Orijinalini görmek için tıklayınız : Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
dazzle
10 Ağustos 2017, 12:27
Grenajlar için koruma takozu kullanan ya da bu motora uygun bulan var mı?
yedimsi
10 Ağustos 2017, 20:45
Grenajlar için koruma takozu kullanan ya da bu motora uygun bulan var mı?
Tüm yetkili servislerinde bulabilirsin. İstanbuldaysan alibeyköyde bebek motora gidebilirsin.
dazzle
11 Ağustos 2017, 11:38
Önerin için sağol.
erdems
14 Ağustos 2017, 17:31
Merhaba arkadaşlar, ben de aranıza henüz katıldım.
Çanta demiri ve koruma demiri için bayi 150 şer Lira diyor daha uyguna uyduran oldu mu acaba?
Teşekkürler.
150'şer TL çok fazla. Ben Hunk için her ikisine toplam 100 TL verdim. Farklı bayilere de sorun isterseniz.
dazzle
17 Ağustos 2017, 11:54
1200 km deyim 100 km de 2.8 litre yaktı yarısı otobanda 80-110 arası yarısı şehir içi.Sizin nasıl
enlighteray
26 Ağustos 2017, 20:06
arkadaşlar karizmaya uzun yol için navigasyon-telefon tutucu çözümü olan var mı?
unyeli22
03 Eylül 2017, 17:41
selamlar forum , bu motorun arka sele demirine honda cbf150 nin sele demiri uyar mı acaba deneyen oldu mu ????
yedimsi
04 Eylül 2017, 01:09
arkadaşlar karizmaya uzun yol için navigasyon-telefon tutucu çözümü olan var mı?
https://m.aliexpress.com/s/item/32693335392.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32693335392&productSubject=32693335392&shortkey=32ENJVnu&addresstype=600
Daha bugün sirkeciden(motosikletcilerin bulundugu orta alandaki bisikletciden) 55₺ ye satın aldım. Telefon tutucularına çok güvenim yoktu ama başarılı bir ürüne benziyor, en azından giderken telefonum düşermi diye soru işareti yok kafamda. Ürünün en güzel yanı telefon tutucuyu çıkarıp çantana atabiliyorsun.
enlighteray
04 Eylül 2017, 21:51
https://m.aliexpress.com/s/item/32693335392.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&productId=32693335392&productSubject=32693335392&shortkey=32ENJVnu&addresstype=600
Daha bugün sirkeciden(motosikletcilerin bulundugu orta alandaki bisikletciden) 55₺ ye satın aldım. Telefon tutucularına çok güvenim yoktu ama başarılı bir ürüne benziyor, en azından giderken telefonum düşermi diye soru işareti yok kafamda. Ürünün en güzel yanı telefon tutucuyu çıkarıp çantana atabiliyorsun.
bu tarz tutuculara da baktım, gidon solunda yüksek hızlarda (120-130) güvenemiyorum, ama araştırma halindeyim, 3-5 aya değişik bir proje yapacağım:
anahtar yuvasının siyah plastiğini sökünce 3 vida delikli sağlam bir parça var, sanayide bir sehpayı kesip biçip bu 3 delikten vidalayıp telefonu direk anahtarın üst kısmına koymayı planlıyorum, hem km sayacı gözükecek hem biraz aşağıda navigasyon, ek olarak rüzgar da minimum olacak.
verdiğin linkteki ürün de güzelmiş, projemde kullanabilirim ileride.
Ahmet135
13 Eylül 2017, 17:36
heragi bi yeri parcalamaniza gerek yik tlf tutucu bende 55 tl ye aldim ankara yiba carsisinda
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
https://i.hizliresim.com/nJY1GN.jpg (https://hizliresim.com/nJY1GN)
https://i.hizliresim.com/lbBnzQ.jpg (https://hizliresim.com/lbBnzQ)
https://i.hizliresim.com/o6nBzX.jpg (https://hizliresim.com/o6nBzX)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------
ruzgardan yagmurdan falan etkilenmesine imkan yok cok guzel ve kullanisli
Turkzade
24 Eylül 2017, 16:21
Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?
6PaTLaR
03 Ekim 2017, 00:09
Merhaba arkadaşlar, on dişliyi küçültmek istiyorum elinde numunesi olan var mı?
enderbilgi
03 Ekim 2017, 17:55
http://www.motoron.com.tr/motosiklet-haber/hero-karizma-r-ile-2000-km
Bu yazıyı okudunuz mu bilmem? Bence ön tekeri 90/90-18 yapabilirsiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------
Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?
http://www.motoron.com.tr/motosiklet-haber/hero-karizma-r-ile-2000-km
Bu yazıyı okudunuz mu bilmem? Bence ön tekeri 90/90-18 yapabilirsiniz.
Ahmet135
05 Ekim 2017, 14:51
Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?
formun sayfalarini kontrol ederseniz kislik lastik icin benim ve bazi ardslarin paylasimi var...
Turkzade
16 Ekim 2017, 22:14
Arkadaslar tesekkur ederim cvplar icin. Lastigin incelmesini istemiyorum , heidenau diye bi markanin bizim motora uygun k60 modelli 1208018 olculerinde lastigi var . Bu marka ve lastik hakkinda bilgisi olan var mi? Balatauzmani diye bi sitede satiliyor
Öz_Musti
17 Ekim 2017, 15:57
Almanya'da özellikle scooter ve commuter lastikleri yapan köklü bir firmadır. Ülkemize getirilmiyordu. Bulabildiyseniz satın alın derim. Alıp, binip bilmeden yorum yapanlar "mişellin den şaşma babo" diyenlere kulak asmayın.
Ahmet135
17 Ekim 2017, 20:58
ben karizma r ile kuryelik yapiyorum kisin anlas lastik kullaniyorum cokda memnunum daha yazlik lastik almadim orjinalini kullaniyorum on 4 mevsim aldim arkaya sadece kislik yazin arka orjinalini taktim belki bu kisdan sonra yaza lastik alirim oda yine anlas olur
SaRii
22 Kasım 2017, 08:10
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?
ozan1991
22 Kasım 2017, 14:18
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?
https://www.youtube.com/watch?v=HFyPiv10Xgk&t=13sbi izle istersen hocam kafandaki sorulara cevap varmı bilmiyorum bende hero alıcam geçen bi bayiye gittim muhabbet ettim biraz bazı sorularıma tatminkar cevaplar aldım
retox70
22 Kasım 2017, 16:17
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------
Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?
Senin karizmanın orjinalı yarım grenaj, silindirlerin üstünü kapatmış olursun hava soğutmalı motorda.
...
Servis konusunda birşey diyemem. Ama motor hava soğutmalı,karbüratörlü kara düzen bi alet. Mobiletçi Ahmet dayı bile her arızasını iyi kötü tamir eder.
Yakıt basmazsan 2,5 civarlarında gezer,basarsan 4 litreleri görür. Kullanıma bağlı.
Dişli oranı bence güzel,uzun yolda biraz daha bağırmadan gitsin dersen ön dişli bi tık büyükle değiştirilebilir.
Karenajda cızırtı oluyor genelde titreşimden. Bağlantı noktalarına uygun bi ufak işlem yapılabilir.
Lastik konusunu bilmiyorum,başka sormak istediğin birşey olursa,bildiğimiz birşeyse elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.
mkitis
22 Kasım 2017, 19:18
Tüm Hero Karizma sahiplerine selam olsun. Ben motor dişli konusunda bilgi vermek istiyorum
Malum motordaki orijinal ön dişli 12 dış arka ise 40 diş durumunda oran 3.333 seklindedir. Bu şekilde 100 km sabit hızla ile gidildiğini farz edelim,ön diş 12 sabit olarak kabul ettigimizde ,arka dişliyi küçültüp 36 dişe çevirme durumunda oran 3.000 olur ve hızı km olarak 111.11 km ye çikar yaklaşık hız %10 yükselmiş olur.eger arka dişli 34 olarak kullanılırsa oran 2.833 e düşer ve km yaklaşık 117.6 ya çıkar ortalama % 15 hız yükselmiş olur,arka dişli 32 olursa oran 2.667 ye düşer hız ise yaklaşık 125 km ye çikar hız yaklaşık %20 yukselir dislinin oralamasına gore...Ancak şunu unutmamak göz önünde bulundurmak gerektir, bu arka dişliyi küçültme söz konusu olursa bilinmelidir ki 223 cc gücü olan motor gücü oranlarına göre azalır, denilirse ki ben yakıtı azaltacagim, gücün azalmasını göz ardı etmek gerekir.motor 12×40 diş ile 5 ci vites ile yokuş çıkarken arka dislinin küçülmesi ile güç de düşeceğinden aynı yokuş belki 4 vitesi ile çıkılacak olabilir.ben özel olarak arka dişliyi 36 olarak sanayide yaptırdım ve taktım ancak daha uzun yolda denemedim sadece bir kaç km kadar gittim, istediğim devirde motorun daha rahatladıgını hissettim bakalım ilerisi günlerde motorla yol yapip göreceğim insaallah
SaRii
23 Kasım 2017, 09:27
Senin karizmanın orjinalı yarım grenaj, silindirlerin üstünü kapatmış olursun hava soğutmalı motorda.
Peki motorun aşırı ısınmasına yol açar mı??
Garanti şartlarında, sonradan eklenen parçalarda servisinden alınan parçalar bile olsa bu yönden doğacak sıkıntılar garanti kapsamı dışında diyor... Haydaa
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------
Tüm Hero Karizma sahiplerine selam olsun. Ben motor dişli konusunda bilgi vermek istiyorum
Malum motordaki orijinal ön dişli 12 dış arka ise 40 diş durumunda oran 3.333 seklindedir. Bu şekilde 100 km sabit hızla ile gidildiğini farz edelim,ön diş 12 sabit olarak kabul ettigimizde ,arka dişliyi küçültüp 36 dişe çevirme durumunda oran 3.000 olur ve hızı km olarak 111.11 km ye çikar yaklaşık hız %10 yükselmiş olur.eger arka dişli 34 olarak kullanılırsa oran 2.833 e düşer ve km yaklaşık 117.6 ya çıkar ortalama % 15 hız yükselmiş olur,arka dişli 32 olursa oran 2.667 ye düşer hız ise yaklaşık 125 km ye çikar hız yaklaşık %20 yukselir dislinin oralamasına gore...Ancak şunu unutmamak göz önünde bulundurmak gerektir, bu arka dişliyi küçültme söz konusu olursa bilinmelidir ki 223 cc gücü olan motor gücü oranlarına göre azalır, denilirse ki ben yakıtı azaltacagim, gücün azalmasını göz ardı etmek gerekir.motor 12×40 diş ile 5 ci vites ile yokuş çıkarken arka dislinin küçülmesi ile güç de düşeceğinden aynı yokuş belki 4 vitesi ile çıkılacak olabilir.ben özel olarak arka dişliyi 36 olarak sanayide yaptırdım ve taktım ancak daha uzun yolda denemedim sadece bir kaç km kadar gittim, istediğim devirde motorun daha rahatladıgını hissettim bakalım ilerisi günlerde motorla yol yapip göreceğim insaallah
Öndişli ve arka dişli oranları çin motorlarda güzel oynanabilmesine karşın büyük motor markalarının mühendisleri bu ayarı en iyileştirme yoluna gidiyorlar zaten.. Şimdi ön dişliyi büyülttüğümüzde beygir artacağı gibi yüksek devirde tork düşüyor vites araları uzuyor vede motorun virajlarda yere tutunmasını kötü etkiliyor kendi tecrübemde denememde bu yönde oldu 12 dişliyi ilk etapta aynı kalınlıkta bi 13 ile denemek yada bazo üstadların yaptığı formülle cbf 150 nin zincir dişli set oranını kullanmakta ilaç olabilir ancak ön dişliyi 2 dişten fazla büyüttüğümüz vakit 5.viteste kötü kayıplar vede virajlarda girmeden motoru hazırlamak için vites düşürdüğümüzde dışarı açılmalar yaşadım bunlar merdiven gibi adım adım santim santim denencek şeyler %20 hız kazanıyorum ozaman ön dişliyi 2 diş arkayı da atıyorum hesap etmedim 7 diş küçültücem de yokuş aşşağı tutar belki hesabın ancak düz yolda 5. Vitesi görebileceğin konusunda ciddi şüphelerim var teşekkürler. Tekeriniz düz bassın
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:17 ----------
https://www.youtube.com/watch?v=HFyPiv10Xgk&t=13sbi izle istersen hocam kafandaki sorulara cevap varmı bilmiyorum bende hero alıcam geçen bi bayiye gittim muhabbet ettim biraz bazı sorularıma tatminkar cevaplar aldım
İzlemez miyim Rahmetlinin hemen hemen tüm videolarını izledim bizim iki tekerde hayatta kalmamızı sağlayan güzel bir insan Allah günahlarını affetsin Altın elbiseli ilk gözlenimde artı ve eksilerini paylaşmış ben genel manada uzun vadede sorular sordum
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:23 ----------
Servis konusunda birşey diyemem. Ama motor hava soğutmalı,karbüratörlü kara düzen bi alet. Mobiletçi Ahmet dayı bile her arızasını iyi kötü tamir eder.
Yakıt basmazsan 2,5 civarlarında gezer,basarsan 4 litreleri görür. Kullanıma bağlı.
Dişli oranı bence güzel,uzun yolda biraz daha bağırmadan gitsin dersen ön dişli bi tık büyükle değiştirilebilir.
Karenajda cızırtı oluyor genelde titreşimden. Bağlantı noktalarına uygun bi ufak işlem yapılabilir.
Lastik konusunu bilmiyorum,başka sormak istediğin birşey olursa,bildiğimiz birşeyse elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışırız.
Yorumların için teşekkür ederim öncelikle bu konununda az canlanması gerekli konuya sahip çıkın arkadaşlar gözlemlediğim kadarıyla karizma güzel motor eğer nakitten yana problem yaşarsam apache yi 200lük yapıcam kendimce farklı olsun azıcık...
retox70
23 Kasım 2017, 18:16
SaRii
Ben ısınmasına yol açar diyorum,sonunda ne olur Allah kerim. aslında bu parçanın kullanıldığı motor Karizma zmr, oda yağ soğutmalı.. Bu parçaları Asya motor kendi tedarik ediyor. Dist. destekli aksesuar gibi düşün. Garantiye sahip çıkarlar diye düşünüyorum. Ama gene de AsyaHero' ya sor bence.
Grenaj titreşimi ve motor titreşimi genel sorun. lastik conta vb. ile ön grenaj titreşimi bir yere kadar azaltılıyor ama motor titreşimi konusunda bişey yapılamadı.
tozluklu
25 Kasım 2017, 23:33
Bu makinenin sıfırı şuan istanbul da 6500 lira. Daha önce pulsar ns 200 kullandım. En sevdiğim motorumdu. Satmak zorunda kalarak sattım. Hala gözümde tütüyor. Şu an tekrar ns 200 e ulaşamam. Ama bu makinede performans olarak aratmıycak gibi Hatta daha konforlu. Ne dersiniz.
makrofaj
16 Ocak 2018, 20:24
Arkadaşlar uzun zamandır kullanan var mı öneriyor musunuz hala?
makrofaj
18 Ocak 2018, 16:45
Kimse mutlu değil mi motoruyla acaba?
Şu an fiyatı nedir bilmiyorum,bi müddet test etmiştim.
Ben cc'sine göre çok keyif almıştım bu motordan.
Uzun vadede hava soğutmalı bir motosiklet ne kadar sorun çıkarırsa o kadar çıkarır kanaatindeyim.
Ybr'nin 10,000 olduğu piyasada değerlendirilebilir.
makrofaj
18 Ocak 2018, 21:54
Şu an fiyatı nedir bilmiyorum,bi müddet test etmiştim.
Ben cc'sine göre çok keyif almıştım bu motordan.
Uzun vadede hava soğutmalı bir motosiklet ne kadar sorun çıkarırsa o kadar çıkarır kanaatindeyim.
Ybr'nin 10,000 olduğu piyasada değerlendirilebilir.
Hocam 0km 2016 model almayı düşünüyorum 6.900-7.200 arası bulunuyor. Ne dersiniz?
dazzle
18 Ocak 2018, 22:16
Selam, 8500km oldu ben yan tarafa grenaj taktırdım.Ortalama 4lt yakıyor 100 km de.Fiyat performans olarak iyi bence
makrofaj
19 Ocak 2018, 00:36
Selam, 8500km oldu ben yan tarafa grenaj taktırdım.Ortalama 4lt yakıyor 100 km de.Fiyat performans olarak iyi bence
4lt çok değil mi sanki okuduğum kadarıyla
Hocam 0km 2016 model almayı düşünüyorum 6.900-7.200 arası bulunuyor. Ne dersiniz?
Bence çok iyi. Sadece bi takım lastik masrafınız olabilir duruma göre.
Onun dışında f/p olarak en iyi alternatiflerden biri.
Ben kullanırken litre bazında en yüksek 3,7 en düşük 2,5 ölçüm yapmıştım tüketim olarak.
makrofaj
19 Ocak 2018, 19:25
Bence çok iyi. Sadece bi takım lastik masrafınız olabilir duruma göre.
Onun dışında f/p olarak en iyi alternatiflerden biri.
Ben kullanırken litre bazında en yüksek 3,7 en düşük 2,5 ölçüm yapmıştım tüketim olarak.
Teşekkürler. Benim için de diğer modellerden %51 öndeydi.
lBANGBANGl
28 Ocak 2018, 16:08
S.A dostlar bende bu motordan dusunuyorum, elimdeki cgyi sattikdan sonra daha cok sehir ici kullanim icin dusunuyorum sizce isimi gorurmu ve son olarak acaba cok sorun cikarirmi en yuksek km yapan vede nasil sorunlarla karsilasiyorsunuz yazarsaniz cok iyi bilgilendirme olur satanlar hep dusuk km satiyorlarda
ysahin
30 Ocak 2018, 15:53
Motor tek kişi tapa gaz max 120 yapıyor, artçı ile aynı yolda tapa gaz yine 120 yapıyor. Bu durumu görünce dişli oranları ile oynamaya karar verdim. Fuat arkadaşımızdan aldığım bilgiye göre cbf dişlileri bizim motorlar ile uyumlu. Bizim zincir kalınlığı 520, CBF 150 zincir kalınlığı 428 ayrıca.
Bu gün 15/43T 428H orjinal CBF 150 dişlisi sipariş ettim. DID 428 zincir ile takacağım, 132 bakla sipariş ettim umarım kurtarır.
Hero Karizma orjinal dişlileri 14/40T 520H, oran 0.300
Yeni takacağım dişli oranı 0.348
16%'lik bir fark var, değişimden sonra yaşadıklarımı buradan yine paylaşırım.
Değişimden sonra farkı tekrar burada yazarım.
lBANGBANGl
30 Ocak 2018, 21:56
Canim kardesim aslinda kastettigim tam olarak bu degildi ki konunun olmemis olduguna yazdigin iletiyle cok mutlu oldum. Motosiklet ile sonhizi malum video sitesinde detaylica goruntulenmis olup, merak ettigim kullanim omru acisindan nasil olduguydu. Bos agirligi ile 154 kg. Hatirladigim kadariyla, sanirim kasasi cok saglam, peki ya motoru? Yani 10binli,20binli yada varsa 50 binli km. sonrasinda yasadiklariniz gibisimden sormustum ben. Malum video sitesinde motorun sikintisindan bahsetilerek komple motorun ic kisminin yenilendigini yazmislar, kronik birseymi birkackisinin basina gelmis olmasi dusundurdude beni biraz. Birde bende suan cg varda bu motesiklet acisindan baktigimda cokda tuzlu olmayak sekilde halledilebilir diye dusunuyorum, ama bu motosiklet de durum nasil olur acaba? Hala parca sagliyabiliyormusunuz varsa parcasi cokmu pahali? Sanirsam uretimi durmus, cokmu uzattim acaba ama almayi cidden dusundugum bir makina. Lutfen uzun donem kullananlarda yazsin arkadaslar...
Canim kardesim aslinda kastettigim tam olarak bu degildi ki konunun olmemis olduguna yazdigin iletiyle cok mutlu oldum. Motosiklet ile sonhizi malum video sitesinde detaylica goruntulenmis olup, merak ettigim kullanim omru acisindan nasil olduguydu. Bos agirligi ile 154 kg. Hatirladigim kadariyla, sanirim kasasi cok saglam, peki ya motoru? Yani 10binli,20binli yada varsa 50 binli km. sonrasinda yasadiklariniz gibisimden sormustum ben. Malum video sitesinde motorun sikintisindan bahsetilerek komple motorun ic kisminin yenilendigini yazmislar, kronik birseymi birkackisinin basina gelmis olmasi dusundurdude beni biraz. Birde bende suan cg varda bu motesiklet acisindan baktigimda cokda tuzlu olmayak sekilde halledilebilir diye dusunuyorum, ama bu motosiklet de durum nasil olur acaba? Hala parca sagliyabiliyormusunuz varsa parcasi cokmu pahali? Sanirsam uretimi durmus, cokmu uzattim acaba ama almayi cidden dusundugum bir makina. Lutfen uzun donem kullananlarda yazsin arkadaslar...
Motor klasik hava soğutmalı,karbüratörlü kara düzen bi alet.
Basit mekanik olduğu için çıkarabileceği sorunlar kolaylıkla telafi edilebilir.
Göstergeler 150'lik commuterlar ile aynı yanılmıyorsam.
Sorun çıkarsa bi karenajlarda çıkar.
En kötü gidon,değiştirilip motor nakeda çevrilir.
Hero'nun motorları sorun çok çıkarmaz düşüncesindeyim.
lBANGBANGl
01 Şubat 2018, 19:17
Oo birileri varmis hala buralarda. Guzel guzel yavas yavas ogrencez heralde herkes neler yasamis bu motosiklet ile siz ne kadar kullandiniz bu motosikleti hic parca degisimi yaptinizmi acaba malum sitede dusuk km. lerde satiliyor acaba nedendir dersiniz?
ysahin
02 Şubat 2018, 22:05
Bu gün daha önce bahsettiğim dişli değişimini yaptım arkadaşlar, 15/43T Cbf Dişlisi ve DID oringsiz zincir taktırdım.
Artçı ile çıkıp test ettim, sonuçlar aşağıda.
1 - 2 ve 3 üncü viteslerde çok rahatlama oldu. Artık daha az vites istiyor ve vitesler yeterince güçlü.
2 - 4 vites 7.5-8 bin devirde 100 yapıyor artık motor. Rampa yukarı sollamalarda çok işe yarayacak.
3 - 5. vitese devirsiz verince hızı arttırmıyor ama 90'a sabitliyor. Ufak bir rampa görünce tekrar 4 istiyor. 4'ü tamamen bitirip 5'e verince hızlanıyor ama eskisi gibi değil. Çok basma şansım olmadı ama bu şekilde, denediğim yol çok müsait değildi.
4 - Diğer viteslerde hızlanması çok güzel oldu, vitesler uzadığı için daha fazla zevk veriyor.
5 - Artçı ile motoru yan ayağa bıraksan durmayacak meyil buldum, geri dönüp yokuşun ortasından kalkmayı denedim. 1. vitesde hiç bir değişiklik yok.
Havalar müsait olunca 5. vitesi de deneyip buradan bilgi veririm. Bir de artçısız deneme yapacağım onun da sonuçlarını buradan yazarım.
lBANGBANGl
02 Şubat 2018, 22:43
Disliler orjinalken kac yapiyodu 4.vites 8bin devir? 5.vites 8bin devir? Bunlarida yazarmisin
ysahin
02 Şubat 2018, 22:47
Disliler orjinalken kac yapiyodu 4.vites 8bin devir? 5.vites 8bin devir? Bunlarida yazarmisin
Dişliler orijinalken artçılı-artçısız aynı olmak üzere aşağıdaki şekilde @lBANGBANGl
4.vites 8 bin devir 80 yapıyordu.
5.vites redline 120 yapıyordu.
Rampada artçı ile 4.vitesde 80'de 5 verince yemiyordu. Şimdi 4.'ü 100'e kadar uzatıyor.
lBANGBANGl
04 Şubat 2018, 17:14
Tesekkur ederim bilgiler icin. Yani motosiklet orjinalken redline girmeden 120 km/saat hiza ulasamiyor. Bu kotu bi deger bence belkide dusuk sikistirma orani ve dusuk redline devir baslangici nedeniyle kullanicilari satiyor bu makinayi. Su halde duzgun kullanilirsa uzun omurlu olucagi asikar fakat 110/120 arasi hiz sanirim bana yeterli gelmeyecek ve yuksek yakit tuketimide yaninda cabasi. Keske hunk gibi bununda sikistirma orani 10;1 olsaydi vede redline baslangici dusuk olmasaydi piyasada daha bi otururdu diye dusunmekteyim artik. Dahasi son zamanlarda cogalan yuksek hpli dusuk yakit tuketimli motosikletler ile kiyaslaninca bu makinanin alinabilirligi dusuk kalmiski sanirim uretimide durmus umarim yedek parca yonunden sahiplerini uzmez.
Oo birileri varmis hala buralarda. Guzel guzel yavas yavas ogrencez heralde herkes neler yasamis bu motosiklet ile siz ne kadar kullandiniz bu motosikleti hic parca degisimi yaptinizmi acaba malum sitede dusuk km. lerde satiliyor acaba nedendir dersiniz?
Ben yaklaşık 2,000 km test ettim.
Test motoru olduğu için benzinden başka birşey eklemedim :)
130'a kadar çok rahat çıkıyor,140'ta devir bitiyor :)
Yakıtı 2,5-3,7 arasında değişiyor.
Zaten karbüratör,hava soğutma olduğu için çıkaracağı sorunlar çok fazla değil.
Tabi ybr,cbf gibi tutmadı. Neden satın alanlar düşük km'de satıyor,fikrim yok.
ysahin
05 Şubat 2018, 00:56
Ben yaklaşık 2,000 km test ettim.
Test motoru olduğu için benzinden başka birşey eklemedim :)
130'a kadar çok rahat çıkıyor,140'ta devir bitiyor :)
Yakıtı 2,5-3,7 arasında değişiyor.
Zaten karbüratör,hava soğutma olduğu için çıkaracağı sorunlar çok fazla değil.
Tabi ybr,cbf gibi tutmadı. Neden satın alanlar düşük km'de satıyor,fikrim yok.
Uğur bey, sizin test ettiğiniz motor dişlileri ile oynanmışmışydı acaba? Yada başka bir modifikasyon yapılmış olabilir mi? Ben ve bir arkadaşım dişli oranlarını değiştirmemize rağmen bahsettiğiniz değerleri göremiyoruz.
Uğur bey, sizin test ettiğiniz motor dişlileri ile oynanmışmışydı acaba? Yada başka bir modifikasyon yapılmış olabilir mi? Ben ve bir arkadaşım dişli oranlarını değiştirmemize rağmen bahsettiğiniz değerleri göremiyoruz.
Performans egzoz vardı.
Onun dışında herhangi bir modifikasyon var mıydı bilmiyorum.
Ama hangi devirde,hangi hıza ulaştığına yarın çektiğim videolardan bakıp size söylerim inşallah.
Belki dişli oranı değişiktir.
57ismail
05 Şubat 2018, 13:30
Bu gün daha önce bahsettiğim dişli değişimini yaptım arkadaşlar, 15/43T Cbf Dişlisi ve DID oringsiz zincir taktırdım.
Artçı ile çıkıp test ettim, sonuçlar aşağıda.
1 - 2 ve 3 üncü viteslerde çok rahatlama oldu. Artık daha az vites istiyor ve vitesler yeterince güçlü.
2 - 4 vites 7.5-8 bin devirde 100 yapıyor artık motor. Rampa yukarı sollamalarda çok işe yarayacak.
3 - 5. vitese devirsiz verince hızı arttırmıyor ama 90'a sabitliyor. Ufak bir rampa görünce tekrar 4 istiyor. 4'ü tamamen bitirip 5'e verince hızlanıyor ama eskisi gibi değil. Çok basma şansım olmadı ama bu şekilde, denediğim yol çok müsait değildi.
4 - Diğer viteslerde hızlanması çok güzel oldu, vitesler uzadığı için daha fazla zevk veriyor.
5 - Artçı ile motoru yan ayağa bıraksan durmayacak meyil buldum, geri dönüp yokuşun ortasından kalkmayı denedim. 1. vitesde hiç bir değişiklik yok.
Havalar müsait olunca 5. vitesi de deneyip buradan bilgi veririm. Bir de artçısız deneme yapacağım onun da sonuçlarını buradan yazarım.
selamunaleyküm hocam 15/43 t cbf dişlisine kaç bakla zincir aldınız acaba?
ysahin
05 Şubat 2018, 15:09
selamunaleyküm hocam 15/43 t cbf dişlisine kaç bakla zincir aldınız acaba?
Aleyküm selam, bu gün akşam bakıp size söyleyim hocam. Tek parça bulamadım bu arada, iki adet masterlink kullandım.
Performans egzoz vardı.
Onun dışında herhangi bir modifikasyon var mıydı bilmiyorum.
Ama hangi devirde,hangi hıza ulaştığına yarın çektiğim videolardan bakıp size söylerim inşallah.
Belki dişli oranı değişiktir.
7,200 devir 105 km/h
7,800 devir 110 km/h
8,500 devir 120 km/h
8,900 civarı (tam emin olamadım) 130 km/h
9,000'den sonra 135 falan yapmışım.
Orjinal mi bilmiyorum :)
ysahin
10 Şubat 2018, 17:47
selamunaleyküm hocam 15/43 t cbf dişlisine kaç bakla zincir aldınız acaba?
Kusura bakma hocam ancak yazabildim. 126'lı zincire 5 bakla eklemişiz, toplam 131 bakla. 2 Adet de masterlink var.
o.kaanakkaya
15 Şubat 2018, 13:25
Oncelikle Herkese selamlar tekerınıze taş değmesin =) Allah sizi ve Radyatorunuzu mıcırdan cakıldan korusun =)
2017 Temmuz ayında Hero Karizma ailesine katılmış biri olarak motorumdan memnunum =) Fiyat ve performansa gelırsek motorun gideri var.
Tutupta 10.000 TL ye ikinci el nasıl kullanıldıgını ılerde ne sorunlar cıkarabılecegını bılmedıgın CBR 250 alacagıma bu motoru aldım, grenajlarımı sipariş ettım ve memnunum.
Satanları anlamıyorum :/ Tamam satarsın ne bıleyım ama fiyat öldürmezsin çok ölü fiyatlara satılıyor bu motorlar 3000 KM bile olmamış CC yükseltecegımden satılıyor demiş arkadaş :D " Bizde yedik "
Rodaj donemını bıtırdıkten sonra Her viteste Redline zorladım ,
şuan
3. viteste 80 85 kmleri zorluyor
4. vites 115 çok rahat 116 yada 117 gibi rakamlara çıkmaya çalışınca direk kesicinin varlığını hissediyorum =) Maalesef :D
5. viteste ise 130 un altına rampada da olsa artcıda olsa kolay kolay düşmüyorum
Ancak 9500 devirlerde 140 a Dayandınmı Direk olarak kesici ben burdayım dıyor =D
Herhangibir oynama yok motorumda ne dişli ne zincir =) hatta şuan hala fabrika lastikleri var.
Tabi şuda var, hızı zamanla gelişti. Rodaj donemınden sonra gorebıldıgım maksımum hızım 110 felandı
Sonrasında her viteste motorumu Redline a sokarak devam ettım.
mesela;
4. viteste hiç redline goremıyordum.
Zorladım zorladım zorladım, sabrettim.
şimdi;
4. viteste 115 cok rahat 116 117 Redline :D
Sonra sıra geldi 5. vitese
Onuda başardım 5. Viteste Redline artık Online :P
Bu arada bişey daha söylemek istiyorum.
Motorlarımızın KM göstergesi analog oldugundan bızı yanıltıor olabılır.
Çunku daha once grupca gittiğimiz bir gezi dönüşünde benim Km saatım 127 128 felan gosterırken yanımdaki arkadaşımın CBR 250 Dijital göstergesi 137ydi.
şimdilik kendınızı iyi bakın =)
vBulletin v4.2.2, Copyright ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by
vBSEO