PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : BAŞLANGIC MOTORU İÇİN MONDİAL 100 MG SUPERBOY MU , KANUNİ BRETON 100 MÜ



baslangıc
03 Aralık 2015, 22:47
YAŞ 16 KÖYDE KULLANACAĞIM SİZDEN ACİLEN CEVAP BEKLİYORUM SAYGILARLA
LÜTFENN CEVAP VERİN

furkanuc
03 Aralık 2015, 22:57
Tip olarak bana göre Superboy bir tık önde. Zaten motosikletler hemen hemen aynı, belirgin bir farkları yok.

baslangıc
03 Aralık 2015, 23:00
cevap verdiğin için çok teşekkür ederim diğer üyelerden de mutlaka cevap bekliyorum

ayzek
03 Aralık 2015, 23:03
dostum superboyda yedek parça oldukça sıkıntılı çin malı motorlarda parça sıkıntısı olmaz genelde hepsi birbirine uyar fakat bu süperboyda parçalar diğerlerinden farklı olduğu için büyük sıkıntı yaşarsın ben 1 seneyi geçti benzin depo kapağı temin edemedi servis gaz teli kopar bulamazsın debriyaj teli kopar yok 1 aya anca gelir km sayacı bozuldu 3 ay oldu hala gelecek debriyaj teli bulamadık usta el emeğiyle birşeyler yaptı debriyaj kaya gibi oldu 3 ay süründüm mondialin superboyu değilde baska modeline bakarsan daha mantıklı olur zaten genel çinli motorların birbirinden pek farkları olmaz ama süperboydan uzak dur derim

baslangıc
03 Aralık 2015, 23:06
peki kanuni yedek parça konusunda nasıldır tahminin varmı çevremdekiler mondial sadece tipte iyi diyorlar doğru söylüyolarmış demekki

Usercom
03 Aralık 2015, 23:06
1.Bu iki model arasında fiyat farkı yok

Mondi 2.799

Kuralkan 2.873

2.breton'un 25cc fazlalığı çok bir şey fark etmez hatta vergisiz olması daha iyi

3.mondial servis ağı olarak daha iyi

4.görsellik olarak mondial

Ben sana kuba çıta öneririm

Motosiklet almaya kalkıştıysan plaka ruhsat ehliyet ekipman fantastik dörtlüsünü hesaba katmış olmalısın katmadıysan da hatırlatmış olalım

ayzek
03 Aralık 2015, 23:08
peki kanuni yedek parça konusunda nasıldır tahminin varmı çevremdekiler mondial sadece tipte iyi diyorlar doğru söylüyolarmış demekki

mondial kötü diye bir algı oluşmasın kullanım olarak ben begeniyorum süperboyu sadece titreşim biraz fazla ama yedek parça superboyda sıkıntı servis bile kendi söyluyor bu model sıkıntılı dıger modellerinde bir sorun yok ama bence köyde kullanıcaksan bajaj boxer al derim dağ taş tepe bayır her yere gelir parça sıkıntısıda yok

baslangıc
03 Aralık 2015, 23:11
ya fiyat konusunda sıkıntı yok istesem daha iyilerini alırım ama yani şimdi başlangıc motoru için pahalı olmasın düştügünde içim yanmasın yani birde ehliyetim yok zaten kasabada kullancagım ama ruhsat babamın üstüne olur güvenlik zaten ön planda

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

haklısın bajaj da iyi ama gerçekten mondial superboy tip olarak çok begendim eger o olmazsa bile mg prince var oda 100 lük onun hakkında düşüncen nedir

ayzek
03 Aralık 2015, 23:13
ya fiyat konusunda sıkıntı yok istesem daha iyilerini alırım ama yani şimdi başlangıc motoru için pahalı olmasın düştügünde içim yanmasın yani birde ehliyetim yok zaten kasabada kullancagım ama ruhsat babamın üstüne olur güvenlik zaten ön planda

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:09 ----------

haklısın bajaj da iyi ama gerçekten mondial superboy tip olarak çok begendim eger o olmazsa bile mg prince var oda 100 lük onun hakkında düşüncen nedir

ikiside aynı motor hatırlattığın iyi oldu parçalar zate aynı aynı sorunu ondada yaşarsın biz sürücü kursuna aldık adam düşüyor kalkıyor parça bulamıyoruz motora

baslangıc
03 Aralık 2015, 23:15
kuba ÇITA nın 170 liği kafama yatmadı degil aslında

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

kuba nasıl bir motor çıta modeli fikrini alayım

ayzek
03 Aralık 2015, 23:18
çitalar biraz basık motorlar bek köy yollarına çamura falan geleceğini sanmam ama kubanın RAZORE 100 2844 TL ve RAZORE 150 2976 TL modellerinede bak derim

baslangıc
03 Aralık 2015, 23:24
hmm bu razore görünüş iyi bi sıkıntı çıkmazsa düşünürüm birde şu rodaj dönemi nedir anlatırmısın rica etsem

ayzek
03 Aralık 2015, 23:30
kısaca senin anlayacağın şekilde çok detaya girmeden anlatayım sıfır motorlarda yapılması gereken bir evre nasılki önce emekleme sonra yurume sonra koşma evresi varsa hayatımızda emekleme kısmı rodajın ilk evresi nedir bu simdi motorun üreticisinin fabrikasyon verilerinde yazan değerlerin üzerine çıkmamak örnek veriyorum ilk 500 km ilk yağ değişimine bakımana kadar 5 bin devirin üstüne çıkmamak 70 km hızı geçmemek yarım saatte bir motoru dinlendirmek ikinci evre yürüme evresi rodajın 2 evresi ilk bakımdan bir sonraki bakıma kadar olan sürede yuksek devirlere son hızlara çıkmadan sürmek sonrakı bakımdan sonra kosmaya başlayabilirsin

baslangıc
03 Aralık 2015, 23:34
hım anladım beni bu konuda olsun gerek rodaj konusunda olsun açtın sana ve diger üylere teşekkür ediyorum şuan kafamdaki motor olursa razore 150 iyi geceler diliyorum.

ayzek
03 Aralık 2015, 23:43
iyi geçeler dostum inşallah seni üzemeyecek bir motora sahip olur keyfini çıkararak kazasız belasız sürmek nasip olur sana

Sti
04 Aralık 2015, 00:23
Aslinda koy yoluysa xtreme-max bul bitane,3 milyar bandinda bulursun plaka ruhsatta olur,zaten kendini kanitlamis makina,sekli semali yerinde boyuda yuksek,en ideal motor sana