Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Mustafak44
27 Mart 2016, 17:21
arkadaşlar boşta 7000 bin devirde titreşim var hareket edince bunu hissetmiyorsun 24km de motor olacak tabi motor sıkı daha açılmadı haliyle var. açılmış çin motorlarının üzerinde hiç duramıyorsun ayrı konu
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:18 ----------
Ben 6 aylik motorcuyum kusura bakma Lastik rodajimi o nasil oluyo alismasi anlaminami geliyo yoksa baska biseymi
lastikler sıfır olduğu zaman üzeri kaymaklıdır 100 km gibi üzerindeki kaymaklar gider yolu daha iyi tutar
Ahmet135
27 Mart 2016, 17:28
Ok anladim tsk ederim ins. Alacam bende su ay sonuna bagli bekledigim bazi seyler var gerceklesirse alcam
AurorAbeam
27 Mart 2016, 17:43
Aurorablam ben siyah olanın birkaç fotoğrafını çekmiştim ama buraya yükleyeceğim. Özelden yazarsanız telefonunuzu yarın whatsaptan atabilirim.
Ayrıca yan ayak ekstra aksesuar değil ki fuarda gösterilen motorda yan ayak göstergesi bile var. Ama bu gelen motorlarda yok
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:06 ----------
Mustafak44 motoru alırken bende cengiz motordaydım zmr den değil r modeli için yan grenajdan bahsediyodu cengiz motor. Anladığım kadariyla şasi zmr ile r modeli aynı ve eğer öyleyse zmr grenajlarinin r modeline uymaması için bi sebep yok. Tabi işin içine zmr deki soğutma farklılıkları girince durum nasıl olur bilemem.
http://i.hizliresim.com/OAvpO4.jpg
http://i.hizliresim.com/GRmOXr.jpg
http://i.hizliresim.com/y56r9k.jpg
mustafa42121
27 Mart 2016, 17:49
http://i.hizliresim.com/OAvpO4.jpg
http://i.hizliresim.com/GRmOXr.jpg
http://i.hizliresim.com/y56r9k.jpg
Sizede hayirli olsun ilk izlenimleriniz neler ? Kazasiz belasiz binin insallah :)
AurorAbeam
27 Mart 2016, 18:07
Sizede hayirli olsun ilk izlenimleriniz neler ? Kazasiz belasiz binin insallah :)
Ben almadım, alıntı yaptığım arkadaşın gönderdiği resimleri yükledim :)
mustafa42121
27 Mart 2016, 18:11
Ben almadım, alıntı yaptığım arkadaşın gönderdiği resimleri yükledim :)
:) neyse artik O soyler :)
Mustafak44
27 Mart 2016, 19:10
http://i.hizliresim.com/OAvpO4.jpg
http://i.hizliresim.com/GRmOXr.jpg
http://i.hizliresim.com/y56r9k.jpg
motor benden yakışıklı çıkmış :)
AurorAbeam
28 Mart 2016, 00:31
Evet cbf ile kıyas bekliyoruz :) Yol tutuş, denge ve titreşim konuaunda
Red_Whiskers
28 Mart 2016, 00:51
Motosiklet alanlara hayırlı olsun , yorumlarını izlenimlerini ve fotoğraflarını bekliyoruz.
Herkes siyah kırmızı ve beyazdan bahsetmiş , yaşadığım şehirdeki bayi ise gri siparişi vermiş , var mı bu motosikletin grisini goren nasıl duruyor ?
A.Volkan
28 Mart 2016, 11:05
Ben geçen cumartesi market alışverişinden sonra dönüşte cengiz motorda gri olan rengine bakacaktım. Ancak benim veled rahat durmadı karnı acıktı diye eve döndük ondan sonra yoruldum uyudum zaten! Bende gri olan rengini düşünüyorum.Tek sıkıntı egzoz ile ön maşanın rengi çok garip bir bakır sarısı gibi!
Erdost
28 Mart 2016, 12:00
Kimse beğenmiyor ancak ben çok begendim bu motoru.Arkaya Topcase, Koruma demiri, yüksek tur cami, sis farı takip bir bakmak lazım tipine.
Ahmet135
28 Mart 2016, 18:18
Karizmayi alip karizma bi sekilde gezen kullanan ardslar motosiklet hakkinda yorumlarinizi bklyrz
dyavol-77
28 Mart 2016, 19:35
Evet cbf ile kıyas bekliyoruz :) Yol tutuş, denge ve titreşim konuaunda
Bu Karizma'nın jant çapı 17inç mi 18 mi?...
AurorAbeam
28 Mart 2016, 20:33
Bu Karizma'nın jant çapı 17inç mi 18 mi?...
İlk sayfaya veya heronun sitesine baksanız? Böyle çok rahat bulabileceğiniz beleş bir bilgiyi niye sorarak öğrenmeye çalışıyorsunuz?
Red_Whiskers
28 Mart 2016, 21:30
Öncelike arkadasimizin sorusuna cevap verelim
Ön 18x1.85
Arka 18x2.75
Daha önce sayısal değerlerine ,videolarina,motor özelliklerine ve fiyatına bakarak yaptigim degerlendirme sonucu fiyat \ performans orani bana cok mantikli gelmisti , 5 yil garanti, 6.000 kmlik bakim periyodu, 72 saatte parca temini gibi durumlar beni Hero'ya yaklastirdi ,bir de bunun üzerine lansman fiyatı eklenince motosikleti görmek için bayiye gittim motosiklet henüz gelmemişti son kararimi motosikleti görünce verecektim.
Bugün bayiden telefon geldi , fikirlerini almak için iki adet cbf150 kullanıcısı arkadasimi yanıma alarak Heroyu gormeye gittik izlenimlerim;
Öncelikle motosiklet fotograflarda görüldüğünden daha güzel görünüyor.
Boyut olarak uzun bir motosiklet uzun kesinlikle ufak tefek bir makina değil boyum 1.90 olmasına rağmen makina altimda sırıtmadı, bariz olarak hunk ve t-sports dan büyük .
Gösterge paneli hunk ve t-sports a gore demode ve eski bir gorunume sahip
Ön kafa tasarımını ve far sistemini beğendim fuarda videosunu izlediğimiz sarı motosiklet gibi değil , bende ilk girdiğimde ne kötü bir tasarım dedim ama yyakından makina kesinlikle daha guzel bir kaç küçük dokunuşla çok daha iyi olabilir.
Motosikletin alt tarafında bazı elektrik kabloları ve hortumlar gorunuyor bunlar koltuk altına doğru daha güzel sağlanabilirdi.
Oturuş pozisyonu sevdim sürücü çok egilmiyor arçının oturuş pozisyonu da rahatsız edici değil ben koltuğunu rahat buldum.artçı koltuğu anahtar kullanılarak çıkabiliyor. Koltugun altında çok küçük bir bölme var içinde bir kutucuk var içinde küçük bir vida takımı koymuşlar belki bir ruhsat anca sıgar.
Renk olarak siyah ve gri baktık , gri olanini begendim , internet sitesindeki gibi maviye bir bir renk değil bildiğiniz füme ve baya köyü temiz olduğunda çok güzel parlıyor.
Sonuç güzel bir lansman fiyatından ürünü adım , cbf i olan arkadaşım makinasını takasa verdi ,bugün memlekette kar vardı güneş yüzünü gösterince kavusacagiz.
223 cc, 19.2 bg 5 yıl garanti bu parayi sonuna kadar hak ettigini dusunuyorum inşallah yanilmayiz
dyavol-77
28 Mart 2016, 23:16
İlk sayfaya veya heronun sitesine baksanız? Böyle çok rahat bulabileceğiniz beleş bir bilgiyi niye sorarak öğrenmeye çalışıyorsunuz?
Uzun-uzadıya fırçalar gibi cvp yazıncaya kadar-hiç yazmayaydın...zor mu bu kadar bilgi vermek???
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
Öncelike arkadasimizin sorusuna cevap verelim
Ön 18x1.85
Arka 18x2.75
Daha önce sayısal değerlerine ,videolarina,motor özelliklerine ve fiyatına bakarak yaptigim degerlendirme sonucu fiyat \ performans orani bana cok mantikli gelmisti , 5 yil garanti, 6.000 kmlik bakim periyodu, 72 saatte parca temini gibi durumlar beni Hero'ya yaklastirdi ,bir de bunun üzerine lansman fiyatı eklenince motosikleti görmek için bayiye gittim motosiklet henüz gelmemişti son kararimi motosikleti görünce verecektim.
Bugün bayiden telefon geldi , fikirlerini almak için iki adet cbf150 kullanıcısı arkadasimi yanıma alarak Heroyu gormeye gittik izlenimlerim;
Öncelikle motosiklet fotograflarda görüldüğünden daha güzel görünüyor.
Boyut olarak uzun bir motosiklet uzun kesinlikle ufak tefek bir makina değil boyum 1.90 olmasına rağmen makina altimda sırıtmadı, bariz olarak hunk ve t-sports dan büyük .
Gösterge paneli hunk ve t-sports a gore demode ve eski bir gorunume sahip
Ön kafa tasarımını ve far sistemini beğendim fuarda videosunu izlediğimiz sarı motosiklet gibi değil , bende ilk girdiğimde ne kötü bir tasarım dedim ama yyakından makina kesinlikle daha guzel bir kaç küçük dokunuşla çok daha iyi olabilir.
Motosikletin alt tarafında bazı elektrik kabloları ve hortumlar gorunuyor bunlar koltuk altına doğru daha güzel sağlanabilirdi.
Oturuş pozisyonu sevdim sürücü çok egilmiyor arçının oturuş pozisyonu da rahatsız edici değil ben koltuğunu rahat buldum.artçı koltuğu anahtar kullanılarak çıkabiliyor. Koltugun altında çok küçük bir bölme var içinde bir kutucuk var içinde küçük bir vida takımı koymuşlar belki bir ruhsat anca sıgar.
Renk olarak siyah ve gri baktık , gri olanini begendim , internet sitesindeki gibi maviye bir bir renk değil bildiğiniz füme ve baya köyü temiz olduğunda çok güzel parlıyor.
Sonuç güzel bir lansman fiyatından ürünü adım , cbf i olan arkadaşım makinasını takasa verdi ,bugün memlekette kar vardı güneş yüzünü gösterince kavusacagiz.
223 cc, 19.2 bg 5 yıl garanti bu parayi sonuna kadar hak ettigini dusunuyorum inşallah yanilmayiz
Eline sağlık,bilgi ve bilgilendirme için teşekkürler.Hayırlı uğurlu olsun yeni motosikletiniz, kazasız-belasız sürmek dileğiyle.
Ahmet135
29 Mart 2016, 08:18
Hero karizmayi alan ardslr ya motor cok guzel gezmekten yazmaya zaman bulamiyolar yada bu motor icin biseler yazarak zaman harcamak istemiyolar nerdesiniz is gorurmu bu motor yani bi cbf gibi uzun yillar cok km kullanilirmi cbf den hizli oldugu kesin ama hizi disinda ne gibi artilari eksileri var bilmek isteriz alan ardsr masaallah Allah kaza bela vermesin besmele ile binin krdsm...
omerongur
29 Mart 2016, 10:16
Dün bahcelievler deki cengiz motordan gri karizmayı almış bulunmaktayım. Motoru henüz teslim almadım işten fırsat bulamıyorum sigorta araştırması içindeyim. Halk sigorta için bi arkadaş uygun olduğunu söyledi onun dışında AXA 718 TL fiyat verdi en uygun. Motoru aldığımda en kısa zamanda yorumlarımı bildirecegim
roadcarver
29 Mart 2016, 10:31
Büyükçekmece Pusula motora siyah rengi geldi yakın olupta görmek isteyenler gidip orada inceleyebilir
Merhaba.
Aşağıdaki videoda Karizma R tanıtımı var, ingilizce ve altyazılar da ingilizce. Yalnız videoda görünen o ki, karizmanın eski kasası bildiğin cbf150 yahu, birebir aynısı. Zaten Hero eski Hindistan Honda üreticisi olduğuna göre tabii bu şaşırtıcı değil. Ve cbf150'nin yenisi bu bi anlamda. Hero getiriyor, ama Honda hala 10 senedir cbf150 ile devamda üstelik de neredeyse cbf150 bununla aynı fiyat yahu. Adama zorla Hero ya da Bajaj aldırır bu Japonlar, ben de kısa süre sonra yeniden bir motor alacağım, yarın da bi aksilik olmazsa Heroları test etmeye gidiyorum. Bajaj ya da Hero olacak büyük ihtimal yeni motorum. Bajaj Pulsar NS150 için bi kullanıcıyla konuştum adam, "açık ara cbf'e 5 basar Bajaj ns150, o para cbf'e verilmez, anladık Japon filan ama neticede Çinli bi japon filan" dedi. İkinci Bajaj'ını kullanıyormuş. Açıkçası kişisel görüşüm: 10 yıl önce ilk gelen cbf150 ilk motorumdu ve bu aletleri gördükçe o paraları artık cbf150'ye ya da ybr125'e vermeyeceğim kesin gibi. Eğer firmalar bu aletlerin arkasında durursa ve satış sonrasını da düzgün tutarlarsa o zaman küçük cc'de Honda ve Yamaha bi şeyler yapmak zorunda kalacak gibi görünüyor. Her şey Bajaj ve Hero'nun satış sonrası ve servis hizmetinde bitiyor esasında bana göre, yoksa motorların tipi de verileri de çok iyi. Aynı parayı aynı kategorideki Japonlara vermek düşündürücü şu anki durumda.
Video şurada bu arada:
https://www.youtube.com/watch?v=oZwC0QIoOcs
Motor en iyi 5 ila 8 bin devirlerde çalışıyor demiş videoda Karizma için ve daha fazla güç için gazlarsanız titreşim artıyor nevinden bir yorum yapıyor test eden kişi.
AurorAbeam
29 Mart 2016, 13:54
Merhaba.
Aşağıdaki videoda Karizma R tanıtımı var, ingilizce ve altyazılar da ingilizce. Yalnız videoda görünen o ki, karizmanın eski kasası bildiğin cbf150 yahu, birebir aynısı. Zaten Hero eski Hindistan Honda üreticisi olduğuna göre tabii bu şaşırtıcı değil. Ve cbf150'nin yenisi bu bi anlamda. Hero getiriyor, ama Honda hala 10 senedir cbf150 ile devamda üstelik de neredeyse cbf150 bununla aynı fiyat yahu. Adama zorla Hero ya da Bajaj aldırır bu Japonlar, ben de kısa süre sonra yeniden bir motor alacağım, yarın da bi aksilik olmazsa Heroları test etmeye gidiyorum. Bajaj ya da Hero olacak büyük ihtimal yeni motorum. Bajaj Pulsar NS150 için bi kullanıcıyla konuştum adam, "açık ara cbf'e 5 basar Bajaj ns150, o para cbf'e verilmez, anladık Japon filan ama neticede Çinli bi japon filan" dedi. İkinci Bajaj'ını kullanıyormuş. Açıkçası kişisel görüşüm: 10 yıl önce ilk gelen cbf150 ilk motorumdu ve bu aletleri gördükçe o paraları artık cbf150'ye ya da ybr125'e vermeyeceğim kesin gibi. Eğer firmalar bu aletlerin arkasında durursa ve satış sonrasını da düzgün tutarlarsa o zaman küçük cc'de Honda ve Yamaha bi şeyler yapmak zorunda kalacak gibi görünüyor. Her şey Bajaj ve Hero'nun satış sonrası ve servis hizmetinde bitiyor esasında bana göre, yoksa motorların tipi de verileri de çok iyi. Aynı parayı aynı kategorideki Japonlara vermek düşündürücü şu anki durumda.
Video şurada bu arada:
https://www.youtube.com/watch?v=oZwC0QIoOcs
Test nerede ve nasıl yapacaksınız? Ben de karizmayı denemek istiyorum, merak ediyorum. Bu arada eski kasa karizma evet bildiğiniz cbf ve hintliler onu yeni karizmadan daha çok sevmişler. Bizlerdeki cbf aşkı gibi sanırım :) Daha sonra honda, herodan o modeli satın alıyor ve cbf adı altında satmaya başlıyor. Yani bir şekilde hindistandan eski karizmanın alt karenajlarını getirtebilirsek değişik bir cbf'imiz olmuş olur :)
Yalnız şunu belirtmek isterim; cbf'in halen satma nedeni konfor ve titreşimsizlik. Yani öyle bir titreşimsizlik var ki; 5 motor değiştirdim cbf almayayım diye, şu anda sym hd2 kullanıyorum (bajaj'ın hilti gibi titreyen motorlarını da kullandım) ama aklım halen cbf'te. Bu nedenle cbf satmaya devam eder. Eğer karizma R'de biraz titreşim hissedersem hiç sorgulamadan ben de cbf alacağım maalesef.
Evet titreşim konusu cbf ve ybr'nin özellikle cbf'in en önemli artısı, zaten cbf kullanıcılarına(ben de eski bi kullanıcısıyım) sorduğunuzda motorun direkt size titreşiminin sıfıra yakın olduğunu söylerler, zaten ne yalan söyleyeyim bana göre başka da bi şeyi yok. Ama bilhassa benim gibi şehir içinde ulaşım amaçlı kullanmak için yeniden motor alacaklar konforu ve sorunsuzluğu ön planda tutacaklardır, bu sebeple geçen gün ben de yeniden bir bayiye cbf fiyatı sormaya gittim. Nisan'da gelecek yenileri elimizde yok dedi. Hiç şüphe yok ki bir motor 10 yıl(ybr daha da fazla) üstünde aynı modelle satıyorsa demek ki bir şey var ki satıyor. Ama öte yandan teknik verileri ve tasarımları dikkate alınca hintliler açık ara önde, titreşim konusunu ben de duyumlarla anlamaya çalışıyorum, Bajaj Pulsar ns150 için rahatsız edici bir titreşim olmadığını bir kaç kişiden duydum, heroları testte ne kadar anlayabilirsem göreceğim ki ben Tsports modeliyle daha çok ilgiliyim. Granajlı motora çok sıcak değilim. Bir yana yattığında 15 günlük cbf'in granajı kırılymıştı otoparkta sersem parkçılarca. Sık sık kullanacağım ve ana amacım ulaşım olacağı için küçük cc ve çıplak olması önceliğim, bu sebeple pulsar ns 150 ile hero tsports arasındayim. Hangisi titreşim ve konforda hoşuma giderse onu düşüneceğim, haa sizin dediğiniz gibi baktım ikisi de düşündüğüm gibi değil ve kısa test sürüşünde titreşim ve bi takım abuk sabukluklar hissettim diyelim, o zaman net söyleyeyim hiç istemesem de cbf150'ye ya da ybr125'e yönelirim ben de, çünkü motoru en az 3 - 5 yıl yenilemeden şehir içi ulaşım ana derdim. cbf ve ybr (ki ybr bana göre daha iyi motor bunu hep söylerim, ama fiyatı uçurdular iyice yeniden ybr almazsam sırf o fiyata kızdığım içindir) modellerinin ikisinden birini yeniden alabilirim. Gönlüm bunca sene aradan sonra biraz daha güçlü ve tipli motor istiyor o ayrı tabii, bakalım test edelim yakından görelim ortaya çıkacak.
Bu arada test sormuşsunuz, test biraz kişiye özel gibi olacak. O yüzden şimdilik detay vermeyeyim, olursa zaten üye olduğum mecralardan elim erdiğince kendi izlenimlerimi yazacağım. Sadece şunu söyleyeyim Hero test motorlarını hazırlamaya başladı, takip ve talep edin derim.
Test nerede ve nasıl yapacaksınız? Ben de karizmayı denemek istiyorum, merak ediyorum. Bu arada eski kasa karizma evet bildiğiniz cbf ve hintliler onu yeni karizmadan daha çok sevmişler. Bizlerdeki cbf aşkı gibi sanırım :) Daha sonra honda, herodan o modeli satın alıyor ve cbf adı altında satmaya başlıyor. Yani bir şekilde hindistandan eski karizmanın alt karenajlarını getirtebilirsek değişik bir cbf'imiz olmuş olur :)
Yalnız şunu belirtmek isterim; cbf'in halen satma nedeni konfor ve titreşimsizlik. Yani öyle bir titreşimsizlik var ki; 5 motor değiştirdim cbf almayayım diye, şu anda sym hd2 kullanıyorum (bajaj'ın hilti gibi titreyen motorlarını da kullandım) ama aklım halen cbf'te. Bu nedenle cbf satmaya devam eder. Eğer karizma R'de biraz titreşim hissedersem hiç sorgulamadan ben de cbf alacağım maalesef.
Karizma'da mutlaka titreşim hissedeceksin bunun kaçarı yok. Hint forumlarında titreşimden şikayetçi olanlar var, olmayanlar da zaten 50'nin üzerine çıkmadan kullanılıyorlar. Birkaç yerde okuduğum kadarıyla motor 90 km/saat hızın üzerinde titreşimi hissettirmeye başlıyor. O yüzden ben de test etmeden almam. 150'likler için de titreşim konusunda çok umutlu değilim ancak T-Sports modeli inanılmaz rahat bir koltuğa sahip. Karizma ve T-Sports'un koltuğu CBF kadar rahat.
Karizma'da mutlaka titreşim hissedeceksin bunun kaçarı yok. Hint forumlarında titreşimden şikayetçi olanlar var, olmayanlar da zaten 50'nin üzerine çıkmadan kullanılıyorlar. Birkaç yerde okuduğum kadarıyla motor 90 km/saat hızın üzerinde titreşimi hissettirmeye başlıyor. O yüzden ben de test etmeden almam. 150'likler için de titreşim konusunda çok umutlu değilim ancak T-Sports modeli inanılmaz rahat bir koltuğa sahip. Karizma ve T-Sports'un koltuğu CBF kadar rahat.
Aslında cbf'in koltuğu pek çok kullanıcının en çok yakındığı şeydi eskiden yahu, yenilerinde o tahta gibi koltuk daha mı rahat yani. Ben eşim için deri yastık bile yaptırtmıştım, yoksa motosiklete binmekten vazgeçecekti. CBF'in koltuğu kısa mesafe iyi idi ilk versiyonlarda, uzun yolda üzüyordu. Du bakalım şu Heroları bi test edelim. Bu siteden de eksi artı kayırmadan yazacağım fırsat bulursam. Benim için seleden ziyade cbf ve ybr sonrası titreşim en önemli mevzuu. testte ne kadar anlaşılır bilemem. Sırf ona odaklanıp süreceğim sanırım, çünkü direkt alma ya da almama sebebim olacak.
AurorAbeam
29 Mart 2016, 14:40
Evet titreşim konusu cbf ve ybr'nin özellikle cbf'in en önemli artısı, zaten cbf kullanıcılarına(ben de eski bi kullanıcısıyım) sorduğunuzda motorun direkt size titreşiminin sıfıra yakın olduğunu söylerler, zaten ne yalan söyleyeyim bana göre başka da bi şeyi yok. Ama bilhassa benim gibi şehir içinde ulaşım amaçlı kullanmak için yeniden motor alacaklar konforu ve sorunsuzluğu ön planda tutacaklardır, bu sebeple geçen gün ben de yeniden bir bayiye cbf fiyatı sormaya gittim. Nisan'da gelecek yenileri elimizde yok dedi. Hiç şüphe yok ki bir motor 10 yıl(ybr daha da fazla) üstünde aynı modelle satıyorsa demek ki bir şey var ki satıyor. Ama öte yandan teknik verileri ve tasarımları dikkate alınca hintliler açık ara önde, titreşim konusunu ben de duyumlarla anlamaya çalışıyorum, Bajaj Pulsar ns150 için rahatsız edici bir titreşim olmadığını bir kaç kişiden duydum, heroları testte ne kadar anlayabilirsem göreceğim ki ben Tsports modeliyle daha çok ilgiliyim. Granajlı motora çok sıcak değilim. Bir yana yattığında 15 günlük cbf'in granajı kırılymıştı otoparkta sersem parkçılarca. Sık sık kullanacağım ve ana amacım ulaşım olacağı için küçük cc ve çıplak olması önceliğim, bu sebeple pulsar ns 150 ile hero tsports arasındayim. Hangisi titreşim ve konforda hoşuma giderse onu düşüneceğim, haa sizin dediğiniz gibi baktım ikisi de düşündüğüm gibi değil ve kısa test sürüşünde titreşim ve bi takım abuk sabukluklar hissettim diyelim, o zaman net söyleyeyim hiç istemesem de cbf150'ye ya da ybr125'e yönelirim ben de, çünkü motoru en az 3 - 5 yıl yenilemeden şehir içi ulaşım ana derdim. cbf ve ybr (ki ybr bana göre daha iyi motor bunu hep söylerim, ama fiyatı uçurdular iyice yeniden ybr almazsam sırf o fiyata kızdığım içindir) modellerinin ikisinden birini yeniden alabilirim. Gönlüm bunca sene aradan sonra biraz daha güçlü ve tipli motor istiyor o ayrı tabii, bakalım test edelim yakından görelim ortaya çıkacak.
Bu arada test sormuşsunuz, test biraz kişiye özel gibi olacak. O yüzden şimdilik detay vermeyeyim, olursa zaten üye olduğum mecralardan elim erdiğince kendi izlenimlerimi yazacağım. Sadece şunu söyleyeyim Hero test motorlarını hazırlamaya başladı, takip ve talep edin derim.
O vakit muhakkak ama muhakkak yorum bekliyoruz sizden. Özellikle cbf ile karizma r'yi dürüstçe kıyaslayabilirseniz titreşim ve denge açısından çok memnun olurum. Biri daha vardı aynı durumda ama yazmıyor foruma, ondan ümidi kestik :)
Ekleme: düşünün ki sym hd2'den geçiş yapacağım o derece :)
hakanalp95
29 Mart 2016, 15:26
fuarda yakından inceleme fırsatı buldum fiyat-perfomans açısından bence baya başarılı
O vakit muhakkak ama muhakkak yorum bekliyoruz sizden. Özellikle cbf ile karizma r'yi dürüstçe kıyaslayabilirseniz titreşim ve denge açısından çok memnun olurum. Biri daha vardı aynı durumda ama yazmıyor foruma, ondan ümidi kestik :)
Ekleme: düşünün ki sym hd2'den geçiş yapacağım o derece :)
Şimdi buranın konusu değil ama az önce Pulsar ns150'yi işyerime yakın bi bayiide gördüm üstüne bindim rölantide gaz verdim sesini dinledim.
Bi kere şunu söyleyeyim cbf150 almaktan kesin olarak vazgeçtim şu anda. O paraya bi miktar titreşim umrumda olmaz böyle kalitede ve gürünümde bi alet için, Heroları bilmem ama Bajaj Pulsar ns150 cbf150 ile kıyaslanacak bir motosiklet değil benim ilk izlenimim budur. Kesinlikle kaliteli görünüyor hem de her parçası.
Nakitte fiyatı ise adama titreşimi unutturacak cinsten ki rölantide titreşim yok, jikle açıldığında selede ve birazda elciklerde vardı ama rahatsız etmedi beni.
Sürüşte ne eder bilemem. Benim korktuğum titreşim (daha önce Hyo gv250'de yaşadım) aynalardan arkayı görememek tarzında bir titreşimdir. Bu alette öyle bir şey yok. düşünün ki adam binlerce dolara Harley alıyor motor daha durduğu yerde lyerinden çıkacak gibi titriyor ama bu sebepten Harleye binmem demiyor, o parayı veriyor. Kimisi de bizim gibi sadece şehir içi ve civarı kullandığı motorun sinek vızıltısını düşünüyor, biz mi fazla hassasız bilemedim. Yarın Herolardan sonra muhtemelen başka bi bayiide Pulsar'ı da test edeceğim.
Vakit bulursam hepsini yazacağım. Ama şu anda Pulsar ns150 bana kendini aldıracak kadar iyi geldi bana.
Bu arada sizin bir skuter'den cbf150'ye geçmeyi düşünmeniz enteresanmış. Şunu da unutmamalı, cbf150 deki durumu bulmanın mümkün olduğu motor çok azdır sanırım, ben 1200Süper tenere test ettim onda bile titreşim vardı bazı devirlerde selede ve gidonda. Ama asla rahatsız edecek gibi değildi. Yani cbf'deki titreşimsizliği buldurmak adına motorsuz kalmak da var. :) Ama şunu biliyorum ben yüksek ihtimalle cbf150ye bi daha o parayı vermeyeceğim.(yine büyük konuşmayayım ama)
Salih_T
29 Mart 2016, 18:08
Ankara'ya da gelmiş gittim gördüm..üstüne oturdum.. açtım sesini dinledim falan.. çok detaylı inceleyemedim ama titreşim yok dense de bariz var.. Tabi durağan haldeki bu titreşim hareket halinde nasıl yansıyor.. yüksek devirde ne olur denemek nasip olmadı..
Karizma hepsinden kalıplı bu iyi.. disk frenin olmaması kötü.. kullanırken biraz öne eğilmek gerekecek..
Hunk içlerinde en küçüğü..oturuşu rahat.. tam bir commuter..güzel ama almayacağım kesin..
T sport.. ortanca kardeş.. göstergesi güzel, oturuşu karizma ile hunk arası.. disk fren var.. oringli zincir ve zincir için kapalı bir koruma.. görseli kötü fakat işlevselliği iyi.. bajaj boxer dan biliyorum..Gündüz farları güzel..birazcık daha kalıplı ve güçlü olsa idi daha güzel olucaktı.
Her modelde yan ayaklar opsiyonel olarak isteyen kullanıcılar için ücretsiz takılacakmış.. Karizma için yan grenaj gelecekmiş. çanta demirleri de yerli bir firma tarafından hazırlanıyormuş..
gelen 2 siyah karizmadan biri satılmıştı.. Ben oradaykende bir sürücü kursu T sport modelini denedi, aldı..
Hero satışları bu sene iyi olacak gibi..
Ankara'ya da gelmiş gittim gördüm..üstüne oturdum.. açtım sesini dinledim falan.. çok detaylı inceleyemedim ama titreşim yok dense de bariz var.. Tabi durağan haldeki bu titreşim hareket halinde nasıl yansıyor.. yüksek devirde ne olur denemek nasip olmadı..
Karizma hepsinden kalıplı bu iyi.. disk frenin olmaması kötü.. kullanırken biraz öne eğilmek gerekecek..
Hunk içlerinde en küçüğü..oturuşu rahat.. tam bir commuter..güzel ama almayacağım kesin..
T sport.. ortanca kardeş.. göstergesi güzel, oturuşu karizma ile hunk arası.. disk fren var.. oringli zincir ve zincir için kapalı bir koruma.. görseli kötü fakat işlevselliği iyi.. bajaj boxer dan biliyorum..Gündüz farları güzel..birazcık daha kalıplı ve güçlü olsa idi daha güzel olucaktı.
Her modelde yan ayaklar opsiyonel olarak isteyen kullanıcılar için ücretsiz takılacakmış.. Karizma için yan grenaj gelecekmiş. çanta demirleri de yerli bir firma tarafından hazırlanıyormuş..
gelen 2 siyah karizmadan biri satılmıştı.. Ben oradaykende bir sürücü kursu T sport modelini denedi, aldı..
Hero satışları bu sene iyi olacak gibi..
Tsportla ilgili bugün bi kaç hindistan kökenli link okudum onda da belli devirlerden sonra 70 - 80 km hızı geçince titreşim olduğu yazılmış. Bakalım yarın bu nasıl bi titreşim göreceğim. Titreşimin olması değil, ne kadar olduğu önemli benim için, yani şehir içinde tolere edilir bir titreşimi kabul ederim bi miktar güç, daha iyi görünüm ve kalite için.
Salih_T
29 Mart 2016, 18:30
Tsportla ilgili bugün bi kaç hindistan kökenli link okudum onda da belli devirlerden sonra 70 - 80 km hızı geçince titreşim olduğu yazılmış. Bakalım yarın bu nasıl bi titreşim göreceğim. Titreşimin olması değil, ne kadar olduğu önemli benim için, yani şehir içinde tolere edilir bir titreşimi kabul ederim bi miktar güç, daha iyi görünüm ve kalite için.
Titreşim konusunda denemeden almam.. Çok rahatsız edecekse hiç bulaşmamak lazım..
Sürücü kursunda kullandığım bir mondial vardı, aman Allahım!.. yarım saatten sonra eller uyuşuyordu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:27 ----------
1.82 Boy ve 90 kilo... görünüm şu şekilde..
http://i.hizliresim.com/v5a27z.jpg (http://hizliresim.com/v5a27z)
150 cc modellerin titreşimin Thriller'dan bir farkı yoktur. Bana göre Thriller'ın titreşimi fazlaydı fakat selesi de çok sertti. Bunlarda ise sele konforu titreşim etkisini kısmen azaltabilir. Bu tip motorlarda titreşimin olmaması mümkün değil, önemli olan rahatsızlık verip vermeyeceğidir. Eğer siz motoru sürerken devir yükseltmekten korkuyorsanız o titreşim çekilmez anlamına geliyor. Yoksa hiçbir motorda sıfır titreşim diye bir şey yok tabi ki. CBF'te bile son devirlerde vızıltı şeklinde sağ ayak peginde oluyor ama asla ayağın pegde kaymasına sebep olacak düzeyde değil, sadece hissediyorsunuz o kadar. Ellerdeki titreşim ise bana göre hiçbir devirde tahammül edilecek bir şey değil. Ben titreşimi videolardaki sesten de çoğunlukla anlıyorum. Motorun çalışma sesi dışında bir tırtlama sesi geliyor. Mesela belirli bir devirden sonra (takriben 6 bin devir) Thriller'da o ses duyuluyor. Keza Bajaj'larda da var. Mesela TNT 25'te, RTR 200'de, Lifan KP 150'de, CFMoto 150 NK'da yok, RTR 150'de, 150F'de ise facia durumda var. RTR 150'de 4 bin devirde ellerde başlıyor, 6 bin sonrası ayaklarda da çekilmez oluyor. Hala da o motoru alanlar var ya hayret ediyorum. TVS bir de utanmadan 7900 TL'ye 180 cc olanını satıyor ki bedava verseler binmem. Ama motor iyi gidiyorsa titreşimi çok kafaya takmıyorsunuz. Örneğin Duke 390'da bunlar kadar titriyor ama insan takılmıyor çünkü motor fişek gibi...
150 cc modellerin titreşimin Thriller'dan bir farkı yoktur. Bana göre Thriller'ın titreşimi fazlaydı fakat selesi de çok sertti. Bunlarda ise sele konforu titreşim etkisini kısmen azaltabilir. Bu tip motorlarda titreşimin olmaması mümkün değil, önemli olan rahatsızlık verip vermeyeceğidir. Eğer siz motoru sürerken devir yükseltmekten korkuyorsanız o titreşim çekilmez anlamına geliyor. Yoksa hiçbir motorda sıfır titreşim diye bir şey yok tabi ki. CBF'te bile son devirlerde vızıltı şeklinde sağ ayak peginde oluyor ama asla ayağın pegde kaymasına sebep olacak düzeyde değil, sadece hissediyorsunuz o kadar. Ellerdeki titreşim ise bana göre hiçbir devirde tahammül edilecek bir şey değil. Ben titreşimi videolardaki sesten de çoğunlukla anlıyorum. Motorun çalışma sesi dışında bir tırtlama sesi geliyor. Mesela belirli bir devirden sonra (takriben 6 bin devir) Thriller'da o ses duyuluyor. Keza Bajaj'larda da var. Mesela TNT 25'te, RTR 200'de, Lifan KP 150'de, CFMoto 150 NK'da yok, RTR 150'de, 150F'de ise facia durumda var. RTR 150'de 4 bin devirde ellerde başlıyor, 6 bin sonrası ayaklarda da çekilmez oluyor. Hala da o motoru alanlar var ya hayret ediyorum. TVS bir de utanmadan 7900 TL'ye 180 cc olanını satıyor ki bedava verseler binmem. Ama motor iyi gidiyorsa titreşimi çok kafaya takmıyorsunuz. Örneğin Duke 390'da bunlar kadar titriyor ama insan takılmıyor çünkü motor fişek gibi...
Haklısınız, elleri uyuşturacak kadar titreşim varsa o motor çekilmez hale gelir bence de. Bu sebeple ben bilhassa tipini çok beğendiğim Bajaj Pulsar ns150 ve tsportu test etmeden almayacağım. Açık söyliyim, cbf150'yi benim için titreşimsizliği ve yakıt ekonomisi dışında cazip kılan hiç bir şey yok, onları da (sıfır alacağım için) o fiyatı görünce umursamaz hale geliyorum, ybr'de cbf'de fiyatça gerçekten uçmuş halde. Şayet hintililerden titreşimi katlanılır bir model denk gelirse direkt alacağım. Ama dediğim gibi hakkınız var, elleri, ayakları kısa sürede uyuşturacak titreşim de (benim gibi uzun yıllar kullanmayı düşünen ve sıfır alacaklar için) çekilmez. Bajaj ns200 kullanıcısı bir kuryeye sorduğumda bunda titreşim var ellerde bilhassa dedi. ns150'yi sordum, bilmiyorum ama kuryelik yapmayacaksan rahatsız etmez o titreşim, bizim gibi uzun süre kullananı rahatsız edebilir, ama bu da iyi gidiyor dedi ns200 için. cbf150 başka bi motor bunlar spor motor sayılır cbf'le alakaları yok dedi. Alınır mı dediğimde, düşünme al, işe gidip gelme ve gezinti için alıyorsan dedi. Tabii bu onun kişisel düşüncesi ama yine de bir kuryenin tecrübesidir. Herolar şu an kapalı kutu, yakında testler ve alıp kullananlardan çıkar gerçek titreşim durumu. Yalnız bu konuda ilginç olan şu, bazı test edenler de dahil titreşimi net olarak bir türlü anlatmıyorlar çoğunlukla. var mı diyorsun, kişiye göre değişir diyor. Arkadaş anladık küçük titreşim kişiye göredir de, adamın ellerini ayaklarını zangırdatan, aynalardan arkayı görmeyi engelleyen titreşimin de gizleyecek yanı yoktur. Hyosung gv250'de belli devirlerde ciddi ciddi aynalarda görüntü tamamen bulanıyordu. Aynı şekilde ayak peginin birinde de çekilmez haldeydi. Hadi cruiser motor deyip bi süre katlandım ama distribütörün de ilgisizliğiyle(o zaman Global motordu) tamamen soğuyup sattım ve ybr125 alıp dünya varmış demiştim.
Red_Whiskers
29 Mart 2016, 19:49
Karizma r modelini alırken cbf kullanan iki arkadasimla baktık hava şartlarından dolayı sadece motosikleti durduğu yerde çalıştırıp demedik bayi motosiklete güveniyordu ki motosiklet biz istemedigimiz halde biz motosiklete bindigimizde çalıştırıp bol bol gaz verdi ; cbf'ci arkadaşlar satabil durumda yaptıkları kiyaslardan memnun kaldıki hemen motosikletini takasa vermeyi konuştu.
Tabi bunların hepsi bana gore farazi tespitlerdir en az 1000 km yı tamamlamış rodajı güzel yapılmış bir motosiklette yolda ve belli bir süreçte test edilmelidir.
Karizma için teknik veriye bakarsak en yüksek bg gücüne 19.2 bg e 7500 devirde ulaşıyor , en yüksek torku olan 19.35 N-m ye 6000 devirde ulaşıyor ben buradan motosikletin çok yüksek devirlere çıkmadan maksimum gücüne ve torkuna ulasabilecegine işaret ediyor ,kullanım tecrübelerine gorede devir yükseldikçe yakıt sarfiyatı ve titresimin arttığını düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
Mesela yukarıdabir aarkadaşımızın almayı düşündüğü bajaj 150ns modeli en yüksek beygir gücü olan 16.8 bg e 9500 ddevirde ulaşıyor yüksek devir cevirmeninde belirttiğim gibi daha fazla yakıt ve titresim olduğunu düşünüyorum.
Bajaj keşke pulsar As modelinin 220 cc veya 200 cc olan modelini getirseydi (baya umitliydim bunun geleceginden) fakat fiyatı 9bin kusure yaklaştırdı .
Sonuçta 6.200 liraya 223 cc 19.2 bg makina aldık piyasada ne kadar ekmek o kadar köfte durumu mevcut .
Kıyaslama yaparken titresim , son hız, motor cc, beygir ,tork , bunlara hangi devirlerde ulaşıldığı , boyutlar gibi bir çok etmen var ve bunların sonucunda fiyat \performans oranı en önemli etkendir.
Benim motosikleti almamda bu oranlama sonucu yaptığım muhakeme etkili oldu ve aldım gerisini kullandıkça göreceğiz ;)
Karizma r modelini alırken cbf kullanan iki arkadasimla baktık hava şartlarından dolayı sadece motosikleti durduğu yerde çalıştırıp demedik bayi motosiklete güveniyordu ki motosiklet biz istemedigimiz halde biz motosiklete bindigimizde çalıştırıp bol bol gaz verdi ; cbf'ci arkadaşlar satabil durumda yaptıkları kiyaslardan memnun kaldıki hemen motosikletini takasa vermeyi konuştu.
Tabi bunların hepsi bana gore farazi tespitlerdir en az 1000 km yı tamamlamış rodajı güzel yapılmış bir motosiklette yolda ve belli bir süreçte test edilmelidir.
Karizma için teknik veriye bakarsak en yüksek bg gücüne 19.2 bg e 7500 devirde ulaşıyor , en yüksek torku olan 19.35 N-m ye 6000 devirde ulaşıyor ben buradan motosikletin çok yüksek devirlere çıkmadan maksimum gücüne ve torkuna ulasabilecegine işaret ediyor ,kullanım tecrübelerine gorede devir yükseldikçe yakıt sarfiyatı ve titresimin arttığını düşünüyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
Mesela yukarıdabir aarkadaşımızın almayı düşündüğü bajaj 150ns modeli en yüksek beygir gücü olan 16.8 bg e 9500 ddevirde ulaşıyor yüksek devir cevirmeninde belirttiğim gibi daha fazla yakıt ve titresim olduğunu düşünüyorum.
Bajaj keşke pulsar As modelinin 220 cc veya 200 cc olan modelini getirseydi (baya umitliydim bunun geleceginden) fakat fiyatı 9bin kusure yaklaştırdı .
Sonuçta 6.200 liraya 223 cc 19.2 bg makina aldık piyasada ne kadar ekmek o kadar köfte durumu mevcut .
Kıyaslama yaparken titresim , son hız, motor cc, beygir ,tork , bunlara hangi devirlerde ulaşıldığı , boyutlar gibi bir çok etmen var ve bunların sonucunda fiyat \performans oranı en önemli etkendir.
Benim motosikleti almamda bu oranlama sonucu yaptığım muhakeme etkili oldu ve aldım gerisini kullandıkça göreceğiz ;)
Haklısınız, ve o dediğiniz 9500dev. de maksimum gücü vermesi beni de düşündürdü, bu sebeple test etmeden almam. Ama Herolarda sizin de bahsettiğiniz gibi bu oranlar ve beygir güçleri daha makul gibi. Ben alırım dedim ama sadece görüntüsü ve kalite kokan haline bakarak, yoksa sürüş tecrübe edince fikir değişebilir. Yarın Heroları yakından görüp test edince belki de sizin yaptığınızı yapacağım. Belli olmaz. Benim kafamda Sadece tip olarak Son bi kaç haftadır Bajaj pulsar 150ns ve Hero Tsports modelleri var. Heroyu henüz yakından görmedim ama Bajaj'ı bugün görünce (sadece tip ve kaliteli işçilik olarak söylüyorum) alınabilir bir motormuş dedim ve fotolarından da güzel geldi gözüme. Bakalım yarın Heroları da görüp test de edeceğim. Belki de yarın Hero daha iyimiş diyebilirim. Bu motosiklet alma işi böyledir işte. Her seferinde sanki ilk motorunuzu alıyormuş gibi sürekli soruşturuyor insan. Benim gibi uzun bir aradan sonra kısıtlı bütçeyle motor alacaksanız, geçmiş motosiklet tecrübelerinizde cbf ve ybr gibi iki tane sorunsuz (bilhassa benim için ybr) varsa o zaman diğer tüm küçük cc'lere acaba? gözüyle bakıyorsunuz. Uzun süreli de kullanacağım için ve keyiften ziyade gündelik işler ve işe gidip gelme için kullanacağım için daha ciddi inceliyorum. Hintlilerin tasarımları da güçleri de gerçekten oldukça iyi, ama sürüşteki durumları nedir bilemiyorum. Hiç kullanmadan bugün gördüğüm Bajaj'ı ve cbf 150'yi yanyana görseydim ve ilk motosikletim olsaydı(yani bu tecrübeye, titreşimin ne demek olduğuna filan vakıf olmasaydım) cbf150 ya da ybr 125'in yüzüne bile bakmazdım. Ama şu anda o tipsizliğe rağmen o konforu biliyorum bu sebeple de her şeye rağmen büyük konuşmayayım yazmıştım yukarıdaki bi yorumda. Çünkü gidip yeniden bir cbf150'de alabilirim, haa gönlüm razı mı o paraları o alete vermeye, hayır değil. Bütün arayışım da bundan sebep zaten. Mesela Bajaj'da cbf1507nin karşılığı olan motorlar bence pulsarlar değil(sırf görünüm, teknik veriler ve malzeme kalitesi olarak söylüyorum) ona rakip olacak motorlar Bajaj Discover 150f ve 150s modelleridir, ki kişisel görüşüm tip, malzeme kalitesi ve teknik veri olarak onlarda üstün.(Sürüşlerini bilmiyorum).Zaten sizin arkadaşınız da cbf150'yi bırakıp Herolara yöneldiğine göre Heroların da belli ki görünüm ve işçilik kalitesi daha iyi. Teknik verileri zaten iyi. kaldı ki Hero bir de üstelik Hindistanda Honda üreten bir firma. Bu sebeple arkasındaki Asya Motor gerçekten ciddi hizmet verirse(ki servisler müdürüyle yaptığım mailleşmelere göre bunu önemsiyor gibiler) ve motorlarda görünüm ve teknik verileri gibi iyiyse o zaman satılmamaları için sebep kalmaz.
Yarınki test sürüşlerimden sonra son kararımı vereceğim büyük ihtimal, zira acilen ulaşımımı sağlamak için bir küçük cc motosiklete ihtiyaç duyuyorum.
Uzun zamandır bu forumlarda yoktum, son günlerde çok bile yazdım. Sanırım test verilerini de paylaşır sonra yine kaybolurum. :)
Mustafak44
29 Mart 2016, 21:02
Dün bahcelievler deki cengiz motordan gri
karizmayı almış bulunmaktayım. Motoru henüz teslim almadım işten fırsat bulamıyorum sigorta araştır
ması içindeyim. Halk sigorta için bi arkadaş uygun olduğunu söyledi onun dışında AXA 718 TL fiyat verdi en uygun. Motoru aldığımda en kısa zamanda yorumlarımı bildirecegim
hayırlı olsun allah kaza bela vermesi güle güle kullan
omerongur
29 Mart 2016, 21:03
hayırlı olsun allah kaza bela vermesi güle güle kullan
Teşekkür ederim. Allah razı olsun.
Hepimiz kazasız belasız kullanalım inşallah.
Bu arada Hero karizma 10bin devir çevirip maksimum gücü 7500'de veriyor ama Pulsar 12bin çevirip 9500'de veriyormuş bunu da şimdi fark ettim, maksimum torklar için de hemen hemen bu geçerli, eklemeden geçemedim.
Bu durumda her şey test sürüşüne bakıyor. Kim daha titreşimsizse daha konforluysa benim gönlümü o kazanacak(ki Pulsar tip olarak kazandı sayılır), bu arada 6200lira fiyata her ne kadar granajlı motor düşünmesem de 19,5 beygirin hatrına Karizmayı da düşünebilirim, yakından da göreyim hele. Yarın ola hayrola diyelim. İyi akşamlar herkese.
Red_Whiskers
29 Mart 2016, 21:47
Bu arada Hero karizma 10bin devir çevirip maksimum gücü 7500'de veriyor ama Pulsar 12bin çevirip 9500'de veriyormuş bunu da şimdi fark ettim, maksimum torklar için de hemen hemen bu geçerli, eklemeden geçemedim.
Bu durumda her şey test sürüşüne bakıyor. Kim daha titreşimsizse daha konforluysa benim gönlümü o kazanacak(ki Pulsar tip olarak kazandı sayılır), bu arada 6200lira fiyata her ne kadar granajlı motor düşünmesem de 19,5 beygirin hatrına Karizmayı da düşünebilirim, yakından da göreyim hele. Yarın ola hayrola diyelim. İyi akşamlar herkese.
Hocam siz gibi bende foruma 10 senedir uyeyim aynı şekilde fazla yazıp cizmem ama iyi bir okuyucuyum 10 senede irili ufaklı bir çok motosiklet kullandım , en sonunda cebime 20-23 bin koydum bir chopper crusier aliyim diye yola çıktım fakat yaptığım araştırmalar sonucu 10-15 senelik makilara o parayi vermeye gönlüm el vermedi güncel bir makina içinde en az 27-28 bin gerekiyordu bende size benzer sebeplerden ve butcemi biraz daha artırmak için beklerken motosikletsiz kalmamak adına bir fırsat olarak gordugum Heroya yoneldim bunda da 5 yıl garantide etkili oldu sonuçta diğer motosikletin garantisi bittiğinde Hero'nun daha 3 yıl daha garantisi olacak;)
Bence Hero Karizmayada bir şans verin sonuçta fiyat olarak bajajin 150 cc motosikletiyle Hero'nun 223 cc motosikleti şuan aynı fiyat( illaki bajajin bu parayi hak eden daha güzel yanları olabilir)olduğunu ve 5 yıl garantiyide göz önünde bulundurun ;) en azından bizim için bir inceleme yapın
GP500-1st
29 Mart 2016, 22:03
Bu gün bir bayiye Karizma test aracı varsa sürmek için gittim bana 24 tane Karizma sattığını sattığını:) elinde 1 tek siyah kaldığını söyledi. Israr etti siyahla bir tur at diye müşteriye satılacak motor olduğu için ben istmedim. 3 gün sonra test motoru gelicek dedi.
Orta ayakta motoru çalıştırıp 3 bin devir 5 bin devir yaptım. Benim için sonuç biraz korkutucuydu. 3 bin devirde aynalar dans etmeye başlarken(belkide sıkılı değildi iyi bilmiyorum ama) 5 bin devirde uzun stroktan dolayı motorum kafası sağa sola sallanmaya başladı.
Baya gözüm korktu giderken durum nasıl bilmiyorum ben şoka girdim:P
Dedim karizmayı kullanamadık bajaja uğrayım as150 nin 17 beygirine bir bakıyım gerçekmi diye:P test aracı satılmış. Pulsar 200 ns vardı. dedim geçen yıldan zaman geçti bide burda kullanıyım. Gayet tahammul edilebilir bir titreşim var ve performans iyi bunlarda sorun yok ama motor konfor olarak Honda cbr125 ve cbr250 ye göre kütük gibi rahatsız ve konforsuz bir motor. debriyaj taş gibi dar dönüşler odun gibi. süspansiyon Hondanın yanından geçmiyor. devir sayacı tiril tiril titriyor. aynalar göstermiyor ufak olması bir yana fulu görüntü bükülüyor. inip benim honda cbr a bindim oh dünya varmış diye allah japondan şaşırtmasın diye. Hintliye giremiyeceğimi anladım. Ve sıkıntı oranı istatisliği çok yüksek bir motor. Anlatmıyım 1 saatte arızalı motra doydum görmediğim dinlemediğim sıkıntı kalmadı. Herkezin başka biyerden motoru pörlemiş. Kime ne çıkacağı belli değil. sayısal gibi.
Bu arada TNT 25 sürmeyede gittim. Test motorunda sıkıntı çıkmış:) Beni kimse yanlış anlamasın ama çinlisi hintlisi daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Fiyat performansmotoru diye alıp türlü türlü dertle uğraşmak bana göre değil:farao:
Karizma süreken idare ederse benim hissettiğim gibi zangır zangır sallanmıyorsa performansına göre fiyatı çok cazip alanlar güle güle kullansın ama ben amaç ulaşım sorunsızluk ve konforsa 75cc fazla için CBF ten vazgeçilirmi geçilmez dedim. Herşey motor hacmi değil. Servis, 2. el, sorunsuzluk , konfor bunlar önemli...
dyavol-77
29 Mart 2016, 22:23
Haklısınız, ve o dediğiniz 9500dev. de maksimum gücü vermesi beni de düşündürdü, bu sebeple test etmeden almam. Ama Herolarda sizin de bahsettiğiniz gibi bu oranlar ve beygir güçleri daha makul gibi. Ben alırım dedim ama sadece görüntüsü ve kalite kokan haline bakarak, yoksa sürüş tecrübe edince fikir değişebilir. Yarın Heroları yakından görüp test edince belki de sizin yaptığınızı yapacağım. Belli olmaz. Benim kafamda Sadece tip olarak Son bi kaç haftadır Bajaj pulsar 150ns ve Hero Tsports modelleri var. Heroyu henüz yakından görmedim ama Bajaj'ı bugün görünce (sadece tip ve kaliteli işçilik olarak söylüyorum) alınabilir bir motormuş dedim ve fotolarından da güzel geldi gözüme. Bakalım yarın Heroları da görüp test de edeceğim. Belki de yarın Hero daha iyimiş diyebilirim. Bu motosiklet alma işi böyledir işte. Her seferinde sanki ilk motorunuzu alıyormuş gibi sürekli soruşturuyor insan. Benim gibi uzun bir aradan sonra kısıtlı bütçeyle motor alacaksanız, geçmiş motosiklet tecrübelerinizde cbf ve ybr gibi iki tane sorunsuz (bilhassa benim için ybr) varsa o zaman diğer tüm küçük cc'lere acaba? gözüyle bakıyorsunuz. Uzun süreli de kullanacağım için ve keyiften ziyade gündelik işler ve işe gidip gelme için kullanacağım için daha ciddi inceliyorum. Hintlilerin tasarımları da güçleri de gerçekten oldukça iyi, ama sürüşteki durumları nedir bilemiyorum. Hiç kullanmadan bugün gördüğüm Bajaj'ı ve cbf 150'yi yanyana görseydim ve ilk motosikletim olsaydı(yani bu tecrübeye, titreşimin ne demek olduğuna filan vakıf olmasaydım) cbf150 ya da ybr 125'in yüzüne bile bakmazdım. Ama şu anda o tipsizliğe rağmen o konforu biliyorum bu sebeple de her şeye rağmen büyük konuşmayayım yazmıştım yukarıdaki bi yorumda. Çünkü gidip yeniden bir cbf150'de alabilirim, haa gönlüm razı mı o paraları o alete vermeye, hayır değil. Bütün arayışım da bundan sebep zaten. Mesela Bajaj'da cbf1507nin karşılığı olan motorlar bence pulsarlar değil(sırf görünüm, teknik veriler ve malzeme kalitesi olarak söylüyorum) ona rakip olacak motorlar Bajaj Discover 150f ve 150s modelleridir, ki kişisel görüşüm tip, malzeme kalitesi ve teknik veri olarak onlarda üstün.(Sürüşlerini bilmiyorum).Zaten sizin arkadaşınız da cbf150'yi bırakıp Herolara yöneldiğine göre Heroların da belli ki görünüm ve işçilik kalitesi daha iyi. Teknik verileri zaten iyi. kaldı ki Hero bir de üstelik Hindistanda Honda üreten bir firma. Bu sebeple arkasındaki Asya Motor gerçekten ciddi hizmet verirse(ki servisler müdürüyle yaptığım mailleşmelere göre bunu önemsiyor gibiler) ve motorlarda görünüm ve teknik verileri gibi iyiyse o zaman satılmamaları için sebep kalmaz.
Yarınki test sürüşlerimden sonra son kararımı vereceğim büyük ihtimal, zira acilen ulaşımımı sağlamak için bir küçük cc motosiklete ihtiyaç duyuyorum.
Uzun zamandır bu forumlarda yoktum, son günlerde çok bile yazdım. Sanırım test verilerini de paylaşır sonra yine kaybolurum. :)
Müsaadenizle bi düzeltme yapayım; 2011 yılında Honda ve Hero ortaklıklarını sona erdirdiler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
Bu gün bir bayiye Karizma test aracı varsa sürmek için gittim bana 24 tane Karizma sattığını sattığını:) elinde 1 tek siyah kaldığını söyledi. Israr etti siyahla bir tur at diye müşteriye satılacak motor olduğu için ben istmedim. 3 gün sonra test motoru gelicek dedi.
Orta ayakta motoru çalıştırıp 3 bin devir 5 bin devir yaptım. Benim için sonuç biraz korkutucuydu. 3 bin devirde aynalar dans etmeye başlarken(belkide sıkılı değildi iyi bilmiyorum ama) 5 bin devirde uzun stroktan dolayı motorum kafası sağa sola sallanmaya başladı.
Baya gözüm korktu giderken durum nasıl bilmiyorum ben şoka girdim:P
Dedim karizmayı kullanamadık bajaja uğrayım as150 nin 17 beygirine bir bakıyım gerçekmi diye:P test aracı satılmış. Pulsar 200 ns vardı. dedim geçen yıldan zaman geçti bide burda kullanıyım. Gayet tahammul edilebilir bir titreşim var ve performans iyi bunlarda sorun yok ama motor konfor olarak Honda cbr125 ve cbr250 ye göre kütük gibi rahatsız ve konforsuz bir motor. debriyaj taş gibi dar dönüşler odun gibi. süspansiyon Hondanın yanından geçmiyor. devir sayacı tiril tiril titriyor. aynalar göstermiyor ufak olması bir yana fulu görüntü bükülüyor. inip benim honda cbr a bindim oh dünya varmış diye allah japondan şaşırtmasın diye. Hintliye giremiyeceğimi anladım. Ve sıkıntı oranı istatisliği çok yüksek bir motor. Anlatmıyım 1 saatte arızalı motra doydum görmediğim dinlemediğim sıkıntı kalmadı. Herkezin başka biyerden motoru pörlemiş. Kime ne çıkacağı belli değil. sayısal gibi.
Bu arada TNT 25 sürmeyede gittim. Test motorunda sıkıntı çıkmış:) Beni kimse yanlış anlamasın ama çinlisi hintlisi daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Fiyat performansmotoru diye alıp türlü türlü dertle uğraşmak bana göre değil:farao:
Karizma süreken idare ederse benim hissettiğim gibi zangır zangır sallanmıyorsa performansına göre fiyatı çok cazip alanlar güle güle kullansın ama ben amaç ulaşım sorunsızluk ve konforsa 75cc fazla için CBF ten vazgeçilirmi geçilmez dedim. Herşey motor hacmi değil. Servis, 2. el, sorunsuzluk , konfor bunlar önemli...
+1...Altına imzamı atarım.
AurorAbeam
30 Mart 2016, 00:04
GP500-1st vallahi yazdıklarınızdan sonra soğumaya başladım :) Bendeki sym hd2'yi verip cbf alabileceğim bir bayi bilen varsa istanbulda yazmasını rica ederim :)
Mengu16
30 Mart 2016, 00:11
Tek silindir 223cc motorda titreşimi biraz hoş görün. Sıfır motor olmasa da o motor 2-3 bin km yol yapmış olsa motor sıcakken gayet makul titreşim yapacaktır. İyi kötü bi balansör var motorda, titreşimi azaltır. Motoru bulut gibi saran bir titreşim olmadıkça motorun çalıştığının biraz hissedilmesi sorun değil.
AurorAbeam
30 Mart 2016, 00:23
Tek silindir 223cc motorda titreşimi biraz hoş görün. Sıfır motor olmasa da o motor 2-3 bin km yol yapmış olsa motor sıcakken gayet makul titreşim yapacaktır. İyi kötü bi balansör var motorda, titreşimi azaltır. Motoru bulut gibi saran bir titreşim olmadıkça motorun çalıştığının biraz hissedilmesi sorun değil.
İnsan yinede bir cbf arıyor :)
Red_Whiskers
30 Mart 2016, 00:39
Bu gün bir bayiye Karizma test aracı varsa sürmek için gittim bana 24 tane Karizma sattığını sattığını:) elinde 1 tek siyah kaldığını söyledi. Israr etti siyahla bir tur at diye müşteriye satılacak motor olduğu için ben istmedim. 3 gün sonra test motoru gelicek dedi.
Orta ayakta motoru çalıştırıp 3 bin devir 5 bin devir yaptım. Benim için sonuç biraz korkutucuydu. 3 bin devirde aynalar dans etmeye başlarken(belkide sıkılı değildi iyi bilmiyorum ama) 5 bin devirde uzun stroktan dolayı motorum kafası sağa sola sallanmaya başladı.
Baya gözüm korktu giderken durum nasıl bilmiyorum ben şoka girdim:P
Dedim karizmayı kullanamadık bajaja uğrayım as150 nin 17 beygirine bir bakıyım gerçekmi diye:P test aracı satılmış. Pulsar 200 ns vardı. dedim geçen yıldan zaman geçti bide burda kullanıyım. Gayet tahammul edilebilir bir titreşim var ve performans iyi bunlarda sorun yok ama motor konfor olarak Honda cbr125 ve cbr250 ye göre kütük gibi rahatsız ve konforsuz bir motor. debriyaj taş gibi dar dönüşler odun gibi. süspansiyon Hondanın yanından geçmiyor. devir sayacı tiril tiril titriyor. aynalar göstermiyor ufak olması bir yana fulu görüntü bükülüyor. inip benim honda cbr a bindim oh dünya varmış diye allah japondan şaşırtmasın diye. Hintliye giremiyeceğimi anladım. Ve sıkıntı oranı istatisliği çok yüksek bir motor. Anlatmıyım 1 saatte arızalı motra doydum görmediğim dinlemediğim sıkıntı kalmadı. Herkezin başka biyerden motoru pörlemiş. Kime ne çıkacağı belli değil. sayısal gibi.
Bu arada TNT 25 sürmeyede gittim. Test motorunda sıkıntı çıkmış:) Beni kimse yanlış anlamasın ama çinlisi hintlisi daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Fiyat performansmotoru diye alıp türlü türlü dertle uğraşmak bana göre değil:farao:
Karizma süreken idare ederse benim hissettiğim gibi zangır zangır sallanmıyorsa performansına göre fiyatı çok cazip alanlar güle güle kullansın ama ben amaç ulaşım sorunsızluk ve konforsa 75cc fazla için CBF ten vazgeçilirmi geçilmez dedim. Herşey motor hacmi değil. Servis, 2. el, sorunsuzluk , konfor bunlar önemli...
Ustad bilgiler için tesekkur ederim feyizlendik fakat denediginiz motorun rodajı durumu kmsi nasildi acaba ya da ne kadar bir sure zarfında ve km de denediniz ?çünkü söylediğiniz şeyler bir çok kişiyi bu motosikletten vazgecirecek iddali kelimeler.
Distbirütör büyük bir yatırımla bu markayı ülkemize getirdi fabrika planları dahi var ki 2014 den beri dünyada satılan bir modeli böyle bir sorunu varsa neden ülkemize ithal ettiler bu adamların bir arge birimi , bir mühendisi , motosikletten anlayan bir bilir kişisi yok mu acaba , sonuçta karizma modeli kapalı bir kutu değil.
İnternette Hero ve Honda bağlantısını araştırdığımda Hero karizmanin ilk versiyonunun cbf 150 nin görüntü olarak aynısı olduğunu gordum teknik verilerini bilmiyorum sadece görüntü olarak ve motosikletlerin üzerinde Hero Honda yazıyor
Bu bağlantı durumu nedir eğer bizim kıyas ettiğimiz cbf 150 aynı fabblrikadan çıktıysa neyi kiyasliyoruz .
Hondanin cbf 150 modelini 10 yıla yakındır ülkemize getirmesini ve güncelleme yapmamisna şaşmamak lazım bizim rakipsiz altermatifimiz çünkü minimum maliyetle güzel rakamlara bolca satılıyor iyi kar bırakıyor geliştirmeye ve güncellemeye gerek yok gözüyle bakıyorlar .
Bajaj ,tvs ,Hero gibi markalar ülkemize geldikçe , piyasada yer edindikce belki Japon firmalarida bu segmentteki modellerini gunceller cc leri ve bg biraz arttırır. :)
Yeni markaları hemen tukaka demektense bir şans verme kanısındayım 75 cc lık fark çok büyük bir fark gorunmeyebilir fakat 150 cc ninde yarısıdır :)
Hero vr Hondanın ayrıldığını ben de biliyorum.Zamanında Hondaya motor üretmiş adamlar anlamında yazdım.
osmanico
30 Mart 2016, 01:16
Hintli motor kullanıyorum. Motoruma artık tamamen alıştım ve titreşimini hissetmiyorum artık. Uzun yola da çıktım, sabah akşam üstünden inmedim. Motorumu çok seviyorum. Nazar değmesin; debriyaj balatasının bitmesi sonucu benim ihmalsiz oluşumdan dolayı debriyaj tası falan zarar gördü, onu değiştirmem dışında bana masraf açmadı hiç. Rutin bakımları saymıyorum Tabiki. Hiç bozulan bi aksamı olmadı bugüne kadar.
Karizma'yı incelemeye gideceğim. Motoru merak ediyorum gerçekten. Eğer TVS kadar sağlam bi markaysa şans tanınabilir.
Ustad bilgiler için tesekkur ederim feyizlendik fakat denediginiz motorun rodajı durumu kmsi nasildi acaba ya da ne kadar bir sure zarfında ve km de denediniz ?çünkü söylediğiniz şeyler bir çok kişiyi bu motosikletten vazgecirecek iddali kelimeler.
Distbirütör büyük bir yatırımla bu markayı ülkemize getirdi fabrika planları dahi var ki 2014 den beri dünyada satılan bir modeli böyle bir sorunu varsa neden ülkemize ithal ettiler bu adamların bir arge birimi , bir mühendisi , motosikletten anlayan bir bilir kişisi yok mu acaba , sonuçta karizma modeli kapalı bir kutu değil.
İnternette Hero ve Honda bağlantısını araştırdığımda Hero karizmanin ilk versiyonunun cbf 150 nin görüntü olarak aynısı olduğunu gordum teknik verilerini bilmiyorum sadece görüntü olarak ve motosikletlerin üzerinde Hero Honda yazıyor
Bu bağlantı durumu nedir eğer bizim kıyas ettiğimiz cbf 150 aynı fabblrikadan çıktıysa neyi kiyasliyoruz .
Hondanin cbf 150 modelini 10 yıla yakındır ülkemize getirmesini ve güncelleme yapmamisna şaşmamak lazım bizim rakipsiz altermatifimiz çünkü minimum maliyetle güzel rakamlara bolca satılıyor iyi kar bırakıyor geliştirmeye ve güncellemeye gerek yok gözüyle bakıyorlar .
Bajaj ,tvs ,Hero gibi markalar ülkemize geldikçe , piyasada yer edindikce belki Japon firmalarida bu segmentteki modellerini gunceller cc leri ve bg biraz arttırır. :)
Yeni markaları hemen tukaka demektense bir şans verme kanısındayım 75 cc lık fark çok büyük bir fark gorunmeyebilir fakat 150 cc ninde yarısıdır :)
Size katılıyorum.Az önce Bajaj 150ns kullanan bir arkadaşla mesajlaştık, titreşim neredeyse yok diyor. Tvs Apachi ve yamaha cripton kullandım, onlardan sonra bunda titreşim yok sayılır dedi. Gönül rahatlığıyla tavsiye etti.Bence bayide yakından görmeden ve test etmeden hemen kötü yorum yapılmamalı.Ben de eski cbf kullanıcısıyım ama sıfırının 6bini hak etmediğini düşünüyorum. 2 tane markaya tapmış kalmışız, ok bunda diğerlerinin satış sonrası hizmet hatalarının da etkisi var ama olumlu gelişmeler olduğu da belli.Bugün bilhassa bayiye bajaj görmeye giderken o kadar çok Bajaj a rastladım ki, şaşırdım. Konuştuğum kurye arkadaş da ns200 çok sattı, ben de eski cbf kullnıcısıyım ama bunlar aynı türde motor değil kıyaslanmaz dedi.
Şahsi fikrim bazı konuların önyargı ile fazla abartıldığıdır, aynı konu motoru satın alıp kötülemeyecem diye debelenen içinde geçerli, daha motoru canlı görmeden direkt karalayan için de. Bu sebeple ben yakından görüp, test etmeden fazla uçmamak taraflısıyım. Sırf bunfan sebep yapacağım testleri elim erdiğince objektif olarak buradan da kendi bloğumdan da paylaşacağım. Gerçek kullnıcı verileri dışında fotoğrafından ya da menşeinden motor karalamanın anlamı yok zira.
GP500-1st
30 Mart 2016, 09:01
İnsan yinede bir cbf arıyor :)
GP500-1st vallahi yazdıklarınızdan sonra soğumaya başladım :) Bendeki sym hd2'yi verip cbf alabileceğim bir bayi bilen varsa istanbulda yazmasını rica ederim :)
Motoru henüz sürmedim. orta ayakta 10 derece havada 3 marşta çalıştı. ideal çalışma sıçaklığnda olmadığı için belki fazla zangırdadı .giderken titreşim ne durumda sürmeden bilinmez. Motoru sürmeden test etmeden sakın gidip CBF almayın. Motorun basit bir teknolojisi var aynı cbf gibi ve 12 yıldır hindistanda satılıyor. Bu açıdan sorunlu ve sıkıntılı olduğunu düşünmüyorum.
Ustad bilgiler için tesekkur ederim feyizlendik fakat denediginiz motorun rodajı durumu kmsi nasildi acaba ya da ne kadar bir sure zarfında ve km de denediniz ?çünkü söylediğiniz şeyler bir çok kişiyi bu motosikletten vazgecirecek iddali kelimeler.
Distbirütör büyük bir yatırımla bu markayı ülkemize getirdi fabrika planları dahi var ki 2014 den beri dünyada satılan bir modeli böyle bir sorunu varsa neden ülkemize ithal ettiler bu adamların bir arge birimi , bir mühendisi , motosikletten anlayan bir bilir kişisi yok mu acaba , sonuçta karizma modeli kapalı bir kutu değil.
İnternette Hero ve Honda bağlantısını araştırdığımda Hero karizmanin ilk versiyonunun cbf 150 nin görüntü olarak aynısı olduğunu gordum teknik verilerini bilmiyorum sadece görüntü olarak ve motosikletlerin üzerinde Hero Honda yazıyor
Bu bağlantı durumu nedir eğer bizim kıyas ettiğimiz cbf 150 aynı fabblrikadan çıktıysa neyi kiyasliyoruz .
Hondanin cbf 150 modelini 10 yıla yakındır ülkemize getirmesini ve güncelleme yapmamisna şaşmamak lazım bizim rakipsiz altermatifimiz çünkü minimum maliyetle güzel rakamlara bolca satılıyor iyi kar bırakıyor geliştirmeye ve güncellemeye gerek yok gözüyle bakıyorlar .
Bajaj ,tvs ,Hero gibi markalar ülkemize geldikçe , piyasada yer edindikce belki Japon firmalarida bu segmentteki modellerini gunceller cc leri ve bg biraz arttırır. :)
Yeni markaları hemen tukaka demektense bir şans verme kanısındayım 75 cc lık fark çok büyük bir fark gorunmeyebilir fakat 150 cc ninde yarısıdır :)
Dediğim gibi motoru sürmedim orta ayakta boş biraz gaz verdim. Motor sıcakken ve sürüşte sıkıntı yoksa CBF ve YBR yerine alınabilir. Zaten fiyat ve motorgücü dolayısıyla motora ilgi satış bazında oluşmuş, otomatik belli bi müşteri kitlesi oluşuyor Karizma nın:)
Şimdi bide şöyle bi sıkıntı var millet motora tipsiz diyip duruyor. motor cbr250 R25 le falan kıyaslama hatasında bulunup tipsiz diyor bunu diyen. 15 kağıt bir yanda 6.500 den ucuz fiyat bir yanda elma-armut hesabı:) Motor CBF150 den fazlasıyla gösterişli ön farlarında iki sinyalde led bile var. büyük ön siperlik, alt sakal, mercek farlar.
AurorAbeam
30 Mart 2016, 13:43
Motoru henüz sürmedim. orta ayakta 10 derece havada 3 marşta çalıştı. ideal çalışma sıçaklığnda olmadığı için belki fazla zangırdadı .giderken titreşim ne durumda sürmeden bilinmez. Motoru sürmeden test etmeden sakın gidip CBF almayın. Motorun basit bir teknolojisi var aynı cbf gibi ve 12 yıldır hindistanda satılıyor. Bu açıdan sorunlu ve sıkıntılı olduğunu düşünmüyorum.
O bahsettiğiniz olayı bajajdan biliyorum hocam. Hatta 5bin devir cıvarına kadar gaz verdiğimde orta ayakta iken yeri de titretirdi. Motorun yanında dururken hissediyordum bunu. Aynı şeyi sizde hissettiniz mi?
Bu gün bir bayiye Karizma test aracı varsa sürmek için gittim bana 24 tane Karizma sattığını sattığını:) elinde 1 tek siyah kaldığını söyledi. Israr etti siyahla bir tur at diye müşteriye satılacak motor olduğu için ben istmedim. 3 gün sonra test motoru gelicek dedi.
Orta ayakta motoru çalıştırıp 3 bin devir 5 bin devir yaptım. Benim için sonuç biraz korkutucuydu. 3 bin devirde aynalar dans etmeye başlarken(belkide sıkılı değildi iyi bilmiyorum ama) 5 bin devirde uzun stroktan dolayı motorum kafası sağa sola sallanmaya başladı.
Baya gözüm korktu giderken durum nasıl bilmiyorum ben şoka girdim:P
Dedim karizmayı kullanamadık bajaja uğrayım as150 nin 17 beygirine bir bakıyım gerçekmi diye:P test aracı satılmış. Pulsar 200 ns vardı. dedim geçen yıldan zaman geçti bide burda kullanıyım. Gayet tahammul edilebilir bir titreşim var ve performans iyi bunlarda sorun yok ama motor konfor olarak Honda cbr125 ve cbr250 ye göre kütük gibi rahatsız ve konforsuz bir motor. debriyaj taş gibi dar dönüşler odun gibi. süspansiyon Hondanın yanından geçmiyor. devir sayacı tiril tiril titriyor. aynalar göstermiyor ufak olması bir yana fulu görüntü bükülüyor. inip benim honda cbr a bindim oh dünya varmış diye allah japondan şaşırtmasın diye. Hintliye giremiyeceğimi anladım. Ve sıkıntı oranı istatisliği çok yüksek bir motor. Anlatmıyım 1 saatte arızalı motra doydum görmediğim dinlemediğim sıkıntı kalmadı. Herkezin başka biyerden motoru pörlemiş. Kime ne çıkacağı belli değil. sayısal gibi.
Bu arada TNT 25 sürmeyede gittim. Test motorunda sıkıntı çıkmış:) Beni kimse yanlış anlamasın ama çinlisi hintlisi daha çok fırın ekmek yemesi lazım. Fiyat performansmotoru diye alıp türlü türlü dertle uğraşmak bana göre değil:farao:
Karizma süreken idare ederse benim hissettiğim gibi zangır zangır sallanmıyorsa performansına göre fiyatı çok cazip alanlar güle güle kullansın ama ben amaç ulaşım sorunsızluk ve konforsa 75cc fazla için CBF ten vazgeçilirmi geçilmez dedim. Herşey motor hacmi değil. Servis, 2. el, sorunsuzluk , konfor bunlar önemli...
Açıkçası ben de kendimi böyle bir tabloya hazırlıyorum ama bir ihtimal yolda giderken rahatsız etmez diye de umudumu koruyorum. Thriller'da da böyleydi ve yolda da rahatsız ediyordu. Eğer rahatsız etmezse o zaman fazla düşünmeye gerek yok. Ben de her küçük motor denememden sonra CBF'e bindiğimde "Oh be, bu sınıfta bundan iyisi yok" diyorum, mutlu oluyorum. Bu hissi CBR250, Mondial RX3 ve Duke 200'den sonra bile yaşadım :). CBF'ten sonra aynı hissi vermesi garantili olan tek motor Inazuma'dır, parası olan gözü kapalı alsın. Bir de MT-125'i çok beğendim ama fiyatı malum.
Bajaj AS150'yi bayide sehpada çalıştırmış, 7 - 8 bin devire kadar da çıkmıştım. Bana göre boşta çalışan bir motor için titreşim çok azdı. Yolda giderken onu da hissetirmeyecektir. Kıyaslama yaparsam kesinlikle NS200 ve RS200'den az olduğunu söyleyebilirim.
Diğer modeller içerisinde bana göre o sınıfın en iyisi ve en güzeli Lifan KP150'dir. Sırf 160 cc olduğu için değmeyeceğinden CBF'i satıp ona geçmiyorum ama kesinlikle tavsiye ediyorum. Bu arada geçen gün KP200'ün çıktığını ve üzerinde KPR200'deki su soğutmalı, 6 vitesli ve enjeksiyonlu motorun olduğunu öğrendim. Eğer Uygun fiyata gelirse (maksimum 7500 TL) tümüne on numara alternatif olacaktır. İşte KP200 bu :
http://mototek.com.ua/components/com_jshopping/files/img_products/lifan-kp-200-lf200-10b__2_.jpg
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO