Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
http://imageshack.com/a/img908/6602/MqLYDz.png
Hero Karizma R Teknik Özellikleri
Motor
Tip : Hava Soğutmali 4 Zamanlı Tek Silindir - OHC
Silindir çapı ve strok: 65.5 mm x 66.2 mm
Motor Hacmi : 223 cc
Maximum Güç : 19.2 Hp @ 7500Rpm
Maximum Tork: 19.35 Nm @ 6000Rpm
Ateşleme : El / Ayak
Marş : Mikroişlemcili Ateşleme Sistemi
Karbüratör: CV Tip
Sıkıştırma Oranı: 9.0:1
Şanzıman
Debriyaj: Çoklu Plaka, Islak
Vites: 5 Vites
Süspansiyon
Ön: Hidrolik Teleskobik Amortisör
Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör
Elektrik Aksamı
Akü: 12V-6Ah MF Akü
Far: 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul
Stop Lambası: 12V - 5/21W Multi Reflektör
Sinyaller: 12V - 21W x 4 Ad.
Pozisyon lambası: 12V - 3W x 2
Tekerlek ve Lastikler
Jant ölçüsü ön: 18 x 1.85 / Döküm
Jant Jant ölçüsü arka : 18 x 2.75 Döküm Jant
Lastik ölçüsü ön: 80 / 100 x 18 - 47 P Tubeless
Lastik ölçüsü arka: 120 / 80 x 18 - 62 P Tubeless
Boyutlar
Uzunluk: 2125 mm
Genişlik: 755 mm
Yükseklik : 1160 mm
Tekerler arası mesafe : 1355 mm
Sele Yüksekliği : -
Yakıt Tankı : 15 L
Rezerv : -
Boş ağırlık : 154Kg
Frenler
Ön Fren: 276mm Disk
Arka Fren : Kampana 130mm
Şase
Tip: Elmas
Hero Karizma R Renk Seçenekleri
http://imageshack.com/a/img911/609/F1Kt0L.jpg
Hero Karizma R Fotoğrafları
http://imageshack.com/a/img633/9857/YPxfMh.jpg
http://imageshack.com/a/img903/2263/WOKkgv.jpg
http://imageshack.com/a/img908/4026/GCot6c.jpg
http://imageshack.com/a/img903/3931/dN2CAg.jpg
http://imageshack.com/a/img910/1042/lKlwCE.jpg
http://imageshack.com/a/img908/1090/p9kt4Z.jpg
http://imageshack.com/a/img910/8372/DACyjU.jpg
http://imageshack.com/a/img907/6426/mxxj6Y.jpg
http://imageshack.com/a/img908/8722/01zSMe.jpg
http://imageshack.com/a/img633/5645/sh19dT.jpg
Hero Karizma R modeli hakkında ayrıntılı bilgi ve satış fiyatını öğrenmek için heromotosiklet.com (http://heromotosiklet.com/Motorsikletler/KARIZMA) web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
tekoklava
01 Mart 2015, 15:09
güzel motor begendim açıkçası
tiresim olayıda yoksa
cbf 150 by byyy=)
AttilaXtreme
01 Mart 2015, 19:24
Evet. Fuarda gördüm. Fiyat uygun olursa çok motoru egale eder.
GP500-1st
01 Mart 2015, 23:42
üstteki iki yorum çok isabetli:cat:
cemmoto41
01 Mart 2015, 23:57
Fiyatı uygun olursa pulsara rakip olur bence
Adventure58
02 Mart 2015, 09:05
Alınırsa yandan bakmican motor bloğu sırıtmış okadar grenajın içinde. :queen:
nickname05
02 Mart 2015, 11:09
Pulsarı döver :queen:
Salih_T
02 Mart 2015, 13:15
asya motor bu motosikletin fiyatını hiçde uygun tutmaz..
AttilaXtreme
02 Mart 2015, 14:46
Fiyatı uygun olursa sadece Pulsarı değil CBF 150'yi ve bir çok Çinliyi fena benzetir.
newmoto76
02 Mart 2015, 14:51
Bu Hero larda tasarımsal olarak genel bir fazlalık hissi oluşuyor bende. Daha sade kafa grenajı olsaydı hoş olurdu diye düşündüm bir an.
GP500-1st
16 Mart 2015, 15:05
Bu motorun gelisi yalan olacak galiba
fuarda israrla 6500-7000 arasinda ve kesinlikle uygun fiyatli olacak denildi.
amaaaaa! hindistan fiyati pulsar 200ns ile bire bir ayni , gerci kuralkan suan motor fazla satinca milleti buffylemeye baslasada artan dolar kuruyla soylenen fiyat imkansiza yakin.
max 7250 ye gelsede apache, ybr, cbf150 nin aklini alsa.
bunlarin 1.5 kati tork, 140 km hiz ve genis bi on cam var.
Sehirler arasi guzel akar, 130 la otobus kamyon sollar.
Motor cbr 250 den lastikleri ince ve yapisi dar ama daha iri.
bide su karburator belasi olmasa!
driversonic
17 Mart 2015, 02:51
Arkadaşlar fiyatı için 7.000 tl diyorlar. zmr modeli de gelecekmiş sanırım ama tam tarih vermiyorlar. Motorun başındaki arkadaş cbf şasesinin üzerine geliştirildiğini söyledi. Zaten cbf i a dan z ye yapan hero firmasıymış. 2010 yılında sonra honda bu kasayı lisansını alarak çinde ürettirmeye başlamış.
Seko
25 Aralık 2015, 22:48
Bugün bir bayi arkadaşımdan öğrendiğime göre 6590 TL olacakmış ki bana göre eğer doğruysa bomba fiyattır.
burak burk
25 Aralık 2015, 23:15
karbüretörlü diyor hava soğutma diyor tipe bak hizaya gel diyor arka kampana diyor üstünde hiç bir şey yok 154 kilo diyor.6600 lira ucuz diyorsunuz yaniii :):)
Seko
26 Aralık 2015, 12:06
Evet öyle diyorum.
Salih_T
26 Aralık 2015, 12:49
Bugün bir bayi arkadaşımdan öğrendiğime göre 6590 TL olacakmış ki bana göre eğer doğruysa bomba fiyattır.
Gelsin bi yakından inceleyeyelim.. hero motosikletleri kalite olarak fena değil.. Bu fiyata bende alabilirim..
Seko
26 Aralık 2015, 13:27
Motoru iki fuar önce getirmişlerdi, orada fena bulmadım ama çok da beğenmemiştim. Tabi gelen model ZMR modeliydi ve tam karenajlıydı. Eleman fiyatının 9500 TL civarı olacağını söyleyince soğudum. Fakat bu fiyat CBF150'den 750 TL fazla ve hemen hemen aynı kalitede bir motor. Çirkin mirkin ama fiyatına ve kalitesine göre alternatifsiz. Bajaj AS150'ye 7000 TL dedi unutmayın. Aslında bunun yerine enjeksiyonlu ZMR'yi 7500'e falan getirseler tam olurdu. Tabi bu kadar pozitif yorumum motorun Thriller gibi titreşimli olması durumda bir anda balon olacaktır. Titreşim varsa ben yokum.
Bu arada Hunk ve Thriller'in S modeli de gelmiş. Hunk 6000 civarı, diğeri de keza öyle. 150 TL gibi farkla Hunk'ta arka fren kampana veya disk olarak seçilebilecekmiş. Aynı şey Karizma için de geçerli mi sormak aklıma gelmedi.
jrscout
31 Aralık 2015, 14:03
Arkadaşlar Karizma R modelinin fiyatı netleşmiş 6.590 TL ve Şubat ayında 2016 modeller bayilerde olacak.
Barans
04 Ocak 2016, 23:31
karbüretörlü diyor hava soğutma diyor tipe bak hizaya gel diyor arka kampana diyor üstünde hiç bir şey yok 154 kilo diyor.6600 lira ucuz diyorsunuz yaniii :):)
6600 TL ye 250 cc Sıfır enjeksiyonlu motor verecek bir firma ben mi bilmiyorum ? Spacy nin yeni modelleri var 7000 TL civarı..
burak burk
05 Ocak 2016, 15:24
benim bahsettiğim 223 cc dışında hiç bir albenisi yok.'fiyat hacim cc' olayı dışında bir espirisi yok diyorum.6000 7000 arası veriyorum basınca gitsin diyen arkadaşa göre.
CevatrRider
06 Ocak 2016, 14:14
benim bahsettiğim 223 cc dışında hiç bir albenisi yok.'fiyat hacim cc' olayı dışında bir espirisi yok diyorum.6000 7000 arası veriyorum basınca gitsin diyen arkadaşa göre.
Burada bahsedilen 250 cc lik motosiklet . Bastımı 200 km yapmayacak herhalde.. Fiyatı, performansı görünüşüde iyi bir motor.
http://www.heromotocorp.com/en-in/uploads/bike/360/karizma-new-22.jpg
Barans
06 Ocak 2016, 20:50
Benimde görünüşü hoşuma gitti. Özellikler fiyat performans oranında iyi.
jrscout
07 Ocak 2016, 10:21
karbüretörlü diyor hava soğutma diyor tipe bak hizaya gel diyor arka kampana diyor üstünde hiç bir şey yok 154 kilo diyor.6600 lira ucuz diyorsunuz yaniii :):)
Burak Burk kardeşim sen nasıl bir motosiklet kullanıyorsun? Yada Motosiklet kullanıyormusun??
Yanlis gormediysem 225 cc diye biliyorum 19,5 hp pulsarin 150 ns i 17 hp 225 de biraz cansiz gelebilir 90 uzeri hizlarda öyle 200 falanda basacak gibi degil bu motor
jrscout
07 Ocak 2016, 10:36
Arkadaşlar internet sitelerinde fiyatlar yayınlanmış.
Hunk...5.456 TL ( arka kampana olan) sanırım arka disk olan 100-150 TL pahalıdır.
T-Sport....5.626 TL ( arka kampana olan) yine arka disk olan 100-150 TL pahalıdır.
Karizma R....6.590 TL
Yanlis gormediysem 225 cc diye biliyorum 19,5 hp pulsarin 150 ns i 17 hp 225 de biraz cansiz gelebilir 90 uzeri hizlarda öyle 200 falanda basacak gibi degil bu motor
Evet ama torku Pulsar NS 200'den de fazla ve torkunu çok daha aşağıda veriyor. Bu da yüksek devirlere çıkmadan ve vitesle fazla oynamadan rahat bir sürüş sağlayacaktır. Son hızda Pulsar'la yarışamaz, en fazla 130 falan yapıyor.
Siteye göre Karizma'da arka fren disk seçeneği yokmuş.
cdcleaner
07 Ocak 2016, 12:17
Performansı çokta kötü değil. Hızlar Akıl mantık çerçevesinde.
https://www.youtube.com/watch?v=h95ovhQzlxk
Performansı çokta kötü değil. Hızlar Akıl mantık çerçevesinde.
https://www.youtube.com/watch?v=h95ovhQzlxk
bu video karızma r ın değil ayrıca adammı basamıyor yoksa motormu gitmiyor hızlanması yavaş geldi bana pulsar 200 ns çok daha seri ve çok daha kısa sürede o hızlara ulaşıyor belki fabrikasyon verilerde tork yüksek yazıyor olabilir yada dediğim gibi adam basamıyordur yolun durumunu göremiyoruz bir diğer konu titresim barız belli ufak gaza dokunmasıyla grenajlar zırıldadı videonun başında bi gelsin bakalım kullanan arkadaşlar yorumlarını daha net bir şekilde yapabilirler piyasade çeşitlilik önemli
Mengu16
07 Ocak 2016, 13:02
bu video karızma r ın değil ayrıca adammı basamıyor yoksa motormu gitmiyor hızlanması yavaş geldi bana pulsar 200 ns çok daha seri ve çok daha kısa sürede o hızlara ulaşıyor belki fabrikasyon verilerde tork yüksek yazıyor olabilir yada dediğim gibi adam basamıyordur yolun durumunu göremiyoruz bir diğer konu titresim barız belli ufak gaza dokunmasıyla grenajlar zırıldadı videonun başında bi gelsin bakalım kullanan arkadaşlar yorumlarını daha net bir şekilde yapabilirler piyasade çeşitlilik önemli
Bu motorun maksimum güç devri çok daha düşük, tork eğrisi çok daha lineer. Şehiriçi kullanımda çok daha seri hissettireceğine garanti verebilirim. Pulsar 8 bin devirden sonra devir kesiciye kadar patlama yapıyor. Bu ise her devirde makul bir çekişe sahip. Fazla hızlı gitmez ama her devirde güçlü hissettirir.
Asıl hızlanma videosu burada :
https://www.youtube.com/watch?v=AIAMCoZ2-t8
burak burk
07 Ocak 2016, 14:48
Burak Burk kardeşim sen nasıl bir motosiklet kullanıyorsun? Yada Motosiklet kullanıyormusun??
pulsarım var kardeşim 2. motorum kullanıyorum. ??
retox70
07 Ocak 2016, 15:54
pulsarım var kardeşim 2. motorum kullanıyorum. ??
2.Pulsarmı 2.motormu?
acemi27
08 Ocak 2016, 01:16
Bu motorda telefon şarzı var mı acaba?
Barans
08 Ocak 2016, 02:13
Pulsar 200 Maksimum Tork 18,3 Nm - 8000 d/d yakalarken,
Karizma R Max. Tork 6000 rpm @ 19.35 Nm
Daha düşük devirde daha yüksek Tork yakalıyor.
Macit250
08 Ocak 2016, 02:30
O nasıl iğrenç bir motor bloğu görüntüsü öyle, yana iki parça yarım granaj olaymış keşke. Binmem binene mani olmam
CevatrRider
08 Ocak 2016, 02:50
Güzel bir inceleme videosu da var. Hero Karizma - Pulsar rekabetinde Karizmanın üstünlüğü belgelenmiş.
https://www.youtube.com/watch?v=lWDUgOOlK30
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:40 ----------
O nasıl iğrenç bir motor bloğu görüntüsü öyle, yana iki parça yarım granaj olaymış keşke. Binmem binene mani olmam
Hava soğutmalı motorda blok "ızgaralı" genelde açık olur. Grenajla aksesuar yapacağım diye hava akımınımı kesecekler ? Standart blok.
Mengu16
08 Ocak 2016, 10:58
Pulsar 200 Maksimum Tork 18,3 Nm - 8000 d/d yakalarken,
Karizma R Max. Tork 6000 rpm @ 19.35 Nm
Daha düşük devirde daha yüksek Tork yakalıyor.
Bu nedenle şehiriçi kullanımda bu hero motor pulsar'dan çok daha güçlü hissettirecektir. Uzun yolda Pulsar fark atar ama.
Aslında titreşim mutlaka vardır falan diyoruz da bu motorda Pulsar gibi çok yüksek devirlere çıkmak gerekmeyeceğinden aslında titreşim de çok rahatsız edici olmayabilir. Beklendiği üzere düşük devirdeki yüksek torkla kopup gidiyor. Ondan sonra yakalayamazsın zaten.
mtgemlik
08 Ocak 2016, 18:34
Motorun garanti kapsamı 5 yıl olacakmış. Asya motorda bu kapsamı kabul ettiğine göre hintliler baya iddialı bu konuda.
acemi27
08 Ocak 2016, 23:15
KARİZMA R
Karizma
Hero markasının amiral gemisi olan Karizma R modeli sınıfında global pazarlarda en çok bilinen modellerden biri. 225 cc ve 19,2 HP gücü ile hem şehir içi hem de uzun yol gidecekler için konforu ile öne çıkıyor. Karizma R modeli kategorisinde Türkiye’de satılan başka bir model yok. Hero’nun Türkiye’de başlangıcından bu yana en çok sorulan ve talep edilen modellerinden biri. 5 vites ve 213 cm uzunluğundaki boyutu ile iri motosikleti sevenlerin ilgisini çekiyor. Led stopları, tubles lastikleri, çift ön farı, 15 LT yakıt deposu, döküm jantları, entegre fren sistemi ile kategorisinde özellikleri tek başına fanları ile Nisan ayında buluşmaya başlayacak.
Karizma R fiyatı ile 150 ve 250 cc arasındaki tüm sürücülere göz kırpıyor. Fiyat ; 6.590 TL
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:13 ----------
Motordelisi.Com dan alıntıdır.
acemi60
09 Ocak 2016, 00:17
Kağıt üzerindeki bilgilere bakılırsa piyasada yer edinecek bir model. Fakat kesin bir fikir edinmek için kullananlardan somut bilgiler gelmesi gerekir. Gücü gayet iyi Pulsar 200NS den daha az güç vermekle birlikte kullanımda önemli bir farkı olmaz. Aynı segmentin alıcılarına hitap eder. Tipine alışmak için herhalde biraz zamana ihtiyacımız olacak. Tipi daha iyi olabilirdi. Hava sogutmalı olması bir eksi değil bence. Fakat far ampullerinin 35w olması kötü. Gece şehir içi idare etse bile şehirler arası yolda kesin can sıkar. Fiyatı makul. Ekonominin geleceği pek parlak görünmezken uygun fiyat önemli bir avantajı olacak. Piyasada nasıl bir yer elde edeceğini ben de merak ediyorum. Bekleyip göreceğiz...
mtgemlik
09 Ocak 2016, 00:59
Tekrar yazıyorum. Bence bu motorun en büyük artısı 5 yıl ve 50000 km garanti kapsamında tutulması. Asya motor oldukça iddialı gözüküyor.
acemi27
10 Ocak 2016, 09:46
Sizce bu motora hangi renk gider.
Barans
10 Ocak 2016, 12:05
http://i1007.photobucket.com/albums/af195/cdcleaner/Hero/Hero%20Karizma%20250%20cc/fankarizma1_zpsec2d0qsd.jpg
Sarı ve Siyah iyi duruyor. Birde facebook fan sayfasında gördüğüm hazırlanmış bir çalışma hoşuma gitti sizinle paylaşayım.
CevatrRider
10 Ocak 2016, 17:37
Gazete basımı gibi bir fotoğraf güzelmiş.
GP500-1st
10 Ocak 2016, 20:20
Bu motordan beklentinizi yuksek tutmayin. Honda yamahanin kalitesi isciligi yok. yil 2016 enjeksiyon bile yok.
pulsar kadar gitmez onlada kiyaslamyin. 5 beygir az 25 kilo fazla. 0-120 de pulsar rahat gecer bunu
Son surat cbr 125 ile ayni. ıkınarak 130-135 yapiyor.
Eee nedir o zaman? bence fiyati gayet iyi. commuterde apache rtr150 nin bi tik ilerisi. biri 6200 biri 6600 ikiside hintli.
motoru bu beklentiyle aliyorsaniz bence mutlu eder. F/p olarak ybr, apache, ve cbf ten iyi, performans daha stabil
AurorAbeam
11 Ocak 2016, 12:11
Peki bu motorda balansör olma ihtimali nedir sizce? Cc/hp orantısından veya motor blok şeklinden anlayabilir miyiz?
cdcleaner
11 Ocak 2016, 14:15
benim bahsettiğim 223 cc dışında hiç bir albenisi yok.'fiyat hacim cc' olayı dışında bir espirisi yok diyorum.6000 7000 arası veriyorum basınca gitsin diyen arkadaşa göre.
Allah aşkına 'fiyat hacim cc' olayı dışında daha ne olacak racing istiyorsan üst sınıflara bakacaksın. Performansta Pulsarı tokatlayan motor her şey görüntü değil.
Peki bu motorda balansör olma ihtimali nedir sizce? Cc/hp orantısından veya motor blok şeklinden anlayabilir miyiz?
Balansör vardır tabi ama yetersizdir. Diğer Hero modelleri kadar titreşim olacaktır fakat bu diğerlerinden güçlü olduğundan daha yüksek süratlerdeyken olacaktır. Bir Apache gibi titremiyordur diye düşünüyorum. Performansı Apache'den de CBF'ten de CBR125'ten de kat be kat iyidir. Pulsar'dan güçsüz olmasına rağmen torku daha yüksek olduğundan ve bu torku da daha alt devirlerde verdiğinden 6000 devire kadar olan bölgede Pulsar'dan çok daha güçlüymüş gibi gelecektir. Bir kere de bir motoru fuardan önce getirip test ettirseler olmaz sanki...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:53 ----------
Çeşitli sitelerde biraz araştırma yaptım, ilk mesajlarımdan birinde yazdığım gibi 80 km/saat hızdan itibaren titreşim başlıyormuş. Hintliler çok rahat, çok konforlu falan diye yazıp duruyorlar ama çoğu 60 km/saat hızın üzerine çıkmıyor. Genel yorumlarda ya hiç titreşimden bahsedilmiyor ya da olumsuzluk olarak titreşim var deniyor.
Bakalım, göreceğiz.
Barans
11 Ocak 2016, 16:37
Kendim denedim Test için açılan motoru, asıldım. Öyle farkedilir bir titreme görmedim. Devrinde ve Uygun viteste yolculuk yaparsanız sıkıntı yok.
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO