PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Aprilia Aprilla CAPONORD 1200 RALLY Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Uğur
21 Mart 2015, 15:52
TASARIM


Her tip yolda tek motosiklet konseptinin kapsamı genişliyor. Yeni telli tekerlekleriyle - ön tarafta 19 inç - Aprilia Caponord 1200 Rally her türlü zemin için uygun lastiklerle baş etmeniz gereken yol yüzeyi tipi ne olursa olsun her türlü yere ulaşım sağlayabilir. Aprilia Caponord 1200 Rally, sürücünün sürüş tarzını, yük miktarını ve yol yüzeyi şartlarını tespit ederek ayarları otomatik ve gerçek zamanlı olarak değiştirebilen sofistike ADD yarı aktif süspansiyon sistemiyle (dört patentli) çok daha kullanışlı bir kullanım vaat ediyor. Tek patent sahibi Aprilia'dır ve Noale markasının Aprilia'nın dört yılda beş kez dünya şampiyonu olduğu Superbike şampiyonası gibi üst düzey yarışları kazanarak elde ettiği elektronik çözümler alanındaki kapsamlı deneyiminden ilham almaktadır. Aprilia Caponord 1200 Rally modelinde standart olarak gelen elektronik emniyet ve sürüş konforu paketine 3 ayarlı çekiş kontrolü (devre dışı bırakılabilir), Ride-by-wire çoklu harita, seyir kontrolü ve ABS (devre dışı bırakılabilir) eşlik ediyor.

Yeni Aprilia flagship modelinin turing ve macera kabiliyeti hiçbir ödün vermeden yolcu taşımayı dahi sağlayan geniş ve sağlam sert sepetlerle vurgulanıyor. Caponord 1200'ün "premium" versiyonu olan Rally el korumaları, büyük, yükseklik ayarlı ön cam, geniş yan siperler ve ek LED lambaları gibi Aprilia tarzının tipik güçlü, üçlü ön far düzenine eşlik eden sınıfında benzeri olmayan standart donanımlara sahip.

Tamamen yenilenen grafiklere motorun ve gövdenin üzerinde üst kısma ait üç renk düzeniyle (Giallo (Sarı) Dune, Verde (Yeşil) Army ve Grigio (Gri) Safari) uyumlu yepyeni boya işi eşlik ediyor. Renklerin hepsi mat olup yeni Aprilia Caponord 1200 Rally'nin çok daha kişiye özel ve eksiksiz olmasını sağlayan yenilikçi PMP multimedya platformu gibi bu model için özel olarak tasarlanan ve geliştirilen çok çeşitli aksesuarlar bulunuyor.

MOTOR


1197 çift silindirli motor kalitesi ve düşük devirlerde bile tam güç çıkışı, tüm kullanım mesafelerindeki tork çıkış miktarı ve elektronik Ride-by-wire gaz dahil (tüm yeni nesil Aprilia'larda olduğu gibi) sofistike elektronik yönetimin sunduğu üçlü haritalama sayesinde kolay modifiye edilebilir performansı açısından sınıfında liderdir. Sınıfının en hafiflerinden olan Aprilia Caponord 1200'ün toplam ağırlığının da etkisiyle ince ve kolay erişebilir gövdeye gömülü mükemmel 24 litre kapasiteli yakıt deposu sayesinde kesintisiz seyahat imkanı veren özellikleriyle daha fazla konfor, daha fazla koruma ve daha fazla sürüş keyfi sunuyor.

DONANIM


Sürücü seçimine izin veren üç haritalı Ride-by-wire gaz (Spor, Turing ve Yağmur)
İki kanallı ABS (devre dışı bırakılabilir)
Üç seviye ayarlı ATC (Aprilia Çekiş Kontrolü) (kapatılabilir)
ADD (Aprilia Dinamik Damper) - yolu "okuyan", sürücünün sürüş tarzını tanıyan ve süspansiyon ayarını otomatik olarak değiştiren bir sistem
ACC (Aprilia Seyir Kontrolü)
sepet çifti
ayarlanabilir büyük ön cam
el korumaları
yan siperler
bir çift ilave LED lamba
telli tekerlekler ve 120/70R19 (ön) ve 170/60R17 (arka) lastikler

Teknik Özellikler


CAPONORD 1200 RALLY
Motor Aprilia 2 silindirli, 4 zamanlı boyuna 90° V-çift motor, çift üstten kam mili ve karma zincirli/dişli sistemli, silindir başına 4 sübaplı Ride By Wire ve 3 motor haritası (Spor, Gezi, Yağmur)
Hacim 1197 cc
Max Güç 8.000 devir/dk'da 125 beygir gücü (92 kW)
Max Tork 6.800 devir/dk'da 115 Nm
Besleme ELEKTRONİK ENJEKSİYON
Soğutma Sıvı
Ön süspansiyon

 Tamamen ayarlanabilir Sachs 43 mm baş aşağı çatal.Hidrolik sekme damperi ve basınçlı damper; ADD (Aprilia Dinamik Damper) ile elektrik kontrol
Arka süspansiyon




Sachs dinamik tekli amortisör.Yay ön yükleme ve hidrolik sekme damperi ve basınçlı damper; ADD (Aprilia Dinamik Damper) ile elektrik kontrol

Ön Fren

 Ø 320 mm paslanmaz çelik yüzer çift disk Brembo M432 4 pistonlu radyal tek gövdeli kaliperler.Metal örgülü fren boruları.
Arka Fren

 Ø 240 mm paslanmaz çelik disk.Brembo tek pistonlu kaliper.Metal örgülü fren borusu.
ABS sistemi
 Continental iki kanallı devre dışı bırakılabilir ABS sistemi
Ön tekerlek
 3.00”” X 19”
Lastik : 120/70 R 19”
Arka tekerlek
 4.50”” X 17”
Lastik : 170/60 R 17”
Sele yüksekliği 840 mm
Yakıt deposu hacmi 24 litre - 5 yedek yakıt
Egzoz çıkışı Euro 3
Elektronik yönetim
 Ayrı ayrı devre dışı bırakılabilir gelişmiş çekiş kontrolü (ATC) ve kilitlenme karşıtı sistem (ABS)


http://www.aprilia.com.tr/media/2860/10-caponord-rally.jpg
http://www.aprilia.com.tr/media/2861/06-caponord-rally.jpg
http://www.aprilia.com.tr/media/2868/caponord_34dx_accessoriata.jpg

Hubalahubhub
30 Temmuz 2016, 21:54
Kullanan kimse yok mu?

Green Arrow
23 Eylül 2016, 15:17
Kullanan kimse yok mu?

Merhaba. Siz modele sahipsiniz sanırım. Düz versiyon mu, Rally olana mı sahipsiniz ? Motorun iyi kötü yönleri hakkında bilgi verebilir misiniz ? Caponord çok merak ettiğim bir motor teknik ve elektronik özelliklerinden ötürü.

Hubalahubhub
02 Ekim 2016, 10:08
Motor harika ben severek kullaniyorum , rally toprak yola daha adapte olabilen yani enduro özellikleri daha gelişmiş bir motosiklet. Bir deneyin bence memnun kalacaksiniz.

Carbondioxid
02 Ekim 2016, 11:44
Kazasız belasız , güle güle kullanın.

endercalap
19 Ekim 2016, 21:07
ısı fan hararet sıkıntı varmı

DISTORTEDMAN
25 Ekim 2016, 18:31
Ben de merak ediyorum yorumları...

ismail sen
16 Haziran 2017, 15:08
Merhaba,Ben de kullanan yorum yazabilecek olan olursa diye takipte olacağım başlığı.Sitesine baktım sıfır satışı yok galiba..2.elde de çok az var..tipi çok hoşuma gitti ayrıca selesi ve süspansiyonları konforlu tahminimce..

splendor
31 Temmuz 2017, 14:54
Merhaba, 10k km dir kullaniyorum, sorularinizi yanitlamaya calisabilirim.

panick
02 Ağustos 2017, 10:09
Merhaba, 10k km dir kullaniyorum, sorularinizi yanitlamaya calisabilirim.

splendor merhaba,
Bende şu aralar bu makineye takmış durumdayım. BMW R1200GS 2006-2008 veya Aprilla Capanord 1200 Rally arasında gidip gelmekteyim.

Servis - yedek parça durumları Türkiye şartlarında nasıl? Tedarik sürecinde bir sıkıntı var mı?
Standart bakım maliyetleri ne kadar?
100 km de ortalama yakıt şehiriçi - şehir dışı ne kadar?
Boyum 174 cm. Bu aracı kullanmamda sıkıntı olur mu? 84 cm sele yüksekliği biraz düşündürüyor. alçaltmak mümkün mü?
Telli jant olduğu belirtilmiş şambriyelli lastik mi kullanılıyor yoksa tubless mi?

Bilgiler için şimdiden teşekkürler.

spark79
02 Ağustos 2017, 10:37
Merhaba; rally ve bir önceki modeli olan ADD versiyon kullandım baya uzun süre.
Çok değişik ve farklı bir motor. 3. viteste 175 görüyor.
1. vites çok uzun, 100km hıza çıkıyor.
uzun yolda 5,5 lt. yaktığımda oldu 9 lt. yaktığımda.
dengesi, sürüşü, selesi ve amortisörleri inanılmaz güzel.
tek kötü yanı şehir içinde sıkışık trafikte yavaş gitmek çok zor. debriyajı bırakınca motor 18-20km. hızla gidiyor. ön tarafa küçük dişli takılarak belki çözülür.
rally modeli bir öncekine göre daha yüksek bir sele yüksekliğine sahip ama ön tarafı dar bir sele olduğundan çok fazla sorun etmeye gerek yok bence.
katalog verisi olan 125 bg. bildiğimiz 125 bg. gibi değil :) . ciddi hızlanan bir motor, kullanıcısına gelen müthiş bir egzost sesi var.
S (spor) modu ile test etmenizi kesinlikle öneririm.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

Parça tedariğinde bir sıkıntı yaşamadım. stoklarında olmayan parça 10 gün içersinde ulaştı. bazı panel parçaları far mesela diğer emsal araçlara göre oldukça uygun. Servis çok yaygın değil tabi, İstanbulda sorun olmaz ama başka şehirlerde test cihazıda yoksa bu biraz problem olabilir.
Şamyel yok dubleks lastikli tüm caponordlar.

DISTORTEDMAN
03 Ağustos 2017, 16:08
Yanılmıyorsam Türkiye distribütörü getirmeyi bırakmıştı Aprilia markasını. Şu an yeni bir distribütör ve dolayısı ile resmi bir servis var mı acaba?

spark79
03 Ağustos 2017, 17:56
evet 2008 de motomaxtan fercoya geçti, şimdi de ferco kapattı doğan grubuna geçti.

sanbey
12 Mart 2018, 23:06
Bugün bi arkadaşın motorunu kullandım 2015 rally modeli çok hoşuma gitti bende de 2015 vfr800 crossrunner var ama bu motor çok daha agresif 2 silindir sanırım biraz titreşim var ama 100 den sonra hissedilmiyor. Yakıt 110 km civarı yol gittik bazen yavaş bazen 240 i da gördüm 30 tl yaktı vs vs seytan çok kötü şeyler söylemeye başladı:))) alan memnun kalır sanırım piyasası biraz yavaş ama 2. Elde biraz kaybettirir sanki ama kesinlikle değer.

panic adak
06 Mart 2020, 09:56
Geçen hafta 2014 model "travel pack add" aldım. Yaklaşık 1000 km kullanarak İstanbuldan Sivasa getirdim.
Satmayı düşünmediğim bir motor, kısmetse çok uzun yıllar birlikte olmayı planlıyorum. Motor ile ilgili aklınıza ne gelirse cevaplayabilirim.

DISTORTEDMAN
06 Mart 2020, 10:52
Merhaba. Hayırlı uğurlu olsun. Güzel günlerde tekerin düz bassın☺ Ağırlığını nasıl buldunuz? Yakıt tüketimi ne oldu uzun yolda? Teşekkürler.

tommygun
06 Mart 2020, 18:51
Bir arkadaşımın sahip olduğu Caponord 1200'ü kısa mesafe de olsa kullanma şansım olmuştu. Gerçekten müthiş makine. Hayırlı olsun.

DISTORTEDMAN
06 Mart 2020, 18:55
İkinci elinin yavaş gitmesi benim için bazen önemli bir sorun olabilir. Sahibinden’de aylarca hala ilanda duran Capanord’lar görüyorum. Böyle güzel makinenin Türkiye’de tanıtılamaması üzücüdür.

tommygun
06 Mart 2020, 19:00
İkinci elinin yavaş gitmesi benim için bazen önemli bir sorun olabilir. Sahibinden’de aylarca hala ilanda duran Capanord’lar görüyorum. Böyle güzel makinenin Türkiye’de tanıtılamaması üzücüdür.

Türkiye'de değeri bilinmeyen marka ve makinelerden biri. Eski motorumu ilana koyduğumda 1000 Etv takas teklifi gelmişti, üstünü denkleştirememiştim.

DISTORTEDMAN
06 Mart 2020, 19:28
Belki o zamanlarda bile bugünden daha popülerdi. Aslında şu da bir gerçek. Gerekli tanıtım ve alt yapı kurulumuyla desteklense bu kez de fiyatlar yükselecek☺

tommygun
06 Mart 2020, 19:33
Belki o zamanlarda bile bugünden daha popülerdi. Aslında şu da bir gerçek. Gerekli tanıtım ve alt yapı kurulumuyla desteklense bu kez de fiyatlar yükselecek☺

Sadece bilenlerin ya da çoğunlukla Capo grubu içindekilerin ticareti döndürdüğü bir motormuş. Misal benim arkadaş ta gitmiş Adana'dan motoru almış,gelmiş İstanbul'a. Ne zaman beraber sürsek akşamına sahibinden.de Capo ilanlarına bakar buluyorum kendimi.

DISTORTEDMAN
06 Mart 2020, 19:53
Öyleyse tez vakit size de kısmet olsun☺

panic adak
06 Mart 2020, 21:17
Teşekkür ederim, makina ilk başta çok ağır geliyor ancak teker döndüğü an sihir gibi bir şey oluyor ve tüy gibi hafifliyor. Düşük hızda dönüşler çok rahat. Soğuk havaya yakalanmamak için ciddi süratli geldim, 270 lira benzine para verdim. Bence sakin kullanımlarda daha düşer.

DISTORTEDMAN
06 Mart 2020, 22:00
Bozuk satıha girildiğinde korkutacak bir ağırlık hissi değil mi? Tüketim harikaymış?

panic adak
07 Mart 2020, 08:50
Caponord ticareti ilanlardan değil, grup içerisindekiler arasında dönüyor genelde. Benim aldığım motor ilanlarda yoktu. 7 moto Hüseyin Ustanın orada 1200 capo aradığımı söyledim ve bana fotoğraf gösterdi anlaştık aldım. genelde kapalı bir topluluk gibi. pek ilan olmamasının sebebi ise motorun çok keyifli olması, donanımlarının bir çok emsalinde bulunmamasından.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:48 ----------


Merhaba. Hayırlı uğurlu olsun. Güzel günlerde tekerin düz bassın☺ Ağırlığını nasıl buldunuz? Yakıt tüketimi ne oldu uzun yolda? Teşekkürler.

çok teşekkkürler darısı size.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------


Bozuk satıha girildiğinde korkutacak bir ağırlık hissi değil mi? Tüketim harikaymış?

daha çok dengede tutamam deviririm korkusu var ancak teker dönünce kum çakıl fark etmiyor, çok dengeli ve kullanıcı dostu.

tommygun
07 Mart 2020, 08:51
Caponord ticareti ilanlardan değil, grup içerisindekiler arasında dönüyor genelde. Benim aldığım motor ilanlarda yoktu. 7 moto Hüseyin Ustanın orada 1200 capo aradığımı söyledim ve bana fotoğraf gösterdi anlaştık aldım. genelde kapalı bir topluluk gibi. pek ilan olmamasının sebebi ise motorun çok keyifli olması, donanımlarının bir çok emsalinde bulunmamasından.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:48 ----------



çok teşekkkürler darısı size.

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:49 ----------



daha çok dengede tutamam deviririm korkusu var ancak teker dönünce kum çakıl fark etmiyor, çok dengeli ve kullanıcı dostu.

Evet, benim arkadaş da Çağlayan 7Moto'da bakımlarını yaptırıyordu.

panic adak
07 Mart 2020, 08:52
Bir arkadaşımın sahip olduğu Caponord 1200'ü kısa mesafe de olsa kullanma şansım olmuştu. Gerçekten müthiş makine. Hayırlı olsun.

teşekkür ederim.

DISTORTEDMAN
07 Mart 2020, 09:11
Grup içerisinde olması mantıklı bir çözüm. Meraklıları birbirini bulup tanıdıkları makineyi alabilirler. Uzun zamandır ilanda bekleyen Capolar bu gruba dahil değil demek ki.

Tamam hocam. Upuzun rotalarınız olsun yeni motorunuzla. Hakkını vermenizi dilerim.

tommygun
07 Mart 2020, 09:16
Motor o kadar nadir ki bir gün yolda bizim arkadaşın motorunun aynısına denk geldim, bizim arkadaş sandım. Korna, selektör yaptım selam vermek için, yaklaşınca plakaya bir baktım ki farklıymış. Rezil olduk.

panic adak
08 Mart 2020, 16:33
Bugun tekrar 100 km kadar kullandım, ilk önce eksi yönlerinden bahsedeyim. Debriyaj hidrolik olmasına rağmen sert, özellikle trafikte bilekleri yoruyor. Diğer bir eksi yönü 80-100 km hıza kadar titreşim var, ama sonrasında hiç hissedilmiyor.

Hayran bırakan yönleri ise; virajları sanki kendi dönüyor, insana hiç tedirginlik vermiyor. Gücü ve torku çok başka. Teknik olarak 125 hp diyor ancak hissedilen çok başka. Vites aralıkları çok uzun, 115 nm torkla birleşince çok vitesle oynamadan seyahat imkanı sunuyor.
Gidon konumu gayet güzel, hız sabitleyici insanı şimartan bir rahatlık sağlıyor.

Çekiş kontrol 3. Seviyede iken çok müdaheleci ülkemizin asfaltı için bence gayet güzel.

Modların tur ve yağmur arasında ki farkı pek hissedemedim, spor modunda ise bambaşka bir hale bürünüyor.
Egzozun muhteşem bir homurtusu var insanı gaza getiriyor ve sürekli yüksek devir kullanmaya zorluyor, performans egzoz takmaya hiç gerek yok.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Buraları şenlendirmeye devam edeceğim.

panic adak
13 Nisan 2020, 17:01
Haftasonu 200 km kadar yol yaptım. bu sefer hız sabitleyici denedim ve çok konforlu bir şimarıklıkmış. kolları sürekli aynı pozisyonda tutmaktan kurtaran ve ciddi yakıt tasarrufu sağlayan bir özellik. Yaklaşık 5 sn sabitleme tuşuna basılı tuttuktan sonra göstergede yeşil bir lamba yanıp sönüyor. sonra istediğimiz hıza gelince tuşa bir kere daha basınca o hızda sabitlenip kalıyor. debrayaj, fren veya gaza dokunulmadığı sürece (tıpkı otomobil gibi) gayet keyifli gidiyor.

Bu arada göl kenarına inerken biraz stabilize yola indim, üstünde yol lastikleri olmasına rağmen herhangi bir zorluk çıkartmadı, Abs nin kapatılabilmesi toprak yolda büyük avantaj sağlıyor. Yani motoruma bir kere daha aşık oldum.

Muratclksy
29 Mayıs 2020, 23:46
Merhabalar, bu ara capanord 1200 rally almak niyetindeyim de, motorla alakalı kullanıcı deneyimlerine ihtiyacım var.
düşük hızlarda titreşimden bahsetmişsiniz, hatta youtubede bi arkadaş bi inceleme videosunun altına yorum yapmış titreşim düşük hızlarda o kadar çokki stop lambası ve ayak pedini bile düşürdü Demiş, aslı varmı böyle bi titreşimin, zira yarı yarıya şehir içinde de kullanacağım motoru. sonra yakıt değerleri uzun yolda baya ekonomik gitmişsiniz Sivasa 25 kuruş falan sanırım o da kabaca 5 lt gibi sanki, peki şehir içi tüketim 100/l acaba, birde aşırı ısınmadan bahsetmişler hem ayaklara hemde seleye çok ısı veriyor diyo, size zahmet bu sorularımı cevaplarsanız çok sevinirim. Ve başka eksi yönleri de varsa sizin tespit ettiğiniz, ve bu aletin kronik bi sorunu varmıdır alırken dikkat etmem gereken.

panic adak
01 Haziran 2020, 13:23
merhaba, titreşim v motor olması dolayısıyla var ama o pegleri düşürecek veya stop lampası oynayacak falan yalan dolan işler bunlar. yakıt olarak 5-6 lt uzun yol 6-7 lt şehiriçi yakıt ortalaması.
ısınma konusunda evet caponord ısınıyorözellikle sol baldırıma sıcaklık geliyor şehir içinde biraz fazla fan açıyor, özellikle soğuğu seven bir motor.

kronik bir sorunu yok diğer eksi denilecek yönleri yukarıda ki başlıklarda yazdım.

caponord için tek bişey söyleyebilirim muhteşem bir makina. ayrıca titreşim için şunu da söyleyim ben motoruma sübap ayarı yaptırmam gerekiyor, ayardan sonra muhtemelen böyle bir titreşim kalmayacak. çünkü motor bağlantılarına baktığımda ciddi kauçuk titreşim emiciler kullanılmış.

eğer imkanınız varsa durmayın alın derim.

teketolgahan
15 Mayıs 2021, 12:04
2009 dan beri caponord kullanıyorum... son versiyon Caponord 1200 rally i 2019 da aldım halen keyifle kullanmaya devam ediyorum... ilanımı da az önce yayına aldım.. millet motor görsün...

panic adak
15 Mayıs 2021, 16:11
uzun zamandır buraları boşlamışım, motora keyifle binmeye devam ediyorum. motora otm. zincir yağlama taktırdım, zincir yağlama derdine de son verdim. motorun az sayıda olması kullanıcıyı özel kılıyor.

RoofRoof
15 Mayıs 2021, 19:31
Türkiye'de nadir bulunan motosikletlerin ticareti facebook gruplarında dönüyor daha çok.Benim SM'i facebooktan almıştım.Hem 1-2 ay takılınca kim motoruna iyi bakıyor kim bakmıyor anlıyorsunuz ona göre ticaret yapıyorsunuz.

Tenere600
12 Nisan 2022, 09:12
Ben de yıllar sonra yeniden caponord aldım.

https://i.hizliresim.com/j9pnelj.jpg (https://www.hizliresim.com/j9pnelj)

levend84
12 Nisan 2022, 10:19
Hayirli olsun,kazasiz belasiz kullanimlar..

DISTORTEDMAN
12 Nisan 2022, 11:12
Hayırlı olsun. Tekeriniz düz bassın.

panic adak
12 Nisan 2022, 11:31
tekrar hayırlı olsun.

Tenere600
12 Nisan 2022, 15:54
Teşekkürler arkadaşlar.

oialdemir
18 Nisan 2022, 13:18
Bilinler bilir. Bende bir İtalyan motosikleti sevdası vardır. Bir dönem çok sevdiğim. Almayı çok istediğim bir makineydi. Çok büyük satış rakamları tutturamasa da hem performansı hem özellikleri ile hayali garajımın en nadide parçalarından. Arada video ve fotoğraf atın. Biraz içimiz açılsın. Tekerinize taş değmesin :)

Tenere600
19 Nisan 2022, 09:17
Arada video ve fotoğraf atın. Biraz içimiz açılsın. Tekerinize taş değmesin :)


https://www.youtube.com/watch?v=4ymG4z9GSQo

oialdemir
19 Nisan 2022, 13:28
Motorun sesini dinlemeyi tercih ederdik. Ama olsun hemen dönüş yapmışsınız. Teşekkür ederim :)

panic adak
30 Temmuz 2024, 11:42
merhaba caponord sevenler ve merak edenler.
1200tp ile olan birlikteliğim devam ediyor, şuan 98500 km deyim.
aldığım günden bugüne kadar amortisör keçesi dışında hiç problem yaşatmadı.
özellikle iyi bir sübap ayarından sonra titreşim yok denecek kadar azalıyor.
yine aklında soru işareti olanlara yardımcı olurum.

tommygun
30 Temmuz 2024, 11:45
merhaba caponord sevenler ve merak edenler.
1200tp ile olan birlikteliğim devam ediyor, şuan 98500 km deyim.
aldığım günden bugüne kadar amortisör keçesi dışında hiç problem yaşatmadı.
özellikle iyi bir sübap ayarından sonra titreşim yok denecek kadar azalıyor.
yine aklında soru işareti olanlara yardımcı olurum.

Ülkemizde bence kıymeti bilinememiş motorlardan biri

panic adak
30 Temmuz 2024, 13:37
Ülkemizde bence kıymeti bilinememiş motorlardan biri

bizim ülkemizde araç kültürü maalesef ki yok. insanlar nasıl kolay satarımdan başka birşey düşünmüyorlar. kendi hayatları, zevkleri ve arzuları önemsiz. motorum aprilia, aracım subaru, önceki aracım mazda idi ve büyük keyifle kullanıyorum.
düşünsenize koskoca toplum başkalarının istekleri üzerine hareket ediyor. o yüzden beş para etmez araçlar tutulurken, gerçek birer mühendislik harikası araçlar ilgi görmüyor. gerçekten garip bir toplumda yaşıyoruz.

killingroad
30 Temmuz 2024, 16:59
Bizde araç kültürü yok orası doğru da, Caponord özelinde iki tane daha farklı konu da var.

Birincisi Dünya'da da satamadılar bunu maalesef. Küçük atölye kafasında firma hala adamlar, 2021'de biraz değiştirmeye başladılar bu imajı ama hala oturmadı. Ama o zamanlar iyice butik ufak firma imajındaydılar. İtalya'da Caponord aksesuarı arıyorsun yine çeşit az. Bir de tuz biber oldu yenisi gelmedi öldürdüler Caponord'u.

İkincisi o yıllarda Türkiye'de işin yönetimi daha da berbattı. Marka yönetimi bu kadar kötüyken insanlara neden almıyorlar diye bakmak yerine işin nasıl yönetildiğine bakmak lazım. Evet Caponord bence de müthiş bir motor (ve boyum az daha uzun olsaydı cidden Tuareg yerine alırdım - gerçi şehir içinde zorlardı, Tuareg'i terlik gibi de kullanıyorum) ama Türkiye'de satmaması da çok normal geliyor bana. İkinci el durumunu çok düşünmeyen, 2-3 seneden uzun kullanacak olan büyük sınıf enduro bakan birinin kesinlikle çok mutlu olacağı bir makina. Ben 2016 Versys mi alsam diye 380bin TL ilanlara bakarken 310'a verdi arkadaşım - 2015 Rally. Bedava vallahi.