Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM RC 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
rockie
21 Temmuz 2015, 15:27
Merhabalar,
KTM RC 250 için konu açılmadığını fark ettim. Henüz pek kullanan yok sanırım. Ben de alalı 5 gün oldu. Yakında fikirlerimi detaylı olarak paylaşacağım. Ayrıca kendi motorumdan da bir kaç resim eklerim :) Sormak istediğiniz herhangi bir şey olursa cevaplamaya çalışırım. Bu arada RC serisi sahiplerinin toplanıp bilgi paylaştığı etkinlik yaptığı bir ortam göremedim. Bu konuda destek olmak isteyen arkadaşlar var ise iletişime geçelim bir grup kuralım.
Saygılar..
http://i58.tinypic.com/24es20z.jpg
http://i60.tinypic.com/bgo2tw.jpg
prozack
01 Ağustos 2015, 00:02
Selamlar... Tabi bir tek rockie sen varsın ;) ama zamanla rc 250 sayımız artar sanırım.. Ben motorun ödemesini 24.07.2015 te yaptım 3 gün sonra Pazartesi Alanya'da olacaktı ama ancak Cuma günü yani dün teslim aldım.. Sanırım lojistik firmasından kaynaklandı problem. Bu süreç tabi ha bugün ha yarın derken biraz can sıktı ama sonunda kavuştuk.. :D Bu arada Spormoto'nun ilgi alakası fena değildi.. Onlara da teşekkürler.. Plaka, ruhsat Pazartesi'ye kaldı fatura bekliyoruz. Bu yüzden ancak 45 km yapabildim. Önceki motorum TVS Apache'ydi. Oturuş pozisyonu beni çok zorlayacak gibi geldi (tabi zaman lazım..) Malzeme kalitesi olarak r25 ile kıyaslama şansım oldu yanyana. KTM ciddi anlamda önde. Daha fazlasını yazabilmek için yaşamam lazım kendilerini biraz daha.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Bu arada rockie tecrübelerinden yararlanmak isterim.. Özellikle oturuş...
rockie
03 Ağustos 2015, 10:30
Selamlar... Tabi bir tek rockie sen varsın ;) ama zamanla rc 250 sayımız artar sanırım.. Ben motorun ödemesini 24.07.2015 te yaptım 3 gün sonra Pazartesi Alanya'da olacaktı ama ancak Cuma günü yani dün teslim aldım.. Sanırım lojistik firmasından kaynaklandı problem. Bu süreç tabi ha bugün ha yarın derken biraz can sıktı ama sonunda kavuştuk.. :D Bu arada Spormoto'nun ilgi alakası fena değildi.. Onlara da teşekkürler.. Plaka, ruhsat Pazartesi'ye kaldı fatura bekliyoruz. Bu yüzden ancak 45 km yapabildim. Önceki motorum TVS Apache'ydi. Oturuş pozisyonu beni çok zorlayacak gibi geldi (tabi zaman lazım..) Malzeme kalitesi olarak r25 ile kıyaslama şansım oldu yanyana. KTM ciddi anlamda önde. Daha fazlasını yazabilmek için yaşamam lazım kendilerini biraz daha.. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:00 ----------
Bu arada rockie tecrübelerinden yararlanmak isterim.. Özellikle oturuş...
selam prozack,
Öncelikle motorun hayırlı olsun kazasız belasız inş. :)
İş yoğunluğundan şimdiye kadar 270 km civarı yapabildim. Bunun içerisinde trafiksiz 50+50km ve kalanı orta-yoğun trafikte geçti. Genel olarak oturuş pozisyonu beni çok rahatsız etmedi bilhassa beklediğimden rahat buldum. Bende önceden senin gibi tedirgindim gerçi henüz uzun yol yapmadım tek sürüşte maksimum motor üzerinde 1 saat civarı kaldım. 1,75 boyum var ve 70 kiloyum tek sıkıntım ayağım tam anlamıyla yere basmıyor yarısı basıyor bu nedenle motoru geri geri getirirken biraz meğil varsa zorlanabiliyorum :) tabi birazda acemiyiz henüz :) Malzeme kalitesi olarak şunu gönülden söyleyebilirim ki gerçekten arada gözle görülür ciddi farklar var(satın almadan önce 250cc bilindik tüm motorları yakından inceledim oturdum bir tek test sürüşü yapamadım) Kaldı ki donanım olarak da ABS ve Kaydırmalı Debriyaj büyük artı. Benim gibi acemi birinin yüksek devirdeyken yanlışlıkla vites düşürmesi büyük kazalara sebep olabilir ki bunu yaşadım ama arka lastik kilitlenmedi :) Diğer 250cc lerde test sürüşü yapamadığım için gidişi hakkında yorum yapamam ama beni gerçekten tatmin etti çok seri :)
Ayrıca başıma gelen bir olay oldu onuda tecrübe olarak aktariyim. Motoru durduğum yerde vitesteyken elimi debriyajdan çektim ve stop ettirdim dengem bozuldu hafif yana kaydı motor. Dikleştiremedim ve yavaşça yere bıraktım. Motorun üstünden inip kaldırdığımda hiç bir yerinin çizilmediğini gördüm sevindim :mrgreen: Tekrar bindim motora marşa bastım ayağımı vites pedalına götürdüm bide baktım ki pedal yok :mrgreen: Düşmediğim yavaşça yere bıraktığım halde pedal kırılmış. Alüminyum dökümden yapılmış fren ve vites pedalı. Bu nedenle esnemeyip direk kırılıyorlar. Dikkat etmek lazım. Pedalları koruyacak koruma demiri-takozu vs. birşey bulamadım. Bu konuda RC serisinde tecrübesi olan arkadaşları dinlemeye hazırım :)
prozack
03 Ağustos 2015, 21:33
Ben de gitgide alışıyorum oturuşa. Benim boy 1.84 bacaklar da uzun buna rağmen ferah.. :) Depoyu sıkı tutmaya alışmak lazım.. En yakın zamanda depo ped almayı düşünüyorum.110 km oldu plakasız. Plaka bekliyorum hala.. Biraz yola vurmak lazım sanırım o şekilde oturuş daha da rahat olacak. Pedalı kıran 4. kişi oldun duyduğum, sanırım alan herkes kırıyor pedalı (cam kemik sendromu) ;) geçmiş olsun. Allah korusun daha fazlasından.. Çizik olmaması sevindirici gerçekten ;) Motorla birlikte rc serisinin kataloğunu göndermişler bana orada clutch lever guard (koruma) var hatta fren için de var. Bunu satmayı önceden planlamışlar anlaşılan ;) RC 200 başlığına koruma takozu ile ilgili yazdım ama sanırım koruma takozu için yer yok motorda.. :( Bu arada frenler bana çok hoş geldi, bunda lastikler üstüne amortisörlerin etkisi büyük tabi... Yakıt olarak çevre yoluna çıktığımda 3 litreye kadar indi ki ışıklar bol burada ona rağmen.. Şehir içi ise 5 e çıktı.. Tabi rodaj olduğu için değişken olacaktır daha bir süre.. İnşallah daha fazla kullanma fırsatımız olur ;)
rockie
04 Ağustos 2015, 15:41
Yakıtla ilgili şunu söyleyebilirim şuan orta derece trafikte 30km civarı bi mesafede 100km/3.1Lt gördüm akıcı yolda ise 100km/2.7Lt civarı seyrediyor çok memnunum kaldı ki benim motorda 300km'ye henüz yeni çıktı hala rodajdayım yani :)
Koruma takozu bulamazsam yedek fren ve vites pedalı yanımda taşıyacağım artık :farao:
Buyrun yakıt ile ilgili resimler :
http://i.hizliresim.com/j2jl8W.jpg
http://i.hizliresim.com/B04lrL.jpg
EMRE ÇITIR
04 Ağustos 2015, 16:25
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-SL01-Bianco-/221811712705?hash=item33a50222c1
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-Nero-/371364568292?hash=item56770d9ce4
Ben Türkiye'de bulamadım. İsterseniz ebay'de var.
prozack
04 Ağustos 2015, 23:30
Koruma takozu mu desem tokası mı desem çok ilginç.. Keşke bi kullanan olsada yorum alabilsek.. Emre teşekkürler iyi araştırma ;)
Ben de yakitta 2.8 gördüm. Bu gerçekten moral verici :) Ama şehir içi artıyor.. Rockie ortalama hıza göre düşünürsek çok iyi yakaladığın değer...
Ağustos sonu Alanya - İstanbul arası yola çıkmayı düşünüyorum. O zamana kadar yakıt ne kadar düşerse iyi ;) Motor hakkında çok net kanılara varmış olurum :)
GP500-1st
04 Ağustos 2015, 23:43
son vites 5000 Rpm deki hızı nedir arkadaşlar? KTM duke ve RC lerin kesicisi meşhur kaçta kesiyor acaba 160 ın altındaysa kötü... benim tahminim max 150 hatta 145:salut:
Sokollu
05 Ağustos 2015, 00:00
son vites 5000 Rpm deki hızı nedir arkadaşlar? KTM duke ve RC lerin kesicisi meşhur kaçta kesiyor acaba 160 ın altındaysa kötü... benim tahminim max 150 hatta 145:salut:
Bunu ben de merak ediyorum Youtube'da bir video yok ki açıp bakayım. 151 max diyorum ben de.
rockie
05 Ağustos 2015, 11:55
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-SL01-Bianco-/221811712705?hash=item33a50222c1
http://www.ebay.com/itm/KTM-RC-390-200-125-2014-2015-RD-Moto-Kit-Tamponi-paratelaio-Nero-/371364568292?hash=item56770d9ce4
Ben Türkiye'de bulamadım. İsterseniz ebay'de var.
Araştırma için teşekkürler Emre ama bu paraya 2 set pedal alabiliyoruz ortalama :) 1 seti de yanımızda taşırız acil durum için :) Şaka bi yana tuzluymuş fiyat.
Koruma takozu mu desem tokası mı desem çok ilginç.. Keşke bi kullanan olsada yorum alabilsek.. Emre teşekkürler iyi araştırma ;)
Ben de yakitta 2.8 gördüm. Bu gerçekten moral verici :) Ama şehir içi artıyor.. Rockie ortalama hıza göre düşünürsek çok iyi yakaladığın değer...
Ağustos sonu Alanya - İstanbul arası yola çıkmayı düşünüyorum. O zamana kadar yakıt ne kadar düşerse iyi ;) Motor hakkında çok net kanılara varmış olurum :)
Teşekkürler prozack uzun yol tecrübelerini bekliyoruz şimdiden iyi yolculuklar... :)
son vites 5000 Rpm deki hızı nedir arkadaşlar? KTM duke ve RC lerin kesicisi meşhur kaçta kesiyor acaba 160 ın altındaysa kötü... benim tahminim max 150 hatta 145:salut:
GP500-1st henüz rodajda olduğum için zorlayamıyorum ama bende merak ediyorum açıkçası :silent: Benimde tahminim 150-155 arası
GP500-1st
05 Ağustos 2015, 18:39
@rockie
motoru zorlamanız veya top speed denemeniz gerekmez. rodaj da 1/3 gazda son viteste 70-80 i geçmeden 5000 rpm ye ulasır zaten:cat:
Bu da son sürati hakkında yüzde 5 yanılma payıyla veya kesiciye kaçta girebileceği hakkında gayet iyi fikir verir...
örn 70 km/s te 5000 devirde olursa 10.750 max çevirebileceğini düşünürsek max 150 de hız limitörü devreye girer diyebiliz.
EMRE ÇITIR
05 Ağustos 2015, 19:58
Kazada keşke sadece pedal kırılsa, ayna kırılır, gidon topuzu kırılabilir, elciği tutan demir yamulabilir, manet yamulabiliri kırılabilir, karenajlar çizilebilir. 30 35 km ile düşüp sürüklendiğinizde emin olun, hasar en az 700 800 lira olacaktır.
prozack
05 Ağustos 2015, 20:36
Arkadaşlar bugün ruhsat işlemlerini hallettim. Dosyada mühendis imzalı bir kağıt var onda azami hız 145 diyor.. Fakat resmi rc 250 videosu var pistte olan. Orada da 165 civarı hızla viraj alıyor ;)
6.vites 6500 devirde 110 gördüm ben.
Yorumu sana kaldı GP500-1st ;)
Takoz için bugün ustayla konuştuk dirsekli bir aparat lazım şasiye monte etmek için o da ne kadar verimli olur bilemedim...
Bu arada son hız meselesinde amacım r25 ile yarışmak falan değil. Sadece trafikte 120 üstüne çıkmamız gereken durumlarda iyi bir ivmelenmeyle 150'yi bulsak yeterlidir diye düşünüyorum...
rockie
07 Ağustos 2015, 11:37
@rockie
motoru zorlamanız veya top speed denemeniz gerekmez. rodaj da 1/3 gazda son viteste 70-80 i geçmeden 5000 rpm ye ulasır zaten:cat:
Bu da son sürati hakkında yüzde 5 yanılma payıyla veya kesiciye kaçta girebileceği hakkında gayet iyi fikir verir...
örn 70 km/s te 5000 devirde olursa 10.750 max çevirebileceğini düşünürsek max 150 de hız limitörü devreye girer diyebiliz.
GP500-1st hocam bu konu hakkında pek bilgim olmadığı için kusura bakma :) haftasonu dediğiniz şekilde denemeye çalışacağım. Teşekkürler :)
Kazada keşke sadece pedal kırılsa, ayna kırılır, gidon topuzu kırılabilir, elciği tutan demir yamulabilir, manet yamulabiliri kırılabilir, karenajlar çizilebilir. 30 35 km ile düşüp sürüklendiğinizde emin olun, hasar en az 700 800 lira olacaktır.
EMRE ÇITIR hocam evet o konuda haklısınız sürüklenmede baya masraf açacağı kesin. Peki koruma takozu olsa bunlardan ne derece korunmuş oluruz?
Arkadaşlar bugün ruhsat işlemlerini hallettim. Dosyada mühendis imzalı bir kağıt var onda azami hız 145 diyor.. Fakat resmi rc 250 videosu var pistte olan. Orada da 165 civarı hızla viraj alıyor ;)
6.vites 6500 devirde 110 gördüm ben.
Yorumu sana kaldı GP500-1st ;)
Takoz için bugün ustayla konuştuk dirsekli bir aparat lazım şasiye monte etmek için o da ne kadar verimli olur bilemedim...
Bu arada son hız meselesinde amacım r25 ile yarışmak falan değil. Sadece trafikte 120 üstüne çıkmamız gereken durumlarda iyi bir ivmelenmeyle 150'yi bulsak yeterlidir diye düşünüyorum...
prozack hocam ruhsat hayırlı olsun :) son hız 150 olsa 120 den 150 ye çıkmak kısmen yavaş olacaktır diye düşünüyorum. Aniden kaçmak gerektiğinde ne derece seri olur denemek lazım. Fakat 110-120 lere kadar gayet hızlı çıkıyor bence :)
EMRE ÇITIR
08 Ağustos 2015, 11:22
Mümkün mertebe korur, takoz kırılmadığı sürece düz asfaltta karenajları pedalı vs korur.
prozack
09 Ağustos 2015, 20:39
Rockie teşekkürler.. 500 km'ye ulaştım rodajın yarısı bitti :) Ben son hız ve oralardaki ivmelenme konusunda ümitliyim. Örneğin son hız 155 olsun (kesiciden dolayı). Kesici olmadan da bi 170 görür herhalde.. Son hızı 170 gibi düşünürsek ivmelenme 155'e göre artmış olacak.. Ama tabi bunlar sadece tahminler.. Bu arada bugün bayır aşağı 130 gördüm 8000 devirde baktım gazı azalttım hemen 6.vitesten sonrası olmadığı için sanırım devir ışığı devreye girmedi (7500'de girmesi lazım)
Lastikler çok yumuşak sanırım.. Birde baktım nr göreyim; lastikte cam, parmak ucu kadar bir yarık... Ne yapmalıyım? :(
GP500-1st
10 Ağustos 2015, 20:58
motor 10.000 rpm de 160 km yapıyor o halde arkadaslar.
160-165 gibi kesici büyük ihtimal hadi bakalım:cat:
rockie
11 Ağustos 2015, 11:57
motor 10.000 rpm de 160 km yapıyor o halde arkadaslar.
160-165 gibi kesici büyük ihtimal hadi bakalım:cat:
155 in üstü süpriz olur olursa çok iyi olur :thumleft: rodajımın bitmesine son 300km kaldı önümüzeki haftasonu bitirmiş olurum muhtemelen. Bakımdan sonra bi uzun yol yapıp denemek lazım :)
prozack
11 Ağustos 2015, 16:06
Lastik neyse ki hava kaçırmadı biz de güzelce camı çıkardık.. Yani sıkıntı yok :)
Rodajın sonuna doğru heycan artıyor.. :)
Merakla beklemedeyiz Rockie..
Gp 165 görsek harika :)
prozack
25 Ağustos 2015, 14:56
Herkese selamlar.. Rodaj sonunda bitti arkadaşlar.Son hızla ilgili 160 gördüm kesiciye henüz girmeden ama ucundaydı.. :) Bakım için 180 tl ödedim, yağ olarak ktm racing 4T fully synthetic 20W/60 kullanıldı.. 1.5 lt yağ haznesi olduğu için kalan yarım lt bende bir sonraki bakıma 65 tl düşeriz en azından yağ masrafından :)
E-TEKİN
25 Ağustos 2015, 19:33
20w60 yağ çok kalın bir skala değilmi?
EMRE ÇITIR
25 Ağustos 2015, 22:51
Bakımı nerde yaptırdınız ? Spormoto 1.9 L Castrol 10/50 koyuyordu ben bakıma yaptırdığımda.
prozack
25 Ağustos 2015, 23:37
Antalya-alanya arkadaşlar.. 10/40 10/50 bana de normal gelen ama bu yağ direkt ktm için motorex tarafından üretilmiş.. Emre senin motor ne? Bu arada maalesef kullanım klavuzu olmadığı için oraya da bakmıyorum..
sezer109
03 Eylül 2015, 12:22
Arkadaslar merhaba. Motoru calistirdigimda kisa far yaniyor surekli (teki yani) . Spormoto yu aradim kapatmanin mumkun olmadigini ve surekli yanacagini soyledi. Sizdede durum ayni mi ?
EMRE ÇITIR
03 Eylül 2015, 12:32
Arkadaslar merhaba. Motoru calistirdigimda kisa far yaniyor surekli (teki yani) . Spormoto yu aradim kapatmanin mumkun olmadigini ve surekli yanacagini soyledi. Sizdede durum ayni mi ?
TÜM motorlarda durum aynı, neden kapatmak istiyorsun ki ? Ben aksine gündüz uzunları da yakıp gidiyorum ki diğer araç sürücüleri fark etsin.
Keremma1543
15 Eylül 2015, 17:20
Merhaba başlangıç motoru olarak almayı düşünüyorum vitessiz motorla yol tecrübem var motorda rosso 2 lastik abs kaydırmalı debriyaj standart bildiğim kadarı ile tek silindirden dolayı da bi titreme olduğu söyleniyor kafama takılan ise oturuş pozisyonu 1.83 boyundayım dik bi oturuş mu var yok bi biraz daha yatıyo muyuz birde servis ağı nasıldır sipariş verdiğimiz parça 1 ay sonra gelmesin veya cep yakmasın yardımcı olursanız sevinirim 1 ay sonra almayı düşünüyorum sırf lastik ve abs ile çoğu 250liğin önünde benim için
Birde ön 110/70 arka 150/70 diye gördüm bi yerde bu ebatlar doğru mu doğruysa nasıl rosso 2 oluyor üstünde
E-TEKİN
16 Eylül 2015, 01:34
Arka 150 60 17
sezer109
20 Eylül 2015, 11:37
Motoru 1 aydir kullaniyorum ve cok memnunum. Oturus pozisyonu ve yuksekligi rahat.Ben 1.90 im sen cok daha rahat edersin. Fakat yaris motoru oldugu icin yinede fazla konfor bekleme. Sehirici kullaniminda cok fazla fan aciyor (yaz olmasindan dolayi malum) titreme cok rahatsiz edecek duzeyde degil ama tasarimi yetiyor zaten hemen bakislari ustune cekiyorsun. Ben tasarimi ve rengi icin aldim bu motoru . Bahsetmis oldugun extra larda cabasi. Ayrica japon markalarin neredeyse tum modellerine yeni zam geldi. KTM halen ayni fiyattan satiyor ve kur farki olmadi ( simdilik) . Suan alirsan cok kaliteli bir kask hediye ediyorlar. Tavsiye ederim. 100km de 3 lt yakiyor ort. Japon mali motorlarda cogunlugun deyimi ile kisa surede tedarik saglanabiliyorsa Avusturya-Hindistan ortak mali olan bu markada da surec cok uzun olmasa gerek. Ozelliklede Yamaha nin sacma satis politikasi ile kiyaslarsan.
Keremma1543
24 Eylül 2015, 03:44
Sıfır rc250 almakla ikinci el rc390 almak arasında gidip geliyorum şuanda. Bir yanım diyor yeni başlayacaksın 250 den yukarı çıkma diğer yanım diyor almışken 390 al 250 güçsüz gelir sıkılırsın. Kararsızlıktan sıyırıcam balatayı 😅😅
Mexico
24 Eylül 2015, 10:03
250 almanizi tavsiye ederim. 390 baslangic motoru degil
prozack
26 Eylül 2015, 02:13
Kerem kardeşim motor üzerindeki hız algın bildiğin gibi diğer araçlardan farklı olacak sana zaten bu algıya alışma süreci heycan yaşatacak.. Bence 390 alıp da zamanla arttırabileceğin zevki bir anda harcama ;) Emin ol öyle sana yetersiz gelecek bir güç olmayacak sağ elinin altındaki.. Ben 14000 km TVS APACHE'den sonra kullanıyorum gayet de keyif alıyorum.. Son hız olarak da çok büyük bir fark yok.. Bu arada boyumuz aynı.. İlk 1 hafta motoru satmayı düşündürecek kadar konforsuz gelmişti bana alet ama oturmayı öğrendikten sonra ;) durmadan 60-70 km hiç rahatsızlık duymuyorum... Bu arada Yamaha sağlam zam yapmış r25 parçalarına bir araştır istersen.. Ben de çok gittim geldim ama şu saatte kendimi zor tutuyorum motora binmemek için ;)
Bir de uzun yol olarak 870 km yaptım. E boynum ağrıdı en çok, rüzgardan omuz ve sırtta da oldu biraz bi ara sele sert geldi atkı, havlu vs. attım kıçımın altına ama o kadar yol boyunca titreşim beni çok rahatsız etti diyemem.. Hızını 90-100 civarı tutarsan titreşim neredeyse yok.. 110-120 sana motor kullandığını hissettiriyor diyelim 130-140 evet titreşim bu süratte 30 dk gidersen seni rahatsız eder ama olsun yavaşlar biraz sonra tekrar gazlarsın ;)
Ktm kullananların yorumlarını merak ediyorsan face'den ktmduketurkey'e biraz göz at derim rc kullananlar da var.. Ama henüz sadece rc olarak sayımız az..
Tadını çıkar bu süreç bile keyifli ben rüyamda kullanıyordum almadan önce :)
rockie
05 Ekim 2015, 16:55
Kerem kardeşim motor üzerindeki hız algın bildiğin gibi diğer araçlardan farklı olacak sana zaten bu algıya alışma süreci heycan yaşatacak.. Bence 390 alıp da zamanla arttırabileceğin zevki bir anda harcama ;) Emin ol öyle sana yetersiz gelecek bir güç olmayacak sağ elinin altındaki.. Ben 14000 km TVS APACHE'den sonra kullanıyorum gayet de keyif alıyorum.. Son hız olarak da çok büyük bir fark yok.. Bu arada boyumuz aynı.. İlk 1 hafta motoru satmayı düşündürecek kadar konforsuz gelmişti bana alet ama oturmayı öğrendikten sonra ;) durmadan 60-70 km hiç rahatsızlık duymuyorum... Bu arada Yamaha sağlam zam yapmış r25 parçalarına bir araştır istersen.. Ben de çok gittim geldim ama şu saatte kendimi zor tutuyorum motora binmemek için ;)
Bir de uzun yol olarak 870 km yaptım. E boynum ağrıdı en çok, rüzgardan omuz ve sırtta da oldu biraz bi ara sele sert geldi atkı, havlu vs. attım kıçımın altına ama o kadar yol boyunca titreşim beni çok rahatsız etti diyemem.. Hızını 90-100 civarı tutarsan titreşim neredeyse yok.. 110-120 sana motor kullandığını hissettiriyor diyelim 130-140 evet titreşim bu süratte 30 dk gidersen seni rahatsız eder ama olsun yavaşlar biraz sonra tekrar gazlarsın ;)
Ktm kullananların yorumlarını merak ediyorsan face'den ktmduketurkey'e biraz göz at derim rc kullananlar da var.. Ama henüz sadece rc olarak sayımız az..
Tadını çıkar bu süreç bile keyifli ben rüyamda kullanıyordum almadan önce :)
@prozack arkadaşımıza katılıyorum güzel tespitler. Ayrıca motora alışma süresinde oturuş pozisyonu biraz ters gelebilir. Şuan 3.700km civarındayım günübirlik 300-400 km arası geziler yaptım. Evet bir cbr gibi konforlu değil ama gerçekten bir racing makinaya bindiğinizin hissini veriyor. Gaz tepkileri rodaj sonrasında dahada güzelleşiyor. Sispansiyonlar gerçekten sert çukurlu yollarda sizi yorabilir ama güzel asfaltta virajlarda çok stabil ve gerçekten güven verici. Agresif sürüşte 100km/3.5lt civarı, uzun yolda sakin sürüşte ise 100km/2.5lt civarı tüketim görüyorum genelde. Şunu da belirteyim min. 2.2lt gördüm :D Yüksek devirde titreşim var, zaten motorun göze çarpan eksisi diyebileceğim yönü bu titreşim olurdu herhalde. Çünkü racing motor alıyorsunuz konforsuz olması bana göre eksi değil zaten ama konfort sele ile gelseydi şahane olurmuş yalan değil :) Fiyat konusuna gelince ilk bakıldığında gerçekten pahalı geliyor. Ama ben şu açıdan yaklaştım belki fikir olarak destekleyen olur. Yazdığım an itibariyle Honda nın sitesinde CBR 14,700TL spormotonun sitesinde ise rc250 16,950TL aradaki fark 2,250TL. Bu farkla rosso 2 lastiklere + 1000TL-1,100TL civarındaki KTM kaska + ABS'ye + Kaydırmalı debriyaja ve CBR dan daha atak bir motora sahip oluyorsunuz. Tasarım kısmı kişiden kişiye değişir o konuya girmiyorum.
Kafanızda soru işaretleri varsa yardımcı olmaya çalışırım :)Ayrıca 250cc motor almak isteyen arkadaşlara RC250 ve Duke250 leri bayide test etmelerini tavsiye ediyorum. Gerçekten eğlenceli motorlar. Mümkünse aynı klasmandaki kafanıza takılan motorların hepsini deneyin ona göre karar verin derim.
medyumketo
16 Ekim 2015, 11:33
@prozack arkadaşımıza katılıyorum güzel tespitler. Ayrıca motora alışma süresinde oturuş pozisyonu biraz ters gelebilir. Şuan 3.700km civarındayım günübirlik 300-400 km arası geziler yaptım. Evet bir cbr gibi konforlu değil ama gerçekten bir racing makinaya bindiğinizin hissini veriyor. Gaz tepkileri rodaj sonrasında dahada güzelleşiyor. Sispansiyonlar gerçekten sert çukurlu yollarda sizi yorabilir ama güzel asfaltta virajlarda çok stabil ve gerçekten güven verici. Agresif sürüşte 100km/3.5lt civarı, uzun yolda sakin sürüşte ise 100km/2.5lt civarı tüketim görüyorum genelde. Şunu da belirteyim min. 2.2lt gördüm :D Yüksek devirde titreşim var, zaten motorun göze çarpan eksisi diyebileceğim yönü bu titreşim olurdu herhalde. Çünkü racing motor alıyorsunuz konforsuz olması bana göre eksi değil zaten ama konfort sele ile gelseydi şahane olurmuş yalan değil :) Fiyat konusuna gelince ilk bakıldığında gerçekten pahalı geliyor. Ama ben şu açıdan yaklaştım belki fikir olarak destekleyen olur. Yazdığım an itibariyle Honda nın sitesinde CBR 14,700TL spormotonun sitesinde ise rc250 16,950TL aradaki fark 2,250TL. Bu farkla rosso 2 lastiklere + 1000TL-1,100TL civarındaki KTM kaska + ABS'ye + Kaydırmalı debriyaja ve CBR dan daha atak bir motora sahip oluyorsunuz. Tasarım kısmı kişiden kişiye değişir o konuya girmiyorum.
Kafanızda soru işaretleri varsa yardımcı olmaya çalışırım :)Ayrıca 250cc motor almak isteyen arkadaşlara RC250 ve Duke250 leri bayide test etmelerini tavsiye ediyorum. Gerçekten eğlenceli motorlar. Mümkünse aynı klasmandaki kafanıza takılan motorların hepsini deneyin ona göre karar verin derim.
Selamlar, 250lik seçiminde bende kararsızım görüşlerinizi almak isterim. R25 alsaydım demiyorsunuz gibi geliyor bana :). Fiyat farkı artıları için yeterli gibi görünüyor.
R25 mi RC 250 mi?
http://www.epey.com/motosiklet/karsilastir/4476-26617/yamaha-yzf-r25_ktm-rc-250/
2016'dan itibaren R25'e, ABS ve KTM'de olan artılar eklenecek gibi geliyor. Bu fiyat farkına RC250 almamak olmaz.
Dizayn konusunda ben KTM dizaynını hiç sevmiyordum. Sevmemek derken, irite oluyordum, o renkler ve o kaba tasarımı görünce. Sonradan o dizayn ve görüntü bana o kadar doğal ve güzel gelmeye başladı ki. Minimal ve başarılı buluyorum, kesinlikle başarılı.:)
Yamaha'nın atağını mı beklesem, yoksa direk RC250 mi alsam bilmiyorum. Ama bu motosiklet beni heyecanlandırıyor.
medyumketo
TOTEMONS
17 Ekim 2015, 19:38
KTM 250 RC ABS almayı düşünüyorum.
Kullanan arkadaşlardan olumlu ve olumsuz yönleri ile ilgili değerli görüşlerini paylaşmalarını rica ediyorum.
Sykkuno
18 Ekim 2015, 22:10
ABS'li modeli yok diye biliyorum
edito:varmıs sanırım
mrtnld35
19 Ekim 2015, 16:33
Beyler ktm rc 250 almayı düşünüyorum ama distribitor sitesinde abs yazmıyor ama görsellerde dikkatli bakınca abs var.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?Bir de herkesin dilinde bir titreşimdir gidiyor bu alet bu kadar mı titriyor dostlar?Bir de uzun vadede kullananlar varsa şikayetçi oldukları durumlar buraya yazabilir mi?Cevap verirseniz bu kardesinizi büyük dertten kurtaracaksınız.Hepinize iyi sürüşler
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
Kimse yok muuu
rockie
02 Kasım 2015, 10:39
Beyler ktm rc 250 almayı düşünüyorum ama distribitor sitesinde abs yazmıyor ama görsellerde dikkatli bakınca abs var.Bu konu hakkında bilgisi olan var mı?Bir de herkesin dilinde bir titreşimdir gidiyor bu alet bu kadar mı titriyor dostlar?Bir de uzun vadede kullananlar varsa şikayetçi oldukları durumlar buraya yazabilir mi?Cevap verirseniz bu kardesinizi büyük dertten kurtaracaksınız.Hepinize iyi sürüşler
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:05 ----------
Kimse yok muuu
@mrtnld35 hocam bildiğim kadarıyla tüm RC250 ler ABS li olarak üretiliyor yada Türkiye'ye gelenlerin hepsi böyle en azından. Ortalama 8bin devir üzeri titreşim var evet uzun yolda devirli kullanmak rahatsız edebilir. Ama şöyle bi durum var RC250 ile ortalama 120-130 civarında rahat gidebilirsiniz ama 130 üzerinde titreşim başlar. Şunu da söyliyim makina rodajdan sonra rahatladı gerek titreşimi gerekse daha hızlı devirlenmesi gayet hoş oldu :)şuan 4500km deyim ve tek sıkıntı yaşadığım nokta yan ayağın 2 kere civatasının düşmesi. Bunuda duke sahibi bir kaç arkadaşımda yaşadı genel bir sorun sanırım. Locktite sürerek civata takılırsa düzeliyor dediler şuan locktite ile 500km yaptım henüz sorun yok ilerleyen zamanlarda yazarım tekrar :)
sezer109
13 Kasım 2015, 12:36
Arkadaslar merhaba. Tr de satilan tum rc 250 modellerinde abs var. (bizzat denedim). Ayrica uzerinde pirelli rosso 2 lastikle gelen tek model rc 250. Debreyaj kaydirma hediye kask halen degismeyen fiyat (simdilik) cabasi. Ayrica paddock standi icin masa takozu arayanlar varsa asagida linkteki urunu satin alabilirler. Piyasa da buldugumnun en uygunu. Kalitesi orta sayilir. Cift olarak satiliyor. Kawasaki yazdigina bakmayin. M10 tip civata ile birlikte geldigi icin uyumlu. Bilginize
http://urun.n11.com/modifiye-urunler/kawasaki-versys-650-2007-siyah-arka-sehpa-pimi-arka-kaldirma-makarasi-m10-P18178279
rockie
24 Kasım 2015, 11:31
Arkadaslar merhaba. Tr de satilan tum rc 250 modellerinde abs var. (bizzat denedim). Ayrica uzerinde pirelli rosso 2 lastikle gelen tek model rc 250. Debreyaj kaydirma hediye kask halen degismeyen fiyat (simdilik) cabasi. Ayrica paddock standi icin masa takozu arayanlar varsa asagida linkteki urunu satin alabilirler. Piyasa da buldugumnun en uygunu. Kalitesi orta sayilir. Cift olarak satiliyor. Kawasaki yazdigina bakmayin. M10 tip civata ile birlikte geldigi icin uyumlu. Bilginize
http://urun.n11.com/modifiye-urunler/kawasaki-versys-650-2007-siyah-arka-sehpa-pimi-arka-kaldirma-makarasi-m10-P18178279
Bu arada bu tarz ufak parçaları yurtdışından sipariş vermenizi tavsiye ederim malum ülkemizde aksesuar fiyatları almış başını gidiyor. Örneğin yukarıdaki ürünü yarı fiyatına aşağıdaki gibi alablirsiniz.
http://tr.aliexpress.com/item/10mm-Orange-CNC-Motorcycle-swingarm-Spools-stand-bobbins-for-KTM-125-200-390-DUKE-RC-125/32315605013.html
sezer109
29 Kasım 2015, 21:11
tesekkurler
IronHand1
01 Aralık 2015, 20:14
motora sahip olanlar diğer motora göre nasıl olduğunu yazabilir ve motordaki izlenim,deneyimlerini söylerse rc250 düşünenlere yardımcı olabilirsiniz benim gibi :D
rockie
12 Ocak 2016, 12:10
motorla 7.000 Km yi devirdik kazasız belasız çok şükür. Genel olarak çok memnunum daha önceki bahsettiğim konuların üstünden tekrar geçmeyeceğim. Farklı olarak yağmurda 140 km kadar yol yaptım lastikler ve fren sistemi gerçekten başarılı. Yağmurda bile güvenle frenliyebiliyorsunuz. Ayrıca son hız konusuna da açıklık getiriyim. Arka arkaya 2 kere 167 de kesiciye girdi makina. Düz yolda 167 den fazlasını görmek imkansız gibi :D
Mexico
12 Ocak 2016, 12:26
Tatminkar bir deger bence. Kazasiz belasiz :)
berkcigdem
13 Ocak 2016, 01:17
motorla 7.000 Km yi devirdik kazasız belasız çok şükür. Genel olarak çok memnunum daha önceki bahsettiğim konuların üstünden tekrar geçmeyeceğim. Farklı olarak yağmurda 140 km kadar yol yaptım lastikler ve fren sistemi gerçekten başarılı. Yağmurda bile güvenle frenliyebiliyorsunuz. Ayrıca son hız konusuna da açıklık getiriyim. Arka arkaya 2 kere 167 de kesiciye girdi makina. Düz yolda 167 den fazlasını görmek imkansız gibi :D
rc mi kullanıyorsun sen :) ıyyyy igrençsin !!!! :queen:
Mexico
13 Ocak 2016, 22:52
rc mi kullanıyorsun sen :) ıyyyy igrençsin !!!! :queen:
Abi ne anlıyolar şu KTM'den çözemedim gitti :P
berkcigdem
14 Ocak 2016, 02:53
Abi ne anlıyolar şu KTM'den çözemedim gitti :P
hiç işte :farao:
gokberk6426
07 Şubat 2016, 23:01
merhaba bende araniza yeni katildim sali gunu bir aksaklik cikmazsa kavuscagiz :) . birsey sormak istiyorum rodajda yag koyuyormuyuz ve ne gibi puf noktalari var ve en iyi yag hangisi ?
berkcigdem
08 Şubat 2016, 13:52
merhaba bende araniza yeni katildim sali gunu bir aksaklik cikmazsa kavuscagiz :) . birsey sormak istiyorum rodajda yag koyuyormuyuz ve ne gibi puf noktalari var ve en iyi yag hangisi ?
Ahaaa heyecanlı bir kişi daha :flower: Şimdi senin rüyalarına falanda giriyordur hatta sen bu gece uyuyamazsın ben sana söliyim :)
Mexico
08 Şubat 2016, 15:51
Ilk 1000 km yaga dokunma. Bu sure boyunca 5 bin deviri gecmemeye calis. Rodaj bakiminda yagi degistirir servis. Tavsiyem Castroll tam sentetik. Benim ki pamuk gibi oldu :)
gokberk6426
08 Şubat 2016, 16:48
Ilk 1000 km yaga dokunma. Bu sure boyunca 5 bin deviri gecmemeye calis. Rodaj bakiminda yagi degistirir servis. Tavsiyem Castroll tam sentetik. Benim ki pamuk gibi oldu :)
okey castroll özel olarak söylerim önerilerin içinde ayriyetten teşekkürler :)
Ahaaa heyecanlı bir kişi daha :flower: Şimdi senin rüyalarına falanda giriyordur hatta sen bu gece uyuyamazsın ben sana söliyim :)
abi sorma ya sabah 8 de uyudum bugun :D birazdan bankaya gidicez ödemesini yapıcaz bakalım salı günü getirtiriz dediler ama bilmiyorum ne zaman getirtirlerse :D
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO