cdcleaner
02 Ocak 2016, 02:08
Hero Motor Türkiye 2016 Yılından itibaren yeni bir modelle Türkiye'ye giriyor. Şöyle bir göz attım. Sınıfındaki araçlara göre artılar var.
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/HUNK/PC243153%202_zpsmrxoafmw.jpg
Hero Hunk 150 cc. Motosiklet Sportif görünümü yanında agresif çizgilerede sahip.
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/HUNK/hero-hunk_zpshyc5j2zg.png
Ön ve Arka fren sisteminin disk olması araca rakiplerine göre avantaj kazandırıyor. Ön Fren 240 mm çapında Disk , Arka Fren 220 mm çapında Disk. Ön tekerlek te 18 x 1.85 Metal Alaşım jantlar ve 80/100 x 18-47 P, Tubeless lastikler'e , Arka tekerlek ; 18 x 2.15, Metal alaşım Jantlar ve 100/90 X 18-56 P, Tubeless lastikler'e sahip.
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/HUNK/Hunk_motor_zpsquf4wfeq.jpg
150 cc gücünde Tek silindir OHC, 15.6 Hp beygir gücünde Ekonomik ATFT motor'u bulunuyor. CV tip – CCVI (Karbüratör kontrollü değişken ateşleme) Mikuni Karbüratör kullanıyor.
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/HUNK/PC243153%202_zpsmrxoafmw.jpg
Hero Hunk 150 cc. Motosiklet Sportif görünümü yanında agresif çizgilerede sahip.
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/HUNK/hero-hunk_zpshyc5j2zg.png
Ön ve Arka fren sisteminin disk olması araca rakiplerine göre avantaj kazandırıyor. Ön Fren 240 mm çapında Disk , Arka Fren 220 mm çapında Disk. Ön tekerlek te 18 x 1.85 Metal Alaşım jantlar ve 80/100 x 18-47 P, Tubeless lastikler'e , Arka tekerlek ; 18 x 2.15, Metal alaşım Jantlar ve 100/90 X 18-56 P, Tubeless lastikler'e sahip.
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/HUNK/Hunk_motor_zpsquf4wfeq.jpg
150 cc gücünde Tek silindir OHC, 15.6 Hp beygir gücünde Ekonomik ATFT motor'u bulunuyor. CV tip – CCVI (Karbüratör kontrollü değişken ateşleme) Mikuni Karbüratör kullanıyor.