PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : suzuki inazuma f + ktm duke 250 + kawasaki z250sl tavsiye



nvrmnd
22 Haziran 2015, 23:49
ay basında muhtemelen gelecek ayın 10 una kadar 0 bir motosiklet alıcam 10 bin peşin üstü taksitle...

ama maalesef hala karar verebilmiş degilim.. özellikle bu üç model arasında kaldım..

yaşım 32 yaklasık 8bin km scooter kullandım (joyride 200 ve vespa lx50) 4 bin km de rr daytona 350

bu uc modelede yeterli sayılabilecek bir tecrube sayılır...

motosikleti genel de sehir ici kullanıcam ama kafam estiginde de 300-500 km'lik yolları rahat gidebilmek istiyorum..

bu 3 model dısında bir de honda crf 250 L ide katmak gerek tabii =)

bu tarz topicleri genel de pek sevmesem de ben de açmak zoorunda kaldım =)

yorum yapanlara simdiden tesekkurler...

Ezio41
22 Haziran 2015, 23:53
Boy ve kilonuz nedir ? Genelde artçılı mı süreceksiniz yoksa tek mi ? :)

nvrmnd
22 Haziran 2015, 23:54
Boy ve kilonuz nedir ? Genelde artçılı mı süreceksiniz yoksa tek mi ? :)

dogru onları yazmayı unutmusum..

boy 180 kilo 74... genel de tek sürücem...

Ezio41
23 Haziran 2015, 00:08
Hemen size bi analiz çıkartalım şimdi . :) ;

Şimdi ilk olarak , ilk vitesli motorunuz olacak ve fiyat aralıkları neredeyse aşağı yukarı aynı sayılır motorları seçmişsiniz . 180'lik boyunuzla en rahat edeceğiniz motor şüphesiz inazuma f olacaktır . Çünkü inazuma bu sınıfın mercedesidir . :) Ktm ise 2. sırayı alacak ve 3. sırada da z 250 sl olacak . Amacınız yüzde 70 şehiriçi yüzde 30 şehirdışı gezileri olacaksa , 3 motorda aşağı yukarı yormaz sizi . Lakin çoğunluk şehiriçi olacağı için kıvraklık önemli bir etken burada . Şehiriçinde kıvrak , pratik ve seri olmak istiyorsanız inazuma 3. sıraya düşecek ve ilk sıraya hafifliği ile ktm duke 250 ve sonra z 250 sl gelecektir . Fiyat performans açısından z 250 sl ve ktm duke 250 arasında 3 hp fark var . Duke 250 15.900 tl . Z 250 SL ise şu anki kurla 12.680 tl yapıyor . Yani arada 3 bin tl fark var . Tabi bu abs'siz z 250 sl için geçerli . Abs'li ise 13.800 civarı yapıyor . Yine arada fiyat farkı var . Kısacası kardeşim işin zor . Hangisi gönlünde daha çok varsa onu almak nasip olsun . :) Bende kafayı yemiştim gittim z 250 sl aldım rahatladım şuan için . :mrgreen:

nvrmnd
23 Haziran 2015, 00:13
Hemen size bi analiz çıkartalım şimdi . :) ;

Şimdi ilk olarak , ilk vitesli motorunuz olacak ve fiyat aralıkları neredeyse aşağı yukarı aynı sayılır motorları seçmişsiniz . 180'lik boyunuzla en rahat edeceğiniz motor şüphesiz inazuma f olacaktır . Çünkü inazuma bu sınıfın mercedesidir . :) Ktm ise 2. sırayı alacak ve 3. sırada da z 250 sl olacak . Amacınız yüzde 70 şehiriçi yüzde 30 şehirdışı gezileri olacaksa , 3 motorda aşağı yukarı yormaz sizi . Lakin çoğunluk şehiriçi olacağı için kıvraklık önemli bir etken burada . Şehiriçinde kıvrak , pratik ve seri olmak istiyorsanız inazuma 3. sıraya düşecek ve ilk sıraya hafifliği ile ktm duke 250 ve sonra z 250 sl gelecektir . Fiyat performans açısından z 250 sl ve ktm duke 250 arasında 3 hp fark var . Duke 250 15.900 tl . Z 250 SL ise şu anki kurla 12.680 tl yapıyor . Yani arada 3 bin tl fark var . Tabi bu abs'siz z 250 sl için geçerli . Abs'li ise 13.800 civarı yapıyor . Yine arada fiyat farkı var . Kısacası kardeşim işin zor . Hangisi gönlünde daha çok varsa onu almak nasip olsun . :) Bende kafayı yemiştim gittim z 250 sl aldım rahatladım şuan için . :mrgreen:

öncelikle tesekkurler.. ilk vites li motorum olmayacak daytona 350im vadı 4000 km kullandım =) ama cruiser oda sonucta farklı bir kullanım sekli var bu modellere gore...

aklımda inazuma yı önde tutan tek konu topcase in takılabilecek olması.. diger iki motorada maalesef topcase olmaz =) kask ve ıvır zıvır seyleri elimde tasımaktan nefret ediyorum cunkü...

pofidik
23 Haziran 2015, 00:16
İnazuma biraz tosundur ondan pek sevmem. Fakat ktm de kawasaki de çok iyi ama ben alacak olsam tercihim z250sl olurdu..

Ezio41
23 Haziran 2015, 00:25
öncelikle tesekkurler.. ilk vites li motorum olmayacak daytona 350im vadı 4000 km kullandım =) ama cruiser oda sonucta farklı bir kullanım sekli var bu modellere gore...

aklımda inazuma yı önde tutan tek konu topcase in takılabilecek olması.. diger iki motorada maalesef topcase olmaz =) kask ve ıvır zıvır seyleri elimde tasımaktan nefret ediyorum cunkü...


Pardon daytonayı atlamışım. :) Bende z 250 sl almadan önce cbf 150 vardı arka çanta topcase'li falan . Ne var ne yok dolduruyordum arkaya . Baya bi rahatlatıyordu beni . Ama z 250 sl'e geçince her şey şuan elimde . Sırt çantası veya arka soft çanta vs şart . ::) z 250 sl hakkında ufak bi inceleme yazım mevcut , buradan bakarak inceleyebilirsiniz . http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/148120-yeni-motosikletim-kawasaki-z-250-sl-bol-fotolu.html İnazuma alırsanız eğer unutmayın + 750 tl daha fazladan lastik masrafınız olacak . Çünkü irc lastiklerle geliyor . Z 250 sl'de ise Dunlop , Ktm'de de Metzeller olması lazım .

nvrmnd
23 Haziran 2015, 00:27
Pardon daytonayı atlamışım. :) Bende z 250 sl almadan önce cbf 150 vardı arka çanta topcase'li falan . Ne var ne yok dolduruyordum arkaya . Baya bi rahatlatıyordu beni . Ama z 250 sl'e geçince her şey şuan elimde . Sırt çantası veya arka soft çanta vs şart . ::) z 250 sl hakkında ufak bi inceleme yazım mevcut , buradan bakarak inceleyebilirsiniz . http://www.motosiklet.net/forum/tebrik-ve-kutlamalar/148120-yeni-motosikletim-kawasaki-z-250-sl-bol-fotolu.html İnazuma alırsanız eğer unutmayın + 750 tl daha fazladan lastik masrafınız olacak . Çünkü irc lastiklerle geliyor . Z 250 sl'de ise Dunlop , Ktm'de de Metzeller olması lazım .

tesekkurler ilginiz icin..

hemen hemen butun yorumları okudum zaten bütün modellerle alakalı sizin actıgınız topici de takip etmiştim..

bakalım kadikoy z motora giderim bir kaç gune üstüne de binmek lazım.. haftaya herhalde karar veririm..

farklı yorumlar da gelirse cok sevinirim =)

Ezio41
23 Haziran 2015, 00:31
tesekkurler ilginiz icin..

hemen hemen butun yorumları okudum zaten bütün modellerle alakalı sizin actıgınız topici de takip etmiştim..

bakalım kadikoy z motora giderim bir kaç gune üstüne de binmek lazım.. haftaya herhalde karar veririm..

farklı yorumlar da gelirse cok sevinirim =)


Rica ederim ne demek her zaman . :) Allah hakkınızda hayırlısı ne ise onu nasip etsin . Aklınıza takılan olursa z 250 sl ile ilgili , iyi yönü kötü yanı ayırt etmeden söylerim . :wiinkk:

efendy06
23 Haziran 2015, 00:40
Rica ederim ne demek her zaman . :) Allah hakkınızda hayırlısı ne ise onu nasip etsin . Aklınıza takılan olursa z 250 sl ile ilgili , iyi yönü kötü yanı ayırt etmeden söylerim . :wiinkk:

Yok mu sizin motora topcase takmanın bir yolu? Sadece kask alacak ebatta olsa bile çok işinizi görürdü aslında.

nvrmnd
23 Haziran 2015, 00:44
Yok mu sizin motora topcase takmanın bir yolu? Sadece kask alacak ebatta olsa bile çok işinizi görürdü aslında.

illa takılır bir sekil de ama gorsel olarak cok igrenc olur kanısındayım ben =)

Ranch sos
23 Haziran 2015, 00:44
Işte beni de düşündüren sorular bunlar. 199cm boyum ve 110kg agirligimla cogu kişi inazuma dedi bana. Halbu ki duke'un görünüşü mest ediyor beni. Kawasaki de fiyat performans olarak güzel lakin motoru minnacık yapmışlar eğilip büzülüyorsun o motorun üstünde. Şu an halen eğitim aşamasındayım, hondanın güvenli sürüş eğitimlerine başlayacağım yakinda ve bir yandan da içimden bir ses, uğraşma inazumayla falan. Eğitimini bitir çek altına monster 696 veya versys 650 diyor. Orda da bir çelişki mevcut gerçi..

işiin zor dostum :))

efendy06
23 Haziran 2015, 00:51
illa takılır bir sekil de ama gorsel olarak cok igrenc olur kanısındayım ben =)

Ama yokluğu da büyük dert, ben yeni taktım topcase, öyle böyle rahat etmedim, keşke diyorum bu kadar geç takmasaydım. :cherry:

Ezio41
23 Haziran 2015, 00:59
Yok mu sizin motora topcase takmanın bir yolu? Sadece kask alacak ebatta olsa bile çok işinizi görürdü aslında.

Yolu var ama anca böyle bişey olur . http://www.feyizoglu.com/XS-316-Arka-Soft-Kumas-Canta-35-Lt-_49336.html#0 :) Sert topcase takılmaz iğrenç durur . :mrgreen:

ataykaan
23 Haziran 2015, 01:12
ay basında muhtemelen gelecek ayın 10 una kadar 0 bir motosiklet alıcam 10 bin peşin üstü taksitle...

ama maalesef hala karar verebilmiş degilim.. özellikle bu üç model arasında kaldım..

yaşım 32 yaklasık 8bin km scooter kullandım (joyride 200 ve vespa lx50) 4 bin km de rr daytona 350

bu uc modelede yeterli sayılabilecek bir tecrube sayılır...

motosikleti genel de sehir ici kullanıcam ama kafam estiginde de 300-500 km'lik yolları rahat gidebilmek istiyorum..

bu 3 model dısında bir de honda crf 250 L ide katmak gerek tabii =)

bu tarz topicleri genel de pek sevmesem de ben de açmak zoorunda kaldım =)

yorum yapanlara simdiden tesekkurler...


hiç düşünmeden z250 sl alın derim . Ben alalı 1400 km kadar yol yaptım çok keyifli bir motor . Hemen hemen aynı boy ve kilodayız , SL olması bende bir sıkıntı yaratmadı..

100-150 km ye kadar yolculuklarda yormuyor.Şehiriçinde ,trafikte sanırım sınıfının en iyisi. Hafif ve ince olmasının artısını istanbul trafiğinde farkediyorsunuz.

efendy06
23 Haziran 2015, 01:14
Yolu var ama anca böyle bişey olur . http://www.feyizoglu.com/XS-316-Arka-Soft-Kumas-Canta-35-Lt-_49336.html#0 :) Sert topcase takılmaz iğrenç durur . :mrgreen:

Baya iş görür aslında.


hiç düşünmeden z250 sl alın derim . Ben alalı 1400 km kadar yol yaptım çok keyifli bir motor . Hemen hemen aynı boy ve kilodayız , SL olması bende bir sıkıntı yaratmadı..

100-150 km ye kadar yolculuklarda yormuyor.Şehiriçinde ,trafikte sanırım sınıfının en iyisi. Hafif ve ince olmasının artısını istanbul trafiğinde farkediyorsunuz.

180 boy için küçük kalmaz mı sl? Meraktan soruyorum.

ninja h2
23 Haziran 2015, 01:24
inazuma f olmalı

ataykaan
23 Haziran 2015, 03:01
Baya iş görür aslında.



180 boy için küçük kalmaz mı sl? Meraktan soruyorum.


sele yüksekliği yeterli. fazla kilo yoksa 180 cm boy için problem yaratmıyor.

Newbie2015
23 Haziran 2015, 06:37
Hemen size bi analiz çıkartalım şimdi . :) ;

Şimdi ilk olarak , ilk vitesli motorunuz olacak ve fiyat aralıkları neredeyse aşağı yukarı aynı sayılır motorları seçmişsiniz . 180'lik boyunuzla en rahat edeceğiniz motor şüphesiz inazuma f olacaktır . Çünkü inazuma bu sınıfın mercedesidir . :) Ktm ise 2. sırayı alacak ve 3. sırada da z 250 sl olacak . Amacınız yüzde 70 şehiriçi yüzde 30 şehirdışı gezileri olacaksa , 3 motorda aşağı yukarı yormaz sizi . Lakin çoğunluk şehiriçi olacağı için kıvraklık önemli bir etken burada . Şehiriçinde kıvrak , pratik ve seri olmak istiyorsanız inazuma 3. sıraya düşecek ve ilk sıraya hafifliği ile ktm duke 250 ve sonra z 250 sl gelecektir . Fiyat performans açısından z 250 sl ve ktm duke 250 arasında 3 hp fark var . Duke 250 15.900 tl . Z 250 SL ise şu anki kurla 12.680 tl yapıyor . Yani arada 3 bin tl fark var . Tabi bu abs'siz z 250 sl için geçerli . Abs'li ise 13.800 civarı yapıyor . Yine arada fiyat farkı var . Kısacası kardeşim işin zor . Hangisi gönlünde daha çok varsa onu almak nasip olsun . :) Bende kafayı yemiştim gittim z 250 sl aldım rahatladım şuan için . :mrgreen:

Ben 250sl konusunda katilmiyorum arkadasi 180 boy ve dusuk seleli bir motor anlamsiz bence altin elbiselinin incelemeleri izlerseniz o daha aydinlatici bilgiler veriyor

Bindigin motorun altinda cocuk motoru gibi kalmasi hos degil.

Ayrton_SENNA
23 Haziran 2015, 08:11
Daha dün bu ayrımdaydım. eğer 500 km çanta takıp uzun yol yapacaksanız inazuma. Diğerleri uzun yolda inazuma kadar konforlu olmayacaktır. İnazumanın artısı müthiş konforlu olması, diğerleri ise daha hafif, kıvrak ve şehiriçinde daha verimli motorlar. Konfor çok güzel oluyor benimde kafamı karıştıran bu olmuştu. Ama Inazumanın konforuna ihtiyacınız varmı bu sorunun cevabı önemli. Ben uzun yol pek yapmayacağım için kararım duke 200 yönünde oldu.

obarey
23 Haziran 2015, 08:46
180 boy ile ninjayı ve ktm yi gerç inazuma senindir.

plegus
23 Haziran 2015, 09:17
Mantıkla bir yere kadar gidebilirsiniz ki seçenekleri 3e düşürerek bayağı bir yol gelmişiniz. Ama karar verirken üstüne oturup şöyle bir baktığınızda "İşte bu!" dediğiniz motora yönelin. Mutlu olursunuz.

nvrmnd
23 Haziran 2015, 16:24
tesekkurler yorumlar icin =) yarından itibaren turlara baslamak lazım galerilere...

Utku Onar
23 Haziran 2015, 16:49
tesekkurler yorumlar icin =) yarından itibaren turlara baslamak lazım galerilere...

abi hiç benelliyi düşündün mü acaba ? Hem naked istersen tek silindir istersen çift ?

nvrmnd
23 Haziran 2015, 16:57
abi hiç benelliyi düşündün mü acaba ? Hem naked istersen tek silindir istersen çift ?

evet guzel sekli semali teknolojik özellikleri vs ama benim icin özellikle satıs sonrası destek ve gerektiginde az zararla satılabilmesi önceliklerden biri =)

Utku Onar
23 Haziran 2015, 17:03
evet guzel sekli semali teknolojik özellikleri vs ama benim icin özellikle satıs sonrası destek ve gerektiginde az zararla satılabilmesi önceliklerden biri =)

aynen o da var ama herkes çekiniyor, biraz alan olsa da görsek nasılmış ilk ağızdan duysak iyi, olur reklam falan yapmıyorlar ki, bi de ne kadar da kaliteli olsa giriş fiyatı için çok yüksek bi rakamla girdi çekinmekte haklısın

nvrmnd
23 Haziran 2015, 17:09
aynen o da var ama herkes çekiniyor, biraz alan olsa da görsek nasılmış ilk ağızdan duysak iyi, olur reklam falan yapmıyorlar ki, bi de ne kadar da kaliteli olsa giriş fiyatı için çok yüksek bi rakamla girdi çekinmekte haklısın

turkiye sartlarında bin liranın bile önemli oldugu bir konum da bu distribütörlerle yeni marka ve modellerin yer alması anlık oluyor hep maalesef...

2 sene sonra benelli markasının nolacagını öngöremiyorsak burada baska sorun vardır sadece fiyat degil...

Ezio41
23 Haziran 2015, 20:34
evet guzel sekli semali teknolojik özellikleri vs ama benim icin özellikle satıs sonrası destek ve gerektiginde az zararla satılabilmesi önceliklerden biri =)

Satış sonrası destek , yedek parça ve 2. elde piyasası çabuk gitsin diyorsanız eğer , tek bir marka var oda Honda ... :) Kawasaki ve Ktm alırsanız eğer biraz uğraşırsınız , özellikle satarken yavaş gider .

nvrmnd
23 Haziran 2015, 20:41
Satış sonrası destek , yedek parça ve 2. elde piyasası çabuk gitsin diyorsanız eğer , tek bir marka var oda Honda ... :) Kawasaki ve Ktm alırsanız eğer biraz uğraşırsınız , özellikle satarken yavaş gider .

git bana crf 250 mi al diyorsun simdi =))

bugun z motor la konustum euro da dusmus bakalım insallah yukselmez yine =)

Ezio41
23 Haziran 2015, 21:17
git bana crf 250 mi al diyorsun simdi =))

bugun z motor la konustum euro da dusmus bakalım insallah yukselmez yine =)

Crf 250 L ile diğer listenizdeki motorlarla yapamacağınız şeyleri yaparsınız gözünüz kapalı . Lakin crf 250'in lastikleri dişli olduğu için , hem hızınız azalacak , hem stabiliteniz azalacak , hemde motorun viraja girmesi azalacak . Dağ tepe kullanacağım derseniz eğer Crf 250 L biçilmiş kaftan . :)

nvrmnd
23 Haziran 2015, 21:36
Crf 250 L ile diğer listenizdeki motorlarla yapamacağınız şeyleri yaparsınız gözünüz kapalı . Lakin crf 250'in lastikleri dişli olduğu için , hem hızınız azalacak , hem stabiliteniz azalacak , hemde motorun viraja girmesi azalacak . Dağ tepe kullanacağım derseniz eğer Crf 250 L biçilmiş kaftan . :)

onu alırsam ilk iş lastikleri degistirecem zaten aklımda o alternatif öle var =)

F54
23 Haziran 2015, 21:50
Crf 250 L ile diğer listenizdeki motorlarla yapamacağınız şeyleri yaparsınız gözünüz kapalı . Lakin crf 250'in lastikleri dişli olduğu için , hem hızınız azalacak , hem stabiliteniz azalacak , hemde motorun viraja girmesi azalacak . Dağ tepe kullanacağım derseniz eğer Crf 250 L biçilmiş kaftan . :)

Konuyla bi alakası olmayabilir ama crf 250 ile Sakarya'da Yakup abi bir viraj yapıyor Dişli lastiklerde ya düşecek diye ona bakmaktan ben bariyerler e girecektim adam resmen fizik kurallarına meydan okuyor Kafayı yedim onu izlemekten
Yani altında güzel bi naked veya ss olsa adam omuz değdirir o derece
Yani lastik Dişli olmuş olmamış eğer kaliteli yumuşak hamurlu bi lastik seçilirse bu motorla yapılacak olanların Sınırı yok

atoprak
23 Haziran 2015, 22:03
crf 250l nin oturuş pozisyonu diğerlerinden biraz farklıdır, daha önde kalırsınız, seleside duruş pozisyonunuz ile birleşince biraz değişik ve belki yorucu olabilir... Yani bence onu bir kanra koymalısınız (şasi ve diğer yürü bileşenleride farklıdır öteki modellere göre) ...

Bence eğer uzun yolda kullanacağım derseniz o zaman bu modeller içinden sizi en çok Inazuma rahat ettirir. Inazuma ile ilgili vermş oldugunuz bir detayı bir çok arkadaş atlamış olabilir lakin F modeli, duke ve z250 ye göre rüzgar konusunda sizi rahat ettirir.

Bir de yine F modelin gidon yapısı klasik Inazumaya göre biraz daha yüksek, duruş farkı yatıyor. Biraz daha touring bir motorda duruyorsunuz.

nvrmnd
23 Haziran 2015, 22:11
crf 250l nin oturuş pozisyonu diğerlerinden biraz farklıdır, daha önde kalırsınız, seleside duruş pozisyonunuz ile birleşince biraz değişik ve belki yorucu olabilir... Yani bence onu bir kanra koymalısınız (şasi ve diğer yürü bileşenleride farklıdır öteki modellere göre) ...

Bence eğer uzun yolda kullanacağım derseniz o zaman bu modeller içinden sizi en çok Inazuma rahat ettirir. Inazuma ile ilgili vermş oldugunuz bir detayı bir çok arkadaş atlamış olabilir lakin F modeli, duke ve z250 ye göre rüzgar konusunda sizi rahat ettirir.

Bir de yine F modelin gidon yapısı klasik Inazumaya göre biraz daha yüksek, duruş farkı yatıyor. Biraz daha touring bir motorda duruyorsunuz.

aradıgım sey tam da bu aslında ama maddi yonden biraz üzüyör sadece... 16 bin lira ya 2. el transalp daha mantıklı oluyor gibi..

Sokollu
23 Haziran 2015, 22:35
motosikleti genel de sehir ici kullanıcam ama kafam estiginde de 300-500 km'lik yolları rahat gidebilmek istiyorum..

bu 3 model dısında bir de honda crf 250 L ide katmak gerek tabii =)




dogru onları yazmayı unutmusum..

boy 180 kilo 74... genel de tek sürücem...


kask ve ıvır zıvır seyleri elimde tasımaktan nefret ediyorum cunkü...


aradıgım sey tam da bu aslında ama maddi yonden biraz üzüyör sadece... 16 bin lira ya 2. el transalp daha mantıklı oluyor gibi..

Hocam kriterlerinizi okudum da Crf 250 L nerden bir alternatif olarak çıktı anlamadım, hiç bir şekilde uymuyor size.

atoprak
23 Haziran 2015, 22:38
Yani bu durumda en temel fark 0km ile 2nci el bir motor arasındaki temel ayrımada kalır...
16k ya bulunan TA sanırım 650 lik karbratorlu model... En azından tüketimi daha fazla olacaktır... Yaşını ve olası sorunlarını geçtim...enjeksiyonlu bile olsa fazla yakar...he ama her türlü daha iyi gider... Tamamiyle farklı bir klansmanda motordur (bildiğin, kocaman enduro!)... Eğer 16-17k lira verebielcekseniz o zaman 2012-2013 honda nc 700s de düşünebilrisniz... Yukardaki moelllerin hepsinden az yakar, daha iyi gider... Abs de standart olur..kalıp olarak biraz daha uygun (size göre ve bana görede, bende 196cm yin) olur...

Tecrübe vs konusunangirmiyorum...TA düşündüğünüz için örnek verdim

CxAnKACx
23 Haziran 2015, 22:48
Ya ustam cok basit bi mantik bence,
Agir abi kafasindaysaniz : inazuma
Sehir icinde cocukluk :duke veya kawa
Araziyede girerim affetmem:crf250

Bi kere inazuma ve crf en uzak dunyalar bence, aklinizda biri varsa digeri olmamali...

Sehir ici ise uzun yol cok nadir giderim der iseniz boy-kalip-para(alim sonrasi icin) ktm, daha kisa boy-biraz daha kucuk kalip-daha tatli gaz tepkisi-fazladan ekipman parasi ise kawa der.

Uzun yol vazgecilmezim derseniz inazuma.

Crf ile de duke'yi kiyaslayabilirsiniz duke daha rahat sehir ici odaklidir kaldirim/merdiven affetmez hepsinden "iner" ama cikmak biraz guven ozveri tecrube istiyo. Crf ile rahat rahat hem sehir ici hem sehir disi isteginiz dahilinde her sekilde gidersiniz.

nvrmnd
23 Haziran 2015, 22:56
genel olarak kafa sundan dolayı karısık tabii ki maddiyat öncelikli gelen sey... ve aslında cruiser ve scooter kullandıgım icin hep rahatlık on planda bende... ve ööle hız manyaga biri diilimdir..

crf rahatsız, duke ve 250 sl orta rahatlıkta denebilir herhalde, inazuma da en rahatı ve en pahalısı =)

muhtemelen 250sl suan da bana en mantık gorunen sey.. sonucta 100-120km ile istedigim sehirler arası yolculuguda yaparım bir sırt cantamla ondan bir sıkıntı cıkacagını ve cok rahatsız olacagını sanmam...

Ezio41
23 Haziran 2015, 23:12
genel olarak kafa sundan dolayı karısık tabii ki maddiyat öncelikli gelen sey... ve aslında cruiser ve scooter kullandıgım icin hep rahatlık on planda bende... ve ööle hız manyaga biri diilimdir..

crf rahatsız, duke ve 250 sl orta rahatlıkta denebilir herhalde, inazuma da en rahatı ve en pahalısı =)

muhtemelen 250sl suan da bana en mantık gorunen sey.. sonucta 100-120km ile istedigim sehirler arası yolculuguda yaparım bir sırt cantamla ondan bir sıkıntı cıkacagını ve cok rahatsız olacagını sanmam...

Kawa 100-120 km hızları çok rahat akıcı bir hızda yapıyor . Uzun yola gider gitmesine ama belirli mesafelerde dinlenmek şart . Çünkü süspansiyonları sert olduğu için , hafif bozuk asfaltlı yollardan geçerken rahatsız edebiliyor . :) Topcase olayıda olmadığı için sırt çantası veya soft arka çanta ile işi çözebilirsiniz .

nvrmnd
23 Haziran 2015, 23:14
Kawa 100-120 km hızları çok rahat akıcı bir hızda yapıyor . Uzun yola gider gitmesine ama belirli mesafelerde dinlenmek şart . Çünkü süspansiyonları sert olduğu için , hafif bozuk asfaltlı yollardan geçerken rahatsız edebiliyor . :) Topcase olayıda olmadığı için sırt çantası veya soft arka çanta ile işi çözebilirsiniz .

tamam topic kapanabilir =) haftaya bir terslik cıkmazsa insallah paylasırım makinan fotolarınla...

Ezio41
23 Haziran 2015, 23:19
tamam topic kapanabilir =) haftaya bir terslik cıkmazsa insallah paylasırım makinan fotolarınla...

Oooo bir yavru ninja sokak savaşçısı daha mı geliyor yoksa . ? :)

nvrmnd
23 Haziran 2015, 23:24
Oooo bir yavru ninja sokak savaşçısı daha mı geliyor yoksa . ? :)

bir terslik cıkmazsa %90 evet diyelim simdilik =)

Ezio41
23 Haziran 2015, 23:25
bir terslik cıkmazsa %90 evet diyelim simdilik =)

Hadi hayırlısı olsun şimdiden . Benden tavsiye 3 motosikletede yakından görüp üstüne oturun öyle kesin karar verin . :)

nvrmnd
23 Haziran 2015, 23:26
Hadi hayırlısı olsun şimdiden . Benden tavsiye 3 motosikletede yakından görüp üstüne oturun öyle kesin karar verin . :)

kadiköy de bütün hepsi neredeyse yan yana oldugu icin alacagım gün aynı seyi yapıcam bende aklımda =)