Orijinalini görmek için tıklayınız : Yamaha Maxam (U.S.A.'da Yamaha Morphous)
G-Strider
07 Haziran 2006, 02:20
Bu farklı maxi-scooterı size tanıtmak istiyorum arkadaşlar:
Önce bir kaç resimle başlıyalım:
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_06_color/pic_004zoom_1.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_06_color/pic_006zoom_1.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_06_color/pic_008zoom_1.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_06_color/pic_012zoom_1.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_06_color/pic_014zoom_1.jpg
Yamaha bu aracı bir maxi-scooter olarak tanımlamaktan çok "Tandem Cruiser" olarak sınıflandırmayı uygun görmüş, bu tanımlamanın nedeninin de yere paralel olan tasarımı olduğunu söyleyebiliriz.
Devamı gelecek...
ylmzzz
07 Haziran 2006, 02:37
sanki üzerinden bastırmışlar gibi :P
kocaday
07 Haziran 2006, 03:16
Tam benlik yayıla yayıla giderim. :)
DARKDIAMOND
07 Haziran 2006, 03:19
Fotoğraf görememin bir nedeni olabiliri mi?:silent:
mostwanted_57
07 Haziran 2006, 10:48
G-Strider ın bir alt modeli gibi. ama süper bişey :queen:
xxxxx
07 Haziran 2006, 11:51
sıradışı:)
motocycleboyreigns
07 Haziran 2006, 13:09
Amerikan ''grand saloon''die tabir edilen manda kasa arabaları hatırlattı;onların motosiklet versiyonu...
paris
07 Haziran 2006, 13:16
kar motorlarına çok benzemiş >_<
kenya
07 Haziran 2006, 14:38
Hoş duruyo ama parasıda cidden hoşşşştur :)
johny
07 Haziran 2006, 15:07
Kullanışlı olmaz...Amerika yollarına uygn olduğu dingil aralığından belli...Onla kadıköyde bir tur atsan grenajlarda toplam 1 milyar masraf olur...Tır gibi dönüş çapı olduğunu düşünüyorum...:queen:
Ama çok hoşuma gitti, buda ayrı bir konu:)
G-Strider
07 Haziran 2006, 22:26
Yeni resimler:
http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/scooter/maxam/gallery/img/maxam_001_1024.jpg
http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/scooter/maxam/gallery/img/maxam_002_1024.jpg
http://www.yamaha-motor.jp/mc/lineup/scooter/maxam/gallery/img/maxam_003_1024.jpg
www.yamaha-motor.com'dan alınan bilgilerle:
2006 Morphous
Key Features:
- 21st century style and engineering combine to produce the most radically styled yet highly functional scooter ever.
- 249cc DOHC four-stroke engine produces a broad powerband.
- There’s room for a passenger to ride in comfort and plenty of cargo room under the flip-up seat and in the Morphous’ big trunk.
- Long, low design looks completely unique and results in excellent handling.
Engine:
- 249cc double-overhead-cam single produces a broad powerband from a compact, fuel-efficient package.
- There’s pushbutton electric starting, of course.
- Electronic fuel injection ensures excellent performance under a wide range of conditions.
- V-belt fully automatic transmission makes the Morphous a complete twist-the-throttle-and-go proposition.
Chassis/Suspension:
- Telescopic front fork soaks up the rough stuff, provides a smooth ride and great handling.
- Coil-over shock controls the rear unit swingarm/engine, for great bump absorption and a smooth ride.
- Hydraulic disc brakes front and rear provide excellent stopping power.
- Unique custom-looking wheels are light and strong.
- Fat, 13-inch radial tires provide outstanding traction and highway-speed handling.
Additional Features:
- Ergonomically sculpted saddle is comfortable for long rides even with a passenger; a wrap-around grab handle makes it easy to secure people and things.
- Locking underseat storage can hold a helmet and various other items.
- A locking trunk that's large enough to hold a half helmet.
- Front glove box swallows two rainsuits with ease.
- Aerodynamic design and windshield cut cleanly through the air and provide excellent wind protection.
- Futuristic digital instrument panel contains speedometer, tachometer, fuel gauge and other functions.
- Completely integrated multi-reflector headlight provides excellent nighttime illumination.
- Bright, full-width LED taillight and dual turn signals make the Morphous highly visible from behind.
- Large, easy-to-see integrated turn signals add to the extremely swoopy look.
Specifications
MSRP* $5,199 (Raven) Available from September 2005
$5,199 (Galaxy Blue) Available from September 2005
Engine
Type 249cc, Liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve
Bore x Stroke 66.0mm X 73.0mm
Power 15kW (20HP) @ 7.500rpm
Compression Ratio 10.8:1
Carburetion FI
Ignition TCI
Transmission V-belt automatic
Final Drive Belt
Chassis
Suspension/Front Telescopic fork
Suspension/Rear Unit swing
Brakes/Front Hydraulic single disc
Brakes/Rear Hydraulic single disc
Tires/Front 120/70-13M/C 53P
Tires/Rear 130/70-13M/C 63P
Dimensions
Length 93.3” (236.98cm)
Width 32.5” (82.55cm)
Height 41.3” (104.9cm)
Seat Height 25.8” (65.53cm)
Wheelbase 63.6” (161.54cm)
Ground Clearance 4.1” (10.41cm)
Dry Weight 408 lbs. (185kg)
Fuel Capacity 3.7 gallons (14liters)
Ertuğrul_Öz
07 Haziran 2006, 22:34
Yargıç Dredin motorunu seri imalata almışlar:P
mostwanted_57
07 Haziran 2006, 22:42
250 cc cikmiymiş. kaç kilo peki :silent:
408 lbs ne kadar ediyo :silent:
skyline
07 Haziran 2006, 22:45
Jet ski gibi olmuş:queen:
G-Strider
07 Haziran 2006, 22:53
360 derecelik görüntüsü için
http://www.yamaha-motor.com/sport/products/model360/479/0/360.aspx
Ve çeşitli resimler:
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_meter.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_keyview2.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_view2.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_teal.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_seatview2.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_frontseat1.jpg
http://www.scs-tokyo.co.jp/yamaha/maxam/maxam_info/maxam_rearhalfview2.jpg
asivezor
07 Haziran 2006, 23:05
bana eski impalaları hatırlattı. gemi gibi. uzun mesafeler için iyidir.
G-Strider
07 Haziran 2006, 23:12
ridercn.com adresinden bir kaç yeni resim daha:
http://www.ridermagazine.com.hk/hongkong/php_write/biketest/uploadpic/20050702113300967.jpg
http://www.ridermagazine.com.hk/hongkong/php_write/biketest/uploadpic/n520050702113300967.jpg
http://www.ridermagazine.com.hk/hongkong/php_write/biketest/uploadpic/n620050702113300967.jpg
http://www.ridermagazine.com.hk/hongkong/php_write/biketest/uploadpic/n720050702113300967.jpg
http://www.ridermagazine.com.hk/hongkong/php_write/biketest/uploadpic/n820050702113301967.jpg
http://www.ridermagazine.com.hk/hongkong/php_write/biketest/uploadpic/n920050702113301967.jpg
2005 Tokyo fuarında konsept olarak sergilenen Maxam 3000'i görünce "amerikan arabalarına benziyor" tanımlamasının ne kadar doğru olduğunu anlayacaksınız :)
http://www.fgautron.com/gallery/albums/tms39/CRW_9067.jpg
Şimdilik bildiğimiz Maxam'dan devam edelim...
Gerisi gelecek...
mostwanted_57
07 Haziran 2006, 23:36
kaç kilo peki :silent:
408 lbs ne kadar ediyo :silent:
G-Strider
07 Haziran 2006, 23:38
yazdık babuş, ilk sayfada hepsi :)
Üç yeni resim daha:
Sele altında bir full kasklık bagajı var evet :)
http://www.amadirectlink.com/news/2006/images/Morphous_underseat.jpg
Ayrıca arkada ikinci bir kasklık bagajı daha mevcut :cat:
http://www.amadirectlink.com/news/2006/images/Morphous_trunk.jpg
Ve güzel bir açı
http://www.amadirectlink.com/news/2006/images/Morphous_vert.jpg
mostwanted_57
07 Haziran 2006, 23:42
yazdık babuş, ilk sayfada hepsi :)
tamam. yeni yazmışsın. şimdi gördüm. sağol :rendeer:
JaNTi
07 Haziran 2006, 23:57
Bodur Japon amcaLar kendiLerine göre yapmışLar geLiba :) ama trafikte yere yakın bi scooter ı sürmek karting arabası sürmek kadar zevkli olur
G-Strider
08 Haziran 2006, 00:02
ibike.com.hk'dan yeni resimler:
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/style/00.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/style/01.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/style/02.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/style/03.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/12.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/01.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/02.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/08.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/07.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/cat/a02.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/cat/a01.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/05.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/03.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/11.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/09.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/04.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/details/10.jpg
kanunisultan
08 Haziran 2006, 00:03
yok yok son nokta LİMÜZİN GİBİ:):)amma kanine be banatabureye oturmuş gibi:)
mostwanted_57
08 Haziran 2006, 00:06
G-Strider bu kadar yamaha yeter :)
birazda Suzuki G-Strider istiyoruz :mrgreen:
gcc_ondr
08 Haziran 2006, 00:09
yav herkes beğenmiş ama ben beğenmedim, özellikle scooterlarda ön far kısmını tekerden de öne çıkması bence hiç hoş bir görüntü oluşturmuyor, tabi bunlar benim yorumum, topa tutmayın haaa:)
G-Strider
08 Haziran 2006, 00:12
Dahası da var :)
Hareket halinde Maxam resimleri:
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/motion/01.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/motion/07.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/motion/04.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/motion/05.jpg
http://www.ibike.com.hk/01_bike_report/local/yama/05_maxam/motion/02.jpg
mondial50tt
08 Haziran 2006, 00:35
250cc az değil mi bu motor için kasa ağır gözüküyor
mostwanted_57
08 Haziran 2006, 00:37
250cc az değil mi bu motor için kasa ağır gözüküyor
:cat: ::plus1::
ha bide:
bu kadar yamaha yeter :)
birazda Suzuki G-Strider istiyoruz :mrgreen:
G-Strider
08 Haziran 2006, 00:41
Belki önümüzdeki yılda 400lük veya 500lüğü çıkar?
Tabi bu motor hacminde inanılmaz performans beklememek lazım :)
Bir de tabi "Just cruising..." :mrgreen:
A_Taha
08 Haziran 2006, 02:32
Abuk subuk bişey bence bu yaw :farao: Lüzumsuz geniş. Özellikle istanbul trafiğinde bi motor kullanmanın sağladığı bütün avantajları bertaraf ediyo. Otomobil ve kamyon neyse motor ve bu maxiscooter aynı şey bence. Bunu alcağıma şu haliyle giderim bi silverwing, bi burgman alırım, bin kat daha atak ve seridirler...
G-Strider
08 Haziran 2006, 10:22
E tercih meselesi tabii...
Bu arada Kuruçeşme Daytona Motor'a Morphous ile ilgili bilgi almaya gittiğimde, tekil sipariş almadıklarını belirttiler.
Amerika'dan kendim aracılık yaparak getirtmeye kalktığımda ise üç dört misli fiyat çıkabileceğini söylediler. Yani sözün kısası Beldeyama getirmedikçe bu güzel maxiscooter hayallerimizi süsleyecek anca.
solistalper
05 Ekim 2006, 23:40
bence bu fiyat çok iyi ikinci el saçma sapan motosikletlerin fiyatlarına bakınca 8 bin tl. çok ii
bur-k@
06 Ekim 2006, 00:27
motorların CADİLLAC ı olmuş bu gemi gibi mübarek
G-Strider
30 Nisan 2007, 13:57
Iste benim Maxam'im :)
http://img148.imageshack.us/img148/4892/royalmaxam3siu9.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/2071/morph2bcustomte6.jpg
http://img148.imageshack.us/img148/820/royal2bmaxamai8.jpg
Grayline
29 Nisan 2009, 20:36
O Cüsseye 250 CC Çok Az Motor Demekki Görünüş İçin Yapmışlar 120 Falan Anca Yapar.Bu Cüsseli Bi Scootera En Az 600 cc lik Bi Motor Koymaları Lazımdı.Belki de Vergi Fazla Gelmesin Diye Motor Hacmini Küçültmüşlerdir.Ama Çok Klas Bi Scooter.:bounce:
Hay.alper.est
29 Nisan 2009, 20:48
ya bu amerikada kullanılan cenaze arabaları var nedense onları anımsattı:mrgreen:
G.BEREKET
29 Nisan 2009, 20:51
Harbi süpermiş ya Ameraika'da yaşamak vfardı diyecemde yinede ülkeme değişmem. Ama süper bir motormuş gerçekten hayran kaldım o tekerleri 15 yapıcan koyucaksın 600cc motoru en azda bir 50 beygir aman allah ben yanıyorumm.:):)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO