PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Bmw BMW G 310 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : [1] 2

Uğur
14 Ocak 2016, 12:45
http://www.bmw-motorrad.com.tr/_common/img/bikes/urban/2015/g310r/overview/K03_outdoor_motive_image_1920x1080_01.jpg
http://www.bmw-motorrad.com.tr/_common/img/bikes/urban/2015/g310r/overview/K03_outdoor_motive_image_1920x1080_02.jpg
http://www.bmw-motorrad.com.tr/_common/img/bikes/urban/2015/g310r/overview/K03_outdoor_motive_image_1920x1080_04.jpg
http://www.bmw-motorrad.com.tr/_common/img/bikes/urban/2015/g310r/overview/K03_outdoor_motive_image_1920x1080_05.jpg


TEKNİK ÖZELLİKLER

Motor

Tipi Tek silindirli 4 zamanlı sıvı soğutmalı motor, 4 supap, üstten çift eksantrik, kuru karterli yağlama
Çap x strok 80 mm x 62,1 mm
Silindir Hacmi 313 ccm
Motor gücü 9500 U/dk'da 34 BG (ECE Versiyonu)
Azami tork 7500 U/dk'da 28 Nm
Kompresyon oranı 10,6 : 1
Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü BMS-E2 Elektronik yakıt enjeksiyonu
Emisyon kontrolü Kapalı çevrimli 3 yollu katalitik konvertör, EU-4 emisyon standardı

Performans / yakıt tüketimi

Azami hız 145 km/h
Yakıt tipi Kurşunsuz süper, asgari oktan 95 (RON)
Elektrik sistemi
Alternatör Alternatör 330 W
Akü 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez

Güç aktarımı

Debriyaj Yağ banyolu, mekanik olarak kontrol edilen çok diskli debriyaj
Şanzıman Motor bloğuna entegre edilmiş, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Aktarma Arka tekerlek poryasında atlama sönümleyicili sonsuz O-ring zincir

Şasi / frenler

Yürüyen aksam Civatalı çelik çerçeve, sürücü üniteli yük taşıma ,çelik boru arka çerçeve
Ön çatal / süspansiyon Başaşağı çatal Ø 41 mm
Arka çatal / süspansiyon Katı döküm alüminyum salıncak, doğrudan menteşeli amortisör, ayarlanabilinir ön yüklemeli süspansiyon
Süspansiyon mesafesi ön / arka 140 mm / 131 mm
Tekerlekler arası mesafe 1,374 mm
Kaster 102,3 mm
Gidon açısı 64,9°

Jantlar Dökme alüminyum jantlar
Ön jant 3.0 x 17"
Arka jant 4.0 x 17"
Ön lastik 110/70 R 17
Arka lastik 150/60 R 17

Ön fren Tek disk fren, çap 300 mm, 4 pistonlu sabit kaliper, radyal cıvatalı
Arka fren Tek disk fren, çap 240 mm, 2 pistonlu yüzer kaliper

ABS BMW Motorrad ABS


Boyutlar / ağırlıklar

Toplam uzunluk 1.988 mm
Genişlik (aynalar dahil) 896 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.227 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 785 mm
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.785 mm
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) 158,5 kg
İzin verilen toplam ağırlık 345 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 186,5 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 11 l
Yedek depo 1 L


Daha detaylı bilgi için tıklayınız. (http://www.bmw-motorrad.com.tr/tr/tr/index.html?content=http://www.bmw-motorrad.com.tr/tr/tr/bike/urban/2015/g310r/g310r_overview.html)

osiosborn
22 Mart 2016, 08:53
313cc'lik motora sahip.

mrt20
22 Mart 2016, 10:43
Azami hız sanki düşük gibi.
Fiyatı 20 bandında olur.
Tutmaz.

Metehan07-70
22 Mart 2016, 11:34
Büyük ihtimal 600 cc lik bir japondan daha pahalıya gelip, zengin oyuncağı olarak kalacak,
ben bmw gs modellerinin bu cc de bir motor piyasaya sunmasını isterdim.

PiedPiper
14 Temmuz 2016, 09:43
Son edindigim bilgilere gore, ilk partide toplam 30 adet gelecek (bu sadece benim gorustugum Borusan'in bulundugu bolge icin mi, yoksa tum Turkiye icin mi bilmiyorum).
Bayiler on siparisleri almaktalar.
Beklenen teslimat tarihi Eylul sonu, Ekim basi gibi olup, fiyati 6.700EU (~21.500-22.000TL) olarak ongoruluyor.

Quad87
06 Eylül 2016, 12:20
Borusana online başvuruda bulundum ve motorun fiyatının bu hafta içerisinde açıklanacağını ilettiler. Ankara bayiinde konuştuğum arkadaş kendisinin sürme şansı olduğunu ve makinanın gümbür gümbür geldiğini fiyatının ise 21 - 22 bin tl civarında olmasını beklediğini iletti. Bende motora yeni başlayacak meraklılardan olduğum için her marka model ile mümkün olduğunca çok bilgi almaya çalışıyorum. Forumunuzdan da bilgilendiğim konu çok oldu. Yorum belirten, fikir sunan herkese teşekkürler.

tmsn
19 Eylül 2016, 16:05
hala bekliyorum , eylül sonu açıklanacak demişlerdi fiyatları. muhtemelen çok pahalı olucak (22 - 23 arası) ama insan yine de heyecanlanıyo.

MotoNoob
28 Ekim 2016, 11:51
Türkiye Fiyatını öğrenebilseydik keşke. GS Modelide üretiliyor. 15-17.5 arasında olursa düşünülür. Seneye 4üncü ayda açıklarlar sanırım

MimTolga
28 Ekim 2016, 13:10
Türkiye Fiyatını öğrenebilseydik keşke. GS Modelide üretiliyor. 15-17.5 arasında olursa düşünülür. Seneye 4üncü ayda açıklarlar sanırım

Duke 390'ın fiyatı 20.000 TL olmuşken bunun 15-17,5 arası olmasını beklemek ciddi iyimserlik olur gibi geliyor bana.

kazım kazım
09 Kasım 2016, 19:57
Çok güzel bir ara motoru olmuş bu arada motoru tvs üretiyor bmw için

demirarch
09 Kasım 2016, 23:27
Cok ıyımsersınız yada piyasayı hıc bılmıyorsunuz ,
Bu motorun fıyatı 27 -30 bın tl cıvarında olur ,
Gs 300 daha mantıklı tercıh olur

PiedPiper
09 Kasım 2016, 23:45
Yukarıdaki mesajda Borusan'dan aldığım bilgiye göre motorun Türkiye satış fiyatının 6700€ olduğunu yazmama rağmen hala fiyat tahminlerinin yapılması çok ilginç.

Bence bugünkü fiyatı (6700*3,54) 23.750₺ olur. Var mı başka tahmini olan?

kefkes
09 Kasım 2016, 23:57
Euro olmuş 3.52, zor yani bir 25000 der. Gidonu geniş deyip kaçayım:)

Seko
10 Kasım 2016, 10:16
300 cc scooter motorlar 18 bin TL civarına satılıyorsa aynı hacimdeki BMW'ye 23750 TL belki verilebilir. Burada Borusan'ın unutmaması gereken şey şu : Bugüne dek motorlarını parası bol olan müşterilere kazık fiyattan satmayı başardılar. Bu motoru da aynı müşterilere kazık fiyattan satmayı hayal ediyorlarsa avuçlarını yalarlar. Sebebi de Türkiye'de kendisini BMW'ye "layık gören" ve ilk motoru 1200GS olan müşteriler asla gidip 300 cc motora para vermezler. Gerçekte çoğunda motorsikletçi ruhu olmadığından ve aldıkları birkaç eğitimle motorcu olduklarını düşündüklerinden 300 cc motora binmek onların zoruna gidecekir. Yani bu motor aslında onlara değil bütçeyi daha düşük olanlara hitap etmeli. Servis ve yedek parça fiyatları da bununla orantılı olmalı. 23750 Tl biraz yüksek bir rakam. Bana göre ideali 20000 TL civarıdır. Zaten satmayınca kampanya ile bu fiyatlara düşecektir.

loremipsum
05 Ocak 2017, 17:29
Bugün BMW yetkili satıcısından aradılar. Yine şubatta fuarda, martta da showroomda olacağını ve TL üzerinden satılacağını söylediler. Bekledikleri fiyat 23-24bin TL arasıymış. Kawasaki Z300 23bin, yeni Duke 390 fiyat belli değil ama 23 altı olur gibi, bu durumda BMW de 23ü geçmemeli bence.

loremipsum
07 Ocak 2017, 18:25
Yabancı forumlarda aksesuar olarak aşağıdakilerin olacağı yazılmış.
- 29 lt arka çanta
- Konfor sele (800 mm - Daha yüksek sürüş pozisyonu için)
- Alçak sele (770 mm)
- Elçik Isıtma
- LED sinyaller
- 12V Soket
- Orta Sehpa

https://s24.postimg.org/ysm9dzkx1/g310racc.jpg

ato159
05 Temmuz 2017, 09:46
güzel bir motor tavsiye ederim

murat 60
05 Temmuz 2017, 11:15
yokmu alan bu motordan ??

Altıgen
19 Temmuz 2017, 13:38
Geçen hafta Ankara borusana gittim, onüç adet gelmiş ve tamamamı ikinci gün satılmış. Test motoru var fakat rodajda olduğu için vermiyorlar. Ybir parti daha g 310 r gelecekmiş, liste yapılmış ve isim alıyorlar.

demirarch
19 Temmuz 2017, 13:46
Geçen hafta Ankara borusana gittim, onüç adet gelmiş ve tamamamı ikinci gün satılmış. Test motoru var fakat rodajda olduğu için vermiyorlar. Ybir parti daha g 310 r gelecekmiş, liste yapılmış ve isim alıyorlar.

İLGİNÇ ; bu motoru gelir gelmez aldıklarına göre motosiklet piyasasını takip ediyorlar ,
bmw motoroad türkiye özel müşterilerine bilgilendirme de yapıyor tabiki ;
ama bu adamlardan hiçbiri bu foruma girmemiş...

sheriff87
19 Temmuz 2017, 13:50
Geçen hafta Ankara borusana gittim, onüç adet gelmiş ve tamamamı ikinci gün satılmış. Test motoru var fakat rodajda olduğu için vermiyorlar. Ybir parti daha g 310 r gelecekmiş, liste yapılmış ve isim alıyorlar.

Vay anasını be millet para mıçıyor harhalde. Liste fiyatı 25,300 dü galiba.
GS ler gelmiyor muymuş?

demirarch
19 Temmuz 2017, 14:04
Vay anasını be millet para mıçıyor harhalde. Liste fiyatı 25,300 dü galiba.
GS ler gelmiyor muymuş?

G 310 GS gelecek yıl , fuardan sonra türkiyeye gelecekmiş , 2018 nisan-mayıs falan...
G 310 R gelmiş bitmiş , ellerinde yok.....

oha lan...

GP500-1st
19 Temmuz 2017, 14:21
Bu sınıfta bir motora ötv ödemek gücüme gidiyor ama fiyattan bağımsız bi sıralama yapsam:)

CB500f , MT-03 , Z300 , yeni 390 , G310, cb300f , dominar400 şeklinde bir alım sıralamam olurdu. İkinci motor olarak tercih edilecekse 390 a tercih ederim g310'u.

sheriff87
19 Temmuz 2017, 14:48
G 310 GS gelecek yıl , fuardan sonra türkiyeye gelecekmiş , 2018 nisan-mayıs falan...
G 310 R gelmiş bitmiş , ellerinde yok.....

oha lan...

Amaan bende iş olsun diye sordum, gelse nolacak 30dan aşağı olmaz, oda anca çenemizi yorsun.

COQ
19 Temmuz 2017, 14:48
Bir kaç gündür Türkiye'de bmw satıcısı bir kardeşim misafirimdi. Kısa bir avrupa gezisi yapıyor.
G 310 deyince gözleri parlıyor.
Çok iyi satmış bu model ama gözlerinin parlaması satıştan değil.
Motosiklete çok güveniyor ve muadillerinden çok çok üstün bir motosiklet olduğunu söylüyor.
Zaten alıcıların da aynı görüşte olduğu satışlardan belli.
Fiyat konusunda da bmw den beklenmeyecek derecede iyi bir fiyat politikası uygulanmış.
Bir de tüyo vereyim kur dalgalanmaları nedeniyle yakın bir zamanda zam bekleniyor.
Yani almak isteyen arkadaşlarımız varsa elini çabuk tutsun.

burak burk
19 Temmuz 2017, 17:44
antalya da g310 ile gezen bir arkadaş var acaba burdamı ? burdaysa anlatsın biraz motoru resimdekilerden çok farklı duruyor.

tcourb
19 Temmuz 2017, 18:53
Amaan bende iş olsun diye sordum, gelse nolacak 30dan aşağı olmaz, oda anca çenemizi yorsun.

25.300 lira , color edition 25.600

http://www.bmw-motorrad.com.tr/tr/tr/index.html

brooklynnn
19 Temmuz 2017, 20:01
Kim almis diye düşünürken modada bi bayanin altında gördüm aleti. Aliniyormus hakikaten.

emremm
19 Temmuz 2017, 20:14
Bu sınıfta bir motora ötv ödemek gücüme gidiyor ama fiyattan bağımsız bi sıralama yapsam:)

CB500f , MT-03 , Z300 , yeni 390 , G310, cb300f , dominar400 şeklinde bir alım sıralamam olurdu. İkinci motor olarak tercih edilecekse 390 a tercih ederim g310'u.

CB300F, Tayvan'da mı yaşıyorsunuz? :)

Bekliyoruz. YBR'de çakıldık kaldık.

GP500-1st
20 Temmuz 2017, 04:00
CB300F, Tayvan'da mı yaşıyorsunuz? :)

Bekliyoruz. YBR'de çakıldık kaldık.

gelirse 500f le aynı ötv den hesaplanıp yakın fiyattan olacagından pek beklemeyin. 286cc yerine 310cc honda yerine bmw:) 25.000 cb300 yerine g310 a verilir. ama mt-03 gelirse bmw ile aynı fiyat olursa g310 biraz hp olarak gariban kalıyor.

ya g310 bu fiyata niye satmasın. durumu musait olan başlangıç seviyesindeki kadınlar ve direk 1200 gs le başlamayıp motor hakimiyeti kazanacak kadar bilinçli adama g310 niye satılmasın. 25 e alır 20 ye satar. siz borusandaki takım elbiseli ST leri ve müşteri profilini küçümsemeyin derim. R25 in 19 olduğu piyasada ABS li 310cc nin müşterisi çıkar:bounce:

AlpAksu
20 Temmuz 2017, 08:48
2-3 gün önce istinye taraflarında gördüm bir adet bu motordan, sıkışık trafikte epey bir bakındım sağına soluna. . Gidişi, yakıtı, konforu nasıldır bilemem ama uzaktan bakan biri olarak alet gerçekten çok şık ve mavi renginin kendine has bir tonu vardı. Naked motor sevmeyen beni bile beğendirdi kendisine.Kullanan arkadaşlara kaza bela gelmesin ve hayırlı olsun.

EmirŞengezer
20 Temmuz 2017, 08:52
Ben çok beğendim. 1200gs adv min yanına günlük kullanım için almayı düşünürken alarm çaldı..

Seko
20 Temmuz 2017, 10:09
Geçen hafta Ankara borusana gittim, onüç adet gelmiş ve tamamamı ikinci gün satılmış. Test motoru var fakat rodajda olduğu için vermiyorlar. Ybir parti daha g 310 r gelecekmiş, liste yapılmış ve isim alıyorlar.

Adamlardaki bilince bak, helal olsun. Diğer firmalar devir meraklısı apaçinin altına sıfır motoru veriyor, sonra yok titreşim var, yok zırıltı var.

Finecenker
28 Temmuz 2017, 15:15
yurtdışında bu motorla ilgili bir çok video izledim. MT-25 kullanmış ve çok seven biri olarak yorum yapıyorum ABSsiz ve kötü lastiklerle gelmesi bana göre en büyük dezavantajları. BMW için;

- ABS'nin standart gelmesi en büyük avantaj.
- lastikler Michelin pilot street
- tek silindir fakat titreşim yok (motor dikine yerleştirilmiş)
- 300-400cc rakiplerinin çoğu 2 silindir (Duke haric) ve hepsinden az yakıyor
- ekran tamamen lcd
- Malzeme kalitesi çok yüksek

Bu özelliklerin hepsini barından tek bir rakibi yok sanırım. Karşılaştırdığım motorlar Z300, MT-25/03, Duke 390. Honda'da bence bu makinanın tam karşılığı bir rakip yok.

Z300 ve Duke390 da çift silindir ve kaydırmalı debriyajlarıyla öne çıkıyor fakat aynı fiyat ve lastiklerin değişmesi gerekiyor. Ayrıca 2 silindir ile sesi daha güzel ama daha çok yakıyor.

Bu motorun eksik tarafları bence kaydırmalı debriyaj ve traction control (ASC). Gerçi bu sınıfta hiçbi motorda ASC yok ama bence olması lazım.

Tercih meselesi ama fiyatlar bu kadar yakın olunca ben yukardaki sebeplerden dolayı alacak olsam BMW alırım. Eğer apacilik yapmak istiyosanız Duke alın, boyunuz kısa ise de Z300 alın.

Keoma
03 Ağustos 2017, 01:00
Bir çok adet satılmış.Yok mu burada kullanıcı yorumu yapacak?

Finecenker
03 Ağustos 2017, 17:21
revize fiyatlar açıklanmış 30.000 TL, geçmiş olsun.

Tengri
04 Ağustos 2017, 23:06
Merhabalar arkadaşlar.
G310r'ımı ilk gelen partiden (Avcılar Borusan) satın almıştım, ancak hemen sonrasında yurt dışına çıktığım için pek kullanma fırsatım olmamıştı - yeni yorum yazabiliyorum. Öncelikle 1 yıldır motosiklet kullandığımı söylemek istiyorum, malesef pek çoğunuza göre oldukça deneyimsizim. Bu yüzden bu motor hakkındaki izlenimlerim ne derece dikkate değerdir, tartışılır.. Başlangıç motorum Bajaj Pulsar AS150 idi. Onun haricinde de birkaç arkadaşımın yüksek cc'li motorları ile kısa turlar atma fırsatım oldu şimdiye kadar. Yine de müsadenizle G310r hakkında ilk izlenimlerimi paylaşmak ve varsa sorularınızı elimden geldiğince yanıtlamak isterim.
Şu an 320 km'deyim. Rodajı dikkatli yapmaya çalıştığım için henüz 6.500 deviri geçmedim. 250 km'de depoyu bitmemesine rağmen tekrar fulledim, 7 lt benzin aldı. Yani kabaca rodajda 100 km'de 2.8 lt benzin yaktım. 6. viteste de 6.500 devirde şimdiye dek gördüğüm en yüksek hız 110.
Motorun parçaları, gövdesi, bağlantıları vs genel itibarıyla oldukça kaliteli. Tasarımında s1000rr çizgileri ve i8'dekine benzer kıvrımlar hakim. Dışarıdan bakıldığında oldukça ilgi çekiyor. Gidon yüksekliği güzel, eski motoruma göre daha geniş olması hakimiyet konusunda güven veriyor. Manet sertlikleri, kumandalar ve LCD ekran oldukça iyi. Ekran yoğun güneş altında ve gece rahat okunabiliyor. Benim gibi acemi sürücüler için sinyal ışıklarının belirgin olması da hoşuma gitti - çünkü arada kapatmayı unutabiliyorum..:wiinkk: Kumandalar konusunda hiç zorluk çekmedim. Sele yüksekliği alçak (yanılmıyorsam 78 cm) ve oldukça konforlu. Artçı kısmı ile arasında yükselti farkı olması da güzel - sanki sırt yastığı gibi totoyu yaslayabiliyorum. Boyum 1.78 ve ayaklarım tamamen yere basabiliyor. Hatta dizlerim kıvrık kalıyor. Oturuş pozisyonu commuter gibi değil - biraz daha öne eğik, bu hoşuma gitti. Hiç durmadan 100 km kadar sürdüm, herhangi bir yorgunluk hissetmedim. Sele altındaki avadanlıkta alet seti ve Türkçe kullanım kılavuzu mevcut. Ayrıca bir disk kilidinin gireceği kadar da boşluk var. Sadece arka frenin biraz arkada kalmasına alışamadım. Motorda rahatsız edecek bir titreşim yok - tek silindir olmasına rağmen gidonda ve peglerde titreşim hissetmedim. Sadece depoda biraz var, o da makul düzeyde. Vites geçişleri net, arada kalmıyor. Vites göstergesinin olması da şahsım adına güzel bir şey. Kaydırmalı debriyaj olmamasına rağmen debriyaj hata affeden türden, ya da ben motor sürmeyi öğrendim..:queen:
Sürüşten biraz bahsedecek olursam, torku hissettiriyor, ivmelenmesi güzel. Ama tekere gelecekmiş gibi de fırlamıyor.. Yokuşlarda vites düşürme ihtiyacı hissettirmiyor. Egzos sesi çok hoşuma gitti - daha yüksek cc gibi çıkıyor. Lastik ebatları ideal, üzerinde michelin pilot ile geldi. Yol tutuşu ve viraj performansı iyi. Haliyle henüz yağmurda - çamurda test edemedim. Motorun sürüşü çok kolay diyebilirim. Manevraları rahat, çok rahat kontra tepkisi veriyor. Virajlarda güzel yatıp kalkıyor - çizgisini kaybetmiyor.
Aklıma gelen başka şeyler; Arka stop çok şık ve görünürlüğü yüksek. Ancak aynı şeyi ön farlar için söyleyemeyeceğim.. Maalesef Bajaj'ın sis farı destekli optik farından sonra bmw'nin farı bana baya cılız geldi.. Sis farı için bmw'ye sordum, ancak elektrik sistemine dışarıdan müdahele olacağı için garanti kapsamı dışı kalabileceğinden bahsettiler - bunun bir şekilde çözülmesi gerekiyor bence.. Şimdiye dek gördüğüm en olumsuz tarafı buydu.. Bir de yeni bir model olduğu için henüz aksesuarları (top case, koruma demirleri vs..) Türkiye'ye gelmemiş.. Almanyada da sordum, onlar da ne zaman geleceğini bilmiyorlar. Internette Wunderlich (sanırım hepco becker ile aynı şey) firmasının ürettiği koruma demirleri mevcut, onlardan getirtmeyi düşünüyorum - başka bir arkadaş getirtmiş.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, biraz km arttıkça (biraz yavaş artar - tatlı su /hafta sonu gezinti motorcusuyum) tekrar yazarım. Sorularınız olursa da elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım. Umarım faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız sürüşler.
Saygılarımla.

Green Arrow
05 Ağustos 2017, 18:29
Merhabalar arkadaşlar.
G310r'ımı ilk gelen partiden (Avcılar Borusan) satın almıştım, ancak hemen sonrasında yurt dışına çıktığım için pek kullanma fırsatım olmamıştı - yeni yorum yazabiliyorum. Öncelikle 1 yıldır motosiklet kullandığımı söylemek istiyorum, malesef pek çoğunuza göre oldukça deneyimsizim. Bu yüzden bu motor hakkındaki izlenimlerim ne derece dikkate değerdir, tartışılır.. Başlangıç motorum Bajaj Pulsar AS150 idi. Onun haricinde de birkaç arkadaşımın yüksek cc'li motorları ile kısa turlar atma fırsatım oldu şimdiye kadar. Yine de müsadenizle G310r hakkında ilk izlenimlerimi paylaşmak ve varsa sorularınızı elimden geldiğince yanıtlamak isterim.
Şu an 320 km'deyim. Rodajı dikkatli yapmaya çalıştığım için henüz 6.500 deviri geçmedim. 250 km'de depoyu bitmemesine rağmen tekrar fulledim, 7 lt benzin aldı. Yani kabaca rodajda 100 km'de 2.8 lt benzin yaktım. 6. viteste de 6.500 devirde şimdiye dek gördüğüm en yüksek hız 110.
Motorun parçaları, gövdesi, bağlantıları vs genel itibarıyla oldukça kaliteli. Tasarımında s1000rr çizgileri ve i8'dekine benzer kıvrımlar hakim. Dışarıdan bakıldığında oldukça ilgi çekiyor. Gidon yüksekliği güzel, eski motoruma göre daha geniş olması hakimiyet konusunda güven veriyor. Manet sertlikleri, kumandalar ve LCD ekran oldukça iyi. Ekran yoğun güneş altında ve gece rahat okunabiliyor. Benim gibi acemi sürücüler için sinyal ışıklarının belirgin olması da hoşuma gitti - çünkü arada kapatmayı unutabiliyorum..:wiinkk: Kumandalar konusunda hiç zorluk çekmedim. Sele yüksekliği alçak (yanılmıyorsam 78 cm) ve oldukça konforlu. Artçı kısmı ile arasında yükselti farkı olması da güzel - sanki sırt yastığı gibi totoyu yaslayabiliyorum. Boyum 1.78 ve ayaklarım tamamen yere basabiliyor. Hatta dizlerim kıvrık kalıyor. Oturuş pozisyonu commuter gibi değil - biraz daha öne eğik, bu hoşuma gitti. Hiç durmadan 100 km kadar sürdüm, herhangi bir yorgunluk hissetmedim. Sele altındaki avadanlıkta alet seti ve Türkçe kullanım kılavuzu mevcut. Ayrıca bir disk kilidinin gireceği kadar da boşluk var. Sadece arka frenin biraz arkada kalmasına alışamadım. Motorda rahatsız edecek bir titreşim yok - tek silindir olmasına rağmen gidonda ve peglerde titreşim hissetmedim. Sadece depoda biraz var, o da makul düzeyde. Vites geçişleri net, arada kalmıyor. Vites göstergesinin olması da şahsım adına güzel bir şey. Kaydırmalı debriyaj olmamasına rağmen debriyaj hata affeden türden, ya da ben motor sürmeyi öğrendim..:queen:
Sürüşten biraz bahsedecek olursam, torku hissettiriyor, ivmelenmesi güzel. Ama tekere gelecekmiş gibi de fırlamıyor.. Yokuşlarda vites düşürme ihtiyacı hissettirmiyor. Egzos sesi çok hoşuma gitti - daha yüksek cc gibi çıkıyor. Lastik ebatları ideal, üzerinde michelin pilot ile geldi. Yol tutuşu ve viraj performansı iyi. Haliyle henüz yağmurda - çamurda test edemedim. Motorun sürüşü çok kolay diyebilirim. Manevraları rahat, çok rahat kontra tepkisi veriyor. Virajlarda güzel yatıp kalkıyor - çizgisini kaybetmiyor.
Aklıma gelen başka şeyler; Arka stop çok şık ve görünürlüğü yüksek. Ancak aynı şeyi ön farlar için söyleyemeyeceğim.. Maalesef Bajaj'ın sis farı destekli optik farından sonra bmw'nin farı bana baya cılız geldi.. Sis farı için bmw'ye sordum, ancak elektrik sistemine dışarıdan müdahele olacağı için garanti kapsamı dışı kalabileceğinden bahsettiler - bunun bir şekilde çözülmesi gerekiyor bence.. Şimdiye dek gördüğüm en olumsuz tarafı buydu.. Bir de yeni bir model olduğu için henüz aksesuarları (top case, koruma demirleri vs..) Türkiye'ye gelmemiş.. Almanyada da sordum, onlar da ne zaman geleceğini bilmiyorlar. Internette Wunderlich (sanırım hepco becker ile aynı şey) firmasının ürettiği koruma demirleri mevcut, onlardan getirtmeyi düşünüyorum - başka bir arkadaş getirtmiş.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar, biraz km arttıkça (biraz yavaş artar - tatlı su /hafta sonu gezinti motorcusuyum) tekrar yazarım. Sorularınız olursa da elimden geldiğince yanıtlamaya çalışırım. Umarım faydalı olmuştur. Herkese kazasız belasız sürüşler.
Saygılarımla.

Motorunuz hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler. Bende test sürüşlerini ve değerlendirmeleri baya takip etmiştim. BMW sanırım giriş seviyesi sınıfını karıştıracak bir opsiyon sundu kullanıcıya. Test raporları, kullanıcılar fazlasıyla memnun, fiyat bizde biraz yüksek olsa da yurtdışında inanılmaz rekabetçi. İngiltere de cbr 125'ten 500 pound daha fazlaya satıldığı söyleniyor, inanılmaz bir rakam bana göre.

larnon
05 Ağustos 2017, 19:16
Motorunuz hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler. Bende test sürüşlerini ve değerlendirmeleri baya takip etmiştim. BMW sanırım giriş seviyesi sınıfını karıştıracak bir opsiyon sundu kullanıcıya. Test raporları, kullanıcılar fazlasıyla memnun, fiyat bizde biraz yüksek olsa da yurtdışında inanılmaz rekabetçi. İngiltere de cbr 125'ten 500 pound daha fazlaya satıldığı söyleniyor, inanılmaz bir rakam bana göre.

Bura Türkiye kardeş. Burada CBR125R'ın 2 katından daha pahalıya satılıyor.

İhsan34
07 Kasım 2017, 12:04
Ben de çok beğendim görünüş olarak. 2. el almayı düşünüyorum, henüz kararsızım.

devrimkr
24 Aralık 2017, 23:06
Ben Almanyada yasiyorum gecen ay 4.100 euroya bayiiden 900 km de bir g310r aldim on senededir aktif motor süren birisi olarak ilk bir ay tecrübelerim söyle 5.500 ile 8000 devir arasi cok seri sehir icinde tokatlayamayacagi araba yok oturus pozisyonu cok rahat 120 ye kadar pek titresim yok ( titresim konusuna ayri bir baslik acmam gerek bu motoru almadan önce baska bir bayide test ettigim g310r da depoda ve ayak peglerinde titresim yokken 100 km/h den sonra aynalar okadar titriyordu ki bir ara otobanda aynalari göremedim ve düstü sandim yavaslayinca aynalari tekrar görebildim ama benim motorumda ise tam tersi kacla gidersem gidiyim aynalar gram titremiyo ama buna nazaran orta ve alt devirde depoda ve ayak peglerinde hissedilebilir derecede titresim var dedigim gibi bu konuyu ben kendim daha tam cözemedim)120-130 dan sonra her naked motorda oldugu gibi cok fazla rüzgar aliyor yol tutusu cok stabil ve adama guven veriyor parca kalitesi hindistanda üretilmesine ragmen cok kaliteli display bu klassmanda duke 390 dan sonra en iyisi ayni klasmanda her motoru test ettim ve hondadan sonra parca kalitesi bana en iyi g310r`in geldi top speed olarak duke 390 yamaha mt03(25) ve cb(r)500 e göre oldukca assagida marka takintisi olmayan biri olarak bu motorlarin hepsini test ettikten sonra sadece bu motoru sürdekten sonra bütün gün yüzümde anlamsiz bir siritmayla dolastim bu motoru almamin en büyük nedeni budur zaten ikinci nedeni fiyatinin ucuzlugu bu motor Almanyada 4100-4900 bandina alinabilen bir motor eger bu motoru almayi düsünüyorsaniz bence kagitta yazan teknik verilere göre degil size hissettirdigine göre alin derim eger test sürüsü imkani bulursaniz kesinlikle deneyin nedemis sensey motorsiklette teknik veri degil hissiyat önemli ileri ki günlerde yavas yavas fotografta paylasirim suan nasil yapildigini bilmiyorum bu siteye yeni üye oldum eskiden yazilanlari okur gecerdim bence artik insanlari bilgilendirmelerin vakti geldi :)

engin75
27 Mayıs 2018, 18:55
Merhaba,
Verdiginiz guzel bilgiler icin tesekkurler.
Bu motoru artcili olarak kullandiniz mi? Kullandiysaniz artcili performansi, artcinin konforu ile ilgili deneyimlerinizi ogrenebilir miyim?

gamsızadam
30 Mayıs 2018, 00:58
Arkadaşlar merhaba.

Tengri
31 Mayıs 2018, 19:16
Merhabalar - gecen gün cevap yazmıştım, ama foruma gitmemiş, kusura bakmayın :sunny:
Motoru artçılı olarak kullanmadım daha - artçı konforu için bir şey diyemeyeceğim.. Ama performans açısından konuşacak olursak, artçı ile pek sıkıntı yaşatacağını zannetmiyorum. Çünkü ben 103 kg + dolu sırt çantası + dolu topcase + koruma demirleri vs vs toplam 150 kg civarı bindiğimde sıkıntı yaşamıyorum (herhalde normal kiloda bir insan + artçı da bu kadar çeker..:) :))
Bir gün artçılı kullanırsam görüşlerini buraya eklerim :cat:
Kazasız sürüşler

KILINC
10 Haziran 2018, 22:20
Arkadaşlar selamlar, bu yaz sonuna doğru başlangıç motorum Pulsar NS160'dan 2. el bir BMW G310R'a geçmek istiyorum. Satacak olanlar bana haber verebilirse çok sevinirim.
İstanbul'dayım ama İstanbul dışından da alabilirim.

selcukx
20 Haziran 2018, 08:18
Çok güzel efsane bir motor ama 1000 bakımı 500TL ödenir mi ya :(

Ama o gidişi ve duruşu her şeyi unutturuyor.

Norton772
20 Haziran 2018, 10:43
1000 bakımı 500 tl mi? Oha!ağır bakım mı yapıyorlarmış o km'de? Ayıptır ya. Bir de bajaj bakımı pahalı falan diyorlar.

buteo
20 Haziran 2018, 17:28
Bakımı parçası tabii ki pahalı olacak hindistan da bile üretilmiş olsa bmw nin diğer motosikletlere göre daha üst kalitede olduğu malumdur ancak bu fiyatlandırma cidden pahalı tabii ki euro olmuş 5.50 ki bu en büyük faktör bu hususta yani euro cinsinden 100 kağıt bile tutmayacaktı bu bakım düşününce

emremm
20 Haziran 2018, 20:01
Bakımı parçası tabii ki pahalı olacak hindistan da bile üretilmiş olsa bmw nin diğer motosikletlere göre daha üst kalitede olduğu malumdur ancak bu fiyatlandırma cidden pahalı tabii ki euro olmuş 5.50 ki bu en büyük faktör bu hususta yani euro cinsinden 100 kağıt bile tutmayacaktı bu bakım düşününce

BMW/BORU-san faktörünü akıldan hiç çıkarmamak gerek, hint malı bile olsa..:P:cherry:

buteo
20 Haziran 2018, 21:12
BMW/BORU-san faktörünü akıldan hiç çıkarmamak gerek, hint malı bile olsa..:P:cherry:

ah onu nasıl unuturuz tabii ki :D boru san sadece motosiklet camiasını değil otomobil camiasını da derinden yaralamış , yarasına basıp geçmiştir :D