Orijinalini görmek için tıklayınız : KTM KTM RC 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Memory42
08 Şubat 2016, 17:26
Hocam benim boy 1.85 in üzerinde Rc mi yoksa Duke mi daha uygun durur altımda :))
gokberk6426
08 Şubat 2016, 18:18
Hocam benim boy 1.85 in üzerinde Rc mi yoksa Duke mi daha uygun durur altımda :))
benim boyum 1.81 ben bir sorun cikcagini sanmiyorum ama oturunca size detayli bilgi veririm:)
Memory42
08 Şubat 2016, 20:29
benim boyum 1.81 ben bir sorun cikcagini sanmiyorum ama oturunca size detayli bilgi veririm:)
Hayırlısı sizden dönüş bekliyorum :)
Keoma
08 Şubat 2016, 21:15
Foto bekliyoruz
Mexico
09 Şubat 2016, 00:36
Hocam benim boy 1.85 in üzerinde Rc mi yoksa Duke mi daha uygun durur altımda :))
Rc karenajdan dolayi daha iyi durur. Ss seviyorsaniz bal, kaymaktir. Ama biraz daha hoplamali, ziplamali, aksiyonlu olsun derseniz kesinlikle duke derim.
MimTolga
09 Şubat 2016, 22:47
Bu arada gokberk kendini imha etmemiştir inş. ilk günden. Forumda pek gözükmüyor :wiinkk:
gokberk6426
12 Şubat 2016, 02:02
Bu arada gokberk kendini imha etmemiştir inş. ilk günden. Forumda pek gözükmüyor :wiinkk:
yok burdayım ödemede sıkıntı olmuş yarın gidip bakıcam bayiye bakalım hafta sonuna kadar hallolur diye tahmin ediyorum :) . bu arada koruma takozu bulamadım modele uygun taktıran varmı acaba hiç ?
prozack
15 Şubat 2016, 01:20
Güzeeell.. Sayfaya bakmayalı sayıda artış olmuş gibi. Koruma takozu ben bulamadım arkadaşlar. E-bay'de görmüştüm bitane fiyatı baya yüksek.. Boy 1.83 motora sığma konusunda sıkıntı yok.. ilk sayfaları okursanız daha detaylı bilgi bulabilirsiniz..Iyi sürüşler...
rockie
16 Şubat 2016, 16:35
rc mi kullanıyorsun sen :) ıyyyy igrençsin !!!! :queen:
berk senin ne işin var burda ya :D sen tenere başlığına baksana :P hala içinde ktm sevgisi var dimi :D bu hafta veriyim motoru sana istersen :P
berkcigdem
17 Şubat 2016, 02:23
berk senin ne işin var burda ya :D sen tenere başlığına baksana :P hala içinde ktm sevgisi var dimi :D bu hafta veriyim motoru sana istersen :P
Bizim buradaki tencere başlığı hareketsiz ya :) Napim bende geliyorum buradaki dandik motor kullanan katemecilere sataşıyorum işte
yok abi ben eğilemem öyle :)
gokberk6426
17 Şubat 2016, 21:05
eockie acaba koruma takozunu naptiniz? dukelerinki oluyorsa almayi dusunuyoeum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
bügün 45 km kadar yol yaptım kollarım bıraz ağrıdı oturuşu tam bir ss :) . motor cok tatli ve torklu bisiklet gibi kıvrak ve sürüşü cok kolaydı bayinin önünde çalıştırdım atladım üstüne içimde çok fena adrenalin acaba götürebilcemmi bıraktım debriyajı ufaktan gazı verdım cok kolay bir sürüşü oldu absis 2 kere korudu beni düşmememi sağladı görevini yapıyorlar oturuşu benim totomu acıtmadı ama bazılarınınkibi acıtıyormuş. yarin bayiye gidip koruma takozu sorucam bakalım distirübütörle konuşcakalrdı
berkcigdem
17 Şubat 2016, 21:47
eockie acaba koruma takozunu naptiniz? dukelerinki oluyorsa almayi dusunuyoeum
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:00 ----------
bügün 45 km kadar yol yaptım kollarım bıraz ağrıdı oturuşu tam bir ss :) . motor cok tatli ve torklu bisiklet gibi kıvrak ve sürüşü cok kolaydı bayinin önünde çalıştırdım atladım üstüne içimde çok fena adrenalin acaba götürebilcemmi bıraktım debriyajı ufaktan gazı verdım cok kolay bir sürüşü oldu absis 2 kere korudu beni düşmememi sağladı görevini yapıyorlar oturuşu benim totomu acıtmadı ama bazılarınınkibi acıtıyormuş. yarin bayiye gidip koruma takozu sorucam bakalım distirübütörle konuşcakalrdı
İlk günden abs seni 2 kere koruyorsa bir terslik vardır bu işte. Dikkat et sürerken
gokberk6426
17 Şubat 2016, 21:50
İlk günden abs seni 2 kere koruyorsa bir terslik vardır bu işte. Dikkat et sürerken
abi aslında terslik bende benzınlıkte yerler ıslaktı hart diye bhasinca motor altımdan kayıyo gibi oldu o arada devreye girip toparladı ıkıncıdede okulda sakin oluyor kampüs içinde sağıma soluma bakıyordum öndeki araç durmuş sonradan farkettım oyle bastım oyle girdi ondada ama alışmaya çalışıyorum :)
berkcigdem
17 Şubat 2016, 21:54
abi aslında terslik bende benzınlıkte yerler ıslaktı hart diye bhasinca motor altımdan kayıyo gibi oldu o arada devreye girip toparladı ıkıncıdede okulda sakin oluyor kampüs içinde sağıma soluma bakıyordum öndeki araç durmuş sonradan farkettım oyle bastım oyle girdi ondada ama alışmaya çalışıyorum :)
Sen dikkat et işte :)
gokberk6426
21 Şubat 2016, 19:53
180 kilometre oldu her kmde aldığım keyif artıyor geçende motoru bir türlü çalıştıramadım sebebi ayaklıktanmış ayaklık acıkken calışmıyor motor panik yapmayın ben yaptım baya cünkü :D .koruma takazo malesef yok napıcaz artık bılmıyorum ilk aldıgımdan şimdiye farkı sankı daha cok torklu daha iyi gidiyor gibi hissediyorum egitimede gittim kontra viraj acil ve panik frenler felan calısmıstık moturmla. şunu soyliyim ben hiç o parkurda o kadar viraj donebilecegimi o kadar yatabilecegimi düşünmezdim motor sanki yapışıyor virajlarda daha 100 kmlık motorcuydum ama hissettim yani bi güven verdi abssine gelcek olursak deneme ıcın 85 e cıkıp aniden on ve arka fireni sonun akadar sıktım absisi cokta güzel çalıştı dengemi bozmadı hatta üzerinden beni atcaktı oyle yola yapışıp frenledi birazcik hayalarım ezildi :D .onun dışında benzini 4 litre yakıyor 100 kmde bilgasayara göre bakalım inş düşer cunku 20 tlye 100 km gitmek coook fazla :D bendende kaynaklı gerçi durdugu yerde felan hafif hafif gaza dokunmak cok hoşuma gidiyor onlada ilgisi vardir muhakkak
Mexico
21 Şubat 2016, 23:53
180 kilometre oldu her kmde aldığım keyif artıyor geçende motoru bir türlü çalıştıramadım sebebi ayaklıktanmış ayaklık acıkken calışmıyor motor panik yapmayın ben yaptım baya cünkü :D .koruma takazo malesef yok napıcaz artık bılmıyorum ilk aldıgımdan şimdiye farkı sankı daha cok torklu daha iyi gidiyor gibi hissediyorum egitimede gittim kontra viraj acil ve panik frenler felan calısmıstık moturmla. şunu soyliyim ben hiç o parkurda o kadar viraj donebilecegimi o kadar yatabilecegimi düşünmezdim motor sanki yapışıyor virajlarda daha 100 kmlık motorcuydum ama hissettim yani bi güven verdi abssine gelcek olursak deneme ıcın 85 e cıkıp aniden on ve arka fireni sonun akadar sıktım absisi cokta güzel çalıştı dengemi bozmadı hatta üzerinden beni atcaktı oyle yola yapışıp frenledi birazcik hayalarım ezildi :D .onun dışında benzini 4 litre yakıyor 100 kmde bilgasayara göre bakalım inş düşer cunku 20 tlye 100 km gitmek coook fazla :D bendende kaynaklı gerçi durdugu yerde felan hafif hafif gaza dokunmak cok hoşuma gidiyor onlada ilgisi vardir muhakkak
Yakıt zamanla oturur ama hesabında bir yanlışlık var :) benzin şu an 4 tl. Eğer 4 lt yakıyorsa 16 tl eder. Buda km başına 16 kuruş eder. Benim Duke 13-14 kr yakıyor. Kullanıma bağlı olarak artar/azalır.
Şu konuya da bolca fotoğraf bekliyoruz gözümüz gönlümüz şenlensin :)
rockie
22 Şubat 2016, 15:25
Bizim buradaki tencere başlığı hareketsiz ya :) Napim bende geliyorum buradaki dandik motor kullanan katemecilere sataşıyorum işte
yok abi ben eğilemem öyle :)
sana 1190 super duke r gider de işte endurocu oldun bi kere :P
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------
Yakıt zamanla oturur ama hesabında bir yanlışlık var :) benzin şu an 4 tl. Eğer 4 lt yakıyorsa 16 tl eder. Buda km başına 16 kuruş eder. Benim Duke 13-14 kr yakıyor. Kullanıma bağlı olarak artar/azalır.
Şu konuya da bolca fotoğraf bekliyoruz gözümüz gönlümüz şenlensin :)
Hocam sen yeterki fotoğraf iste :) 2015 temmuzdan beri kullanmaktayım. Genelde gezi amaçlı kullanıyorum işe git gel için pek kullanmıyorum 7800km civarı oldu. Gezilerden okadar çok fotoğraf var ki forumlara sığmaz :P şöyle bir kaç tane özet geçeyim belki almayı düşünen arkadaşları iştahlandırırız :thumleft:
http://i65.tinypic.com/28rd53o.jpg
http://i68.tinypic.com/6fo5ma.jpg
http://i64.tinypic.com/k21yyv.jpg
http://i68.tinypic.com/2h7zxxk.jpg
http://i68.tinypic.com/10xybmt.jpg
http://i68.tinypic.com/2upe9mh.jpg
http://i66.tinypic.com/nv34a9.jpg
http://i65.tinypic.com/fbyo3n.jpg
http://i63.tinypic.com/1rq0xh.jpg
http://i65.tinypic.com/25zjhx3.jpg
http://i64.tinypic.com/35bclzt.jpg
Mexico
22 Şubat 2016, 15:30
Hocam masallahi var cok guzel :) racing sevmeyen birisi oldugumdan, duke asigiyim ama rc de fena bir motor :)
Tekeriniz duz bassin.
gokberk6426
23 Şubat 2016, 11:10
bende atarım yakında cok foto cekilmiyorum :) foruma koyduklarımı ekliyim aksıyon kameram gelince bol bol atarım :) .
http://i.hizliresim.com/1M9mkb.jpg (http://hizliresim.com/1M9mkb)
http://i.hizliresim.com/8DG0Y7.jpg (http://hizliresim.com/8DG0Y7)
http://i.hizliresim.com/1M9mkb.jpg
http://hizliresim.com/8DG0Y7
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------
150-60 lastiklerin baainci ne olmali acaba rosso 2 ?
rockie
23 Şubat 2016, 11:55
Lastik ler için kullanma klavuzundan ekran görüntüsü paylaşıyorum arkadaşlar aynı zamanda kullanma klavuzunu da alta ekliyorum pdf olarak.
http://i68.tinypic.com/2ntl2ex.jpg
RC250 Kullanma Klavuzu PDF : https://www.dropbox.com/s/5chqz61al7tml2o/RC_250.PDF?dl=0
2,0 Bar = 29,0075 PSI
2,2 Bar = 31,9083 PSI
Konverterın yalancısıyım :P
gokberk6426
23 Şubat 2016, 11:57
Lastik ler için kullanma klavuzundan ekran görüntüsü paylaşıyorum arkadaşlar aynı zamanda kullanma klavuzunu da alta ekliyorum pdf olarak.
http://i68.tinypic.com/2ntl2ex.jpg
RC250 Kullanma Klavuzu PDF : https://www.dropbox.com/s/5chqz61al7tml2o/RC_250.PDF?dl=0
2,0 Bar = 29,0075 PSI
2,2 Bar = 31,9083 PSI
Konverterın yalancısıyım :P
tesekkurler abi siz kac basiyorsunuz ? :)
rockie
23 Şubat 2016, 12:12
tesekkurler abi siz kac basiyorsunuz ? :)
29 - 31 fena değil gibi bende pek tecrübeli değilim bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa açıklayabilir :)
Mexico
23 Şubat 2016, 14:57
Bende 29-31 basiyorum. En ideali o gibi.
MimTolga
23 Şubat 2016, 15:36
kitapçıkta ön arka 29 psi yazar, artçılı ya da yüklü arkata 31 psi basabilirsin. Kitapçıktan dışarı çıkma ;)
gokberk6426
23 Şubat 2016, 19:47
kitapçıkta ön arka 29 psi yazar, artçılı ya da yüklü arkata 31 psi basabilirsin. Kitapçıktan dışarı çıkma ;)
valla güvenemiyorum bı oturttum 21 cıktı ilk başta başladı basmaya tırstım bende cıkardım hemen kalsın boyle dedim idare etsin biraz rodaj bakımında kontrol ettiricem artık :)
slymn93
24 Şubat 2016, 12:32
Arkadaşlar bende cbr250r var rc 390 a geçmeyi düşünüyorum ama malum 390 ın forum ölü biraz ondan buraya yaziyorum rc 250 ile cbrı kiyaslama yaparmisiniz acaba +- yönlerini özellikle ikisinide kullanan arkadaş varsa çok makbule geçer. Birde motor dışında süspansiyon vs herşey 390 ile aynıdır diye düşünerek soruyorum bu soruyu yanlış isem düzeltin beni lütfen
gokberk6426
24 Şubat 2016, 14:08
Arkadaşlar bende cbr250r var rc 390 a geçmeyi düşünüyorum ama malum 390 ın forum ölü biraz ondan buraya yaziyorum rc 250 ile cbrı kiyaslama yaparmisiniz acaba +- yönlerini özellikle ikisinide kullanan arkadaş varsa çok makbule geçer. Birde motor dışında süspansiyon vs herşey 390 ile aynıdır diye düşünerek soruyorum bu soruyu yanlış isem düzeltin beni lütfen
ivmelenmesi daha iyi cbrye gore cbr 26 beygir bu 31 lastikleri rosso 2 ve absisi var kaydırmalı debriyajı var bunlar + ları cbrye göre .
oturus pozisyonu cok dik , yakıtı cbrye göre daha fazladır diye tahmin ediyorum , fiyatı , herşehirde servis olmayışı ve yedek parçalarının pahalılığı ve koltuk altı bagajına cüzdan anca sığar bunlarda bence - leri . cbr 500 ede geçebilirsiniz bence
slymn93
24 Şubat 2016, 15:39
Teşekkürler. Selesinin sert olduğundan ve titresimin fazla olduğundan bahsediliyor bazi okuduğum yerlerde muhakkak 390 da bu biraz daha farklıdır ancak rc250 de nasıl sele titreşim gibi konular hic durmadan 100 km gidilse yorar mı.birde ön cam küçük gibi geldi yüksek hızlarda 100+ koruması nasıl acaba ?
gokberk6426
24 Şubat 2016, 17:23
Teşekkürler. Selesinin sert olduğundan ve titresimin fazla olduğundan bahsediliyor bazi okuduğum yerlerde muhakkak 390 da bu biraz daha farklıdır ancak rc250 de nasıl sele titreşim gibi konular hic durmadan 100 km gidilse yorar mı.birde ön cam küçük gibi geldi yüksek hızlarda 100+ koruması nasıl acaba ?
ben eskisehirden bozuyuk ve donus yolu yaptim 120 km civari rodajda 120 km ile sabit gittim ustune yatinca ruzgardan cok az etkilendim briaz dik durunca 110-105 e dustum ben titresimi cok hissetmedim 120 ile sabit giderdeniz rahatsiz etmiyor ama oturcak yer gercekten sert beni toto biraz buyuk cok hissetmedim oyuzden ama degistirebilirsiniz390 daha az titresim diye tahmin ediyorum ama 10 bin devirde kullanciaksaniz surekli titriyor ben 7-8 bin devir arasi gittim 110-120 arasi gittim geldim hic problem olmadi
slymn93
24 Şubat 2016, 20:41
Anladım teşekkürler :cat:bakalım motorumu satmaya kiyamiyorum satarsam rc serisi ciddi ciddi aklımda yer edinmeye başladı. Hayırlısı diyelim kazasız belasız inşallah
gokberk6426
24 Şubat 2016, 21:10
Anladım teşekkürler :cat:bakalım motorumu satmaya kiyamiyorum satarsam rc serisi ciddi ciddi aklımda yer edinmeye başladı. Hayırlısı diyelim kazasız belasız inşallah
rica ederim baska sormak isterseniz om ile ulasabilirsiniz hangi motoru secerseniz secin hayirlisi olsun :)
mccxcix
25 Şubat 2016, 11:38
@gokberk6426 kardeşim buralardaysan birşey soracağım, kaskın sanırım Shoei Nxr dı ya da GT Air mıydı? Neyse memnun musun, hava girişleri, görüş açısı, kafadaki hissi vs... nasıl acaba, biraz açıklarsan sevinirim... Şimdiden sağol. :mrgreen:
pnongrata
27 Şubat 2016, 16:58
Selam arkadaşlar,
Ben motor işinde yeni sayılırım. 2 sene önce aldığım ilk motorum olan Yamaha WR 125 R kullanıyorum. Boyum 1,87 olduğu için, bir acemi olarak, o zamanlar fazla bir seçeneğim yoktu, düşük cc'li yüksek boylu motorlarda. Açıkçası tarz olarak duruşu da hoşuma gitmişti. Bu zamana kadar şehrin asfalt yolları dışına hiç çıkmadım. Motorum böyle diye de, hiç off road'a falan da merak salmadım. Açıkçası şehir motorcusuyum.
Dün Moto Bike Expo'yu gezerken yan yana dizilmiş KTM RC serileri gözüme çarptı. O ana kadar bu tarz motorların bırakın üstüne binmeyi, dönüp bakmazdım bile. Çünkü hep uzun boyumdan dolayı bu motorların hiç rahat olmadıklarını ve ayrıca böyle bir motor üzerindeyken milletin bana güleceğini düşünürdüm. İçimden bir ses "yahu bir otur şu RC 250'nin üstüne ne var ki yani?" dedi. Arkadaşlar belki bana inanmayacaksınız ama motorun oturuş pozisyonu hiç de düşündüğüm gibi rahatsız değildi. Sele yüksekliği, gidon mesafesi, bacaklarımın motor tutuşu, yola bakışım çok rahattı. "Nasıl yani, ben ve süper sport bir motor mu? " diye içimde şimşekler çaktı.
Acaba bu şaşkınlığı diğer markalarda da yaşayacak mıyım diye fuarda gidip Yamaha R-25 ve Kawasaki Ninja 300'ün üzerlerine de bindim. Çok ilginç ama, hiç birisi KTM'nin verdiği rahatlık hissini vermedi. O motorların üstünde kendimi fil gibi hissettim. Halbuki KTM'de kendimi motorun üstünde değil, içinde hissettim. İncelediğim kadarıyla KTM 250 hem mühendislik, hem teknik hem de kalite olarak mükemmel. Görünüşü de diğer markalara göre bence çok daha afilli.
Bu motor ile ilgili sahip olduğum onca olumlu düşünceye rağmen, şuan garip duygular içindeyim. Acaba sizce, benim gibi 1,87 boyunda ve 88 kg ağırlığında birine KTM rc 250 rahat / keyifli bir motor sürüş tecrübesi verir mi? Dışardan bakınca motor ile benim aramda komik bir orantısızlık gözükür mü?
Teşekkürler, hepinize iyi sürüşler
Mexico
27 Şubat 2016, 23:44
Selam arkadaşlar,
Ben motor işinde yeni sayılırım. 2 sene önce aldığım ilk motorum olan Yamaha WR 125 R kullanıyorum. Boyum 1,87 olduğu için, bir acemi olarak, o zamanlar fazla bir seçeneğim yoktu, düşük cc'li yüksek boylu motorlarda. Açıkçası tarz olarak duruşu da hoşuma gitmişti. Bu zamana kadar şehrin asfalt yolları dışına hiç çıkmadım. Motorum böyle diye de, hiç off road'a falan da merak salmadım. Açıkçası şehir motorcusuyum.
Dün Moto Bike Expo'yu gezerken yan yana dizilmiş KTM RC serileri gözüme çarptı. O ana kadar bu tarz motorların bırakın üstüne binmeyi, dönüp bakmazdım bile. Çünkü hep uzun boyumdan dolayı bu motorların hiç rahat olmadıklarını ve ayrıca böyle bir motor üzerindeyken milletin bana güleceğini düşünürdüm. İçimden bir ses "yahu bir otur şu RC 250'nin üstüne ne var ki yani?" dedi. Arkadaşlar belki bana inanmayacaksınız ama motorun oturuş pozisyonu hiç de düşündüğüm gibi rahatsız değildi. Sele yüksekliği, gidon mesafesi, bacaklarımın motor tutuşu, yola bakışım çok rahattı. "Nasıl yani, ben ve süper sport bir motor mu? " diye içimde şimşekler çaktı.
Acaba bu şaşkınlığı diğer markalarda da yaşayacak mıyım diye fuarda gidip Yamaha R-25 ve Kawasaki Ninja 300'ün üzerlerine de bindim. Çok ilginç ama, hiç birisi KTM'nin verdiği rahatlık hissini vermedi. O motorların üstünde kendimi fil gibi hissettim. Halbuki KTM'de kendimi motorun üstünde değil, içinde hissettim. İncelediğim kadarıyla KTM 250 hem mühendislik, hem teknik hem de kalite olarak mükemmel. Görünüşü de diğer markalara göre bence çok daha afilli.
Bu motor ile ilgili sahip olduğum onca olumlu düşünceye rağmen, şuan garip duygular içindeyim. Acaba sizce, benim gibi 1,87 boyunda ve 88 kg ağırlığında birine KTM rc 250 rahat / keyifli bir motor sürüş tecrübesi verir mi? Dışardan bakınca motor ile benim aramda komik bir orantısızlık gözükür mü?
Teşekkürler, hepinize iyi sürüşler
Selamlar.
Boyumuz ve kilomuz ayni sayilir. Eksigim yok fazlam var kuskunuz olmasin. Ben duke kullaniyorum ve rahatim. Eger sizde rahat ettiyseniz bence etrafi pek onemsemeyin. Rc guzel bir modelve karenajlardan oturu dahada buyuk gorunur duke'a gore. Bence bir test surusu ayarlayin :)
reccepavcı
28 Şubat 2016, 20:31
Selamun aleykum abimlerim kardeslerım hayırlısıyl bugun fuarda rc250mın kaporasını verdım kendı ıstegımlede hzıranda teslım alıcam motorumu yanı artık bene bır ktmcıyım :) bana onerıcegınız bırsey vrsa sızlere cevap beklıyorum herkese hayırlı surusler rabbım kaza bela vermesın cumlemıze :)
destinee
03 Mart 2016, 12:50
bende aynı hisse kapıldım. r25 cbr250 ve rc250 ye bindik eşimle beraber. en rahatı ktmdi. artçı selesi inanılmaz rahat ama sürücünün ki berbat bence oturuş pozisyonu tam bir super sport. diğer motorları kavrayamadım olmadı yani ki düne kadar r25 almayı düşünüyordum ama vazgeçtim. bu arada boyum 1.76 75 kiloyum =)
Mexico
03 Mart 2016, 14:47
bende aynı hisse kapıldım. r25 cbr250 ve rc250 ye bindik eşimle beraber. en rahatı ktmdi. artçı selesi inanılmaz rahat ama sürücünün ki berbat bence oturuş pozisyonu tam bir super sport. diğer motorları kavrayamadım olmadı yani ki düne kadar r25 almayı düşünüyordum ama vazgeçtim. bu arada boyum 1.76 75 kiloyum =)
Ktm de en buyuk eksik bu bence. Tamam anladik sert motor yapiyosun, agresifsin ama bizdekide kaya degil popo. Power parts sele almaya zorluyorlar resmen. 1 parcasi 450 tl idi en son. En iyisi dosemecide seleyi kaplatmak :)
reccepavcı
05 Mart 2016, 16:42
Benimde boyum 1.77 kılom 90 ama motor oturus ve rahatlık bakımından pek rahatsız etmedı benı ama selesını dedıgnız gıbı sert ama benım ıcın cok sorun olucagını sanmıyorum ve bende r25 donum bu motoru aldım :) hayırlı gunler
destinee
09 Mart 2016, 00:05
Ktm de en buyuk eksik bu bence. Tamam anladik sert motor yapiyosun, agresifsin ama bizdekide kaya degil popo. Power parts sele almaya zorluyorlar resmen. 1 parcasi 450 tl idi en son. En iyisi dosemecide seleyi kaplatmak :)
hocam sıfır motora da döşemeye elim varmaz benim ya =)
bu motorla ilgili tek kafama takılan 2. elde 2 3 tane var alanların hepsi çok memnunda satmıyor mu ki 1 2 sene binip değiştirmek istediğimde sorun yaşarmıyız hemen satmada
destinee
25 Mart 2016, 16:02
üzülerek söylemek zorundayımki çarşamba günü bir arkadaşımın cbr 250 sini aldım bütçem rc 250 ye çıkamadı =( bunu geçiş motoru olarak kullanıp ilerleyen zamanlarda almayı düşünüyorum kısmetse olur umarım =)
Mexico
25 Mart 2016, 18:34
üzülerek söylemek zorundayımki çarşamba günü bir arkadaşımın cbr 250 sini aldım bütçem rc 250 ye çıkamadı =( bunu geçiş motoru olarak kullanıp ilerleyen zamanlarda almayı düşünüyorum kısmetse olur umarım =)
Hayirlisi olsun. Cbr da guzel motor uzulmeyin bence. Bundan 390a gecersiniz insallah :)
emre xt125
02 Nisan 2016, 20:53
r25 düşünürken bu motora gönlüm kaydı. boyum 1,85 kötü durur mu yoksa kurtarır mı arkadaslar?
MimTolga
02 Nisan 2016, 21:28
r25 düşünürken bu motora gönlüm kaydı. boyum 1,85 kötü durur mu yoksa kurtarır mı arkadaslar?
Gökberk de sizin boylarda sıkıntı çekmiyor diye biliyorum.
Fancy Chancy
03 Nisan 2016, 16:48
slm arkadaşlar,
titreşim var diyorlar. Rahatsız edecek kadar çok mu acaba?
emre xt125
03 Nisan 2016, 17:31
Evet titreşim çok diye izlemiştim bi youtubedeki videoda. Bazıları da çok iyi diyor.. Soyle artı ve eksilerini değerlendirebilecek biri gelir umarım
Baris Yzc
13 Nisan 2016, 09:01
Dün yeni bir rc 250 aldım, sorular varsa alabilirim. Önceki motosikletim suzuki inazumaydi.
İyi forumlar artık daha canlı olsun burası
MimTolga
13 Nisan 2016, 09:42
Dün yeni bir rc 250 aldım, sorular varsa alabilirim. Önceki motosikletim suzuki inazumaydi.
İyi forumlar artık daha canlı olsun burası
Bir süre bindikten sonra hemen bir karşılaştırma yazısı yazabilirsin mesela ;) Artılar, eksiler, bakım maliyetleri, lastik , fren , konfor vb. Bu arada hayırlı olsun. İnazuma gibi rahat bir makineden sonra rc ile ne yapacaksın merak ediyorum :)
Baris Yzc
14 Nisan 2016, 20:43
Bir süre bindikten sonra hemen bir karşılaştırma yazısı yazabilirsin mesela ;) Artılar, eksiler, bakım maliyetleri, lastik , fren , konfor vb. Bu arada hayırlı olsun. İnazuma gibi rahat bir makineden sonra rc ile ne yapacaksın merak ediyorum :)
Karşılaştırma maksatlı bir başlık açmayı düşünüyorum suzuki inazumadan daha önce 6 ay kadar 2013 cbr 250r deneyimim de vardı. Hepsini harmanlayan sanırım güzel birşeyler çıkacak.
Rc 250 ve ınazumayi kıyaslayacak olursak,
Öncelikle inazumaya göre en büyük artısı tasarım. Genel olarak rc serisinin kafa şekli ve motorun genel tasarimi inazumadan kat kat daha iyi ve bu segmentin tartışmasız lideri. (Göreceli)
Yakıt ekonomisi hemen hemen honda ile aynı olsa da 250 cc de muadili olan inazumaya gore cok ekonomik. (2500 km de azalacaktır diye umuyorum)
Abs , bybre kaliper, wp süspansiyon, kaydirmali debriyaj ve tabii ki fabrika çıkışlı Rosso 2 lastik zaten, bunlar stock olarak inazuma ile konfor ve performanstan bağımsız değerlendirilmesi gereken en önemli ve temel hususlar.ınazuma nin arka freni çok hissizken on freni çok iyiydi.ktm de her ikisi de iyi.honda ya gelirsek orta şekerli ne iyi ne kötü.
Bunların yanında ktm'nin göstergeleri ve gidon aydinlatmasi gerçekten çok hoş, gösterge dersek haksızlık etmiş sayılırız, yol bilgisayari çünkü yakit ve kontak süresi vs vs inazuma da güzel ama ktm ye göre daha yetersiz. Honda zaten malum vites göstergesi dahi yok.
Performans kıyaslamasıni doğru bulamamakla (naked vs racing) beraber, inazumanın bölgenin yapısı gereği her zaman yan rüzgar nedeniyle 125 130 bandını aşamadigi yerde rc ile +150 rahatlıkla seyahat ettim. Cbr vs rc yaparsak rc nin geceğini düşünüyorum.
Malzeme kalitesi eşit gibi.(ktm suzuki) Honda ve yamaha dan kesinlikle kaliteli bilakis r25 ve cbr den.
Parça fiyatları olarak suzuki ınazumanin ayna takımı 180 lira iken ktm rc serisinin sinyalli ayna takımı tek parça olarak 75 lira. Yani çok pahalı da sayılmaz keza yan karenajı 370 lira.
Servis olarak birşey diyemiyorum lakin bakım aralıkları suzukiye göre uzun, aynı hesaba gelecektir.
Bütün bunların yanında konfor konfor konfor işte tam burada ınazuma 600 cc touring makineleri dahi tokatlayabilir desem abartmış sayılmam sanırım, burada ktm tasarım ve kullanım amacı gereği sınıfta kalıyor. Ktm ye power sele şart, 2 saat aralıksız üstünde yol aldım ama son yarım saat rahatsiz etmeye başladı. Inazuma ile depo bitene kadar giderdim hissetirmezdi.
Konfora ek olarak rc serisinde tek silindirli olması sebebiyle vibrasyon mevcut fakat abartılacak kadar çok değil, zaten hızlanma vibrasyonu unutturuyor( kendi segmentine kıyasla) :D
Unutmadan ktm nin arka lastiği 150, ınazuma ve cbr dan daha kalın.
Biraz iddialı olacak ama honda ya kıyasla ktm ve suzukinin antalya servisleri daha ilgili ve bilgili.yanlış anlaşılmasın fakat honda servisi cbf 150 bakımı yapmaktan bireysel müşterilere vakit ayıramıyor.
Unutmadan rc serisinin bence iki büyük eksiği var.
1. Koruma takozu biraz zor.
2. Egzoz sesi yüksek
Onun haricinde kendi fiyat aralığında tercih edilesi bir makine.
Gene sorular varsa cbr ınazuma ve rc 250 yanitlayabilirim.
İyi forumlar dilerim
rockie
18 Nisan 2016, 10:30
Karşılaştırma maksatlı bir başlık açmayı düşünüyorum suzuki inazumadan daha önce 6 ay kadar 2013 cbr 250r deneyimim de vardı. Hepsini harmanlayan sanırım güzel birşeyler çıkacak.
Rc 250 ve ınazumayi kıyaslayacak olursak,
Öncelikle inazumaya göre en büyük artısı tasarım. Genel olarak rc serisinin kafa şekli ve motorun genel tasarimi inazumadan kat kat daha iyi ve bu segmentin tartışmasız lideri. (Göreceli)
Yakıt ekonomisi hemen hemen honda ile aynı olsa da 250 cc de muadili olan inazumaya gore cok ekonomik. (2500 km de azalacaktır diye umuyorum)
Abs , bybre kaliper, wp süspansiyon, kaydirmali debriyaj ve tabii ki fabrika çıkışlı Rosso 2 lastik zaten, bunlar stock olarak inazuma ile konfor ve performanstan bağımsız değerlendirilmesi gereken en önemli ve temel hususlar.ınazuma nin arka freni çok hissizken on freni çok iyiydi.ktm de her ikisi de iyi.honda ya gelirsek orta şekerli ne iyi ne kötü.
Bunların yanında ktm'nin göstergeleri ve gidon aydinlatmasi gerçekten çok hoş, gösterge dersek haksızlık etmiş sayılırız, yol bilgisayari çünkü yakit ve kontak süresi vs vs inazuma da güzel ama ktm ye göre daha yetersiz. Honda zaten malum vites göstergesi dahi yok.
Performans kıyaslamasıni doğru bulamamakla (naked vs racing) beraber, inazumanın bölgenin yapısı gereği her zaman yan rüzgar nedeniyle 125 130 bandını aşamadigi yerde rc ile +150 rahatlıkla seyahat ettim. Cbr vs rc yaparsak rc nin geceğini düşünüyorum.
Malzeme kalitesi eşit gibi.(ktm suzuki) Honda ve yamaha dan kesinlikle kaliteli bilakis r25 ve cbr den.
Parça fiyatları olarak suzuki ınazumanin ayna takımı 180 lira iken ktm rc serisinin sinyalli ayna takımı tek parça olarak 75 lira. Yani çok pahalı da sayılmaz keza yan karenajı 370 lira.
Servis olarak birşey diyemiyorum lakin bakım aralıkları suzukiye göre uzun, aynı hesaba gelecektir.
Bütün bunların yanında konfor konfor konfor işte tam burada ınazuma 600 cc touring makineleri dahi tokatlayabilir desem abartmış sayılmam sanırım, burada ktm tasarım ve kullanım amacı gereği sınıfta kalıyor. Ktm ye power sele şart, 2 saat aralıksız üstünde yol aldım ama son yarım saat rahatsiz etmeye başladı. Inazuma ile depo bitene kadar giderdim hissetirmezdi.
Konfora ek olarak rc serisinde tek silindirli olması sebebiyle vibrasyon mevcut fakat abartılacak kadar çok değil, zaten hızlanma vibrasyonu unutturuyor( kendi segmentine kıyasla) :D
Unutmadan ktm nin arka lastiği 150, ınazuma ve cbr dan daha kalın.
Biraz iddialı olacak ama honda ya kıyasla ktm ve suzukinin antalya servisleri daha ilgili ve bilgili.yanlış anlaşılmasın fakat honda servisi cbf 150 bakımı yapmaktan bireysel müşterilere vakit ayıramıyor.
Unutmadan rc serisinin bence iki büyük eksiği var.
1. Koruma takozu biraz zor.
2. Egzoz sesi yüksek
Onun haricinde kendi fiyat aralığında tercih edilesi bir makine.
Gene sorular varsa cbr ınazuma ve rc 250 yanitlayabilirim.
İyi forumlar dilerim
Güzel karşılaştırma hocam. İnazuma yı belli bir kilometre kullanmış biri olarak bende şunları ekliyim ozaman. İnazuma 187kg iken rc250 147kg ve aradaki 40kg yi gerçekten hissettiriyo inazuma gerek kontrol ederken gerekse hızlanmada. Ayrıca şunuda eklemek istiyorum nasıl ki performanslarını kıyaslamak yanlışsa (naked-supersport) konforunu da kıyaslamak yanlıştır arkadaşlar. Motorum 10bin km oldu çok soru geliyor hala insanların kafalarındaki soru işaretleri netleşmedi rc250 konusunda. Aslında olay çok basit. Öncelikle kullanmak istediğiniz motorun tarzını bulmalısınız olay burdan başlıyor. Supersport istiyorsanız konfor aramak yanlış olur nasıl ki cruiser bi makinadan performans aramak yanlışsa buda böyledir. Cbr250 olsun r25 olsun oturuş pozisyonu itibariyle tam anlamıyla bir supersport değil. Sport touring e benzer oturuşları var. Sonuçta r25 kullanan biri r6 ya geçtiğinde o konforu bulamayacak. ama rc250 kullanan biri r6 ya geçerse oturuş pozisyonuna ve sele tarzına alışık olduğundan çok yabancılık çekmeyecektir. Tabikide tercih meselesi ben hem performans hemde konfor isterim diyenler olabilir. Ayrıca rc250 ile artçılı günü birlik 500km civarı yol yaptım oturmayı bildikten sonra çok sıkıntı olmuyor elbette yoruluyorsunuz ama adamı da hastanelik etmiyor sonuçta bu konu çok abartılıyor. en kötü alırsınız konfort sele yada orjinal seleye jel kaplatırsınız olur biter.
Dipnot: r25 dahil hiç bir 250cc lik motor rc250 nin verdiği keyfi vermedi henüz.
pnongrata
18 Nisan 2016, 15:05
Arkadaşlar,
Eğer ikisi de aynı fiyat olsa idi, sadece şehiriçi kullanım için hangisini seçerdiniz; RC 250 mi , RC 390 mı ? Ve nedeni lütfen?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO