PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Enduro Gazlamamız:)



KTM250
11 Kasım 2015, 12:35
Evet arkadaşlar yeni aldığım ktm 250 exc'yi test etmek için gazladık...Mevki antalya içi dere yatakları ve orman yolları.



https://www.youtube.com/watch?v=9v0DeJn44_0

Sepetçioğlu
11 Kasım 2015, 12:39
Güzel gezi tekerinize sağlık :cat:

ZümeR
11 Kasım 2015, 12:47
Bu ne ya motoru atıveriyorlar çakılların, taşların üzerine, çıkamadığı yerde yatır felan..
Gözümüzden sakınırken biz bana ters bu iş.. :)

KTM250
11 Kasım 2015, 12:51
:D kum ve çakıllarda motor çok zarar görmüyor..Ama dik kayalarda genelde motor üzerinde kalmaya çalışıyorum:)

gokberk6426
11 Kasım 2015, 13:05
çok acayip keyif aldım ızlerken cross motorlarına bi anda ilgim arttı :)

ZümeR
11 Kasım 2015, 13:25
Trafiğe çıkmadıkça ruhsat, plaka, vergi, kayıt, kürek vs. olayı yok bunlarda değil mi ?

Mexico
11 Kasım 2015, 13:33
Çok para bence pulsar veya wolf almalıydın :P

Çok eğlendim elinize sağlık :)

DKN
11 Kasım 2015, 13:38
adı üstüne dirty bike :) ne kadar düşer kalkarsa o kadar güzel görünüyo zaten

akbird
11 Kasım 2015, 13:57
eğlenceli bi hafta sonu olmuş :) bizde sahil yolunda olympos gazladık geldik pazar günü. Seviyorum antalyayı :D

KTM250
11 Kasım 2015, 15:07
Trafiğe çıkmadıkça ruhsat, plaka, vergi, kayıt, kürek vs. olayı yok bunlarda değil mi ?

Ruhsat plaka yok.Sadece arazide kullanıyoruz...Motorlar 2t 3-4 saatlik kesintisiz sürüşte 30tl gibi yakıt yakıyorlar....yağ değiştirme olayı falan yok..litresi 55tl den ipone yağı benzine karıştırıyoruz.1lt=20gr yağ

Uzun gezi yapmıyorsanız..2t specialler kesinlikle 4tden daha avantajlıdır.Bu motor 250cc silindir ve pistonu iyi durumda..Motoru kompile söküp elden geçirdim...Krank keçelerini değiştirdim..Ekzapta sıkıntı vardı onu hallettim..Bi kaç oringi takmadan toplamışlar..Motor şanzuman yagınıda yakıyormuş.Ekzap açık kalıyormuş,birde krank milinin sağına ve soluna boşluğu ayarlamak için pul atmamışlar.Bunları hallettim.Motor şu an çok güzel oldu..Plakasız 6400 tl gibi bir rakama aldım..ettiğim masraf 100tl'yi geçmez..Römorkum yok,google mapsten bakarak arazi yollarından dağlara ulaşıyoruz...Gazlıyoruz...Nar ve portakal bahçelerinde mola veriyoruz...Daha önce 4t motorlara biniyorduk.Ekzantirik zinciri korkulu rüyamızdı..ve 1 defa koptu,sonuç olarak kol, piston, silindir,sibablar,piyanolar falan yani isyan etmiştik.2t'de ise sadece diyaframdan yolda kalırsınız..

2t=diyafram,piston,silindir,kol

4t=sibablar+ekzantirik+ekrantirik zinciri+üst kapak+piston+silindir+piyanolar+10kg fazla ağırlık.

TAYFUNBORA
11 Kasım 2015, 16:06
Gayet keyifli:)

KTM250
15 Kasım 2015, 22:41
Bu hafta alanya yarışına katilacagim..kameram kayitta olacak:)ins bi yerimi kırmam

Morphin
16 Kasım 2015, 00:31
Ruhsat plaka yok.Sadece arazide kullanıyoruz...Motorlar 2t 3-4 saatlik kesintisiz sürüşte 30tl gibi yakıt yakıyorlar....yağ değiştirme olayı falan yok..litresi 55tl den ipone yağı benzine karıştırıyoruz.1lt=20gr yağ

Uzun gezi yapmıyorsanız..2t specialler kesinlikle 4tden daha avantajlıdır.Bu motor 250cc silindir ve pistonu iyi durumda..Motoru kompile söküp elden geçirdim...Krank keçelerini değiştirdim..Ekzapta sıkıntı vardı onu hallettim..Bi kaç oringi takmadan toplamışlar..Motor şanzuman yagınıda yakıyormuş.Ekzap açık kalıyormuş,birde krank milinin sağına ve soluna boşluğu ayarlamak için pul atmamışlar.Bunları hallettim.Motor şu an çok güzel oldu..Plakasız 6400 tl gibi bir rakama aldım..ettiğim masraf 100tl'yi geçmez..Römorkum yok,google mapsten bakarak arazi yollarından dağlara ulaşıyoruz...Gazlıyoruz...Nar ve portakal bahçelerinde mola veriyoruz...Daha önce 4t motorlara biniyorduk.Ekzantirik zinciri korkulu rüyamızdı..ve 1 defa koptu,sonuç olarak kol, piston, silindir,sibablar,piyanolar falan yani isyan etmiştik.2t'de ise sadece diyaframdan yolda kalırsınız..

2t=diyafram,piston,silindir,kol

4t=sibablar+ekzantirik+ekrantirik zinciri+üst kapak+piston+silindir+piyanolar+10kg fazla ağırlık.

Hocam rakam çok iyiymiş. Sıfır mı aldınız? Prosedürler nedir bizde almak istesek? Yol gösterirmisiniz?

KTM250
16 Kasım 2015, 00:47
Hocam motor ikinci el plakasiz 2004 model..parayi verip aliyorsunuz:)bu modelde baska 2t trde yok..10 bin üzeridir hep..ama 2004 ve 2015 modelin çalışma sistemi 2t motorlarda aynı.en büyük fark bnmkinde mars yok.2008 üzeri marslı uretilmis.

gokberk6426
16 Kasım 2015, 01:18
ya bişey sormak istiyorum şimdi tekrar izleyince düşündümde o kadar düşüp kalkıyorsunuz motorlara birşey olmuyormu normal bi motor haşat olmuştu şimdiye :D

Karacocuk
16 Kasım 2015, 09:31
Enduro motorlar zaten düşüp kalkmak, çamura, dereye dalmak ve sonrasında devam edebilmek için tasarlanarak üretiliyor. Bu yüzden dengi olan yol motosikletlerinin 2 katı fiyata sahipler. Son derece dayanıklı ve bir o kadarda hafifler. Neredeyse her yönden gelecek darbelere karşı korumaları vardır. Örneğin siz standart bir touring motoru devirseniz muhtemelen gidonunuz yamulur ama bu makinelerde yamultmak için uçurumdan aşağı atmanız gerek.

UNdocab
16 Kasım 2015, 09:53
Çok güzel video olmuş. Devamlı çek mutlaka.
Burada saçma sapan şeyler görmekten sıkıldık

KTM250
16 Kasım 2015, 10:43
ya bişey sormak istiyorum şimdi tekrar izleyince düşündümde o kadar düşüp kalkıyorsunuz motorlara birşey olmuyormu normal bi motor haşat olmuştu şimdiye :D


Bu motorlar special diye geçiyor..Bütün parçaları alaşımlı sağlam ve çok hafif..sadece salyangoz dediğimiz eksoz pek dayanmıyor...fiyatı 900tl.
Motorun ağırlıgı 95kg falan. 55hp tam bir canavar...Belli bir devirden sonra exup denen mekanizma eksoz çıkışını kapatarak basıncı artırıyor..Buda motora ayrı bir güç katıyor...Süspansüyonlarıda çok önemli....Fiyatları çok pahalı değil ama şöyle bişey var..Bu motorlar sürekli bakım ister ve bu bakımı siz yapamaz tamirciye falan yaptırmaya kalkarsanız...olay biraz tuzlu oluyor....Bu motorlara biniyorsanız bakımını kendiniz yapmalısınız..Bu işe başlamak isteyenlere yardımcı olurum...Antalyadayım beraber sürebiliriz.