PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı



Sayfa : 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Mustafak44
03 Nisan 2016, 19:50
http://i.hizliresim.com/nM9g15.jpg (http://hizliresim.com/nM9g15)

http://i.hizliresim.com/BPW0lV.jpg (http://hizliresim.com/BPW0lV)

ön koruma demiri güzel duruyo

hakanens
03 Nisan 2016, 20:53
Hakan karizmaya saçma model diyorsunda cb125e de sağ gösterme saçma ve komik değil mi?

Saçma evet. O kısımı boş bırakacaksan hiç koyma değilmi yani. Zaten 125 lik bir makinaya devir göstergesi ne kadar gerekli o da bi muamma. Ben kendi motorumu savunmuyorum zaten ama en azından commuter mi commuter. Ortada kalmış cins motor değil yani.

borana
04 Nisan 2016, 01:05
Adamlar motoru 6.000 tl ye veriyorlar ve 19 küsür beygir 19 küsür tork. yokuşlarda 100 den düşmez, düzdede cbf ybr 110 a ulaştığında 125-130 çıkabilir.

Motor niye süper sporta benzemiyor demişşin ? Çünkü bu adamların bahsettiğin özellikte CBR250 ye rakip su soğutmalı 30 beygirlik modeli geliyor ve Ve hindistan Türkiye gibi alım gücü yüksek olmayan pazarlar için Karizmayı da daha düşük fiyata satmaya devam edecekler.

Bu HX 250R yeni karizma değil yani

http://www.motorbeam.com/wp-content/uploads/2014-Hero-HX250R.jpg

http://bikeadvice.in/wp-content/uploads/2014/05/HX250R-vs-cbr250r-vs-r25-vs-rc390.jpg

Bu bahsettiginiz model ne zaman gelecek bilginiz varmi.

A.Volkan
04 Nisan 2016, 12:04
Saçma evet. O kısımı boş bırakacaksan hiç koyma değilmi yani. Zaten 125 lik bir makinaya devir göstergesi ne kadar gerekli o da bi muamma. Ben kendi motorumu savunmuyorum zaten ama en azından commuter mi commuter. Ortada kalmış cins motor değil yani.

Aslında senin için söylemiyorum yanlış anlama ama bence küçük cc makinalarda devir göstergesi veya vites göstergesi çok önemli genelde küçük cc motorları kullananlar motora yeni başlayanlar oluyor ve belli bir süre devir saatini, vites göstergesini adamın gözü arıyor daha sonra ustalaştıkça ve büyük cc motora geçince adam zaten sesten motorun vites istediğini biliyor.
Sonuç olarak bence devir göstergesi önemli kardeşim.Ayrıca senin motorun beyaz renginede hastayım ben ama fiyat biraz tuzlu :)

hakanens
04 Nisan 2016, 14:00
Aslında senin için söylemiyorum yanlış anlama ama bence küçük cc makinalarda devir göstergesi veya vites göstergesi çok önemli genelde küçük cc motorları kullananlar motora yeni başlayanlar oluyor ve belli bir süre devir saatini, vites göstergesini adamın gözü arıyor daha sonra ustalaştıkça ve büyük cc motora geçince adam zaten sesten motorun vites istediğini biliyor.
Sonuç olarak bence devir göstergesi önemli kardeşim.Ayrıca senin motorun beyaz renginede hastayım ben ama fiyat biraz tuzlu :)

Estağfurullah doğru söze ne denir. Haklısın.
Benim makina eğer herolarla kıyaslanırsa torku düşük beygir olarakta yetersiz kalır ama bana yetiyor memnunum yani. Motosiklete olan hevesimi gideriyor en azından. Bende beyazlarına hastaydım ama sarısını uygun fiyata bulunca direk daldım. Yoksa başka modeller vardı aklımda. Heronun iki modeli hoşuma gidiyor ama daha yaygın bir marka değil Ankara da.

fleast
04 Nisan 2016, 14:08
geçen hafta bende aldım bu motoru dediğiniz gibi kafa kısmından ses geliyor servise gittiğimizde tanıdık bir motorcuydu zaten bayisi bi ekibin gelip inceleyeceğini söyledi merak etmeyin düzeltecekler şeklinde konustu birde bişey sorucam alan arkadaşlara yan ayaklık takılımıydı sizde takılı değilse orjinal yan ayaklık taktırdınızmı gelmişşmiydi yada farklı bi motorun ayaklığını mı taktılar.

Mustafak44
04 Nisan 2016, 19:59
geçen hafta bende aldım bu motoru dediğiniz gibi kafa kısmından ses geliyor servise gittiğimizde tanıdık bir motorcuydu zaten bayisi bi ekibin gelip inceleyeceğini söyledi merak etmeyin düzeltecekler şeklinde konustu birde bişey sorucam alan arkadaşlara yan ayaklık takılımıydı sizde takılı değilse orjinal yan ayaklık taktırdınızmı gelmişşmiydi yada farklı bi motorun ayaklığını mı taktılar.

hayırlı olsun motorun allah kaza bela vermesin ayaklık orjinalinde yok başka ayaklık takıyorlar üste resimde var benimki. koruma demiride taktırdım

fleast
05 Nisan 2016, 22:38
teşekkür ederim. amin Allah kimseye kaza bela vermesin. Bu arada motoru alan arkadaşlar için söylüyorum bu kafa kısmından gelen titreşim sesi için hero nun sitesinden form doldurup yolladım sizde bu konudan rahatsızsanız yollayın ki çoğunluk oluşsun ve firmada bunu çözme çabasına gitsin.

Red_Whiskers
05 Nisan 2016, 23:01
teşekkür ederim. amin Allah kimseye kaza bela vermesin. Bu arada motoru alan arkadaşlar için söylüyorum bu kafa kısmından gelen titreşim sesi için hero nun sitesinden form doldurup yolladım sizde bu konudan rahatsızsanız yollayın ki çoğunluk oluşsun ve firmada bunu çözme çabasına gitsin.

Bugün servisler genel muduru Serhat Beye bir mail atarak bu garanaj montaj olayını fotoğrafli ve videolu şekilde anlattım,

Yabancı forumları incelediğimde böyle bir durumdan bahsedilmemiş demekki montajdan kaynaklanan bir durum.

Yaşadığım şehirdeki servise giderek durumu anlattım güzel bir şekilde ingileniler incelediler ve montaj sirasinda dişlerin tam oturmadığını belirttiler , musait bir zamanda motosikletimi birakmami istediler , fırsat buldugum zaman servise gidip bu konuyu halledeceğiz.

Servis görevlisi küçük bir gaz ayarı yaptı motosikletin boş viteste deviri bariz şekilde düzeldi ve sadece ayak peglerinde hissettiğim titresim tamamen ortadan kalktı
Küçük bir dokunuşla rölanti ayarı yapıldı ve motosiklet sesi stabil bir tınıya kavuştu ;)

Yani kafamda soru işaretleriyle gittiğim servisten kafandaki sorulara cevap ve çözüm bularak mutlulukla ayrıldım ;)

Motorun sürüşü gayet keyifli 5 günde 450 km yi tamamladım fırsat buldukça rodaj surusleri yapıyorum , düşük devirlerde ivmelenmesi gayet güzel , en sevdiğim yanıda yakıt ekonomisi rodajda olmama rağmen hale ilk doldurduğum depoyla gidiyorum ;)

5 yıl garanti ve parça desteği olayından dolayı da yol yaparken kafam çok rahat ;)

Görünüm olarak arkadaşlar resimlere aldanmasin motosiklet resimlerinden daha güzel ve büyük baya da ilgi görüyor diyebilirim , yan çanta , tur cami , koruma demiri , top case gibi aksesuarlarla daha da güzel oolacaktır.

Halı hazırda bir motosikletim daha olmasından dolayı alırken terettudlerim vardı ama şimdi motoru ver paranı al deseler kabul etmem :) illaki artıları ve eksileri var ama bu segmentte bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

Rodaj bitince uzun yol performansını merak ediyorum

omerongur
05 Nisan 2016, 23:18
teşekkür ederim. amin Allah kimseye kaza bela vermesin. Bu arada motoru alan arkadaşlar için söylüyorum bu kafa kısmından gelen titreşim sesi için hero nun sitesinden form doldurup yolladım sizde bu konudan rahatsızsanız yollayın ki çoğunluk oluşsun ve firmada bunu çözme çabasına gitsin.

Kesinlikle katılıyorum. Form doldurmadım ama sürekli mail atıyorum. Motoru aldığım yere 3_4 kez gittim ve bayide ki yetkili kimsenin böyle bi problemi olmadığını söyledi. Hepimiz sorunu dile getirmeliyiz ki yetkililerde de bir sorun algısı oluşturalım. Bi çözüme ulaşamazsanız hero nun ana merkezine de mail atmayı düşünüyorum.

fleast
06 Nisan 2016, 01:42
Bugün servisler genel muduru Serhat Beye bir mail atarak bu garanaj montaj olayını fotoğrafli ve videolu şekilde anlattım,

Yabancı forumları incelediğimde böyle bir durumdan bahsedilmemiş demekki montajdan kaynaklanan bir durum.

Yaşadığım şehirdeki servise giderek durumu anlattım güzel bir şekilde ingileniler incelediler ve montaj sirasinda dişlerin tam oturmadığını belirttiler , musait bir zamanda motosikletimi birakmami istediler , fırsat buldugum zaman servise gidip bu konuyu halledeceğiz.

Servis görevlisi küçük bir gaz ayarı yaptı motosikletin boş viteste deviri bariz şekilde düzeldi ve sadece ayak peglerinde hissettiğim titresim tamamen ortadan kalktı
Küçük bir dokunuşla rölanti ayarı yapıldı ve motosiklet sesi stabil bir tınıya kavuştu ;)

Yani kafamda soru işaretleriyle gittiğim servisten kafandaki sorulara cevap ve çözüm bularak mutlulukla ayrıldım ;)

Motorun sürüşü gayet keyifli 5 günde 450 km yi tamamladım fırsat buldukça rodaj surusleri yapıyorum , düşük devirlerde ivmelenmesi gayet güzel , en sevdiğim yanıda yakıt ekonomisi rodajda olmama rağmen hale ilk doldurduğum depoyla gidiyorum ;)

5 yıl garanti ve parça desteği olayından dolayı da yol yaparken kafam çok rahat ;)

Görünüm olarak arkadaşlar resimlere aldanmasin motosiklet resimlerinden daha güzel ve büyük baya da ilgi görüyor diyebilirim , yan çanta , tur cami , koruma demiri , top case gibi aksesuarlarla daha da güzel oolacaktır.

Halı hazırda bir motosikletim daha olmasından dolayı alırken terettudlerim vardı ama şimdi motoru ver paranı al deseler kabul etmem :) illaki artıları ve eksileri var ama bu segmentte bir alternatif olduğunu düşünüyorum.

Rodaj bitince uzun yol performansını merak ediyorum

bende çok takıyorum bu kafa kısmındaki titreşim konusunu bayiye gittiğimdede servisten ekip gelicek falan dedi ama cevabınızla rahatlattınız beni düzeltirler inşallah suan şehir dışına çıkmak zorunda kaldım motor evde yatıyor 1 hafta sonra geri döndüğümde ilk işim tekrar servise götürmek.

Osmnnrgz07
06 Nisan 2016, 11:04
Ben de 2 gün önce form doldurdum ama bana bi dönüş sağlanmadı. Bi de Serhat bey in mailini bulsak bizde yazsak ordan . Çünkü baya canımı sıkmaya başladı artık.

omerongur
06 Nisan 2016, 15:34
bende çok takıyorum bu kafa kısmındaki titreşim konusunu bayiye gittiğimdede servisten ekip gelicek falan dedi ama cevabınızla rahatlattınız beni düzeltirler inşallah suan şehir dışına çıkmak zorunda kaldım motor evde yatıyor 1 hafta sonra geri döndüğümde ilk işim tekrar servise götürmek.

serhat.kurakbelli@hero motosiklet.com
Yada info@hero motosiklet.com adreslerine mail atabilirsin
Geçen gün bahcelievler deki servise gittim kafa grenajini söküp bantlı bi sünger taktı biraz daha düzeldi ses. Birde boşu bulmak biraz zor oluyordu debriyaj ayarı yaptı ve vitesten daha kolay geçiyor. Boşu da çok kolay bulabiliyorum. Tabi kafa grenajina daha köklü bir çözüm gerekiyor bantla falan olucak iş değil bu.

Servis de çalışan kişi rodaj süresi sonunda bakim sonrası titreşimin azalacağını motorun şimdi çok sıkı olduğunu söyledi bana çok mantıklı gelmedi. Ayrıca bakımda sübap ayarı da yaparız daha da azalır titreşim dedi bu hiç mantıklı gelmedi.
Açıkçası çok bir bilgim yok ama sübap ayağının titreşimle ilgili olduğunu düşünmüyorum. Sizin bir bilginiz varmı olabilirmi böyle birşey.
Hatta bildiğim kadarıyla sübap ayarı hassas bir ayar ve çokta kurcalanmamasi gereken bir ayar.

kyagmur
06 Nisan 2016, 15:37
serhat.kurakbelli@hero motosiklet.com
Yada info@hero motosiklet.com adreslerine mail atabilirsin
Geçen gün bahcelievler deki servise gittim kafa grenajini söküp bantlı bi sünger taktı biraz daha düzeldi ses. Birde boşu bulmak biraz zor oluyordu debriyaj ayarı yaptı ve vitesten daha kolay geçiyor. Boşu da çok kolay bulabiliyorum. Tabi kafa grenajina daha köklü bir çözüm gerekiyor bantla falan olucak iş değil bu.

Servis de çalışan kişi rodaj süresi sonunda bakim sonrası titreşimin azalacağını motorun şimdi çok sıkı olduğunu söyledi bana çok mantıklı gelmedi. Ayrıca bakımda sübap ayarı da yaparız daha da azalır titreşim dedi bu hiç mantıklı gelmedi.
Açıkçası çok bir bilgim yok ama sübap ayağının titreşimle ilgili olduğunu düşünmüyorum. Sizin bir bilginiz varmı olabilirmi böyle birşey.
Hatta bildiğim kadarıyla sübap ayarı hassas bir ayar ve çokta kurcalanmamasi gereken bir ayar.
motor nasıl gidişi v.s. kaç hız yaptınız hangi devirde söyleyebilirmisiniz

omerongur
06 Nisan 2016, 19:13
motor nasıl gidişi v.s. kaç hız yaptınız hangi devirde söyleyebilirmisiniz

Merhaba.
Bugün özellikle dikkat ettim 6000 devirde 85 km ile gidiyordum basın ekspres yolunda, yokuş gibi bi durumda yoktu. Motor 8200 gibi redline a giriyor ve max 10000 devir. Burdan benim anladığım max 130 km gider.
Onun dışında motor yola iyi oturuyor hissi uyandırdı bende. Arka lastigi bi süre sonra 130 ile degistirmeyi düşünüyorum. Geçen gün cağaloğlu da dik bir yokuşta 15 km hızla yukarı çıkıyordum 2. Viteste ve gaz verdiğim anda kendini öne atıyordu. Yani özellikle düşük devirlerde yüksek Viteste olsa dahi iyi bir ivmelenme var. Yalnızca son hızlarda daha yüksek beklentiye sahiptim. Şu an 210 km deyim daha sonra ne olur bilmiyorum.

İşin profesyonelı değilim fakat sormak istediklerinizi anladığım kadarıyla cevaplayabilirim.

Red_Whiskers
06 Nisan 2016, 20:38
Bugün Facebook platformunda bir kullanıcı ilk bakımını yaptırdığını ve 35 lira ödediğini yazmiş :)

Benim makina 500 km oldu haftaya ilk bakımını yaptıracağım yol izlenimlerim çok olumlu şimdiye kadar ekonomik, rahat, kendince bir şekli var sollamalarda hızlanması güzel çabuk tepki veriyor.

Seko
06 Nisan 2016, 20:41
CBF 150 7000 devirde 90 km/saat hızla gidiyor. Karizma kırmızı bölgeye 8200'de giriyorsa en fazla 116 km/saat sürat yapar. Kırmızı bölgeyi saymıyorum çünkü oraya asla girmem. Bu durumda CBF'e göre tork ve hızlanma dışında bir artısı olmayacak. Oysa ben zorlanmadan 6000 devirle falan 100 yapmasını beklerdim. Olmadı şimdi bu...

Ahmet135
06 Nisan 2016, 22:29
Denedim biraz surdum ardslarin biri karizma biri hunk almis ikiside cok rahat

karizma iy gidiyo buyuk motor edasi var ama ses geliyo zarildiyo titriyo 130- 140 rahat gider gercekten gidiyo
Hunk guclu kalipli titreme cokkkk az yok gibi gercekten sehir icinde ideal 120 rahat gider

GP500-1st
06 Nisan 2016, 22:42
CBF 150 7000 devirde 90 km/saat hızla gidiyor. Karizma kırmızı bölgeye 8200'de giriyorsa en fazla 116 km/saat sürat yapar. Kırmızı bölgeyi saymıyorum çünkü oraya asla girmem. Bu durumda CBF'e göre tork ve hızlanma dışında bir artısı olmayacak. Oysa ben zorlanmadan 6000 devirle falan 100 yapmasını beklerdim. Olmadı şimdi bu...

Bende düşük devirde yüksek hızda gitse güzel olurdu diye düşünüyordum hacim olarak 1.5 katı 150cc lik cbf150 nin. dediğin gibi cbf 7500 devirde 100 le gidiyorsa bu 6000 devirde de gidebilir dedim ama unutulan bişey var:) sadece gidebilir yani cbf 150 gibi gider. ve 6000 devirde gazı çevirdiğinde cbf 150 gibi tepki verir.

Vites oranlarını ne kadar uzatırsan tekerleğe giden torku o kadar düşürürsün. Böyle olursada 223cc lik karizmanın gazını çeviren adam ya bu cbf ten pekde seri değilmiş der.

bundan daha güçlü ve torklu olan cbr250 bile 6500 devirde 100 le gidiyor. Bu araç ise 6900 devirde gidiyor yani güç ve vites oranı gücü dahilinde cbr250 gibi optimum ayarlı. Tüm vitesler hem performans hem ekonomi dengesi gözetilerek ayarlanmış.

Ama motorda eksik olan şey cbr125 ve pulsar 200 gibi 6. vites. pulsarda 6 viteste 110 la yokuş çıkmaz ama düzde ekonomi yapabilir

kyagmur
07 Nisan 2016, 00:02
Yorumlar harika beyler teknikleri konuşturun böyle devam :)

A.Volkan
07 Nisan 2016, 11:04
Bende düşük devirde yüksek hızda gitse güzel olurdu diye düşünüyordum hacim olarak 1.5 katı 150cc lik cbf150 nin. dediğin gibi cbf 7500 devirde 100 le gidiyorsa bu 6000 devirde de gidebilir dedim ama unutulan bişey var:) sadece gidebilir yani cbf 150 gibi gider. ve 6000 devirde gazı çevirdiğinde cbf 150 gibi tepki verir.

Vites oranlarını ne kadar uzatırsan tekerleğe giden torku o kadar düşürürsün. Böyle olursada 223cc lik karizmanın gazını çeviren adam ya bu cbf ten pekde seri değilmiş der.

bundan daha güçlü ve torklu olan cbr250 bile 6500 devirde 100 le gidiyor. Bu araç ise 6900 devirde gidiyor yani güç ve vites oranı gücü dahilinde cbr250 gibi optimum ayarlı. Tüm vitesler hem performans hem ekonomi dengesi gözetilerek ayarlanmış.

Ama motorda eksik olan şey cbr125 ve pulsar 200 gibi 6. vites. pulsarda 6 viteste 110 la yokuş çıkmaz ama düzde ekonomi yapabilir

GP500-1st kardeşim abes olacak ama bu karizma 100 kiloluk iki kişiyi dik yokuşta cbf 150 gibi çeker mi yada cbf 150 100 kiloluk iki kişiyi yokuşta çeker mi çekerse kaçıncı viteste çeker ? Karizma mı daha rahat yokuş çıkar cbf mi? Mesela karizmada çift amortisör olması yük taşımada bir avantaj mı cbf'e göre? Şimdiden cevap için teşekkürler! Herkese hayırlı kandiller :king:

AlpAksu
07 Nisan 2016, 11:17
forumda motosiklet başlığı olarak sl200 kullanıcılari, mondialin yeni endurosu rx3i sanirim ve bu başlığı okumayı çok seviyorum çünkü yazan kişiler birbirlerine yardim etmeye çalışıyorlar ve iyi niyetli insanlar kendi motorum hyogt250r olmasina ragmen 1 kez bile girmedim basligina :)

A.Volkan
07 Nisan 2016, 14:02
CBF 150 7000 devirde 90 km/saat hızla gidiyor. Karizma kırmızı bölgeye 8200'de giriyorsa en fazla 116 km/saat sürat yapar. Kırmızı bölgeyi saymıyorum çünkü oraya asla girmem. Bu durumda CBF'e göre tork ve hızlanma dışında bir artısı olmayacak. Oysa ben zorlanmadan 6000 devirle falan 100 yapmasını beklerdim. Olmadı şimdi bu...

Serkan abi ne diyorsun şimdi karizma olmamış mı?

Seko
07 Nisan 2016, 16:17
Bugün bayide inceleyip çalıştırdım ama sürmedim. Bir kere kafalığın montajında kesinlikle bir sıkıntı var. Sol tarafta açıkta duran bir tırnak görülüyordu ve depo ile giydirmenin sivri ucu arasında temas vardı. Sağ tarafta ise depoyla arada 1 - 2 mm kadar boşluk görülüyordu. Yani boşluklar sol ve sağda simetrik değil, bir sorun var. Ben olsam alır almaz hepsini söker ve yeniden toplardım. Motor rölantide bile zangır zangır titriyor ama motor sesi ve çalışmasında Hunk'a nazaran daha büyük motor havası var. 5 bin devirdeki titreşim boştayken oldukça fazlaydı, yolda nasıldır bilmiyorum. Motor Hunk'a kıyasla daha düşük kalitede. Açıkçası durduğu yerde benim içime sinmedi, belki sürünce fikrim değişir.

nokiaxxx
07 Nisan 2016, 18:30
sonunda hero carizmayı test ettim! ilgi ve alakalarından dolayı alibeyköy bebek motora çok teşekkür ederim .müşteri ilişkileri takdire şayan .
Gelelim carizmaya kötü özelliğini baştan yazayım! titriyor düşük devirlerde duruken apachi rtr den daha çok titreşim var gazı açtığınızda titreşim azalıyor ve rtr seviyesine iniyor hızlanması fırenleri yeterli ama benim görüşüm cbf gibi 80kmh da titreşimsiz bir yolculuk yapamazsınız .bu motor ybr cbf değilde tvs müşterisini çeker eğerki titreşim önceliğiniz değilse .ybr cbf tvs üçlüsü ne altarnatif olarak rahatlıkla tercih edilir .malzeme kalitesi de yeterli hiçbir tarafından zırıltı gelmiyor 6600tl bu motor için değer 6180tl ybr ye verilmez ikisinin arasında titreşim dışında ayrı bir sınıfın motoru gibi duruyor carizma bence sınıfının yeni yıldızı carizma f/p açık ara önde yahu bu tvs de nası bir ruh halindeler 180lik 7300tl
ve resimler.

http://i.hizliresim.com/v5V1Om.jpg (http://hizliresim.com/v5V1Om)

http://i.hizliresim.com/y51bqN.jpg (http://hizliresim.com/y51bqN)

http://i.hizliresim.com/g8pmrZ.jpg (http://hizliresim.com/g8pmrZ)

http://i.hizliresim.com/z5LdGO.jpg (http://hizliresim.com/z5LdGO)

Red_Whiskers
07 Nisan 2016, 19:05
Arkadaşlar ben 80 km hızda titresim hissetmiyordum , diğer motosiklerim Hyosung gt250r aynı gün içinde kullanıyorum çift silindir V motor titresim yok , ardından Hergun Karizmaya da biniyorum titresim hissetmedim 80 km hız için söylüyorum acaba bende mi sorun var :) uzun yıllar regal raptor spyder (balonsorsuz) kullandım demekki eşik değeri çok aşmışım :)

Bugün gaza hafif dokundum 7000-7500 devir arasında 110 u gordum motor öyle cokda zorlanmiyordu ;)

GP500-1st
07 Nisan 2016, 19:54
GP500-1st kardeşim abes olacak ama bu karizma 100 kiloluk iki kişiyi dik yokuşta cbf 150 gibi çeker mi yada cbf 150 100 kiloluk iki kişiyi yokuşta çeker mi çekerse kaçıncı viteste çeker ? Karizma mı daha rahat yokuş çıkar cbf mi? Mesela karizmada çift amortisör olması yük taşımada bir avantaj mı cbf'e göre? Şimdiden cevap için teşekkürler! Herkese hayırlı kandiller :king:

Yokuş çıkmadan kasıtı tam anlamadım. kalkıp gidermi rahat diyorsan cbf150 ye iki tane 95 kg civarı adam barbaros bulvarı yokuşunda rahat kalkıp 3. viteste 55-60 km civarına çıkıyor. 4. viteste bayılıyor anca hızı sabitliyorsun. CBF150 listede yazan 12.5 tork karizma 19.5 tork yazıyor. Karizma bariz çekiş gücü fark eder bence. 100+100 kilo karizma daha doğru tercih sanki:)

Hint testinde süspansiyonlar yumuşak konforlu diyor cbf150 gibi. 200 kg civarı yükle çukurlardan sert geçersen dibe vurur amortusörler ikisindede çok zorlamak lazım

Nokiaxxx bence doğru yorumlamış. motor TVS apache müşterisini 12 den vuruyor. Benzer fiyata 75cc +6 beygir. TVS 180 nin fiyat ölmüş.

Alpbatur
07 Nisan 2016, 20:11
arkadaşlar ilk motorumu alacam açıkçası bajaj ns 150 ile hero arasında kaldım iki motoruda inceledim açıkçası bajaj görüntü olarak daha güzel hero da teknik olarak biraz daha iyi gibi ikisinin fiyatıda aynı yardımcı olursanız sevinirim

Red_Whiskers
07 Nisan 2016, 21:32
arkadaşlar ilk motorumu alacam açıkçası bajaj ns 150 ile hero arasında kaldım iki motoruda inceledim açıkçası bajaj görüntü olarak daha güzel hero da teknik olarak biraz daha iyi gibi ikisinin fiyatıda aynı yardımcı olursanız sevinirim

Öncelikle simdiden hayırlı olsun diyelim , fırsatın varsa ikini de dene sürme imkânın varsa suruş yap yoksa ikisininde üzerine bin hangisi seni heyecanlandırıyorsa onu al.

Bajajinda bir çok artı yönü var bajaj bölümünde bulabilirsin benim şahsım adına Hero'yu tercih sebebim 5 yıl ve 50.000 km garanti 72 saatte parça temini ,223 cc 19kusur beygiri oldu.

Bajaj pusar 220 as i getirseydi fiyatına gore tercih sebebim olurdu. Şahsi kanımca ebat ve gorunum olarak karizma as150 ile benzeşiyor .

Hero karizma şuan arkadaşlarından belirttiği gibi fiyat / performans ürünüdür.

omerongur
08 Nisan 2016, 20:38
arkadaşlar ilk motorumu alacam açıkçası bajaj ns 150 ile hero arasında kaldım iki motoruda inceledim açıkçası bajaj görüntü olarak daha güzel hero da teknik olarak biraz daha iyi gibi ikisinin fiyatıda aynı yardımcı olursanız sevinirim

Merhaba.

150 ns kullanmadim ama eğer bütçen yetiyorsa bajaj 200 ns almanı tavsiye ederim karizmaya göre çok fazla artışı var bana göre.

200 ns için titreşim muhabbetleri dönüyordu bajaj Türkiye'ye geldiğinde karizmanin yanında bajaj in titreşimi sinek vızıltısı diyebilirim.

Mustafak44
09 Nisan 2016, 10:22
hero'dan servislere heyet gelmiş kafa grenaj sesi için

Osmnnrgz07
09 Nisan 2016, 16:14
Bu bilgiyi nerden duydunuz. Bi çözüm bulabilmişler mi peki ?

Red_Whiskers
09 Nisan 2016, 22:07
İlk depo yakıtı bugün itibariyle bitirdim daha önce dediğim gibi depo 17 litre yakıt aldı bunun 15 litresi ana depo 2 litresi yedek.

Bir dolu depoyla rodaj döneminde 520 km yol gittim bunun kimi şehir içinde kimi çevre yolunda farklı vites aralıklarında gerçekleşti ,tam ölçüm yapmak için 400 km den itibaren sırt çantamla 1.5 lt benzinle dolaştım ;)

Rezerv ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra motor baya bir yol yaptı sonra durdu , benzin açma kapama kolundan yedek depoyu seçtim ve bu şekilde 40 km daha gidebildim , toplamda 520 km yol yaptı , petrolde depoyu yine fulledim içinde döktüğün benzin haricinde 16.7 lt benzinle aldı böylece deponun bir daha 17 litre yakıt aldığını teyit etmiş oldum. Rodaj bitince bir depoyla daha uzun menzil yapacağını dusunuyorum.

Rodaj bitti 3 gün sonra ilk bakımını yaptıracağım sonra hızlanma stabil hız titresim olaylarına bakacagim ;)

A.Volkan
10 Nisan 2016, 00:18
Kenan hocam karizmanın Sigortası ne kadar tuttu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------


İlk depo yakıtı bugün itibariyle bitirdim daha önce dediğim gibi depo 17 litre yakıt aldı bunun 15 litresi ana depo 2 litresi yedek.

Bir dolu depoyla rodaj döneminde 520 km yol gittim bunun kimi şehir içinde kimi çevre yolunda farklı vites aralıklarında gerçekleşti ,tam ölçüm yapmak için 400 km den itibaren sırt çantamla 1.5 lt benzinle dolaştım ;)

Rezerv ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra motor baya bir yol yaptı sonra durdu , benzin açma kapama kolundan yedek depoyu seçtim ve bu şekilde 40 km daha gidebildim , toplamda 520 km yol yaptı , petrolde depoyu yine fulledim içinde döktüğün benzin haricinde 16.7 lt benzinle aldı böylece deponun bir daha 17 litre yakıt aldığını teyit etmiş oldum. Rodaj bitince bir depoyla daha uzun menzil yapacağını dusunuyorum.

Rodaj bitti 3 gün sonra ilk bakımını yaptıracağım sonra hızlanma stabil hız titresim olaylarına bakacagim ;)

Kenan hocam karizmanın Sigortası ne kadar tuttu?

Red_Whiskers
10 Nisan 2016, 00:27
345 liraya yaptırdım ;)

omerongur
10 Nisan 2016, 00:35
İlk depo yakıtı bugün itibariyle bitirdim daha önce dediğim gibi depo 17 litre yakıt aldı bunun 15 litresi ana depo 2 litresi yedek.

Bir dolu depoyla rodaj döneminde 520 km yol gittim bunun kimi şehir içinde kimi çevre yolunda farklı vites aralıklarında gerçekleşti ,tam ölçüm yapmak için 400 km den itibaren sırt çantamla 1.5 lt benzinle dolaştım ;)

Rezerv ışığı yanıp sönmeye başladıktan sonra motor baya bir yol yaptı sonra durdu , benzin açma kapama kolundan yedek depoyu seçtim ve bu şekilde 40 km daha gidebildim , toplamda 520 km yol yaptı , petrolde depoyu yine fulledim içinde döktüğün benzin haricinde 16.7 lt benzinle aldı böylece deponun bir daha 17 litre yakıt aldığını teyit etmiş oldum. Rodaj bitince bir depoyla daha uzun menzil yapacağını dusunuyorum.

Rodaj bitti 3 gün sonra ilk bakımını yaptıracağım sonra hızlanma stabil hız titresim olaylarına bakacagim ;)

Hocam merhaba.

Hangi devirde kaç km hız yaptığına dikkat edebildinmi. Ben 6000 devirde 85 km gördüm. Bu da beni son hız olarak hayal kırıklığına uğratacak gibi duruyor. Acaba disli değişimi ile bu arttırılabilirmi malum motorun torku bunun için yeterli diye düşünüyorum. Hatta geçen gün farketmeden 2. Viteste kalktım ve sanki 1. Viteste kalkiyormus gibiydi. Belki disli değişiminin titresime de olumlu etkisi olabilir.

Red_Whiskers
10 Nisan 2016, 00:50
Hocam merhaba.

Hangi devirde kaç km hız yaptığına dikkat edebildinmi. Ben 6000 devirde 85 km gördüm. Bu da beni son hız olarak hayal kırıklığına uğratacak gibi duruyor. Acaba disli değişimi ile bu arttırılabilirmi malum motorun torku bunun için yeterli diye düşünüyorum. Hatta geçen gün farketmeden 2. Viteste kalktım ve sanki 1. Viteste kalkiyormus gibiydi. Belki disli değişiminin titresime de olumlu etkisi olabilir.

Merhabalar genelde 80 km\h da kullandım 5000-6000 devir arasiydi 7500 devirde 110 km\h gordum(öyle hatırlıyorum )

Düşük devirlerde hızlanma güzel geldi bana yani dusuk viteslerde canlı bir hali var rodaj bittikce titresim azaldı 80-90 km\h da aynalarda ve koltukta titresim hissetmedim 100 e yyaklaşınca ayak peglerimde hissettim

İllaki teknik verilere gore 120 km \h rahat görecektir. Benim icin öncelikli olan ekonomik olması .
Dişli değişimi konusunda evet dusuk devirlerdeki hız arttırılabilir fakat 5 yıllık ggarantiyi de yakmak istemem :)

GP500-1st
10 Nisan 2016, 09:44
bu motorun lastik ebadında pilot street varmı acaba. cbf in arka yanlış hatırlamıyorsam 18 jant 90 genişlik bunun 18 jant 120 genişlik.

pilot streetle cbf 150 baya fark ettiriyor. 300 tl ye iş bitiyor uygunda. bu ebatta ülkede lastik yoktur bence bu bi dezavantaj olur

Seko
11 Nisan 2016, 09:48
Merhabalar genelde 80 km\h da kullandım 5000-6000 devir arasiydi 7500 devirde 110 km\h gordum(öyle hatırlıyorum )

Düşük devirlerde hızlanma güzel geldi bana yani dusuk viteslerde canlı bir hali var rodaj bittikce titresim azaldı 80-90 km\h da aynalarda ve koltukta titresim hissetmedim 100 e yyaklaşınca ayak peglerimde hissettim

İllaki teknik verilere gore 120 km \h rahat görecektir. Benim icin öncelikli olan ekonomik olması .
Dişli değişimi konusunda evet dusuk devirlerdeki hız arttırılabilir fakat 5 yıllık ggarantiyi de yakmak istemem :)

Evet 8500 dev/dak sınırında tam 120'yi görür ama burada anormal titreşim olacağından bu şekilde yolculuk edilmez. Dişli ile oynamak olumlu sonuç verecektir. Kabaca CBF'in 110 yaptığını düşünürsek bu da dişli değişikliğiyle bir ihtimal 130 yapabilir. Hesabı da şöyle; şimdi bunun maksimum gücü 7500 devirde geliyor ama motor 8500 devire kadar çıkıyor. Yani 8500 devirde güç tepe noktasından aşağı inmiş oluyor. Bunu tepe noktasına kadar çekmek hızı garanti arttıracaktır. Bu durumda 8500/7500 = 1,13 oranında dişlilerle oynanabilir. Yani arkada kaç diş varsa bunu kabaca %10'a kadar azaltabiliriz. Atıyorım 44 diş ise 40 yapılabilir mesela. Son hız da teoride %10 artıp 132 km/saat olacaktır. Yine de denemeden tam olarak bilemeyiz çünkü bunların hepsi teorik ama olur gibi de duruyor.

Subra
12 Nisan 2016, 17:16
kullanan arkadaşlar,km göstergesi navigasyonla aynımı yoksa çoğunluk gibi %10 fazla mı gösteriyor?bu önemli bir ayrıntı bence.

Osmnnrgz07
12 Nisan 2016, 17:39
Bugün hero nun tanıtım tırı geldi . Ses sorununu onlara da anlattım fabrikadan birilerini aradı çözüm bulmuşlar aldığım bayiyi arayacaklarını söylediler ararlarsa. Çözülmeyecek bişey değil dediler herkes kafa sesinden şikayetciymiş.

omerongur
12 Nisan 2016, 18:44
kullanan arkadaşlar,km göstergesi navigasyonla aynımı yoksa çoğunluk gibi %10 fazla mı gösteriyor?bu önemli bir ayrıntı bence.

Bana fazla gibi geldi

Ahmet135
12 Nisan 2016, 23:43
Arkadaslar bilginiz var veya yok bilmem ama HERO nun ING Bank ile anlasmasi var 9 taksit az geliyo aylik odemeniz cok oluyosa HERO motorlara HER HANGI BI BANKANIN K.karti ile tek cekim yapip ING Banktan bunu 36 ay a kadar boldurebiliyosunuz ama bunun icin once ING banktan onay kodu aliniyo sonra gidip tek cekim yapiyosunuz o pos tan cikan odeme kagidini bankaya goturup aylara&nbsp; bolduruyosunuz <br>
k.karti ile cekim yapip sonrasinda bankaya gitmeyin husrana ugramayin ...<br>
<br>
Maksat herkez istedigi motorunu alabilsin...

Subra
13 Nisan 2016, 00:10
peşin fiyatına mı?yarısı paşin ödediğimizde ne oluyor?

osmanico
14 Nisan 2016, 01:25
Arkadaşlar İstanbul Güngören'den bi arkadaş Karizma'sını satıyor. Daha 100 km'deki motora 5000 lira yazmış. O arkadaş burada mı acaba? Neden bu kadar çabuk vazgeçmiş?

Subra
14 Nisan 2016, 23:45
Arkadaşlar İstanbul Güngören'den bi arkadaş Karizma'sını satıyor. Daha 100 km'deki motora 5000 lira yazmış. O arkadaş burada mı acaba? Neden bu kadar çabuk vazgeçmiş?

mesaj attım şirkete alınmış sanırım kurye için falan dedi satılmış

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:04 ----------

dostlar kullanıcılar...bunun motoru taknik özellik cc bakımından verimsiz görünüyor.ne düşünüyorsunuz

Mustafak44
15 Nisan 2016, 13:25
kullanan arkadaşlar,km göstergesi navigasyonla aynımı yoksa çoğunluk gibi %10 fazla mı gösteriyor?bu önemli bir ayrıntı bence.
dün denedim 80 km hızda navigasyon 78 79 gibi gösteriyordu sorun yok yani

A.Volkan
16 Nisan 2016, 22:58
Bugün karizmayı denedim karenajlarda pek sıkıntı yoktu ama motorda çok hafif bir titreme vardı sanki! Gücü falan yerindeydi gaz tepkisi güzeldi.Amortisörler gayet rahattı yaylı yatak gibi konforluydu.120 Kilo olmama rağmen kalkışta falan seriydi. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar!

walmon27
16 Nisan 2016, 23:23
120 km hızla giderken gps kaç gösteriyor acaba? Deneyen var mı?

Red_Whiskers
17 Nisan 2016, 16:21
İlk bakımı yaptırdım servis castrol 20-40 yağ koydu,zincir yagmala , rölanti ayarı ve diğer ayarlar yapıldı tüm vidalar ve bağlantı noktaları kontrol edildi ve en önemlisi kafa zırıltısı olayı tamamen ortadan kalktı ( detayları vereceğim) toplamda 50 lira para verdim tum bilgiler bilgisayar sistemine işlendi.

Kafa zırıltısı icin Hero motora mail atmistim Aydın fabrikadan bir yetkili arayarak benle detaylı bir şekilde konuştu beni servise yönlendirdi servise durumu izah etti tüm servislere bir bildiri yayınlayarak PDF formatında fotoğraflı ve açıklamalı bir mail attılar fakat ben ve oradaki usta buna baktığımızda bunun olaya tamamen çözüm getirmeyeceği konusunda hem fikir olduk.

Ustam bana motosikleti oraya bırakmamı ve biraz sure vvermemi bu sesi kesecegini söyledi motosikletim 2 gün servisde kaldı ustam gerçekten dediği gibi kendi gayret ve çabasıyla zirildamayi tamamen kesti hatta motosikletteki titresim bile azaldı .

Bilgisayardan giriş yaptığım bir zaman fotoğraflari paylaşmayı dusunuyorum.

Grenajin depoya dokunduğu noktalara saydam yumuşak bir fitili silikon yardımıyla doldurmuş , lambanin etrafını yine aynı madde ile kaplamış, yan granejlarin içinde bulunan plastik parçaları alt taraftan 2 ser vida yardımıyla sabitlesmis, konsolu sökerek isıtarak biraz genlestirmis ve tam olarak oturtmuş , alttan esnememesi için vida atmış , gostergenin ust tarafını yumuşak bir malzemeyle şerit şeklinde kaplamış , on cami sökerek elektrik banti gibi bir malzemeyle boşlukları alarak tekrar cami takmis.

Bunların hepsini büyük bir özenle ve bu sesi kesecegini diye kafaya takarak yapmis ve çözüm bulmuş , sağolsun hiç bir yerde bir deformasyon ve göze batacak bir kusur yapmamis.

Servisim Nevşehir Avanosdan Fatih Güven ustadır kendisine ulaşarak detaylı bilgi alabirsiniz. Kendisine bu ses olayına çözüm buldugu için tesekkur ederim şuan granajm tam şekilde oturmuş durumda ve sesin yanında titresimde bariz şekilde azaldı.

Şuan 800 km deyim motosiklet isindiktan sonra rolantide ayaklikdayken dahil aynalarin titremedigini farkettim , ilk aldığım günlere rolantide çalışırken aynalar titriyirdu şimdi bu durum ortadan kalktı.

Son hız olarak kısa mesafede fazla zorlamamakla beraber 125km\h gordum 7500 devirde 110 km\h la bir sure gittim rahatsızlık duymadım , ama en tatlı şekilde 90 km aralığında gittiğini farkettim.