PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : neden kimse hornetten bahsetmiyor



seasiderider
07 Eylül 2015, 18:58
merhaba arkadaşlar 3 yıllık cbr 250 r kullanıcısıyım ve artık 600 lük bi motor düşünüyorum ve racing motorların hararet ve yakıt sorunundan dolayı naked motorlara yöneldim ve gsr nin tipini beğenmediğim için hornete yöneldim her açıdan daha iyi gibi gözüktü ama hornet hakkında hiç bir kullanıcı yorumu yok. internette ve hiç bi forumda hiç bir şey yok. kullanıcılardan biraz bilgi alabilirmiyim bide türkiyede bu motorun tutulmamasının nedenini bana biri açıklayabilirmi sahibindende sadece 13 ilan var!!!!!!!!!!!!!!!!

ferhatkars
07 Eylül 2015, 19:35
selam....başka bir başlık altında suzuki gsf650 ile ilgili yazdıgım yazı... direk kopyalıyorum..o kişi de 2000 model r6 almak istiyordu...
ayrıca bu motor da türkiye de tutulmadı... yağ ve hava soğutmalı oldugu için...
ama hiç bir yerde bandit ile hararetten-motor şişmesinden dolayı yolda kaldım diye bir mesaj göremedim o da ayrı bir konu...

"ben de 6 ay kadar motor arayışındaydım... bunun 4 ayı yurt dışına git gel oldugu ıcın sadece sahıbınden de bakıp, sağda solda iyi mi kötü mü vs araştırdım...
aslında aklımda sadece 600-650-1200 bandit (birisini) almak vardı ama genede gsx600-750f, er6, tdm, z750 yi de arada kontrol ettim...
türkiyeye kesin dönüş yapınca hemen işe başladığım için gene araştırma ile geçti 1 ay dahaa...
bu arada 1 tane 2006 er6 ya baktım... 9000 tl idi... ama masraf 3-4 bini buluyordu...tabi bu sadece masrafla kalmayıp kargoya git gel, parçacıya git gel,işten izin al,lastikçiye git gel...
o tarafa git bu tarafa gel vs vs vs... bir de işten fırsat bulamamak da var...
öyle masraflı motorla uğraşmaktansa gittim 68.000 km de 2006 model suzuki gsf650 bandit S aldım...
yaptıgım tek masraf ön arka fren balatalarını değiştirmek oldu... zaten masraf yapılmıştı...
düşmüş, çiziklerden dolayı komple boyanmış... lastikler ve zincir dişli 2014 de takılmış...
debriyaj balataları 15 gün önce değişmiş... fren balatalarını da ben değiştirdim... bir de jantları komple parlak siyaha boyadım...yağ bakımı da yeni idi ama sırf filtreyi dğeiştirmek için tekrardan yağ bakımı yaptım...
başka da bırsey yok...
6 temmuzda 13.000 tl ye aldım motoru... şuan 73.667 km de..."

YouSuffer
07 Eylül 2015, 19:57
Benim gibi 17 18 e xj6n aliyor kafa rahat 4 silindir keyfi yasiyoruz bosverin horneti gsr i :)

essegesse
07 Eylül 2015, 20:13
Valla bende de Hornet 900 var ve motorumdan son derece memnunum.

Ben de çok araştırdım zamanında.Ne 600 lük.ne de 900 lük için doğru dürüst bir bilgi bulamadım.Zaten şu anda ikisinin de sıfırı yok.

Ama yabancı siteleri araştırdığım zaman Özellikle Hornet 900 için çok olumlu yazılar okudum.Öncelikle 600 lük motora göre çok daha düşük devir ve çok daha yüksek torku ile uzun ömürlü bir motora sahip.Bakım aralığı kitapçığına göre 10.000 km.de bir.

Performansa gelince,özellikle 0-200 km. arası inanılmaz derecede hızlı.Naked olması dolayısıyla daha yüksek süratler yorucu oluyor.

Yakıt olarak sorarsanız,900 lük bir motor için çok ekonomik.Sakin kullanımda 5.5 litrelere düşüyor.Agresif kullanımda 6.5-7 litre civarı yakıyor.

Sonuç olarak,benim motorum 64.000 km.de ve daha en küçük bir problemi yok.İnşallah uzun süre kullanmayı düşünüyorum.

seasiderider
08 Eylül 2015, 05:08
Ferhat Kars kardeşim yazdıkların içinde hornetle alakalı bişey göremedim ama yinede sağol :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 05:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:01 ----------

essegesse kardeşim teşekkür ederim bilgi verdiğin için ama başka kimsede yokmu hornet acaba

engin_deniz
08 Eylül 2015, 09:43
2 yıldır sorunsuz kullanıyorum hornetimi :) sormak istediklerini sor cevaplariz. Ben değiştirmeyi düşünmuyorum mesela. Önümüzdeki haftabasida Karadeniz Gürcistan ve iç anadolu turu yapicam kendisi ile. Dönüşte konu açarım okursun.

Bulent78
08 Eylül 2015, 10:22
Hornet kullanicisi olarak her konuda tavsiye edebilirim. En sevmedigim sey motorunu yere goge sigdiramayan adamlardir, dunyanin en iyi motorunu kullaniyor bile olsam yine de en iyi motor demem. Dolayisiyla begenmedigim yonlerini de yazarim hic cekinmem :)

ben er6 dan gectim, cok korkutucu gelmedi guc olarak ama er6 nin bittigi devirlerde Hornetin daha da hevesli bir sekilde hizlanmasi ilk baslarda ne oluyoruz arkadas dedirtmisti bana, ilk 4 silindir tecrubem oldugundan, sasirmistim acikcasi.

cbr 250 den sonra, her turlu fazla guclu gelir, dikkatli kullanmak lazimdir, ozellikle cok devirli kullanmamak lazim alisana kadar.
Ben zamaninda fz6 naked, gsr 600 hornet arasinda kalmistim. fz6 ve cok kisa gsr 600 kullanma sansim oldu. hornet bana daha derli toplu, gidon turu daha az ve biraz daha hafif gelmisti ilk denememde ki bunlarin hepsi bence birer arti. Ilginctir agirliklari ayni sayilir ama hornet daha hafif hissettirmisti. Bence diger 2sine acik ara fark attigi yer frenleri. Kesinlikle digerlerinden cok daha iyi.
Parca kalitesi olarak ben daha hic sorun gormedim, istedigin parca ellerinde olmasa bile en kotu 1 ay icinde y.disindan geliyor, yamaha ve suzuki de bunu bilmiyorum. Yamaha ve suzuki yedek parca fiyatlarindan haberim yok ama hornet ucuz degil onu soyleyebilirim. misal on fren balatalari takim olarak 300 liracik :) cift disk tabii ama ebc alirsan bunun nerdeyse yari fiyati oluyor, hos daha once baska topikte de acikladigim uzere balatalar o paranin hakkini soke soke veriyor, ebc nissin balatalarin elini opou basina koysun o derece fark var.

Aklina takilanlari sorarsan ona gore cevaplariz, ingilizcen varsa http://www.hondahornet.co.uk/ adresini okuyabilirsin, orda baya bilgi bulabilirsin.

Benim su anda motoru degistirmek istememin tek sebebi daha torklu bir makina olabilir. Mt09 icin baya kasmistim bir donem ama onun da amortisor ve on catal performansi hakkinda duyduklarimdan sonra simdilik yerine koyacak daha iyi bir alternatifim yok. Bir s1000r olsa tadindan yenmezdi tabii ama hornet uzerine koyacak 40 lira daha paramiz olsaydi :)

Haa bir de, bu alet naked, yani aldiktan sonra off cok ruzgar var falan diyeceksen hic bu ise girme, yani ankara guzel de deniz yok be bilader diye soyleneceksen hic bu ve bunun gibi makinalara bulasma :)

Pekbipicadam
08 Eylül 2015, 10:53
Dostum Selam

Yaklaşık 2,5 senedir hornet kullanıyorum 2007 model , aslında motoru almam biraz şansa oldu piagio x9 250 kullanıyordum motoru takasa verdim ve hornet sahibi oldum , kullanımı oldukça basit bir motor alt devirde uysal bu sebepten dir sanırım ilk vitesli motorum 600 cc olmasına rağmen başıma kötü bişi gelmedi tabi biraz benimde tedbirli olmamdan da olabilir :) , bana göre motorun oturuş pozisyonu çok rahat ben 186'lık bir adam olduğum halde kolay kolay sağım solum ağırmıyor , şehir içinde giremeyeceği hiçbir boşluk yok kurye motorlarının geçemediği yerlerden biz rahatça geçiyoruz , şuana kadar standart bakımları dışında herhangi bir masraf çıkarmadı 6 bin kmde bir yağ ve filtre değiştiriyorum ve km geldikçe diğer sarf malzemeleri , son sürat olarak kendim 230 KM gördüm internette 260 gören videolar mevcut, motor sıcaklığı normal yol koşullarında 80-82 arasında trafikte 106 ya kadar çıkıyor daha üstünü pek fazla görmedim ve hava çok sıcak olmadığı takdirde rahatsızlık vermiyor bu sıcaklık, şehir dışı yolculukta ben kendime özel bir cam yaptım rüzgarı baya kestiği için çok yormuyor ama camsız olarak uzun yol oldukça yorucu olacaktır. ne kadar yakıyor dersen depom şuanda 70 TL ye doluyor çok zorlamadan kullanırsam 250-270 km falan sonra ışık yanıyor, sonrasında 4 lt daha var ama ben hiç denemedim sonunu görmeyi :), benim aklıma gelenler bunlar başka soruların varsa yardımcı olmaya çalışırım , bu arada ilanlardaki satılık olanlardan biride benim motorum, iş kuruyorum ve paraya sıkışma ihtimalime karşı satıyorum ama hiç satmak istemiyorum umarım hiç satılmaz :D bende borç harç çözerim bir şekilde.

ferhatkars
08 Eylül 2015, 19:56
Ferhat Kars kardeşim yazdıkların içinde hornetle alakalı bişey göremedim ama yinede sağol :)[COLOR="Silver"]

türkiye de pek tutulmayan horneti sorunca... ben de türkiye de pek tutulmayan bandit i kullanıyorum..
tavsiye olarak söyledim...

tyrung
08 Eylül 2015, 20:41
Arkadaş cevap bulamadı sanırım :)
Genel olarak naked motor yeni yeni Türkiye 'de yaygınlaştı, diğer markalarında nakedları azdır... özellikle 4 silindir.

473423523834234 tane MT07'nin satılık olmasının sebebi rüzgar ve 4 silindir sevdası.

seasiderider
08 Eylül 2015, 22:15
saol engin kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------

bülent bey teşekkürler açıklayıcı olmuş

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------

pekbipicadam kardeşim acaba sahibindende hangi ilan senin

mhmtesk
08 Eylül 2015, 22:51
Hornet iyi güzelde, fiyatıne ne öyle ya!!!

İlk hornet 600 ün 2004 te çıktığını varsayarsak, bilmiyorum ama yaklaşık 10 senedir Tr pazarında mevcutken satılmamasının ana nedeni fiyatıdır.

Örnek verirsek MT-07. 2 senedir pazarda ve Türkiyedeki hornet 600 leri toplasan MT-07 lerin yüzde/10 unu karşılamaz.

( yüzde işaretini yazamadım :queen:)

Yani burdada bi damarlı var sanırım. :queen:

engin_deniz
08 Eylül 2015, 23:22
Hornet ile mt07 yi bence aynı sınıfa koymak haksızlık olur. Hornet üzerinde 600rr blogu olduğunu biliyormuydunuz ? Yakitida 4 silindir bir makinaya göre çok iyi. Uzun yolda 4 lt yaktirdigim zamanlar oldu. Şimdi önümüzdeki pazartesi kendisiyle 4000 kmlik bir rota yapicaz. Horneti satarsam alacağım tek naked z800 dur mt07 olamaz kesinlikle. Ama mt07 kötü motor demiyorum. 2 silindir olmasi sebebi ile bana hornetten sonra yetersiz geleceği kesin

Bulent78
09 Eylül 2015, 09:42
Hornet iyi güzelde, fiyatıne ne öyle ya!!!

İlk hornet 600 ün 2004 te çıktığını varsayarsak, bilmiyorum ama yaklaşık 10 senedir Tr pazarında mevcutken satılmamasının ana nedeni fiyatıdır.

Örnek verirsek MT-07. 2 senedir pazarda ve Türkiyedeki hornet 600 leri toplasan MT-07 lerin yüzde/10 unu karşılamaz.

( yüzde işaretini yazamadım :queen:)

Yani burdada bi damarlı var sanırım. :queen:

Hornet 2004 de degil 98 de piyasaya cikti. Buraya geldi mi bilemem o kadar eskisini ama 2007 de komple yenilendi, yeni 2007 model 600rr motor blogu kullanildi, kombine abs, ters amortisor gibi buyuk degisikliklere gidildi. 2006 ile 2007 model hornet arasinda ciddi kalite farki vardir. Fiyatlarina bakarken ilandaki motorlarin hepsinin 2007 sonrasi oldugunu belirtmek isterim, hatta daha sonra yine makyajlandi sanirim 2011 de olmali, o motorlar da haliyle biraz daha pahaliya satiliyor.

Hornet neredeyse tum avrupa da cok tutulmasina ragmen Turkiye de dogru durust talep olmadigi icin, cok az sayida getirilmistir, bu sadece Hornet icin degil, diger cogu naked makina icin de gecerli. ilanlarda onlarca fazer var ama kac tane fz6 naked var? an itibariyle 26 fz6 naked a karsilik yaklasik 150 tane fazer ilani var. Burdan bizim milletin naked motoru sevmedigini anlamak mumkun. 26 tane olmasinin sebebi de zamaninda fazerin cok basarili satis rakamlari yakalamasidir, yani millet fazer dan aldigi gazla naked modelini de getirip satmistir burda ama o bile dogru durust satilmamistir sonucta.

Hornet mt 07 karsilastirmasi biraz komik olur bence :) mt 07 nin dengi olan motor er6 dir mesela, onunla karsilastirabilirsin, satis rakami olarak da er6 dan daha cok satmis olabilir ama bu bile tek basina er6 dan daha iyi bir motor oldugunu gostermez. Sadece Yamahanin super fiyat politikasi sayesinde neredeyse cbr 250 alacagima ustune biraz daha koyup cok daha kuvvetli bir motor alirim mantigindaki arkadaslari hedef almistir. Bence de mantikli bir secimdi zamaninda 17 lira civarinda fiyati varken. Artik pek fiyat avantaji kalmadi, bir de insanlar gerek tecrube eksikliginden gerek motorun yumusak suspansiyon karakterinden olsa gerek, kaza yapmaya baslayinca, onun da satis rakamlarinin yukselisi artik durmustur diye dusunuyorum.

soyle bir karsilastirma yaparsak, mesela 17bine temiz bir r25 alabiliyorsun, bunun yerine 17-18bine temiz bir hornet de bulabilirsin bence, biri 2008-9 model olur digeri 2014 ya da 2015. Aralarindaki farkin ne denli buyuk oldugunu ancak kullaninca anlarsin, bence bu fiyatlar gayet mantikli.

Yani 250lik makinalarin 16-18 liralara satildigi bir piyasada, bu paralara, hicbir kronik sorunu olmayan, kaliteli bir 600luk naked almak bence gayet mantikli, sizce?

Pekbipicadam
09 Eylül 2015, 09:55
82 bin km de olan benim ki :cherry:

engin_deniz
09 Eylül 2015, 10:37
82bin iyiymiş. Dostum faceden eklermisin beni. Engin Şenses diye aratirsin. Hornet buluşması düzenlediğimizde katilirsin sende

SuleymanE
09 Eylül 2015, 10:44
Hornet 2004 de degil 98 de piyasaya cikti. Buraya geldi mi bilemem o kadar eskisini ama 2007 de komple yenilendi, yeni 2007 model 600rr motor blogu kullanildi, kombine abs, ters amortisor gibi buyuk degisikliklere gidildi. 2006 ile 2007 model hornet arasinda ciddi kalite farki vardir. Fiyatlarina bakarken ilandaki motorlarin hepsinin 2007 sonrasi oldugunu belirtmek isterim, hatta daha sonra yine makyajlandi sanirim 2011 de olmali, o motorlar da haliyle biraz daha pahaliya satiliyor.

Hornet neredeyse tum avrupa da cok tutulmasina ragmen Turkiye de dogru durust talep olmadigi icin, cok az sayida getirilmistir, bu sadece Hornet icin degil, diger cogu naked makina icin de gecerli. ilanlarda onlarca fazer var ama kac tane fz6 naked var? an itibariyle 26 fz6 naked a karsilik yaklasik 150 tane fazer ilani var. Burdan bizim milletin naked motoru sevmedigini anlamak mumkun. 26 tane olmasinin sebebi de zamaninda fazerin cok basarili satis rakamlari yakalamasidir, yani millet fazer dan aldigi gazla naked modelini de getirip satmistir burda ama o bile dogru durust satilmamistir sonucta.

Hornet mt 07 karsilastirmasi biraz komik olur bence :) mt 07 nin dengi olan motor er6 dir mesela, onunla karsilastirabilirsin, satis rakami olarak da er6 dan daha cok satmis olabilir ama bu bile tek basina er6 dan daha iyi bir motor oldugunu gostermez. Sadece Yamahanin super fiyat politikasi sayesinde neredeyse cbr 250 alacagima ustune biraz daha koyup cok daha kuvvetli bir motor alirim mantigindaki arkadaslari hedef almistir. Bence de mantikli bir secimdi zamaninda 17 lira civarinda fiyati varken. Artik pek fiyat avantaji kalmadi, bir de insanlar gerek tecrube eksikliginden gerek motorun yumusak suspansiyon karakterinden olsa gerek, kaza yapmaya baslayinca, onun da satis rakamlarinin yukselisi artik durmustur diye dusunuyorum.

soyle bir karsilastirma yaparsak, mesela 17bine temiz bir r25 alabiliyorsun, bunun yerine 17-18bine temiz bir hornet de bulabilirsin bence, biri 2008-9 model olur digeri 2014 ya da 2015. Aralarindaki farkin ne denli buyuk oldugunu ancak kullaninca anlarsin, bence bu fiyatlar gayet mantikli.

Yani 250lik makinalarin 16-18 liralara satildigi bir piyasada, bu paralara, hicbir kronik sorunu olmayan, kaliteli bir 600luk naked almak bence gayet mantikli, sizce?

Hocam söylediğiniz çoğu şeye katılıyorum ve bence çok doğru söylemişsiniz. Ancak fikrinize katılmadığım tek bir konu var, onu belirtmek isterim.

Gayet haklısınız 250cc motosikletlerin fiyatları olması gerektiğinden pahalı ancak ben 250cc sınıfını gerekli bir sınıf olarak görüyorum. Yani 125cc ile motosiklete başlayan bir kişinin aynı para diye 600cc ve üzeri 4 silindir motora geçmesi yerine, önce araya 10-20bin km kullanacağı 250cc güzel bir motor koyması bence tecrübe açısından çok faydalı olacaktır.

Ülkemizde MT-07 kazalarının bu kadar fazla olmasının sebebi de bu hata oldu hep. 125cc commuterda bile yeterince pişmeden "250'lik alacağıma 3-4 bin daha ekleyip mt07 alırım" diyen tecrübesiz sürücüler virajlarda patlamaya başlayınca elden çıkarmalar başladı, ölüm makinesi ilan edildi MT07 ler.

Evet sıfırları her ne kadar fahiş fiyattan satılıyor olsa da, yine de motosiklet eğitiminin kademe kademe olması ve 600 cc öncesi en azından bir 250cc kullanılması kanaatindeyim. Gerekirse 2. el alınsın ancak 125cc den sonra hemen 600lük özellikle 4 silindir motora geçilmemesi bence daha faydalı olacaktır.

Bulent78
09 Eylül 2015, 12:32
Hocam söylediğiniz çoğu şeye katılıyorum ve bence çok doğru söylemişsiniz. Ancak fikrinize katılmadığım tek bir konu var, onu belirtmek isterim.

Gayet haklısınız 250cc motosikletlerin fiyatları olması gerektiğinden pahalı ancak ben 250cc sınıfını gerekli bir sınıf olarak görüyorum. Yani 125cc ile motosiklete başlayan bir kişinin aynı para diye 600cc ve üzeri 4 silindir motora geçmesi yerine, önce araya 10-20bin km kullanacağı 250cc güzel bir motor koyması bence tecrübe açısından çok faydalı olacaktır.

Ülkemizde MT-07 kazalarının bu kadar fazla olmasının sebebi de bu hata oldu hep. 125cc commuterda bile yeterince pişmeden "250'lik alacağıma 3-4 bin daha ekleyip mt07 alırım" diyen tecrübesiz sürücüler virajlarda patlamaya başlayınca elden çıkarmalar başladı, ölüm makinesi ilan edildi MT07 ler.

Evet sıfırları her ne kadar fahiş fiyattan satılıyor olsa da, yine de motosiklet eğitiminin kademe kademe olması ve 600 cc öncesi en azından bir 250cc kullanılması kanaatindeyim. Gerekirse 2. el alınsın ancak 125cc den sonra hemen 600lük özellikle 4 silindir motora geçilmemesi bence daha faydalı olacaktır.

Kesinlikle katiliyorum, ben tam olarak ifade edememisim sanirim, orda vurgulamak istedigim, 250 cc makinalarin fiyatina bir hornet alinabilecegiydi, yoksa 125 cc den sonra gidip hornet alin demek istemedim kesinlikle. ben 250 ccden sonra er6 almistim ki o bile ilk baslarda gucuyle beni urkutmustu, sakin kullanim ve zamanla alisma sonrasi cok keyifle kullanmistim. er6 dan sonra hornet aldigimda hic yabancilik cekmedim, 8-9bin deviri gecmedigim surece de er6 ya gore cok ciddi bir guc farki yoktu, dolayisiyla ilk baslarda bu devirlerin altinda kalip motora alistiktan sonra daha ust devirleri zorlamaya baslamistim. Bence normal bir kullanici 20li beygir guclerinde bir makinadan sonra 50-60 beygir civari ve daha sonra 600 luk 4 silindir makinalara gecmeli.

Mt07 ile ilgili kazalar da dediginiz gibi genel olarak motorun hafif ve atak olmasi ve bilincsiz, tecrubesiz surucunun gazlama istegi sonunda oluyor, insanlarin direk fiyati uygun diye motor almamasi gerektiginin en aci kanitlarindan biri maalesef.

Pekbipicadam
09 Eylül 2015, 12:58
82bin iyiymiş. Dostum faceden eklermisin beni. Engin Şenses diye aratirsin. Hornet buluşması düzenlediğimizde katilirsin sende

Eklemek isterdim ama face kullanmıyorum maalesef, buradan ulaşabilirsiniz düzenli kullanıyorum.

dyavol-77
09 Eylül 2015, 13:13
Hornet iyi güzelde, fiyatıne ne öyle ya!!!

İlk hornet 600 ün 2004 te çıktığını varsayarsak, bilmiyorum ama yaklaşık 10 senedir Tr pazarında mevcutken satılmamasının ana nedeni fiyatıdır.

Örnek verirsek MT-07. 2 senedir pazarda ve Türkiyedeki hornet 600 leri toplasan MT-07 lerin yüzde/10 unu karşılamaz.

( yüzde işaretini yazamadım :queen:)

Yani burdada bi damarlı var sanırım. :queen:
İlk Honda Cb600 Hornet 1998'de ortaya çıktı....TR'ye ise 3.nesli ile 2007'de geldi...

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:05 ----------


Hornet ile mt07 yi bence aynı sınıfa koymak haksızlık olur. Hornet üzerinde 600rr blogu olduğunu biliyormuydunuz ? Yakitida 4 silindir bir makinaya göre çok iyi. Uzun yolda 4 lt yaktirdigim zamanlar oldu. Şimdi önümüzdeki pazartesi kendisiyle 4000 kmlik bir rota yapicaz. Horneti satarsam alacağım tek naked z800 dur mt07 olamaz kesinlikle. Ama mt07 kötü motor demiyorum. 2 silindir olmasi sebebi ile bana hornetten sonra yetersiz geleceği kesin

Frenleri şu ana kadar kullandığım motorlar içinde en iyisi, 0-200km/h akselarasyonu kısa oranlı şanzımanı sayesinde bir çok 600cc SS'leri utandıracak seviyede, top speedi 247km/h ile sınırlandırılmış. Kötü bir tek özelliği aşırı pahalı orijinal yedek parça (debriyaj teli 120 tl)...
Benimki son nesil PC41 kodlu kasa (2011 de 0 km. almıştım-halen keyifle kullanıyorum-satmayı bir kere bile düşünmedim).

EmirhanCoskun
09 Eylül 2015, 13:54
ehehehe hornet candır :D alan satmıyor :) ne güzel işte herkeste olmayan bize özel bi motosiklet :) çok ender görülen bir örnekttir hornet :D

Green Arrow
09 Eylül 2015, 15:09
Hornet benimde çok sevdiğim ve beğendiğim bir motor ancak fiyatlar çok uçmuş ve ederinin üzerinde. Daha 2 yıl önce 16-17'ye satılan 2011-2012 modellerine şuan 20 küsür bin istiyorlar. O fiyata çok daha iyi motorlar var piyasada öyle olunca da fanatikleri ve sürenler dışında kimse yanaşamıyor...

Bulent78
09 Eylül 2015, 15:26
Hornet benimde çok sevdiğim ve beğendiğim bir motor ancak fiyatlar çok uçmuş ve ederinin üzerinde. Daha 2 yıl önce 16-17'ye satılan 2011-2012 modellerine şuan 20 küsür bin istiyorlar. O fiyata çok daha iyi motorlar var piyasada öyle olunca da fanatikleri ve sürenler dışında kimse yanaşamıyor...

Iki yil once 16-17 olanlar 2011-12 modeller degildi, 2007-2010 arasi modellerdi. Su anda 17-19 arasi fiyatlari.
Iki yil once mt09 24 liraydi su anda 30.500 TL daha fazla aciklamaya gerek var mi sizce?

Fanatikligini bilmem ama 600 cc 4 silindir naked pazarinda cok daha iyi hangi motorlar var piyasada ornek verebilir misiniz? Ben zamaninda fz6, gsr600, hornet ve z750 disinda birbirine rakip olabilecek baska motorlar gormemistim ve bunlarin arasindan yaptigim secimden de hic pisman olmadim bugune kadar. Diger motorlarda gordugum tek ustunluk z750 nin hacminin getirdigi avantaj ile biraz daha torklu olmsiydi o kadar.

Green Arrow
09 Eylül 2015, 16:43
Iki yil once 16-17 olanlar 2011-12 modeller degildi, 2007-2010 arasi modellerdi. Su anda 17-19 arasi fiyatlari.
Iki yil once mt09 24 liraydi su anda 30.500 TL daha fazla aciklamaya gerek var mi sizce?

Fanatikligini bilmem ama 600 cc 4 silindir naked pazarinda cok daha iyi hangi motorlar var piyasada ornek verebilir misiniz? Ben zamaninda fz6, gsr600, hornet ve z750 disinda birbirine rakip olabilecek baska motorlar gormemistim ve bunlarin arasindan yaptigim secimden de hic pisman olmadim bugune kadar. Diger motorlarda gordugum tek ustunluk z750 nin hacminin getirdigi avantaj ile biraz daha torklu olmsiydi o kadar.

Hocam ben 2013 yılında kaç tane 2011-2012 ilan gördüm 16-17 bin liraya adım gibi eminim. İlanlar çalışsa kayıtları bile var eski bilgisayarımda.
Silindir olarak bakmadım olaya ancak istenen fiyatlara o modellerde Avrupa motoru alınabiliyor. Üstelik o motorlar çok daha pahalı fiyatlarla satılmış ve donanım düzeyleri ve sürüş dinamikleri olarakta daha üstün motorlar. Motora lafım yok ancak Japon ve Honda diye kendisi eskiyen ama piyasası eskimeyen bir motor. Buda ekonomik mantığa ters birşey. Amerikada da Japon kendi öz toprağında da Japon bu alet ama değeri düşüyor heryerde biz hariç...

Bulent78
10 Eylül 2015, 10:34
Hornet, en piyasasi olmayan motorlardan biri bana gore. Cunku cok sayida yok. Siz olayi hornete baglamissiniz ama gecen mesajda yazdigim mt09 ornegini dikkate almamissiniz sanirim, alet 2 yil icinde 6500 lira zam gordu, hicbir yenilik yapilmamasina ragmen. Yani olayi daha genis dusunurseniz, 2005 fazerlara bile 17-18 lira istenen piyasada bence fiyatlari cok degil, ederi bu mu diyorsaniz o ayri, bana kalirsa hicbir motorun ederi sahibinden de yazan fiyatlar degil ama piyasaya bakarsaniz, emin olun mantikli fiyatlari var. Su an itibariyle 3 adet 20bin uzeri ilan var ki biri cok abarti zaten onu gec, digerleri de pazarlikla 20nin altina dusecektir illaki, onun disindakiler 19 ve altinda yani abarttigin kadar yok.

Avrupa motorlarinin icinde street triple var ise super gercekten, hornetten daha iyidir kesinlikle ama fiyatlarina baktin mi? ducati veya mvaugusta falan diyceksen o fiyata bulabilecegini hic sanmiyorum. Amacim horneti yuceltmek falan degil yanlis anlama, oyle koru korune asla marka ya da model savunmam ama bana gore su piyasa da fiyati gayet olagan. Oyle sacma motorlarin oyle sacma fiyatlari var ki, onlarin yaninda bu gayet mantikli bence.
Olayin Honda olmasiyla cok alakasi oldugunu sanmiyorum, dedigim gibi daha cok piyasanin yukselmesi ve sifir motorlarin surekli zamlanmasi yuzunden boyle fiyatlar var. Hondanin genel olarak turkiyede servis ustunlugu oldugu soylenir ama ellerinde fren balatasi yok adamlarin mesela?
Bir de sunu tekrarlayayim, cok daha iyi motorlar var tabii ki ama bu ulkede ayni paraya alabileceginiz coook daha iyi motor varsa da ben bilmiyorum vallahi, belki bir tik iyi birsey bulabilirsiniz ama ayni paraya cok daha iyi ciddi bir arguman olmus.

seasiderider
11 Eylül 2015, 18:10
Arkadaşlar 2011 2012 hornet bakıyorum satmayı düşünen bi arkadaş varsa bana mesajla ulaşabilir

buraxdj
03 Kasım 2015, 01:46
Kafası karışan arkadaşlara örnek olsun diye yazıyorum ;

- 125 cc ye çok uzun yıllar binmiş,arazi+asfalt+uzun yol yapmış bir kullanıcı olarak 2 hafta önce CBF 500 aldım.

CBF 500 ü almadan önce büyük bir hatadan döndüm. Yamaha R25 . Aldıktan sonra bana hiç kafamda olmadığı halde bu motoru tanıtan arkadaşıma çok teşekkür ettim.

Önce 600 f hornet baktık,kafamıza göre bulamayınca 900 lüklerine baktık , sonra bulunduğum şehirde çok temiz bir 500 lük buldum ve düşünmeden aldım.

Şimdi R25 e falan bakıyorumda,iyiki tarz değiştirmeyip CBF 500 ü aldım. Tavsiyeyi veren arkadaşım bunu kullandıktan sonra eminim bu seriden devam etmek isteyeceksin dedi ve haklıymış.

Şuan motorumdan çok memnunum,yakıtı,gidişi,duruşu herşeyi ile bana çok uygun.Büyük ihtimalle bir sonraki alacağımda 600 yada 900 lük olanı olacaktır.

Özetle , eğer pek bilgi ve satan yoksa sorunsuz biniyordur kullanıcılar.Bir de bu yönden düşünün.270 bin de CBF 500 e şahit oldum.Bana bu serilerin sorunsuzluklarından danıştığım hemen hemen her usta bahsetti ve tamir masrafına bayılan firmaların işine gelen bir durum değil pek.

Şuan motorumla alakalı tek sıkıntım lastik,onu da bugün Mitas sipariş verip hallettikten sonra aynen devam ediyorum yola.

İyiki R25 almamışım diyorum çünkü beni gerçekten kesmezmiş.