uzaaklardann
03 Nisan 2015, 17:30
Öncelikle Fotolar ve hemen akabinde teknik detaylar gelsin
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_R_1200_R_2006_12_1024x768.jpg
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_R_1200_R_2006_14_1024x768.jpg
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_R_1200_R_2006_16_1024x768.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/07_bmwr1200r.jpg
http://www.southbayriders.com/forums/attachments/330000/
Motor
Tipi Hava/yağ soğutmalı yatık çift 4 zamanlı motor ('Boxer'), bir eksantrik ve silindir başına dört supap, merkezi dengeleme mili
Çap x strok 101 mm x 73 mm
Silindir Hacmi 1.170 cc
Motor gücü 7.500 dev/dak'da 109 bg
Azami tork 6.000 dev/dak’da 115 Nm
Kompresyon oranı 12.0 : 1
Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMS-K aşırı beslemede yakıt kesme özellikli dijital motor yönetimi, çift bujili ateşleme
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / yakıt tüketimi
Azami hız 200 km/sa’in üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 4,1 lt
120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 5,5 lt
Yakıt tipi Kurşunsuz süper ve premium, oktan oranı 95 -98 (RON), (darbe kontrolü; nominal güç 98 RON’da)
Elektrik sistemi
Alternatör üç fazlı 600 W alternatör
Akü 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj Tek diskli kuru debriyaj, hidrolik olarak çalıştırılabilir
Şanzıman Helisel dişli takımlı, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Aktarma Şaft tahrikli
Şasi / frenler
Yürüyen aksam Ön ve arka bölmeden oluşan iki bölmeli yürüyen aksam, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi ile birlikte
Ön çatal / süspansiyon Ön ve arka bölmeden oluşan iki bölmeli yürüyen aksam, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi
Arka çatal / süspansiyon Alüminyum döküm tek taraflı salıncak, BMW Motosiklet Paralever ile birlikte; merkezi yaylı bağlantı, yay ön yükü el çarkı ile hidrolik olarak ayarlanabilir (sürekli değiştirilebilir), geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir
Süspansiyon mesafesi ön / arka 120 mm / 140 mm
Tekerlekler arası mesafe 1.495 mm
Kaster 119 mm
Gidon açısı 62.9°
Jantlar Dökme alüminyum jantlar
Ön jant 3,50 x 17”
Arka jant 5,50 x 17”
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 180/55 ZR 17
Ön fren Çift disk fren, yüzer tip fren diskleri, 320 mm çap, dört pistonlu sabit kaliperler
Arka fren Tek disk fren, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
ABS Standart
Boyutlar / ağırlıklar
Toplam uzunluk 2.145 mm
Genişlik (aynalar dahil) 872 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.285 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 800 mm (alçak sele: 770 mm, yüksek sele: 830 mm, alçaltılmış süspansiyon: 760 mm, konfor sele: 800 mm, yüksek konforlu sele: 830 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.840 mm (alçak sele: 1.760 mm, yüksek sele: 1.860 mm, alçaltılmış süspansiyon: 1.740 mm, konfor sele: 1.840 mm, yüksek konforlu sele: 1.860 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 227 kg
Kuru ağırlık 203 kg
İzin verilen toplam ağırlık 450 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 223 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 18 lt
Yedek depo yaklaşık 3,0 lt
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_R_1200_R_2006_12_1024x768.jpg
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_R_1200_R_2006_14_1024x768.jpg
http://www.gulum.net/motor/resimler/BMW_R_1200_R_2006_16_1024x768.jpg
http://images.motorcycle-usa.com/PhotoGallerys/07_bmwr1200r.jpg
http://www.southbayriders.com/forums/attachments/330000/
Motor
Tipi Hava/yağ soğutmalı yatık çift 4 zamanlı motor ('Boxer'), bir eksantrik ve silindir başına dört supap, merkezi dengeleme mili
Çap x strok 101 mm x 73 mm
Silindir Hacmi 1.170 cc
Motor gücü 7.500 dev/dak'da 109 bg
Azami tork 6.000 dev/dak’da 115 Nm
Kompresyon oranı 12.0 : 1
Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü Emme manifoldundan elektronik enjeksiyon / BMS-K aşırı beslemede yakıt kesme özellikli dijital motor yönetimi, çift bujili ateşleme
Emisyon kontrolü Kapalı çevrim 3 yollu katalitik konvertör, EU-3 emisyon standardı
Performans / yakıt tüketimi
Azami hız 200 km/sa’in üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 4,1 lt
120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 5,5 lt
Yakıt tipi Kurşunsuz süper ve premium, oktan oranı 95 -98 (RON), (darbe kontrolü; nominal güç 98 RON’da)
Elektrik sistemi
Alternatör üç fazlı 600 W alternatör
Akü 12 V / 14 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj Tek diskli kuru debriyaj, hidrolik olarak çalıştırılabilir
Şanzıman Helisel dişli takımlı, daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman
Aktarma Şaft tahrikli
Şasi / frenler
Yürüyen aksam Ön ve arka bölmeden oluşan iki bölmeli yürüyen aksam, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi ile birlikte
Ön çatal / süspansiyon Ön ve arka bölmeden oluşan iki bölmeli yürüyen aksam, yük taşıyan motor-şanzıman ünitesi
Arka çatal / süspansiyon Alüminyum döküm tek taraflı salıncak, BMW Motosiklet Paralever ile birlikte; merkezi yaylı bağlantı, yay ön yükü el çarkı ile hidrolik olarak ayarlanabilir (sürekli değiştirilebilir), geri tepme sönümlemesi ayarlanabilir
Süspansiyon mesafesi ön / arka 120 mm / 140 mm
Tekerlekler arası mesafe 1.495 mm
Kaster 119 mm
Gidon açısı 62.9°
Jantlar Dökme alüminyum jantlar
Ön jant 3,50 x 17”
Arka jant 5,50 x 17”
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 180/55 ZR 17
Ön fren Çift disk fren, yüzer tip fren diskleri, 320 mm çap, dört pistonlu sabit kaliperler
Arka fren Tek disk fren, 265 mm çap, çift pistonlu yüzer tip kaliper
ABS Standart
Boyutlar / ağırlıklar
Toplam uzunluk 2.145 mm
Genişlik (aynalar dahil) 872 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1.285 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 800 mm (alçak sele: 770 mm, yüksek sele: 830 mm, alçaltılmış süspansiyon: 760 mm, konfor sele: 800 mm, yüksek konforlu sele: 830 mm)
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.840 mm (alçak sele: 1.760 mm, yüksek sele: 1.860 mm, alçaltılmış süspansiyon: 1.740 mm, konfor sele: 1.840 mm, yüksek konforlu sele: 1.860 mm)
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 227 kg
Kuru ağırlık 203 kg
İzin verilen toplam ağırlık 450 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 223 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 18 lt
Yedek depo yaklaşık 3,0 lt