 kmdir kuba cr1 kullaniyorum. Trabzondaki bayiyle ilgili iyi duyumlar almadim. Motorun cogu seyinden memnunum ama hava sogutmali olmasi uzun yolda beni korkutuyor rizeye gittim geldim polis cevirmesinde ayaklarimi bi sure uyusmus hissettim.Yormaya basladi. 150 nk almayı düşünüyorum. Uzun sure kullanan servis agi parca durumu nedir kronik bi sorunu var mi ? Sifir almiycam fazla meblalar da verme gibi bir niyetim yok pusuya yatar beklerim. Bu foruma motor almadan once baska motorlar icin araştırma yapayim diye yazdim adam akilli cevap veren olmadi. Rica ediyorum bildiğinizi esirgemeyin.
Her sorunun cevabı zaten sayfalarda var.İnsanlar aynı şeyi duymaktan bıktığı için cevap vermez tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
İstanbul'da yağ filtresi konusunda sıkıntı yaşıyoruz.Fabrikada yağ filtresi stoğu olmaması ne kadar saçma bir iş.Herkes kafasına göre fiyat veriyor.25 liraya buldum sonunda.Hakkiyla ticaret yapanlara gidip bakımı da onlara yaptıracağım.
roadpeople
30 Haziran 2017, 19:55
25 tl ye neerden buldun suzukinin bir modeli bununla aynı onuda alabilirsin
A.Yaman
30 Haziran 2017, 23:27
Her sorunun cevabı zaten sayfalarda var.İnsanlar aynı şeyi duymaktan bıktığı için cevap vermez tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:48 ----------
İstanbul'da yağ filtresi konusunda sıkıntı yaşıyoruz.Fabrikada yağ filtresi stoğu olmaması ne kadar saçma bir iş.Herkes kafasına göre fiyat veriyor.25 liraya buldum sonunda.Hakkiyla ticaret yapanlara gidip bakımı da onlara yaptıracağım.
Haklısınız şuraya 1 paragraf yazı yazmak yerine 27 sayfa okumak daha mantıklı.
Janne
05 Temmuz 2017, 01:27
Yağ filtresi atasehirdeki servisinde 25 TL.
BU MESAJIMI DİKKATLİ OKUYUN
Arkadaşlar bu motorda maalesef km hilesi yapılabiliyor hem de çok basit bir yolla.Bunu burada aciklamayacagim ama bu kadar saçma bir durum olamaz.Aramizda bunu bilenler yoktur umarım.Bu sorun bence şikayet edilmeli.Yoksa ikinci el konusunda güvensizlik verir alıcıya.Sirf bakım aralığı dar diye kullanmak lazım bu açığı ama ileride satarsan alıcı adına bir problem bence.
roadpeople
05 Temmuz 2017, 02:42
janne yalnız iyi hoş dedin de aleti bilgisayara bağladın mı görünür oynamalar üstelik servis bakımlarında alet kayıt ettiriliyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:40 ----------
servis ismi yazabilirmisin bulamadım da
Janne
05 Temmuz 2017, 11:53
02165773490 Birsen Başak.Burdan destek alabilirsin filtre için.
Bilgisayara kim neden baktırsın ki siz 2. El alırken cihaza mı sokuyorsunuz aletleri?
Rebornx4
07 Temmuz 2017, 23:18
02165773490 Birsen Başak.Burdan destek alabilirsin filtre için.
Bilgisayara kim neden baktırsın ki siz 2. El alırken cihaza mı sokuyorsunuz aletleri?
Ben geçtiğimiz hafta almıştım yağ filtresi bu servisten. 25 tl tutuyor. Suzuki'nin filtresini veriyorlar. Alternatif filtre arayanlar Hilfo filtro hf131 arayabilir ancak piyasada çok yaygın bir filtre değil.
roadpeople
08 Temmuz 2017, 00:21
ya ben baktırmıştım şimdi servise götürüyorsunuz tak diye söylüyor çünkü herşeyi beyne alıyor makina daha önce motorun verdiği arızaları bile söylüyor yani bu işlemi yapıp yakalanırsanız hiç hoş olmaz.
starvays
09 Temmuz 2017, 19:25
İstanbuldaki benelli/pulsar/cfmoto kullanıcıları ve benelli/pulsar/cfmoto almayı düşünen arkadaşlar Tuzladaki Üçerler Motor'a dikkat edin. http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/180278-tuzla-ucerler-motor-servis-rezaleti.html
Janne
09 Temmuz 2017, 23:10
Motoru alma niyetim varken stok az olduğu için bir kuruş indirim yapmamış firmadır.Herkes bir karaborsa peşinde oldu o stok az olduğu dönemde.Simdi paşa paşa indirim yapiyorlardir
roadpeople
09 Temmuz 2017, 23:15
beyler bu hava filtresi için grenajlar sökülüyor mu acaba bi bilginiz var mı
fearlesboyy
10 Temmuz 2017, 11:23
beyler bu hava filtresi için grenajlar sökülüyor mu acaba bi bilginiz var mı
komple sökmeniz gerek bir ara sökmüştüm resim bulursam size atarım hatta pedoyuda sökmenız gerekebilir.sökmedende hafif kaldırarrakda sökebilirsiniz ama dikkat edin tırnakları plastık kırılmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:21 ----------
Yağ filtresi atasehirdeki servisinde 25 TL.
BU MESAJIMI DİKKATLİ OKUYUN
Arkadaşlar bu motorda maalesef km hilesi yapılabiliyor hem de çok basit bir yolla.Bunu burada aciklamayacagim ama bu kadar saçma bir durum olamaz.Aramizda bunu bilenler yoktur umarım.Bu sorun bence şikayet edilmeli.Yoksa ikinci el konusunda güvensizlik verir alıcıya.Sirf bakım aralığı dar diye kullanmak lazım bu açığı ama ileride satarsan alıcı adına bir problem bence.
bu kadar yazmıssınız detayı yazsaydınız bari hayırdır .
km okuyucu vidalı zaten vıdalarımı söküyorlar.kaldıkı km hilesi yapılamayan motor yok ben ne goldwingler ne cbr 1000rr lar gördüm duydum yapılan hepsi toplasanız 10 dakıka sürmüyor.milletin aklı bu işe iyi calısıyor
sdemircan
10 Temmuz 2017, 11:46
beyler bu hava filtresi için grenajlar sökülüyor mu acaba bi bilginiz var mı
hava filtresine ulaşmak biraz uğraştırıcı kardeşim :) ben 6500km de kendim temizledim temizleme ihtiyacı duyacak kadar kir toz yoktu onu söyleyeyim.
Sökmek için depo kapağını söküyorsun, kontak çevresndeki plastık aksam var tırnaklı onu çıkartıyorsun.
grenajı tutan tüm yldız vida ve somunları söküyorsun. komple bütün şekilde üst grenaj çıkıyor. hava filtresine ulaşmak için ise deponun bağlı olduğu demirin somunlarını gevşetip çıkar. depoyu hafif kaldırman gerekecek kapağı açabilmek için. o yüzden depon dolu olmasın benzin az iken yap. Hadi kolay gelsin :wiinkk:
Janne
10 Temmuz 2017, 23:39
Sadece seleyi sokmeniz yeterliydi aslında ben o şekilde çıkardım.iki kişiye ihtiyacınız oluyor.
Km olayı fiziksel bir müdahale ile yapılmıyor.yani tamamen cf motonun saçma bir açığı bu
roadpeople
11 Temmuz 2017, 01:21
hava filtresine ulaşmak biraz uğraştırıcı kardeşim :) ben 6500km de kendim temizledim temizleme ihtiyacı duyacak kadar kir toz yoktu onu söyleyeyim.
Sökmek için depo kapağını söküyorsun, kontak çevresndeki plastık aksam var tırnaklı onu çıkartıyorsun.
grenajı tutan tüm yldız vida ve somunları söküyorsun. komple bütün şekilde üst grenaj çıkıyor. hava filtresine ulaşmak için ise deponun bağlı olduğu demirin somunlarını gevşetip çıkar. depoyu hafif kaldırman gerekecek kapağı açabilmek için. o yüzden depon dolu olmasın benzin az iken yap. Hadi kolay gelsin :wiinkk:
aga sen naptın ya resmen motoru sökmüşüz şiimdi benim 6000 de filtre değişmeye ihtiyacım var mıdır yok mudur
Janne
11 Temmuz 2017, 09:18
Filtreyi boşuna sokmeyin çok erken km ler sökmek için bir sürü uğraşmak gerekiyor gereksiz yere
sdemircan
11 Temmuz 2017, 09:43
aga sen naptın ya resmen motoru sökmüşüz şiimdi benim 6000 de filtre değişmeye ihtiyacım var mıdır yok mudur
Filtreyi boşuna sokmeyin çok erken km ler sökmek için bir sürü uğraşmak gerekiyor gereksiz yere
Depodan gelen zırıltıyı keseyim diyede söktüm biraz, ama hallettim :) Deponun vidalarını gevşetmeden kolay bir şekilde çıkacağını sanmıyorum, biraz zorlamak gerekir plastik aksamda zorlamadan dolayı çatlak da oluşabilir. Ben tek başıma komple söktüm ve taktım eliniz yatkın ise hiçbir zorluğu yok.
Hava filtresi çok sıkı süngerden yapılmış, temizleyip kurutup geri takabilirniz. Ben tozlanmıştır düşüncesiyle temizledim ama oyle kayda değer bir toz çıkmadı. eğer sürekli şantiye gibi tozlu biryerde kullanmıyorsanız hiç gerek yok. temizlerken çıkan kire göre konuşayım eğer tozlu ortamda değilsen 10.000 km bile gider.
Lazasker
14 Temmuz 2017, 23:43
150 NK yedek parça rezaleti...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/180522-cfmoto-uma-yedek-parca-rezaleti.html
Nasıl ki iyisini övüyorsak kötüsünü de söyleyeceğiz...
roadpeople
15 Temmuz 2017, 04:26
Depodan gelen zırıltıyı keseyim diyede söktüm biraz, ama hallettim :) Deponun vidalarını gevşetmeden kolay bir şekilde çıkacağını sanmıyorum, biraz zorlamak gerekir plastik aksamda zorlamadan dolayı çatlak da oluşabilir. Ben tek başıma komple söktüm ve taktım eliniz yatkın ise hiçbir zorluğu yok.
Hava filtresi çok sıkı süngerden yapılmış, temizleyip kurutup geri takabilirniz. Ben tozlanmıştır düşüncesiyle temizledim ama oyle kayda değer bir toz çıkmadı. eğer sürekli şantiye gibi tozlu biryerde kullanmıyorsanız hiç gerek yok. temizlerken çıkan kire göre konuşayım eğer tozlu ortamda değilsen 10.000 km bile gider.
acaba 6000 binde değiştirmesem mi sorusunu oluşturdun kafamda şimdi napsam acaba ne dersin değiştireyim mi
Rebornx4
15 Temmuz 2017, 13:03
150 NK yedek parça rezaleti...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/180522-cfmoto-uma-yedek-parca-rezaleti.html
Nasıl ki iyisini övüyorsak kötüsünü de söyleyeceğiz...
Maalesef UMA bu konuda sınıfta kalıyor. Geçtiğimiz günlerde kırılan sağ ön peg yerine başka bir motorunkini taktım mecburen. Yetkili servis bile "abi 2 aydan önce gelmez, boşuna bekleme" dedi. Üstelik önce ben parçanın parasını verecekmişim, sonra parçanın siparişi geçilecekmiş. Üstelik 2 ayda anca gelecek.
Bu motorla ilgili verebileceğim en büyük tavsiye ASLA AMA ASLA KAZA YAPMAYIN!
sdemircan
15 Temmuz 2017, 15:10
acaba 6000 binde değiştirmesem mi sorusunu oluşturdun kafamda şimdi napsam acaba ne dersin değiştireyim mi
Kağıt hava filtresi yok. Süngerden hava filtresi mevcut temizleyip geri takabilirsin. ben 6500km de baktım artık zamanı gelmiştir diye ama düşündüğüm kadar toz çıkmadı. eğer sıfır km alındıysa 10.000 km de bakılabilir. (aşırı tozlu ortamda değilseniz tabi)
Kadir28
16 Temmuz 2017, 00:50
Maalesef UMA bu konuda sınıfta kalıyor. Geçtiğimiz günlerde kırılan sağ ön peg yerine başka bir motorunkini taktım mecburen. Yetkili servis bile "abi 2 aydan önce gelmez, boşuna bekleme" dedi. Üstelik önce ben parçanın parasını verecekmişim, sonra parçanın siparişi geçilecekmiş. Üstelik 2 ayda anca gelecek.
Bu motorla ilgili verebileceğim en büyük tavsiye ASLA AMA ASLA KAZA YAPMAYIN!
Kaza yapmayın ve motor bozulmasin diye dua edin.Bide yok cf moto 400 bajaj dominarı dövermis falan diye saçma salak kendi adamlarını röportaj ettirip YouTube ye falan koyuyorlar. O yüzden tüm sitelerde bajaj parçaları var ama bitane nk parçası göremiyorum. Kendileride zaten yedek parça getirmek mi o ne falan gel sana motor satalım yeni öbüründen söker diğerine takarsın gibi uçuk fantaziler yapıyorlar. Bilmeyen insan napsin alıyor basına geleceği bilmeden.Parasını vericem adamda 2 ayda yedek parça temin etçek. Nerden geliyor bu rahatlık bu kadarda sorumsuzluk olur mu.Hem suçlu hem güçlü bari malin parasını isteme parçayı getirtip sat.Adam zaten o parçayı merak etme senden başkasından bulamaz.Neden korkuyorsun elinde stogunda kalır en fazla baska isteyene satarsin niye yoksa iflas ederim diye mi korkuyorsun ey uma yetkilileri
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO